Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

ferda11:55 12.01.2011
Dobrý den, kolik stojí přestavba na LPG GOLF PLUS r.v.2008 1,6 75KW s použitím toroidní nádrže místo rezervy? Je použita dojezdová rezerva. Díky za odpověď.
24 990,. Kč Mějte se Čadek
 
David18:34 11.01.2011
Dobrý den , koupil jsem peugeot 407 1,8 16V při první jízdě která byla asi 150 km mi ubýval z nádrže plyn i benzín nevím v čem je chyba můžete prosím poradit přepínač ukazuje že je auto nastaveno na plyn moc děkuji za odpověď
Některý Peugeot má palubní počítač a ten si myslí, že auto jede na benzin a odpočítává ho.Tam už není mechanický plovák v nádrži,to si jen počítá.Pokud zastavíte, znovu nastartujete a vrátí se benzin do původního stavu, nechte to být. Pokud se benzin nevrací, dává se tam emulátor benzinu,ale funguje to zase podobně. Jedete,odečítá,vypnete,nastartujete a vrátí se do původního stavu. Dovezte ukázat, řekneme více Čadek
 
Dusan Svoboda13:56 11.01.2011
Dobrý den pane Čadek, uvažuji o přestavbě vozu na LPG. Zajímala by mě cena přestavby u vozu Škoda Octavia combi RS r.v.2003 1.8T 132kw. Potom kolika litrová nádrž se vejde do octavie místo reservy. A poslední otázka: Montuje se do interieru vozu ukazatel stavu LPG v nádrži?
Dobrý den, 24 990 + 2 000 za turbo + 300 za největšího toroida/ten má 630/220 = 53 litrů.Ano, ukazatel máte na přepínači Montáž jeden den od 7 do 15 00 karta na levnější plyny,dnešní naše cena 16,80, konkurence má za 18,50 Mějte se Čadek
 
Radim Siatka11:44 11.01.2011
Dobrý den pane Čadek,v dubnu 2010 jsem u Vás nechal namontovat LPG do Ford Mondeo 1,8 zetec,r.v. 2000. Do předminulého týdne jsem najel bez problémů 25 000 km. Potom mi asi 3x přepnul v běžné jízdě plyn do benzínu, po manuálním přepnutí do plynu to zase normálně jelo. Podotýkám , že to bylo vždy po ránu, byl mráz kolem -15 st.C, cca polovina obsahu nádrže LPG. Dnes mi začalo jet auto jen na 3 válce a to jak v plynu tak i v benzínu. svíčka , ani kabel to není , vypadá to podle mechanika na zapalovací cívku, údajně 1/2 nejde. Při montáži LPG jste si od přívodu cívky z jednoho drátu brali napájení (nevím pro co). Mechanik tvrdí, že je tím cívka více namáhaná a pravděpodobně to nevydržela. Mohl by jste mi to nějak vysvětlit? Moc se mi to nezdá. Nemůže být problém i jinde (řídící jednotka původní nebo LPG) Díky moc S pozdravem Radim Siatka
Dobrý den, tohle je známá bolest Fordů.Plyn na to nemá vliv, tam se od cívky berou k LPG impulzy. Ale u Fordů odchází časem zapalovací modul,pokud tam jsou dvě zapalovací cívky, tak jedna z nich. �?íkám, to je u Fordů normální, kupte cívku na vrakovišti, za 500,-Kč, zapalovací modul si počítají 1200.To je normální závada stářím vozidla. Mějte se Čadek
 
Jan Stybr00:04 11.01.2011
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli umíte Renault Scénic 1,4 TCe 2009, je to Nissan motor HR15 a jednoduché turbo, NEM�? přímý vstřik. Děkuji Štýbr
Chce to prohlídku, myslím , že ano, celé zařízení LPG jsou stavebnice,mění se nádrže vzadu a u motoru podle kW redukor a průměry trysek a vstřikovací lišty.U turb jsou větší průměry a prostupy LPG a reduktor,jinak nic. Celková cena 24 990 + případfně 1000 jestli bude nádrž pod autem + 2 000 příplatek za turbo. Montáž jeden den,od 7 do 15 00. Čadek
 
