Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

PAVEL20:03 06.04.2011
Dobrý den Zakoupil sem pužití lpg systém stag 300plus ze Š octavia 132 kw Lpg bych rád namontoval do vw golf 4 variant 2.0 85kw Veškeré potřebné doklady k přestavbě mám Dotaz.Děláte takovéto přestavby? Jaká by byla cena+délka montáže Děkuji vám za odpověd �?ánek
Musíte k tomu, kdo tento system dělá, my to neumíme, a nemáme k tomu ani doklady na schválení, mějte se Čadek
 
Jkrasa20:07 05.04.2011
Dobrý den, chci koupit Ford S-MAX 2.5T (5-ti válec) Určitě bych ho chtěl přestavět na LPG, ale nechci přijít o kufr, a S-MAX bohužel nemá pod podlahou místo na rezervu. Máte nějaké uspokojivé řešení?
Bohužel nemáme, válec do kufru. Čadek
 
Jaromír15:39 05.04.2011
Dobrý den, mám peugeot 307 1,4 65kw je tam potreba domontovat mazani flas lube pokud jej predelam na plyn? Predem dekuji za odpoved
Doporučujeme to na různá auta, Peugeot myslím má tvrdou hlavu, zde by to nemuselo asi být Čadek
 
Petr Roubal05:56 05.04.2011
Dobrý den, mám od Vás plyn pár dní, včera jsem byl poprve na Vaší LPG pumpě naproti makra. Při prvotním natankování(instalaci zařízení) jsem jako plnou nádrž koupil 40 litru, včera jsem ale natankoval 47.64litru. Při 40 litrech mě vychází zhruba 48 nádrž(při 80%). Jakmile jsem včera odjel cca 40-50 metrů od pumpy ozval se ze zadu zvuk jako kdyby se trochu plynu vypustilo ven. Někde jsem četl že při 80% by se mělo přestat tankovat automaticky. Jelikož s tím nemám takové zkušenosti, chtěl jsem se zeptat, jestli je to normální natankovat do 48l nádrže 47.64l Pro úplnost mám Fabia 1.2 40kW Děkuji P.R.
Dobrý den, pumpaři přetlačují multiventil. Ten zastavuje normálně při 80% a pumpař chce prodat co nejvíc litrů a nezastaví.Pokud si to nehlídáte a neřeknete dost , když to už jede pomalu a přetlačuje se ventil, tak pumpují pořád, to nedělají jen někteří, to je všude stejné.Taky každá čs má nastavený jiný tlak, někde se to zpomalí, jinde to běží velice svižně i na 100 %. Hlídejte si to a zastavte pumpaře. Nebojte se, stejně tam jsou odfukové ventily.Pokud by stoupl tlak na 22 atm.odfoukne si,dolů pod vozidlo. Normální pracovní tlak je 5-8 atm.Nádrž praskne při 125 atm, to se Vám nikdy nepodaří docílit.Čadek
 
Ivo Pavlíček21:45 04.04.2011
Dobrý den,chtěl bych se prosím zeptat zda by šla toroidní nádrž z Favoritu namontovat do Fiat Grande Punto 1,4 typ motoru 350 A1.000.Pokud by tato varianta přicházela v úvahu jaká by byla konečná cena za kompletní montáž LPG do tohoto vozu.Předem děkuji a jsem s pozdravem Pavlíček
Dobrý den, ano. Musím vědět rok výroby Fiatu, sání, počet L sond atd. Počítejte pokud použijeme nádrž min.cena 8 000 max 20 000 Kč. Čadek
 
Štreitová Jitka19:08 04.04.2011
Dobrý den, pane Čadek, máme problém s cukáním auta OPEL ZAFIRA při jízdě, při přidávání plynu,byli jsme u Vás v pátek, ale jelikož máme smart BRC tak jste nás odkázal na pana Fedora, vzal nás hned ten den, vyčistil smart, vyměnil filtr, nové svíčky, po hodině a platbě něco přes 2.000,-Kč jsme spokojeni odjeli domů. V neděli po natankování plynu nstal opět stejný problém. Nevíte, v čem by mohla být chyba? Manžel objevil zteřený konec gumové hadičky v přívodu od Génius do motoru. Mohlo by to být ono, že by se nasával falešný vzduch? Děkuji za odpověď a přeji hodně spokojených zákazníků.
Může to být asi 50 věcí, to je těžko říct, ale my Vám nepomůžeme, nemáme na toto programy, jak jsem Vám řekl zde. Čadek
 
