Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Petr21:53 13.11.2016
Dobrý den, fabia 2005 47KW 3-válce, lpg landiRenzo vč. přímazu na každý válec. Jaké, prosím, doporučujete nastavení přístřiku benzínu či jen benzín - u volnoběhu, střední a vyšší otáčky? Děkuji
Dobrý den, pro jednotlivé režimy jsou stanovena určitá rozmezí. Konkrétní hodnoty jsou pak závislé na nastavení Vaší benzínové ŘJ. Hezký den, J. Čadková
 
igor10:57 13.11.2016
Dobrý den, chci se zeptat na opravdovou oteviraci dobu cerpaci stanice Brno-Kr. Pole. Jiz nekolikrat se mi stalo, ze prijedu 6:20 a je zavreno, nebo 19:45 a bud mi obsluha rekne, ze uz ma spocitane penize, tak at prijedu rano, nebo je zavreno uplne. Nebylo by lepsi zmenit vydejni dobu, tak aby zakaznik opravdu natankoval. Dekuji.
Dobrý den, něco takového se nesmí stát. Pokud by se Vám ještě něco takového přihodilo, pak mi, prosím, hned zavolejte, nebo alespoň napište datum, kdy k něčemu takovému došlo. Děkuji, hezký večer, J. Čadková
 
xxl19:13 10.11.2016
Dacia Logan MCV s tímto motorem se nabízí v lpg přímo originál z výroby, to jen tak pro přesnost......
 
Pavel15:04 10.11.2016
Paja.1- Dacia MCV,s motorem 0,9 Tce vás skutečně vydrží max těch 2* 35000km :->> a to jenom na benzin:->
 
paja.122:36 09.11.2016
Dobry vecer,uvazuji o co nejspolehlivejsim aute pri velkem najezdu km(cca35 000km/rok)Nejlepe mi vysel i v pomeru cena/uzitna hodnota Dacia MCV,s motorem 0,9 Tce...Jak dlouho jiz montujetete lpg do techto motoru a jsou nejake problemy z dlouhodobeho hlediska?Dekuji
Některé zdroje uvádějí, že u tohoto typu motoru jde o přímý vstřik. Pak by montáž LPG nebyla možná. Pokud jde o motor s klasickým vstřikováním, pak doporučujeme nainstalovat systém LANDIRENZO. Těchto aut jsme zatím servisovali málo na to, abychom posoudili z dlouhodobého hlediska. Hezký den, J. Čadková
 
Jirka19:19 08.11.2016
Dobrý den, uvažuji o novém voze s tím, že bych jej nechal u vás přestavit na lpg, protože vozů s lpg originál z výroby mnoho není a vidím, že to má i své nevýhody (bloklá ŘJ a jiné) V této souvislosti se chci zeptat, kolik-zda jste měli případů, kdy by zákazník musel využít sjednané pojistky-připojištění motoru a jak to dopadlo, jaký byl průběh. Protože mám obavy, že je to běh na dlouhou trať a znamená to nechat si vypracovat na vlastní náklady znalecký posudek a poté nutnost se s příslušnou automobilkou (vybavenou týmem právníků) třeba i několik let soudit, což pro normálního člověka asi není reálné... A dát za auto 400 nebo 500 tisíc a pak muset platit nový motor, to nikdo nechce, takže mi jde o to, jak moc je to riziko vysoké, jestli se to dá nějak kvantifikovat....
Dobrý den, evidentně o problematice firemních zástaveb máte informace, takže k samotné domontáži LPG: 1) My máme pojistku kryjící všechna poškození vzniklá v příčinné souvislosti s provozem na LPG. Ta se vztahuje na všechna námi montovaná vozidla bez ohledu na jejich stáří. 2) Dále je možné si zřídit ještě připojištění vozidla, viz naše www stránky. Máte pravdu, v případě poškození vozidla je třeba vyjádření soudního znalce, které platí majitel. Nicméně v případě, že znalec uzná příčinnou souvislost s provozem na LPG, je tato platba součástí požadovaného pojistného plnění. Co se týče soudních sporů, tak se s nikým nesoudíme. Prostě předáme podklady pojišťovně a ta věc řeší. Rozhodující je opravdu to vyjádření soudního znalce. Pokud však závada nemá souvislost s LPG, pak je samozřejmě naše pojistka bezpředmětná a do hry vstupuje výrobce/prodejce vozidla. Zde nadále platí, že automobilky mají držet záruky na vozidla (tzv. bloková výjimka - legislativní úprava Evropské komise č. 461-2010). Pokud je mi známo, probíhá pouze jedna dosud neuzavřená soudní pře majitele vozidla s prodejcem (v jiném regionu). K míře rizika: aktuální statistika od našeho smluvního partnera: aut připojištěných 1000, pojistných událostí: 8. Nejde vždy o nový motor, ale např. lambda sondy, apod.) Možnost jakékoliv závady (ať už s LPG nebo bez něj) je vždy, to je jasné, ale „vymahatelnost práva“ bych v těchto případech neviděla tak beznadějně.. :) Krásný den, J. Čadková P.S: Dejte si pozor na formulace uvedené v kupní smlouvě.
 
