Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Petr08:36 02.11.2012
Ohladne toho Chevroleta. Je mi jasné že magic nemontujete. Tak kolik by mělo auto spotřebu kdyba vase zastavba? Děkuji
Na sekvenčí vstřikování by měla být spotřeba velice podobná benzinové. Prosím
 
Petr23:50 01.11.2012
Dobry den, měl bych na vas otazku, vlasnim Chevrolet epica 2,5 V6 115 kw rok 2006 LPG Magic 3, chci se zeptat jaká je realná spotřeba LPG. Děkuji
Dobrý den, Magic nemontujeme . Čadek
 
Zdenek23:32 01.11.2012
Dobry den. Mam dotaz ohledne garancky/revize. Jaksi jsem nechal auto k provedeni technicke prohlidky a zjistil jsem ze to neni to same. Takze se ptam. Od Vas mam udelanou garancku (podle km mi to vychazi cca 2x do roka) ale papir od revize zustal prazdny, neresil jsem to, protoze jsem si myslel, ze kdyz je garancka ma to vahu i jako revize. Takze: je garancka i jako revize a pouze se stala chyba v tom, ze jste mi to nezapsali do papiru revizi? a nebo se dela revize zvlast? diky za odpoved...
Dobrý den, revize není garanční prohlídka, ta se dělá po najetých km, a revize 1x ročně. S pozdravem Čadek
 
p18:58 01.11.2012
Dobrý večer co zaváži v nm čerpačku dnes mi prijde horší kvalita lpg auto ma špatní a kolisaví otačky na volno. stalo se mi to tu poprvé a po dotankování vše v pořádku to co jsem bral byl vitogas a ten je bez problému. co tam vlastně máte za plyn diky,...
Dobrý večer , pouze Flagu, jestli Vám nevyhovuje, neberte tam. Čadek
 
Jirka16:03 31.10.2012
Dobrý den pane Čadek, chtěl jsem se zeptat, zda-li je možno přestavět na LPG VW Passat 3,2 FSI 4x4 DSG, pokud ano, jaká je cena nejlepší varianty dle Vás. Moc díky. J.
Dobrý den, FSi, TSi, GDi , děláme zatím 3 a 4 válcové motory. Čadek
 
Jiří Liška23:41 30.10.2012
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na cenu přestavby Fabie 1,4MPI 50kW r.v.2000. Dále by mě zajímalo jaké jsou další náklady na údržbu celého systému. Jedná se o služební vozidlo které děla 2-5 tis. měsíčně takže mě jde hlavně o spolehlivost. Děkuji za odpověď a přeji pěkný den Liška
Dobrý den, 22 980 Kč s toroidní nádrží 48 litrů, to je polský sekvent, nebo italské Lovato za 24 980 Kč. Spolehlivé jsou oba, je to na Vás co si vyberete. Lovato umí teplý start v LPG, druhý přepíná u teplého vozu s časovou prodlevou 31 vteřin. Vám taky krásný den a Plynu zdar Čadek
 
Eda19:39 30.10.2012
Dobrý večer, chci se zeptat zda máte v nabídce vstřikovače od firmy Tomasetto, a kolik stojí na 4-válec, děkuji. Je to novinka, proto se ptám.
Dobrý den, zatím ne,Čadek
 
Aleš17:26 30.10.2012
Dobrý den, ještě k mému předchozímu dotazu, musím se na to objednat nebo mohu dojet kdykoliv ? Děkuji.
Dobrý den, to může být na delší dobu, jestli zde auto necháte, tak ho dovezte kdy chcete, do druhého dne to najdeme. Jestli chcete čekat možná 3 hodiny zavolejte o termín. Čadek
 
