Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Petr19:32 08.08.2016
Dobrý den, byl jsem na měření emisí a na LPG jsem neprošel - vysoká hodnota CO kdy má být 0,3 a bylo mi naměřeno 2.194. Emise na benzin bez problému. Můj technik tedy systém poladil a výsledek 3.648. Žádná chyba nenalezena. Auto jezdí normálně na benzin i na plyn (systém Magic III). Nevíte, kde by mohlá býti chyba? Technik navrhnul výměnu všech filtrů a vstřiků. Děkuji.
Dobrý den, problém by mohl být ve vstřikovačích nebo ve špatném seřízení (nebo v obojím). Hezký den, J. Čadková
 
Robert18:49 08.08.2016
paní Konečná, kterýkoliv plynař kromě autorizovaného servisu Hyundai bude mít problém s připojením na ŘJ LPG, která bývá výrobcem zpravidla zablokovaná pro neautorizovaný přístup. Trochu se divím, že jste značkovému servisu zaplatila 9000,- za opravy v záruce,nicméně mám osobní zkušenost, jak autorizované servisy zpravidla jednají se zákazníkem, nastane-li "neřešitelný" problém. Doporučuji obrnit se asertivitou,trpělivostí,neplatit ani korunu a při předání vozu do opravy trvat na sepsání reklamačního protokolu. Pokud se servisu ani napodruhé nepodaří závadu odstranit, máte nárok na výměnu vozu anebo vrácení peněz, tak zní zákon o ochraně spotřebitele. Tento zákon bych se nebál prodejci citovat, třeba se chytne za nos. Případně po druhé neúspěšné reklamaci navštívit prodejce v doprovodu právníka. Rozhodně bych takovému neserióznímu prodejci nezaplatil už ani korunu. Přeju pevné nervy a trpělivost...
 
erika konečná08:07 08.08.2016
Dobrý den. Mám vozidlo i30 s tzv. tovární přestavbou na BRC. Nyní vozidlo špatně startuje. Již jsem navštívila dva značkové servisy Hyundai Nové Město na Moravě a Velké Meziříčí)a zaplatila 9000,- a vozidlo stále špatně startuje. Pokud jezdím den na benzín startuje ihned. Když jezdím na LPG startování trvá i třeba 5 s. Uměli by jste mi to seřídit? I když je i30 ještě v záruce, nemám čas a peníze na další experimenty ve značkové síti servisů Hyundai???
 
Jirka09:31 29.07.2016
Dobrý den, měl bych zájem o přestavbu Lancie Kappa 2.0 VIS z roku 1998 do LPG. Je to pětiválec. Jaký systém byste mně doporučili a kolik by taková přestavba vyšla? Díky
Dobrý den, pro Váš vůz lze bez potíží použít systém Lovato (33.990 Kč) nebo Landi Renzo (35.490 Kč). Pro případné objednání potřebujeme znát ještě i výkon motoru. Uvedená cena je cena celková včetně DPH a včetně základní velikost toroidní nádrže do 52l místo rezervy. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Robert14:17 22.07.2016
Petře, pokud nejsi závodník a záleží ti na ekonomičnosti provozu, bude zejména z hlediska spotřeby lepší volba motorizace 1,4 MPI 16V. Také proto, že takových přestaveb je řádově více, nežli přestavěných motorů obsahu 2,0 MPI (myšleno koncernových). Na druhou stranu je jasné, že u motorizace 1,4 MPI při dálničních 130 km/h příliš velká rezerva pro případné zrychlení/předjetí oproti motorizaci 2,0 MPI nebude. Co se týká problematičnosti provozu, nemyslím, že by motor 2,0 byl nějak horší nebo komplikovanější proti 1,4. Takže jde jen o Vaši volbu, zda upřednostníte ekonomičnost před výkonem nebo naopak.
 
petr11:09 22.07.2016
Dobrý den, uvažuji o koupi Fabie a předělání na plyn. Jezdím převážne po dálnici trasy 70km jedna cesta s nájezdem okolo 22000km ročně. Můžete mi poradit zda zvolit motor 2.0 mpi nebo 1.4 16V.Nejsem závodník jde mi spíše o spolehlivost a náklady na přestavbu a při provozu. Děkuji Korecký
Dobrý den. Dopručuji Vám zakoupit Fabii s motorem 2.0 Mpi. Hezký den. D.Macháč,technik
 
Tom21:41 20.07.2016
Dobrý den, budu kupovat Focus II r.v. 2009 po faceliftu. Mám možnost motor 1.6 16V 74kW nebo 2.0 16V 107kW. Je některý z těchto dvou motorů vhodnější pro přestavbu a případně jakou byste doporučoval? Děkuji
Dobrý den, u obou motorů lze bez potíží provést přestavbu na LPG, osobně bych se přiklonil k motoru 2.0. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Vít10:04 20.07.2016
Ještě upřesňuji, že se jedná o zvukovou signalizaci. Snímač z nádrže ukazuje polovinu.
 