Tomáš16:18 08.11.2016
Dobrý den uvažuji o pořízení Subaru legasy 3.0R 180kw a zajímá mě vaše zkušenost s těmito motory protože na netu nedo píše jo není problém jinej zas opak stim že někdo přímazu ano někdo ne. A dále bych se rád optal na případné výměny ventilových sedel za tvrdší což sem též někde četl že se to dělá a případnou kalkulaci jak montáže tak případné úpravy motoru děkuji.
Dobrý den, nepíšete rok výroby Vašeho vozu. Každopádně vhodný je systém LANDIRENZO, celková cena:36 990,- Kč. Cena je bez ext. přimazávání. Co se týče výměny ventilových sedel, jsou to poměrně velké vícenáklady, toto opatření bychom teď neřešili. Pokud by časem bylo třeba provést GO hlavy motoru (pokud tato situace vůbec nastane), pak můžete uvažovat i o tomto opatření. Hezký den, J. Čadková
 
Radim14:22 07.11.2016
Dobrý den, uvažuji o koupi škody kodiaq 2.0tsi 132kw. Půjde toto auto přestavět na lpg?Bude nutno přimazávat ventily?Cca cena? Děkuji. R.
Dobrý den, napište, prosím, kód motoru.Na jeho základě jsme schopni zjistit možnost montáže LPG. Hezký den, Macháč D. technik
 
Kolář16:04 06.11.2016
Dobrý den, uvažuji o koupi nového auta. Je možné přestavět na LPG OPEL ASTRA 1,4 TURBO 92kW? Jestli ano prosím o přibližnou cenu. Děkuji
Dobrý den, možné to je :). V tomto případě doporučujeme systém LANDIRENZO, cena za montáž vč. toroidní nádrže do vel. 52 l a příplatku za turbo je 26 490,- vč. DPH. Hezký den :) J. Čadková
 
Lubomír19:40 01.11.2016
Hezký den, mám dotaz. Vlastním vozidlo Fiat Multipla kde je instalováno CNG zařízení přímo od výrobce. Po opravě v autorizovaném servisu jsem zjistil, že mi z vozidla v okolí motoru uniká plyn. Hledám, pátrám, sháním někoho, kdo mi pomohl závadu odstranit. Bohužel bezúspěšně. Můžete mi poradit. Děkuji.
Dobrý den. Pokud jde o závadu způsobenou opravou v autorizovaném servisu, obrátila bych se v první řadě na ně, mělo by jít o reklamaci. Pokud z nějakého důvodu nechcete volit tento způsob, pak zavolejte, domluvíme se na termínu, kdy byste mohl přijet, můžeme se na to podívat. Krásný den, J. Čadková
 
PaulofWoCC06:03 31.10.2016
trigro 14:25 24.10.2016 "Dobrý den p.Čadková Chtěl bych vás......" "Dobrý den,....mimochodem - měli jsme tu zákazníky, kteří měli auto s originální zástavbou a přesto jim motor po necelých 50 000 km v Hyundai měnili.. Hezký den, J. Čadková" --------------------------------- Já měl zákazníka, kterému na I10 dělali po 17.000km na LPG opravu hlavy (údajně podpálené ventily). Po opravě zákazník přepl motor na LPG a závada tam byla znovu :-D. Oprava za 25.000kč tudíž k ničemu, problém byl v LPG :-D
 
Josef18:21 27.10.2016
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně umístění nádrže v mém Fordu C-max r.v.2005? Auto má elektronickou ruční brzdu, tj. ovládací motor pro lanovody je umístěn zvenku zespodu pod rezervou. Dá se i tak namontovat do mého auta toroidní nádrž místo rezervy? Díky za odpověď
Dobrý den, teoreticky to možné je, ale pro definitivní potvrzení by bylo dobré, kdybyste se u nás na chvilku zastavil, případně zaslal foto (tedy - zadní části Vašeho auta :) ). Hezký den, J. Čadková
 
Ivan22:26 26.10.2016
Dobrý den, mám dotaz, zda přestavujete na LPG Kiu Ceed SW, který z motorů,co nabízí výrobce je na přestavbu vhodný. Uvažuji o motoru 1,4 CVVT 73 kw. Je tam nutný přímaz ventilů? A jaká je prosím cena přestavby a max. velikost toroidu? Případně prosím sdělte, jestli nemáte s těmito motory dobré zkušenosti. Děkuji.
Dobrý den, tato varianta by byla řešitelná, systém LANDIRENZO s podtlak. přimazáváním, kompl. cena vč. DPH je 26 490,- Kč. V ceně je toroid do objemu 52 l. Pokud bychom se dohodli na větší velkosti, je příplatek cca 400,- Kč. Krásný den, J. Čadková
 
jan vančura08:31 26.10.2016
Pane Michale přemýšlejte klidně dál a třeba Vám to dojde. Na přepínači LPG je tlačítko zapnout a vypnout ne? Nad 120 uděláme co? No nebudu Vás trápit, vypneme to na chvílku. A překvapení, ono to jede dál na benzín! Takže ti co přemýšlí se nemusí zabývat jak velkým obloukem se korejcům vyhnout. Ti ostatní mění motor třeba po 40.000 km. :-) 90% kilometrů co najedete se díky zahušťující se dopravě odehrává právě pod 120. Lze to u některých řj. nastavit a řešit přístřikem benzínu. :-)
 
