Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

RobertM21:46 26.12.2015
Toman M.: levá strana monitoru, dole - Kontakty...
 
Toman M.11:00 26.12.2015
Dobrý den, potřebuji poradit s "problémem" technického charakteru na LPG zařízení, ale je nesmysl to zde podrobně popisovat a tak bych poprosil o tel. číslo na Vašeho pracovníka, se kterým bych to mohl probrat po telefonu, event. si přímo s ním dohodnout konkrétní termín návštěvy servisu. Za odpověď děkuji. Toman M.
Sobrý den, 734 754 832. S pozdravem Sobotka - technik
 
František10:10 21.12.2015
Dobrý den, Chtěl bych si u Vás objednat LPG přestavbu na vůz zn. Subaru Tribeca 3,6, r.v. 2009, VIN: 4S4WXFLU58S014800. Jaká je cena LPG přestavby+přímaz ventilů u tohoto vozu u Vás? Jaký LPG systém doporučujete (slyšel jsem, že Elpigaz je nejlepší varianta)? Je možné dát LPG nádrž místo rezervy, kterou mám pod autem? Při jakých otáčkách se projeví přívstřik benzínu (slyšel jsem, že nejlépe je to nastavit již od 2000 otáček/min., jelikož je to Japonec a jsou více náchylnější na zaklepávání ventilů)? A poslední otázka, o kolik se mi asi zvýší spotřeba při jízdě na LPG?
Dobrý den, na základě našich zkušeností Vám nabízíme spíše přestavbu na italský systém Landi-Renzo Prime s externím přimazáváním a přístřikem benzínu od 3.000ot. Toto nastavení otáček je dostačující. Konečná cena bude určena podle velikosti a typu použité nádrže, informativně cca 38.000,-Kč (pokud máte možnost se s autem u nás zastavit, vše prohédneme a uděláme Vám konkrétní cenovou nabídku).Obecně při provozu na LPG se zvyšuje spotřeba o +- 15% . S pozdravem Sobotka - technik
 
R.15:18 16.12.2015
Dobrý den. Chci se zeptat, jestli se na první kontrolu po ujetí prvních 2500km musím objednávat a jak dlouho trvá seřízení? Děkuji
Dobrý den, je lepší si zavolat předem, ale samozřejmě Vám zkontrolujeme auto i bez objednání :) První kontrola nebývá většinou moc časově náročná. Některé systémy pracují dobře, jiné je třeba ještě seřídit. Kontrola tedy může trvat cca 15-40 min.Hezký den, J. Čadková
 
Pavlíček Ivo12:33 15.12.2015
Dobrý den,chtěl bych se prosím zeptat kolik u Vás stojí doplnění popřípadě balení přimazávání ventilů.Montáž lpg byla Vaší firmou.Děkuji za odpověď.
Dobrý den, cena za 1 l je 500,- Kč. Hezký den, J. Čadková
 
Robert09:40 14.12.2015
Radku, je možné, že ti propouští LPG elektroventil u reduktoru,respektive neuzavře ho úplně. Pak je to moc bohaté/ulité a nechce to chytat. Elektroventil se dá rozebrat/vyčistit, případně vyměnit gumové těsnění,které u něho může být vymačkané a být tak zdrojem netěsnosti. Případně bych zkusil svíčky/zapalovací lištu, i když předpokládám, že start probíhá vždy na BA95 a pokud se auto při čistě benzínovém provozu chová korektně,závada pravděpodobně zde nebude. Další věc, která mě napadá, jsou zanesené/zalepené vstřiky od LPG. Pomůže vyčistit nebo výměna...
 
RADEK08:27 14.12.2015
Dobrý den mám škodu felícii 1.3 Mpi 40 kw.Poslední dobou se stává že při studeném motoru to velice dlouze startuje ale jen kdyz před tím jedu na plyn.A to i kdyz to před vypnutím motoru přepnu na benzín. Pokud ale jezdím jen na benzín tak je to v naprostém pořadku a chytá krasne za telpa i třeba druhý den za studena. Co s tím??? Díky
Dobrý den, samozřejmě závada může být způsobena několika komponety i samotným seřízení LPG proto nebudeme předbíhat a doporučím Vám návštěvu v našem servise a diagnostiku. S pozdravem Sobotka - technik
 
