Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

PaulofWoCC06:45 04.02.2017
Ohledně systémů LPG bych si dovolil vnést diskuzi nad "zavrhovanými" a "obdivovanými" systémy. Systémů LPG samozřejmě jsou stovky. Většina jich je kopie něčeho nebo kopie kopie používající stále ty samé typy reduktorů a vstřikovačů (někdy se z kopie systému stává spíše originál). V dnešní době si netroufám říct, že při použití stejného typu vstřikovačů - např. Keihin, je lepší LPG sada Prins(VSI) nebo BRC(SQ) nebo AC Gaz(Stag). Samozřejmě jsou rozdíly v reduktorech, vstřikovačích i v software jednotek. Posléze samozřejmě počet oprávněných reklamací způsobených chybnou fcí komponentů. Poté jak tu již uvedl "Robert" je rozdíl využití vozidla a paliva - nekvalitní či špinavé LPG, styl a využití jízd vozidla. Ve finále totiž může být: BMW 330+Stag+Hana2000 najeto 100tisKM bez závad. Vychytání much na zakoupené BMW X5 (4,8l)+Magic3 ke spokojenosti zákazníka (byť s pomocí SW). Takže některé systémy lze nakombinovat a zvýšit tedy jejich "range". O otázce nejnižší ceny tu může být řeč pouze pokud o tom zákazník ví a je obeznámen s danným stavem věci (a taky to nejlevnější mu může posloužit). Nicméně "podřezávání" cen k nalákání zákazníka, nejlevnější sada za cenu oblbnutí zákazníka.....to není čistá hra, o tom se nemá cenu bavit...
 
Karel09:16 02.02.2017
Dobrý den, dobrý den, můžete mi poradit, zda je vhodná přestavba u Hyundai accent, 1.4 r.v. 2007 sedan, větší objem nádrže a jaké přimazávání.
 
Robert08:10 02.02.2017
Petře,je to s těmi systémy složitější,než to vypadá.Každá dílna má jiné servismany,co vyhovuje jednomu,nevyhovuje druhému.Každá má také jiný okruh zákazníků,někdo například upřednostní nízkou cenu před vyšší kvalitou,někdo naopak.Dovozci některých systémů po Vás vyžadují určité obraty,aby Vám nabídli výhodnější podmínky,někdo má lepší podporu produktů,někdo má větší problémy s reklamací... je to o lidech. Nelze jednoznačně říct - tento systém je nejlepší. Když ho bude montovat člověk,který o něm ví velmi málo nebo nic,nebude výsledek takový,jako když bude montovat něco,co zná dokonale a má s tím dlouhodobé zkušenosti.Byť se bude v druhém případě jednat o levnější (=horší??) systém.U přimazávání je to stejné. Některá dílna neřeší zaklepané ventily vůbec,některá s tím má bohaté zkušenosti. A nemusí to být tak, že ta druhá je horší. Velmi záleží na zacházení a provozu,jiné to bude u auta, co jezdí denně 20 km tam a zpět po okresce a jiné to bude u člověka co jezdí 100 a více km po dálnici. I zde můžou být rozdíly - někdo si jede piánko 110-120 km/h, někdo tomu šlape 160-170 km/h.Jak poznáte podle vzhledu člověka,jak se bude chovat? Je to určitá obrana dílny před nespokojenými zákazníky,kteří oprávněně čekají,že jim auto bude sloužit i při méně šetrném zacházení.A vzhledem k tomu,že některé vozy jsou typicky na zaklepávání náchylnější,považuji za rozumné přimazávání v takovém případě namontovat.Záleží na domluvě se zákazníkem,někdo,byť takové problematické auto vlastní,si přimazávání nepřeje a nemá ho.Potom si ovšem sám nese riziko poškození hlavy motoru.Ani v tom nevidím problém...
 
jan vančura08:08 02.02.2017
Petře ti jsi vtipný. Jako by jsi žil v jiném století. Teď je doba prodeje. Při prodeji se slibuje všechno. Chápeš, úplně všechno. I pojištění motoru ti slíbí, i záruku na motor...jseš jim ukradenej. potřebujou tvejch 20 táců do chodu firmy. Je to jen a jen na tobě. Studuj čti a spoléhej na vlastní rozum. Všem H doporučují přimazávání i přístřik zároveň. Stejně ale bude záležet na tvém způsobu jízdy, zatěžování motoru jestli dá 100 nebo 400.
 
