Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Roman Špatka06:00 17.06.2011
Dobrý den, prosím o vyčíslení nákladů na přestavbu Fabie Combi 1.2 HTP z roku 2004. Je tu nutné přimazaní ventilů Flash Lube? Lze k Vám jezdit na servis zařízení, které bylo namontováno jinde, nebo třeba pouze na revize? Po jaké ujeté vzdálenosti dochází k přepnutí z benzínu na plyn léto/zima? Slyšel jsem od známého, že to má nastavené na cca 60°C. Díky za odpověď.
Dobrý den, 24 990, Není nutné, Ano, pokud to budeme umět. My nastavujeme 30 st.C. Je to podle venkovních teplot. Od 200 m, snad do 1 km. Čadek
 
matulka radek15:32 16.06.2011
Dobrý den chtěl bych se zeptat čím to může být že mi auto nechce jet na benzín?? škube a je jakoby udušený. Mám namontovaný plyn u Vás. mám škodu felícii 1.3Mpi Tak se chci zeptat čím to může být a jestli by jste se mi na to nepodívali? Díky za odpověď
Dobrý den, podívali, kdykoliv Čadek 7 - 15 00
 
miroslav14:56 16.06.2011
Dobrý den pane Čadek,mám octavii 1,6-55kw,měněná nádrž vloni,a od té doby to jede pouze na benzin.Zapoměl jsem dodat r.v.2000,syst.AG z Holandska.Můžete mi poradit kam se obrátit na servis,Plze�? a okolí ten systém nedělá.Děkuji.
Dobrý den, jistě, zastřelte okamžitě toho kdo Vám měnil nádrž a jestli jste tam dojel na plyn, musel jste na plyn odjet.Holandské systemy v podstatě nikdo tady neumí. Výborní jsou ve Waposu, Vochov. Mějte se Čadek
 
Jaroslav00:06 16.06.2011
Dobrý den, je to asi měsíc, co jsem si nechal u vás namontovat plyn, teď se mi během týdne dvakrát stalo, že auto nejde nastartovat, motor nedá ani ranu. Napadla mě možnost, že zařízení, které přepíná plyn-benzín, tam nechce benzín pouštět. Je to možné? Také mám problém jako pan Steinhauser, palivoměr benzínu klesá a přitom jezdím neustále na plyn, když ručička klesla na 3/4, tak jsem jel natankovat a ejhle, do nádrže se vlezlo jen 2,5 litru a pak palivoměr ukazoval zase plnou.
Dobrý den, zavolejte mi,podle auta řeknu jak dál se startem .S palivoměrem stejná věc jako pan Steinhauser.Čadek
 
Tonda21:17 14.06.2011
Dobrý den, jsem z Vašeho/našeho oboru a neberte to ve zlým, rozvíjejícím firmám fandím, každý si najde svoje zákazníky a Vám internet pomáhá a mě zase spokojení zákazníci :-). 1. Bylo by možné abyste zveřejnil materiál, kde je prokázaná účinnost Flashlube? - jiný než ten, kt. je na stránkách ochranamotoru - jak tvrdíte viz. příspěvek níže. 2. Jak je možné, že zaklepané ventily jsou i u motorů s natvrdo nastaveným přepínáním chodu z lpg na benzín při 3600 ot.?:-).. jediná výhoda z přistřiku vyplývá vyšší úspora paliva ve vyšších otáčkách. Děkuji za odpověď a trošku objektivity pozn. Vaše příspěvky jsou pro čtenáře tohoto národa srozumitelné, ale ruku na srdce...trošku toho reálného by se taky občas hodilo viz.příspěvek o prezentaci přístřiku jako objevu tohoto století.
Dobrý den, to je dobře že fandíte rozvíjejícím firmám.Naše firma montuje lpg od roku 1991.1.Zveřejním s oficiálním překladem do týdne.2.Zaklepané ventily je problém poslední doby, jak to píšu ve článku o sekvenčním zařízení EOBD.Materiály používané automobilkami v poslední době jsou neskutečné a zaklepávají se jim ventily i v provozu na benzín.Klidně i při 20 000 km,nesmím tady bohužel jmenovat značky ale je jich přes 10,kde bych nekoupil ani šroubek,natož auto.Tam dáváme jak přístřik a snižujeme otáčky změny , tak i Flash Lube. Přístřik není objev století,umí to ale zatím co vím, jen naše značka a Tartariny, co dělá AGW.My to máme 3 roky,tam kde to dáváme, nebyly zatím problémy, flash lube přišlo později.Trochu mi to připomíná jeptišku se svíčkou, jistota ......, do některých aut dáváme i přístřik i FL.A ještě zdůraz�?ujeme občas kontrola ventilových vůlí. Mějte se a ať se Vám taky daří. Čadek
 
