Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Musil Jan22:57 25.08.2017
Dobrý den, prosím o Váš názor na nutnost použití setu flashlube u motoru Dacia Logan MCV, 1.2 54 kw pro budoucí montáž lpg. Bylo mi vysvětleno, že ne, já u skoro nového vozu nemusím za každou cenu šetřit, děkuji, zaujaly mne Vaše profesionální odpovědi, díky, Musil.
 
Josef F.12:52 24.08.2017
dodrý den, přečetl jsem si ve vašem fóru že se již někdo dotazoval na Hummra H3 ohledně přestavby na LPG, chtěl bych se zeptat na H2 s motorem 5967 cm3,jestli tam není nějaký problém.
 
Hybrid09:45 24.08.2017
Ještě na téma Hybrid jak se tady probíralo. Našel jsem na stránkách spritmonitor 3 Yarisky na LPG v Hybridu. Zda jde o překlep majitele nebo je to pravda nedikážu zjistit. Takže je možné že tři šílenci existují!
 
David12:55 23.08.2017
Dobrý den, Minulý měsíc jsem měl u vás auto na ročním servisu. Žádal jsem, aby byly vyměněny svíčky, jelikož mám na LPG nájezd 100tis km a ještě měněny nebyly. Bohužel se tak nestalo a co čert nechtěl, začla chladná rána a já jezdím na 3 válce. Jaké jsou prosím předepsané svíčky na Octavia II 1,6MPI, 75kW Děkuji David K.
 
Pavel16:57 17.08.2017
Dobrý den, prosím Vás je Lexus RX 350 V6 203KW r.v. 2007-8 vhodný na zástavbu LPG? Pokud ano, který systém by byl nejvhodnější a musel by mít přívstřik benzínu? Děkuji za odpověď Pavel R.
Dobrý den, systém LANDIRENZO, je možné uvažovat také o externím podtlakovém přimazávání (není nezbytně nutné). Přívstřik benzínu rozhodně ano. Krásný den, Jarka Čadková
 
Michal14:30 17.08.2017
Pro pana Ladislava..... http://www.hybrid.cz/tesla-model-s-100d-elektromobil-s-nejvyssim-dojezdem-na-svete-536-km
 
Ladislav14:04 17.08.2017
Dobrý den, Uvažuji o koupi auta Tesla model Model S 100D? Je tento model vhodný na přestavbu LPG? Děkuji.
 
Pavel10:30 11.08.2017
zdenek zavadil- Taky jsem o tom uvažoval,ale nejsou s tím zkušenosti. Při snížení teploty nutné pro přepnutí,je v létě spotřeba cca 5 l/1000km- pro toho,kdo jezdí dálky. I míň-to se pak nevyplatí a při poruše si s tím stěží někdo v Bulharsku poradí... Mám Avensise 1.8 2012,montováno do nového auta,systém Lovato a najeto cca 80 000Km na plyn. Se zárukou a ještě u PANA ČADKA. Pěkný den přeju a LPG zdar>>
 
Robert12:36 10.08.2017
Pane Zavadile, technicky by takové přestavbě zřejmě nic nebránilo. Ovšem velkou neznámou bude návratnost. Jak dlouhé trasy a jak často budete na benzín jezdit, pak je ještě potřeba připočíst čas, kdy se musí jet na benzín, než se dostatečně prohřeje motor a reduktor. Podle mého to bude z ekonomického hlediska sebevražda s návratností blížící se 100.000 km. pokud tedy nejste zarytý ekolog a nezáleží Vám především na ochraně životního prostředí, to by pak dávalo smysl. Další věc je, že takové vozidlo bude velmi překombinované a troufnu si říct, že budete každou chvíli řešit nějaký problém. Pokud máte do takové přestavby přesto chuť a hybridní auto vlastníte, zkuste třeba 3-6 měsíců pozorovat a počítat najeté km na benzín a pak si proveďte kalkulaci návratnosti takové investice. Mám pocit, že si potom přestavbu rychle rozmyslíte :-)
 
zdenek zavadil10:18 10.08.2017
Dobrý den, řešili jste někdy lpg do hybridu? Pro soalovací motor? Třeba auris hybrid, yaris hybrid, jazz hybrid? Asi teoreticky by to mohlo jit.....
 
Mario10:11 08.08.2017
Dobrý den, mám Dacia Sandero s orginál LPG máte zkušenosti s odblokováním ŘJ ? nebo jiné řešení výměny ŘJ za jinou a následně servisovat. Děkuji Mario
 
Eda22:00 03.08.2017
Pane Martin,nechte si namontovat novou ridici jednotku lpg ,cca za 6000kc, a mate klid. Stejne vas to nemine,pa Eda
Ono to vždy není tak jednoduché, u firemních zástaveb se občas musí měnit s ŘJ i vstřikovací LPG lišta s kabeláží, což je investice větší. Zůstane Vám tam kromě ostatních komponentů starý reduktor, který už má své nejlepší také za sebou. Takže buď postupně obnovujete typ systému, který byste si v ČR třeba vůbec nenechal namontovat (některý z holanských, nebo BRC, apod) a ve finále Vás to v horizontu např. 2 let vyjde na stejné a mnohdy i větší peníze, než kompletní jednorázová předělávka "předku". Chce to vždy dobrou rozvahu v začátku. Krásný den, J. Čadková
 
luboš černý14:46 02.08.2017
prosím o cenu přestavby na mazda 6 rok 2004 2.0. s nádrží do rezervy děkuji
Dobrý den, v tomto případě systém LANDIRENZO s externím podtlakovým přimazáváním. 24 990 + 1 500 = 26 490,- Kč. Uvedená částka je kompletní vč. toroidní nádrže do objemu 52 l, zápisu do TP (legalizace), DPH. Krásný den :), J. Čadková
 
