Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Tomáš19:42 25.04.2016
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli by šlo namontovat LPG do Chevroletu Lacetti 1.4 70kw, r.v. 2005 a jaký systém byste doporučili a kolik by to stálo. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, přestavba tohoto vozidla je možná. Jako systém bych doporučil buď Lovato (cena 25.490 Kč) nebo novinku EuropeGAS (cena 24.490 Kč, popis viz http://autolpg.cz/europegas-65.html). Obě ceny jsou za kompletní montáž včetně toroidní nádrže místo rezervy do 52l a externího podtlakového přimazávání, které bych do tohoto typu vozu doporučil. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Zdeněk D.19:01 25.04.2016
Dobrý den, chtěl bych si koupit vw golf 1,2 tsi r.v.2015.Kolik u tohoto modelu by stála přestavba na lpg u vás? Děkuji Zdeněk D.
Dobrý den, pro potvrzení možnosti montáže do tohoto vozidla potřebujeme znát kód motoru. Pokud by to bylo možné, je cena u těchto vozidel 38.990 Kč (systém Landi Renzo, cena je včetně toroidní nádrže místo rezervy do 52l). Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Jan Polách07:19 21.04.2016
Dobrý den, mám v úmyslu pořídit si Mazdu 6, r.v. 2013, benzín, 2.0 bez turba. Chtěl bych se zeptat, zda děláte i japonské auta, příp. kolik by tato přestavba na LPG stála. Děkuji. Jan Polách
Dobrý den, u vozidel Mazda 6 provádíme přestavbu na LPG. Jako systém doporučuji Landi Renzo. Cena za kompletní montáž včetně toroidní nádrže místo rezervy do 52l je 24 990 Kč. Do tohoto typu vozidla doporučujeme montáž externího elektronického přimazávání (v rámci montáže se slevou, cena: 1 500 Kč). Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Radek20:42 19.04.2016
Dobry den, mam od Vas LPG zarizeni na mem VW golf 1.4 16V od roku 2010. Celou dobu jsem nemel zadny problem, az v poslednich ca.2 mesicich jsem zaznamenal netesnost u plniciho hrdla- i prechodova cast k hadici dale za plnicim ventilem je vlhka..Nekdy se u stojiciho auta udela mensi kaluz pod plnicim ventilem. Co by mohlo zpusobovat tuto netesnost a jak nakladna by byla oprava? Dekuji za Vasi odpoved
Dobrý den, na základě těchto informací nejsem schopen přesně stanovit příčinu, nejlepším řešením je přijet na kontrolu a opravu. Cena opravy bude v řádu stokorun. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Jirka18:26 19.04.2016
Dobrý den, mám Hyundai i30 kombi,r.v. 2014, motorizace 1,6 GDI (99kw) typ motoru G4FD, najeto 15 000 a uvažuji o přestavně na LPG, je možné toto auto přestavět? Máte kladnou zkušenost s přestavbou tohoto motoru? u hyundai mi řekli, že s LPG nemají kladnou zkušenost. Pokud by byla možná přestavba, tak jakého výrobce montážní sady by jste upřednostnil? Jaký je možný maximální objem toroidní nádrže (místo rezervy)? Je potřeba přimazávání, pokud ano, které by jste doporučil? Od Hyundai mám ještě záruku přes 3 roky, v případě, že namontuju LPG dáte mi záruku na přestavbu? Od kolegy mám na Vaši firmu kladné reference, takže se určitě obrátím na Vás. Jaká by byla celková cena přestavby? Děkuji za odpověď
Dobrý den, u tohoto vozidla je přestavba možná. Přestavba již proběhla u několika vozidel a nebyl zaznamenán žádný problém. Pro tento typ motoru je upraven systém Landi Renzo. Do tohoto vozidla standardně montujeme nádrž 51l, pro přesné stanovení maximální velikosti doporučuji přijet kdykoli v pracovní době na přeměření prostoru rezervního kola konkrétní verze vozidla. Přimazávání se u přímovstřikových motorů nepoužívá. Záruka na přestavbu samozřejmě je, ale máte zřejmě na mysli pojištění případných škod v souvislosti s provozem LPG. Jednak máme vlastní pojistku kryjící tato rizika, jednak nabízíme připojištění vozidla, podrobnosti viz http://autolpg.cz/pripojisteni-motoru-46.html. Cena přestavby je 38.990 Kč včetně toroidní nádrže do 52l. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Martin13:38 19.04.2016
Chtěl bych přestavbu na Mitsubishi Colt motor 135930, 1332ccm, 70kW, 5dveří. r.v.2006, najeto 129000km. Co byste doporučil? Za jakou cenu? Je nutné přimazávání ventilů?
Dobrý den, přestavba tohoto vozidla je možná. Jako systém bych doporučil buď Lovato (cena 25.490 Kč) nebo novinku EuropeGAS (cena 24.490 Kč, popis viz http://autolpg.cz/europegas-65.html). Obě ceny jsou za kompletní montáž včetně toroidní nádrže místo rezervy do 52l a externího podtlakového přimazávání, které bych do tohoto typu vozu doporučil. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Petr21:43 18.04.2016
Dobrý den, mám zájem o přestavbu na LPG vozidla Volvo V40, r. v. 2002, 1,8, benzín, 90 kW, typ motoru B4184S2. Jaký typ zařízení by byl nejvhodnější, za jakou cenu a kdy by bylo možné přestavbu zrealizovat. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, doporučuji systém EuropeGAS s externím podtlakovým přimázáváním a toroidní nádrží místo rezervního kola. Cena za přestavbu je 24.490 Kč (v ceně je nádrž do 52l). Hezký den, Z. Balabán, technik.
 