Ebert23:00 10.01.2011
Zdravim pan Cadek,od prestavby na LPG mam najazdenych cca. 8000km a vsimol som si,ze sa mi straca rychlejsie chladiaca zmes (dolievam kazdy mes. cca 0,5L,co som robil tak raz za pol roka),myslite,ze to ma suvys so zvysenou teplotou motora pri jazde na LPG? Tak isto som kontroloval nadrzku s flash lube a doteraz som spotreboval tak 50ml a tvrdite,ze liter je potrebny na cca. 10000km. Nebude to spatne nastavene? Ak ano,myslite,ze sa mohli za ten cas sedla ventilov poskodit (spalit)? Jazdim kludne,ale obcas pri predbiehani tomu pridam az na obmedzovac,preto sa pytam. Dakujem
Dobrý den,bude někde chyba,jestli se ztrácí chladící kapalina, je potřeba natlakovat celý okruh a zkontrolovat ůnik.To je na pár minut a může to být kdekoliv,ne jen na plynové části motoru, ale i na původní.Tohle zkjontroluje každý slušný mechanik.Flash Lube je oficiálně 1 litr cca na 800 litrů LPG.Stavte se kdykoliv,bez objednání,to je na pár minut kontrola,případné přenastavení, i s tou chlad.kapalinou. Spálit se rozhodně nemohli, změny takového rázu potřebují souhru neěťastných událostí.Špatné nastavení ventilů,špatné zapalování-svíčky,zapalovací moduly atd.Ve FL bude nějaká nečistota,jestli si to odstraníte sám,můžete,jestli ne tak kdykoliv u nás. Zdravíme Vás Čadek
 
Michal Chromek22:16 10.01.2011
Dobrý večer pane Čadku, chtěl bych přestavět mé "nové" auto na LPG. Mám Renault Megane Kombi 1,6 r.2007.Četl jsem, že dno u tohoto auta je plastový a mám obavu o jeho prolomení, pokud bych použil toroidní nádrž. Také se chci zeptat, zdali u Vás montujete hrdlo plnění LPG vedle běžného plnění pro benzín? Chápu, že je lepší návštěva u Vás, ale prozatím sbírám základní informace. Děkuji za odpověď.
Dobře, základní informace.Umíme řešit toroidní nádrž do plastů,jsou na to fígle, tady je nedám.Když nejsou trojité plechy,umíme plnící přípojku k benzinové,pod víčko,opět individuálně,příplatek je 500,-Kč.Vaše cena přestavby s toroidem,s přípojkou k benzinu cca do 27 000,-Kč. Čadek
 
Ivana20:41 10.01.2011
Zdravím Vás. Kolik by prosím stála přestavba Golfa plus, motor 1,6, 75 kW, r.v 2007? A jak velká nádž se vejde místo rezervy? Díky.
24 990,-Kč.Opět podobné jako dole,EOBD řídící jednotka Čadek
 
Zadina Ladislav20:20 10.01.2011
Zdravím Vás, zajímám se o přestavbu Peugeotu 207 r.v.2008 70kw motor údajně bmw. Zajímá mě hlavně jestli to lze přestavět a cena.Nenašel jsem ho ve schválených autech, tak jak by to vypadalo na dopravce s přihlášením. Děkuji
Máme to jako typovku, akorát už nedoplńujeme neustále seznamy, je těch novinek moc.Namontujeme a napíšeme zápis do velkého TP,malý Vám za 50Kč vymění odbor dopravy.Tím je celé schvalování skončeno.Cena s toroidní nádrží místo rezervy 24 990,-Kč.Budete tam mít EOBD řídící jednotku lpg, která se každých 6 vteřin sama přelaďuje.Čadek
 
Tomáš Čížek08:59 10.01.2011
Dobrý den pane Čadek, zajímalo by mě, zda je nutné po instalaci LPG zařízení do auta, vyměnit svíčky za nějaké speciální pro LPG nebo tam můžu nechat (nebo dát stejné) původní originální. Máte s tím nějaké zkušenosti, že by se nějak změnil(zlepšil) např. chod motoru nebo spotřeba apod.? Jaké svíčky do tohoto auta dáváte nebo doporučujete? Mám MAZDU premacy 2.0 2002, sekční LPG montované u Vás. díky T. Čížek
Dobrý den pane Čížek, nechte tam to co tam je, až začne kuckat, nebo chcípat na volnoběh, ,dáme tam jiné, mám je skladem, cena je 100,-Kč za kus včetně výměny, a najdu Vám je v katalogu až skutečně budou potřeba, třeba tam teď máte platinky, které vydrží i 50 000 km. Čadek
 
Petr08:50 10.01.2011
Dobry den, uvazuji o koupi Toyoty Avensis 2.0 VVT-I vykon 108 KW, rok 2007.Jake mate zkusenosti s Toyotou na LPG a jaka by byla v tomto pripade cena prestavby? Ševčík
Zkušenosti s Toyotou máme veliké, cena je 24 990 ,-Kč Čadek
 
