Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Martin20:39 06.07.2016
Dobrý den, uvažuji o koupi ojetého vozu - VW Caddy 2.0 CNG , našel jsem v nabídkách bazarů 3 vozy z r. 2007 , které by se mi líbily. Bohužel nemám s CNG žádné zkušenosti. Všechny jsou dovoz z Německa s původními doklady. Napište mi prosím na co si dát pozor, jaké doklady mám vyžadovat abych vozidlo u nás přihlásil. Dále by mne zajímalo zda byste mi udělali i emise a revizní zprávu ( pokud by byla k přihlášení potřeba ) a zda mi dovozovou STK udělá každá stanice STK, nebo tyto vozidla s alternativním pohonem musí na STK jen do vybraných stanic. Bydlím nedaleko Brna. Díky za info a přeji hezký den.
Dobrý den, pro STK potřebujete originální velký TP, emise a revizi. Dovozové emise a revizi standardně provádíme. Zda Vám ji udělá každé STK nevím, ale to zjistíte i telefonickým dotazem. Na co si dát pozor? Pominu-li pečlivou kontrolu motorické a benzínové části, pak zda je zařízení CNG plně funkční, jaký je to typ - zda je u nás v republice vůbec servisovatelný, platnost tlakových nádrží a zda jejich počet a stav odpovídá údajům uvedeným v TP.. Setkáváme se s různým stavem těchto dovozových aut s alternativním pohonem, často tam bývá dobrý důvod, proč se jich původní majitelé zbavují. Vzhledem k tomu, v jakém stavu někdy přijedou takto zakoupená auta na opravu, vážně bych se zamyslela nad možností zakoupení benzínového auta a "domontování" až u nás v republice. Máte jistotu servisu a záruku na nové zařízení. Ale to je rozhodnutí každého člověka. Přeji Vám krásný den a "šťastnou ruku" při výběru :-), J. Čadková
 
Robert Rychta22:01 05.07.2016
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je v Karlovarským kraji nějaký servis, který by byl schopný mi diagnostikovat a opravit závadu na mém voze se systémem Prins vsi. Závada se projevuje tak, že po přepnutí na LPG motor zhasne a ozve se varovné pípání. Někdy, když tomu trochu pomůžu plynovým pedálem, tak motor nezhasne a v pohodě se přepne. Nikde nic neuniká. Děkuji za odpověď.
 
ales vesely10:52 04.07.2016
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli pořád platí že na měření emisí se může přijet bez objednání, pokud ne, jak dlouhá je přibližně objednací doba? Díky za odpověď
Dobrý den, měření emisí je od nového roku složitější,což se projevuje na jejich časové náročnosti. Proto je lepší zavolat dopředu, abyste zbytečně nečekal. Ale pokud přijedete bez objednání, samozřejmě Vám je naměříme také, jen čekací doba může být delší. Zákazníci se objednávají a přijíždějí i tentýž den, žádné dlouhé lhůty pro objednání nejsou. Krásný den, J. Čadková
 
Emil Kulhánek13:59 28.06.2016
Dobrý den pane Balbabáne,mám ve vozidle reduktor značky Wamberg je možné u vás obědnat membrány popřípadě celý reduktor nebo prosím o info kde můžu jmenovaný reduktor sehnat děkuji Kulhánek
Dobrý den, uvedený reduktor neznáme ani neznáme servis, kde by dělali jeho repas. Spíše bych doporučil výměnu za některou značku, která je běžně servisovatelná. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Kamil17:19 23.06.2016
Dobry den, mam LPG tartarini na passatu 1,8T a v soucasnosti me zlobi kolisani otacek volnobehu. Zjsitil jsem vsak ze drat, ktery vyuziva jednotka LPG nejspis ke snimani RPM byl pripjeny na civku druheho valce (pin 3). Tento drat byl upadly. kdyz jsem ho pripajel zpet otacky se stabilizovaly, ale stejne mam pocit ze to neni uplne ono. CHtel jsem se zeptat jestli je standardni, ze se udaj o otackach bere z civky druheho valce? diky za odpoved.
Dobrý den, impuls se může brát z jakékoliv cívky, každopádně doporučujeme kontrolu vstřikovače a seřízení bohatosti směsi LPG. Krásný den, J. Čadková
 
Pavel15:28 22.06.2016
Dobrý chlapi,prosím vas neznáte dobrou firmu na přestavbu LPG a následný servis ve Zlíně a okolí. Předem dekuji za info.
 
