Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Fialka21:52 04.01.2011
Dobrý den! Po provedení prestavby je pry potreba cas od casu provadet prohlidky a vymenovat jednotlive Komponenty? Je to pravda? je to mozne provadet u vas? jak casto a za jakou cenu? Dekuji.
Ano, dobrý den, je to podobné jako u benzinu, občas nějaký filtr, svíčky, atd.Nemáme ujeté kilometry,tam se to mění když je třeba.Ano, provádíme to pochopitelně taky.Filtr kapalné fáze 130,filtr plynné fáze 495,prosím Čadek
 
Karel Baránek17:37 04.01.2011
Dobrý den, na Nissan Almera Tino r. 2001, 1.8. mám sekvenční vstřikování výrobce Tartarini, koupil jsem to již namontované, auto mi začalo na plyn cukat, myslím si, že to může být filtrem na plynou fázy nebo také membránou reduktoru. Provádíte opravy i tohoto výrobce a můžu se na Vás obrátit s opravou ? Dále prosím o předběžnou cenu v případě výměny obou komponentů. Děkuji.
Filtr kapalné fáze, filtr plynné fáze,přicpaný reduktor,nebo rozházená vstřikovací lišta. Nedělám system Tartariny, musíte AGW Líše�?,nemáme programy na PC, děláme jiné systemy. Mějte se Čadek
 
Beran16:23 04.01.2011
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na cenu montáže Toyoty Corolly 1,6 VVTi 81kW r.v.2003 s co největší nádrží do rezervy.Napište prosím cenu sekvenčního a pokud to půjde i s klasickým plynem, tak i cenu montáže druhého zařízení.Mám na mysli systém přepínání v závislosti na otáčkách - ne teplotě.Děkuji
Od roku 2002 má Toyota EOBD system, naše firma Vám tam nenamontuje klasické zařízení, pouze sekvent, cena 24 990,-Kč,přepínání automat při 30 st.C, nádrž buď 630/200 nebo 630/220.Klasika by tam střílela. Mějte se Čadek
 
Suchánek14:43 04.01.2011
Dobrý den, platí cena přestavby - Opel Zafira 1.8 92 kW, r.2004 - s toroidní nádrží za 24990,-? Děkuji za odpověď.
Ano, pokud je toroidní nádrž v kufru, pokud je dole pod vozem, tak venkovní toroid je + 1000,- Kč Mějte se Čadek
 
Jan Vančura10:29 04.01.2011
Dobrý den pane Čadku! Vše nej v roce 2011! Mám otázečku týkající se podržení záruky na novém vozidle. Když je záruka 5 roků stačí u Vás zaplatit 2000,- a Vy mi budete držet záruku na motor (spíš hlavu motoru) také 5 roků? Jak prosím pak bude vypadat případné využití této záruky - Vaší pojistky. Při zaklepání ventilů a jejich opravě ve značkovém servisu dostanu fakturu a tu mi pak proplatíte? . Musí na faktuře být pro Vaši pojistku uvedeno poškozeno provozem na LPG ? Co když tam bude pouze opotřebeno? Nebo pouze oprava hlavy motoru? Jaký bude pak postup? Předpokládám že jste ještě podobnou situaci neřešil nebo se pletu? Děkuji za konkrétní odpověď.
Dobrý den, naše pojistka se vztahuje na všechna poškození související s provozem na LPG. Jistě mi dáte za pravdu, že i u nového či zánovního motoru v záruce, který bude mít pouze benzínový pohon, může dojít k závadě čí poškození. Proto pojišťovna striktně vyžaduje tento postup: pokud vznikne závada, je nutné, aby se vyjádřil soudní znalec, zda závada souvisí s provozem na LPG, či nikoliv. Pokud by závada vznikla bez ohledu na LPG (např.praskne trubka, vyteče olej a zadřete motor, ..) musíte samozřejmě uplat�?ovat plnění u prodejce automobilu. Pokud znalec nazná, že jde skutečně o závadu způsobenou provozem či montáží zařízení LPG, pojistné plnění uplat�?ujete u nás. Každopádně je nutné dodržet výše uvedený postup, před samotnou opravou chce vozidlo vidět i likvidátor pojišťovny. Máte pravdu, zatím jsme takový případ nemuseli řešit. Krásný den, J. Čadková
 
Ota Reznicek 08:59 04.01.2011
Pokud zaruku nemem?
Tak máte auto po záruce.
 
