Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Michal19:06 14.12.2012
Dobrý den, chci se zeptat z jakého důvodu mě bylo po montáži lpg do felicie 1.3 MPI napsáno do přílohy k TP počet míst :4, když mám ve velkém TP uvedeno 5, jestli je to z důvodu předělávky na lpg?
Dobrý den, provozní váha + 50 kilo, užitečná - 50 kilo. Na osobu se počítá 75 kg. Podělte si užitečnou 75 a kolik to je, tolik můžete mít osob. Ano je to závíslé na změnách vah u montáže lpg. Pozor,ještě nikdy jsem neviděl policajta, který by toto znal a kontroloval,nepočítám případy,když je v Oktávii 13 puberťáků,pak by to došlo asi i policajtovi . Čadek
 
Kral09:59 14.12.2012
Zdravim, nedavno sem byl u Vas v servisu, pan me vymenil listu a filtr bylo to v pohode a ted cca po mesici auto netahne, jako by se dusilo, chcipe pri vyrazeni, zacne blikat spalovani emisi.Poradite co s tim? Mam najeto cca 50 tisic. Plyn naposled zakoupen u Vas. Diky za info. Kral.
Dobrý den, po výměně lišty, kde se zaklepávají ventilky se většinou ještě jednou musí po 1500 km seřídit.Kdykoliv 7 - 15 00 Ne dnes, montujeme moc aut. Kdykoliv po neděli. Čadek
 
Roman09:08 14.12.2012
Dobrý den, můžete mi aspoň orientačně napsat na kolik by vyšla výměna válcové nádrže 100l co je teď v autě, za venkovní toroid? Bylo by to u Peugeotu 807. Děkuji.
Dobrý den, do 8 000 Kč.Čadek
 
ALeš19:15 13.12.2012
Dobrý den, chtěl jsem se vás zeptat jako odborníka, při jaké teplotě by se měl přepnout plyn, nyní se mi přepíná při cca. 70° což se mi zdá hodně. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jiné teploty přepnutí mají 4 válce,jiné 6 a 8mi válce. Taky teplota na čidle je úplně jiná než teplota, kterou ukazuje palubní počítač. Dá se měnit při seřizování, je třeba odzkoušet, dává se tak aby při přepnutí do plynu nezhasínal motor. Přesná norma na to není, dáváme cca 30 st. 4 válce, a mezi 40 - 60 velké motory. Čadek
 
Robert08:38 13.12.2012
Dobrý den, jen bych doplnil dotaz pana Kratochvíla. Můžete na stránky dát rozpis provozu na čs u Makra během svátků? Děkuji a přeji hezké Vánoce
Dám to do pátku na první stranu Čadek
 
Kratochvíl08:04 13.12.2012
Dobrý den, jste na dílně v brně i přístí týden?
Dobrý den, do 20.12 určitě, možná i 21 . Čadek
 
Jiří Marek19:06 12.12.2012
Dobrý den chci se zeptat kolik by stála výměna toroidní nádrže 39 l do škoda felicie multiventil je platný.Děkuji za odpověd Marek Jiří
Dobrý den, 4 000 s DPH, revize je už v ceně.
 
Jiří17:42 11.12.2012
Dobrý den p. Čadku, včera tj. 10.12.2012 jsem byl u vás s tím, že mé auto, když je venku pod 0 st. C. a je studený motor, při přepnutí na plyn nechce jet, motor se dusí a škube, jede až po delší době resp. po téměř úplném zahřátí motoru. Váš mechanik mi seřídil lištu, směs a vyměnil svíčky, kdy váš zástupce mně sdělil, že to bylo svíčkami, ale i přesto se nic nezměnilo, závada se projevuje pořád. Zaplatil jsem tedy resp. "vyhodil jen tak" 1.400,-Kč za opravu, kterou se v důsledku nic nevyřešilo. Když vyjedu z garáže nebo je motor zahřátý, auto jede bezvadně. Nikdy předtím se taková závada neobjevila a s vaším servisem jsem byl spokojený, ale co teď, kde je chyba? Jak se k tomu postavíte? Předem děkuji...
Jako chlap, ale to dělám vždycky, pane kolego, jestli nepomohlo to co jsme udělali, dovezte prosím někdy odpoledne, kdykoliv a nechte mi to tam. Ráno hodíme studené na čtecí zařízení a odstraníme co nám to napíše. Velice jednoduché ne? Pokud je to od plynu, bude to zdarma. Pokud nškteré Vaše čidlo,většinou je to čidlo teploty,budete platit Vy.A že jste platil za vyjmenované věci je normální.Pokud by to nemuselo být, technik by to nedělal. Měníme vždy jen to co je nutné,to učím všechny mechaniky celou dobu, co je mám na povel a to je už 30 let .A netelefonujte,přivezte odpoledne kdykoliv.Čadek
 
Pavel18:03 10.12.2012
Dobrý večer,mám v autě ř.j.Stella power.Umí přístřik benzínu? Díky za odpověď
Dobrý den , neumí. Čadek
 