Steinhauser18:29 13.06.2011
Dobrý den p.Čadek nechal jsem si u vás dělat před asi půl rokem Renault Megane vše ja dá se říct bez problému jen ten ukayatel paliva prostě neukazuje a odečítá i když jedu na LPG,zrovna včera se mně stalo že došel plyn i benzín protože jsem neviděl kolik tam je benzínu,dost nepříjemná situace.Myslím si že za ty peníze co to stálo by to takhle fungovat nemnělo tak jestli s tím něco můžete v rámci záruky udělat.Děkuji a mnoho zdaru.
Některá auta odečítají benzin elektronicky,nemají plovák. Nepoznají, že jedou v lpg a odečítají přitom benzin. Dělá to velice málo aut,cca 0,5%.Dá se to řešit emulátorem benzinu,jak nastartujete,a jedete, odečítá sice taky benzin, ale při každém opětném nastartování vozu vrátí stav benzinu do původního nastavení.Tento emulátor stojí 1500 Kč, můžeme dodělat, v rámci záruky ne.Mějte se príma Čadek
 
Tomáš10:34 13.06.2011
Dobrý den pane Čadku, na kolik u Vás vyjde měření emisí LPG+benzin? Děkuji
Dobrý den, benzin 490,nafta 630,benzin + lpg 720, revize 300. Měříme všechny značky, neumíme pouze Maseratti,Lamborghiny a Rols Royce. Můžete kdykoliv bez objednání. Mějte se príma Čadek
 
vladimir21:52 12.06.2011
dobry vecer,zajmalo by me na kolik vyjde predelani auta vw passat b5.5 2.8 v6 s nejvetsi toroidni nadrzi co se do ni vejde
Dobrý den, nádrž 53 lt,630/220 je vnitřní toroid, umíme tam dát a máme skladem venkovní toroidy s plnými středy, takže stejné venkovní rozměry 630 průměr,220 mm výška, obsah 63 litrů, cena 34 200,-Kč , ta menší by byla za 32 990, V ceně už máte ten avizovaný přístřik benzinu, nemusíte se obávat o ventily. Mějte se príma Čadek
 
Vojta12:57 12.06.2011
Dobrý den pane Čadek, minulý týden jsem byl u Vás ve firmě v Brně s tím, že se mi Felicie (1,3 MPi) při nižších otáčkách dusí a nemá výkon. Váš mechanik mi doporučil seřídit vetily (děkuji za návod zde) a kontrolu výfuku. Vše provedeno a na benzín jede OK, ale na plyn žádná změna. Známý mechanik mi po projíždce poradil výměnu palivového (LPG) filtru. Mám na LPG najeto cca 5000 km a je pravda, že mé problémy začaly po načerpání u Vás u Makra 30.5. Neměl jste zde tento den nějaký "nečistý plyn"? Mohu se zítra stavit na kontrolu popř. výměnu filtru? A jaká by byla cena, či se na to vztahuje záruka (čerpal jsem jen u Vás u Makra)? Moc Vám děkuji za odpověď a přeji klidnou neděli.
Dobrý den, to je velice jednoduché.Mechanik Vám auto na plyn nedokázal seřídit.Kvůli neseřízeným ventilům, teď to máte v pořádku, tak v pracovní době 7 - 15 00 se stavte a doseřídíme to, zdarma. Čadek
 