Michal Bílek15:41 30.10.2012
Dobrý den, chci do auta Toyota Sienna 3,3l r.v.2004 (6ti válec, stejný motor jako v Lexus RX 330 nebo RX 400h) přestavbu na plyn. Jsem plynař, jezdil jsem na něj už moc let, takže vím, do čeho jdu. Teď jsem pár let jezdil na benzín a neznám novinky. Je mi jedno, kolik to bude stát, ale potřebuji jezdit po celé Evropě, a nechci nikde řešit, že mi to nefunguje. Trasy Madrid - Moskva. Prosím poraďte mi (a případně nabídněte) to nejlepší, co dnes je k mání (s ohledem na spolehlivost). Moc děkuji.
Dobrý den, Lovato, jeho lišty vůbec neopravujeme na rozdíl od jiných výrobců. A taky umí opakovaný teplý start přímo už v plynu. Cena 33 980 Kč, montáž 2 dny. Čadek
 
Petr Slavík13:54 30.10.2012
Dobrý den pane Čadku, Chtěl bych se zeptat, jestli byste nemohl prozradit, kde se bude nacházet ta nová ČS ve Znojmě?
Dobrý den, ČS bude ve Znojmě - Dobšicích areál bývalý agrostav nyní autodoprava Psota. S pozdravem
 
Michal21:38 29.10.2012
Děkuji, ještě se zeptám k mému předešlému dotazu. Doporučil jste mi Stag nebo Lovato s přístřikem benzínu (raději bych šel do tohoto dražšího) - nechápu ale Vaši radu že u tohoto systému se už nemusí dávat FL. Jakou má souvislost přístřik benzínu s FL? Přístřik benzínu přece chrání vstřikovače, kdežto FL ventily, takže tím že bych raději pořídil lepší systém Lovato přece neobejdu nutnost ochránit ventily FL. Nebo se pletu? Ještě se zeptám, montujete i systémy BRC na 6válce? Jaké s nimi máte zkušenosti? Na jednom diskuzním fóru jsem na Vás dostal výborné reference a současně tam někteří uživatelé chválili systém BRC. Děkuji za odpověď
Dobře doplním detaily. Zaklepávání ventilů se neděje v nízkých teplotách. Problém nastává při vysokých teplotách,tedy přeneseně i vysokých otáčkách, proto se doporučuje buď přístřik benzinu nebo FL./FL = přimazávání olejíčkem,nemusí to být FL,pouze se tomu tak říká,je to FL,nebo Valv Saver,nebo JLM- jsou srovnatelné,jiné nepoužívám-viz grafy na 1 straně/. Máte pravdu- přístřik B. navíc chrání benzinové vstřikovače. Největší a nejzkušenější firmy v ČR doporučují buď variantu B.přístřiku, nebo FL, tím nevylučuji možnost dát si obé. Moje firmy nemontují BRC vůbec. Znám je , jsou vynikající, nedělám je pouze kvůli cenám. Jsou levnější systemy, a mě nejvíc vadí, že zákazník si dá udělat 6ti válec v BRC za 34 000 Kč, ujede 30 000 km a vinou příměsí v plynech u nás,které italové absolutně nemají, tak za výměnu vstřikovačů lpg dá opět dalších 18-20 000 Kč. Proto to nedělám, a volím taková zařízení, kde oprava lišt do 6ti válce stojí max.2 000 Kč. Já sleduji celé ekonomiky provozu, takový zákazník by si u mě další auto nenechal namontovat. Takhle máme firmy,které mají od nás desítky montáží a přijdou znovu. Stačí? Plynu zdar.Čadek
 
