Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Radim11:19 07.09.2018
Pro Michala Toyota Auris 1.6 valvematic 97kW jsem si tady nechal předělat v loni a maximální spokojenost. Zatím najeto na LPG 40 000 km bez problémů
 
Dávid01:31 07.09.2018
Dobrý deň. Mám v svojom Hyundai I20 1,25 62kw namotovaný BRC SQ 32. Samozrejme aj s elektronickým tlakovým primazom. Zaujima ma kedy tento primaz zacne primazavat. Zaujima ma ci je normalne, ze sa tak deje len v dialnicnych rychlostiach pri 3700 otackach a nikdy nie pri beznych 2500 otackach. Dakujem.
 
Tomáš21:15 30.08.2018
Dobrý den jde předělat Chevrolet Orlando v benzínu?a kolik by to stálo prosím?Děkuji za odpověď.
 
Michal10:52 25.08.2018
Dobrý den, je možné provést přestavbu Toyota Auris Combis 1.6 Valvematic 97KW rv.2017. Toyota mi tuto přestavbu nedoporučuje z důvodu nevhodnosti pro tento vůz. Existují nějaké praktické zkušenosti majitelů tohoto vozu? Děkuji
 
Jelínek15:21 21.08.2018
Zdravím, mám ford galaxy r.v2005.obsah 2.3 103kw.mám namontovàno lpg zavoli. Bohužel jsem jsem nenašel nikoho kdo by byl schopen se spojit s řj.lpg je v aute namontováno od prodejce v nemecku.pokud bych se rozhodl vyměnit celý system za nový byla by možnost ponechat původní nádrž s multiventilem? Nadrž má platnos ještě 5let.a jaký system by byl nejvhodnější?.děkuji jelínek
Dobrý den, pane Jelínku, přemontáž motorové části systému se zachováním stávající nádrže a MTV možná je, doporučujeme italský systém LANDI RENZO. Hezký den
 
Milan14:15 21.08.2018
Dobrý den CHtěl bych se zeptat jestli je možné předělat auto s pohonem na CNG na pohon s LPG a jestliže ano kolik by to stálo a jak by blo složité zapsání do T.P.
Dobrý den, neuvádíte, zda jde o firemní nebo dodatečnou zástavbu CNG, obě varianty mají svá specifika. TP: odhlášení CNG pohonu a legalizace LPG pohonu. Každopádně takovouto přemontáž nedoporučujeme. Hezký den
 
Jan Michálek12:37 21.08.2018
Dobrý den, rád bych se zeptal na jednu zludnost ohledně jednotek Elpigas Nicolaus. Více než rok řeším ve felicii mpi záhadné nestartování a výpadky benzínového pohonu. Prošel jsem mnohokrát všechna čidla, vyměnil motor palivového čerpadla, seřídil, co se dá a stále. Nakonec jsem objevil, že když motor běží na benzín dobře, dá se problém (dušení, střílení do výfuku a chcípání) vyvolat poklepáním na plynovou jednotku a tímtéž probudit nenastartovatelný motor. Také jsem netušil, že když tuto odpojím motor zhasne. Logicky mi vychází, že to samé, co odpojuje vstřiky při zapnutí lpg může při špatné funkci odpojovat vstřiky jen tak. Setkali jste se s tím někdy? Je to spíše kabeláž k jednotce nebo nějaký spínací obvod/relátko v jednotce? Děkuji mockrát jm
 
Aleš Mrňa09:07 20.08.2018
Dobrý den, mám dotaz ohledně Fordu Focus 2.0 Duratec, tovární systém lpg BRC. Měl jsem problémy s kolísáním volnoběhu, vyměnil jsem snímač polohy škrtící klapky (kromě jiných snímačů) a na benzín jede auto dobře. Měl jsem dvakrát na seřízení mapy u nás ve Znojmě. Nicméně stále je problém, hlavně po vyřazení někdy klesnou otáčky k 500ot., více při zapnuté klimatizaci, a zase se vrátí do normálu. Také při delším stání na volnoběh, motor jakoby cukne, jak kdyby chtěl "chcípnout" a zase se srovná. Po tom se vždy rozsvítí kontrolka motoru (lambda sonda). Nevíte, kde by mohl být problém, případně umíte servisovat BRC? Předem děkuji za odpověd. Hezký den
Dobrý den, příčinu je potřeba opravdu najít a to na dálku nesvedeme :) BRC servisovat umíme. Doporučuji domluvit si termín. Krásný den, J.B.
 