Vít10:01 20.07.2016
Dobrý den, včera při jízdě po dálnici přepnutí do do režimu benzin se signalizací prázdné nádrže plynu. Nemožno vrátit zpět. Po vypnutí a nastartování motoru ujeto 70km bez problémů. Ve městě se závada projevila znovu. Pravděpodobně vadný snímač tlaku?
Dobrý den, může to být jedna z příčin, pro potvrzení je nutná diagnostika. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Lukas12:39 16.07.2016
Dobrý den, Mám Ford Mondeo 1.8 16V se systémem STAG. Posledních půl roku se mi stává, že mi kolísají otáčky na volnoběh. Na benzín bez problému, u LPG to někdy začne na volnoběh kolísat. Pak poskakují otáčky mezi cca 1200 a 300 nahoru a dolu. Plyn byl před dvěma měsíci seřízen včetně výměny filtrů (před cca 1 000 km) a nové vstřiky před 15 000 km. Někdy jezdím 200 km a bez problému a jindy ujedu 10 km a otáčky skáčou jak šílený. Díky
Dobrý den, v těchto případech je nejjednodušší přijet na diagnostiku, která přesně určí závadu. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Robert14:26 12.07.2016
Simone, pokud máš tovární přestavbu, tzn. například škoda octavia II koupenou již novou v autosalóně s LPG, typový list nepotřebuješ, nepřikládá se, jelikož palivo LPG už je v TP zapsané od výrobce. Dokonce mám za to, že s takovým autem se ani nechodí na pravidelné revize po 1 roce/10000 km.Má to samozřejmě i nevýhody, o kterých zde na webu píše paní Čadková. Pokud tovární přestavbu nemáš, typový list potřebuješ a ten by ti měla vystavit dílna, která tvůj systém montuje/servisuje jako náhradu za ztracený.
 
Simon11:01 12.07.2016
Dobry den, koupil jsem auto na lpg pohon, ale az doma jsem zjistil, ze mi prodavajici nedal papiry k plynu. Bohuzel semnou prestal komunikovat, takze papity k plynu nemam. V technickem prukazu je zmena zaznamenana. Kde mi vystavi nahradni papir?
Dobrý den, případné vystavení náhradní dokumentace provede autorizovaná firma, která má oprávnění systém, který máte namontován, montovat. Provede kompletní kontrolu všech komponentů (vč. čísel homologací, zapojení, dotažení spojů, zapojení elektroinstalace atd.) a poté vystaví příslušnou dokumentaci. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Jarek20:10 11.07.2016
Dobrý den pane Balabán. Děkuji za rychlou reakci na přestavbu Lexus IS 250. Doplňuji informace: Lexus IS 250, r.v.2009, 2500 ccm, 153KW/208 HP, duální přímý vstřik do válců ( ne do sání) VVTi, V6/24V, kod motoru 4GR-FSE. Podaří-li se Vám něco vhodného napasovat, dejte mi prosím zprávu s cenou. Také přeji hezký zbytek dne. Děkuji předem za příznivou zprávu. Jarek
Dobrý den, pro toto vozidlo nenabízí žádný náš dodavatel v současné době sadu pro přestavbu na LPG. Nicméně výrobci stále připravují nové sady pro přestavby, je tedy možné, že se sada pro přestavbu časem objeví. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Jarek17:57 09.07.2016
Dobrý den.Četl jsem na tomto foru (3 roky zpět), že lze přestavět Lexus is 250 (2006-2012) na LPG. Mohl by mi někdo říci čím, jak a kolik to může stát? Je to totiž motor 6V/24V, VVTi - dual přímý vstřik do válce. Na toto auto na 99% nikdo zatím v Evropě zařízení LPG takové, aby dále nepoškodil provoz motor, neudělal. Děkuji za již kvalifikovanou odpověď, ne jako minulou - tlach do vzduchu.
Dobrý den, v tuto chvíli nemá žádný náš dodavatel sadu pro přestavbu přímovstřikového motoru Lexus IS 250. Pokud napíšete kód motoru a výkon, zjistím dostupnost sady pro přestavbu. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Míra Dědek21:40 08.07.2016
Dobrý den. Dlouhá léta mi slouží Audi 80-1.8, 66 Kw, karburátorová verze - bez jednobodového vstřikovaní + BRC. Lze stávající zařízeni namontovat na karburátorovou verzi s jednobodem. Samozřemě počítám s výměnou mixu, ale fungovalo by zařízení i bez krokového motorku a řídící jednotky. Děkuji za odpověď.
 