Lukin22:20 03.04.2011
Dobrý den, bylo by možné nacenit LPG do Ford Focus 1,6 74Kw rok v. 2004 asi určo flash lube a toroid nádrž jaká je možná největší velikost? a máte nějakou zkušenost se zařízením TARTARINI doporučení konkurence která mi montovala plyn do favorita.Zvažuji montáž do forda u vás.Předem dík za odpověd a at se daří.
Dobrý den, Focus u nás 24 990 + 300 za velkého toroida, vejde se tam průměr 630/výška 200 mm,cca 48 litrů.Flash Lube + 1800, takže celkem 27 090,- Kč.Naše zařízení je AEB italy a Tomasetto italy, záruku Vám dám po celou dobu životnosti vozidla, a čipovou kartu na levné plyny. Čadek
 
Samuel J21:26 03.04.2011
Dobry den Pane Cadku. Mam dotaz, mam focuse s Vialle Lpi,bez fl. Montaz lpg je original s fordu v nemecku. Najeto cca90 000 km, zatim sem na nic nesahal.Zajimalo by me jake jsou intervaly na vymenu filtru a serizeni. dekuji
Dobrý den, nevím, system Viale neděláme.Čadek
 
Bílek13:12 03.04.2011
Dobrý den, budu kupovat novou Octavii a chci ji u Vás předělat na plyn. Rozhoduji se mezi 1.6 MPI, kde je výrobcem udávána průměrná spotřeba 7,1 litrů a mezi 1,2 TSI se spotřebou 5,7 litrů. Ročně najedu 12.000 km. Co byste zvolil Vy na mém místě ? Jak se budou tyto motory po přestavbě chovat ? V čem je která varianta lepší ?
Naš firma momentálně FSi a TSi motory Škoda nepřestavuje. Důvod, nezdají se nám stoprocentní programy it.firmy, která nám je dodává. Zkuste konkurenci, nebo kupte něco jiného, rádi předěláme.Jiné děláme, jen Škoda ne.Čadek
 
Jan Vančura08:19 03.04.2011
Dobrý den pane Čadku. Prosím o radu. Uvažuji o koupi korejského vozu KIA či Hyundai s motorem 1,6 CVVT a chci ho ihned předělat (u Vás samozřejmě ) na LPG. Sleduji forum Hyundai i KIA klubů. Nyní se tam objevila první informace o podpálených ventilech při provozu na LPG po 75 tisících i s Flash Lube. Dokonce tam uvádí, že Flash Lube kapalo víc než mělo a ucpalo zničilo i katalyzátor za 45 tisíc. Prosím, jaké jsou Vaše zkušenosti s korejkými motory co jezdí v ceedech a i30 co se týče provozu na LPG? Mám se touto zprávou znepokojovat a nebo máte v portfoliu auta co s tímto motorem k Vám jezdí na servis a mají na LPG bez problémů nalítáno třeba 200 a víc tisíc? Já se ptám ne proto abych jen tak diskutoval nebo nedej bože korejcům ubližoval. Jejich auta se mi moc líbí. Ale proto, že bych pak raději místo třeba ceeda vzal sice nudnou octu 1,6 MPi ale s motorem co na lpg zaručeně vydrží. Co mi poradíte??? Myslíte že se jedná o špatné seřízení - montáž i když tam uvádí systém Prins? Děkuji za důležitou radu - názor!
Dobrý den,Flash Lube se dělá něco přes rok, před tím se nedávalo nic.Je také potřeba kontrolovat občas seřízení ventilů.Za 20 let,co naše firma montuje, se podpálili jen 2 fordy,kde byly staré Zetekové motory.Škoda -výměna vadných ventilů,zabroušení hlavy,nové těsnění pod hlavu- oprava kolem 5 000 Kč. Já myslím, že to nebylo tak katastrofální.Dnes doporučujeme FL a pokud není autoimatické seřizování ventilů,tak po 10 - 15 000 kontrola a seřízení. Nebál bych se toho.Ani korejců. Mějte se príma a když tak se stavte na osobní konzultaci, dám některé naše zákazníky,řeknou své zkušenosti, Tady ne. Čadek
 
miloslav13:04 02.04.2011
Dobrý den, hodlám uskutečnit přestavbu Citroen Berlingo 1.6 16V 80 KW.Jaká bude cenová relace přestavby.
Dobrý den, 24 990,- Kč Čadek
 
