Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Michael20:27 03.12.2012
Zdravim všechny plynové jezdce. Můžete mi prosím sdělit poznatky ohledně spotřeby LPG . Mám 1,6i (74 Kw) Ford C-Max a poslední dobou mám spotřebu ve městě 9,5 - 10 a mimo se sotva dotknu 9 l/km. Zástavba Elpigas.Jezdí někdo za méně podělte se
Opět, mění se směsi z letních na zimní, tak by měly dávat 60% propanu, 40% butanu. Kdybyste viděl testy, zapláčete stejně jak já. Butan se používá jako nosné plyny do sprejů místo freonů a je ho málo. Zato mají dost propanů, tím jsou propany levnější než butany a vozí klidně do čs i 100 % jen propanů. A já se můžu lidem uvykládat, že auta jsou dobře nastavená. To je to celé se spotřebou. Vydržet od jaro to bude lepší.. Stejně jsem zvědavej co Vám na toto lidi odpoví. Čadek
 
Pavel Výskala21:19 02.12.2012
Dobrý den,mám dotaz na kolik by přišlo přestavění nové dacia lodgy 1.6 60kwná?Nádrž místo rezervy pod autem. Děkuji za odpověd
Dobrý den, tam už se musí dát nějaký sekvent italský - Lovato nebo Landi Renzo, cenově 25 980 - 27 980, rezerva dole je + 1 000 Kč, dívejte se na naše www.občas máme akci - nyní je - 1 500 Kč. Čadek
 
Rousek11:06 02.12.2012
Dobry den,montoval jsem u Vas v kvetnu LPG do vozu VW Golf IV,1,6,16V,77kw-system STAG 300,premyslim o chiptuningu.Docetl jsem se,ze je to mozne i u LPG,ale vykon se zvysi misto 8 kw jen o 4 kw.Jaky je Vas nazor jako odbornika?Hrozi nejake komplikace?Jak je to se zarukou na prip.zniceni motoru vlivem montaze LPG,kdyz bych si nechal montovat chiptuning.Diky. Rousek
Dobrý den, sportovní výfuky, sportovní filtry a chip u lpg nedoporučujeme. Mohou být komplikace. Nemusí , ale mohou. Čadek
 
airwaves18:52 01.12.2012
Dobrý den pane Čadku. Ve čtvrtek jsem v poledne po delší době bral u Makra LPG. To čerpadlo tlačí litr skoro 10s. To jsem ještě neviděl. Běžně je to pod 5s. V létě když se čerpadlo zastavovalo i o 4 litry dřív než byla nádrž plná, tak jste to vysvětlovali že je horko. Teď je zima. Asi by to chtělo poladit. Jinak plyn ok spokojenost. Hned ten den jsem celou nádrž vyjel.
Dobrý den, zjistíme, už brzy otevřeme Brno II sever, tam bude nové čerpadlo Travainy, v Itálii se počítá 1 litr za 2,5 vteřiny, zde to bude stejné. Pak dáme stejné i na Brno Jih Plynu zdar Čadek
 