Robert16:18 10.12.2012
Dobrý den pane Čadku, mám Fábii 1,4 16V rv2009 a uvažuji o zástavbě LPG.Protože ale jezdím hodně krátkých tras ca 3-5 km,chtěl jsem se zeptat,zda lze sekvenční vstřikování nastavit podobně jako podtlak,tak aby přepínalo na LPG ihned po nastartování.Podle toho co vím od známých,sekvent přepíná standardně až po zahřátí motoru na určitou teplotu,což v silných mrazech může být klidně po ujetí 7-10 km.Děkuji za odpověď a plynu zdar
Dobrý den, máte pravdu ,sekvent přepíná po ohřátí cca na 30 st.C. Existuje Lovato, které umí opakované teplé starty už pouize v benzinu ale opakuji - teplé. Studený start u všech sekventů je nutný v benzinu a nemá smysl snižovat přepínací teplotu někam k 10 st.C, to by se trpěla vstř.lišta a byla by to chyba.Můžeme experimentovat - můžeme měnit teplotu, čas přepnutí,výkon,spotřebu, prostě vše, jde jen oi to zoptimalizovat to dle přání zákazníka. Myslím, že i při - 20 st.se dá přepnutí zrealizovat dříve, záleží, kam se umístí reduktor, Plynu zdar Čadek
 
martin18:06 09.12.2012
Dobrý den mám dotaz ohledně elektroniky pro ovládání plynu,je standartní aby byla namontovaná v prostoru pro baterii,nebo si pouze někdo ulehčil práci? Konkrétně se jedná o fábii 1.4 MPI.Myslím si že to není vhodné místo pro elektronické zařízení. Dík za odpovědˇ
Dobrý den, legální montáže mají přesně stanovené postupy a umístění komponentů. Schválení MD ČR u typových montáží přesně definuje umístění. I kdyby to nebyla typová montáž, tak se stejně řídící jednotka lpg umísťuje do prostoru k motoru. Jediné podmínky - paticemi dolů, aby netekla dovnitř voda, a aby tam nestříkala voda od kol. U autobaterií je poměrně dobré místo v horní motorové části. Čadek
 
Honza D.13:33 09.12.2012
Dobrý den, mám renault megane cabrio r.v. 01 (1.6 16V 79kW) s LPG, bohužel sem ho tak již koupil a nenašel ani na žádném z komponentů štítek abych určil výrobce zařízení LPG (mohl bych nafotit)... nicméně když je teplo je vše v pořádku, provoz na benzín i na LPG ale když je pod nulou a auto stojí dlouho, třeba přes noc, ráno nastartuji, většinou až tak na pošesté, posedmé, jen škytne a zase zdechne.Ale jak motor naskočí je strašně ve vyskokých otáčkách(tak 2200ot/min) a semtam i kolísají a než se zahřeje otáčky nespadnou... Může být tato závada spojena s provozem na LPG? PS: rozvody, svíčky, krokový motorek volnoběhu který přivírá přisávaní vzduchu,filtry a olej jsou nové a všechny čidla motoru krom snímače kliky a lambdy(které svépomoci nemohu ověřit) se zdají ok... děkuji za každou radu
Dobrý den, NEJSPÍŠ je to způsobeno nastavením LPG, poradím, jestli je to sekvenční vstřikování,přepněte večer do benzinu - ručně a odpojte Vaši autobaterii, tím se srovná benz.řídící jednotka do původního nastavení. V tomto uvedeném roku výroby se srovná sama určitě. A ráno zapněte baterii a jestli chytne v benzinu na první pokus tak máte důkaz, že je nastavení lpg chybné a Vaši B.Ř.jednotku rozhazuje. Jestli nemáte daleko, toto vyměříme a nastavíme. Plynu zdar Čadek
 
Petr18:36 07.12.2012
Dobry den,muzete mi prosim priblizit system STAG IS 2(do ktereho roku se vyrabel a zda je,uz prekonany)ma privstrik?Je vhodny do VW Golf IV 1,6,16V,77kw?Diky.
Dobrý den, Stag 300 IS 2 dá se koupit stále,přívstřik benzinu neumí,překonaný je dávno , klidně ho tam můžete dát, tohle auto bez problémů uhlídá ve všech parametrech. Čadek
 
vindiš zdeněk16:40 07.12.2012
Dobrý den,prosím o vysvětlení.Na fóru se i píše o ujeté vzdálenosti po které dojde k přepnutí z benz. na lpg.Já mám ve felicii elpigaz montáž v kyjově a bylo mi řečeno,že mám přepínat benz.-lpg zvýšením otáček a dochází k přepnutí klidně i po 10 metrech.Nevím jestli nedělám nějakou chybu když takto brzy přepinám?S autem nejsou žádné problémy ,jde mi o to zda se problém nemůže "naskládat" .Jinak je to mé druhé auto na LPG a celkem bez problémů jen dříve s prvním klasické výměny filtrů.Najel jsem na LPG cca 270000km.,teď mám i diesel a až "umře" koupím benzin a namontovat LPG i u vás.V zimě poloviční starosti proti zmrzlému dieselu.Děkuji Vindiš
Dobrý den, nepíšete jestli je to Felicie 1,3 , 1,6, jestli je krokový motorek, nebo sekvenční. Takže zásada asi tak - přepnutí může být u všech co nejrychlejší, pokud nezhasíná motor a nenačítají se závady je vše OK. Pokud by při prvním studeném přepnutí zhasínal motor, upravit. Mějte se príma Čadek
 