Josef Galko21:44 31.03.2011
Dobrý den pane inženýre. Chtěl jsem se zeptat, jestli máte zkušenosti s přestavbou osobních vozidel Mercedes-Benz s kompresorovými benzínovými motory, konkrétně model Mercedes-Benz E 200 K, tedy 4 válce, objem 1.8l, výkon 120 kW. Pokud ano, připlácí se zde za "turbo", i když kompresor zde není jako klasické turbo? Jaká by byla výsledná cena přestavby na LPG s toroidní nádrží? Děkuji Vám za informace.
Dobrý den, děláme je, ale cenu a vše ostatní až po prohlídce, je tam sousta variant. Čadek
 
Tomáš Čížek12:22 31.03.2011
Dobrý den pane Čadek, koupil jsem si nové svíčky dle původních, co jsem měl v MAZDĚ PREMACY 2.0 a chci se zeptat, zda mám nechat vzdálenost elektrody 1,1mm což je originální vzdálenost nebo je mám sklepnout - jaká optimální vzdálenost je na LPG? (originální svíčky na LPG od NGK má vzdálenost 0,8mm). Děkuji za odpověď.
Dobrý den, sklepáváme pokud auto kucká, o 0,2 - 0,3 mm. U Vás bych 0,8 dal. Čadek
 
Pavel Pexa18:41 30.03.2011
Dobry den p. Cadek, dnes se mi stala takova zvlastni vec, jel jsem do Znojma a zpet a ve Znojme se mi z 1 zelene pri odjezdu domu rozsvitili 4 zelene na ukazateli obsahu nadrze, dojel jsem na cerpaci stanici, ze dotankuji vyjeto odhadem cca 20l a obsluha do nadrze dostala sotva 2l, nedalo mi to a podival jsem se na analogovy ukazatel v kufru a naprosto plna nadrz, tak jsem odjel s tim, ze pry nevim co sem vyjel ( dle obsluhy ), a cca 2km pred domem se to vratilo na obou ukazatelich ke stavu pred odjezdem ze Znojma, tj. 1-2 carky.. napada Vas co se mohlo prihodit a mam tomu prikladat naky vyznam? Dekuji, PP
Dobrý den, nepřikládejte, pozorujte to a jestli se to bude opakovat, tak to potom řeknete mechanikovi u seřízení. Nulujte si Váš spodní tachometr a berte plyny podle něj, to je přesnější Čadek
 
Pírek09:34 30.03.2011
Dobrý den pane Čadku, rád bych se zeptal na možnost a cenu montáže LPG nádrž toroid do KIA Rio kombi, motor 1.3i 60kW. Děkuji Pírek
Dobrý den, 24 990,- Kč Čadek
 
TOMAS SRUBEK20:09 28.03.2011
MAM PEUGEOT 406 1,8 16V. JEZDIM S NIM DO PRACE P�?IBLIZNE 3 KM. CELKEM ASI 10 000KM.+DOVOLENA 3 000KM. VYPLATIL BY SE MI LPG P�?I TAK KRATKYCH JIZDACH CCA.3 KM. ZA JAK DLOUHO PREPNE NA PLYN PRI TEPLOTE MINUS 10-15 STUPNU.DEKUJI SRUBEK.
Až se ohřeje teplota vody na +30 st.C. U každého auta je to jinak. Mějte se Čadek
 