Michal06:50 26.10.2016
Pane Vančura, je sice pěkné, že máte již tolik km najeto, ale asi málokdo si koupí auto s objemem 1.6 proto, aby jezdil do 120 km/h :-)) Myslím si, že pokud někdo přemýšlí o koupi auta a bude do něj chtít namontovat LPG, měl by se korejcům obloukem vyhnout.
 
jan vančura09:10 25.10.2016
Trigro, mám ix20 1,6 cvvt a najeto 172.000 na LPG. Montoval mi to pan Čadek v roce 2011. motor je běžný bez speciální hlavy. Důležité je, aby motor měl ochranu ventilů FL, aby fungoval na bohatou nikoliv chudou směs a aby se s ním po dálnici jezdilo 120 a ne 160! Pokud někdo oddělá motor na LPG po 40.000 km tak to je jen a jen jeho vysvědčení :-) .
 
Ludvík Svoboda21:21 24.10.2016
Dobrý den, jak už jsem zmiňoval v mém předešlém dotazu, označení motoru mého vozidla Škoda Octavia2 1,6FSI je BLF. Jiné typové označení jsem nenašel. Zajímá mě, zda tyto typy motorů jdou předělat na plyn, aniž by docházelo k jejich poškození. Některé názory na internetu zavrhují tuto variantu motoru k předělání na LPG. Děkuji. Svoboda
Dobrý den, pane Svobodo, tento vůz lze montovat, šlo by o systém LANDIRENZO, cena: 38 990,- Kč. Je ale důležité vědět, že motor je při tomto počtu kilometrů v opravdu dobrém stavu, jinak by byly s jeho provozem komplikace. Hezký den, J. Čadková
 
Zdenek18:37 24.10.2016
Dobry den, pujde prosim predelat motor Renault Megane 2.0 Tce, 162 kW? Dekuji za odpoved
Dobrý den, toto vozidlo má přímý vstřik, v tomto případě bohužel přestavby neprovádíme. Hezký den, J. Čadková
 
trigro14:25 24.10.2016
Dobrý den p.Čadková Chtěl bych vás upozornit že pokud zákazník má zájem o montáž plynu do Hyundai ix 20 nebo i30 tak musí(měl by ) při koupi nového vozu na to upozornit prodejce , aby tam byla při výrobě (montáži)namontována odpovídající hlava motoru na plyn.Ta původni není na plyn stavěna a vydrží tak do najezdu cca 40 000 km.Motor je KO ,zatlučene ventily atd.Jedina oprava je totiž jenom nový motor a to je důvodem ztráty záruky že na motoru nebyla namontována origo. hlava na plyn. Hezký den Trigro
Dobrý den, dle mých aktuálních informací je od výrobce "ve hře" momentálně pouze Hyundai ix 20 1,4. S příplatkem cca 3500,-. Zda tento příplatek znamená vyšší kvalitu motoru, popravdě nemám tušení (věř, kdo chceš :) ). Jinak prý žádná jiná verze nepřichází v úvahu. A do tohoto typu byste si ještě musel nechat namontovat LPG pouze Hyundaiem, jinak dle jejich tvrzení pozbýváte záruku. Upřesňuji, že montují systém BRC. ..mimochodem - měli jsme tu zákazníky, kteří měli auto s originální zástavbou a přesto jim motor po necelých 50 000 km v Hyundai měnili.. Hezký den, J. Čadková
 
luke10:18 24.10.2016
dobrý den, prosím o radu, mám vw golf IV,r.v. 2002, 1,6 16V, motor AZD, systém elpigas montovaný u nas(2 roky) nějak po montáži mě začala problikávat kontrolka motoru - a hlášení emise do dílny, plynař mě to nespravil s tím, že to tyto dvoulambdové systémy dělají....atd...letos na podzim jsem šel na TK a neprošel jsem emise CO benzin 0,26 a lpg 6,2....kontrolka už svítí pořád....auto jsem dal na opravu.....neopravili ovšem nic, pouze nějakým způsobem udělali emise tak aby to prošlo....auto jezdí normálně, nic nepozoruju, ale nelíbí se mi ani spotřeba....téměř 10 l LPG + ještě benzin, poradte co s tím, případně jestli by se to dalo opravit u Vás...mám to sice 100 km, ale přijel bych.....díky
Dobrý den, mohla by to být špatná plynová lišta a "ujetá" řídící jednotka.. Na auto se samozřejmě podívat můžeme, není problém. Zavolejte, domluvíme si termín. Hezký den, J. Čadková