Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Franta22:31 05.11.2012
Dobrý den pane Čadku.Mám Grand Vitaru, rok 2006, 103kw.Prosím o Vaše vyjádření ohledně montáže , vhodné zařízení, nádrž, problémy s tímto agregátem při provozu na LPG, přimazávání atd.Děkuji
Dobrý den, sekvenční vstřikování, v tomto roce výroby bych velice důrazně doporučil dát Lovato , s přístřikem benzinu. Cena cca 25 980, v tomto týdnu akce - 1 300 Kč. Montáž jeden den od 7 do 15 00, čipová karta pro Vás.Do pár dnů otevíráme čs Hodonín i Znojmo.Už probíhají závěrečné zkoušky inspektorátů. Mějte se príma Čadek
 
Miroslav18:53 05.11.2012
Díky. Je mi jasné, že odpovídáte ve svém volném čase a detekovat závadu na dálku nelze. Možná jsem to špatně napsal, ale zatím nebyla provedena výměna vstřikovačů. K problému s volnoběhem a chcípání motoru dochází po výměně filtru v reduktoru, což jak jsem vyčetl bude asi problém s tlakem v reduktoru. já se snažím dopídit příčiny abych věděl zda platím za dobře odvedenou práci nebo ne. Zde již reagovat nemusíte. Děkuji.
Naposledy, ucpávaný filtr mění nastavení říd.j.plynu. Ta reaguje na postupné ucpávání a mění parametry.Pokud se dá filtr nový, musí se nastavit znovu ř.j., pokud se to neudělá, ona sama nedokáže pochopit, že se změnily průtoky lpg a reaguje dál tak, jako kdyby filtr byl starý opotřebený. Podle mě pouze dobře naladit. Držím Vám palce. Plynu zdar. Čadek
 
p17:37 05.11.2012
Hezky den je možné očekávat snížení ceny lpg. cena benzínu docela rapidně klesla jak to je ted s lpg diky za odpověd.
Dobrý den, ne, určitě ne, dělám toto od roku 1995 kdy jsem otevřel první čs ve Velkém Meziříčí a Novém Městě. Koncem roku se zavážejí zásobníky na topení i čs a je nedostatek propanu i butanu. V zimě bývá cena PB ku benzinu cca kolem 55-60%.Od března zase cca 40 - 45%. Takže v průměru okolo 50% celoročně. Mějte se príma a plynu zdar,benzinu zmar Čadek
 
Miroslav18:05 04.11.2012
Díky za odpověď. Nenašel jsem v ní však ten problém s volnoběhem - může být způsoben vadným vstřikovačem-vstřikovači?? Jde o to, že jsem do servisu přijel bez sebemenších problémů a odjel s autem, které na LPG není schopno jet. Je to autogascoubal a tam snad tu mašinku mít budou. Ten přístroj o kterém mluvíte, má možnost nějakého výstupu?? Vytištění hodnot, uložení ve formě nějakých dat apod? Nemám zapotřebí aby mi firma mlžila pokud si buď neví rady, nebo zatlouká nějakou svoji chybu. Je možné při výměně filtru v reduktoru jakkoliv "rozhodit" nastavení? Díky moc za vaši odpověď!!!
Jak to že ne, psal jsem, že po výměně jednoho vstřikovače v liště musíte nastavit na mašině, jestli má nebo nemá ten nebo onen,nemůžu vědět.Naše přístroje na seřízení lišt nemají tisk,ostatní naše přístroje jako KTS,Analyzátory atd. ano.Stačí po výměně filtru špatně nastavit tlak na reduktoru, nebo změnit původní nastavení v PC a dělá to neplechu.Naposledy,najděte jiného u Vás, nebo přijeďte, odmítám toto dálkově řešit.
 
