Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Martin19:51 18.07.2018
Nejsem žádný provozovatel , máte pane nějaké špatné informace , takže mi nemusíte ani nic vysvětlovat , jen jsem chtěl vědět rozdíl cen Makro a Královopolská , ale asi mate s tím nějaký problém , děkuji
 
Martin16:59 18.07.2018
Aspon pravdu , cena je stejná, tak se držte , asi jste něco pochotil od p. Čadka ale bohužel to špatné , ať se Vám daří .
Pane Resi, jako provozovatel ČS moc dobře víte, že nákupní cena LPG není jediný náklad. A pokud potřebujete cokoliv vysvětlit ať už jde o kalkulaci ceny nebo jiný problém, můžete se za mnou kdykoliv zastavit. Rrád se s vámi pobavím osobně. Jen bych vás chtěl poprosit, abyste k tomu nevyužíval toto fórum. S pozdravem Broskva.
 
Martin13:02 18.07.2018
Proč je cena tady jiná u Makra a u Kralovopolské , máte snad jiné vstupy v každé lokalitě , a o tom podbízení bych raději pomlčel , a dodavatele bych taky neřešil Optimagas je jen jeden , Přeji Vám taky hezký den .
Ano, náklady jsou rozdílné.
 
Martin00:16 18.07.2018
RM to bude asi tím že tak dlouho naháněl až z toho umřel a p. Čadková to raděj prodala nejde dělat něco a nemít nic vyděláno , nebo musíš zaměstnávat invalidy a platit jim 65 na hodinu ,a ještě udávat konkurenci diky známostem !!!!
Dobrý den. Vzhledem k tomu, že v problematice cen se evidentně moc neorientujete, upřesňuji. Jinou cenotvorbu si může dovolit čerpací stanice prodávající všechny PHM, má obchod, atd. Pak provozní náklady nepokrývá výhradně z prodeje LPG a jde v podstatě o doplňkovou službu. U samostatných LPG stanic je situace úplně jiná. Prodejní cenu tvoříme nikoliv dle konkurence, ale podle vstupů, tedy podle toho, za kolik nakoupíme a konkrétních provozních nákladů. Ke skutečně skokovému zdražení teď došlo, ale důvod je prozaický. Dodavatel nám v mezičase už jednou zdražil. Toto zdražení jsme nijak nepromítli do koncové ceny a doufali, že se nákupní cena zase sníží. Při druhém zdražení (dodavatelem) však už opravdu nejde nezohlednit tuto skutečnost do prodejní ceny. Ano, s udáváním od naší konkurence jsme se setkali, máte pravdu. Ale dodržujeme stále stejnou obchodní politiku: nepodbízíme se cenou na úkor kvality. Raději nakupujeme kvalitní plyn od prověřených dodavatelů. Skutečné důvody paní Čadkové vztahující se k převodu firmy neznáte a je neomalenost o nich spekulovat. Přeji Vám hezký den.
 
RM11:47 17.07.2018
Martine, konkurence zdražila jen někde, RobinOil ve Slatině drží stále 14,30. Doba, kdy pan Čadek naháněl cenou půl jižní Moravy, je dávno pryč...
 
Ivo20:23 16.07.2018
Dobrý den. Dovolím si ještě jednou zjednodušit můj dotaz. Mám Scénica I, 1.6e 66kW. Najeto 240 tis km, čerstvě po STK. Byl dělán motor, zabroušení hlavy, ventilů a těsnění. Auto je v dobrém stavu. Ročně najedu 12 tis.km. 2 roky si určitě auto ponechám. Má smysl instalovat LPG s tím, že za dva roky se předělá do jiného auta? Který systém byste doporučili, abych zbytečně nepřiplácel za značku (Landi-Renzo)? Na opravy se mi jeví obecně nejlevněji Elpigaz (např. nová vstřikovací lišta za 3 tis. Kč). U italských systémů jsem četl o drahých vstřikovačích. Který systém tedy je nejlevnější z hlediska pozdějších oprav? Kolik by stála "přemontáž"? Děkuji, hezký den. P.S. Je třeba na Scenica "přímaz"?
Dobrý den, doporučovali bychom systém LANDIRENZO, ale co se týče přemontáže, je to ve většině případů neekonomické - demontáž z jednoho vozidla a montáž do druhého, odhlášení, přihlášení, částečné doplnění materiálu k následné montáži (trubky, event. kabeláž), atd. Vstřikovače LANDIRENZO jsou kvalitní a jejich oprava (případně náhrada) není tak ekonomicky náročná (do 4 tis), jako např. u systému BRC.
 
