Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Tomáš19:24 05.10.2012
Dobrý den, mám ve svém golfu iv 1.4 16V lpg sekveční vstřik. Pokud auto stojí déle ( týden ), po přepnutí na plyn silně škubne někdy se i chvilku přidusí jako by tam nešel plyn. Prosím o radu, popřípadě cenu opravy této závady. Děkuji
Dobrý den, zapnout předehřev lišt, začnou chodit pístky ještě při provozu na benzin.Ty pístky jsou při nečinnosti delší dobu zalehlé. Pokud jsme montovali my, půjde to, pokud máte sekvent nějaký který toto neumí, máte smůlu.Tam jsou zase jiné metody, popisovat zde je nebudu. Čadek
 
jirka19:46 04.10.2012
dobrý den, pane Čadek, chtěl bych se zeptat, zda mohou tankovat na vaší stanici u Makra i ti, co nemají kartu na lepší cenu.. nejde mi ted o slevu, jde mi o to, zda vůbec prodáte plyn i těm, co Vaši slevovou kartu nemají.Berete na této čerpačce i platební karty, nebo je zapotřebí platit ,,na dřevo,,,, Díky a mějte se.
Dobrý den, prodáváme každému ale za jinou cenu,karty platební nebereme, pokud chceme dodržet nejnižší prodejní ceny nemůžeme si dovolit platit bankám 0,50 Kč z každého vytočeného litru, pouze hotově. Plynu zdar Čadek
 
Ladislav16:10 04.10.2012
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat na jednu věc.Nechal sem si namontovat u vás plyn a blbne mi ukazatel paliva.Mám citroen berlingo 1.6 rv2004 Dočetl jsem se že se tam montuje nějaký emulátor který vyresetuje jednotku.Tak mě zajímá jestli to u vás montujete,co to obnáší,kolik by to stálo a nebo jak se to dá řešit.Děkuji za odpověd....
Dobrý den, ano, některá vozidla toto vyžadují, jmenuje se to emulátor benzinu a po každém vypnutí klíčklu a opětném nastartování vracejí benzinovou ručičku do původní polohy.Je to tak na hodinu, stojí od 1500 do 1800 podle typu emulátoru. Pokud máte montáž nedávno, počkejte, někdy se toto srovná samo i bez emulátoru. Toto se nedá stanovit dopředu,které auto takto zareaguje. Mějte se Čadek
 
Jan Zoufaly15:02 04.10.2012
Zdravíčko pane Čadek,mám problém s felicií 1.3MPI Lovato elektronic,místní opravář lpg si s tím neví rady a já také ne...když nastartuji bezproblému jedu na plyn jak dlouho chci,klidně i v koloně s vysoce zahřátým motorem.jakmile ale motor chcípnu a nastartuji znovu-plyn už nedrží otáčky,po chvíli nejede vůbec..měnily se membrány,filtr,svíčky,lišta,čidlo teploty,krokovej motorek a lambda..myslíte že by jste se na to mrknul?Díky předem za odpověď .Přeji hezký den.
Jistě, od toho tady jsme, stavte se kdykoliv v pracovní době 7 - 15 00, Čadek
 
jirka21:55 02.10.2012
dobrý den pane Čadek, co znamená poznámka- berte dobré plyny- můžete to nějak upřesnit, když se pohybuju po celé čr, jak poznám že tato benzinka je ok a tamta má špatný plyn? nebo mám brát jen flagu, nebo jen benzinu, nebo jen agip, shell, omv... nebo brát spíš dražší a levnější ne, nebo jak to vlastně poznám..? máte vy osobně nějaký klíč na odhalování kvality a nekvality, nebo je to jen taková fráze- berte dobrý plyn..?děkuju
Dobrý den, dobré plyny znamená bez nečistot a bez síry, bohužel nepoznáte dopředu, musíte odzkoušet. Já jen můžu napsat od koho beru na své čerpací stanice - Od Flagy,tím i Českého plynu, protože sfúzovaly do jediné firmy. Od Adutu,Refuelingu,Prontogasu. Jiné neberu, mějte se a plynu zdar Čadek
 
