Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Roman07:23 14.08.2015
Dobry den začal mi blbnout přepínač lpg-benzin nechce se automaticky přepnout musím ručně a sepne až po zahřatí ne ihned jak byl nastaven ...mám najeto už přes 70 000 km auto -ford neni třeba filtr vyměnit .mám system LOVATO..
Dobrý den, je potřeba se objednat nejspíše teplotní čidlo uvidíme jak auto napojíme na diagnostiku. S pozdravem Sobotka – technik
 
Jakub Vopelák17:44 12.08.2015
Dobrý den, na Yarisu 1,0 2007 245 tis. km, mi auto cuká na benzin i na lpg ve šech možných otáčkách, při různé zátěži zcela nepravidelně. Na lpg je to katastrofa, na benzin o 80% lepší, ale cukání nevymizí ano po x 1000km. Čím to může být? V Toyotě řekli katalyzátor (40 tis. Kč), to je blbost podle mě. Auto prošlo emisema, má nové LPG filtry, vzduch. filtr a svíčky před výměnou (ale dělalo to i s novýma). Na lpg jsem najel už asi 150 tis. km. Nějaká rada, prosím?
Dobrý den, nejspíše zapalování (cívky) ale mohou být i tlaky motoru i samozřejmě ten katalizátor a dalších 68 věcí. Doporučuji napřed nějakou diagnostiku motoru. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr Němec10:07 12.08.2015
Dobrý den Paulo. Bohužel motor se vyměnil celý na záruku. Chápete jistě, že jsem byl šťastný a potichu. :-) Vůbec jsem se neodvažoval vyptávat co, proč a jak. Tak se nezlobte ale jaké vlny kde a co nasává netuším. Prý tento problém mají jen moptory 1,6 CVVT. 1,4 asi tak nezahřívá kat? EGR to rozhodně nemá. Má to asi nějakou lumpárnu podobné funkce přes CVVT ale o tom také netuším nic bližšího.
 
PaulofWoCC21:14 11.08.2015
Dobrý den "Petr Němec", můžete být konkrétnější? Že by pulsování tlakových vln "vytahlo cokoliv" z katalyzátoru zpět do motoru? Vždyť průtok výfukových vln je takřka jednoznačný. Nemo máte na mysli EGR - vracejíc se spaliny do sání? otázkou je, odkud EGR čerpá spaliny... Každopádně údajně na to trpěla Fabia 1,2l 6V ... důvodem prý právě bylo EGR. Ačkoliv, diagnostikoval sem Hyundaie I10 s LPG, který vykazoval známky poškození motoru - tarokování, neklidný chod, apod. Autorizovaný servis udělal kompres.zkoušku, při které nezjistil závadu, tzn. komprese OK. Přičemž přesto přistoupil na opravu - hlava, ventily. Po opravě auto jelo krásně....dokud se nepřeplo na LPG. Pak začal problém znovu....finále? Samozřejmě závada LPG!
 
Karel17:02 11.08.2015
Pane František, podívejte se na stránky www.autogas-bartak.cz, v sekci přestavěná vozidla máme tento Ford přestavěný, nevím proč by měl být problém s umístěním komponentů,auto má dnes najeto ke 100 tisícům km,bez přímazu, při kontrole vůlí vše ok...
Dobrý den, nemontujeme zařízení BRC (pouze na některé FSI motory) proto mě neudivuje, že našli místo pro poměrně velmi skladný reduktor, nejspíše BRC Genius MAX. Spíše mě zajímá, jak tam dokázal někdo nacpat reduktor od Lovata, který je velice neskladný, natož reduktor IG1 od Landi - Renza. S pozdravem Sobotka - technik
 
František16:03 11.08.2015
Dekuji za odpoved. Urcite behem zitrka zaslu nejake foto. Ano prostoru u motoru je docela malo, ale nejak se s tim pan popral, je to slozene na systemu Lovato. Potreboval jsem si to prave overit na vice mistech s tim primazavanim. Mam strach o poskozeni ventilu. Muzete mi prosim jeste vysvetlit proc se primaz u tohoto motoru neaplikuje? Jedna se o vsechny turbomotory, ze se nedava primaz? Nebo je to jen vyhrada motoru od Volva? A jeste bych se rad zeptal na opravdu posledni vec: co si myslite o pristriku benzinu? Da se mluvit o ochrane ventilu, nebo nikoliv? Moc dekuji za odpoved a ochotu. Mejte hezky den.
Dobrý den, když se montuje do turbomotorů externí přimazávání musí se namontovat elektronické tlakové zařízení, které je poměrně drahé. My jsme ho montovali jen párkrát do přeplňovaných Renaultů. Motory Volvo jsou technicky a materiálově na vysoké úrovni proto zde není externí přimazávání zapotřebí. S pozdravem Sobotka – technik
 
