Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Robert10:10 12.04.2016
Ondřeji, lambda je pro bezchybný provoz na LPG nezbytná. ŘJ LPG si bere údaje o potřebném množství vstřikovaného LPG mimo jiné i z údajů z lambdasondy. Pokud tam máš nějakou čínu, doporučuji vyměnit za originál. Čínské lambdy, jakož i ostatní čidla a snímače málokdy fungují korektně a pokud ano, nebývá to nadlouho. Pokud smrdí z expanzní nádobky plyn, pravděpodobně membrány budou špatné. Záleží také na tom, kolik má reduktor najeto a jak je starý, to hodně o jeho stavu napoví.
 
Ondřej09:43 12.04.2016
Dobrý den, odepisuji ohledně Octavie z 11.4.2016. Na diagnostice jsem s vozem byl, napíchnuto, změřeno a vše v pořádku, až na lambdu. Ta si "honila" cca o 30% víc plynu než normálně takže se prý "uchlastává" plynem (lambda už není originální). To mi bylo řečeno. Ale lambda by neměla mít s plynem nic společného ne? LPG počítač si přeci sám řídí podle výpočtů kolik plynu bude motoru dávkovat. Jak jsem v servisu řekl že mi smrdí z expanzní nádoby na chladící kapalinu plyn, tak mi bylo hned řečeno že to bude reduktor. Nejlepší asi stejně bude nechat zrepasovat reduktor, protože snad nikdy nebyl vyndaný. Jinak gumička ve vstřikovači měněna byla. Zkusím rozebrat reduktor a uvidím.
 
mario19:42 11.04.2016
Dobry den, Chcem sa opytat aky system je odskusany do Fiatu Punto 1.4 8V 57kW? Vdaka.
Dobrý den, do tohoto vozu montujeme systém STAG s externím podtlakovým přimazáváním a s toroidní nádrží místo rezervního kola o obsahu 39l. Cena za kompletní montáž je 21.490 Kč. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Ondřej11:58 11.04.2016
Dobrý den, mám octavii 1 generace 1.6 AEE 55kw a lpg AG DGI, problém je že nedrží volnoběh tzn. že většinou chcípe, potom při jízdě strašně skáce a nedá se pomalu jet. Jede jen při plném zatížení motoru (vysoké otáčky).. Tento víkend jsem jel 400km a vše bylo v pořádku žádné cukání jen mi to asi 2x chcíplo na křižovatce. Kolik by stála tato oprava? Viděl bych to asi na vadné membrány v reduktoru že? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, problém nemusí být nutně v reduktoru, proto se nedá takto "nastřelit" ani částka. Doporučuji přijet, provedeme diagnostiku a z toho vyplyne i předpokládaná cena za opravu. Hezký den, J. Čadková
 
PaulofWoCC05:29 11.04.2016
Oldřich D. : Tato změna bude tedy za prvé od 1.7.2016 a za druhé...nemusíte se obávat, že žádné LPG vozidlo emisními testy neprojde. Pokud systém benzínového motoru pracuje správně, je těsný sací a výfukový systém a účinný katalyzátor, pak je velmi vysoká pravděpodobnost, že vozidlo projde emisemi jak na benzín tak na LPG. Jen bych doporučoval, řešit problémy s emisemi předčastně a ne na poslední den. Je pravdou, že se podmínky zpřísnili, ale nemyslím si, že LPG v autě by muselo jasně vykazovat důvody k neúspěšné zkoušce emisí.
 
Oldřich D.18:45 10.04.2016
Dobrý den, chtěl bych své budoucí vozidlo předělat na LPG, ale nyní jsem slyšel z více zdrojů, že od 1.6.2016 by mělo dojít ke zpřísnění emisních kontrol a že žádné z vozidel s LPG pohonem tyto zpřísněné testy neprojde. Co je na tom pravy a myslíte, že dojde k nějakým změnám tak, aby i vozidla na LPG emisemi prošla? Děkuji,OD
Dobrý den, všechny námi montované systémy splňují emisní limity na LPG. Zpřísnění od 1. 7. 2016 se týká především v povinnosti technika měření emisí načíst z řídící jednotky tzv. readiness kódy - stav jednotlivých komponent emisního systému vozidla. Tyto kódy se po smazání znovu nastaví až po několika (až desítkách) najetých km. Během této doby nelze úspěšně provést měření emisí - pokud jste těsně před měřením emisí, je nutno upozornit autoservis, ať nemaže tyto kódy. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Lukáš18:03 07.04.2016
Dobrý den, kolik je podle Vás ideální teplota pro přepnutí reduktoru? Měl jsem nastavených 35° ale zdá se mi to celkem moc. Nechal jsem přestavit na 30° a je to OK. Díky za odpověď.
Dobrý den, optimální rozmezí je mezi 30-35°C. Při nízkých venkovních teplotách se nastavuje vyšší teplota. Hezký den, Zdeněk Balabán, technik
 