Jeff00:22 01.12.2012
Vážený pane Čadku, nemusíte mě oslovovat pane....jsem poněkud mladší (pod 30let). Je mi jasné o čem mluvíte s opravou lišty...dělám to standartně... Ovšem najde se člověk, který dojede po 30tisKM a čumí na mě jak na debila, co jsem mu to tam dal, že to vydrží tak málo. Ale chápu vás, vím co mi chcete říct, vím co je to za logiku. K tématu Holandsko....všilm ste si někdy, že některé Octavie s AG System dovežené z Holandska nemívaly filtr plyn.fáze? Oni prostě nemají tyto problémy. Auto tady chvílu jezdilo (10 000km) a pak to šlo do kytek. --------------------------------- Pro Jirku - výmluva kvality lpg na seřízení a montáž...? Jasně,proč ně....ale co tak, když mě dojede člověk s "mou montáží" po 15tisKM (od namontování) a nejel reduktor. Po rozdělání byl megačerný, zalepený a nefunkční. Nevymlovám se....ale jaké má být moje stanovisko? Jsem lempl na montáže? Jinak pomohlo pouhé kompletní vyčištění. Samoz bez záruky....fotky klidně dodám.
Stejné u mě, já bych se ufotil. To je někdy hrůza, máte pravdu s Holandskými systemy.Tam fungují na 100%, dovoz do ČR a tady po pár km končí.A jsou to dovozy Holandsko,Německo,ty mají vesměs holandské systemy a chudáci co si to dovezou.A i ten kdo tvrdí, že to servisuje a je jich jako prstů na jedné ruce pro celou republiku, tak to vyměňují za italské komponenty. Přitom v Holandsku je to špičkové funkční zařízení.
 
Jirka20:15 30.11.2012
V dnešní době je kvalita lpg nesrovnatelně lepší než před 10 lety. Dnes již lpg neprodávají dobrodruzi typu Emila Brozsky a jeho kamarádi, Michna a Kopřiva z fy Francegas, to byly sajrajty na které nejely ani žigulíky. Dnes občas Vitogaz nebo Primagaz s Flagou nakoupí technický butan s větším obsahem síry, ale v tom množství se to ztratí. Výmluvy firem na čisté plyny jsou jen výmluvy na nešikovnost a neodbornost při seřízení, o kvalitě montáží ani nemluvě. Když vám někdo napíše že montáž do Octavie trvá 6 hodin, tak to není montáž, ale pouze to tam naháže jako seno. Mám pravdu p. Čadek? mějte se pěkně
Je to lepší, moje firma denně třeba čistila i 15 lišt, dnes tak jednu. Neztratí se v množství, někdy naměřím 7% síry ve vzorku, a norma říká do 0,5%. Někdy naměřím 95% propanu a jen 3% butanu a přitom větší množství butanu udělá vyšší dojezdy a tím malou spotřebu.Když toto odhalím u mého dodavatele okamžitě končí, beru jiné. A montáže? Všechno chce své,specializace,zvlášť motoráře,zvlášť zadkaře na nádrže atd, ale to bych se opakoval a jestli někdo dělá montáž Oktávie v jednom člověku předek i zadek za 6 hodin, tak je to raubíř.Ne automechanik .Pánové plynu zdar, Čadek
 
Čadek10:09 30.11.2012
Nedávejte sem reklamy, zde je to pro technické dotazy.
 
airwaves18:31 28.11.2012
Ještě že máme ty špatný plyny. Můžeme na ně svést jakoukoliv závadu. Padá tím záruka. Ničí vstřiky. Nechci si z toho dělat legraci , tak jen stručně. Nevěřím. Ale nechám se rád přesvědčit. Dejte vedle další odrážku pod ochranu ventilů a dávejte tam následky špatných plynů. Fota co se ucpalo, jak jsou zničené vstřikovače a pod. Klidně se nechám uargumentovat. Pak se přiznám až uvěřím. Zatím fakt ne. Jsou i jiná fora o LPG od taky seriozních firem a tuto berličku nepoužívají.
A dobré a špatné benziny. Nevěřte,já nevěřící nepřesvědčuji. Dnes nemáme obyčejné benziny,speciály atd. Nejnižší dnes je Natural 95. A lejou do něj všechny odpady co mají. Dejte si do auta 100 oktanový benzin na OMW a uvidíte studené starty u LPG vozidla. Těch pár korun co dáte proti naturalu 95 navíc se vyplatí. A 100 oktanový benzin dokáže i čistit benzinové vstřikovače. Věřte - nevěřte - Vaše věc, s plyny je to stejné. A ještě daleko větší rozdíly mezi kvalitou a nekvalitou. Čadek
 
