Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

airwaves09:24 05.01.2013
Dobrý den, kamarád má Fabii 1,2 HTP montovanou před pár lety u vás v Brně. Vše krom stále svítící kontrolky motoru fungovalo dosud perfektně. Teď ale řeší problém. Auto ať teplé nebo studené při ubrání ze zátěže chcípne. Byl v Novém Městě. Vyměnili mu reduktor za nový. Poladili nastavení, vyzkoušeli výměnu vstřiků a nic nepomohlo. Navštívil servis Škoda, nechal udělat komplet značkovou diagnostiku a vyčistit klapku a vše v pořádku. Auto na benzín funguje perfektně, na plyn při prudkém ubrání ze zátěže chcípne. Při jízdě se při řazení hned motor setrvačností nahodí a jede dál, při podržení spojky chcípne. Domníváme se že problém bude v čidle teploty motoru , které sice nehlásí chybu ale měří blbě. Poradíte?
Dobrý den, pokud byl na diagnostice u Škody, nebude problém v čidle teploty, to by diagnostika ukázala, stejně jako případné ostatní chyby elektroniky. Tam závada bude mechanická, to diagnostika neukáže. Většinou toto bývá obyčejným přisáváním vzduchu mimo obvyklé cesty. Těsnění u sání,prasklina v sání atd. Na to se dá přijít,je to o hledání. Zavolejte v pracovní době, nabídnu možnosti . Čadek
 
Martin15:14 03.01.2013
Zdravím pane Čadek,chci se zeptat zda umíte zjistit únik vody?Mám od vás montáž lpg na felicii 1,3mpi od montáže která byla provedena 21.7.2011 se mi strácí voda a nemůžu přijít na to kde se strácí.Děkuji za odpověď
Dobrý den, máme na to přístroje, měli bychom to najít. Čadek
 
Adam12:48 03.01.2013
Dobrý den, zakoupil jsem automobil vw passat 2,8 s plynem instalovaným u Vás. Mám ten problém, že když mi ubyde z LPG nádrže cca polovina plynu a překročím 4000 otáček přepne se na benzín. Když ubyde ještě více přepne se na benzín třeba již ve 3000ot/min. a tyto otáčky uměrně klesají s množstvím plynu v nádrži. Proto by mne zajímalo zda jste se s tímto již setkal. Jsem totiž z Ostravy a chtěl bych to vyřešit u nějakého servisu LPG zde. Proto Vás prosím o radu. Systém Stag 300+ nádrž 53litrů. Děkuji za odpověď
Dobrý den, klesá tlak v reduktoru, ten je potřeba seřídit. Najděte si www.lpg-autogascentrum.cz , pak jejich servisy kolem Vás a za některým z nich se stavte. Jestli chcete k nám do Brna tak kdykoliv. Čadek
 
.19:23 02.01.2013
Jaký je rozdíl mezi systémy Lovato a Landi Renzo vč. ceny?
Jiná světová značka.Přístřik benzinu umí oba,ladění mají také stejně detailní.A majitel Landi Renzo koupil i fabriku Lovata. Dává do Lovata programy Landi . Cena je u Lovata nižší cca o 2 000, asi aby byly lepší prodeje. Lovato děláme přes 2 roky a vypadá to, že už některá vozidla mají najeto přes 150 000 km a nemusíme čistit lišty. To je dost podstatné.Myslím že je to úplně stejná kvalita.Čadek
 
Roman S.16:33 02.01.2013
Dobrý den pane Čadek, chci se zeptat, kolik by stála montáž a jaký systém by byl vhodný na Peugeot 508, 1.6 THP / 115 kW (1598 ccm, Benzín), rok výroby 2011. Nádrž místo rezervy. Jednu přestavbu Peugeota 407 už od Vás máme a jsme spokojeni. Děkuji.
Dobrý den. Pozor, velký pozor. Peugeot má velice oproti jiným vozidlům složitou elektroniku. Polský sekvent na něj nestačí, dal bych itala, buď Lovato, nebo Landi Renzo. Máte je v ceníku montáží lpg, 4 válcová auta. Cena je s toroidem místo rezervy. Máme akci, je to na první straně. Mějte se príma Čadek
 
Honza16:32 02.01.2013
Dobrý den pane Čadku, jen krátký dotaz. Je u vás možné zakoupit žlutou samolepku LPG na zadní sklo - VENKOVNÍ? Díky a úspěšný rok 2013.
Všechny,venkovní,vnitřní,lpg,cng,k plnění, kdykoliv 7 - 15 00, Vám taky hodně štěstí a zdraví. Na Titaniku byly taky zdraví, neměli štěstí. Moje dcera na silvestra v 18 30 otočila Fiata Brava na střechu a nemá ani bouli,já víc štěstí jnepotřebuji. Čadek
 