Gabriel20:54 09.12.2015
Dobrý den. Uvažuji o přestavbě na LPG u vozu Renault Laguna 2,0 16v 99 kw 2007 najeto 150 000 km.Prosím o radu jaký typ zvolit a zda je potřeba pří maz. Děkuji Gabriel.
Dobrý den, doporučujeme systém Lovato (23990,-), nebo LANDIRENZO (24990,-). V obou případech externí přimazávání, cena při montáži je 1500,- Kč. Hezký den, J. Čadková
 
Robert08:17 08.12.2015
pane Rychtáři,takto Vám opravdu těžko někdo může poradit,pokud auto nemá u sebe a nemůže si na ten multiventil sáhnout,budou to stále jen spekulace.Na Vašem místě,pokud "své" LPG dílně nevěříte a máte dojem,že z Vás tahá jen peníze,což je také jedna z možností,zkuste zajet někam jinam,na koho máte dobré reference.Multiventil je mechanická věc jak píšete,ale ani ty nejsou navěky a můžou se porouchat,zaseknout,atd.Pravděpodobnější bude ohnutí plováku, ale vyloučit se nedá ani předchozí možnost.
 
Petr Rychtar18:14 07.12.2015
Děkuji za odpověď. Moc se v tom nevyznám, ale co se na tom multiventilu může poškodit tak, že to uzavře plnění plynu? Co jsem se dočetl, je to ryze mechanická věc, plovák jde nahoru a v určité poloze zavře plyn - tedy něco, co je třeba ve splachovací nádržce WC. Pochopil bych, kdyby třeba nezavíral, ale že zavře brzy bych snad přičítal špatnému plováku - nebo je to jinak? Jak může multiventil poškodit nekvalitní plyn (jak tvrdí servis) - pokud se navíc od jeho možného natankování ujelo více jak 10.000 km a nebyly vůbec žádné problémy v chodu motoru?
Dobry den, ano multiventil je čistě mechanická záležitost ale podle toho co jste psal dřive ho někdo rozdělával a nikdo bohužel nemůže vědět co tan kdo dělal a jestly ho vůbec správně složil a bez toho aby se znovu rozdělal nemůže se zjistit z jakého důvodu máte problém s tankováním. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr Rychtar10:43 07.12.2015
Dobrý den, měl jsem problém s pomalým plněním nádrže. Na vině prý bylo znečištění od špatného plynu, byl vyčištěn multiventil. Nyní nelze natankovat do plné kapacity nádrže, chybí cca 10 litrů (nádrz 50l, plnilo se cca 38-42, nyní 27-31) - plnění končí tím typickým klapáním. Servis chce vyměnit multiventil - pomůže to? Nemohlo spíše dojít k nějaké špatné zpětné montáži po čištění multiventilu?
Dobrý den, nevím, co si mám představit pod pojmem čištění multiventilů, ale pokud je problém po tom, co to někdo rozdělával, tak bych to viděl chybu v montáži, ale nemůžu vyloučit možnost,že máte opravdu vadný multiventil a je ho zapotřebí vyměnit. S pozdravem Sobotka - technik
 
Mario Sobčák12:54 04.12.2015
Dobrý den, uvažuji o koupi dacii duster která již má novější motory 1,6 sce 16v, máte již zkušenosti s přestavbou respektive je možno tento motor přestavit na LPG? Děkuji hezký den
Dobrý den, mělo by se jednat o klasický motor a zástavba by tam měla být realná. Určitě doporučuji externí přimazávání ventilů a ventilových sedel. Předběžnou cenu přestavby počítám 26.000 - 30.000,- podle použitého materialu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Vaclav Polívka18:07 02.12.2015
Dobrý den, mám Octavii I 2000 a v ní LPG Elpigas - stella montováno ve 150tkm nyní najeto cca 290tkm, auto mělo spotřebu cca 8-9 litrů a nyní i po dálnici necelých 12litrů. Objevilo se i mírné škubání motoru při jizdě na plyn v nižších otáčkách. Pokles výkonu nepocituji, ale zdá se mi, že když auto zaparkuji a třeba ho hned nechcípnu tak je pak cítit plyn. Dá se s tím něco dělat v domácích podmínkách ? Jsem z Berouna, auto jsem koupil v Brně kde bylo i servisováno Vaším servisem ale od doby koupě doby pouze jednou u jednoho pána co montuje LPG, ale dle jeho slov neměl na tento systém potřebnou diagnostiku. Popřípadě můžete doporučit nějaký "partnerský" servis, který se na tento systém specializuje a věděl by co s tím? Děkuji za jakékoliv info a přejí hezký den
Dobrý den, pokud motor vynechává a máte únik LPG tak to má samozřejmě vliv na spotřebu. Co se týče opravy svépomocí tak jediné co můžete tak vyměnit svíčky zapalovací kabely a zkusit přetáhnout všechny spoje na plynovém zařízení třeba to pomůže ale doporučil bych navštívit servis. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rado22:44 30.11.2015
Dobrý deň, kúpil som si Toyotu Avesis 1.8 (108kW), r.v.:12/2012. Všimol som si, že tu do tohto vozidla väčšinou odporúčate montáž LPG značky Lovato. Chcem sa spýtať, aký máte názor na LPG značky BRC u tohto typu auta, nakoľko zvažujem montáž práve tejto značky. Ďakujem.
Dobrý den, značka BRC je zbytečně drahá na pořízení a servis. Příklad za včechny vstřikovače na BRC 4val. cca 13.000,- na lovato nebo kvalitnější Landi - Renzo cca 4.000,-. Do tohoto vozu bych spíše doporučil Landi - Renzo EVO s externím přímazem za cenu 26.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
LubosHa13:40 26.11.2015
Omlouvám se za zmatek, jde o příspěvek o tři stránky dál :) Kdo chce, ten si to dohledá.
 