Petr17:42 01.02.2017
Dobrý den, měl jsem zde dotaz na HYUNDAI ELANTRA 1.6,77kw, 2004. Byl mi doporučen LANDIRENZO s přimazáváním. V jiné firmě STAG bez přimazávání. Já jsem se rozhodl, že utratím peníze za přestavbu. Vydělám na tom já, úsporou financí a vydělá i servis. Nicméně začínám být celkem rozladěn z toho , jak se doporučení diametrálně liší. Myslím, že přimazávání a nepřimazávání je dost podstatný rozdíl s ohledem na šetrnost ventilů. Co budu mít z úspory LPG, když po 100000 km bude motor zhuntovaný. Motor, který by při slušném zacházení najel třeba 400 000. Většinou se uvádí, jak se všichni školí přímo ve firmách, ale pak to vypadá jenom jako oblbnutí zákazníka. Zkuste mne přesvědčit, že je to ve Vašem případě jinak.
Dobrý den. Motivaci firmy k doporučení systému Stag neznám, mohu jen předpokládat, že se co nejnižší cenou za montáž snaží prostě získat dalšího zákazníka. Hyundaie obecně mají měkké hlavy. Provoz na LPG je přece jen o něco náročnější než benzínový a při našem doporučení zohledňujeme několik hledisek: šetrnost k motoru, kvalita a praktičnost konkrétního zařízení, ekonomičnost pro zákazníka z hlediska dalších servisních nákladů. Např. čím lepší možnost a variabilita seřízení řídící jednotky, tím optimálnější výkon a tím pádem i menší namáhání motoru a opotřebení. Kvalita a rychlost vstřikovačů zde hrají také důležitou roli. Dále např. jádro reduktoru – u některých systémů se rychleji zanáší, což se projeví při přepínání do LPG režimu a tudíž častějších servisních návštěvách. K přimazávání: Flashlube chladí a maže ventilová sedla, v tomto případě určitě doporučujeme. Čím „diskutabilnější“ je kvalita motoru, tím bychom byli opatrnější při výběru systému LPG. Takže za nás LANDIRENZO s externím podtlakovým přimazáváním, konečné rozhodnutí je na Vás:). Hezký den, J. Čadková
 
Petr Schmeister21:45 31.01.2017
Dobrý den, mám auto na lpg a potřeboval bych zařídit STK. Poskytujete patřičný servis a následnou STK. Děkuji.
Dobrý den, pane Schmeistere, přímo u nás provádíme plynové revize a emise. STK přímo nezařizujeme, ale můžeme zprostředkovat. Hezký den, J. Čadková
 
Milan Sedláček16:08 31.01.2017
Chtěl bych se zeptat Mám Bmw 318 i 105kw r.v.2002 motor s kodovým označením N42 B20A jde tento motor předělat na lpg ?Pokud by šel kolik by stála přestavba?Předem děkuji za odpověd.
Dobrý den, pane Sedláčku, přestavba možná je :). Doporučujeme systém LANDIRENZO a pokud bude dostatečné místo v motorovém prostoru, můžeme dát i externí podtlakové přimazávání. Cena: LR 24990,- (+ přimaz. 1500,-) - únorová sleva na montáže -1000,-. V ceně je toroidní nádrž místo rezervy do vel. 52 l. Částky jsou konečné, vč. DPH. Na doměření nádrže se u nás můžete zastavit kdykoliv po-pá 7-15 hod. Krásný den :) J. Čadková
 