Robert17:35 04.11.2012
Dobrý den pane Čadku, mám Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC (r.v. 2009, typ motoru 4B10, výkon 105kW) V dokumentu "schválená vozidla" jsem Mitsubishi 1,8 našel, ale nevím, jestli je tam uvedený stejný model. Dá se na moje auto sekvenční LPG namontovat? Pokud ano, jak dlouho montáž trvá? Děkuji a zdravím. R.S.
Dobrý den, toto nejde. Čadek
 
Miroslav15:03 04.11.2012
Dobrý den, nečekal jsem že tak rychle navážu na svůj příspěvek zde na fóru ze dne 25.10.2012. V pátek jsem zajel do servisu na běžnou prevenci před zimou - kontrola případně výměna filtrů + kontrola SW nastavení. Proběhla pouze výměna filtru v reduktoru. Ten druhý bohužel ne, protože po demontáži se zjistilo, že objímka má průměr 16mm a ten údajně nestandardní rozměr neměli skladem a tak byl vrácen zpět i přes údajně nutnou výměnu - zatím tedy 250,- Další zjištění, že je vadný jeden vstřikovač a jeden "načatý". (najeto celkem 50tis.) oprava prý do 1500,- Prý je to i slyšet, což jako laik nejsem schopen poznat. Přijel jsem s autem do servisu dle mého bez potíží. .... stav po odjezdu ze servisu: bezproblémový odjezd ze servisu a po cca 30km jízdy z Prahy po R7 jsem vyřadil z cca 120km/h při jízdě z kopce. Následoval neuvěřitelný šok, kdy auto neudrželo otáčky a motor vypnul, bez posilovače se v této rychlosti a hustém provozu nejelo 2x dobře :( Když jsem po prvotním šoku volal do servisu zpět co se stalo, tak přijímací "technička" to zhodnotila slovy, že mám jet ihned zpět a že asi odešly vstřikovače!!! Tomu jsem odmítl uvěřit - taková náhoda?!?! Zaměřil jsem se na tento problém a testoval, bylo úplně jedno v jakém stylu jízdy to bylo - auto vždy zdechlo. To samé druhý den a včera. Při běžné jízdě na LPG není problém, pouze volnoběh - aninejmenší náznak pokusu o udržení otáček. Prostě plynule spadnou, žádné zakolísání. Můžete mi prosím říci možnou příčinu??? Do servisu jsem objednán ve středu, nyní jezdím v hustém provozu raději na benzín, po dálnici na LPG. Píši vám, protože instalace je od vás a mám potřebu to řešit spíše s vámi. Servis kde jsem byl v posledních 3 návštěvách ztrácí moji důvěru. Děkuji za váš čas.
Dobrý den,různé typy filtrů je základní co by měli servisy mít. Jak popisujete závadu, po výměně vstřikovače v liště jednoho či více musíte celou lištu seřídit na přístrojích, jestli to tento servis nemá, nejezděte tam. v Brně to máme taky jen dvě firmy a je jich tady 7. Ale dálkové opravy se nedají dělat. Jednou jsem řekl svému řediteli ještě na státním podniku, že neměl vysokou školu dělat dálkově,ale nějak nablízko,že by to pro něj i firmu bývalo lepší. S tímto je to podobné. Pokud si nevyberete v Praze někoho lepšího, přijeďte k nám na Brno. Mějte se príma Čadek
 
František08:21 04.11.2012
Dobrý den chtě jsem se zeptat kolik by stála přestavba Peugeot 307 výkon 80 kw obsah 1587 dekuji
Dobrý den, 3 varianty, najděte si vlevo ceník montáží lpg, sekvenční vstřikování, 4 válcová auta. Mějte se príma Čadek
 
Ivo20:56 02.11.2012
Pro Petra: Neznám nikoho, komu to bere stejně benzínu a plynu, podle vlastní zkušenosti, počítejte u vašeho objemu s nárustem cca 2 litry plynu. Hezký víkend
Kdysi jsme dělávali Oltcity,na první výfukové potrubí předehřev,takže místo teplé vody na 90 st,jsme předehřívali lpg cca na 450 st. Spotřeba benzinu i 12 litrů,lpg kolem 4 litrů. Bylo jich přes 25, všichni měli podobnou spotřebu.Mohl bych pokračovat v příkladech- nebudu. Plynu zdar Čadek
 
