Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Patrik12:35 12.04.2011
Přeji pěkný den pane inženýre, měl bych na Vás dvě otázečky. Nechal jsem si u Vás předělat Š. Felicia 1,3 na LPG. V momentě kdy dojde k zahřátí a automatickému přepnutí na LPG, automobil pocukne, je to v pořádku nebo se jedná o závadu? Dále jsem zaslechl informaci (asi se jedná o fámu), že pro motor auta je lepší vyjet 3 nádrže na LPG a 1 na benzín, že benzín má lepší mazací schoponosti popř. je lepší po nějakých kilometrech jak se říká lidově "Protáhnout" na benzín? Moc děkuji za Vaši odpověď a přeji hezký zbytek dne :o)
Taky pškný den. 1. Vaše auto přepíná do lpg v závislosti na otáčkách, řeší se to tak, že nastartujete a hned přidáte ot. do přepnutí, pak teprve jedete už s autem na lpg. Jinak tam to lehké cuknutí bývá.2. Start máte v benzinu a pak jízda na lpg, nějaké vyjíždění benzinu nemá smysl. Mějte se Čadek
 
Rene Karnik11:02 12.04.2011
Dobry den, mam od vas namontovan plyn ve felicii 1.3 50kw. posledni dobou mi pri jizde na plyn v rozmezi 1800-2500 obcas cuka motor, pri prepnuti na benzin tomu tak neni. mohu s tim neco udelat nebo radeji k vam prijet. dekuji za odpoved.
Cukají svíčky, přijeďte, dáme jiné, 400 za všechny, jsou postříbřené. Čadek
 
franta22:30 11.04.2011
dobrý den chtěl bych se prosím zeptat jaká by byla cena přestavby lpg na škoda forman 1.3 jednobod. vstřikování ,1 lambda ,40kw ,budu rušit auto s lpg ale karburátor ale nádrž by se snad dala použít atrama 45l válcová platná do 2017 prosím o váš názor děkuji
12 990,- Kč , pokud bude Vaše nádrž tak - 4000Kč Čadek
 
Lubomír21:53 11.04.2011
Dobrý den. Mám Mazdu 3, r.v.2008, 1,6i, označení motoru Z6. Máte konkrétně s tímto typem zkušenosti a můžete přestavbu tohoto vozu doporučit? Jsou obecně s vozy Mazda nějaké potíže? Děkuji.
Dopbrý den, děláme jem běžně, tam jediný problém iu montáže je ten, že když se hledají impulzy, tak se musí dát veliký pozor, aby mechanik neodpálil jednu z indukčních cívek, mají specielně stíněné kabely. Jiný problém nebývá Čadek
 
Oťas21:20 11.04.2011
Dobrý den, chci se zeptat na cenu oleje Valve Saver Fluid v litrovém provedení a jestli je skladem. Dále na kolik km vydrží toto balení. Děkuji Dostal
Dopbrý den 450 Kč,cca na 10 000 km Čadek
 
Honza 18:46 11.04.2011
Dobrý den, oba motory jsou benzínové.
Dobrý den, benzinové čtyřválce děláme na sekvenční vstřikování 24 990 + do 400 příplatek za větší toroidní nádrže , mějte se Čadek
 
Honza22:23 10.04.2011
Lze přestavět na lpg Kia Sportage 1.6GDi 99kw(2010) a Mitsubishi Outlander 2.0 108kw(2010)?? Děkuji a přeji hezký den.
Diesely se nedělají a ani dělat nebudou , pouze velké, se spotřebou nad 30 l/100 km, pak se to vyplatí, malé ne. Čadek
 
Josef Švarc22:11 10.04.2011
Dobrý večer, chci se Vás zeptat na cenu kompletní montáže LPG s nádrží místo rezervního kola pro auto Volvo V40 rok výroby 2001 + ukazatel diodový plnosti nádrže. Děkuji Švarc
Dobrý den . 4válec 24 990,5-6ti vál.32 990,- Kč Čadek
 