David16:32 30.01.2017
Dobrý den,vlastním vozidlo Fiat Stilo 2.4 Abarth r.v.2002 a chtěl bych jej přestavět na LPG. Jaký systém, prosím, doporučíte? Požádám Vás o cenovou kalkulaci včetně přimazávání (je-li nutné), plnění pod víčkem s benzinem vč. úpravy, aby bylo možné sledovat spotřebu spolu s benzinem (emulace?) Děkuji
Dobrý den, v tomto případě by bylo nejlepší, kdybyste se u nás na chvilku zastavil. Po prohlídce auta Vám uděláme přesnou kalkulaci. Hezký den :) J. Čadková
 
Petr12:22 27.01.2017
Dobrý den, můžete mi doporučit LPG system na Hyundai Elantra 1.6,77kw, 2004. Je vhodný Tartarini? A je potřeba přimazávat ? Děkuji
Dobrý den, správný "typ" Tartatini může být vhodný, stejně, jako jiné italské systémy, doporučujeme LANDIRENZO, ano, v tomto případě bychom přimazávali :) Hezký den, J. Čadková
 
Mio17:21 26.01.2017
Dobrý den p.Čadek. Mám Dacii Sandero 1.2 54kw r.v.2016. Najeto cca.1000km. Co byste doporučil za systém a výrobce? Přivstřik benzínu nebo přímaz na ochranu ventilů? Děkuji.
Dobrý den, doporučujeme italský systém LANDIRENZO (má mj. nastavitelný přívstřik benzínu) s externím přimazáváním. Přívstřik se nastavuje od určitých (vyšších) otáček, přimazávání "kape" do každého válce při jakémkoliv režimu jízdy. Cena je v tomto případě 24990 (LR) + 1500 (ext. přimaz.) - 1000 (sleva leden - únor :) ). Hezký den, J. Čadková
 
jan vančura12:46 26.01.2017
Dobrý den, hledám nové auto na LPG a jediné co dává smysl je asi Punto, s vestavbou origo za cca 290 tisíc. Prosím máte nějaké zkušenosti se servisem těchto punt? Není lepší koupit holé bez LPG a pak nechat udělat u Vás zástavbu? Jaký používají origo systém a máte pak do něj po záruce přístup?
Dobrý den, u firemních zástaveb to máte tak: 1) typ LPG systému si nemůžete vybrat sám nebo na základě doporučení 2) řídící jednotky LPG mívají speciální SW (nebo přístupový kód), takže se s ní nespojí nikdo jiný, než ten konkrétní servis - prodejce. A to už je problém. Z praxe: prodejce si neví se servisem LPG rady, protože mají s LPG minimální zkušenosti. Zákazník přijede k nám, ale my se nemůžeme s ŘJ z výše uvedených důvodů spojit a vyčíst závady, případně změnit nastavení. Autorizovaný servis je smluvně vázán a nesmí program (či kód) poskytnout nám, tedy třetímu subjektu. Neztratil se nám v tom někde zákazník s autem, které jede špatně v LPG..? Pokud se po skončení záruky rozhodnete pro výměnu ŘJ, pak počítejte raději i s výměnou LPG vstřiků, protože ty původní se pravděpodobně tou novou „nedomluví“. Typ systému v tomto konkrétním případě popravdě nevím, tento dotaz by Vám měl zodpovědět prodejce. Za nás tedy jednoznačně koupit benzínovou verzi a dostavbu řešit zvlášť a nenechat se zastrašit trvzením, že zástavbou LPG přijdete o záruku na celé vozidlo. Hezký den :) J. Čadková
 
jurajicek20:23 06.01.2017
Zdravim,mám fabii 1,4 mpi,lpg system landi renzo omegas,asi me odesel regulator,jak zjistím jaký regulator bych potreboval koupit a dále musím už vyměnit nádrž a jen bych chtěl vedět jestli nádrž a multiventil které jsem vyhledal mě pujdou do fabie na daný systém děkuji http://obchod.mistau.cz/toroidni-nadrze/13-stako-56518034l.html http://obchod.mistau.cz/multiventily/113-tomasetto-18030.html předem děkuji za odpoved.
Dobrý den, přesné informace (včetně té, zda je nutné reduktor opravdu měnit), získáte v LPG servisu, pokud do některého se svým vozidlem zajedete. Hezký den, J. Čadková
 
PaulofWoCC05:52 03.01.2017
Ve Vnorovách si myslím, že 100% není.
 