LubosHa13:38 26.11.2015
Nejde mi reagovat na Kamila, ale rozhodně toto nedoporučuji... Je to největší nesmysl, asi tam tu ceduli nemají zbytečně. Jinak jestli se na to vztahuje povinné ručení, to si asi budete muset vyčíst z konkrétních, vašich, podmínek.
 
Jarda17:05 23.11.2015
zdravim mam lagunu na lpg a od vcera se nemuzu rozjed na benzin auto sebou skupe ikdyz vytocim otacky treba na 4000 tak to pak hned spadne a musim startovat znova a znova dokud se nezahreje a nepusti se plyn pak uz auto jede ok. Diky za radu
Dobrý den, závada může být způsobena několika faktory doporučuji nejprve diagnostiku několika komponentů jako palivové čerpadlo vstřikovače teplotní čidlo lambda sondu atd. S pozdravem Sobotka - technik
 
miro522:42 18.11.2015
Dobrý den pane Sobotka, ohledně dotazu od Josef "Dobrý den, minulý měsíc jsem trávil dovolenou ns horách v Beskydech, a moje auto začalo hůř startovat a poškubávat na plyn, motor šel nepravidelně.Navštívil jsem jednu firmu u Frýdku-Místku a ti mi aplikovali do nádrže lpg nějaké aditivum, ........... Máte také něco podobného? Nevím jak se jmenovalo,jen jsem viděl že to byla tmavě zelená kapalina." Nejspíš jde o Cleaner plus nabízené na auta-lpg.cz , jedná se přípravek české firmy, aplikuje se do nádrže při tankování a má to konzervovat a regenerovat pryžové díly a další prospěšné účinky - váš názor? M.
Dobrý den, u žádného takového produktu nemáme potvrzenou dlouhodobou funkčnost ani jsme nevyděli žádné zpracované testy. Proto se prozatím jakýchkoliv názorů zdržíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Zdeněk21:01 16.11.2015
typ vstřikovačů dle přílohy k TP bohužel nemohu identifikovat, protože tam nejsou "vyškrtány" údaje. Mohou tam být tyto: 1) ELPIGAZ IG1 2) ELPIGAZ ARGENTO 3) Reil 91 a 93 4) AEB I-PLUS Zítra zkusím mrknout pod kapotu jestli tam něco nevyčtu. Zdeněk
Dobrý den, stačí systém Elpigaz podle toho dokážeme identifikovat vstřikovače. Používaly se tam dvoje a oboje máme skladem. S pozdravem Sobotka - technik
 
Szasz Adolf12:42 16.11.2015
Dobrý den,koupil jsem ojeté Hyundai i30,je v něm zabudován systém LPG Italia,typ BRC.Mám tento problém - když dojde k přepnutí na plyn, auto nechce jet, jede jakoby na dva,tři válce. Musím přepnout na benzin a čekat,až se teplota vyšplhá na nějakých 70 - 80 stupňů. Zároveň se při přepnutí na plyn rozbliká kontrolka motoru a někdy vůbec nezhasne. Můžete prosím poradit?Poslední prohlídka původním majitelem byla 20.06.2015. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, závada může být způsobena několika různými komponenty, ale nejspíše začínají zlobit vstřikovače LPG. Více po diagnostice. S pozdravem Sobotka - technik