Martin Vlasák15:14 09.01.2011
Dobrý den, několik dotazů zpět se zmi�?ujete o spotřebě flashlube. Po přestavbě u vás mám najeto 11 tisíc km a z nádobky mi ubylo 150 ml flashlube, přitom spotřeba flashlube by měla být kolem litru (spotřeba plynu léto 8, zima 9 l/100km). Myslím, že by bylo potřeba přidat dávkování. Máte stejný názor?
Litr je cca na 10 000 km, ne na sto. Je tam nějaká chyba, přidáme, Čadek
 
Stanislav Sikora16:50 08.01.2011
Dobrý den, můžete mi sdělit více informací ohledně přestavby Ford Fusion 1.4, toroidní nádrž, sekvenční vstřik. Zajímá mne i systém FLASH LUBE. Dále bych chtěl vědět rizika přestavby a provozu LPG u moderních motorů, zda nehrozí nebezpečí jejich poškození (po více ujetých km), mám obavu že možná oprava by mohla i převýšit úsporu při provozu na LPG. Kdysi jsem měl k naprosté spokojenosti na LPG Š-favorit, ale srovnávat tehdejší mechaniku s dnešní elektronikou nelze. Děkuji za odpověď.
Sekvenční vstřikování s EOBD �?J LPG.FL doporučujeme.Pokud by byly neúměrná rizika,tak Ital by nemontoval LPG zařízení od roku 1916 dodnes, do nejsložitějších motorů.Ano, tehdejší lpg do fav.nebo dnešních aut, je rozdíl 1 a 5tá generace.Stejné jako černobílá a plasmová televize.Cena přestavby Vašeho auta 24 990+ 1800 za FL. Čadek
 
karel14:36 08.01.2011
Dobrý den. Mám ŠKODU FABII 1,4 SEDAN 50kw(původní škodovácký motor, NE 16v),r.v.2001. CHci se zeptat na několik věcí: 1. kolik stojí cena přestavby? 2. Mám problém,ale kam umístit nádr a jakou? Lze umístit válcovou nádrž do kufru sedanu,ale ne napříč,ale podél podběhu, s tím že potřebuji nádrž umístit vlevo,aby se dal nadzvednout kobereček a dostat s k rezervě nebo nářadí. V tomto případě pokud je nádrž vlevo podél tak by vlastně ležela nad výfukem, který je umístěn vlevo pod kufrem. Může se takto namontovat nádrž? 3.zjistil jsem, že by teoreticky, šlo ponechat rezervu na místě, pouze vytáhnout plastovou bedýnku,která je umístěna ve dně kufru spolu s rezervou a místo této bedýnky umístit malou 10 l nádrž na plyn. Máte zkušenost s takovou kombinací, šla by nádrž do tohoto prostoru umístit. Jak velký dojezd bych měl při této 10 l nádrži a spotřebě zhruba 6 l? 4. Je pravda,že pokud není v tech. průkazu uvedena lepící sada ale rezerva s pneumatikou, tak po zamontování toroidní nádrže, musím rezervu i nadále vozit v kufru auta? 5. kolik stojí náhradní díly při provozu na lpg a jak často s mění? 6. je nutné používat přípravek flash lube pokud bych třeba každé 10 tankovaní prováděl na benzín a vyjel celou nádrž. Bylo by to dostatečné abych chránil sedla ventilů?
Dobrý den.16990,- Kč s válcem.Může.Ovšem 10 l nádrž jsme nikdy nedělali, nejmenší jsou kolem 30 litrů.Rezerva se nemusí vozit, STK už to rok pouští bez rezervy.Filtry a membrány se mění jak je potřeba, ne podle km, ale podle spotřeby čistých ši špinmavých plynů.Do Fabií se FL nedává, mají materiál hlav dělaný z dobrého materiálu. Čadek
 
Mytys22:43 07.01.2011
Chtěl bych jenom říci lidem co se bojí, že LPG smrdí. Mám namontováno od p. Čadka LPG do Renaultu Kangoo. Parkuji v garáži a žádný smrad není. Rovněž tak po seřízení po 1500 km už jezdí auto bez problémů. Jen se biju do hlavy že jsem přestavbu neudělal už dříve.
Děkujeme za chválu a absolutní upřímnost, jen na vysvětlenou pro nové zákazníky, seřízení po 1500 km se provádí každému,zdarma a je to z toho důvodu, že nové zařízení si mění v důsledku výměny tepel PB z kapalné na plynnou fázi nastavení membrán. Čadek
 