Jirka19:12 02.10.2012
Zdravím , chtěl bych lpg do Opel Zafira B 1,8i , jaká se dává velikost nádrže a kolik stojí přestavba? dík za odpově'd
Dobrý den, nádrž 63l vzhedem k tomu že se montuje ze spodku auta je příplatek 1.000,- Jinak montáž 24.980,- Stag, 26.980,- Lovato, 29.980,- Elpigaz. Nyní akce - 1 200 Kč. S pozdravem Autoplyn
 
airwaves18:55 02.10.2012
Dobrý den pane Čadku, můžete prosím změřit tvrdost ventilů motorů vw a pak zbytku světa? Nemyslím to nějak špatně, ale občas se to zde ve Vašich odpovědích používá. Osobně se domnívám, že jde pouze o staré těžké ingoty s velkou spotřebou a na druhé straně o moderní odlehčené vysoce účinné motory. Nevím, ale pokud už jsme zde na tomto foru díky Vám pane Čadku technicky - odborně trošku dál, bavme se v nějakých jednotkách. Tvrdoměr má snad kdejaká firma v Brně na vstupní kontrole.
Dobrý den, o tvrdosti jsem tady myslím nikdy nepsal, já beru kvalitu motoru celkovou, VW koncern má podle mě nejkvalitnější motory, ano takto to říkám, ale ne o tvrdosti ventilů, motor beru jako celek.Ventily,hlava,sání, kliková část,elektronika, prostě vše. Tvrdost se měřit dá, já to nedělám.musel bych se vzteknout co některé firmy používají dnes při stavbě motorů za materiály, Čadek
 
David Smička18:34 01.10.2012
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem....mám Seat Alhambra 7V8 2.0.i 85kw - rok 98 na LPG montované z itálie, zn.Tartarini....hadice vede do sání, systém Benzín/benzín-plyn/plyn. Auto má v současnosti najeto 220tis km a v podstatě neustále je problém s chodem motoru. Mám nové kabely, svíčky dle výrobce Bosch, auto někdy jede dobře, někdy cuká. Na benzín začalo jet na 3 válce, vyčistila se palivová soustava a vstřiky na benzín nefungují tak jak mají....Nicméně na LPG by to snad vliv mít nemělo pokud dobře přemýšlím ? Po složení auto jede +- na benzín zvláštně...na volnoběh tak na 3 a půl válce, nicméně co mně zarazilo - na LPG jede na volnoběh na 3 a klepe se jak drahý pes. Po přidání plynu jede normálně, pouze při konstatní rychlosti...např jedu po městě 50 a zrychlím, tak zacuká. Kdybych jel pořád pod plynem, tak to neudělá. Poslední servis plynu byl před cca 5ti lety a 70tis km. V servisu mají podezření na " zaklepaný " ventil nebo vačku, a upřímně se přiznám, že se mi varianta hlavy a ventilů nelíbí. Když jsem se ptal místních servisů a montážníků plynu na horizont měnění membrán, bylo mi řečeno - dokud to jede, nechte to jet, až to začne cukat, stoupne spotřeba, bude kolísat volnoběj a cítit plyn, přijeďte.....fajn, interval oleje mám taky 10tis km, ale auto pojede ještě dalších 40tis než se zastaví....přijde mi to jako totální blbost, ale přece servis je servis. Než se servis a já pustíme do větší( dražší ) opravy - nestálo by za to seřídit LPG nebo je tento jev nezávislý na LPG? Děkuji za radu a informaci.
Dobrý den, udělejte si u někoho kdo má kompresiometr kontrolu tlaků ve válcích a máte jistotu hned. To je za pár korun a za 1/4 hodiny víte co je s motorem. Pak bych teprve hledal dál.Pokud budou tlaky stejné,a vylučujete svíčky i indukční kabely, je to cívkou. Tohle je podobné jako s tím kašlem do telefonu a mám chřipku nebo rozedmu plic. A co Vám řekli servisy o výměně membrán, říkám i já, na to není žádné pravidlo, berete dobré plyny, membrány vydrží i 250 000 km,u špatných se může měnit každých 20 000. Věřte víc lidem. Mějte se príma a plynu zdar Čadek
 
Petr15:30 30.09.2012
Dobrý den pane Čadek. Chystám se k Vám na seřízení po 2000 km. Plyn jede fajn, ale od montáže lpg u Vás nechce studené auto jet na benzín. Nejde do otáček, dusí se, poskakuje a asi po 100 metrech jede normálně. Setkal jste se s něčím podobným? Mějte se.
Jistě, pokud se změní nastavení reduktoru, rozhýbe se nastavení ŘJ benzinu. Tohle se může stát 1 i 2x po montážiStavte se kdykoliv Čadek
 
