Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Honza08:15 01.09.2012
Dobrý den kdy bude otevřena čerpací stanice ve Znojmě?
Dobrý den, nemůžu říct termín,státní správa je složitý a nepoochopitelný mechanismus. Jak budu mít stavební povolení zveřejním termín, nám stačí na stavbu,státní zkoušky a kolaudaci pak asi 1,5 měsíce. Čadek
 
Rousek07:07 01.09.2012
Dobry den,montoval jsem si u Vas LPG a zatim spokojenost.Chci se zeptat jaky min.stav v benzinove nadrzi doporucujete z hlediska neposkozeni palivoveho cerpadla.Mam VW Golf IV variant,obsah benz.nadrze 55l.Diky.Rousek
Dobrý den, na to je pravidlo, že nesmí svítit dlouhodobě rezerva benzinu, jak se rozsvítí, dejte cca 10 litrů, stačí. Čadek
 
Laďa12:40 31.08.2012
Dobrý den pane Čadek. Měl bych na vás dotaz:Vlastním automobil Citroen Berlingo 1.6 benzin r.v.2004 Mám v něm namontován plyn cca 1.měsíc a zhruba asi po týdnu mi začal blbnout palivoměr.Ukazuje nesmyslné hodnoty.Příkad:mám tam benzínu pod půl nádrže a z ničeho nic mi to ukazuje třičtvrtě nádrže a jak jezdím tak to pomale klesá.Tak mě zajímá jestly to může mít něco společného s plynem LPG děkuji za odpvěď....
Dobrý den, určitě, všechno si nechte vysvětlit do firmy co Vám to namontovala, a provést zásahy, aby to nebylo. Pokud jsme to montovali my, tak objednat termín cca na 2 hodiny. Čadek
 
Milan11:05 31.08.2012
Omlouvám se panu Čadkovi, že vnáším vlastní rozumy do jinak dobrého fóra, kldyžtak to smažte. Reakce na dotaz HONZA - motory ford flexifuel. Mám LPG v Mondeu, ale nemám FFV. Co jsem četl, tyto motory s tvrzenými sedly by měly být pro přestavbu vhodné. Na adresách níže je cca 5 motorů FFV jezdících na LPG, přičemž je vidět že k tomu tankují jak benzín, tak E85. Takže by to mělo jít... http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/0-Alle_Modelle.html?fueltype=3&vehicletype=1&exactmodel=Flexifuel&powerunit=2 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/0-Alle_Modelle.html?fueltype=3&vehicletype=1&exactmodel=FFV&powerunit=2
Mě se neomlouvejte, nikdo nemá patent na rozum, a já jsem si na to nikdy nehrál . Jestli máte správné informace,prověřené,tak je sem klidně dejte. K téhle problematice jsem tady pouze uvedl, že auto s E 85 neděláme na LPG neděláme, důvody tady zveřejňovat nechci. Je to podobné tomu, že montujeme FSi a Tsi motory,ale ne tam kde je chip, a jiné motory s chipem děláme. To jsou všechno věco co dá praxe. Možná někdy budeme dělat i s E85.Výhledově jak říkal předseda v Chalupářích. Mějte se všichni príma. Čadek
 
Jirka10:23 31.08.2012
Zdravím Vás pane Čadku, ve výčtu podporovaných vozidel s přímým vstřikem jsem nenalezl Alfu 159 2,2 JTS příp. 3,2 V6. Je možné použít LPG i do těchto vozidel? Je to vůbec vhodné?
Dobrý den, pokud auto nenaleznete v tabulkách s přímým vstřikem u nás na www , ale prolistujte všechny výrobce, tak to zatím nejde. Mějte se Čadek
 
Martin16:25 30.08.2012
Zdravím pane Čadek,mám od vás před rokem dělanou přestavbu na felicii 1,3mpi najeto 52000km na lpg 15000km zatím velká spokojenost.Chci se zeptat jestli musím seřizovat ventily?Pokuď ano tak po kolika km a zda provádíte seřízení.Dík za odpo hezký den.
Taky Vás zdravím, umíme ventily, na to je potřeba se objednat, zrovna u těchto aut doporučujeme kontrolu cca 10 000km po montáži LPG, a potom po 15 000 dalších. Mějte se príma. Čadek
 
Honza00:14 30.08.2012
Upřesním svůj dotaz k E85 - motory Ford 2,0 a 1,8 se dodávají přímo od výrobce upravené na E85. Je to oficiálně zapsané v techničáku, takže nevím, proč by mne s tím z STK měli vyhazovat. Vzhledem k tomu, že motor má z výroby vylepšená ventilová sedla, směřoval můj dotaz k tomu, zda se tím při přestavbě na plyn eliminují uváděné problémy motorů Ford. Ale vzhledem k vaší odpovědi tuším, že s tím žádné zkušenosti nemáte ...
Ale máme, ale dělat to nebudeme. Stejně jako neuděláme nic co víme dopředu, že může být rizikové. Po 21 letech montáží LPG a CNG už nepatrné zkušenosti jsou. Odmítáme na montáže minimálně kolem 2% zakázek.
 
