Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Jiři08:27 09.08.2015
Zdravim,mam T4 na plyn magic, uz jsem tak koupil mam problem s lpg v tahu a ve vyšich otačkach v poho ale jak ho srovnam na určitou -konstantni-rychlost tak zašne cukat az by začal skakat jak klokan když ho hned prepnu na benzin tak v poho tak nevim jestli mam dat jinou řj vč vstřiku ma nekdo stejny problem? dik
Dobrý den, doporučuji napřed kontrolu nastavení a vstřikovačů před přestavbou na jiný systém LPG. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel14:23 08.08.2015
Dobrý den , chtěl bych se prosím vás, zeptat.Mám škodu felicii 1.3 50kw vypadá to že jsou špatné membrány na reduktoru (směšovači) Jedna se o BRC AT 90E. Sehnal jsem druhý reduktor stejný BRC AT 90E ale mám dojem že bude na výkon 140 kw nejsem si jistý(nevím jak to poznat jsou stejné). Je možné ho namontovat místo 100kw .? Nebo bude problém.? Děkuji moc
Dobrý den, můžete namontovat a seřídit. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jiří21:42 07.08.2015
Dobry den, poptavam prestavbu Audi A6 2,8 Fsi - BDX na Lpg a nejak se nemuzu dopatrat.Diky moc
Dobrý den, přestavba není možná. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC18:04 05.08.2015
Dobrý den, Lucie 21:45 03.08.2015, na základě čeho Vám autoriz.servis řekl, že je potřeba vyměnit celý motor vč. katalyzátoru? Máte motor "chycený na spodku" nebo "nemá kompresi" (zapečené kroužky, poškozené písty případně poškozená stěna válců, poškozená hlava či ventily)? Je dobré vědět, co je vlastně špatně. Katalyzátor....jak došli při nepojízdném motoru na to, že je špatný katalyzátor? Či případně jinak, jak došli při případné slabé kompresi na poškozený katalyzátor? Hezký den...
 
Tomáš22:43 04.08.2015
Hezký den, Mám Outlandera 2,4 MIVEC CVT, a rád bych ho přestavěl na LPG. Jaká je maximální velikost toroidní nádrže, a je vhodné použít ne OBD typ vstřikování ? Jaký je vhodný typ ochrany ventilu, elektricky, podtlakem, přistřik benzinu případně kombinace?A jaká je realizační cena???
Dobrý den, velikost nádrže se měnila průběžně podle roku výroby většina měla 53l nádrž pod autem. Přimazávání bych doporučil namontovat zároveň s přístřikem benzínu. předběžná cena 27.000,-Kč. S pozdravem Sobotka – technik
 
Lucie21:45 03.08.2015
Dobrý den, mám Hyuindai ix20, 1396ccm, r.v.2012, originál LPG přímo od Hyuindaie. Bohužel nyní je vůz zcela nepojízdný, při cca 64.000km a pravidelných servisech mi autorizovaný prodejce oznámil nutnost výměny celého motoru včetně katalyzátoru výfukových plynů. V nějaké diskuzi jsem četla, že tento typ vozu ( malý obsah ) není vhodný na přestavbu na LPG a právě toto může zlikvidovat motor - je takový názor reálný? Zajímá mne z důvodu, že se autorizovaný servis samozřejmě brání záruční opravě v prodloužené záruce ( na 5let.... ). Moc děkuji za informaci, odborný názor. Samozřejmě se hodlám bránit, zatím hledám vlastně jak :-(. Lucie
Dobrý den, tento motor patří k náchylnějším ovšem pokud máte LPG od prodejce nového vozidla a dodržela jste veškeré servisní úkony musí provézt záruční výměnu případně opravu. Do budoucna doporučuji montáž externího přimazávání ventilů a ventilových sedel. S pozdravem Sobotka – technik
 
Novák17:47 03.08.2015
Jak jsem již psal níže STAG4
Dobrý den, omlouvám se přehlédl jsem to. Jak píši chyba nastavení nebo seřízení a u staga 4 to může dělat i ŘJ. S pozdravem Sobotka – technik
 
Novák15:04 03.08.2015
Právě že seřizoval a vše sedělo tak jak má ,ale tohle nastavení vydrželo zhruba 120Km. Ale řekl bych že na to má vliv jak se systém přebne z benzínu na plyn a zpátky. Postupně se korekce rozjíždí až se benzín dostane na kritickou mez a začne blbnout ,ale co s tím .Při nastavení se nahrál i nový firmware plynové jednotky. To taky nepomohlo.
Dobrý den, někde v nastavení nebo seřízení bude chyba. Jaký je ve vozidle namontovaný systém. S pozdravem Sobotka - technik
 