Petr08:36 02.11.2012
Ohladne toho Chevroleta. Je mi jasné že magic nemontujete. Tak kolik by mělo auto spotřebu kdyba vase zastavba? Děkuji
Na sekvenčí vstřikování by měla být spotřeba velice podobná benzinové. Prosím
 
Petr23:50 01.11.2012
Dobry den, měl bych na vas otazku, vlasnim Chevrolet epica 2,5 V6 115 kw rok 2006 LPG Magic 3, chci se zeptat jaká je realná spotřeba LPG. Děkuji
Dobrý den, Magic nemontujeme . Čadek
 
Zdenek23:32 01.11.2012
Dobry den. Mam dotaz ohledne garancky/revize. Jaksi jsem nechal auto k provedeni technicke prohlidky a zjistil jsem ze to neni to same. Takze se ptam. Od Vas mam udelanou garancku (podle km mi to vychazi cca 2x do roka) ale papir od revize zustal prazdny, neresil jsem to, protoze jsem si myslel, ze kdyz je garancka ma to vahu i jako revize. Takze: je garancka i jako revize a pouze se stala chyba v tom, ze jste mi to nezapsali do papiru revizi? a nebo se dela revize zvlast? diky za odpoved...
Dobrý den, revize není garanční prohlídka, ta se dělá po najetých km, a revize 1x ročně. S pozdravem Čadek
 
p18:58 01.11.2012
Dobrý večer co zaváži v nm čerpačku dnes mi prijde horší kvalita lpg auto ma špatní a kolisaví otačky na volno. stalo se mi to tu poprvé a po dotankování vše v pořádku to co jsem bral byl vitogas a ten je bez problému. co tam vlastně máte za plyn diky,...
Dobrý večer , pouze Flagu, jestli Vám nevyhovuje, neberte tam. Čadek
 
Jirka16:03 31.10.2012
Dobrý den pane Čadek, chtěl jsem se zeptat, zda-li je možno přestavět na LPG VW Passat 3,2 FSI 4x4 DSG, pokud ano, jaká je cena nejlepší varianty dle Vás. Moc díky. J.
Dobrý den, FSi, TSi, GDi , děláme zatím 3 a 4 válcové motory. Čadek
 
Jiří Liška23:41 30.10.2012
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na cenu přestavby Fabie 1,4MPI 50kW r.v.2000. Dále by mě zajímalo jaké jsou další náklady na údržbu celého systému. Jedná se o služební vozidlo které děla 2-5 tis. měsíčně takže mě jde hlavně o spolehlivost. Děkuji za odpověď a přeji pěkný den Liška
Dobrý den, 22 980 Kč s toroidní nádrží 48 litrů, to je polský sekvent, nebo italské Lovato za 24 980 Kč. Spolehlivé jsou oba, je to na Vás co si vyberete. Lovato umí teplý start v LPG, druhý přepíná u teplého vozu s časovou prodlevou 31 vteřin. Vám taky krásný den a Plynu zdar Čadek
 
Eda19:39 30.10.2012
Dobrý večer, chci se zeptat zda máte v nabídce vstřikovače od firmy Tomasetto, a kolik stojí na 4-válec, děkuji. Je to novinka, proto se ptám.
Dobrý den, zatím ne,Čadek
 
Aleš17:26 30.10.2012
Dobrý den, ještě k mému předchozímu dotazu, musím se na to objednat nebo mohu dojet kdykoliv ? Děkuji.
Dobrý den, to může být na delší dobu, jestli zde auto necháte, tak ho dovezte kdy chcete, do druhého dne to najdeme. Jestli chcete čekat možná 3 hodiny zavolejte o termín. Čadek
 