Ota Reznicek08:12 04.01.2011
Dobry den,mam vazny zajem o prestavbu na alt.pohon LPG.Vlastnim vuz fiat punto 1.2 clasic r.v.2007 sca.20000km.Prosim o blizsi info. a cene,moc dekuji.
Sekvenční vstřikování, 24 990,-Kč, Pokud máte ještě záruku, umíme řešit, pokud chcete kartu na levnější plyny,dáme, ale musíte montovat u nás.Montáž jeden den od 7 do 15 00 Čadek
 
Matuska20:51 03.01.2011
Dobrý den!Rad bych prstavel ctyrvalec nissan primera 1,8 , r.v.2000 na LPG s pouzitim torroidni nadrze.Kolik by stala komletni prestavba, jaky by ste pouzil system vstrikovani a je mozne stale vyuzit akcnich cen prestavby?
24990,- Kč, sekvenční , zatím platí tato cena, asi dlouho nebude, benziny jdou po celém světě abnormálně vzhůru, ital nestačí vyrábět komponenty, na kolik nám zdraží a který den, zatím nevíme. Čadek
 
Zdeněk Krobot15:11 03.01.2011
Dobrý den, Změnila se nějak po novém roce provozní doba čerpací stanice v Brně? Nebo stále platí: po-pá: 9:00-12:00 , 13:00-18:00
Dobrý den, původní prodejní doba byla prodloužena ze 17,00 do 18,00 hod. Jinak zatím žádné další změny. Hezký den, J. Čadková
 
Zejda09:48 03.01.2011
Dobrý den, jsem majitelem vozidla Nissan Micra 1.2i 16V DOHC, 59kW, r.v. 2008, model K12 a po dotazu u prodejce Nissanu na možnost pořízení LPG, jsem od toho zrazován. V jiném dotazu píšete, že jste namontoval již asi 10x, jsou tedy již nějaké poznatky jak se vozidlo přizpůsobilo tomuto pohonu a jaká negativa to přináší? Pokud máte kontakt na některého majitele, nemohl by jste ho požádat o krátké zhodnocení třeba na můj meil? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, předám Váš dotaz , jestli budou chtít majitelé Micer odpovědět, ať odpoví,Čadek
 
Michal Kudláček11:42 29.12.2010
Dobrý den.Vaši LPG vestavbu mám sedmým rokem a ačkoli dělá čest Vaší firmě, tak budu pro větší rodinu nucen pořídit větší automobil.Jednou už jsem měl dotaz ohledně možnosti zapojení "NEsekvenčního" systému a tuto možnost jste mi zde na fóru potvrdil.Cena vestavby, respektive návratnost je při kilometrech co najezdím taková, že je mi jedno zda dám za přestavbu 18 nebo 25 tis. Proto mám následující dotaz. Jakou bude mít (o generaci dokonalejší)sekvenční systém pro mě výhodu..když ten stávající, jednoduchý jen s regulací přez lambdu funguej už 320tis.km!!(a i to bývávalo, regulační člen jsem vyškubl a nahradil škrťákem cca v polovině najetých km - to samozřejmě v nové zástavbě nelze - došlo k tomu při závadě regulačního el.mag.ventilu a jelikož chování auta i spotřeba touto svéráznou úpravou nijak neutrpělo tak jsem návrat k původnímu stavu neřešil)Takže jezdím spokojeně celou dobu se spotřebou lehce nad 9l v 15let staré 1.6ce 102k.svíčky používám levné vzduch filtr sem tam vyklepu.(jasně že když motor vytočím na 7tis pak podřadím na trojku a pustím plyn i spojku tak si střelí - no ale to je naprosto nesmyslný provozní stav, takže proč by to mělo vadit)No a na autě přitom není nic co by nešlo doma opravit vyměnit nebo vyčistit.Takže raději ještě jednou vlastní dotaz. Co získám když si nyní pořídím sekvenci? S pozdravem. Michal Kudláček
Dobrý den,lepší dávkování,automatické přepínání,nikdy nestřílí.A podle auta, do některých novějších už nic jiného než sekvent nenamontujeme,nic jiného by tam nefungovalo . Čadek
 