Bořivoj20:00 15.04.2016
Dobrý den.Uvažuji o koupi Hyundai i30,1,6 GDI/99kw a doslechl jsem se,že s přestavbou jsou nějaké problémy. Chci se zeptat,co je na tom pravdy a zda Vy toto auto předěláváte a za kolik. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jedná se o motor s přímým vstřikem paliva. Do někerých typů motorů přestavbu na LPG nabízíme, ale pro další informace potřebuji znát znát kód motoru (např. G4FD). Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Jan Kolář13:03 15.04.2016
Dobrý den, lze přestavět na LPG 1,6 THP S&S 208k/153kW Peugot 208 GTi? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, jedná se o přeplňovaný motor s přímým vstřikem paliva. Pro toto vozidlo bohužel nemáme k dispozici vhodné zařízení. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Pavel18:00 14.04.2016
Dobrý den, podvakráte se mi již stalo,že mi melodicky pískal přepínač LPG-nemyslím tím rezervu ply\nu,ale zřejmě se bude jednat o přimazávání- vše montováno u vás. Hladina Vap Saveru je 3/4 nádržky- můžete mi zhruba říct a o co se jedná ? Mám to k vám 130 km,tak jestli to je jen nějaká prkotina.... Děkuji
Dobrý den, tato signalizace může mít více příčin - řídící jednotka požaduje servis, nízký tlak v reduktoru, chyba některého senzoru atd. - z popisu nelze přesnou příčinu určit, je nutno navštívit servis a provést kontrolu systému. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Jan22:52 13.04.2016
Dobrý den, vážně uvažuji o přestavbě na LPG. Můj vůz je Toyota Avensis T27 11/2009 s čtyřválcovým atmosferickým motorem Valvematic 1.8 (108 kW). Mám najeto ca. 90.000 km. Našel jsem jen velmi málo informací na německých diskuzních forech, několik diskutujících upozorňuje na příliš měkká ventilová sedla a z toho rezultující následné poruchy. Máte s přestavbou tohoto vozu zkušenosti a je možné ji bez výtek doporučit? Je v takovém případě zcela nutné přimazávání? Žiji v současnosti v Německu a rád bych nechal LPG přestavit u solidní firmy v ČR. Nechci ale předělávat motor, který by na to nebyl stavěn, na to jsem s ním až příliš spokojen. V případě, že by to nebyl problém, poprosím o cenovou nabídku. Díky
Dobrý den, realizovali jsme několik přestaveb těchto vozů na LPG a jsou bez problémů. Přimazávání ventilů do těchto motorů je potřebné. Doporučujeme systém Landi Renzo, nádrž toroidní místo rezervního kola 51 l a externí podtlakové přimazávání, celková cena přestavby 26.490 Kč. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Mario15:17 12.04.2016
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď ohľadne Fiatu Punto 1.4 8V. Chcem sa opýtať, či je lepšie nechať si prestavať takéto auto alebo kúpiť s fabrickou prestavbou, kde dávajú pokiaľ viem systém Tartarini, aká je kvalita a funkčnosť tohto systému? ďakujem.
Dobrý den, systém Tartarini je dobrý a spolehlivý. Nevím, za jakou cenu Vám firemní zástavbu LPG nabídli, my máme v nabídce kvalitativně srovnatelný italský systém Lovato s externím přimazáváním. Cena je v tomto případě 25 490,- Kč. Servisní náklady minimální, např. lpg lištu a reduktor je možné časem repasovat, nikoliv měnit za nové díly. Servis by Vás měl informovat o cenách za případné opravy (a zda repasují a opravují, nebo rovnou vyměňují za nové díly). Setkáváme se i s tím, že u firemních zástaveb jsou zakodované řídící jednotky, takže se s nimi nelze spojit a seřídit v jiném servisu (také byste tím pravděpodobně přišel o jejich záruku) a jste nucen trvale servisovat u prodejce. Rozhodnutí je zcela na Vás, jen je užitečné mít předem maximum informací. Hezký den, J. Čadková
 