Milan-Brno22:11 11.06.2011
Dobrý den, jako jediná firma na trhu nabízíte řídící jednotky EOBD s přístřikem paliva při cca 4 300 ot/min. Je to nějak vyzkoušené, že to zabrání zaklepání ventilů? V závěru svého článku píšete, že je potřeba kombinace dvou nebo tří metod ochrany ventilů (Flash Lube, přístřik, kontrola ventilů). Takže otázka je potřeba Flash Lube, když je přístřik paliva, nebo ne.??? A proč to nikdo zatím nenabízí.???. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,doporučujeme buď Flash Lube,nebo přístřik benzinu,kombinace obou s častými kontroly ventilů je už pro absolutní klid majitelů aut - spíš věčných pesimistů. Mám a zveřejním německý certifikát ze státní zkušebny,že už jen Flash Lube zastavuje opotřebení ventilových částí.Ale musí to být originál a ne nějaké opětné náhrady.My používáme přístřik cca půl roku ale je to zkoušeno už déle jak rok a půl, testy byly zatím vynikající.Otáčky nejsou dogma,4 300, nebo 4 000, můžeme volit kdy podle typu motoru přístřik dát, volí se takové, kdy začínají mezní teploty.Nabízí to celá naše síť Elpigazu,konkurenci už vůbec nesleduji, nevím co mají. Já pokud můžu, volím do nových montáží pouze přístřik,a ještě ho můžeme dát jen tam, kde je benzinová řídící jednotka EOBD.Což je u aut od roku 2002. Flash Lube je do montáží dřívějších , na dodatečné doplnění,Dříve nic z tohoto nebylo,ani přístřik EOBD jednotkou, ani Flash Lube. Mějte se príma a pokud jsem něco neodpověděl, stavte se kdykoliv,probereme detaily. Čadek
 
Navratil16:47 11.06.2011
Dobry den pane Čadek Mohl bych poprosit o kalkulaci ceny přestavby lpg pro ford escord combi 1,8i 16v rv.1996 Mnohokrat dekuji Navratil
Dobrý den, jistě. Pokud jsou kovové sací parohy,a není tam nic jiného, tak 18 000 Kč. Pokud jsou plastové,2 lambdy,nebo jiná složitější věc, pak sekvent,25 000. Jeětě k tomu doporučujeme Flash Lube, ten je za dalších 1800 Kč.Nejlepší máte, když přijedete auto ukázat, mistr, nebo jeho zástupce stanoví, co by tam mělo být, já Vám udělám cenové návrhy a pak teprve můžete promýšlet jestli ano, nebo ne. Mějte se príma Čadek
 
Ivan11:25 11.06.2011
dobry den chcel by som sa spytat na Mitsubishi Pajero 3.5 V6 GDI ??je prestavba realna?
Dobrý den, ano, cena podle roku výroby, cca do roku 1998 18 000 Kč, podle nádrže +- 1 000, pokud je to od roku 1999 , nebo mladší, musí být sekvent 6ti válcový s přístřikem benzinu, cena 33 000 Kč. Mějte se príma Čadek
 
Jakub Kapsa17:59 10.06.2011
Dobrý den pane Čadku, před třemi měsíci jste mi namontovali LPG systém do Nissanu Primera 2.0. Včera jsem spočítal dlouhodobou spotřebu a jsem na cca 10 l/100km, což se mi zdá hodně. V benzínu jsem jezdil za 7-7,5l. Plyn beru pouze u Vás. Myslíte, že by se s tím dalo něco udělat? Jinak vše OK, auto jede pěkně. Děkuji, s pozdravem Jakub Kapsa.
Dobrý den, stavte se kdykoliv bez objednání, překontrolujeme jestli se nám změnilo nastavení. Čadek
 
Tom11:20 10.06.2011
Dobrý den, jaké máte zkušenosti s přestavbou motorů od MAZDY konkrétně pak pak mazda 6 2.3 rok 2002-2005. Jezdí auta bez problému a jaky systém by jste doporučil. Děkuji.
Dobrý den, teď už dobré, ale než jsme se je naučili předělávat, trvalo to.Musí tam být sekvenční, ale jaké taje tam jsou ,nepřiznám, mám na tom postavenou živnost a nebudu učit konkurenci. Nám jezdí všechny.Čadek
 
kučera pavel09:40 10.06.2011
Dobry den,na Vašich stránkách uvádíte že budete budovat nové čerpací stanice v jihomoravském kraji.Rád bych se zeptal zda plánujete ještě nějaké stanice v brně?Pokud ano,tak prosím kde?Přijde mi že na to jak je Brno velké je tu stanic stále nedostatek.díky za odpověď
Dobrý den, v Brně plánujeme velikou, asi 3 - 4 výdejní stojany, kvůli nákladním a dodávkovým autům, která přijdou velice rychle.Kde bude zatím nebudu zveřej�?ovat.Stejně jako ostatní. Jen Moravský Krumlov přiznám od listopadu.Čadek
 
