Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Tom F.14:12 28.08.2012
Dobrý den pane Čadku, montujete zařízení typu STAG4? Pokud ano, jaká by byla cena na mazda mpv 2.0 88kw. Slyšel jsem na tohle zařízení hodně kladné reference. Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, STAG 4 je absolutně základní sekvenční zařízení kreré neumí tolik funkcí jako pozdější výrobky. . My montujeme STAG 300 IS 2 což je zařízení od tohoto výrobce. Cena by na Mazdu MPV byla 24.980,- + 1000,- za spodní toroid místo rezervy -1200,- sleva kterou máme do 31.8. takže konečná cena 24.780,-. S pozdravem Autoplyn
 
Zatloukalová11:06 28.08.2012
Dobrý den. Mám zájem o montáž lpg typ Lovato, chtěla bych se zeptat kolik by to stálo na Citroen Xsara 1.4, stáří 12let, ale v dobrém stavu. Děkuji Zatloukalová
Dobrý den, ceník hovoří jasně, 26 980, pokud namontujeme tento týden, akce - 1 200 Kč. Čadek
 
Pavel Dočkal17:56 27.08.2012
Dobrý den, pane Čadek. Na jakou částku prosím vyjde výměna toroidní nádrže 40 l u Felicie? Děkuji.
6500 Kč, pokud se mění nádrž i multiventil, prosím Čadek
 
Pavel19:54 25.08.2012
Dobrý den. Mám mazdu 6 2.0l 108kw rv. 4/2008 chci se zeptat, pokud by se tam dal vhodný systém s přístřikem benzínu ochrání mě to dostatečně ventily (motor),abych nemusel např. po 20000km na seřizení ventilu? Motor je v dobrém stavu najeto cca 60 000km. Děkuji za odpověd Pavel
Dobrý den, Mazda 6 se dává LPG sekvent, rok 2008 by mělo být buď EOBD, nebo Lovato, obé umí přístřik benzinu, určitě bych ho zapnul, myslím tak nad 4 200 ot/min. Pokud jsou ve vozidle hydroštely, tak si seřizují vůle, pokud ne, stejně bych kontroloval vůle po 20 000 km po montáži, a pak pro jistotu kolem 50 000 km dalších, to je investlice v řádu stovek korun, pro klid duše. To je obecně, Mazdu 6 z hlavy nevím,co má, musel bych v práci do autodat, co tam je. Hodně zdaru Jarda
 
Karel12:01 25.08.2012
Dobrý den. Mám fabii 1,4 mpi 50 kw sekvenč. vstřik. lpg. V únoru (když byly teploty -25 st. C) mě servisman (lpg) měnil reduktor, protože se kolem tělesa reduktoru (membrány?) objevila chladící kapalina. Vysvětlil mě, že chadící kapalinu mám naředěnou příliš hustou (-35st.C) a ta začala díky hustotě/tlaku unikat ve spojích. Od té doby nepravidelně, spíše u studeného motoru při akceleraci z křižovatky (při přeřazení) občas zacítím ve voze plyn. Pokud je horko vyvětrám auto a pustím klimu při rozjezdu zpravidla plyn zacítím. Vysvětlil mě,že to je třeba při dojezdu na křižovatku tak se za vozem vytvoří vzduchový vak a ten pak ventilátor(příp. klimatizace) nasaje dovnitř. Ničím jiným to prý být nemůže, buď plyn uniká stále a cítím ho nebo neunika. Moje dotazy zní: - na kolik stupnu vy doporučujete nechat naředit chladící kapalinu? - může být občasný závan plynu cítit ? - pokud ten plyn občas cítím , mohl by za to například někde prorezlý výfuk nebo vás napadá něco jiného
Dobrý den,já ředím na - 25, nikdy víc, ale jsem v Brně, to je teplé místo. A taky vím, že když by bylo -35 tak už se stejně nic s blokem nestane, to stačí. Výfukem to taky může být,nebo někde jinde, to se všechno najde čichačkou,máme velice přesné,odhalí maličký únik i na 5 metrů.
 