Novál12:37 03.08.2015
Dobrý den,potřebuji radu mám Citroen Evasion 2.0 16v (motor RFV - XU10J4R) před 2 roky (již 1 měsíc po záruce) namontováno LPG STAG4 s podtlakovým přímazem. S autem po 1,5 roce bezproblémového provozu provozu nastali velké problémy než se přišlo na to že je chyba v korekcích řídící jednotky. Každé ráno nešlo pořádně nastartovat na benzín ,když už chytlo motor neměl výkon ,kuckal a z výfuku byl cítit nespálený benzín.Jak se trochu motor ohřál a přepl na LPG vše běželo naprosto v pořádku. Po X různých radách a neuspěšných výměn všeho možného v různých servisech jsem navštívil plynaře ,auto napíchl a řekl že to je v korekcích.Po restartu benzínové řídící jednotky ,na benzín ukázkově nastartoval. Po uspěšném nastavení jsem odcestoval domů a najezdil tak 120Km,ale dlouho jsem se neradoval problém se vrátil opět. Takže teď musím před každým startem vytáhnout kabel od baterky počkat 5 minut a v pohodě na benzín nastartuju. Setkali jste se s tímto problémem ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano setkáváme se s tímto broblémem. Když Vám resetoval ŘJ jednotku benzínu seřizoval ŘJ LPG? S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomas13:39 01.08.2015
Dobry den,mam octavii II 2.0 TSI RS a chci ji prestavet na lpg.Chci se zeptat jak je to s vykonem,zda-li klesne nebo zustane stejny a jake mate zkusenosti ze systemem MAGIC a jaky by jste doporucil.A kolik by to stalo.Dekuji za odpoved i radu.
Dobrý den, záleží jaký máte Kód motoru a kolik Máte najeto. Systém Magic známe ikdyž ho nemontujeme ale do Octavie RS 2,0TSi bych se asi bál tam montovat nějaké polské zařízení. Doporučoval bych italské Landi - Renzo cena případné přestavby cca kolem 40.000,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim22:06 30.07.2015
Dobrý den Chci se zeptat jestli jste schopni zkontrolovat a případně seřídit vůle ventlů na Hyundai i30, 1,6 88kW? Děkuji
Dobrý den, nikoli tento zásah provádí pouze autorizovaný servis Hyundai. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rob13:33 29.07.2015
Táňo,z hlediska přestavby i provozních nákladů a případného servisu bude ideál oct I nebo oct II 1,6, libovolně z těchto dvou modelů. Je to koncepčně starý motor osmiventil,s provozem na LPG netrpí problémy typu zaklepávání ventilů,což se nedá říci o fordu.U toho musíte počítat s přímazem ventilů,pokud chcete eliminovat riziko zaklepání,případně přístřik benzínu,respektive kombinaci obojího.Oboje zvyšuje náklady na provoz a oddaluje návratnost investice,přičemž 100% ochranu sedel Vám stejně nikdo nezaručí.Náklady na údržbu systému LPG jsou jinak totožné,výměny LPG filtrů,membrány reduktoru,repase vstřikovačů,po 10.letech výměna LPG nádrže,revize.U oct 1,6 odpadá nutnost kupování aditiva na ochranu ventilových sedel.Případně je třeba seřízení systému přes diagnostiku,ovšem to není nezbytné,pokud systém funguje jak má.Nájezd 15-20 kkm není mnoho,musíte počítat s delší návratností investice v závislosti na ujetých kilometrech.Nicméně v závislosti na použitém systému do 1,5 roku budete mít investici zpátky a pak už budete jen šetřit.
 
