Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Zdeněk Krobot15:11 03.01.2011
Dobrý den, Změnila se nějak po novém roce provozní doba čerpací stanice v Brně? Nebo stále platí: po-pá: 9:00-12:00 , 13:00-18:00
Dobrý den, původní prodejní doba byla prodloužena ze 17,00 do 18,00 hod. Jinak zatím žádné další změny. Hezký den, J. Čadková
 
Zejda09:48 03.01.2011
Dobrý den, jsem majitelem vozidla Nissan Micra 1.2i 16V DOHC, 59kW, r.v. 2008, model K12 a po dotazu u prodejce Nissanu na možnost pořízení LPG, jsem od toho zrazován. V jiném dotazu píšete, že jste namontoval již asi 10x, jsou tedy již nějaké poznatky jak se vozidlo přizpůsobilo tomuto pohonu a jaká negativa to přináší? Pokud máte kontakt na některého majitele, nemohl by jste ho požádat o krátké zhodnocení třeba na můj meil? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, předám Váš dotaz , jestli budou chtít majitelé Micer odpovědět, ať odpoví,Čadek
 
Michal Kudláček11:42 29.12.2010
Dobrý den.Vaši LPG vestavbu mám sedmým rokem a ačkoli dělá čest Vaší firmě, tak budu pro větší rodinu nucen pořídit větší automobil.Jednou už jsem měl dotaz ohledně možnosti zapojení "NEsekvenčního" systému a tuto možnost jste mi zde na fóru potvrdil.Cena vestavby, respektive návratnost je při kilometrech co najezdím taková, že je mi jedno zda dám za přestavbu 18 nebo 25 tis. Proto mám následující dotaz. Jakou bude mít (o generaci dokonalejší)sekvenční systém pro mě výhodu..když ten stávající, jednoduchý jen s regulací přez lambdu funguej už 320tis.km!!(a i to bývávalo, regulační člen jsem vyškubl a nahradil škrťákem cca v polovině najetých km - to samozřejmě v nové zástavbě nelze - došlo k tomu při závadě regulačního el.mag.ventilu a jelikož chování auta i spotřeba touto svéráznou úpravou nijak neutrpělo tak jsem návrat k původnímu stavu neřešil)Takže jezdím spokojeně celou dobu se spotřebou lehce nad 9l v 15let staré 1.6ce 102k.svíčky používám levné vzduch filtr sem tam vyklepu.(jasně že když motor vytočím na 7tis pak podřadím na trojku a pustím plyn i spojku tak si střelí - no ale to je naprosto nesmyslný provozní stav, takže proč by to mělo vadit)No a na autě přitom není nic co by nešlo doma opravit vyměnit nebo vyčistit.Takže raději ještě jednou vlastní dotaz. Co získám když si nyní pořídím sekvenci? S pozdravem. Michal Kudláček
Dobrý den,lepší dávkování,automatické přepínání,nikdy nestřílí.A podle auta, do některých novějších už nic jiného než sekvent nenamontujeme,nic jiného by tam nefungovalo . Čadek
 
David Černý11:46 28.12.2010
Kod 186 A4000 .Děkuji
DR 15 YS , s normální elektrodovou vzdáleností 0,7 mm. Jsou postříbřené, vydrží spalovací teploty 850 st.Tohle bych dal já, mám je skladem stojí 82 Kč za kus. Jestli dáte jiné, tak jednojiskřišťové,a vzdálenost nechte 0,7 mm. Mějte se Čadek
 
DAVID ČERNÝ08:21 28.12.2010
Děkuji je to 76kw
Ještě - kod 186 A4000 Bipower, nebo 182 A4000, nebo kod 182 B6000 Čadek PS je to v malém nebo velkém TP
 
David Černý22:24 27.12.2010
Dobrý den měl bych na vás prosbu o radu mám fiata multipla cng rv:2000 a chtěl bych do něj dát svíčky "Bosch Super+6" v popisu svíček je napsáno že na cng je potřeba nastavit vzdálenost elektrody kolik na cng nastavit dekuji za odpověd.Černý
Dobrý den, dejte ještě přesné kW, pak odpovím Čadek
 