Michal19:15 29.10.2012
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jaký systém byste mi doporučil na Peugeot 406 Coupe 3.0 V6, r.v. 03, 152 kW. Podle Vašeho ceníku jsem u sekvenčního vstřikování u 6 válce na ceně od 30 980 do 37 980 Kč (+přimazávání)- který konkrétně by podle Vás byl nejvhodnější a proč? Je u tohoto typu motoru a vstřikovačů nutné jít do systému s přístřikem benzínu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,stačí 6ti válcový sekvent z levého sloupce, tedy 30 980 Kč.+ 2 000 za FL. Stag 300 IS 2, by byl výborný, využije se většina jeho funkcí při ladění. Nebo se dává sekvent dražší,třeba Lovato s přístřikem benzinu, pak už se nedává FL. Buď 1 nebo druhé. Mějte se príma Čadek
 
rADEK16:13 29.10.2012
dOBRÝ DEN A DÁ SE NĚCO DĚLAT S TÍM PŘEPNITÍM ZA STUDENA NA PLYN A TÍM PÁDEM ŠPATNÝM STARTEM?? MÁM ŠKODU FELÍCII 1.3. mPI A KDYBYCH SE MOHL STAVIT?? tŘEBA ZÍTRA NA 7??
Dobrý den, ano kdykoliv, Čadek
 
Radek12:03 29.10.2012
Dobrý den chtel bych se zeptat mám od vás namontovaný plyn 2 roky a když je chladno začátkem zimi a v zime tak se mi to při startu okamžitě přepne a špatně to pak startuje co se s tím dá dělat??Mám škodu felícii 1.3.Mpi a za tepla mi to od začátku co to mám přepíná na plyn až při 3000ot. dá se to nějak seřídit třeba na 2000 ot.??? Díky za odpověď
Dobrý den, práh přepnutí se dá měnit, stavte se kdykoliv Čadek
 
Dušan Timko21:51 27.10.2012
Pozdravujem Vás, mám Nissan Murano, pred troma rokmi som si dal namontovať LPG zn Lovtec, auto malo od nova 63000 km. Po cca 20000km na plyne mi stupla spotreba oleja na 1l/500KM. Po rozobrati motora som zistil vybehanie bloku, piestne krúžky už skoro neexistovaly, vybite piestne čapy, ojničné ložiská bez kompozície. Stalo sa to este dvom kolegom, s tým istým splynovacom a podobným opotrebovaním. Riešil som to GO motora. Cize suché vložky valcov, capy, piety, krúžky, ložiská, kluka na výbrus, GO hláv. Po GO mam nabehane 30000 km, motor ide super, spotreba oleja ziadna. Zvazujem montaz LPG. Prosim Vas o vas nazor na vec, resp. cenu a typ LPG. Poznam Murana co maju LPG STAG a idu bez problemov. Nemam problem prist na montaz do CR. Dakujem za odpoved
Dobrý den, Stagy montujeme taky, je rozdíl jaký Stag. Je jich více typů, každý je vhodnější na určitý typ motoru, nebo méně vhodný. Na stará auta Stag 4, ten má velice málo možností ladění, pak jsou další.Vybíráme podle stáří i kW atd. Pak existují nová Lovata,od doby co jejich fabriku koupilo Landi Renzo a dalo jim svou elektroniku,tahle značka je vynikající,můžeme dát Elpigaz,BRC,Landi Renzo atd.Cenově počítejte kolem 31 000- 37000 Kč. K těm Vaším opravám motoru. Dříve nebývaly ochranné prvky co jsou nyní. Dal bych v každém případě sekvent, který umí přístřik benzinu,třeba Lovato,a možná v tomto případě i Flash Lube.Nebo aspoň jedno, z těchto dvou typů. Plynu zdar i na Slovensku Čadek
 
Petr18:21 27.10.2012
Dobry den,mam od Vas montaz LPG do vozu VW Golf IV,1,6i,77kw.Ceka me vymena mot.oleje,chci dat Castrol Edge 5W-30,muze byt nebo doporucujete nejaky pro plyn lepsi?Jeste se chci zeptat,jaka by mela byt spotreba benzinu v zavislosti na spotrebovanem mnozstvi plynu?Diky.
Dobrý den, doporučujeme pokračovat v oleji na který je auto zvyklý, neměnit nic. Benzin máte pouze na starty - na 98 litrů plynu 2 litry benzinu.Pokud máte již přístřik benzinu ve vysokých otáčkách, tak benzinu do 4 litrů a 96 litrů plynu. Čadek
 