Martin20:39 06.07.2016
Dobrý den, uvažuji o koupi ojetého vozu - VW Caddy 2.0 CNG , našel jsem v nabídkách bazarů 3 vozy z r. 2007 , které by se mi líbily. Bohužel nemám s CNG žádné zkušenosti. Všechny jsou dovoz z Německa s původními doklady. Napište mi prosím na co si dát pozor, jaké doklady mám vyžadovat abych vozidlo u nás přihlásil. Dále by mne zajímalo zda byste mi udělali i emise a revizní zprávu ( pokud by byla k přihlášení potřeba ) a zda mi dovozovou STK udělá každá stanice STK, nebo tyto vozidla s alternativním pohonem musí na STK jen do vybraných stanic. Bydlím nedaleko Brna. Díky za info a přeji hezký den.
Dobrý den, pro STK potřebujete originální velký TP, emise a revizi. Dovozové emise a revizi standardně provádíme. Zda Vám ji udělá každé STK nevím, ale to zjistíte i telefonickým dotazem. Na co si dát pozor? Pominu-li pečlivou kontrolu motorické a benzínové části, pak zda je zařízení CNG plně funkční, jaký je to typ - zda je u nás v republice vůbec servisovatelný, platnost tlakových nádrží a zda jejich počet a stav odpovídá údajům uvedeným v TP.. Setkáváme se s různým stavem těchto dovozových aut s alternativním pohonem, často tam bývá dobrý důvod, proč se jich původní majitelé zbavují. Vzhledem k tomu, v jakém stavu někdy přijedou takto zakoupená auta na opravu, vážně bych se zamyslela nad možností zakoupení benzínového auta a "domontování" až u nás v republice. Máte jistotu servisu a záruku na nové zařízení. Ale to je rozhodnutí každého člověka. Přeji Vám krásný den a "šťastnou ruku" při výběru :-), J. Čadková
 
Robert Rychta22:01 05.07.2016
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je v Karlovarským kraji nějaký servis, který by byl schopný mi diagnostikovat a opravit závadu na mém voze se systémem Prins vsi. Závada se projevuje tak, že po přepnutí na LPG motor zhasne a ozve se varovné pípání. Někdy, když tomu trochu pomůžu plynovým pedálem, tak motor nezhasne a v pohodě se přepne. Nikde nic neuniká. Děkuji za odpověď.
 
ales vesely10:52 04.07.2016
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli pořád platí že na měření emisí se může přijet bez objednání, pokud ne, jak dlouhá je přibližně objednací doba? Díky za odpověď
Dobrý den, měření emisí je od nového roku složitější,což se projevuje na jejich časové náročnosti. Proto je lepší zavolat dopředu, abyste zbytečně nečekal. Ale pokud přijedete bez objednání, samozřejmě Vám je naměříme také, jen čekací doba může být delší. Zákazníci se objednávají a přijíždějí i tentýž den, žádné dlouhé lhůty pro objednání nejsou. Krásný den, J. Čadková
 
Emil Kulhánek13:59 28.06.2016
Dobrý den pane Balbabáne,mám ve vozidle reduktor značky Wamberg je možné u vás obědnat membrány popřípadě celý reduktor nebo prosím o info kde můžu jmenovaný reduktor sehnat děkuji Kulhánek
Dobrý den, uvedený reduktor neznáme ani neznáme servis, kde by dělali jeho repas. Spíše bych doporučil výměnu za některou značku, která je běžně servisovatelná. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Kamil17:19 23.06.2016
Dobry den, mam LPG tartarini na passatu 1,8T a v soucasnosti me zlobi kolisani otacek volnobehu. Zjsitil jsem vsak ze drat, ktery vyuziva jednotka LPG nejspis ke snimani RPM byl pripjeny na civku druheho valce (pin 3). Tento drat byl upadly. kdyz jsem ho pripajel zpet otacky se stabilizovaly, ale stejne mam pocit ze to neni uplne ono. CHtel jsem se zeptat jestli je standardni, ze se udaj o otackach bere z civky druheho valce? diky za odpoved.
Dobrý den, impuls se může brát z jakékoliv cívky, každopádně doporučujeme kontrolu vstřikovače a seřízení bohatosti směsi LPG. Krásný den, J. Čadková