Martin07:25 13.07.2018
Konkurence podražila tak museli taky , smutné pro všechny , my chtěly Babiše vše jde nahoru teda kromě vyplat !!!
 
Kamil "Beermann" Koutecký15:16 12.07.2018
Dobrý den, se smutkem sleduji, jak jste razantně zdražili LPG na tankovací stanici naproti Makru, přičemž na severu Brna zůstalo zdražení menší. Stejně tak emise benzín, LPG a revize stávalo 1000 CZK a nyní již 1300 pro zákazníky. Co vás k tomu vedlo?
Dobrý den, dlouho dobu jsme drželi ceny co nejníže, ale došlo k opakovanému razantnímu zdražení u dodavatele tak jsme museli zdražit také. Co se týče rozdílných cen, tak při zdražení jsme zohlednili provozní náklady každé čerpací stanice a podle toho cenu přizpůsobili. Ke zdražení emisí došlo již v lednu po spuštění online systému ministerstvem, kdy se přecházelo na jiný systém (např. se musí jednotlivá vozidla fotit) a ve výsledku měření tak trvá zhruba o 40% delší dobu.
 
Ivo13:11 11.07.2018
Dobrý den, prozatím v teoretické rovině uvažuji nad montáží a jízdu na LPG na více let dopředu. Vlastním dvě stará auta, která si nějakou dobu ještě ponechám. Uvažuji do jednoho dát systém LPG, který by se později předělal do příp. novější ojetiny. Mondeo MK II, r.v. 98, 85 kW Zetec, najeto cca 170 tis. km, dobrý motor, zřejmě vydrží, pokud auto neshnije:) Scenic 1,6e 66kW r.v. 1997, najeto cca 240 tis. km po stk, výměna těsnění + přebroušení ventilů bylo děláno, motor by měl vydržet, nyní po STK. Uvažuji najet ještě cca 50 tis. km. Do kterého auta je zástavba vhodnější; cena zástavby je shodná (asi Mondeo?, se Scenicem jsou nějaké problémy, měkčí sedla, apod.?)? Zda je možno systém LPG dát později do novějšího auta - do jakého, (rozsah např. s obsahem od x ccm-do y ccm)? Kolik by předělání do dalšího, novějšího auta nakonec cca stálo? Montujete systém Magic Premium (líbí se mi nejvíce-čs. firma, servisní interval 50 tis. km, dostupné díly...Stag mám servisní intervaly jen 20 tis. km...), dle info z netu? Který systém je univerzálnější z pohledu dalšího předělání do novějšího auta? Je to jedno? V případě splátek máte i nějakou akci, (např. Cofidis?) bezúročnou půjčku? Jaká je čekací doba? Jaký systém doporučujete za uvedeným účelem a jaká je následná cena s válcovou nádrží např. 80L? Je moje úvaha vůbec relevantní? Děkuji za příp. informace k rozhodnutí.
Dobrý den, váš dotaz je tak obsáhlý, že vás poprosím o telefonický kontakt. Co se týče Magic, tak ten nemontujeme a splátkový prodej momentálně nenabízíme.
 
Robert12:43 02.07.2018
@david z: pokud se nejedná o přisávání nějaké olejové tekutiny ze zvláštní nádoby a jde opravdu o odvětrání klikové skříně, je možné ze strany sání zaslepit a ze strany motoru NEZASLEPOVAT aby nedošlo k přetlakování motoru, ale hadici napojit na nějaký odlučovač oleje (vypadá trochu jako vzduchový filtr) anebo svést hadici dolů pod motor, případně do nějaké nádoby (plastové lahve apod). Pokud nejste někdo kdo motorům rozumí, doporučuji se s tím obrátit na někoho, kdo tomu rozumí, abyste neodborným zásahem motor nezničil. Ještě jednou: ze strany motoru se hadice nesmí zaslepit, jedná se o výdech olejových výparů a tlaku z motoru, kde přirozeně vzniká...
 