Igor11:43 22.06.2016
Zdravim vsechny, o prazdninach chci vyrazit na vylet do Rotterdamu do Holandska, mate nekdo nejake zkusenosti s Nemeckem a Nizozemim. Na co se mam pripravit, dat si pozor (napr. redukce plneni, kde tankovat kde ne, ceny LPG atd.). Dekuji za jakoukoliv informaci.
 
Marek109:59 22.06.2016
Na kontrolu jezdim jednou za 2 roky k p.Cadkove. Najezd cca 20000km/rok Spotreba stejna, tankuju jen u p.Cadkove. Zkusim nachat zkontrolovat tu klapku. Diky.
 
Robert09:25 22.06.2016
Marku,kolik máš na felicii na LPG najeto? předpokládám, že máš podtlakový systém (ne sekvenci), kdy se naposled měnil filtr kapalného LPG? interval je 40-50 kkm. zlobit může i krokový motorek, ale pokud to dělá jen při rozjezdu a jinak to funguje OK,tak to zřejmě nebude on. Spotřeba LPG v normě, nebo se zvedla? Doporučuju napíchnout na VAG a mrknout do paměti závad, to hodně napoví. Zkraje bych doporučil vyčistit klapku na sání a provést reset+základní nastavení.
 
Marek107:40 22.06.2016
Zdravim, mam od vas prestavbu LPG Elpigas na Felicii 1.3 a pri jizde na plyn me zacal zlobit volnobeh. Je lehce nepravidelny a pri rozjezdu nekdy auto "chcipne". Jinak spokojenost, na benzin jede o.k.Diky naschle.
Dobrý den, v těchto případech je nejjednodušší přijet na diagnostiku, která přesně určí závadu. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Pavel18:12 21.06.2016
Dobrý den dneska jsem byl na garancni prohlídku u oplu ze svoji merivou 1.4. Jen jsem se z mínil o plynu tak my mechanik řekl ze plyn je jen do sporáku tak ze rozumná debata v ten moment skončila. Našel jsem na Zlínsku firmu co montuje plyn kde my na by dnu ly lovato popřípadě landi renzo. Nejspis dam na vaší radu. Jen jsem vas chtěl poprosit jestli náhodou neznáte na Zlínsku dobrou firmu na montáž a servis. Nabídku mám z autoplyn centrum. Nikde nejsou schopny najít recenze z mého okoli ani neznám nikoho kdo jezdí na plyn. Děkuji.
 