Richard17:27 27.10.2012
Dobrý den, rád bych u Vás přestavěl svoje auto ford focus I., r.v. 2004, 1.6 benzín 74kW na LPG. Jaká by byla celková cena? Předem díky za odpověď R.
Dobrý den, pouze sekvenční vstřikování, nic jiného by zde nedělalo dobrotu. Podle roku výroby se dává na starší auta polský sekvent - 24 980 Kč,k tomu se doporučuje přimazávání ventilů Rlash Lube, to je za další 2 000 Kč.Nebo italské Lovato,26 980,sem se už FL nemusí,umí přístřik benzinem.Nebo Elpigaz 29 980 Kč.Vám bych doporučil Lovato,pokud namontujeme nebo objednáte do 31.10.2012,dostanete slevu 1 200 Kč.Takře 25 780 Kč. Termín telefonicky 608 728 884.Plynu zdar Čadek
 
Ales16:51 26.10.2012
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na nějaké závady. 1, V poslední době se mi stává, že autu na volnoběh začou hrozně kolísat otáčky, a docela často i zhasne motor.Když přepnu na beznín, otáčky jsou v klidu. 2, Občas se mi rozsvítí kontrolka motoru a občas motor ztratí výkon. A rozsvítí se vždy po natankování. Chci se tedy zeptat, zda je to chyba v plynu nebo poruchy bez. motoru ? A pokud by to byl problém motoru, zda to také opravujete?
Dobrý den, je to chyba plynové části, filtry,vstřikovací lišta,membrány atd. Opravujeme všechny motorové závady všech typů aut, čtečky na to také máme,osciloskopy atd. Plynu a plynařům zdar Čadek
 
skerik15:53 25.10.2012
Zdravim, chci se zeptat, mam od vas lpg, nedavno sem byl u vas na garancce 50 tisic km, pan vymenil filtr a kdyz jezdim na plyn, lehce pustim plyn tak auto zacne cukat a blikat spalovani emisi, neco tam nastavoval. A pri startovani a rozjezdu na dvojku se auto dusi nechcipne a po chvili se rozjdxe a v pohode, kdyz jezdim par dni.na benzin, tak je to v pohode zase do te doby nez prepnu na plyn a rano nastartuju. Diky za odpoved.
Ještě jednou, doladíme, Čadek
 
Miroslav10:29 25.10.2012
Dobrý den pane Čadku, mám od Vás instalován systém Elpigaz od 09/2010 ve Fordu Focus. Dosud vše O.K. - najeto 50tis. km. S blížící se zimou je však jedna věc, která mě trošku trápí a myslím si, že se to asi bude zhoršovat. Stává se mi totiž a bohužel nepravidelně, že po přepnutí z benzínu na LPG se stane, že po ujetí několika km (řekněme od 5 - 15km) mi po vyšlápnutí spojky neudrží otáčky a motor vypne. Pozoruji, že tento jev nemá pravděpodobně přímou souvislost na venkovní teplotu, protože je jedno jestli je +5st nebo +15st. Auto je v provozu denně, tankuji v 99% Flaga na stejné ČS. Jinak vše bez problémů. K vám se bohužel nedostanu a řeším většinou u Autogas Coubal v Praze, kde dělají Elpigaz. Dále bych se rád zeptal zda se dělá upgrade systému - (př. STELLA POWER s novými funkcemi) a zda má smysl ji provádět když zatím vše funguje jak má ... Mám Stella Elisa. Díky.
Dobrý den, pozdravujte Laďu Coubala a nechte si lehce zvýšit volnoběžné otáčky, nebo případně vyměnit jeden nebo oba filtříky. Jinak bych s tím nic nedělal Čadek