Jeff21:48 27.11.2012
Jirka--- Kdysi dávno v roce 2007 jsem byl na školení Elpigazu... Ačkoliv jsem ho nikdy nemontoval, byla tam možnost přívstřiku. Objevilo se objevené až poté, co se zjistilo, že by tím šly nějak ochraňovat ventily/sedla/vůle. --------------------------------------------- Jinak pane Čadek....nepomlouval bych systémy BRC, LandiRenzo. Montuji je(mimo jiné systémy) 3roky, neřešil sem zatím žádný problém se vstřiky. Navíc technologicky je vstřik na tom parametry lépe než jiné. Věčné dilema je v tom jestli kvalitní/nerozebiratelný nebo levný/rozebiratelný. Problémy jsou s běžným servisem a to výměny filtrů.
Pane kde jste vyčetl , že je pomlouvám? To jsou věci špičkových kvalit, já je taky dělám.Stejně tak třeba holandské, Prins atd. Jestli mají u nás problémy, je to pouze a jenom špatnými plyny, které nemají v evropě obdobu. V Itálii,Holandsku nexistuje problém s čistotou plynu. Tam běžně vstřikovače jedou bez oprav 150 000 km. Pro českého zákazníka si myslím, že dát 30 000 za přestavbu a následně pak třeba 14 000 za výměny vstřikovačů není řešitelné. Obyčejnější montáže za 24 000 a repase lišty za 1500 je schůdná.Jestli máte jiný názor sem s ním. Čadek
 
Jirka19:29 27.11.2012
Chtěl bych se zeptat na ten přístřik benzínu, je to věc stará cca 8 let, a až nyní se o ní píše jako o objevu století.Je nějak prokázána jeho účinnost? děkuji a pěkný den
Jara Hašek vařil vejce v papinově hrnci někdy v roce 1914, a vidíte, začali se znovu prodávat až někdy za Husáka. Tohle je už staré dost let, a teprve od roku 2006 jak začali automobilky odrbávat materiál na hlavách a jinak se to nazvat než odrbáváním nedá, tak začali montážní firmy zkoumat co by na zaklepávání ventilů mohlo být dobré.Dává se FL anebo přístřik benzinu. Testy ,které nám na školeních ukazují dodavatelé dokazují, že to své opodstatnění má. Dává se jedno nebo druhé,vhodnost je na majiteli vozu.Mimochodem ten Jara Hašek se rozčilením svalil do koše s kopou vajec,protože zjistil, ža ani po 5 hodinách neuvařil ty vejce na měkko.Ani v papiňáku.Plynu zdar. Čadek
 
jarek12:31 27.11.2012
Dobrý den po dlouhém zkoušení plynu u různých dodavatelů můžu hodnotit že pan Čadek s plynem patřím k těm kvalitnějším....
Děkujeme , dodavatele vybíráme stále a děláme si testy od různých dodavatelů. Je to podobné jako u benzinu, ty největší a nejznámější značky zdaleka nemusí být nejkvalitnější. Čadek
 
Vasyl12:12 27.11.2012
Tak díky za upravenou cenu, 17,20 máte myslím nejnižší v Brně.
Dobrý den, to nás velice těší. Taky myslíme, že je nejnižší . Plynu zdar
 
Jirka11:06 27.11.2012
nepisu to proto, ze je to shit... ja sam treba tankuju polsky plyn v Dolnich Dunajovicich a je lepsi na spotrebu a celkovou jizdu jak Flaga a Liskovec-overeno na vice nadrzich..
Pozor, dříve se montoval Mix,krokový motorek atd, a to nebylo vůbec náročné na čistotu plynu. Dnes se vstřikovací lištou buďte opatrnější. Kolikrát nemůžeme vyměnit ani vnitřky a dáváme celou lištu novou. A hlavní pozor u vstřikovačů Landi Renzo, BRC, Vialle atd. Tam nestojí lišta 2 000 jako u nás, tam jdou opravy nad 10 000 Kč. Takže ověřené dodavatele. Mějte se a čistým plynům zdar. Čadek
 