Franta22:16 06.12.2012
Dobrý den pane Čadku.Je možné , že namontované lpg ve voze může snižovat účinnost topení v autě? Myslím něco takového, že reduktor odebírá teplo? Nejedná se o přestavbu od Vás, jen se Vás ptám,jako kapacity v oboru, zda je to možné, popř.řešení.Děkuji
Dobrý den, pane. Toto je dost častý problém u montáží lpg. Jedině teplem Vaší vody musíte měnit plyn z kapaliny na plynnou fázi.Nebudu popisovat teplo z výfuků-Oltcit,elektrické vyhřívání atd. Reduktor ale neodebírá tepla tolik abyste to poznal na topení. Když se nezapojí na správnou vodní hadici, pak to poznat je. Přehodit vodní rozvod. Pokud je namontováno teprve pár dnů, můžou tam být vzduchové kapsy, odvzdušnit. Plynu zdar . Čadek
 
Petr Frank08:22 06.12.2012
dobrý den, chci se Vás zeptat jako odborníka. Mám od jiného montážníka přestavbu na LPG Fabie 2004 sekvenční vstřikování cca 1,5 roku přestasvěnou a stává se mi, že v delších jízdách (nad 30km) se pravidelně rožíná kontrolka motoru. Situace mi velmi vadí, protože jakmile svítí kontrolka, následující start v benzínu je jiný než normálně, a to horší (zvlášť v zimě je to vidět) Ze záruky na zařízení mi zbývá již jen několik měsíců a proto situaci budu muset řešit. Co mi poradíte že bych měl s přestavovavetelem řešit.
Dobrý den, nevím jaké máte ve voze zařízení ale nejspíš se bude jednat jen o výměnu filtrů a seřízení. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel07:59 06.12.2012
Dobrý den,při couvání cítím plyn v kabině,čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď
Dobrý den, nejspíš menším únikem nebo prasklinou ve výfuku. S pozdravem Sobotka - technk
 
Milan14:29 04.12.2012
Dobrý den, chtěl bych i nechat předělat Hondu CR-V rok výroby 2004. Můžete mi prosím z vlastní zkušenosti zjistit, v jakých rozměrech a litráži se mi vejde nádrž místo rezervního kola?
Ano, ráno se podívám do databáze a napíšu přesný toroid. Čadek Tak pane, všechny následující verze jsme do nich dávali jen za poslední rok W - vnitřní toroid 630/200 průměr/výška - 48 litrů,630/220 - 53 litrů, do 2 jsme dali dpkonce 720/230 - 73 litrů. Přijeďte, technik položí nádrže do Vašeho auta a budete si říkat sám, větší,menší, mám je skladem všechny, určitě si vyberete sám. Čadek
 
SLANAR10:52 04.12.2012
Zdravim mam lpg od vas najeto asi 35000 km doposud ok fabie 1,4 v soucasne dobe dojde k prepnuti az po ujeti 10 km jinak se to snazi prepinat ale na plyn to nejede filtr jsem vymenil dekuji Slanar
Dobrý den, přijeďte podíváme se na to.Asi čidlo teploty. S pozdravem
 
Jirka II22:30 03.12.2012
to už je prostě problém čr- každej tu chce být do roka milionář, vozit si prdel v bmw, mít značky 6B6 6666 aby bylo vidět, že on je největší machr, letět v 80tce 140 a spoléhat se na to, že jeho švagr je u policajtů..věřte, že takových hajzlíků vidím na silnicích deset denně.. tím pádem tu máme na hovno benzín, naftu, lpg, jídlo co by v rakousku a německu nedali asi praseti, elektriku nejdražší v evropě a tak bych mohl pokračovat.. co s tím? nic.. do německa fakt pro LPG jezdit nebudu.. mám svoje 3 pumpy kam jezdím, každá mí jinej plyn a až mi třeba řekne mechanik, že mám filtr černý jak botu, tak jen pokrčím rameny, protože fakt nevím co s tím dělat... pro Michaela- mám fabku combi, 1.4 63kW, tartariny, spotřeba momentálně 7.4l LPG, jízda 50% dálnice a rychlostky, 30% město, 20% okrsky.. jestli ti to k něčemu bude... pokud jsem jel dálnici, rychlost tak 140-150km, spotřeba 8.5, 3 dospělí lidi a plný kufr. plus měsíčně cca 400kč za 100oktanový natural od OMV.
Nehlásím se akorát k některým specifickým výrazům, jinak souhlasím se vším Taky používám 100oktan.b. jen od OMW. Máme u nás totálně špatné benziny,naftu i LPG. Musíme si vybrat a odzkoušet. Plynu zdar i všem Tartariňákům, v Itálii je to jedno z nejlepších zařízení. U nás má problémy pouze kvůli nečistým plynům. Stejně jako BRC,Landi Renzo, Vialle.Mějte se príma pane . Čadek