Jakub22:10 24.08.2012
Pane Čadek, z ničeho Vás nepodezřívám, prostě jsem chtěl akorát ušetřit na montáži levnější verze. Kdyby mi to takhle podal i Váš technik, tak s tím samozřejmě nemám problém - jsem laik. Děkuji Vám za vysvětlení této problematiky, teď už mi je jasné, že bych šetřil na špatném místě. Mějte se pěkně a ještě jednou děkuji za informace
Dobrý den, těch zákazníků o montáže je v při současných cenách benzínu denně desítky i stovky a nestačíme jít u každého zákazníka a u jejich různých aut do detailů, omluvte mého technika, je mladý a vzal to moc rychle, jinak tohle všechno co jsem psal ví taky,akorát to netlumočil. Mějte se príma, ať se Vám vše daří. Čadek
 
Libor20:15 24.08.2012
Dobrý den, prosím o informaci jakou montáž doporučíte u vozidla Toyota Yaris, 1,3 benzín, rok výroby 2009, zda LPG a nebo CNG. Vozidlo ročně najede cca 50.000,-km. Předem děkuji
Dobrý den, pouze LPG.Cena LPG 27 000 Kč,CNG abyste najel ty samé km, musí být 3 nádrže - cena celkem kolem 80 000 Kč,váha LPG 40 kg,váha CNG 270 kg,cena litru lpg 15,49, cena litru CNG 20 Kč,¨čs LPG v ČR cca 1000, CNG cca 33, tak bych mohl pokračovat, Přečtěte si na netu u nás i u jiných další informace, pak se rozhodněte. Mějte se príma Čadek
 
Jakub15:24 24.08.2012
Dobrý den, reaguji ještě na příspěvek pana Čadka a Michala ohledně plastového sání u Fiatu Brava. Pane Čadek, tento dotaz jsem položil z důvodu upřesnění informace-ve Vašem fóru, jste již odpovídal tazateli na dotaz jaký typ varianty lpg do Fiatu Brava r.v.1996-na tento dotaz jste odpověděl možnost montáže za 18000,-. Proto jsem byl zmaten odpovědí Vašeho technika. Auto vůbec neviděl a již zamítl levnější variantu zařízení. Pak jsem narazil na Vaší odpověď ve fóru a to mně vehnalo brouka do hlavy. Pan Michal má pravdu-do roku 1997 by tam mělo být hliníkové sání. Plastové jsou pouze vývody, které jsou svedeny k chladiči, ale tam by to již nemělo snad ničemu, tak snad tam půjde instalovat levnější verze zařízení. Pěkný den
Dobrý den, podle roku výroby bych si netroufl říct jaké sání tam je, Pravdou je, ž se nám stejně moc nechce tohle auto předělávat na levnější krokový motorek.To jsou všechno věci, že Vy nás podezříváte,že chceme mít víc za dražší montáž. To tak není,já mám stejný zisk,ať děláme levný sekvent,drahý sekvent,nebo krokový motorek, Hlavní problém je v tomto. Levný sekvent, dávkuje plyn od vstřikovačů.Cena 24 980 Kč. Krokový motorek je řízený vaší Lambda sondou. Cena LPG 19 000 s toroidní nádrží, máte to dole v ceníku. Auto z tohoto roku v 90% případů nemá funkční lambda sondu,ale na krokový motorek ji potřebujete, jinak nebude LPG dávkováno. LS to je dalších cca 2 500 Kč, výměna cca 1 000 Kč. To máte celkem 22 500 Kč. Přitom sekvent má o 2 třídy lepší dávkování paliva a podstatně nižší spotřebu.Pořád si myslíte, že Vás chceme poškodit? Staré LS vydrželi z kvalitních materiálů dost,dnešní náhrady taky jen 10 000 km,pak zase přestane fungovat a nepojede LPG ,a Vy přijdete že máme my problém s plynem. Ne my ale Vy opět s Lambda sondou.Tohle si všechno musíte dát dohromady sám. Nikdo Vám nechce ublížit. Jestli trváte na krokovém motorku, uděláme my, nebo někdo jiný ale tohle všechno Vás čeká postupně dál, tak s tím počítejte. Čadek
 
