Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Radek16:36 18.08.2016
Doplnění k Ford Focus C-Max 1,8. Omlouvám se zapomněl jsem dodat že je namontováno LPG LOVATO.
Dobrý den, náhodné svícení kontrolky motoru - je nutno z řídící jednotky vyčíst závadu, která to způsobuje. Uváděná spotřeba oleje je velmi vysoká, ale přesnou příčinu spotřeby nejsem schopen takto na dálku určit. Hezký den, Z. Balabán technik
 
Radek16:32 18.08.2016
Dobrý den, mám Ford Focus C-Max 1,8 - nepravidelně se mi rožíná kontrolka motoru a stejně tak nepravidelně zhasíná. Nyní se mi také zvýšila spotřeba motorového oleje a to tak, že po 500km jsem doléval 1l. Auto nekouří, jede plynule, ve vodě olej neni a nepozoroval jsem nikde ani únik okolo motoru. Čím by toto mohlo být způsobeno? Děkuji za odpověď.
 
Robert12:22 17.08.2016
Od Lipna na začátku Českého Krumlova je MOL, před 10ti dny skvělá cena 10,90. R.
 
Igor17:40 16.08.2016
Zdravim, nevite nekdo o cerpacce s kvalitnim plynem, kde se da natankovat LPG. U Ceskeho Krumlova, Ceskych Budejovic nebo nadrze Lipna. Diky...
 
Petr18:45 15.08.2016
Dobrý den, cena plynu zůstává na 10,90? Děkuji
Dobrý den, zatím ano, nicméně i my se budeme muset přizpůsobit reálným nákupním cenám, které se stále zvyšují. Hezký den, J. Č.
 
Petr Novotný13:43 14.08.2016
Omlouvám se,že znovu píšu,ale proběhla změna.Bude to stále Fiat Doblo,ale 1,4 r.v.2010
Dobrý den, přestavba bez problémů :) Doporučujeme systém LANDIRENZO s podtlak. přimazáváním. Hezký den, J. Čadková
 
petr13:39 14.08.2016
Dobry den,opel insignia 1.8 104 kw je tento motor dobry na přestavbu nebo ma špatne ventily.
Dobrý den, motor je pro přestavbu vhodný, jen je třeba pohlídat seřízení vůle ventilů, každých cca 40 000 km (dle servisní knížky). Hezký den, J. Čadková
 
Petr Novotný09:17 13.08.2016
Dobrý den,chci koupit Fiat Doblo 1,2 r.v.2004. Chci se zeptat,zda nejsou nějaké problémy s přestavbou na LPG?
 
Petr16:57 10.08.2016
Dobrý den, Chtěl bych se zeptat ohledně vozu Hyundai i30 combi je některý typ motorizace který nedoporučujete předělat na plyn a která typy naopak doporučujete. Co jsem prošel historii tak j 1.6 MPI moc nedoporučujete, 1.6 GDI nemáte problém a jak to tedy je s těma ostatníma?
Dobrý den, kvalita motorů této značky je stejná bez ohledu na typ, tudíž ne právě optimální, bývá s nimi občas problém i při provozu pouze v benzínu. Přesto provádí Hyundai i vlastní přestavby vozidel na LPG. My je provádíme také, ale místo systému BRC, který je finančně náročný z hlediska pořizovací ceny i servisních nákladů, používáme italské zařízení LANDIRENZO. Dáváme klasickou záruku 2 roky a pokud by došlo k závadě způsobené provozem na LPG, je plněno z naší pojistky. Rozhodnutí je na Vás, nicméně je dobré vědět, že Hyundai předepisuje seřízení ventilů po ujetí každých 30 000 km. Krásný den, J. Čadková
 
Marek112:47 10.08.2016
Zdravím plynaře, jaké LPG svíčky mi doporučíte na Ford Fiesta r.v.2000 1.25 16v (s nájezdem do 6000km/rok). Děkuji.
Dobrý den, na vozidlo Ford Fiesta 1.25 16V r.v. 2000 používáme zapalovací svíčky BOSCH: HR8MCV+ Hezký den Macháč Daniel Technik AUTOPLYN ČADEK
 
Petr19:32 08.08.2016
Dobrý den, byl jsem na měření emisí a na LPG jsem neprošel - vysoká hodnota CO kdy má být 0,3 a bylo mi naměřeno 2.194. Emise na benzin bez problému. Můj technik tedy systém poladil a výsledek 3.648. Žádná chyba nenalezena. Auto jezdí normálně na benzin i na plyn (systém Magic III). Nevíte, kde by mohlá býti chyba? Technik navrhnul výměnu všech filtrů a vstřiků. Děkuji.
Dobrý den, problém by mohl být ve vstřikovačích nebo ve špatném seřízení (nebo v obojím). Hezký den, J. Čadková
 