Martin21:58 01.07.2018
Dobry den, mam dotaz ohledne montaze a ceny montaze LPG do auta Mitsubishi PajeroII r.v. 1995 3,5 V6 24 V. A jestly je mozne namontovat toroidni nadrz do kufru auta. Dekuji
Dobrý den, v tomto případě bychom rádi viděli auto na dílně a pak můžeme doporučit systém vč. typu nádrže
 
david z16:04 29.06.2018
Dobry den dekuji za odpoved. Takze kdyz to prisavani eliminuji tak nedojde nejak k poskozeni systemu CNG, jde mi o to zda to neni z konstrucniho hlediska nejake tzv. primazavani jako u nejakych systemu LPG.Dekuji za odpoved
 
Robert14:38 29.06.2018
@david z: novější benzínové motory tímto "neduhem" - spotřebou oleje za běžného provozu trpí víceméně všechny, některé znatelněji, některé méně. Zakarbonované vstřiky budou zřejmě důsledkem přisávání do sání z tzv.odvětrání klikové skříně, kdy tlak, který vzniká přirozeně mimo spalovací komoru, je spolu s olejovými výpary přiveden do sání. Nepovažuji toto řešení za šťastné, zanáší to škrtící klapku a zvláště v kombinaci s přisáváním sazí z EGR je to fantastická kombinace. Pokud je ale pístní skupina nadměrně opotřebená/poškozená, vzniká v motoru vyšší tlak a tím pádem jde do sání touto cestou daleko více oleje, než bylo při konstrukci motoru zamýšleno. Zásadní otázka je, jak velkou spotřebu oleje motor má. Pokud není nějak extrémní, neřešil bych to...
 
david z22:48 28.06.2018
Dobry den mam wv Touran 2007 na CNG origo., mam zakarbonovane vstriky od oleje a mam dotaz,tento system si odebira z motoru olej sam.Zadne primazavani zvlast jsem nenasel. Nebo jde o zavadu ze to nekde netesni a dostava se tam olej.Dekuji za odpoved
 
robert13:36 22.06.2018
dobry den, mam Octavia I combi 1.8t rs r.v. 2003, motor AUQ - sekvencni vstrikovani AG Autogas (holandsky system) a auto v posledni dobe cuka a odmita zrychlovat cca kdyz chci akcelerovat pres 5500/min. Vsechny svicky vymeny za NGK lpg Laser Line, problem trva. Udajne vadne 2 zapalovaci civky, muzete potadir jaky typ koupit ?
Dobrý den, je potřeba provést diagnostiku. Může být už problém s reduktorem, vstřikovačem,... Cívky NGK, Febi nebo Bosch
 
Milan Lindner13:28 04.06.2018
Dobrý den, mám LPG AG na Hyunday IX 25 a prosím o info co znamená červená velká kontrolka nad ukazatelem množství plynu. Děkuji
 
Pavel S21:42 30.05.2018
Dobrý den, zvažuji přestavbu Renaultu Grand Scenic 1.4 TCe 96 kW, r.v. 2009 na LPG. Pročítal jsem fórum a v odpovědích na přestavbu tohoto motoru jsem našel snad všechny varianty - od systému bez přimazávání, přes přimazávání až pro přívstřik benzínu. Předpokládám, že za ty roky co jste již těchto motorů předělali více a přibyly zkušenosti. Jaký systém se tedy jeví jako nejvhodnější? Děkuji za odpověď, Pavel
Dobrý den, doporučovali bychom systém LANDIRENZO bez přimazávání.
 
Roman Frybert18:59 30.05.2018
Zdravím vás,chtěl bych se zeptat jestli je vhodný na přestavbu na LPG Volkswagen JETTA 1.4 TSI 90kw nebo 1.6 FSI 85 kW nebo 75 kW. A ještě jaká je zhruba cena přestavby. Moc děkuju za odpověď. Roman
Dobrý den, je nutné znát kod motoru (uvedený ve velkém TP), pak je možné řící, zda je vhodný na přestavbu. Hezký den
 
SLANAR17:32 29.05.2018
ZDRAVIM PROSIM O RADU FABIA 1,4 MPI LPG OD VAS NEPREPINA LPG NOVE FILTRY NADRZ LPG SVAKNE ALE NEPREPNE DEKUJI
Dobrý den, nabízí se několik možností, je třeba systém prohlédnout, objednejte se..
 
Martin16:30 10.05.2018
Dobry den, na BMW 523i touring, E39, rv97, system BRC, toroid misto rezervy 60l, mi skoncila platnost nadrze. Rad bych se zeptal kolik by stala nova nadrz vcetne montaze a taktez kolik by stala demontaz LPG vcetne zmeny v TP. Predem dekuji za odpoved.
Dobrý den,nová nádrž včetně multiventilu a montáže stojí 7600,- Kč. V ceně je zahrnuta také nová revize LPG. Demontáž včetně zápisu v TP 3500,- Kč.