Lukáš H.22:57 06.04.2016
Zdravím, mám vůz Škoda Octavia RS 1.8T, chipovana na 154kw, od vas zarizeni elpigaz. V poslední době se vyskytl takový jev že na dalnici při zrychlostech 180+ když je motor hodně v tahu a chci zrychlovat pod plnym plynem tak je citit v kabině plyn. V nižších rychlostech jsem to nepozoroval. Řeším to přepnutím na benzín, ale mám očekávat nějaký závažný problém nebo myslíte že to bude jen otázka nějakého doladění? Jinak jede auto pěkně, žadny jiny problem nepozoruji. Děkuji
Dobrý den, uvedený jev by mohl souviset se zamrzáním reduktoru. Doporučuji přijet na kontrolu zařízení. S pozdravem Z. Balabán, technik
 
alena13:48 05.04.2016
Dobrý den, prosím jak fungují po přestavbě na LPG motory Fiat třeba v Puntu 1,4 8V? Je nutné přimazávání, jaké mají ventily ve vztahu k provozu na LPG? Děkuji krásný den!
Dobrý den, realizovali jsme několik přestaveb do uvedeného vozu a všechny jsou bezproblémové. Přimazávání do těchto vozidel standardně nemontujeme. Cena přestavby je 19.900 Kč včetně toroidní nádrže na místě rezervy o obsahu 39l. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Lukas13:11 05.04.2016
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli lze namontovat LPG do hybridního vozidla. Jedna se Honda Civic 2002 1.3 IMA
 
Tomáš21:37 02.04.2016
Dobrý den, je vhodný pro zástavbu LPG motor ve Fordu Mondeo 2,5T 220HP HUBA ? Jaký systém a za kolik by jste mi doporučili. Děkuji Tomáš
Dobrý den, přestavba je možná. Doporučuji systém Landi Renzo s externím podtlakovým přimázáváním a toroidní nádrží místo rezervního kola. Cena za přestavbu je 36.940 Kč (v ceně je nádrž do 52l). Hezký den, Z. Balabán, technik.
 