Roman Špatka06:09 10.06.2011
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na parkování auta na LPG v garáži rodinného domu, kde je garáž propojena průchodem s kotelnou (nelze zavírat) a kotel se nachází cca 3m od auta.Bylo by takové parkování s LPG možné, event. za jakých podmínek, popř jaké je tu nebezpečí a jak by šlo eliminovat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pro rodinné domy neplatí nařízení jako pro veřejné garáže, nemusí zde být čidla úniku plynu atd.Takže je možné parkovat bez jakýkoliv dalších úprav. Pokud jste mladý a neklidný,jak v tom filmu, dejte si tam čidlo, které Vám bude hlásit nahoru do pokoje případný únik. Já sám bych to nedělal. Mějte se príma Čadek
 
Radoslav Kratena23:21 09.06.2011
Dobrý večer pane Čadek. Již v minulosti jsem si od Vás nechal zaslat zapalovací svíčky na Škoda Fábia II, 1.4, 16V 63 KW. Poslední dobou na studený motor trošičku špatně startují. Musím autu pomoc plynem a potom je vše OK. Z uvedeného důvodu bych je rád vyměnil. Mají najeto cca. 23000 Km. Dle mě to není moc, přesto bych je raději vyměnil. Chtěl bych Vás tímto opět poprosit, zda Vás mohu poprosit o zaslání 4 ks na uvedené vozidlo. Předem děkuji. Adresu zavolám. Auto jezdí jinak bez problémů. Kratěna
Dobrý den, zavolejte ale opět s TP v ruce, já je opět budu hledat v katalogu. Čadek
 
Vojta20:08 09.06.2011
Dobrý den pane Čadku, po doporučení Vašim mechanikem se zítra chystám seřizovat ventily na Felicii 1,3 MPI. Někde na internetu jsem se dočetl, že tyto Felicie na plyn mají raději o 5 setin menší vůli ventilů a seřizovat při otevřeném výfukovém ventilu, ne jako "klasicky" na stříhání ventilů. Je toto pravda? Děkuji Vám moc za odpověď.
Dobrý den, ne, popíšu náš způsob. Ohřát motor, nechat 2x protočit ventilátor, aby byl zahřátý skutečně a udělat dva ventily na 0,3mm. Opět zahřát, další dva na 0,3 a stejně u dalších. Studené mají mít 0,2 - 0,25. Takhle to děláme my a neklepou. Mějte se Čadek
 
Lenka Zatočilová17:44 09.06.2011
Pane Čadku můžete mi prosím odpovědět na moji otázku kterou jsem Vám položila níže?diky
Dobrý den, já se omlouvám ale prověřoval jsem to. Italská firma AEB nám dělá programy na FSi a TSi vozidla.Aby se nepřehřívali původní benzinové vstřikovače,tak v určitých otáčkách tato vozidla jsou přepínána přímo do zpět z plynu do benzinu a jsou to velice náročné programy.Firma AEB si proto volí pouze určitá vozidla, kde je předpoklad vysoké pravděpodobnosti montáží na lpg a tedy i následné návratnosti investic počtem prodaných lpg souprav. Zatím Vaše vozidlo AEB neprogramuje. Jestli bude následně, zatím nevím. Zkuste jiné prodejce,třeba holandské systemy.My to nemáme.A tedy nemontujeme.Čadek
 
Zdeněk Uherka14:53 09.06.2011
Dobrý den, Pane Čadek. Mám od Vás namontováné LPG na Octávii 2.0, r.v 2001 85kw. začali mě zlobit studené starty. Zkusil bych vyměnit svíčky. Na netu jsem našel kvalitní od NGK na LPG Laser Line 1. Jeden kus stojí 580kč. Myslíte že je to dobrá inestice? Popř. mi prosím poradte nejvhodnější typ svíček. Děkuji Uherka
Dobrý den pane,NGK jsou nejlepší, nedával bych tyhle drahé, dal bych kolem 150 Kč, vydrží běžně 35 - 40 000 taky, najdu Vám je v katalogu, zavolejte s velkým TP v ruce. Čadek