Tana10:22 29.07.2015
Dobrý den, plánuji koupi vozu a následnou přestavbu na LPG. Zvažuji Octavia II 1.6 (75 kW) r.v. 2006-2008, Octavia I 1.6, r.v. 2008-2010, Ford Focus combi 1.6, ev. 1.8, r.v. 2006-2008. Roční nájezd cca 15 tkm-20 tkm. Je některý z vytipovaných vozů vhodný, nebo naopak méně vhodný pro přestavbu a proč? Jsou náklady na přestavbu a následnou údržbu LPG u všech typů stejné? Děkuji
Dobrý den, Octavie jsou na přestavbu určitě vhodnější ne Ford Focus (nemá hydroštely a je potřeba vymezovat vůle ventilů každých 40.000km). Cena přestavby se pohybuje 24-25.000,-. Následný servis LPG je shodný údržba motoru Ford je o něco nákladnější. S pozdravem Sobotka – technik
 
Jan Bouda12:49 28.07.2015
Dobrý den, ještě prosím o doplěnněí jak je velká nádrž na plyn, a zdali je možné umístění plnění v prostoru pod víčkem pro benzín. Děkuji
Plnění pod víčkem bohužel nelze, jen do nárazníku, velikost nádrže 45 litrů. S pozdravem Sobotka, technik
 
Jan Bouda19:24 27.07.2015
Dobrý den, lze přestavit Chevrolet cruze rv 2011 1,8 104kW na lpg? potřebuje přimazávání? jakého výrobce by jste doporučil? Děkuji
Dobrý den, přestavět lze na systém Lovato s externím přimazáváním. Celková cena přestavby je 25.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin14:23 27.07.2015
Dobry den.mam nissana almeru 1,4 rok 99 a chtel bych z neho prehodit sekvencni lpg pet let stare stag 300 do fabie 1,4 mpi rok 2000. Je to mozne a kolik by takove prehozeni stalo?predem dekuji za odpoved
Dobrý den, předělávka možná je jen záleží jakou máte v Nissanu použitou nádrž do Fabie se vejde 600/220 45l. Předělávka stojí 10.000,- bez DPH. Nová přestavba na LPG Stag do Fabie 19.990,- včetně DPH. S pozdravem Sobotka – technik
 
Karel12:35 26.07.2015
Dobrý den. Mám Fabii 1. gen. 1,4 mpi 50 kW, sekvenč. vstřikování Elpigaz, najeto na plyn 50 000 km (celkový stav 120 000km) na jaře měněny rozvody,vstřikovače, čištěna škrtící klapka. V poslední době se mi stává, že motoru při dojetí na křižovatku a vyřazení na volnoběh po určité době klesnou otáčky a motor zhasne. Častěji se závada projevuje při najetí větší (např. 100 km) vzdálenosti,ale nebývá to pravidlem, někdy zhasne motor i po 5 km. Na benzin se se závada (zhasnutí motoru stala pouze 2x ale na plyn snad 50x). Napadá vás kde začít hledat závadu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, závada může být způsobena několika komponenty je zapotřebí provézt diagnostiku. S pozdravem Sobotka – technik
 
Pavel21:08 25.07.2015
Dobrý den, chystám se k Vám na seřízení, ale než se dostanu popíšu zde problém, který začal během letních měsíců. Po seřízení u Vás v březnu vše ok, v létě při vyšších teplotách venku a delší jízdě, nebo po městě auto netáhne na lpg, rozjezdy a při nižších otáčkách cukání jako by tam nešlo dostatek plynu. po rozjetí a vyšších otáčkách vše ok, jen menší výkon. Při přibrždění na lpg často zhasíná. Na benzín vše OK. Bude třeba objednání? Vozidlo Renault Megane 1,4 16V, systém Tartarini. A ještě,pokud bude vadný, dá se reduktor nahradit jakýmkoliv jiným typem? Např. reduktor Magic 3 Compact. Chystám se k Vám v srpnu, aby to uměl technik seštelovat a nebyl na dovolený. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prozatím dovolenou na srpen neplánujeme a Váš vůz můžeme diagnostikovat a případné opravit. Reduktor se dá nahradit jiným typem ovšem nedoporučuji pro systém Tartarini reduktory Lovtec Magic. Pro diagnostiku a opravu se prosím určitě objednejte. S pozdravem Sobotka - technik
 
Helena18:51 24.07.2015
Dobrý den, ráda bych se zeptala na cenu přestavby vozidla Nissan Micra 1,2 59 kW. A zda je třeba přimazávání ventilových sedel. Děkuji
Dobrý den, externí přimazvání doporučejeme a systém Lovato celková cena 25.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim18:01 20.07.2015
Dobry den. Do nedavna jste vetsinou doporucovali system Lovato a ted doporucujete Landi-Renzo. Mohu znat duvod? Je na tom ted Lovato hure s kvalitou? Dekuji
Dobrý den, konkrétní zařízení doporučujeme podle typu auta, našich zkušeností a vhodnosti systému. Obě zařízení jsou stále na stejně vysoké úrovni. Hezký den, J. Čadková