Martin18:25 01.04.2016
Dobrý den,chtěl bych se zeptat na výměnu membrán nebo celého reduktoru Cometa. Jaká je cena a jesti se ještě dělá. Mám ho ve fabii od roku 2006,se systémem elpigz 01 montáž byla provedena u vás. Auto při přidání plynu netáhne a dusí se na benzín to jede. Díky za odpověď
Dobrý den, podle popisovaných příznaků nemusí být příčina stoprocentně v reduktoru, i když vzhledem ke stáří montáže se tato varianta nabízí. Zda by šlo o repas nebo by byla třeba výměna celého kusu zjistíme, až reduktor uvidíme. Každopádně výměnu membrán u tohoto reduktoru provádíme, cena za repas (práce plus materiál) je 2.490 Kč. Oprava je cca na 3 hodiny, je třeba se objednat. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Lukáš17:45 01.04.2016
Dobrý den, zajímalo by mne jestli při částečném poškození motoru z důvodu zaklepání ventilů či jiného možného poškození vlivem jízdy na LPG by výsledek měření emisí na technické prohlídce byl stejný jako kdyby byl motor v pořádku bez jakýchkoliv problémů, tedy jestli by se z tohoto měření emisí dalo třeba zjistit jestli se něco na motoru děje? (myslím tím měření před 2 lety na technické a ted, jestli by byl nějaký rozdíl)
Dobrý den, v tomto případě bude při měření emisí naměřena vysoká hodnota obsahu nespálených uhlovodíků (HC). Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Jarda09:28 31.03.2016
Dobrý den, Chtěl jsem se zeptat ohledně Ford Focus MK3 s motorem 1.0 Ecoboost, dá se přestavět na plyn? Pokud ano je zde místo na toroidní nádrž místo rezervy. Mám pocit že tohle auto rezervu nemá (aspoň myslím v základu) tak si právě nejsem jistý jestli je zde nějaké místo na toroidní nádrž?
Dobrý den, neuvádíte kód motoru. Jedná-li se o přeplňovaný motor, je přestavba možná. U jiných typů motorů potřebujeme pro přesnou odpověď znát kód motoru (např. M1DA). Nemáme informace o všech verzích karosérie, ale u námi montovaných přestaveb byl prostor pro rezervu zachován, přestože základní výbava rezervu neobsahuje. V tomto případě je možno do tohoto prostoru umístit toroidní nádrž.Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Skalicky19:27 26.03.2016
Dobry den,vlastnim vuz Nissan Pathfinder r.v. 1999, 3.3 4wd 6v,110kw.Je mozne namontovat lpg a kolik by stala cca prestavba.Dekuji
Dobrý den, přestavba je u tohoto typu možná. Doporučuji systém Lovato s externím podtlakovým přimazáváním, cena přestavby je 35 440,- Kč. V ceně je zahrnuta základní válcová nádrž do 45 l. Pokud budete mít zájem o větší nádrž a technicky to bude proveditelné, je možné zvolit i jinou velikost či typ. V tom případě se, prosím, zastavte u nás na firmě, v pracovní době bez objednání, vše změříme a řekneme si, jaké jsou možnosti. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Jan23:16 25.03.2016
Dobrý den, uvažují o koupi Mazda 6 gh 2008 s nájezdem 80-115 tisíc km. Jaký motor je nejvhodnější na přestavbu, 2.0l (108kw) nebo 2.5l (125kw)? Rád si poslechnu Vaší nabídku a jak dlouhé máte čekací lhůty. Za odpověď předem děkuji
Dobrý den, přestavba je možná do obou typů motorů. Doporučuji systém Landi Renzo s externím podtlakovým přimázáváním a toroidní nádrží místo rezervního kola. Cena za přestavbu je 26.440 Kč (v ceně je nádrž do 52l). Montáž trvá 1 den, objednací lhůta je různá, ale max týden. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
PaulofWoCC11:27 25.03.2016
Robert: Jinak výměna membrán s demontáží/montáží reduktoru a nastavením nemůže přesáhnout 2 hodiny i s pauzou na svačinku a cigárko. -----/////----- A co tak zasraný 5-10let používaný reduktor pořádně vyčistit? Za předpokladu, že se na to čištění vykálím, tak to taky zvládnu. Ale snažit se vyčistit připečené usazeniny trochu kvalitněji, nemyslím si, že to zvládnete za 2 hodiny vč. dem/montáže. Za 2hodiny opravdu zvládnu reduktor demontovat a namontovat. Samozřejmě i "opravdu jen vyměnit membránu/y". Ale co tak např.vyškrabat labyrint u reduktoru Tartarini SEQ/G, kór, když nejde povolit šroubeček talířového kola? A dalších 10takových...
 
Robert09:40 24.03.2016
...asi bych se vyhnul značkovým servisům, myslím, že u běžného plynaře by částka za výměnu membrány nepřekročila Kč 2000,-. Ale ať bude značka auta jakákoliv, značkový servis si prostě naúčtuje peníze naprosto neúměrné, nehledě na to, že LPG není většinou jejich šálek kávy a diagnostika i oprava samotná většinou trvá neúměrně dlouho,nehledě na úspěšnost opravy. Jsou servisní zásahy, které bohužel nikdo jiný neudělá, např. nastavení ŘJ LPG, která bývá pro běžné servisy LPG "uzamčená" a dostane se do ní pouze autorizovaný značkový servis. Ale mechanické opravy, jakou je např. výměna memrán, není problém udělat u kteréhokoliv plynaře za zlomek ceny značkového servisu
 
Ludvík Vacula09:25 24.03.2016
Tak oprava trvala 14 dnů. Týden zjišťovali závadu a týden sháněli BRC membránu. Cena 6000 cca. Nevím přesně je to auto kamarádky. Takže kontrolní otázka: které značce aut se na LPG vyhnout? Jenže která nám tedy zbyla? Fiat?
 
Robert15:06 23.03.2016
za 10 kkč výměna membrán reduktoru, které stojí v řádu stokorun?!? Už jsem teda viděl a zažil ledacos, ale toto teda ještě ne. V tom případě doporučuji rovnou koupit celý nový reduktor, který stojí okolo 2000 Kč a velmi jednoduše vyměnit buď sám, případně u kteréhokoliv plynaře.Nicméně, není nic snažšího než příslušný servis Hyundai oslovit a tuto otázku mu položit.Pokud budou mlžit a odpovídat stylem: přijeďte, podíváme se na to a domluvíme se, oslovil bych někoho jiného, kdo umí být konkrétnější.Jinak výměna membrán s demontáží/montáží reduktoru a nastavením nemůže přesáhnout 2 hodiny i s pauzou na svačinku a cigárko. Jde ovšem také o přístupnost/nepřístupnost a složitost vyjmutí reduktoru, v některých modelech je kvůli tomu třeba rozdělat "půl auta". Pak je to samozřejmě jinak, záleží na konkrétním modelu a umístění reduktoru