Sylva16:25 31.07.2018
Dobrý den,jsem Vašim zákazníkem a vždy spokojenost :-) proto se obracím s dotazem,po poslední kontrole mě bylo doporučeno výměna vstřiků(opět vyskočila kontrolka výf.plynu)vím že je potřeba udělat i diagnostiku atd,chtěla bych se však zeptat zda provádíte i výměnu rozvodů a zda se tato výměna dá udělat společně-při jedné návštěvě servisu.Děkuju moc za odpověd.Přeju příjemný den :-)
Dobrý den, děkujeme :), moc rádi na Váš dotaz odpovíme, ale napište, prosím, o jaké vozidlo jde..? :) Krásný den
 
Tom21:56 28.07.2018
Dobrý den, jaký system doporučujete pro vozidlo Dodge Durango, 5.7hemi V8 268 kW.Děkuji
Dobrý den, zrovna nedávno jsme montovali přesně tento model a doporučujeme systém Landirenzo.
 
Ivo18:09 22.07.2018
Ok, děkuji moc za informace k rozhodnutí, počkám tedy na novější ojetinu, kterou si nechám delší dobu a až potom do ní dám LPG. Při 240 tis. km a 20 let starém autě to skutečně zřejmě nemá smysl (i s předěláním do dalšího auta). Jinak Landi Renzo EVO je zřejmě dobrá volba, protože by mj. měla splňovat i EURO 6 a opravy jsou rozumné. Ať se Vám daří.
... děkujeme, Vám také :)
 
Ivo20:23 16.07.2018
Dobrý den. Dovolím si ještě jednou zjednodušit můj dotaz. Mám Scénica I, 1.6e 66kW. Najeto 240 tis km, čerstvě po STK. Byl dělán motor, zabroušení hlavy, ventilů a těsnění. Auto je v dobrém stavu. Ročně najedu 12 tis.km. 2 roky si určitě auto ponechám. Má smysl instalovat LPG s tím, že za dva roky se předělá do jiného auta? Který systém byste doporučili, abych zbytečně nepřiplácel za značku (Landi-Renzo)? Na opravy se mi jeví obecně nejlevněji Elpigaz (např. nová vstřikovací lišta za 3 tis. Kč). U italských systémů jsem četl o drahých vstřikovačích. Který systém tedy je nejlevnější z hlediska pozdějších oprav? Kolik by stála "přemontáž"? Děkuji, hezký den. P.S. Je třeba na Scenica "přímaz"?
Dobrý den, doporučovali bychom systém LANDIRENZO, ale co se týče přemontáže, je to ve většině případů neekonomické - demontáž z jednoho vozidla a montáž do druhého, odhlášení, přihlášení, částečné doplnění materiálu k následné montáži (trubky, event. kabeláž), atd. Vstřikovače LANDIRENZO jsou kvalitní a jejich oprava (případně náhrada) není tak ekonomicky náročná (do 4 tis), jako např. u systému BRC.
 
Kamil "Beermann" Koutecký15:16 12.07.2018
Dobrý den, se smutkem sleduji, jak jste razantně zdražili LPG na tankovací stanici naproti Makru, přičemž na severu Brna zůstalo zdražení menší. Stejně tak emise benzín, LPG a revize stávalo 1000 CZK a nyní již 1300 pro zákazníky. Co vás k tomu vedlo?
Dobrý den, dlouho dobu jsme drželi ceny co nejníže, ale došlo k opakovanému razantnímu zdražení u dodavatele tak jsme museli zdražit také. Co se týče rozdílných cen, tak při zdražení jsme zohlednili provozní náklady každé čerpací stanice a podle toho cenu přizpůsobili. Ke zdražení emisí došlo již v lednu po spuštění online systému ministerstvem, kdy se přecházelo na jiný systém (např. se musí jednotlivá vozidla fotit) a ve výsledku měření tak trvá zhruba o 40% delší dobu.
 