Jakub21:13 23.08.2012
Dobrý den pane Čadek, chtěl bych u vás nechat přestavět auto na LPG (Fiat BRAVA 1,6 16V r.v.1997). Procházel jsem ceník na webu a nejlevnější varianta na zahraniční auta vícebodový vstřik stojí 17990,-. Chtěl jsem namontovat tuto variantu, ale váš mechanik mi sdělil, že tam musí být vstřikování sekvenční za cenu 24980,-. Jako důvod uvedl, že je tam plastové sání a kdyby vzniklo zpětné šlehnutí, tak by to sání roztrhalo. Zajímal by mě váš názor. Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, je to tak, my si vybíráme zakázky a děláme pouze to o čem víme, že nebude problematické, zkuste někoho jiného, my do varianty s plastovým sáním s krokovým motorkem za cenu kolem 18 000 nepůjdeme. Jsou tam moc velká rizika. Plastové sání se Vám rozstřelí někde ve Francii a oprava s odtahem vyleze na 40 000. Proč bych toto riskoval.Buď dáme sekvent, nebo nemontujeme. Pokud byste měl kovové sání, pak by šla druhá možnost.Ale nemyslete si , že můžete na vrakovišti koupit kovové sání, to přehodit a pak dát levnější plyn. To taky nejde, tam jsou úplně jiná čidla a nefungovalo by to.Takže tolik. Mějte se Čadek
 
Lukáš20:39 23.08.2012
Dobrý den pane Čadek prosím vás musím nějak odvzdušnit plynovou soustavu pokud jsem měnil chladič.Děkuji za odpověd.
Dobrý den, ne, jak po opravě nastartujete a prošlápnete plyn, odvzdušní se sám přes nádobku, mějte se príma Čadek
 
Radim H.20:36 23.08.2012
Dobrý den. V poslední době nemůžu dostat do nádrže víc než 35 litrů,dřív nebyl problém hodně přes 40. Může to být jen tím současným teplým počasím ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, určitě. Já mám nádrže na lagunách od 48 do 53 litrů. Včera jsem sám dostal do prázdné pouze 39, to mám vytažené plováky a normálně plním sám sobě na 100%. Takže klid, je to OK, jak se sníží teploty , budeme tankovat více. Čadek
 
Roman16:02 23.08.2012
Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik by u vás stálo předělání na LPG Ford Fusion.Děkuji
Dobrý den, několik variant,nejlevnější 24 980, pak Lovato 26 980, nebo nejdražší s EOBD 28 980, jednotlivé varianty Vám vysvětlíme před případnou montáží, je to na delší povídání Čadek
 
Edas10:29 23.08.2012
Dobrý den pane Čadek mám na Vás dotaz týkající se Vaší čerpací stanice v Novém Městě na Moravě. Bylo mi řečeno že čerpací stanici včetně Vaší dílny koupil nový majitel. Zajímá mě zda zvýhodněná prodejní cena plynu pro zákazníky kteří si u vás nechali namontovat zařízení LPG bude zachována, nebo zda až čerpací stanici převezme do úplného vlastnictví zda se cena nesrovná jak je u konkurenčních čerpacích stanic, což by bylo pro Vaše stálé zákazníky nepříjemné, neboť kvůli zvýhodněné ceny LPG si u Vás nechali namontovat zařízení LPG
Dobrý den, pro zakazníky se nic nemění cena LPG zůstává zvýhodněná na všech čs i servis v Novém městě zůstává. A novému majiteli NM budou jeho karty platit na všech našich čs , a naše i nové u něj také. Pro zákazníky nesmí být poznat žádný rozdíl, s tímto jsme provoz Nové Město prodali, vše poběží jako dosud. S pozdravem Autoplyn
 
Ivo19:56 22.08.2012
Pane Král, mám Mazdu 2,0, 91kW, najeto na LPG 60 tis. km a bez problému, ale jezdím do 3500 ot./min. + nějaké vyšší otáčky při předjíždění apod. Nemám přímaz!!! Pan Čadek mi doporučoval FL, ale já říkám, co tam není, nemůže se po... Přeji levné km na LPG.
Před 2 lety nebyly Flash Luby, a přístřik benzinu něco mělo, většina ne a motory jezdily taky bez zaklepávání ventilů. Je to obé novinka, záleží na každém z nás co si dá, nebo nedá, dnes už nám strana a vláda zaplaťpámbu nic nediktuje. Mějte se príma a hodně levných kilometrů. To přeju všem, nekrmte zloděje - v Brně benzin 39,90 to je na defenestraci. Čadek
 