Steinhauser22:09 29.08.2012
Dobrý den pane Čadek zaslal jsem vám už minulý týden fakturu za opravu ulámaných držáků vašimi servisáky a spasování masky.Stále mně však nedorazila platba na účet jak jsme se domluvily.
Omlouvám se pane Steihnauser, ve víru událostí jsem to někde prošustroval, pošlete prosím hned znovu přímo ekonomce skalnikova.jarka@unet.cz , dnes pošle. Čadek
 
Marek20:08 29.08.2012
Perfektní! Moc děkuji! Zařídím si pozdější příchod do práce a dorazím ve vaší pracovní době. Šlo mi jen o to kolik to cca zabere. Zavolám si pro jistotu den dopředu. Poslední dotaz je, zda-li když brzdím motorem tak jestli dojde k zastavení dodávky plynu do spalovacího prostoru obdobně jako u benzínu? (Fabia 1.4Mpi, r.v. 2001). Za vše moc děkuji! Marek
Je to úplně stejné, motory co mají CUT - OFF a vypínají benzin, vypínají i LPG. Mějte se príma Čadek
 
Tomáš F.20:04 29.08.2012
Dobrý den pane Čadku. Je třeba přístřik oleje nebo beznínu u Espace IV. 2.0 100KW rok 2005? Děkuji za odpověď
Dobrý den, nikdo Vám neřekne přesně musí nebo nemusí být, doporučuje se. Čadek
 
Marek17:08 29.08.2012
Dobrý den, chci se zeptat v kolik hodin je vhodné přivézt vozidlo na 1. seřízení po montáži? Tuším že jste říkal po 1500km že? Mám problém, že pracuji ve fabrice od 6.45 do 15.15 tak abych zhruba věděl kolik to vezme času. Zatím velká spokojenost, jen když je teplo tak ventil na nádrži otevře ihned po nastartování a motor má při přepnutí na LPG velice nepravidelný chod a někdy chcípne. (řeším tak že nastartuju na benzín a nechám alespoň minutu běžet...pak podstatně lepší ) Při každé jízdě do kopce cítím plyn ve vozidle (převážně při vyšším zatížení a současně nižších otáčkách)... dá se s tím něco dělat? Velice moc děkuji! S pozdravem Marek
Dobrý den, je to na 15 minut, tak jestli můžete 7 - 15, jestli ne, dejte vědět tel.a já tam jednoho mechanika nechám později.I ten únik i vše si dořešíte seřízením.Zdvihneme přepínací teplotu atd.používáme sekvenční vstřikování ,kde můžeme v podstatě všechny parametry měnit. Čadek
 
david14:57 29.08.2012
dobry den, Potreboval bych poradit od Vas jaky system zabudovat. Lovato nebo elpigaz EOBD ktery je z nich nejlepsi co se tyce udrzby. na cene nezalezi , dulezite pro me je, ze cestuji casto za hranice a nechci mit zbytecne komplikace. Slysel jsem, ze Elpigaz je nejlepsi na trhu a ze nepotrebuje tak caste serizeni , pry to ma ridici jednotku ktera se sama za pochodu serizuje podle potreby. Jak moc se system dokaze prizpusobit okolnim podminkam? Nevim jak pusobi velmi nizke teploty na plyn? Casto jsem v zime v Alpach. Jde o fabii 1.2 ze sekv.strik. 4v a jak to Mate se zarukou, kdyz se stane zavada v zahranici? Dekuji
Dobrý den, nejlepší jsou oba dva.Tam se prakticky nic nepokazí, pouze záleží na čistotě plynů.Ano,dolaďuje se automaticky.Nízké,vysoké teploty, pracuje to jak se to nastaví, to všechno můžeme měnit.Závady pokud jsou ,dáte ručně nebo automat do benzinu a dojedete stejně. Mějte se Čadek
 
Karel K.08:19 29.08.2012
Dobrý den pane Čadku,je možno se objednat ještě na tento týden pro využití slevy?nejlépe zítra.děkuji
Na zítra asi ne, máme plno, ale možná ještě na pátek, volejte 608 728 884 Čadek
 
Evžen Herman21:23 28.08.2012
Dobrý den.Jaká je, prosím,cena přestavby na Opel Zafira 1,6?Jedná se o vozidlo z r.2011.Nemůžu přijít montáží o záruku na vozidle?Děkuji.
Dobrý den, podle toho jaký sekvenční plyn rozhodnete, že chcete.Polský 24 980,italské Lovato 26 980, italské EOBD 29 980 Kč, Bude tam funkční každý z nich. K polskému doporučíme Flash Lube + 2 000 Kč, druhé dva to nepotřebují, umí přístřik benzinu, tím se mažou i chladí ventilová sedla. O záruku nepřijdete, pokud chcete písemně Vám ji přebereme místo prodejce.Prosím Čadek
 