Michal11:57 28.09.2012
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s ochranou sedel ventilů u felicie 1.3 MPI, jestli se to řeší flashlube, nebo přístřikem benzínu a nebo je ještě jiná možnost?
Dobrý den, taky jsem to x krát psal, tedy znovu. Celá řada VW nepotřebuje žádnou ochranu sedel ventilů,ostatně i ostatní němci mimo Opela mají špičkové hlavy a nedává se tam žádné FL ani přístřik, není potřeba, do Felicie bych nedával nic.Celá řada VW je myšleno vše od tohoto koncernu - německéPassaty,Golfy,české Oktávie,Fabie,Felicie nebo španělské Seaty, je to stejná motorárna.Abyste nebyl jak ta jeptiška a její známé jistota je jistota, pokud se přece jen bojíte, dejte za 2 000 Kč pouze Flash Lube. Přístřik benzinu s sekvenčním zařízením typu Lovato,Nebo EOBD řídící jednotka by tam už opravdu byla zbytečně drahá. Cca o 11 - 14 000 Kč. To už je opravdu moc.Mějte se príma Čadek
 
p09:27 28.09.2012
Dobrý den umite udelat vw cedy 1,2 tsi 77kw a je potřeba na zimní směs lpg doštelovat směs na reduktoru dekuji jste skvělí............
Dobrý den, děláme VW řadu skoro celou, 1,2 TSi není problém, najděte si v katalogu FSi a TSi vlevo svůj motorkod, nebo zavolejte s velkým TP v pracovní době a nejdeme Vám to my. Na zimní a letní směsi v drtivé většině není potřeba přelaďovat. Děkujeme také Čadek
 
MARTIN22:26 27.09.2012
DOBRÝ DEN PANE ČADEK.MĚL JSEM NA VÁS DOTAZ OHLEDNĚ PŘEDĚLÁNÍ OCTÁVIE NA LPG (20.9.2012).DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ.MÁM JEŠTĚ DOTAZ K OCTAVII-PLNĚNÍ NÁDRŽE ELPÉGEČKEM U VÍČKA NA BENZÍN MÍSTO NÁRAZNÍKU-SPOJLERU A DALŠÍ DOTAZ-JAKÉ SE DÁVAJÍ KONTROLKY(PALIVOMĚRY) UPOZORŇUJÍCÍ NA DOTANKOVÁNÍ PLYNU.DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ.PĚKNÉ SVÁTKY.MARTIN.
Dobrý den, odpovídal jsem tady na to několikrát, moje firmy toto do Oktávií nedělají a dělat nebudou, mám pro to své důvody, jinam to dáváme, sem ne. Kontrolky? Jsou to Led čidla na přepínači na palubce.Podle typu sekvenčního zařízení a podle typu výrobce jsou různá množství těch led čidel, myslím od 4 až do 7-8 . Vám taky príma dny, pojďme na ryby, na Mušově berou cejni kolem půl metru.
 
Emil20:47 27.09.2012
Pánové, nenarušujte toto skvělé diskusní forum svými psychopatickými výjevy, poškozujete firmu p. Čadka
Taky si myslím, že lidé jsou různé , b..é a p....é Čadek
 
Zdenál19:56 27.09.2012
Co to tady meleš že neumím počítat nebo co má kalkulačka společného s tankováním,zastav se v bazaru a já ti natankuju tak do plna,že na to dlouho nezapomeneš.
Za tohle se omlouvám Čadek
 
Martin17:05 27.09.2012
Zdravím pane Čadek,chci se zeptat,dnes jsem tankoval u Makra a vaše obsluha netankuje do plna,puze za 600kč,nevíte proč?Přejel jsem k benzině u baumaxu a dotankoval jse 5litrů,jestli vaše obsluha neumí počítat tak jim prosím kupte kalkulačku.Děkuji za odpověď
Dobrý večer, to je věčný boj, to bude pořád, někdo křičí dost já víc nechci,jiný ještě 3 deci. Tohle neřeším. Čadek
 
Matys21:26 26.09.2012
Dobry vecer,pane Čadek,mel bych na Vas dotaz,ctel bych koupit na cesty do prace daewoo lanos r.v. 98,obsah 1,4 55 kw,nebo 1,5 63 kw,chtel bych vedet jak jsou tyto motory vhodne na prestavbu na LPG,zda je treba primazavani ventilu a v pripade prestavby u Vas, cena .Dekuji za odpoved.
Dobré ráno, 24 980 Kč, k tomu se doporučuje Flash Lube na přimazávání ventilů za 2 000 Kč,vhodné jsou Čadek
 
mira17:40 26.09.2012
dobrý den pane čadek,ve firmě GERA mě bylo řečeno že nejnovější verze řídící jednotky STELLA POLAR umí přístřik benzínu.Vy jste napsal že ne.na čí straně je pravda?děkujiu za odpověd
Dobrý den, máte několi k možností, zeptejte se dalších asi 15 servisů a pak si to zprůměrujte, nebo já bych se zeptal centrálního dovozce Elpigazu pro českou republiku a to je HTS Zábřeh a těm bych to věřil. Odpověď Vám jsem nepsal , já se podepisuji Čadek, a kde je podpis Autoplyn, to odpovídá můj technik.Já to osobně nevím .Držím Vám palce v hledání pravdy. Čadek
 