Honza19:15 22.08.2012
Dobrý den, je motor Ford 2.0 107 kW (případně 1,8 92 kW) firemně upravený na E85 (flexifuel) více či méně vhodný na přestavbu na plyn než standardní motor tohoto typu? Zůstane po přestavbě zachována plná funkčnost na na E85? Děkuji
Dobrý den, přestavba je možná ale ždy je otázka co to udělá s E85. Ale vzhedem k tomu že E85 není oficiální přestavba tak Vás na prvním STK vyhodí. V tuto chvíly prochází všechny STK školením na rozpoznávání takovýchto přestaveb. Jinak cena přestavby na LPG 26.980,-Kč. S pozdravem Autoplyn
 
Král19:06 22.08.2012
Dobrý dem, ještě jednou k Mazdě 5 (113 000km). Mám systém Lovtec (Magic III) ne Lovato. Systém byl namontován bez mazání - prý to není potřeba, jak jsem již uvedl dříve. Myslíte, že je vhodné mazání u tohoto systému mít? Ještě jednou děkuji.
Dobrý den, on Magic přístřik benmzinu totiž neumí. K Mazdám mazání doporučujeme , přidal bych tam Flash Lube, mechanický, 2 000 Kč. Čadek
 
Tom F.15:55 22.08.2012
Dobrý den pane Čadku, chci se zeptat na předělání Mazdy MPV 1.8, 88KW rok 2002. Nadrž musí být místo rezervy, která je ale tak trochu uprostřed ze spodu. Popř. jaké byste doporučil MPV.
Dobrý den, přestavba Mazdy celkem 26.980,- + 1000 za spodní toroid. S pozdravem Autoplyn
 
František15:25 22.08.2012
Dobrý den, vlastním Toytu RAV4, r.v. říjen 2006, 2.0 VVTi, 112kw, automatická převodovka, najeto nyní 54 tis.km. Chtěl jsem se zeptat, jaký LPG systém mi doporučíte, abych si u Vás udělal a také, zda-li bude možné umístit LPG plnění v orig. plnícím víčku? Ještě jsem slyšel, že VVTi motory jsou celkem složité na LPG přestavbu, je to pravda? Děkuji za odpověď, František
Dobrý den, Lovato, plnění řekneme až uvidíme auto,je to pravda, ale když děláte 5 přestaveb denně, tak se za ty roky něco naučíte. Jarda
 
Křivinka10:43 22.08.2012
Ještě jednou dobrý den pane Čadku,takže na toho Cmaxe,viz.níže dotaz,není již třeba dávat přimazávání?Lovato to již umí.děkuji.
Dobrý den, to je jiný způsob, Flash Lube, přimazává ventily a sedla olejíčkem, při všech otáčkách, a Lovato při vyšších otáčkách umí spustit přístřik benzinem, takže ne olej ale benzin chladí a maže ventilová sedla.FL litr je cca na 10 000 km a stojí 500Kč. U Lovata se spotřebovává o něco více benzinu, ale zase nic nemusíte dolévat, kontrolovat, je to pohodlnější. A přimazávání se děje až při vysokých otáčkách, tedy i vysokých teplotách, kdy je to potřeba. Ne jindy. Čadek
 
Král10:28 22.08.2012
Dobrý den, mám Mazdu 5, r.v.2006, 2,0l, 107kw, v servisu mi řekli, že není potřeba přimazávání ventilů (systém Lovtec), je to skutečně tak? Dále jsem se dozvěděl, že při montáži vozidla o výkonu větším než 100kw se doporučuje ještě nějaké zařízení na výkon, nevíte o tom něco? Děkuji za odpověď
Lovato umí přístřik benzinu, takže nemusí mít Flash L. ale pozor, ten přístřik máte zapnutý nebo vypnutý? Myslíte chipnutí? Já to nedávám. Mě učili, že by motor měl mít rezervy výkonu, ale nikomu to nevymlouvám ani nepřesvědčuji. Čadek