David Černý11:46 28.12.2010
Kod 186 A4000 .Děkuji
DR 15 YS , s normální elektrodovou vzdáleností 0,7 mm. Jsou postříbřené, vydrží spalovací teploty 850 st.Tohle bych dal já, mám je skladem stojí 82 Kč za kus. Jestli dáte jiné, tak jednojiskřišťové,a vzdálenost nechte 0,7 mm. Mějte se Čadek
 
DAVID ČERNÝ08:21 28.12.2010
Děkuji je to 76kw
Ještě - kod 186 A4000 Bipower, nebo 182 A4000, nebo kod 182 B6000 Čadek PS je to v malém nebo velkém TP
 
David Černý22:24 27.12.2010
Dobrý den měl bych na vás prosbu o radu mám fiata multipla cng rv:2000 a chtěl bych do něj dát svíčky "Bosch Super+6" v popisu svíček je napsáno že na cng je potřeba nastavit vzdálenost elektrody kolik na cng nastavit dekuji za odpověd.Černý
Dobrý den, dejte ještě přesné kW, pak odpovím Čadek
 
Kocourek Miroslav11:23 27.12.2010
MAM HYUNDAI ACCENT 1.4 71KW VE VAŠEM SEYNAMU JSEM JEJ NENAŠEL PROSÍM ZDA JE MOŽN�? MONT�?Ž LPG A CENA DĚKUJI
Ano, 24 990,-Kč , Pokud tam jeětě bylo kovové sání, může být montáž do 18 000,- Kč Mějte se Čadek
 
Pavel Marek21:44 23.12.2010
Dobrý den, před týdnem jsem si u Vás nechal namontovat LPG do Laguny, vše je v pořádku , až na jednu věc, auto , když přijíždím do křižovatky a vymáčknu spojku, otáčky spadnou a chcípne. Do měsíce přijedu na první servisní prohlídku po 1500 km. , ale přesto mě zajímá jaké jsou příčiny této závady. Děkuji Marek.
Pane Marek dobrý den. Přesně ty samé důvody, o kterých jsem Vám říkal při předání auta já i můj mechanik. V reduktoru jsou membrány a použitím lpg se mění jejich nastavení-to je způsobeno teplem,roztažnost látek.Do reduktoru jde z nádrže kapalná fáze a na plynnou se mění teplem od motoru.Pokud je změna větší,automatické ladění toto nestačí postihnout a uhlídat.Proto máte přijet na seřízení po 1500 km. Jestli to dělá častěji,netrapte se a přijeďte kdykoliv dřív,ale to jsme Vám určitě oba říkali taky.Děláme i mezi svátky.Mějte se Čadek
 
Jakub Matějka20:32 23.12.2010
Takze to je citit stejne jako benzin,nebo vubec,nebo to ma svuj zapach?A pri zrychlovani a drzeni auta ve vyzsich otackach ma motor stejny zvuk?Tomu rozumim,ze je vhodne mit nalepky,ale je to narizeno zakonem?
Benzin je taky cítit,nafta taky.LPG trochu taky.Motor má stejný zvuk, jako když jede na benzin.Ano, nálepky kontroluje STK i policie, je to nařízeno. Čadek
 