Pavel20:00 20.06.2016
Dobrý den chtěl bych se zeptat na přestavbu LPG na Opel meriva 1.4 atmosféra r.v 2015. Jaký systém by byl nejvhodnější a asi i primazavani ventilů? Právě ze nevím jestli jsou v motore hydrostely nebo se musí serizovat manuálně. Jaký ma te prosím vas názor na přestavbu prins někdo chválí jiní nedávají. A poslední dotaz jak velká nadr se vleze místo rezervy která je jen dojezdova? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, pro tento automobil doporučuji systém Landi Renzo, určitě i s přimazáváním ventilů a nastaveným přístřikem benzínu ve vysokých otáčkách. Systém Prins nemontojeme, pro zvážení vhodného systému je nutno porovnat návratnost, dostupnost i cenu servisu a zkušenosti uživatelů. Obecně vzato: kvalitní systém, vysoké pořizovací (příp. servisní) náklady, velká citlivost na kvalitu LPG (!). Velikost nádrže záleží na tom, zda má být zarovnaná s ostatními částmi zavazadlového prostoru a na konkrétním provedení vozidla - v případě zarovnání se pohybuje velikost v rozmezí 45 až 55. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Petr19:28 20.06.2016
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co je lepší namotnovat do Honda CR-V 2.0 rok 2016, Lovato nebo Landi Renzo. Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, v tomto případě bych dal určitě přednost systému Landi Renzo. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Kamil09:25 20.06.2016
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli je ještě vhodné přestavět na plyn octavii 1,8 turbo 20 ventil s dost velkým nájezdem 250000km a Případně jaká by byla cena díky.
Dobrý den, pokud je motor a zapalovací soustava v dobrém stavu, není důvodu montáž nedělat. Cena montáže je v případě použití systému Lovato 23.990 Kč, cena je včetně DPH a základní velikosti toroidní nádrže místo rezervy do 52l. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Josef07:20 15.06.2016
Dobrý den, mám problém s LPG u š.Fabia I 1.4MPI systém Tomasetto. Auto jede na benzín normálně a na LPG od studeného startu také. Na LPG jedu jakkoli daleko a bez potíží, jakmile zhasnu motor a k autu se vrátím za cca 10min tak na LPG jede cukavě. Na volnoběh jde motor zdá se normálně, ale jakmile přidám plyn tak hodně cuká, jako by šla na 3 válce. Po nějakém čase cukavé jízdy se LPG vypne a slyším zavřít ventil na nádrži. Někdy se stane, že po pár vteřinách se ventil zase otevře a systém je připraven na přepnutí na LPG ale nepřepne se a po chvíli se ovládání začne chovat jako když dojde plyn v nádrži. Po vychladnutí jede zase normálně. Na LPG mám 44tis. najeto bez jakékoli údržby. Revize probíhali vždy jen "očucháním". Děkuji za jakoukoli radu
Dobrý den, příčin může být několik (např. vstřiky), doporučuji provést dignostiku. Co se týká najeté vzdálenosti bez servisu - doporučovaný interval prohlídky systému a výměny filtrů je nejvíce 20 tis. km, při větším nájezdu už mohou být filtry značně znečištěné, což případně může způsobovat nesprávný chod systému. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Svoboda09:19 14.06.2016
Dobry den,rad bych si nechal přestavět chevrolet orlando1.8,ale mam obavy o ventily.Bude potřeba přistřik benzinu nebo stači přimaz?Jak dlouho by přestavba trvala a kolik by stala děkuji
Dobrý den, tyto vozy standardně zvýšenou ochranu nepotřebují, ale přimazání můžeme namontovat v těchto případech se přístřik benzínu ve vysokých otáčkách nastavuje standardně, protože přimazávání chrání ventily jen v nízkých a středních otáčkách. Cena přestavby závisí na použitém systému i na typu a umístění nádrže (pokud by byla umístěna pod vozidlem a nemáte tam držák rezervního kola, musel by se vyrábět teplotní kryt - výfuk prochází těsně kolem tohoto prostoru). Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Faltýnek07:35 14.06.2016
Dobrý den, v čem může být problém, že LPG systém zapíná někdy s velkým zpožděním (ukazatel s diodami je úplně mrtvý a červená kontrolka naskočí po ujetí cca 5-10 km, poté zelené dle stavu nádrže a přepnutí na LPG-zhasnutí červené) a někdy ihned po nastartování (po nastartování okamžitě naskočí červená, poté několik zelených dle stavu nádrže a přepnutí na LPG po cca 500m-1 minuta-zhasnutí červené)? Podmínky startu jsou v podstatě stejné.
Dobrý den, příčin může být několik a bez diagnostiky nejsem schopen závadu určit. Hezký den, Z. Balabát, technik
 
Robert07:26 09.06.2016
PaulofWoCC: Já bych to tak dramaticky neviděl. většina lidí chodí na ME stále na to samé místo, takže se s těmi lidmi už trochu zná,to je i můj případ.Takže je jasné,že od nich kontrola nehrozí. Za další - pokuta 50 kkč bude pokuta maximální,tzn. při prokázaném opakovaném vědomém porušení metodiky měření,což není tento případ. Lambda je za katem,takže pro technika ME nepřístupná a technik ani při ME nemá přístup pod auto jako při STK. Nemluvě o odebrání osvědčení stanici ME. Je známo,že např. ČOI může ukládat desetitisícové pokuty v pohostinstvích za špatnou míru a váhu nápojů a jídel a dle mých zkušeností ukládá pokuty tak 1-2000 Kč. Podnik zavře jen když je to fakt humus největší. To samé bude s ME.
 
PaulofWoCC16:21 08.06.2016
Robert 15:30 07.06.2016 --- máte pravdu, samozřejmě to tak chodí všude. Bohužel taky měřím emise, takže tuto pozici znám. Horší je, když dojde kontrola, která kromě toho, že odebere osvědčení, tak ukládá pokudu dotyčnému mechanikovi (údajně) 50.000,-Kč. Což je nereálná záležitost...
 
Robert11:05 08.06.2016
myslím, že není třeba se modelu Suzuki SX4 obávat více než jiného japonce. japonci mají všichni měkká ventilová sedla, s tím se musí počítat a pokud se tomu přizpůsobí provoz a ochrana, není důvod k větším obavám než u kteréhokoliv jiného japonského vozu. pokud máte přesto obavu,nechte si namontovat elektronické přimazávání a snížit práh otáček pro přívstřik benzínu. LPG obecně hoří při vyšší teplotě než BA95, proto je opatrnost na místě a asi nikdo na světě Vám nedá záruku, že se zrovna Vám ventily nezaklepou. Je to taky o způsobu používání, pokud někdo drží ručičku otáčkoměru dlouhodobě v červeném poli nebo jeho blízkosti, samozřejmě tím destrukci hlavy velmi pomůže a urychlí ji.