Kocourek Miroslav11:23 27.12.2010
MAM HYUNDAI ACCENT 1.4 71KW VE VAŠEM SEYNAMU JSEM JEJ NENAŠEL PROSÍM ZDA JE MOŽN�? MONT�?Ž LPG A CENA DĚKUJI
Ano, 24 990,-Kč , Pokud tam jeětě bylo kovové sání, může být montáž do 18 000,- Kč Mějte se Čadek
 
Pavel Marek21:44 23.12.2010
Dobrý den, před týdnem jsem si u Vás nechal namontovat LPG do Laguny, vše je v pořádku , až na jednu věc, auto , když přijíždím do křižovatky a vymáčknu spojku, otáčky spadnou a chcípne. Do měsíce přijedu na první servisní prohlídku po 1500 km. , ale přesto mě zajímá jaké jsou příčiny této závady. Děkuji Marek.
Pane Marek dobrý den. Přesně ty samé důvody, o kterých jsem Vám říkal při předání auta já i můj mechanik. V reduktoru jsou membrány a použitím lpg se mění jejich nastavení-to je způsobeno teplem,roztažnost látek.Do reduktoru jde z nádrže kapalná fáze a na plynnou se mění teplem od motoru.Pokud je změna větší,automatické ladění toto nestačí postihnout a uhlídat.Proto máte přijet na seřízení po 1500 km. Jestli to dělá častěji,netrapte se a přijeďte kdykoliv dřív,ale to jsme Vám určitě oba říkali taky.Děláme i mezi svátky.Mějte se Čadek
 
Jakub Matějka20:32 23.12.2010
Takze to je citit stejne jako benzin,nebo vubec,nebo to ma svuj zapach?A pri zrychlovani a drzeni auta ve vyzsich otackach ma motor stejny zvuk?Tomu rozumim,ze je vhodne mit nalepky,ale je to narizeno zakonem?
Benzin je taky cítit,nafta taky.LPG trochu taky.Motor má stejný zvuk, jako když jede na benzin.Ano, nálepky kontroluje STK i policie, je to nařízeno. Čadek
 
Jakub Mstějka19:41 23.12.2010
Dobry den,vazne uvazuji o montazi LPG do meho auta (BMW e36 318i cabrio).Nejde mi o vyhodnost,o te nepochybuji.Jde spis o to,ze jsem slysel ze auta na LPG smrdi,je opravdu citit nejaky charakteristicky zapach?Protoze v kabriotetu by to bylo nejspis velmi neprijemne.Dale mi jde o to, jestli motor neztrati svuj charakteristicky zvuk,jestli se ztisi nebo naopak bude hlucnejsi.No a nakonec bych si rad nechal dat tankovani pod vicko nadrze,je nutne ze zakona mit na viditelnem miste nalepku LPG?Diky za odpoved.
Kdyby to bylo cítit, tak na to nejezdí nějakých 25 milionů evropských aut.Hluk- volnoběžné otáčky jsou tišší,říká se tomu sametový zvuk.Plnící přípojka se dává k benzinu dost často.Nálepky jsou kvůli Vám,když budete po havárce v bezvědomí a hasiči Vás budou vyštípávat,měli by vědět,že je tam lpg,jinak Vám LPG může udělat obrovské puchýře a opařeniny.Hezké svátky Čadek
 