Jakub Mstějka19:41 23.12.2010
Dobry den,vazne uvazuji o montazi LPG do meho auta (BMW e36 318i cabrio).Nejde mi o vyhodnost,o te nepochybuji.Jde spis o to,ze jsem slysel ze auta na LPG smrdi,je opravdu citit nejaky charakteristicky zapach?Protoze v kabriotetu by to bylo nejspis velmi neprijemne.Dale mi jde o to, jestli motor neztrati svuj charakteristicky zvuk,jestli se ztisi nebo naopak bude hlucnejsi.No a nakonec bych si rad nechal dat tankovani pod vicko nadrze,je nutne ze zakona mit na viditelnem miste nalepku LPG?Diky za odpoved.
Kdyby to bylo cítit, tak na to nejezdí nějakých 25 milionů evropských aut.Hluk- volnoběžné otáčky jsou tišší,říká se tomu sametový zvuk.Plnící přípojka se dává k benzinu dost často.Nálepky jsou kvůli Vám,když budete po havárce v bezvědomí a hasiči Vás budou vyštípávat,měli by vědět,že je tam lpg,jinak Vám LPG může udělat obrovské puchýře a opařeniny.Hezké svátky Čadek
 
František Rezek23:20 22.12.2010
Dobrý den, mám u Vás namontováno 6 vozidel k mé spokojenosti celkem provozujeme na LPG cca 20 vozidel a chytáme další.Dotáz mám jestli již je možné namontovat LPG do vozidla Škoda Superb 3,6FSI 6 válec 190KW nové auto a na co vše přeberete záruku.Děkuji Rezek
Dobrý den, není.Vysvětlím.FSi nebo TSi motory vyžadují od Itala udělat specielní programy.Zde jsou vstřikovače benzinu umístěny přímo do spalovacího prostoru .Aby se nezničily,protože u benzinu jsou chlazeny benzinem,u plynu ne,musí ital udělat testy na brzdě a najet na motoru desítky tisíc km.Na jednom,zkušebním, ne na Vašem.Tento test vyhodnotí a při navyšování otáček aby se vstřiky nespálili, přepíná je při zvýšení otáček postupně zpět do benzinu.Proto po montáži lpg do FSi motoru jedete na LPG,ale máte taky spotřebu benzinu.Při vysokých otáčkách při přetáčení motoru, divočejší jízdě atd.přepíná do benzinu. Tyto testy dělá Ital z obchodních důvodů,protože jsou náročné a drahé,pouze na vozidla,kde je předpoklad,že se budou hodně montovat a prodá hodně sad na montáže.Tedy na nejběžnější typy.Pochybuji,že Vaše auto bude zahrnuto do testů tohoto typu. Mrzí mě,že Vám nedokážu podat příznivější informaci,ale zákaznící by si toto měli zjistit před koupí vozidla,pokud chtějí využívat výhody LPG. Záruky dokážeme, protože máme pojistky velkých pojišťoven přebrat písemně na motorové a jiné díly vozidel, dotčené montáží LPG a to na závady způsobené montáží či provozem na LPG.Je to na individuální jednání a záruky přebíráme po celou dobu působení záruky původní stanovenou prodejcem. Hezké svátky . Čadek
 
Kamil22:48 22.12.2010
Dobrý večer, děkuji za odpověď a mám jěště jeden malý dotaz, jelikož bych rád využil kufr co nejvíce, tak mne jěště zajímá, zda lze umístit lpg nádrž /válcovou/ podél jedné strany v kufru? nerad bych jí měl napříč a tím zničil velikost prostoru po sklopení sedadel. Díky za odpověď a i tu možnost zeptat se veřejně na tomto fóru, které pak poslouží i ostatním.
Ano, to lze bez problémů, můžeme ji dát klidně na stranu v kufru za řidiče,spolujezdce,klidné pod některou ze sedašek, někdy dáme mezi řidiče a spolujezdce atd. Nesmíme do deformační zony. Spusťte si průmět vozidla na zem, a do vzdálenosti 30 cm od okrajů bychom neměli být.To je základní pravidlo, i když někdy jsou opět výjimky. Nejlepší přijet k nám za mechanikama, co dělají zadky/montáže nádrží a plnících přípojek/ Prozradí Vám to během prohlídky.Taky motoráři po prohlídce předku řeknou co a jak.Divili byste se, co dnes fabriky montují za nové taje, co musíme všechno kvůli montážím LPG mebo CNG dělat za věci, které u karburátorových aut dříve neexistovali.Třeba předěláváme chladič i 1,5 cm vedle abychom si udělali místo jen na reduktor.Atd.Mějte se príma a hezké svátky Čadek