Jakub Štrouf19:02 28.03.2011
Dobrý den, pane inženýre. V sobotu jsem vás potkal u čerpačky Flaga za Tescem. V rychlosti jsem Vám vysvětloval, co zlobí (cukání při přidání plynu, kolísající volnoběh). Vy jste mi dal pár rychlých rad a já jsem udělal co jsem byl schopen. A říkal jste mi, ať se stavím ještě jednou na seřízení. Mohl bych se tedy v týdnu stavit někdy těsně po otevírací době? Píšu hlavně kvůli tomu, že když bych se stavil na to seřízení, tak bych dal vyměnit i svíčky, měl jsem je venku a přijde mi, že je to jima. Když jsem je očistil, tak se cukání zklidnilo, ale ne úplně. Jde mi o to, jestli je máte na skladě, aby se tam rovnou daly a seřídilo se to s novýma. Je to felicia mono. Děkuji, s pozdravem J.Štrouf.
Dobrý den . Svíčky máme skladem ,stavte se, jak budete chtít.Mějte se príma Čadek
 
Michal Kudláček21:18 26.03.2011
Dobrý večer pane Čadek.V roce 2003 jste mi v Brně provedli přestavbu na LPG.Montován systém BRC Blitz reduktor AT90ECO 100kw(na BMW 316 M40B16).Do dneška jsem na LPG najel 330tis.km s původními membránami a bez nutnosti provést jakýkoli servisní zásah.(nepočítám výměny filtrů).Denně jezdím cca.120km, mám už koupeno i druhé auto a ta moje stará popelnice pořád ne a ne umřít.Tímto chci poděkovat za práci co jste před lety odvedly. S pozdravem M.Kudláček
Dobrý den pane Kudláčku, děkujeme velice za chválu, Vám jsme montovali system BRC, který tehdy byl nejlepší, dnes montujeme systemy jiné, kde dáváme přímo záruku na celou dobu životnosti vozidla. Jedná se o elektroniku it.firmy AEB, a mechanické komponenty it.firmy Tomasetto. Přeji , aby " Popelnice" najezdila ještě spoustu levných km. Čadek PS : A berte čisté plyny jako dosud, třeba i u našich čerpacích stanicích.Otevřeme Vám výhledově další.
 
jan vančura14:13 26.03.2011
...tvrdokovové hlavy :-) to je jako co??? Prosím můžete to nějak vysvětlit abych to ja hlupak pochopil??? Děkuji :-)))))
Pokusím se polopaticky. Dřív se zaklepávali ventily a ventilová sedla hlavně u starých Š 105 - 130. �?ešilo se to tak, že se vyndavali ventily,zabrousili se a na místo ventilových sedel se dávali kroužky z tvrého kovu.Pak motor vydržel provoz na lpg.Dnes se dává Flash Lube, system přimazávání 4-8 kapek oleje za minutu do sání a toto zabra�?uje zaklepávání u hlav, které nemají materiál zvyklý na vysoké teploty u spalování lpg.U benzinu je 750st C, u LPG 850 st.C.Těch 100 st rozdílu má veliký vliv na stav ventilů a sedel.FL se proto doporučuje do motorů Fordů,amerika nemá dělané hlavy na vyšší spalovací teploty jako evropa,do Korejců,Japonců,a do Renaultů.Ostatní výrobci mají hlavy motorů dělané z jiných materiálů, které vyšší teploty bez problémů vydrží. Jestli to takto stačí. Když ne, přijďte, vysvětlím podrobněji.Zase by se neměli děsit majitelé vozidel, kde FL nebylo dáno, před rokem se to ještě nemontovalo a žádné houfné zaklepávání ventilů taky nebylo, nám se zaklepali za 21 let montáží pouze 2 Fordy,kde se přebrousila hlava a ventily,celková oprava motoru do 5 000 Kč. Čadek
 
Lukáš Havlík00:34 26.03.2011
Dobrý den, chtěl bych si u Vás předělat na LPG Octavii RS 1.8t. Podle vašeho ceníku je to 24,990 + 2000 turbo + 4000 flashlube. Souhlasí? Ještě se chci zeptat jaka nejvetsi toroidní nádrž se tam vleze. Díky
Udělám Vám radost. Cena 24 990 + příplatek za největší toroid co se dává do Oktávií = W 630, 220 , 53 litrů = 300 Kč. Za turbo, Vám nebudu počítat + 2000, ale jen 700, takže celkem 25 990,-Kč. Flash Lube se do těchto aut nemusí dávat, mají tvrdokovové hlavy. Termín telefonicky 608 728 884 Čadek