Richard12:43 12.04.2016
Dobrý den, je možné namontovat lpg do Peugeot 308 1.6VTi SW Premium 7-místná verze? Pokud ano, jaký objem nádrže se tam vejde, kolik by to stálo a jak to snáší motor? Mám nyní 1/2 roku od vás namontované lpg (stag) u octavie combi I. tour 1.6 75kw. Dá se v rámci úspory to přehodit do Peugeotu? Díky Richard
Dobrý den, LPG do Peugeotu 308 montujeme. Doporučujeme systém Landi Renzo s externím podtlakovým přimazáváním. Do vozidla by měla jít namontovat venkovní toroidní nádrž místo rezervního kola o obsahu 56 l - před vlastní montáži provedeme přesné zaměření pro volbu maximální velikosti nádrže pro konkrétní model karoserie. Cena za přestavbu je 27.890 Kč (včetně přimazávání a zmíněné nádrže). Přemontáž LPG STAG je možná do motorově obdobného vozu, ale tato vozidla jsou zcela jiná. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Robert10:47 12.04.2016
Ondřeji, pro zjednodušení si představ,že ŘJ LPG pracuje s údaji z originální ŘJ motoru. Pokud tato nemá relevantní údaje ze všech čidel a snímačů včetně lambdy, nemůže ani LPG fungovat korektně. Jinak tebou popisované problémy mohou být způsobeny jak zmiňovanými membránami,tak i lambdasondou, případně vstřikovači LPG nebo i ucpanými filtry LPG. Pokud nevíš, kdy byly filtry naposledy měněny, doporučuji výměnu, to je nejjednodušší a nejlevnější věc, kterou můžeš udělat.Rozhodně bych napíchl ŘJ motoru na VAG a zkontroloval paměť závad, to ti také může ledacos napovědět. také zapalování není od věci zkontrolovat, svíčky,VN kabely... holandské systémy jsou opravdu kvalitní,ovšem vyžadují servis a údržbu jako všechny ostatní. nic bohužel není navěky a při tristní kvalitě LPG paliva v ČR holandské systémy se svou propracovaností dost trpí a vyžadují servisní zásahy možná častěji, nežli například systémy italské nebo polské. Navíc jestli se ti v tom vrtal nějakej ferda mravenec, práce všeho druhu, je dost možné, že ti rozhodil nastavení ŘJ LPG a můžeš měnit jednu věc za druhou a stejně to bude pořád marný. Každopádně zkus co jsem ti napsal a uvidíš, plynaře můžeš navštívit až vše ostatní selže
 