Radek Široký18:07 09.04.2011
Dobrý den , chtěl bych se informovat na cenu přestavby Fiat Punto 1,2 , r.v. 2000 . Děkuji
Dobrý den, klasický sekvenční vstřik s toroidem 580/200 = 40 litrů , celková cena s daní 24 990,- Kč Montáž jeden den od 7 do 15 00 Čadek
 
Martin Babka17:12 09.04.2011
Dobrý den pane Čadek. Chtěl bych se Vás zeptat, zda lze u Vás realizovat montáž LPG do Ford Mondeo, r.v. 2004, 1.8, 16v, SCi, 96kW s přímym vstřikem benzínu, popř. zda již byl u Vás tento typ motoru předěláván. Jaká největší nádrž - toroid lze - (verze kombi)? Ještě Vás poprosím o kompletní cenu (+ pravděpodobně flashlube - doporučíte?) přestavby. Předem děkuji za odpověď. Hezky den. M. Babka
Dobrý den. Do fordů se dává toroid průměr 630 mm, výška 200 mm, cca 48 litrů, někde se vejde vyšší, ale pouze u některých, pak je 53 litrů.24 990 + 300 za max.toroid + 1800 za Flash Lube. Ano, zde doporučujeme. Motor SCi s přímým vstřikem. Pozor na toto. Jestli je vstřikování so sání, lze to,jestli je vstřikování přímo do válců, není od AEB program na Fordové motory. Přivezte ukázat, hned řekneme.Zatím jsme Forda se vstřikem do válců neviděli, ale vše se mění velice rychle. I typové osvědčení, takže ani podle značení to neřekneme . Čadek
 
Pavel21:08 08.04.2011
Dobrý den, uvažuji o předělání vozu značky renault 19 sedan 1.7i 54kw, typ F3NL740 G-KAT, natočený na tachu má 144000km, ale podle mě má kolem 250000Km, je možné ještě do takhle opotřebeného motoru dát lpg? Případně za jakou cenu se vším všudy. Děkuji za odpověď
Dobrý den, děláme lpg i dc aut, která mají najeto přes 300 000 km. To je starší typ, tam se to bude hýbat 14 - 18 000, někde mezi tím, spíše u spodní hranice, přivezte kdykoliv ukázat. Čadek
 
Jiří Brada15:44 08.04.2011
Dobrý den, po ujetí přibližně 50 kilometrů přestane auto (Volvo 850, 155kW, turbo, r.v. 1995) jet na plyn, i když v nádrži je dost. Na reduktoru se nedá udržet ruka, jak je horký. Jaká je normální teplota reduktoru po takové době jízdy a může to souviset s tímto problémem? Děkuji.
Dobrý den, přece je teplota stejná jako celé chladící soustavy, na chladiči ruku neudržíte taky.Je tam jiná závada . Čadek
 
Chalupský Pavel,13:46 08.04.2011
Dobrý den. Mám vozidlo mazda cx 7, 2.3 turbo. Jaké jsou zkušenosti s montáží a provozem na lpg. Děkuji
Dobrý den, musí to být evropská verze, ne dovoz americké, pak je to vez problémů, jezdí nám jich dost. Čadek
 
Martin22:59 07.04.2011
Dobrý večer, cca měsíc jsem pozoroval při tankování u Vaší čerpací stanice níže popsaný problém s nízkým tlakem (místo 52 litrů, které jsem běžně tankovával, bylo plnění max. na cca 45 litrů; místo 4 diod na kontrolce plění v autě svítí po natankování 2 až 3 diody). Dnes jsem to testoval znovu, a bohužel opět jsem natankoval jen 45 litrů místo obvyklých cca 50 litrů. Je ten problém opravdu odstraněný? Pokud ano, může být problém u mého auta? Jaký? Díky, Martin
Včera jsem kontroloval sám, vše normální, tlaky i množství. Problém je jinde, zavolejte a zjistěte kolik je napsáno litrů na nádrži, nebo v dokladech od ní. Čadek
 
