Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Adam16:51 19.03.2011
Dobý den,chci se zeptat,jaký je Váš názor na používání zapalovacích svíček speciálně určených pro lpg.Doporučujete je. Děkuji
Ano, montujeme je, dáváme Brisk, postříbřené kontakty. Vydrží spalovací teploty 850 st.C, což je při lpg, u benzinu je jen 750 st.C. Prosím Čadek
 
Martin Kopřiva20:51 18.03.2011
od 7 do 20 by šlo ted je to strašně málo
Odpovím do příští neděle Čadek
 
Tecl Miloslav19:00 18.03.2011
Dobrý den , ptám se na cenu LPG Fiat Punto 1,2 8V 44kw r.v. 2000 , nádrž místo rezervy . Děkuji za odpověď.
Dobrý den , 24 990,- serkvenční vstřikování s toroidní nádrží, Čadek
 
LUKIN017@ATLAS.CZ07:52 18.03.2011
také bych se přimlouval o prodloužení prac.doby na čerpačce, ideální by bylo 7-20h.nejlépe každý den
Odpovím do příští neděle Čadek
 
Lubomír Venhuda15:10 17.03.2011
Dobrý den pane Čadek, chtěl bych se zeptat, jestli plánujete prodloužení provozní doby čerpačky v Brně u Makra nad 18-tou hodinu. Děkuji a zdravím Venhuda.
Odpovím do příští neděle Čadek
 
Kassl09:30 17.03.2011
Dobrý den, po provedení přestavby lpg segvenčního vstřikování Tanttarini v KIA SPORTAGE 16CWWT r.v.2009 ukazuje palubní počítač nepravdivé údaje (dojezd,spotřeba) je možné počítač seřídit v servisu kde přestavbu provedli tvrdí že možnéto není.Děkuji KASSL
Dobrý den, po montáži lpg původní benzinový počítač zkresluje uváděné hodnoty, s tím se nedá dělat nic. Ukazuje třeba okamžitou spotřebu o 10% vyšší,ale pak dopočítaná skutečnost by měla být podobná původní. Čadek
 
Martin Novák08:10 17.03.2011
Dobrý den,vlastním OPEL ZAFIRA r.v.1999 s obsahem 1,8 benzin(85kw),chci se zeptat kam se u tohoto vozu, při přestavbě na LPG montuje nádrž a jak je velká.O LPG mám velký zájem,takže mne zajímá i ceková cena přestavby.Děkuji za odpověď Martin Novák
Dobrý den, venkovní spodní toroid o velikosti 630 průměr, výška 220 mm a obsahu min.53 litrů, umíme i s plným středem, pak je 63 litrů, to je dražšší, cca 24 990 + 1500 Kč. Čadek
 
Ladislav Chramosta22:48 16.03.2011
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat co by stála přestavba na LPG u citroenu C3,r.v.2009 motor 1,4i 8V.Je nutné i flash lube?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, 24 990,-Kč, pokud je rezerva dole pod autem a budeme tam dávat toroid venkovní, tak + 1 000,-Kč, Flash Lube se v tomto případě doporučuje + 1800 mech. nebo + 4 000,- elektronické. Čadek
 
Radek14:23 16.03.2011
Dobrý den!Chtěl jsem se zeptat,kolik by stála kompletní přestavba na lpg i s nádrží místo rezervy.Typ auta renolt Scénic 1,4 70kw.Rok výroby 2002.Děkuji za odpověd.S pozdravem p.Kužela
Dobrý den, tohle už je lepší, tady vím na co odpovědět. 24990,- Kč. Mějte se Čadek
 
Brychta13:02 16.03.2011
Dobrý den, můžete prozradit jakou značku plynu berete do čs v Brně u Makra? Máte vždy jednu značku, nebo to střídáte třeba podle nákupní ceny? Děkuji.
Můžu, beru pouze od 3 dodavatelů. Prontogas,Tomegas,Flaga-Český plyn, poslední se sloučili, umím daleko levnější nákupy,tím pádem i prodeje , ale to by mě zákazníci neodpustili, tady vím, jaká je kvalita.Čadek
 
Martin Vlasák12:43 16.03.2011
Dobrý den pane Čadku, rád bych se u vás stavil na prohlídku při 15.000 km, je nutné se objednat? Auto jede dobře, jen mi někde od doby montáže LPG netěsní chladící kapalina, musím ji dopl�?ovat. Dále se chci zeptat, zda byste mi vyměnili při návštěvě svíčky. Mám je koupené, práci uhradím. Děkuji za odpověď a hezký den.
Dobrý den, není potřeba,vyměníme, najdeme únik, Čadek
 
Jan Roháček00:31 16.03.2011
dobry den mam dotaz kolik by stal plyn do opel vectra rv. 2000 a jakym zpusobem by to bylo reseno a k cemu slouzi ten flach lube dekuji Rohacek
Dobrý den, 24 990,- Kč, nechápu dotaz jakým způsobem ......., nádrž do kufru válec nebo toroid,k motoru sekvenční vstřikování atd. Flash Lube přimazává olejíček do sání,takže jsou s ním mazány dosedací plochy ventilů na ventilová sedla. Čadek
 
Jindřich Petr19:58 15.03.2011
Dobrý večer, lze přestavit na LPG toyotu Auris 1.4 VVT-i, rok výroby 2008. Slyšel jsem, že tyto motory nedoporučují na přestavbu na LPG. V případě, že leze vozidlo přestavit, tak za jakou cenu? Děkuji, J.P
Vezměte si velký TP a zavolejte mi 608 728 884 Čadek
 