Jirka21:11 02.01.2017
ve veseli beru na CSAD, maj tam i dobre ceny..jinak cerpacek je tam hafo-straznice, hluk, vnorovy, u hodonina je na kopečku shellka....
 
Igor18:25 02.01.2017
Zdravim vsechny, nevite nekdo o kvalitni cerpaci stanici LPG mezi Uherskym Hradistem a Veseli nad Moravou. Dik za reakce...
 
Petr15:28 01.01.2017
Toroidní nádrž vnitřní umítsťená v prostoru pro rezervu . Dotaz: Jak se uzavírá plyn ? Je to ten žlutý kohout ? Uzavření se provede otočením "dolů" ?
Dobrý den, ano, uzavření otočením směrem dolů. U těchto starších zařízení se stává, že po uzavření ventilu se opětovně málokdy podaří otevřít zpětně úplně "do plna". Hezký den, J. Čadková
 
JOSEF14:41 28.12.2016
Dobrý den Mám LPG systém Stag 300+ reduktor Silver najeto 100 000km můj plynař mi doporučil jeho výměnu na internetu jsem našel náhradní membrány je lepší ho repasovat a nebo dát nový.
Dobrý den, 100 000 km je na reduktor dobrý výkon :) Obecně repas reduktoru nemusí být stoprocentní, časem mohlo dojít k drobným deformacím těla reduktoru a tudíž nemusí těsnit apod., proto bychom doporučili také spíše variantu výměny za nový. Hezký den :) J. Čadková
 
René14:30 26.12.2016
Dobrý den, prosím o sdělení, zda lze u Vás přestavit na lpg vozidlo Ford Galaxy 2,3 DOHC(107 kW), v kladném případě jaká je cena, zda je nutný přímaz, jaký systém a zda nemáte s tímto motorem špatné zkušenosti. Rezerva je umístěna zespod vozu.Děkuji.
Dobrý den, přestavba je reálná, systém LANDIRENZO. Zda s externím přimazáváním záleží na roku výroby. Hezký den, J. Čadková
 
martin13:20 24.12.2016
Dobry de. Lpg na vasich cerpacich stanicich je za 12,50 nebo 14,30? Pokazde kdyz k vam jedu natankovat, tak je to drazsi nez jak mate tady na strankach. A navic zadna sleva na vase montaze.
Dobrý den, aktuální cena pro naše montáže je 12,90. Pokud se prokážete kartičkou, kterou jste u nás dostal při montáži, MUSÍ Vám čerpadlář za tuto cenu natankovat (platí však pouze pro vozidlo, ke kterému byla karta vydána!). Pokud by se stalo a čerpadlář by od Vás chtěl vyšší částku, hned mi volejte, vyřešíme to okamžitě. Hezký den, J. Čadková
 
Lukáš B.12:05 22.12.2016
Dobrý den, při automatickém prvním studeném přepnutí z benzínu do LPG mi na cca 10vteřin začne blikat kontrolka motoru a motor hůř táhne, poté blikat přestane a motor jede normálně na LPG. Při ručním přepnutí (při zahřátém motoru) to nedělá. Jedná se Ford Focus rv.2008 1,6 74kw Lovato, najeto na LPG přes 120tkm, dosud úplně bezproblémový provoz. Děkuji a přeji pohodové Vánoce. Lukáš B.
Dobrý den, může být trochu přilepené jádro reduktoru, nebo by bylo potřeba vyčistit - zrepasovat plynové vstřikovače. Například :) Vám také krásné Vánoce, J. Čadková