Kepák15:46 28.08.2012
Dobrý den, chtěl jsem Vás požádat o kalkuklaci přestavby LPG na Opel Meriva, 1.6 16V, 74kW, r.v.2005. Váš názor jako odborníka na výběr systému a taky zdali je nutno přimazávání. Děkuji a nashledanou. Kepák
Dobrý den, v ceníku jsou 3 typy sekventů pro 4 válec. První je polský za 24 980, k tomu se dává za 2 000 Flash Lube, nebo druhý je italské Lovato, to umí přístřik benzinu ve vysokých otáčkách a tedy i teplotách, sem už se nedává FL,a stojí 26 980, tedy stejně jako polák s FL. Dal bych jeden z nich.Třetí sem být nemusí. Přimazávání se musí dávat do Oplů od roku výroby 2006. Jestli chcete slyšet, jestli bych ho do roku 2005 doporučil také, tak říkám ano. Takže si vyberte, pokud namontujeme tento týden je sleva 1 200 Kč. Nebo klidně udělejte jak říkala ta jeptiška s tou svíčkou něco o jistotě a dejte Lovato s přístřikem benzinu ve vysokých otáčkách a k tomu ještě FL. Mějte se Čadek
 
Tom F.14:12 28.08.2012
Dobrý den pane Čadku, montujete zařízení typu STAG4? Pokud ano, jaká by byla cena na mazda mpv 2.0 88kw. Slyšel jsem na tohle zařízení hodně kladné reference. Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, STAG 4 je absolutně základní sekvenční zařízení kreré neumí tolik funkcí jako pozdější výrobky. . My montujeme STAG 300 IS 2 což je zařízení od tohoto výrobce. Cena by na Mazdu MPV byla 24.980,- + 1000,- za spodní toroid místo rezervy -1200,- sleva kterou máme do 31.8. takže konečná cena 24.780,-. S pozdravem Autoplyn
 
Zatloukalová11:06 28.08.2012
Dobrý den. Mám zájem o montáž lpg typ Lovato, chtěla bych se zeptat kolik by to stálo na Citroen Xsara 1.4, stáří 12let, ale v dobrém stavu. Děkuji Zatloukalová
Dobrý den, ceník hovoří jasně, 26 980, pokud namontujeme tento týden, akce - 1 200 Kč. Čadek
 
Pavel Dočkal17:56 27.08.2012
Dobrý den, pane Čadek. Na jakou částku prosím vyjde výměna toroidní nádrže 40 l u Felicie? Děkuji.
6500 Kč, pokud se mění nádrž i multiventil, prosím Čadek
 
Pavel19:54 25.08.2012
Dobrý den. Mám mazdu 6 2.0l 108kw rv. 4/2008 chci se zeptat, pokud by se tam dal vhodný systém s přístřikem benzínu ochrání mě to dostatečně ventily (motor),abych nemusel např. po 20000km na seřizení ventilu? Motor je v dobrém stavu najeto cca 60 000km. Děkuji za odpověd Pavel
Dobrý den, Mazda 6 se dává LPG sekvent, rok 2008 by mělo být buď EOBD, nebo Lovato, obé umí přístřik benzinu, určitě bych ho zapnul, myslím tak nad 4 200 ot/min. Pokud jsou ve vozidle hydroštely, tak si seřizují vůle, pokud ne, stejně bych kontroloval vůle po 20 000 km po montáži, a pak pro jistotu kolem 50 000 km dalších, to je investlice v řádu stovek korun, pro klid duše. To je obecně, Mazdu 6 z hlavy nevím,co má, musel bych v práci do autodat, co tam je. Hodně zdaru Jarda
 
Karel12:01 25.08.2012
Dobrý den. Mám fabii 1,4 mpi 50 kw sekvenč. vstřik. lpg. V únoru (když byly teploty -25 st. C) mě servisman (lpg) měnil reduktor, protože se kolem tělesa reduktoru (membrány?) objevila chladící kapalina. Vysvětlil mě, že chadící kapalinu mám naředěnou příliš hustou (-35st.C) a ta začala díky hustotě/tlaku unikat ve spojích. Od té doby nepravidelně, spíše u studeného motoru při akceleraci z křižovatky (při přeřazení) občas zacítím ve voze plyn. Pokud je horko vyvětrám auto a pustím klimu při rozjezdu zpravidla plyn zacítím. Vysvětlil mě,že to je třeba při dojezdu na křižovatku tak se za vozem vytvoří vzduchový vak a ten pak ventilátor(příp. klimatizace) nasaje dovnitř. Ničím jiným to prý být nemůže, buď plyn uniká stále a cítím ho nebo neunika. Moje dotazy zní: - na kolik stupnu vy doporučujete nechat naředit chladící kapalinu? - může být občasný závan plynu cítit ? - pokud ten plyn občas cítím , mohl by za to například někde prorezlý výfuk nebo vás napadá něco jiného
Dobrý den,já ředím na - 25, nikdy víc, ale jsem v Brně, to je teplé místo. A taky vím, že když by bylo -35 tak už se stejně nic s blokem nestane, to stačí. Výfukem to taky může být,nebo někde jinde, to se všechno najde čichačkou,máme velice přesné,odhalí maličký únik i na 5 metrů.