Kadlec21:30 06.01.2011
Dobrý den. Omlouvám se že zase otravuju ale neplatí náhodou pořád akce na splátkový prodej bez navýšení? Díky moc jsem s pozdravem. KADLEC.
Dobrý den, to byla vánoční akce Homecreditu, skončeno 24.12.2010 Čadek
 
Fialka20:41 06.01.2011
Dobrý den! Ucen přestavby je počítáno se 40l nadrzi. Kdybych chtel do auta 50l torroidni kolik si musim k vypoctene kalkulaci priplatit? Dekuji.
Dobrý den , 200 - 300 Kč, Čadek
 
Béda16:25 06.01.2011
Dobrý den, v minulých odpovědích byla v souvislosti s přestavbou na LPG u vozů Ford zmi�?ována nutnost perfektního stavu zapalovací soustavy. Můj dotaz je, zdali jste schopni prověřit jestli je v naprostém pořádku, nebo je třeba ji nechat zkontrolovat jinde? Děkuji za odpověď, s pozdravem Béda
Ano, Fordy jsou abnormálně citlivé na svíčky a hlavně na zapalovací moduly, u benzinu závadu nenačtete a plyn se chvěje, pocukává, je citlivější. Starší typy Mondeí,tam je to nejmarkantnější.Tohle si diagnostikujeme sami. Čadek
 
František11:15 06.01.2011
Dobrý den, jsou s plynem od Shell dobré zkušenosti stran kvality? Mám ještě drobný dotaz stran lpg v mém autě (od Vaší firmy). Vše šlape, jak má, mám najeto cca 6000 km, za tu dobu se mi 2x stalo, že prohřátý motor (delší cesta) po pauze cca 5 minut něchtěl chytnout. Startér intenzivně točil, ale bylo nutné mírně "polechtat" plyn, jinak to nenaskočilo. Je to ojedinělý jev, mám se tím znepokojovat nebo je to něco zásadního? Ostatní starty bez jakéhokoli problému (a že jich bylo). :) Díky
Shell vozí Vitogas, od nich taky beru.Zkontrolovat svíčky,indukční kabely, nebo cívky. Čadek
 
Antonín, Tonda20:30 05.01.2011
Dobrý večer p. Čadku, je mi jasné, že v regionu který má dlouhodobě nejvyšší ceny lpg jste nejlevnější.Ale nemystifikujte prosím své zákazníky o tom, že prodáváte jen za ,,náklady".V tomto týdnu prodává Flaga, a ta je nejdražší na našem trhu, litr lpg za max. 15,30kč/l. V příštím týdnu bude Flaga prodávat za 16,30kč/l.To je cena nejvyšší, valná většina dalších dodavatelů prodáva cca o 50hal. levněji.Tudíž vaše ceny trošku předběhly zdražování.O tom ale podnikání je, o vydělávání peněz, ale prosím nepište o svém prodeji jako málem o charitě. dík za Váš čas a hodně štěstí.
Není to charita, je to služba zákazníkům, a kdyby nebyly takové firmy jako já, nebo podobné, které dělají konkurenční prostředí, tak velcí už dnes by prodávali za ceny nepoměrně vyšší než jsou dnes. A neprodávám bez marže,ovšem tou pokrývám pouze obsluhu.Píšete, že Flaga bude prodávat za l6,30. Já se s Vámi nehádám,její cena v pondělí byla 11,90litr, jistě to znáte, k tomu se přidává 2,21 Kč SD + 20% DPH, takže celkem 16,93. Ostatní velcí to měli v pondělí, když jsme zaváželi podobné.Nekupuji jiné plyny než značkové, já se na jiné nákupky nedostanu.Berte kde chcete, našim zákazníkům doporučuji brát pouze značkové.Flaga s Českýnm plynem, to je jedna firma,Vitogas,Prontogas,Tomegas. Pokud přijede náš zákazník na opravu a má dírky v membránách od C2,C3,C4, stojí výměna membrán 1800 Kč.Pokud bere plyn od někoho , který nemá 0,5% síry, ale 5 %, všechno projde filtry a zkarameluje v reduktoru,nebo vstřikovacích lištách, opravy v řádech 1 - 2 000 Kč.Každý si musí všechno probrat sám.A spočítat si ostatní peníze a zbytečně ztrávený čas při opravách.Pane Vám taky hodně štěstí a zdraví v novém roce. Čadek