Ivo13:11 11.07.2018
Dobrý den, prozatím v teoretické rovině uvažuji nad montáží a jízdu na LPG na více let dopředu. Vlastním dvě stará auta, která si nějakou dobu ještě ponechám. Uvažuji do jednoho dát systém LPG, který by se později předělal do příp. novější ojetiny. Mondeo MK II, r.v. 98, 85 kW Zetec, najeto cca 170 tis. km, dobrý motor, zřejmě vydrží, pokud auto neshnije:) Scenic 1,6e 66kW r.v. 1997, najeto cca 240 tis. km po stk, výměna těsnění + přebroušení ventilů bylo děláno, motor by měl vydržet, nyní po STK. Uvažuji najet ještě cca 50 tis. km. Do kterého auta je zástavba vhodnější; cena zástavby je shodná (asi Mondeo?, se Scenicem jsou nějaké problémy, měkčí sedla, apod.?)? Zda je možno systém LPG dát později do novějšího auta - do jakého, (rozsah např. s obsahem od x ccm-do y ccm)? Kolik by předělání do dalšího, novějšího auta nakonec cca stálo? Montujete systém Magic Premium (líbí se mi nejvíce-čs. firma, servisní interval 50 tis. km, dostupné díly...Stag mám servisní intervaly jen 20 tis. km...), dle info z netu? Který systém je univerzálnější z pohledu dalšího předělání do novějšího auta? Je to jedno? V případě splátek máte i nějakou akci, (např. Cofidis?) bezúročnou půjčku? Jaká je čekací doba? Jaký systém doporučujete za uvedeným účelem a jaká je následná cena s válcovou nádrží např. 80L? Je moje úvaha vůbec relevantní? Děkuji za příp. informace k rozhodnutí.
Dobrý den, váš dotaz je tak obsáhlý, že vás poprosím o telefonický kontakt. Co se týče Magic, tak ten nemontujeme a splátkový prodej momentálně nenabízíme.
 
Robert12:43 02.07.2018
@david z: pokud se nejedná o přisávání nějaké olejové tekutiny ze zvláštní nádoby a jde opravdu o odvětrání klikové skříně, je možné ze strany sání zaslepit a ze strany motoru NEZASLEPOVAT aby nedošlo k přetlakování motoru, ale hadici napojit na nějaký odlučovač oleje (vypadá trochu jako vzduchový filtr) anebo svést hadici dolů pod motor, případně do nějaké nádoby (plastové lahve apod). Pokud nejste někdo kdo motorům rozumí, doporučuji se s tím obrátit na někoho, kdo tomu rozumí, abyste neodborným zásahem motor nezničil. Ještě jednou: ze strany motoru se hadice nesmí zaslepit, jedná se o výdech olejových výparů a tlaku z motoru, kde přirozeně vzniká...
 
Martin21:58 01.07.2018
Dobry den, mam dotaz ohledne montaze a ceny montaze LPG do auta Mitsubishi PajeroII r.v. 1995 3,5 V6 24 V. A jestly je mozne namontovat toroidni nadrz do kufru auta. Dekuji
Dobrý den, v tomto případě bychom rádi viděli auto na dílně a pak můžeme doporučit systém vč. typu nádrže
 
david z16:04 29.06.2018
Dobry den dekuji za odpoved. Takze kdyz to prisavani eliminuji tak nedojde nejak k poskozeni systemu CNG, jde mi o to zda to neni z konstrucniho hlediska nejake tzv. primazavani jako u nejakych systemu LPG.Dekuji za odpoved
 
Robert14:38 29.06.2018
@david z: novější benzínové motory tímto "neduhem" - spotřebou oleje za běžného provozu trpí víceméně všechny, některé znatelněji, některé méně. Zakarbonované vstřiky budou zřejmě důsledkem přisávání do sání z tzv.odvětrání klikové skříně, kdy tlak, který vzniká přirozeně mimo spalovací komoru, je spolu s olejovými výpary přiveden do sání. Nepovažuji toto řešení za šťastné, zanáší to škrtící klapku a zvláště v kombinaci s přisáváním sazí z EGR je to fantastická kombinace. Pokud je ale pístní skupina nadměrně opotřebená/poškozená, vzniká v motoru vyšší tlak a tím pádem jde do sání touto cestou daleko více oleje, než bylo při konstrukci motoru zamýšleno. Zásadní otázka je, jak velkou spotřebu oleje motor má. Pokud není nějak extrémní, neřešil bych to...
 
david z22:48 28.06.2018
Dobry den mam wv Touran 2007 na CNG origo., mam zakarbonovane vstriky od oleje a mam dotaz,tento system si odebira z motoru olej sam.Zadne primazavani zvlast jsem nenasel. Nebo jde o zavadu ze to nekde netesni a dostava se tam olej.Dekuji za odpoved
 
robert13:36 22.06.2018
dobry den, mam Octavia I combi 1.8t rs r.v. 2003, motor AUQ - sekvencni vstrikovani AG Autogas (holandsky system) a auto v posledni dobe cuka a odmita zrychlovat cca kdyz chci akcelerovat pres 5500/min. Vsechny svicky vymeny za NGK lpg Laser Line, problem trva. Udajne vadne 2 zapalovaci civky, muzete potadir jaky typ koupit ?
Dobrý den, je potřeba provést diagnostiku. Může být už problém s reduktorem, vstřikovačem,... Cívky NGK, Febi nebo Bosch