Kapsa23:01 06.04.2011
Dobrý den, před nedávnem jste psal, že po nedeli sdělíte informace ohledně prodloužení otevírací doby na pumpě u Makra. Můžeme se na prodloužení těšit? Děkuji, s pozdravem Kapsa.
Omlouvám se za zpoždění, doteď jsme řešili poruchu na čs u Makra, kde nám stojan dával malé tlaky a byla dlouhá doba plnění.Proto zde byly také velké fronty. Toto se podařilo v pondělí tento týden odstranit, nyní jednáme o pracovní době. Bude zveřejněno ,trpělivost. Děkuji Čadek
 
PAVEL20:03 06.04.2011
Dobrý den Zakoupil sem pužití lpg systém stag 300plus ze Š octavia 132 kw Lpg bych rád namontoval do vw golf 4 variant 2.0 85kw Veškeré potřebné doklady k přestavbě mám Dotaz.Děláte takovéto přestavby? Jaká by byla cena+délka montáže Děkuji vám za odpověd �?ánek
Musíte k tomu, kdo tento system dělá, my to neumíme, a nemáme k tomu ani doklady na schválení, mějte se Čadek
 
Jkrasa20:07 05.04.2011
Dobrý den, chci koupit Ford S-MAX 2.5T (5-ti válec) Určitě bych ho chtěl přestavět na LPG, ale nechci přijít o kufr, a S-MAX bohužel nemá pod podlahou místo na rezervu. Máte nějaké uspokojivé řešení?
Bohužel nemáme, válec do kufru. Čadek
 
Jaromír15:39 05.04.2011
Dobrý den, mám peugeot 307 1,4 65kw je tam potreba domontovat mazani flas lube pokud jej predelam na plyn? Predem dekuji za odpoved
Doporučujeme to na různá auta, Peugeot myslím má tvrdou hlavu, zde by to nemuselo asi být Čadek
 
Petr Roubal05:56 05.04.2011
Dobrý den, mám od Vás plyn pár dní, včera jsem byl poprve na Vaší LPG pumpě naproti makra. Při prvotním natankování(instalaci zařízení) jsem jako plnou nádrž koupil 40 litru, včera jsem ale natankoval 47.64litru. Při 40 litrech mě vychází zhruba 48 nádrž(při 80%). Jakmile jsem včera odjel cca 40-50 metrů od pumpy ozval se ze zadu zvuk jako kdyby se trochu plynu vypustilo ven. Někde jsem četl že při 80% by se mělo přestat tankovat automaticky. Jelikož s tím nemám takové zkušenosti, chtěl jsem se zeptat, jestli je to normální natankovat do 48l nádrže 47.64l Pro úplnost mám Fabia 1.2 40kW Děkuji P.R.
Dobrý den, pumpaři přetlačují multiventil. Ten zastavuje normálně při 80% a pumpař chce prodat co nejvíc litrů a nezastaví.Pokud si to nehlídáte a neřeknete dost , když to už jede pomalu a přetlačuje se ventil, tak pumpují pořád, to nedělají jen někteří, to je všude stejné.Taky každá čs má nastavený jiný tlak, někde se to zpomalí, jinde to běží velice svižně i na 100 %. Hlídejte si to a zastavte pumpaře. Nebojte se, stejně tam jsou odfukové ventily.Pokud by stoupl tlak na 22 atm.odfoukne si,dolů pod vozidlo. Normální pracovní tlak je 5-8 atm.Nádrž praskne při 125 atm, to se Vám nikdy nepodaří docílit.Čadek
 
Ivo Pavlíček21:45 04.04.2011
Dobrý den,chtěl bych se prosím zeptat zda by šla toroidní nádrž z Favoritu namontovat do Fiat Grande Punto 1,4 typ motoru 350 A1.000.Pokud by tato varianta přicházela v úvahu jaká by byla konečná cena za kompletní montáž LPG do tohoto vozu.Předem děkuji a jsem s pozdravem Pavlíček
Dobrý den, ano. Musím vědět rok výroby Fiatu, sání, počet L sond atd. Počítejte pokud použijeme nádrž min.cena 8 000 max 20 000 Kč. Čadek