Toncek19:28 15.03.2011
Mám Chrysler 300C 5,7 Hemi, kolik by stála přestavba a máte sní v tomto typu vozu zkušenost? Je nutné flash lube? Slyšel jsemže je nutnost namontovat dva regulátory kvůli udržení teploty plynu na vstřikovačích.A bude hemi odpojovat vstřiky i na plyn? díky
Dobrý den , cena 40 000 Kč, na 2-3 dny montáž,Dáváme jeden regulátor a jezdí nám to bez problémů, ano odpojuje i na lpg,máme na to finty elektronické,Flash Lube zde doporučujeme, to je navíc buď mech + 1800, nebo elektronické + 4000,- Čadek
 
karel17:58 15.03.2011
Dobrý den, zajímalo by mě,jestli po přestavbě na LPG se mění nějak lhůty výměny svíček,vzduchového filtru,oleje atp. než doporučuje výrobce automobilu a proč je při spalování lpg důležitý stav elektrické soustavy a zapalování,to je důležité i při spalování benzínu? Děkuji
Dobrý den, spalování benzinu je při teplotách 750 st, lpg při 850 st.C. Trpí víc svíčky.Proto se dávají postříbřené kontakty. LPG je citlivější při provozu než benzin,lhůta výměny oleje se nezkracuje, spíše naopak,olej trpí méně. Svíčky individuálně,na vzduchový filtr to nemá vliv. Čadek
 
Petr Sobotka 19:10 14.03.2011
prosim nechal jsem jsi u vas namontovat lpg do vozu zafira 1,8 103kw muzou se vlivem lpg podpalovat ventily a jak hodne pomaha flach lube
Dobrý den, Zafira má německou hlavu, německou kvalitu, zde to nemusí být, na druhou stranu Flash Lube nikde neškodí, je to na Vás.Čadek
 
Petr Bajsa12:14 14.03.2011
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na zástavbu LPG vozidla Honda CR-V 2,0 l, 110 Kw, R20A2, automat, r.v. 2009 ? Máte zkušenosti z přestavbou konkrétně do tohoto typu auta, jaký byste doporučil systém, jeho cenu a zda je třeba i přimazávání ventilů ? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Dobrý den, montujeme tam sekvenční vstřikování 24 990,Kč, Flash Lube sem doporučujeme. Čadek
 
Luboš08:43 14.03.2011
Dobrý den koupil jsem felicii a mám nádrž v rezervě jak zjistí do kdy je platná Děkuji
Dobrý den, na nádrži je navařený štítek, na něm je rok výroby nádrže - 05/04. Pátý měsíc roku 2004.Platí do 5 měsíce 2014.Tohle najdete sám, nebo najdeme u nás. Čadek
 
Ivan17:35 13.03.2011
Po ujetí cca 80 000 km se vám opotřebuje rozdělovací lišta, ať je od jakéhokoli výrobce. Běžná částka za opravu? Asi 12 000,- Kč (materiál + práce). Naše oprava je následující: výměna pístku ve vstřikovači + výměna těsnících a pracovních gumiček. Částka za opravu? 120,- Kč za jeden kus, takže za čtyřválec zaplatíte CELKEM cca 1 000,- Kč (opět materiál + práce). Dobrý den,mohl by jste mi tyto Vaše věty trochu objasnit,vždyť většina zástaveb používá stejné vstřikovače.Děkuji
Dobrý den, toto jsem psal kdysi dávno, dnes dost firem používá podobné vstřikovače / Valtek 30,Valtek 34,AEB,Horizont,atd./ tehdy to bylo myšleno na Landi Renzo,BRC,a další,většina Holandských. Tam skutečně výměny jednotlivých vstřikovačů pro 4 válec stály víc jak 10x než naše.Dnešní jejich ceny nevím,myslím, že se nezměnili. Dnes v sestavách nemáte rozdíly ani tak v lištách, nebo reduktorech,hlavní rozdíly jsou dnes v elektronice . Čadek
 
Filip21:38 10.03.2011
Dobry den, dneska jsem byl v NM na servisu po 1500 km (montaz delana u vas pred 14ti dny v Brne), svitila mne predtim ta Varovna kontrolka motoru (je to Ford Focus kombi 1,6 Duratec 74 kw EURO 5 - rok vyroby 12/2010 - kod motoru SHDC. Prý mně obohatili trochu směs, vymazali paměť závad. Pri nastaveni pomoci diagnostiky to ale nemohli najit (byl tam jen motor SHDA, nikoliv ten SHDC - podle mě bude asi rozdíl v emisní normě EURO - ale to je jen můj odhad). Takže nevím, co tam nakonec nastavili, ale asi mají starý program, když tam není tenhle motor. Proč to píšu - po ujetí 200 km se kontrolka motoru rozsvítila znovu :( Tj. zajímalo by mně, co s tím, zda si třeba seženete program, který bude mít už v sobě i tenhle motor SHDC, a já (jelikož jezdím do Hlinska), bych se potom zastavil... Jinak auto se chová OK.. děkuji
Dobrý den, kontrolka se rozsvěcí pouze kvůli nastavení směsi, to nemají žádné kody absolutně vlviv.�?íkali jsme Vám nastavení cca po 1 500 km, do té doby se mění nastavení membrán,tlaku atd reduktoru. Nechte to ještě pár kilometrů, raději víc, aby změny byly definitivní,membrány vyhřáté a usazeneé a pak se doladí, buď v NM, nebo Brně. Hodně lených kilometrů přeje Čadek