Daniel12:31 19.07.2017
dobry den mam na vas dotaz.mam f.focus r.v.2002 1.6 74kw.lpg sekvecni magic 2.Jaky je vhodny katalyzator do vyfuku,diky za odpoved.
Dobrý den, výběr katalyzátoru se řídí tím, zda je vhodný pro typ vozidla bez ohledu na LPG. Hezký den, J. Čadková
 
Robert09:13 19.07.2017
Martin: No za zkoušku nic nedáte... ale moc bych se divil, kdyby na protokolech od německé STK byly tyto kódy uvedeny. Spíše by měl efekt postup, který navrhuje pí. Čadková, tzn. oslovit firmu, která prováděla zástavbu LPG - pokud je z nějakých dokumentů zřejmé, která to byla. Německé firmy mívají v tomto ohledu férový a vstřícný přístup a velmi pravděpodobně Vám kódy sdělí, jediný problém bude dobrat se k té konkrétní firmě, která přestavbu dělala a poté k přesné identifikaci Vašeho LPG zařízení.. každopádně přeji hodně štěstí ať se podaří rychle vyřešit.
 
Martin14:01 18.07.2017
Moc děkuji za odpověď. Autorizovaný servis se do jednotky bohužel také nedostane. K autu jsme při koupi dostali protokoly o dvou technických prohlídkách v Německu, v nich jsou vypsány nějaké čtyřmístné a jeden třímístný kód (Em.-schl.-Nr. a Schlüssel Nr.2,3) Mohlo by se jednat o kódy k jednotce?
Dobrý den, měli jsme tu také případ, kdy si majitel vozidla vyžádal kód přímo u firmy, která zástavbu prováděla. Koupili si k tomu také SW a připojovací kabel. Vždy, když přijedou na seřízení, používáme tyto dodané komponenty. Zda byste byl stejně úspěšný, nedokáži odhadnout. Krásný den, J. Čadková Jen dodám, že šlo o dovoz z Itálie a když to šlo tam... :)
 
Robert12:06 18.07.2017
pokud je zablokovaná ŘJ, jedná se pravděpodobně o "tovární" přestavbu Mitsubishi (případně dodatečnou přestavbu prodejce Mitsubishi) a nikdo jiný se s ŘJ nespojí. bez kódu je to prakticky nemožné. Je možné vyzkoušet nějaké kombinace jako 123456 nebo 1111 případně admin apod, ale málokdy to vede k žádoucímu výsledku. Je možné požádat místní autorizovaný servis Mitsubishi, zda nebude umět se s ŘJ spojit, pokud ne, nezbývá než výměna ŘJ za jinou spolu s elektroinstalací. Nebo jezdit a jezdit dokud nenastane nějaká fatální závada která provoz na LPG znemožní. Pak dle aktuálního stavu vozidla zvážit, zda se vyplatí drahá přestavba systému, případně ježdění pouze na benzín nebo prodej vozidla....
 
Martin11:50 18.07.2017
Dobrý den, z Německa jsme koupili Mitsubishi Space Star s LPG od Lovata. Má však zablokovanou řídící jednotku, nemůžeme ho servisovat. Zatím nám nikde nedokázali pomoci, a to ani ve Strakonicích, kde Lovata dělají... Je nějaká možnost, jak se do řídící jednotky dostat? Děkuji za odpověď
 
Venda18:59 10.07.2017
Zdravím mám AG systém LPG na vozidle Citroen Xsara Break 1,6 a chtěl bych vědět zda vše správně funguje jak má.Co mě prosím doporučíte,upozornuji že v této věci nejsem znalý.Děkuji za informaci.Venda
Dobrý den, zašlete, prosím, na naši e-mailovou adresu fotky motorového prostoru a řídící jednotky LPG, „podíváme se“ na systém alespoň tímto způsobem, pak napíšeme :). Krásný den, J. Čadková
 
Robert08:05 26.06.2017
..ještě bych snad dodal to, že není ani vhodné brát benzínu plnou nádrž (pokud jezdíte na LPG). Dle mé zkušenosti je optimální množství mezi 1/2 a 1/4 a benzín je dobré pravidelně doplňovat čerstvým benzínem, zpomalí se tím degenerace starého. To je jeden důvod proč nebrat plnou a druhý důvod je, že při vyšší hladině BA přijde těsnění u čerpadla do styku s benzínem mnohem častěji než při hladině nižší a pokud je choulostivé na E85, velmi se tím urychlí jeho degenerace a rozpad. Proč nemít hladinu BA nižší než 1/4 je asi zřejmé, čerpadlo se dostatečně nechladí a po delším provozu v tomto režimu odejde. Kritický je provoz s tzv. "hladovým okem", pokud se takto jezdí čerpadlo odchází velmi brzy...