Josef17:46 24.11.2012
Dobrý den, po kolika km doporučujete kontrolu ventilů u vozidla opel meriva 1.4 16V 66 kW? Montáž provedena v loňském roce Vaší firmou, systém Elpigas + flash lube. Dnes najeto 15tis. km. Kde lze koupit náplň do flash lube? Přes týden se na Vaši firmu nedostanu a na lpg stanici v bazaru Bezva není k dostání. Díky za odpověď
Dobrý den, cca po 20 000 km od montáže lpg, na čs u Makra od pondělí bude k dostání. Čadek
 
roman18:46 23.11.2012
Chci montáž do Oktávie, ale neseženu dřív peníze než do pátku, jak to udělat abych měl slevu 600 Kč.
Nejpozději do pondělí předat zálohu 1 000 Kč, a domluvit si přesný termín.Budoucímu plynaři zdar . Čadek
 
Josef16:51 22.11.2012
Dobrý den, Mercedes ML 320, z roku 2002, 160 kw, kam dáváte nádrž a kolik stojí plyn? Josef
Dobrý den, šestiválec, sem doporučujeme dát Lovato, ML mají dost složitou elektroniku a na starší sekventy by mohlo dělat neplechu, i odstavit auto. A nádrž je dost problematická. Jestli chcete válec, tak do 100 litrů, ale dost to polikviduje vnitřní prostor. Nebo dolů, ze šikma venkovní toroid, ale vejde se tam dost malý, s plným středem myslím kolem 50 litrů.Někomu jsme dávali i toroid, i malý průměr válce do kufru. Ceny - 33 980 s jednou nádrží, se dvěma 40 000. Mějte se príma a plynu zdar. Čadek
 
Eduard20:01 21.11.2012
minulý týden jste mi napsal, že Renault Clio 1,2 tce r.v. 2012 nejde předělat, a ejhle, dnes ho mám předělaný, za 21900kč, a jede super, jiní to umí, plynu zdar
Renault uvádí všude TCe že je přímý vstřik, tak asi není.
 
Radek10:22 21.11.2012
Dobrý den , chci se zeptat jakou máte zkušenos s Fiatem Punto 1,2 , 44kw sptřeba atd. a jaká se tam vejde nádrž myslím samozřejmě do rezervy. Děkuji
Dobrý den, popisoval jsem tady několik řádků níže, že Fiat má dobré hlavy motorů, zde není problém. Nádrž 39 litrů toroid, někde jsme dávali i 42 litrů. Cena 24 980 - 1 500 akce tento týden. Čadek
 
Martin17:26 20.11.2012
Hezký večer do Brna. Mám klasický problém, kolísání otáček na volnoběh, s občasným chcípnutím. Měl jsem v úmyslu se u vás stavit na seřízení ale zjistil jsem, že otáčky kolísají stejným způsobem i na benzin. Mám se stavit nebo napřed vyřešit v klasickém servisu kolísání při provozu na benzín? Od posledního seřízení najeto cca 40 tisíc, dosud bez problémů. Díky za odpověď
Nechte to raději na nás, může to mít souvislost. Kdykoliv 7 - 15 bez objednání Čadek
 
Jeff06:27 20.11.2012
"...to taky vím, které jsou nejhorší..." Určitě nejlevnější pumpa od Uh. Hradiště až po Brno...sídlící mezi Kyjovem a Brnem... Vysloveně černé filtry, problémy s komponenty již po 10-15tis Km. Toť postřeh od více mých zákazníků...
Já jich můžu jmenovat minimálně 10, stejné, filtry černé,zasekané pístky ze vstřikovacích lišt,že nemůžeme dát jen pístky a zahazujeme celé lišty.Ovšem jmenovat nemůžu. Čadek