Ondřej10:21 12.04.2016
Roberte, nejsem plynař, takže děkuji za upřesnění :-) Bylo mi právě řečeno, že při přepnutí na LPG lambda není vůbec potřeba, že se "vypne". Každopádně budu asi hledat příčinu toho, proč si lambda dává o 30% víc plynu než by měla. Bud je špatná lambda nebo asi ten reduktor. Spíš budu nejdřív řešit reduktor (stejně potřebuje repas nebyl ještě dělaný a může mít přes 130 000 najeto) než lambdu za 2500. Nejhorší je že si s tím plynem snad nikde neví rady. Buď to v životě neviděli, nebo to roznimrali ještě víc než to bylo. Asi tu moc Holandské systémy nemají rádi a přitom čtu na tyto systémy jak jsou geniální. No nic, zkusím se popídit a uvidím co bude dál. Děkuji Vám za info.
 
Robert10:10 12.04.2016
Ondřeji, lambda je pro bezchybný provoz na LPG nezbytná. ŘJ LPG si bere údaje o potřebném množství vstřikovaného LPG mimo jiné i z údajů z lambdasondy. Pokud tam máš nějakou čínu, doporučuji vyměnit za originál. Čínské lambdy, jakož i ostatní čidla a snímače málokdy fungují korektně a pokud ano, nebývá to nadlouho. Pokud smrdí z expanzní nádobky plyn, pravděpodobně membrány budou špatné. Záleží také na tom, kolik má reduktor najeto a jak je starý, to hodně o jeho stavu napoví.
 
Ondřej09:43 12.04.2016
Dobrý den, odepisuji ohledně Octavie z 11.4.2016. Na diagnostice jsem s vozem byl, napíchnuto, změřeno a vše v pořádku, až na lambdu. Ta si "honila" cca o 30% víc plynu než normálně takže se prý "uchlastává" plynem (lambda už není originální). To mi bylo řečeno. Ale lambda by neměla mít s plynem nic společného ne? LPG počítač si přeci sám řídí podle výpočtů kolik plynu bude motoru dávkovat. Jak jsem v servisu řekl že mi smrdí z expanzní nádoby na chladící kapalinu plyn, tak mi bylo hned řečeno že to bude reduktor. Nejlepší asi stejně bude nechat zrepasovat reduktor, protože snad nikdy nebyl vyndaný. Jinak gumička ve vstřikovači měněna byla. Zkusím rozebrat reduktor a uvidím.
 
mario19:42 11.04.2016
Dobry den, Chcem sa opytat aky system je odskusany do Fiatu Punto 1.4 8V 57kW? Vdaka.
Dobrý den, do tohoto vozu montujeme systém STAG s externím podtlakovým přimazáváním a s toroidní nádrží místo rezervního kola o obsahu 39l. Cena za kompletní montáž je 21.490 Kč. Hezký den, Z. Balabán, technik
 
Ondřej11:58 11.04.2016
Dobrý den, mám octavii 1 generace 1.6 AEE 55kw a lpg AG DGI, problém je že nedrží volnoběh tzn. že většinou chcípe, potom při jízdě strašně skáce a nedá se pomalu jet. Jede jen při plném zatížení motoru (vysoké otáčky).. Tento víkend jsem jel 400km a vše bylo v pořádku žádné cukání jen mi to asi 2x chcíplo na křižovatce. Kolik by stála tato oprava? Viděl bych to asi na vadné membrány v reduktoru že? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, problém nemusí být nutně v reduktoru, proto se nedá takto "nastřelit" ani částka. Doporučuji přijet, provedeme diagnostiku a z toho vyplyne i předpokládaná cena za opravu. Hezký den, J. Čadková
 
PaulofWoCC05:29 11.04.2016
Oldřich D. : Tato změna bude tedy za prvé od 1.7.2016 a za druhé...nemusíte se obávat, že žádné LPG vozidlo emisními testy neprojde. Pokud systém benzínového motoru pracuje správně, je těsný sací a výfukový systém a účinný katalyzátor, pak je velmi vysoká pravděpodobnost, že vozidlo projde emisemi jak na benzín tak na LPG. Jen bych doporučoval, řešit problémy s emisemi předčastně a ne na poslední den. Je pravdou, že se podmínky zpřísnili, ale nemyslím si, že LPG v autě by muselo jasně vykazovat důvody k neúspěšné zkoušce emisí.