František Rezek23:20 22.12.2010
Dobrý den, mám u Vás namontováno 6 vozidel k mé spokojenosti celkem provozujeme na LPG cca 20 vozidel a chytáme další.Dotáz mám jestli již je možné namontovat LPG do vozidla Škoda Superb 3,6FSI 6 válec 190KW nové auto a na co vše přeberete záruku.Děkuji Rezek
Dobrý den, není.Vysvětlím.FSi nebo TSi motory vyžadují od Itala udělat specielní programy.Zde jsou vstřikovače benzinu umístěny přímo do spalovacího prostoru .Aby se nezničily,protože u benzinu jsou chlazeny benzinem,u plynu ne,musí ital udělat testy na brzdě a najet na motoru desítky tisíc km.Na jednom,zkušebním, ne na Vašem.Tento test vyhodnotí a při navyšování otáček aby se vstřiky nespálili, přepíná je při zvýšení otáček postupně zpět do benzinu.Proto po montáži lpg do FSi motoru jedete na LPG,ale máte taky spotřebu benzinu.Při vysokých otáčkách při přetáčení motoru, divočejší jízdě atd.přepíná do benzinu. Tyto testy dělá Ital z obchodních důvodů,protože jsou náročné a drahé,pouze na vozidla,kde je předpoklad,že se budou hodně montovat a prodá hodně sad na montáže.Tedy na nejběžnější typy.Pochybuji,že Vaše auto bude zahrnuto do testů tohoto typu. Mrzí mě,že Vám nedokážu podat příznivější informaci,ale zákaznící by si toto měli zjistit před koupí vozidla,pokud chtějí využívat výhody LPG. Záruky dokážeme, protože máme pojistky velkých pojišťoven přebrat písemně na motorové a jiné díly vozidel, dotčené montáží LPG a to na závady způsobené montáží či provozem na LPG.Je to na individuální jednání a záruky přebíráme po celou dobu působení záruky původní stanovenou prodejcem. Hezké svátky . Čadek
 
Kamil22:48 22.12.2010
Dobrý večer, děkuji za odpověď a mám jěště jeden malý dotaz, jelikož bych rád využil kufr co nejvíce, tak mne jěště zajímá, zda lze umístit lpg nádrž /válcovou/ podél jedné strany v kufru? nerad bych jí měl napříč a tím zničil velikost prostoru po sklopení sedadel. Díky za odpověď a i tu možnost zeptat se veřejně na tomto fóru, které pak poslouží i ostatním.
Ano, to lze bez problémů, můžeme ji dát klidně na stranu v kufru za řidiče,spolujezdce,klidné pod některou ze sedašek, někdy dáme mezi řidiče a spolujezdce atd. Nesmíme do deformační zony. Spusťte si průmět vozidla na zem, a do vzdálenosti 30 cm od okrajů bychom neměli být.To je základní pravidlo, i když někdy jsou opět výjimky. Nejlepší přijet k nám za mechanikama, co dělají zadky/montáže nádrží a plnících přípojek/ Prozradí Vám to během prohlídky.Taky motoráři po prohlídce předku řeknou co a jak.Divili byste se, co dnes fabriky montují za nové taje, co musíme všechno kvůli montážím LPG mebo CNG dělat za věci, které u karburátorových aut dříve neexistovali.Třeba předěláváme chladič i 1,5 cm vedle abychom si udělali místo jen na reduktor.Atd.Mějte se príma a hezké svátky Čadek
 