Ladislav21:37 25.09.2012
Dobrý den pane Čadek,měl bych na vás dotaz. Vlastním Citroen berlingo 1.6 benzín rv.2004 a po namontování plynu se mi rosvítila kontrolka poruchy motoru.Po ujetí cca2200km jsem dojel na seřízení k vám a když jsem odjížděl tak kontrolka už nesvítila,ale ujel jsem asi 15km a znovu se rosvítila,ale druhý den když jsem nastartoval tak už nesvítila,ale ještě se mi během dne dvakrát rosvítila a těd(prozatím) nesvítí.Chci se zeptat jestli je to normální a nebo by se to mělo nějak řešit v souvyslosti s plynem.Děkuji za odpověd.
Dobrý den, je to v normě, tohle se může stávat pár km po montáži a cheeck se rozsvítí i když třeba při rozjezdu dáte málo plynu a motor zhasne, nebo dáte u jiné čs lpg plyn s jiným poměrem PB. Pokud se nerozsvítí jiná další kontrolka s cheeckem,třeba dobíjení,mazání nebo jiná další, nic se neděje a jezděte klidně dál. Po usazení membrán Vám to doladíme, že už se rozsvěcet nebude. Pokud by svítila dál i po řekněme 5 000 km pak byla špatně zvolena řídící jednotka plynu a měla by se dát jiná, která umí jiné ladění. To je podle typu motoru.Ale pozor.Většině zákazníků toto říkáme dopředu a pokud trvají na levnější variantě montáže, pak se můžou tohoto dočkat. Stavte se třeba kolem 5 000 km ještě jednou, pokud se bude rozsvěcet.Jinak není potřeba. Hodně levných km přeje Čadek
 
Dřevojan Jan08:52 25.09.2012
Dobrý den .Uvažujeme o koupeni VW Sharan 2,8 r.v. 2003.Jeden člověk který kdysi dávno tohle vlastnil mě tvrdí, že mu to s plynem moc nekomunikovalo.Vím že technologie jsou asi dávno jinde, ale rád se zeptám jestli je vše již dnes v pohodě ,kolik to stojí s nádrží pod autem a jak dlouho trvá montaž.Děkuji
Dobrý den, ano máte pravdu, v roce 1991 kdy jsme začínali LPG montovat, byly pouze karburátorové verze,dnes sekvenční vstřikování. Je to jako černobílé televize tehdy a plazmové dnes.Cenu bych nejraději stanovil někde mezi 32 - 35 000 Kč, podle toho , co to Vaše auto umí, jaké plní Euro, atd.Jezdí nám jich pár, nevím o problémech, německá auta jsou ale celkově na všechno z nejlepších. Montáž 2 dny. Mějte se príma Čadek
 
David Lanča22:52 23.09.2012
Pro pana Gabriela: Asi jste mě pane Gabrieli špatně pochopil. Rozhodně jsem tím nechtěl „pošpinit“ systém Lovato nebo snad pana Čadka. Naopak. Od pana Čadka už mám přestavěné třetí auto a vřele ho doporučuji každému, kdo o přestavbě na LPG uvažuje. Pravda je, že Lovato jsem dosud neměl, ale kdybych řešil přestavbu teď, tak jdu právě do Lovata a samozřejmě od pana Čadka. Především díky Jeffovi teď vím, jak to s cvakajícímí vstřikovači je. Jen ještě dodávám, že přestavbu bratrovi, kterému cvakají vstřikovače hodně, nedělal pan Čadek. Věřím ale tomu, že kdyby to dělal právě on, že by se mu podařilo vstřikovače více utišit. Otázka na pana Čadka: Bylo by možné se u Vás s tímto zastavit a mohl byste se pokusit vstřikovače ztišit? Kolik by to stálo? Firma, která přestavbu prováděla tvrdí, že se s tím nedá nic dělat. Děkuji za odpověď.David Lanča
Pane Lanča dobrý den, ať se bratr staví mezi 7 - 15 00 podíváme se a cenu mu řekneme předem až uvidíme o co se jedná. Pokud bude souhlasit tak to překopeme i když jsme to nedělali . Takových předělávek po cizích tady řešíme dnes a denně dost a dost. Mějte se príma Čadek