Robert18:49 08.08.2016
paní Konečná, kterýkoliv plynař kromě autorizovaného servisu Hyundai bude mít problém s připojením na ŘJ LPG, která bývá výrobcem zpravidla zablokovaná pro neautorizovaný přístup. Trochu se divím, že jste značkovému servisu zaplatila 9000,- za opravy v záruce,nicméně mám osobní zkušenost, jak autorizované servisy zpravidla jednají se zákazníkem, nastane-li "neřešitelný" problém. Doporučuji obrnit se asertivitou,trpělivostí,neplatit ani korunu a při předání vozu do opravy trvat na sepsání reklamačního protokolu. Pokud se servisu ani napodruhé nepodaří závadu odstranit, máte nárok na výměnu vozu anebo vrácení peněz, tak zní zákon o ochraně spotřebitele. Tento zákon bych se nebál prodejci citovat, třeba se chytne za nos. Případně po druhé neúspěšné reklamaci navštívit prodejce v doprovodu právníka. Rozhodně bych takovému neserióznímu prodejci nezaplatil už ani korunu. Přeju pevné nervy a trpělivost...
 
erika konečná08:07 08.08.2016
Dobrý den. Mám vozidlo i30 s tzv. tovární přestavbou na BRC. Nyní vozidlo špatně startuje. Již jsem navštívila dva značkové servisy Hyundai Nové Město na Moravě a Velké Meziříčí)a zaplatila 9000,- a vozidlo stále špatně startuje. Pokud jezdím den na benzín startuje ihned. Když jezdím na LPG startování trvá i třeba 5 s. Uměli by jste mi to seřídit? I když je i30 ještě v záruce, nemám čas a peníze na další experimenty ve značkové síti servisů Hyundai???
 
Jirka09:31 29.07.2016
Dobrý den, měl bych zájem o přestavbu Lancie Kappa 2.0 VIS z roku 1998 do LPG. Je to pětiválec. Jaký systém byste mně doporučili a kolik by taková přestavba vyšla? Díky
Dobrý den, pro Váš vůz lze bez potíží použít systém Lovato (33.990 Kč) nebo Landi Renzo (35.490 Kč). Pro případné objednání potřebujeme znát ještě i výkon motoru. Uvedená cena je cena celková včetně DPH a včetně základní velikost toroidní nádrže do 52l místo rezervy. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Robert14:17 22.07.2016
Petře, pokud nejsi závodník a záleží ti na ekonomičnosti provozu, bude zejména z hlediska spotřeby lepší volba motorizace 1,4 MPI 16V. Také proto, že takových přestaveb je řádově více, nežli přestavěných motorů obsahu 2,0 MPI (myšleno koncernových). Na druhou stranu je jasné, že u motorizace 1,4 MPI při dálničních 130 km/h příliš velká rezerva pro případné zrychlení/předjetí oproti motorizaci 2,0 MPI nebude. Co se týká problematičnosti provozu, nemyslím, že by motor 2,0 byl nějak horší nebo komplikovanější proti 1,4. Takže jde jen o Vaši volbu, zda upřednostníte ekonomičnost před výkonem nebo naopak.
 
petr11:09 22.07.2016
Dobrý den, uvažuji o koupi Fabie a předělání na plyn. Jezdím převážne po dálnici trasy 70km jedna cesta s nájezdem okolo 22000km ročně. Můžete mi poradit zda zvolit motor 2.0 mpi nebo 1.4 16V.Nejsem závodník jde mi spíše o spolehlivost a náklady na přestavbu a při provozu. Děkuji Korecký
Dobrý den. Dopručuji Vám zakoupit Fabii s motorem 2.0 Mpi. Hezký den. D.Macháč,technik
 
Tom21:41 20.07.2016
Dobrý den, budu kupovat Focus II r.v. 2009 po faceliftu. Mám možnost motor 1.6 16V 74kW nebo 2.0 16V 107kW. Je některý z těchto dvou motorů vhodnější pro přestavbu a případně jakou byste doporučoval? Děkuji
Dobrý den, u obou motorů lze bez potíží provést přestavbu na LPG, osobně bych se přiklonil k motoru 2.0. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Vít10:04 20.07.2016
Ještě upřesňuji, že se jedná o zvukovou signalizaci. Snímač z nádrže ukazuje polovinu.
 
Vít10:01 20.07.2016
Dobrý den, včera při jízdě po dálnici přepnutí do do režimu benzin se signalizací prázdné nádrže plynu. Nemožno vrátit zpět. Po vypnutí a nastartování motoru ujeto 70km bez problémů. Ve městě se závada projevila znovu. Pravděpodobně vadný snímač tlaku?
Dobrý den, může to být jedna z příčin, pro potvrzení je nutná diagnostika. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Lukas12:39 16.07.2016
Dobrý den, Mám Ford Mondeo 1.8 16V se systémem STAG. Posledních půl roku se mi stává, že mi kolísají otáčky na volnoběh. Na benzín bez problému, u LPG to někdy začne na volnoběh kolísat. Pak poskakují otáčky mezi cca 1200 a 300 nahoru a dolu. Plyn byl před dvěma měsíci seřízen včetně výměny filtrů (před cca 1 000 km) a nové vstřiky před 15 000 km. Někdy jezdím 200 km a bez problému a jindy ujedu 10 km a otáčky skáčou jak šílený. Díky
Dobrý den, v těchto případech je nejjednodušší přijet na diagnostiku, která přesně určí závadu. Hezký den, Z. Balabán, technik