Kamil17:44 22.12.2010
Dobrý den, Mám dotaz ohledně montáže lpg do vozu Opel Frontera, uvažuji o jeho zakoupení a jěště nevím jaký typ si vlastně pořídím, ale rád bych měl nádrž pod vozem a prý to lze u novějšího modelu typ B a u staršího typu A jen do kufru? Zajímá mne jak to opravdu je a jaký typ zástavby mi doporučíte a jaká by u vás byla cena? Jinak by se jednalo o motor 2,4 nebo 2,2 nebo šestiválec 3,2.Také mne zajímá, zda před montáží u Vás také probíhá nějaká předmontážní diagnostika a pokud je vše na benzín v pořádku, tak jestli tyto motory jsou pro přestavbu vhodné? V minulosti jsem již absolvoval zástavbu lpg do jiného vozu a řešil jsem nepravidelný chod motoruna lpg a v servisu mi neustále říkali co mám asi v zapalování špatného a po vyměnění už snad všeho/svíčky, kabely,zapalovací modul, snímač otáček, krokový motůrek/ nedošlo k moc velkému zlepšení a tak jsem to pak už pomalu vzdal. Jen mne zajímají možná rizika a možnosti jak se toto řeší u Vás? Děkuji za odpověď na můj asi trošku rozsáhlejší dotaz
Dobrý večer,je to tak, že toroidní nádrž-kulatou -můžeme do auta dát pouze tam kde je rezerva,jestli dole tak venkovní toroid, jinak vnitřní.Cena za 4válc.sekvent s vnitřním toridem je 24 990,s venkovním + 1000.Šestiválec 33 000,-Kč.Diagostiku si děláme, pouze pokud se nám tam něco nezdá,jinek ne.Volnoběh,pomalá akcelerace,funkčnost lambdy atd.Opely jsou vhodné.Dnes jsou sekvenční vstřikování,pokud neuděláte chybu při montáži-vhodný reduktor podle kW,vyberete správnou lištu vstřikování,správné průměry trysek atd.tak by to zlobit nemělo.Pokud přece něco zlobí, máme vybavení na měření všech řídících jednotek,,osciloskopy,dva autoelktrikáře mimo automechaniků takže to dokážeme řešit. Zkuste na nás poshánět reference,uvidíte.Hezké svátky Čadek
 
Kadlec18:28 21.12.2010
Dobrý den. Prosím Vás měl bych dotaz ke splátkovému prodeji. Vše probýhá na místě? Nebo se musí něco zasílat předem? A šlo by předem prověřit zda bych schvalovacím řízením prošel? Měl jsem finančně náročný rok a nejsem si jist. Protože bych o LPG moc stál (měsíčně cca 3000 km. ) Tak by se to dost rychle zaplatilo! Předem díky za info! KADLEC.
Do 24.12.2010 platí akce Homecreditu, jmenuje se to bezva akce, a je to úvěr bez úroků.Umím to přes ně, přes Cetelem i jinak.Až budete u mailu v pracovní době, napište, pošlu dotazník a vyplním to bez Vás, pak to zde až podepíšete. Všechno jde udělat do půl hodiny.Mějte se Čadek
 
Pavel Venclovský09:17 21.12.2010
Dobrý den pane Čadku, časem bych si chtěl koupit Ford Aerostar - už třetí. Bude nějaký problém s montáží válcové nádoby pod auto? Viděl jsem toto řešení u Chryslerů a Lady Nivy. Mimo to jsem si předělal 60lt nádrž u druhého vozu sám. Nyní bych chtěl nádrž(e) uchytit do podlahy nezi nápravy - výška podlahy od spodní hrany prahu je cca 280 mm. Děkuji za odpověď Pavel Venclovský
Dobrý den, běžný průměr válců je 270 mm, jsou různé délky, máte to zde popsáno ve velikosti nádrží LPG. Až to budete mít, přijeďte, vyměříme přesně a domluvíme podrobnosti. Čadek
 
roman18:07 20.12.2010
dobrý večer pane Čadek , píšete že cena plynu je úměrná ceně benzinu , myslíte že když pújde cena benzinu dolů tak také nakoupíte levnější plyn ? díky a hezké svátky a hodně spokojených zákazníků
Dobrý večer, je to tak, že cena se stále hýbe kolem polovičky ceny benzinu. V zimě je cca kolem 60% ceny B, a v létě je kolem 40%. Ale to je orientačně.Plyn jde vždy dolů v březnu-dubnu,pak bude pod polovinou benzinu. Jak nám slevní, okamžitě jdu dolů taky i v NM i v Brně . Mějte se a hezké svátky,Čadek
 