Radim15:04 02.01.2013
Dobrý den pane Čadek, mohu se ještě zeptat kolik by mě stálo a jaký systém doporučíte na Astru, 2005, 1.4 a Fabii, 1998, 1.2, a jesli je i na tyto vozidla potřebné přimazávání? Děkuji
Buď přimazávání, nebo přístřik, oboje se nedává, co je lepší? Neřeknu to na 100% ani nikdo jiný. A když někdo řekne, jen FL, tak se v tom nevyzná, skutečně musíte něco přečíst a rozhodonout se sami. Na Astru 2005 bych já osobně dal Lovato s přístřikem benzinu. Pozor Fabie 1,2 trpí na ventily sama i v benzinu, ukážu rozpraskané ventily z tohoto typu, najetých 70 000 km ale pouze v benzinu, to nikdy nemělo plyn a ventily jsou KO. Takže sem bych dal Stag 300 IS 2 a Vap Saver, ať to maže i v nízkýchj otáčkách. Nebo Lovato, a velice nízký přístřik benzinu, klidně kolem 3 500 ot/min by začínal. Čadek
 
Pavel14:51 02.01.2013
O.K. Konkretně tento motor bude lepší s přístřikem nebo přimazáváním? Kolik jsou servis náklady během provozu, je potřeba něco měnit? Děkuji
To je pořád dokola, je to na Vás co si vyberete, kalhoty hnědé, nebo černé, co je lepší? To za Vás nikdo nerozhodne, já už jsem psal že moje auta jsou s přístřikem,nedávám si FL ani Vap S.
 
Pavel13:14 02.01.2013
Děkuji za info, ještě jedna otázka bude to s přimazáváním nebo přístřikem? Jaké jsou provozní náklady na přimazávání a přístřik, kolik L na Km? Je potřeba nějaká údržba/servis během provozu? Slyšel jsem že francouz moc plyn nemusí, co je na tom pravda? Děkuji
Lovato umí přístřik benzinu, olej přimazávací cca 500 Kč na 10 000 km, u přístřiku se bere cca 3 l B a 97 l LPG. Ale to je včetně studených B startů. takže podle mě žádná tragedie. Francouz nemusí lpg? V BMW servisu řeknou do BMW absolutně nevhodné,mercedes taky,japoonci taky,Fordové taky. Ale v Itálii jezdí auta na LPG od roku 1910 co vím, kdyby to něco dělalo s motory,ital by to nepoužíval víc jak 90 let. Ten šel ze svítiplynu /dřevného/ rovnou na lpg a CNG. Tak počítejte sám. Čadek
 
Radim10:21 02.01.2013
Dobrý den, uvažuji o montáži LPG do Seatu Ibiza, r.v. 2009, 1.4. Jaký systém dopuručíte a je potřeba i přídavné mazání? Děkuji
Dobrý den, buď polský sekvent Stag 300 IS 2, k tomu mazání Flash Lube nebo Vap Saver , , ceny 23 980 + 2 000, nebo dát it.sekvent Lovato, tam není potřeba FL, umí to přístřik benzinu. Cena 25 980, pozor máme zatím akci - 1 600 Kč. Čadek
 
Petr Zbořil09:50 02.01.2013
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestly přestavíte na lpg nebo na cng Ferrari F430 Challenge obsah 4.4 360kw rok 2008 je možná přestavba a cena děkuji Zbořil
Na to nejsou typové zástavby, neděláme Čadek
 
Pavel01:18 02.01.2013
Dobrý den,chtěl bych se zeptat na citroen C8 2,0 RFN/100KW. Jaký systém doporučujete do tohoto motoru, zda primazávání, přístřik? Jak velký venkovní toroid se tam vleze? Jaká by byla komplet cena? děkuji
Dobrý den, pouze sekvenční, Lovato italské, + spodní toroid. Cena 25 980 + 1 000 za spodní toroid + příplatek za velikost toroidu - myslím že se tam 63 litrů vejde, takže celkem 27 780,- Kč. Máme akci 1 600, nebo třeba bude jiná, to si hlídejte. Čadek
 
Josef15:24 01.01.2013
Dobrý den, umíte na plyn Hyundai i 30 z roku 2010?
No jistě, sem dáváme sekvent Lovato, a nádrž místo rezervy, ceny jsou v ceníku montáží lpg, CNG sem nedávejte, bylo by to těžké. Pozor máme akci - 1 600 Kč. Čadek
 
Petr17:36 29.12.2012
Dobry den,ma od vas namontovany system STAG 300 a dnes pri zacatku jizdy,kdy teplota motoru mela tak kolem 50°C nebo min, pri razeni nahle chcipl motor-musel jsem zaradit,abych opet jel.Nastartovat starterem nesel a ukazatel LPG blikal.Datum montaze 5/2012 najeto na lpg cca 8000km.Kde muze byt zavada,ze by male škytnuti?Vozidlo VW Golf IV 1,6,77 kw.Diky za odpoved.
Dobrý den, tohle může mít asi tak 40 příčin,doplňte plyn a pozorujte, jestli se bude opakovat stavte se kdykoliv 7 - 15 00 Čadek
 