František11:53 11.08.2015
Dobry den, slo mi jen o to se dozvedet jestli se u tohoto motoru dava primazavani, nebo nikoliv. Nebo jestli staci ten pristrik benzinu. Auto mam jiz na lpg predelane ale bez primazavani. Dekuji
Dobrý den, přimazávání není třeba. Mohl byste, prosím, pořídit pár fotografií a poslat nám je e-mailem? Zajímalo by nás, jak se do tak stísněného prostoru podařilo dostat reduktor :-). Děkuji, Sobotka - technik
 
František16:42 10.08.2015
Dobry den. Vkastnim Ford FocusII ST- motor Volvo (kod- HYDA) 166 kw a chtel bych se zeptat jestli se pri prestavbe na lpg dava primazavani ventilu a nebo jestli ma smysl pristrik benzinu z duvodu zamezeni poskozeni ventilu. Take jsem se nedocetl jestli.se u tohoto motoru musi po urcitych km stelovat ventily ci nikoliv. Moc dekuji za odpoved.
Dobrý den, Ford Focus ST nepřestavujeme na LPG z důvodu absence dostatku místa. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr Němec07:03 10.08.2015
pro PaulofWoCC: Mám stejnou zkušenost ale s motorem 1,6. Mám ho vyměněný v záruce. Důvodem je stejný problém na jaký trpí motory 1,2HTP od škodofky. Motor si přisává drobné části z katalyzátoru a poškodí se. Hyundai to dobře ví a motory v záruce celé mění. Diagnoza je jednoduchá, ztráta komprese motoru. Zda jde o písty a stěny nebo ventily už se nezkoumá. Není to nic zvláštního, motory mění ze všech nejvíc VW, a i Hyundai mění. Nová doba!
 
Tomáš11:18 09.08.2015
Dobrej chci se zeptat jak je to uvás s případnou montáží přímého vstřiku kapal fáze jde mě o přestavbu do fosuce st225 tedy 2.5 durates-he s turbem vím že by zde šla klasická přestavba sekvencí protože motor není přímovstřikový ale zase co do lepších vlastností by mě víc lákal ten kapal způsob už jen kvůly ochlazování vzduchu v sání a tedy aj lepšímu ochlazovaní spal prostoru. Takže jestli mě můžete nějak poradit nebo přímo nabýdnout službu i s cenou budu moc rád jinak bych chtěl aj info ohledně přimazávání měl bych zájem o elektronické řešení a rozdělení pro každej válec ale našel sem jen řešení pro 4válcové a ne 5 válcové agregáty:( tak ted nevm jak to je dík za vysvětlení.
Dobrý den, tento Vůz nepřestavujeme na LPG z důvodu absence dostatku místa. Vstřikování kapalné fáze neprovádíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jiři08:27 09.08.2015
Zdravim,mam T4 na plyn magic, uz jsem tak koupil mam problem s lpg v tahu a ve vyšich otačkach v poho ale jak ho srovnam na určitou -konstantni-rychlost tak zašne cukat az by začal skakat jak klokan když ho hned prepnu na benzin tak v poho tak nevim jestli mam dat jinou řj vč vstřiku ma nekdo stejny problem? dik
Dobrý den, doporučuji napřed kontrolu nastavení a vstřikovačů před přestavbou na jiný systém LPG. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel14:23 08.08.2015
Dobrý den , chtěl bych se prosím vás, zeptat.Mám škodu felicii 1.3 50kw vypadá to že jsou špatné membrány na reduktoru (směšovači) Jedna se o BRC AT 90E. Sehnal jsem druhý reduktor stejný BRC AT 90E ale mám dojem že bude na výkon 140 kw nejsem si jistý(nevím jak to poznat jsou stejné). Je možné ho namontovat místo 100kw .? Nebo bude problém.? Děkuji moc
Dobrý den, můžete namontovat a seřídit. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jiří21:42 07.08.2015
Dobry den, poptavam prestavbu Audi A6 2,8 Fsi - BDX na Lpg a nejak se nemuzu dopatrat.Diky moc
Dobrý den, přestavba není možná. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC18:04 05.08.2015
Dobrý den, Lucie 21:45 03.08.2015, na základě čeho Vám autoriz.servis řekl, že je potřeba vyměnit celý motor vč. katalyzátoru? Máte motor "chycený na spodku" nebo "nemá kompresi" (zapečené kroužky, poškozené písty případně poškozená stěna válců, poškozená hlava či ventily)? Je dobré vědět, co je vlastně špatně. Katalyzátor....jak došli při nepojízdném motoru na to, že je špatný katalyzátor? Či případně jinak, jak došli při případné slabé kompresi na poškozený katalyzátor? Hezký den...
 