Michal Bílek15:41 30.10.2012
Dobrý den, chci do auta Toyota Sienna 3,3l r.v.2004 (6ti válec, stejný motor jako v Lexus RX 330 nebo RX 400h) přestavbu na plyn. Jsem plynař, jezdil jsem na něj už moc let, takže vím, do čeho jdu. Teď jsem pár let jezdil na benzín a neznám novinky. Je mi jedno, kolik to bude stát, ale potřebuji jezdit po celé Evropě, a nechci nikde řešit, že mi to nefunguje. Trasy Madrid - Moskva. Prosím poraďte mi (a případně nabídněte) to nejlepší, co dnes je k mání (s ohledem na spolehlivost). Moc děkuji.
Dobrý den, Lovato, jeho lišty vůbec neopravujeme na rozdíl od jiných výrobců. A taky umí opakovaný teplý start přímo už v plynu. Cena 33 980 Kč, montáž 2 dny. Čadek
 
Petr Slavík13:54 30.10.2012
Dobrý den pane Čadku, Chtěl bych se zeptat, jestli byste nemohl prozradit, kde se bude nacházet ta nová ČS ve Znojmě?
Dobrý den, ČS bude ve Znojmě - Dobšicích areál bývalý agrostav nyní autodoprava Psota. S pozdravem
 
Michal21:38 29.10.2012
Děkuji, ještě se zeptám k mému předešlému dotazu. Doporučil jste mi Stag nebo Lovato s přístřikem benzínu (raději bych šel do tohoto dražšího) - nechápu ale Vaši radu že u tohoto systému se už nemusí dávat FL. Jakou má souvislost přístřik benzínu s FL? Přístřik benzínu přece chrání vstřikovače, kdežto FL ventily, takže tím že bych raději pořídil lepší systém Lovato přece neobejdu nutnost ochránit ventily FL. Nebo se pletu? Ještě se zeptám, montujete i systémy BRC na 6válce? Jaké s nimi máte zkušenosti? Na jednom diskuzním fóru jsem na Vás dostal výborné reference a současně tam někteří uživatelé chválili systém BRC. Děkuji za odpověď
Dobře doplním detaily. Zaklepávání ventilů se neděje v nízkých teplotách. Problém nastává při vysokých teplotách,tedy přeneseně i vysokých otáčkách, proto se doporučuje buď přístřik benzinu nebo FL./FL = přimazávání olejíčkem,nemusí to být FL,pouze se tomu tak říká,je to FL,nebo Valv Saver,nebo JLM- jsou srovnatelné,jiné nepoužívám-viz grafy na 1 straně/. Máte pravdu- přístřik B. navíc chrání benzinové vstřikovače. Největší a nejzkušenější firmy v ČR doporučují buď variantu B.přístřiku, nebo FL, tím nevylučuji možnost dát si obé. Moje firmy nemontují BRC vůbec. Znám je , jsou vynikající, nedělám je pouze kvůli cenám. Jsou levnější systemy, a mě nejvíc vadí, že zákazník si dá udělat 6ti válec v BRC za 34 000 Kč, ujede 30 000 km a vinou příměsí v plynech u nás,které italové absolutně nemají, tak za výměnu vstřikovačů lpg dá opět dalších 18-20 000 Kč. Proto to nedělám, a volím taková zařízení, kde oprava lišt do 6ti válce stojí max.2 000 Kč. Já sleduji celé ekonomiky provozu, takový zákazník by si u mě další auto nenechal namontovat. Takhle máme firmy,které mají od nás desítky montáží a přijdou znovu. Stačí? Plynu zdar.Čadek
 
Michal19:15 29.10.2012
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jaký systém byste mi doporučil na Peugeot 406 Coupe 3.0 V6, r.v. 03, 152 kW. Podle Vašeho ceníku jsem u sekvenčního vstřikování u 6 válce na ceně od 30 980 do 37 980 Kč (+přimazávání)- který konkrétně by podle Vás byl nejvhodnější a proč? Je u tohoto typu motoru a vstřikovačů nutné jít do systému s přístřikem benzínu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,stačí 6ti válcový sekvent z levého sloupce, tedy 30 980 Kč.+ 2 000 za FL. Stag 300 IS 2, by byl výborný, využije se většina jeho funkcí při ladění. Nebo se dává sekvent dražší,třeba Lovato s přístřikem benzinu, pak už se nedává FL. Buď 1 nebo druhé. Mějte se príma Čadek