Romana22:39 27.12.2012
Dobry vecer chci se zeptat na cerpaci stanici LPG v Breclavi.Muzete prosim rict kde v Breclavi bude a priblizny termin provozu?moc dekuji za odpoved a preji hodne spokojenych zakazniku v Novem roce.Diky.
Kdybych řekl kde a kdy, to konkurenci stačí na to aby mi to ještě překazila. Čadek
 
Nosek Jan00:30 27.12.2012
Dobrý den,Už mate v provozu tu čerpací stanici ve Znojmě ,jak jste říkal?Děkuji Nosek
Pane Nosek, nemáme. Čekáme na poslední razítko celníků. Teď došlo do schránky . Otevřeme 7.ledna Znojmo, 8 ledna Hodonín. Plynařům zdar Čadek
 
kaufmann20:13 26.12.2012
dobrý večer,dneska mi začal vynechávat až mě náhle přepnul do benzínu,kontrolky mi svítí plnou nádrž,kterou jste mi po montáži doplnili sami 20.ledna,prosím o pomoc pokud by to šlo zítra,měli jsme naplánovanou cestu ,kterou jsem musel odložit nechtěně,děkuji za odpověd Kaufmann
Jsme tam od 7, stavte se Čadek
 
Martin Běhal15:31 26.12.2012
Dobrý den pane Čadek.Mám dotaz .Stal se me stejný problém jako kolegovi, oba máme VW 6 valce které jste plynoval.Dnes mě začal vynechávat motor asi na 1 válec jak na benzin tak na plyn když to přepnu.Jemu tohle dělalo taky a odešli mu po pár tisic km montáži jaké si cívky v motoru tuším zapalovaci protože měnil pak snad všechny preventivně na doporučeni mechanika ve VW ,)což není žádná láciná záležitost.Tuším že mám dle pruběhu závady to stejné.Myslí te si že na to může mít vliv montáž plynu že to odejde ? Je mě zahádou že mě i jemu u stejného motoru se to asi stalo to stejné snad ve stejném intervale,tak mě to napadlo..Jinak už se objednávám do VW na zjištění přesné závady:-(
Dobrý den, neobjednávejte se do VW, přijeďte, proměříme a pokud odešla jedna cívka, tam jsou myslím dělené, tak stojí jedna cca 1 100 Kč. Nemění se všechny, to byste taky z preventivních důvodů mohl měnit všechny písty i válce. Montáž plynu na to vliv nemá. Čadek
 
Jarda K.23:28 25.12.2012
Dobrý den předem díky za brzkou odpověď z 23.12. Rád bych se zeptal ještě na pár věcí: 1)-Má smysl kombinovat přístřik benzínu a Vap Saver? 2)-Pokud provedu kombinaci obou systémů sníží se spotřeba benzínu využívaného pro přístřik (cca 1,5l/100km)? Pokud ano, tak na kolik? 3)-Poslední otázka: Pokud je dostačující pouze jeden systém (VSR, nebo Vap Saver), Který by jste upřednostil? Předem díky za odpověď. Díky také za všechny odpovědi na tomto fóru, pomáhají mi se v dané problematice, trochu více se orientovat.
Dobrý den, myslel jsem že to pochopíte s tou paralelou o jeptišce,Jistota je jistota a dávala prez....... na svíčku. Myslím, že dělala úplně zbytečnou věc. A Ital taky nedává Vap Saver a přístřik benzinu na jedno auto. Buď to, nebo to. Přístřik benzinu se dá nastavovat při libovolných otáčkách, někdy až nad 4400,někdy 3750 ot/min.Záleží na způsobu jizdy,opotřebení motoru,atd.Můžete mapříklad nízké otáčky nechat Vap S a používat i přístřik.Ale Vap S.dál bude fungovat i ve vysokých ot.a tupluje funkci VSR. Co upřednostním já? Vždy jen VSR,nemusíte kontrolovat olejíček a jeho dávkování. A spotřeba benzinu u VSR a studených startů je orientačně tak 3%B a 97% LPG. Do velkých motorů ,6 a 8mi válc.se dnes už dávají pouze VSR, do 4 válců to přejde taky a Vap Saver se bude dávat pouze na starší motory kde VSR nebyl instalován. Díky za chválu, já Vám od ledna slevním na našich čerpačkách jak otevřu Znojmo a Hodonín všude plyn. Všude, ne jen na nových Čadek
 
Pavel21:32 25.12.2012
Libore, vždyť je to napsané v levém sloupci "o firmě". chce to jen otevřít oči...