František 15:59 20.12.2010
Dobrý den pane Čadek, měl bych na Vás prosbu. Zvažuji montáž sekvenčního LPG do vozu Subaru Legacy kombi 2.5i 115KW - 156PS SOHC ročník 99. Co si Vy osobně myslíte o vhodnosti plynového pohonu do motoru typu boxer - tedy s protiběžnými písty? Slyšel jsem dost negativních ohlasů jak od uživatelů tak i odborných pracovníků z řad servisů této značky, nebo i "garážových" opravářů. Na kolik prosím Vás přijde zástavba, jak dlouho by stálo auto u Vás na dílně a hlavně mě zajímá, zda je možné namontovat toroid s vyšším objemem, než jaký se vleze do daného vozu i za cenu, že upravím dno kufru klidně vyřezáním a převařením, nebo vyboucháním palicí - jak již jsem u pár přátel u tohoto typu viděl. Kolik prosím Vás ještě stojí roční prohlídka u Vás (revize) a prý se musí dost často měnit filtry aby to nedělalo problémy nebo tak něco v tom smyslu. Děkuji za užitečné rady. František Díky za informace.
Do boxerů montujeme lpg dost často,je tam jediná věc,a to jsou ne jedna vstřikovací lišta 4 válcová, ale 2 dvouválcové, to je proto, aby se zkrátili cesty lpg do válců.Obě lišty dáváme rychlé , s rychlými časy vstřiků.Není zde problém.Cena 24 990+ 2000 za ty dvě lišty,jeden den montáž.objem toroidu,pokud si upravíte sám,dáme co největší.Rozměr Vám řeknu po prohlídce auta.Revize 300,-Kč.Filtry někdo říká po 15 000 km,stojí to 650 Kč,ale já říkám, že pokud budete brát čisté plyny,můžeme filtry měnit i po cca 150 000 km. Mějte se a hezké svátky Čadek Jarda
 
tomáš20:18 19.12.2010
Dobrý den, kolik stojí lpg s toroidní nádrží do auta VW POLO 1.2i 44kW, rv.2008. Děkuji
Dobrý den, 24 990,- Kč,montáž jeden den od 7 - 15 00,karta na LPG na naše čs,záruka po celou dobu životnosti vozidla. Čadek
 
Zdeněk Krobot12:44 18.12.2010
Dobrý den. Mám dotaz ohledně kvality LPG. Při kolika °C vlastně zamrzá LPG? Jaký je poměr - Propan - Butan na zimní období - je-li nějaký jiný než v létě... a přidává se něco do plynu jako protimrznoucí aditiva? A ještě jedna věc... při natankování nekvalitního LPG to v systému odnesou jen filtry, nebo se dá dosáhnout i nějakého většího (dražšího) poškození? Jinak jsem s Vaším systémem maximálně spokojen - rozdíl při provozu na LPG pocituji jen pri placení za tankování. přeji hezké svátky...
Odpařuje se propan-40stC,butan-0,5 st.C.V létě by mělo být 40%P , 60%B. V zimě 50 ku 50%, ale není, někdo dává 88%P.Proč? Protože je dnes proti butanu podstatně levnější.Protimrznoucí se nedávají.Filtry chytnou první nečistoty,ale spousta věcí prochází dál na vstř.lišty,a do reduktoru.Tam to karamelizuje nebo leptá membrány a pístky.Já beru jen značkové plyny do našich ČS.Vitogas,Prontogas,Tomegas,Flagu s Českým plynem. Tím neříkám, že tito značkoví dovozci nemají v LPG taky nečistoty. Mají ale zlomek toho, co ostatní.Já radši jedu nějaký km na benzin,než dát něco jiného.Hezké svátky i Vám a hodně levných kilometrů. Čadek
 
Karel 96918:20 17.12.2010
Dobrý den pane, provádíte už přestavby na nové motory 1,2 TSI (přepl�?ování turbem) ve Škodě Fabia? Jaká velikost toroidu se dá použít? A cena? Děkuji za odpověď.
Ne, ještě Ital neudělal na tyto typy nové programy a co vím, tak ani nikdo jiný.Mějte se Čadek