Tomáš22:43 04.08.2015
Hezký den, Mám Outlandera 2,4 MIVEC CVT, a rád bych ho přestavěl na LPG. Jaká je maximální velikost toroidní nádrže, a je vhodné použít ne OBD typ vstřikování ? Jaký je vhodný typ ochrany ventilu, elektricky, podtlakem, přistřik benzinu případně kombinace?A jaká je realizační cena???
Dobrý den, velikost nádrže se měnila průběžně podle roku výroby většina měla 53l nádrž pod autem. Přimazávání bych doporučil namontovat zároveň s přístřikem benzínu. předběžná cena 27.000,-Kč. S pozdravem Sobotka – technik
 
Lucie21:45 03.08.2015
Dobrý den, mám Hyuindai ix20, 1396ccm, r.v.2012, originál LPG přímo od Hyuindaie. Bohužel nyní je vůz zcela nepojízdný, při cca 64.000km a pravidelných servisech mi autorizovaný prodejce oznámil nutnost výměny celého motoru včetně katalyzátoru výfukových plynů. V nějaké diskuzi jsem četla, že tento typ vozu ( malý obsah ) není vhodný na přestavbu na LPG a právě toto může zlikvidovat motor - je takový názor reálný? Zajímá mne z důvodu, že se autorizovaný servis samozřejmě brání záruční opravě v prodloužené záruce ( na 5let.... ). Moc děkuji za informaci, odborný názor. Samozřejmě se hodlám bránit, zatím hledám vlastně jak :-(. Lucie
Dobrý den, tento motor patří k náchylnějším ovšem pokud máte LPG od prodejce nového vozidla a dodržela jste veškeré servisní úkony musí provézt záruční výměnu případně opravu. Do budoucna doporučuji montáž externího přimazávání ventilů a ventilových sedel. S pozdravem Sobotka – technik
 
Novák17:47 03.08.2015
Jak jsem již psal níže STAG4
Dobrý den, omlouvám se přehlédl jsem to. Jak píši chyba nastavení nebo seřízení a u staga 4 to může dělat i ŘJ. S pozdravem Sobotka – technik
 
Novák15:04 03.08.2015
Právě že seřizoval a vše sedělo tak jak má ,ale tohle nastavení vydrželo zhruba 120Km. Ale řekl bych že na to má vliv jak se systém přebne z benzínu na plyn a zpátky. Postupně se korekce rozjíždí až se benzín dostane na kritickou mez a začne blbnout ,ale co s tím .Při nastavení se nahrál i nový firmware plynové jednotky. To taky nepomohlo.
Dobrý den, někde v nastavení nebo seřízení bude chyba. Jaký je ve vozidle namontovaný systém. S pozdravem Sobotka - technik
 
Novál12:37 03.08.2015
Dobrý den,potřebuji radu mám Citroen Evasion 2.0 16v (motor RFV - XU10J4R) před 2 roky (již 1 měsíc po záruce) namontováno LPG STAG4 s podtlakovým přímazem. S autem po 1,5 roce bezproblémového provozu provozu nastali velké problémy než se přišlo na to že je chyba v korekcích řídící jednotky. Každé ráno nešlo pořádně nastartovat na benzín ,když už chytlo motor neměl výkon ,kuckal a z výfuku byl cítit nespálený benzín.Jak se trochu motor ohřál a přepl na LPG vše běželo naprosto v pořádku. Po X různých radách a neuspěšných výměn všeho možného v různých servisech jsem navštívil plynaře ,auto napíchl a řekl že to je v korekcích.Po restartu benzínové řídící jednotky ,na benzín ukázkově nastartoval. Po uspěšném nastavení jsem odcestoval domů a najezdil tak 120Km,ale dlouho jsem se neradoval problém se vrátil opět. Takže teď musím před každým startem vytáhnout kabel od baterky počkat 5 minut a v pohodě na benzín nastartuju. Setkali jste se s tímto problémem ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano setkáváme se s tímto broblémem. Když Vám resetoval ŘJ jednotku benzínu seřizoval ŘJ LPG? S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomas13:39 01.08.2015
Dobry den,mam octavii II 2.0 TSI RS a chci ji prestavet na lpg.Chci se zeptat jak je to s vykonem,zda-li klesne nebo zustane stejny a jake mate zkusenosti ze systemem MAGIC a jaky by jste doporucil.A kolik by to stalo.Dekuji za odpoved i radu.
Dobrý den, záleží jaký máte Kód motoru a kolik Máte najeto. Systém Magic známe ikdyž ho nemontujeme ale do Octavie RS 2,0TSi bych se asi bál tam montovat nějaké polské zařízení. Doporučoval bych italské Landi - Renzo cena případné přestavby cca kolem 40.000,-. S pozdravem Sobotka - technik