Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

pavel22:07 08.07.2015
Dobry den koupil jsem ford c max 1.8 92 kw r.v.2009 mam tam namontovane lovato vsude na forech pisou ze se maji kontrolovat popripade serizovat venily co 20 tis,km primazavani tam neni muzete mi prosim zdelit nejake informace k tomuto problemu nebo se mam bat ze mi ty ventily odejdou je tam udajne najeto 35 tis km po montazi dekuji moc za informace
Dobrý den, my našim zákazníkům u tohoto typu motoru doporučujeme seřizovat ventily po 40 000 km. S pozdravem Sobotka, technik
 
Jirrrka18:21 08.07.2015
skodu 1000MB na LPG?? to myslím pujde, ale jako tajny typ doporučuju Fiat maluch... pripadne Dacia 1310
 
petr10:46 08.07.2015
Dobrý den mám škodu 1000MB je možnost namontovat lpg?a jaké zařízení mi doporučíte děkuji
Dobrý den, bohužel karburátorová vozidla již několik let nemontujeme. S pozdravem Sobotka, technik
 
Rob08:58 08.07.2015
Petře, asi nejméně problematická bude felicie 1,3 MPI, to mohu z vlastní zkušenosti potvrdit ;-). Ale vážně,nejvíce obecně se přestavují vozy škoda (případně vozy koncernu VW,které mají všechny stejné motory),takže s nimi bude mít většina plynařů největší zkušenosti a bude je mít tzv."vychytané". Ideál bude motorizace 1,6 MPI která se vyráběla a do nových vozů montovala tuším do roku 2012, takže od Vašich 2 let nejsme příliš daleko. Přímovstřikové vozy nebudou na přestavbu úplně ideál z důvodu vyšší pořizovací ceny přestavby o ca 10-15 tis Kč a s tím související delší návratnosti.Dále pak je zde vyšší spotřeba benzínu, který se přivstřikuje po celou dobu jízdy z důvodu chlazení vstřiků a ventilů. Takže zas o to delší návratnost.Nehledě na vyšší složitost a náročnost přestavby a tím daleko větší šance, že nebude vše fungovat úplně na 100%.Takže asi tak nějak...
 
Petr09:17 07.07.2015
Dobrý den, vybírám si auto ke koupi, buď nové, nebo krátce ojeté (max 1-2 roky). Po koupi chci přestavbu na LPG, lépe s větší nádrží (40-50l). Který motor (ev. model auta) je na přestavbu nejméně problémový? Se kterým máte nejlepší zkušenosti? Je to mě zásadní kritérium při volbě vozu. Děkuji.
Dobrý den, napište alespoň přibližně, jaký typ vozu si představujete zakoupit. Asi by bylo nejlepší to prokonzultovat telefonicky. S pozdravem Sobotka - technik
 
Standa22:01 05.07.2015
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, mám Fabii 1.4 MPI krátce přestavenou na LPG. Mám problémse ztrátou chladící kapaliny. Všiml jsem si, že po otevření expanzní nádoby i po pár dnech stání, je v ní vysoký tlak - defakto chladící kapalina z ní vystříkne ven. Chtěl jsem se zeptat zda-li to může mít na svědomí LPQ neb os eejdná spíše o vadu chaldící soustavy. Děkuji
Dobrý den, doporučuji se stavit na kontrolu většinou tento problém nalezneme a odstraníme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Ondřej14:34 05.07.2015
Zdravim. Mám Audi A6 - 4.2 V8 MPI (2006) kdyz je motor dlouho vypnuty naskoci okamzite. Kdyz pak treba pul hodiny jezdim, zastavim a jdu treba za hodinu az dve zpet k autu tak auto toci treba 3 sekundy nez naskoci. Velmi zridka se stane ze jak tocim tak to nenaskoci a hned chcipne. Natocim to znovu a naskoci hned. Mam v tom LPG* od BRC ten ale startuje na benzin. V LPG* servise mi i odpojili reduktor od LPG* jestli mi treba nejde plyn do vstriku a pak to takhle toci protoze to nechce chytnout na plyn ale nepomohlo to. Kdyz treba auto stoji po jizde dyl jak 10 hodin ze vychladne. Naskoci to zase bez jedineho problemu. Svicky maji najeto 15 000. Ještě mi psal předchozí majitel, že to dříve točilo třeba i 5 - 8 sekund, že pak jeden pán plynař seřidil ten reduktor a pak to aspoň dělá "jen" takto.
Dobrý den, dle popisu nemohu přesně určit závadu je možné že závada je způsobena LPG ale bude potřeba aby jste k nám přijel my auto prohlédly zkusily několik zásahů a poté z velkou pravděpodobností určíme závadu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Josef20:45 30.06.2015
Dobrý den, uvažuji o koupi Opel Zafira 1,6 77kW r.v. 11/2005. Jaký systém by jste mi doporučil a je potřeba pimazávání ventilů. Na LPG jezdím asi 15 let tak že nějaké zkušenosti již mám. Děkuji Vám za odpověď
Dobrý den, doporučuji systém Lovato s toroidní nádrží pod auto cena 24.990,- nebo Landi Renzo EVO 25.990,-. Přimazávání ventilů zcela určitě doporučuji cena 1.500,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Miloš12:26 25.06.2015
Dobrý den, mám na Mazdě MPV instalovné LPG . Začala se ztrácet voda s chladicícho okruhu a předpokládám prasklé těsnění pod hlavou ( nebo hlavu). Při otevření nádobky na chladicí kapalinu unikne tlak i po třech dnech stání a je z ní cítit zápach plynu. Je možné, že není problém v těsnění hlavy,ale někde v systému se LPG dostává do chladicí soustavy a způsobuje ony problémy? Děkuji
Dobrý den, ano i tento problém jsme již u pár výrobců LPG reduktorů zaznamenali a v takovýchto případech je zapotřebí repasovat reduktor nebo jej vyměnit za nový, případně jiný typ, který těmito problémy netrpí. S pozdravem Sobotka – technik
 
Marek11:16 18.06.2015
Děkuji všem za poznatky. Návratnost a řešení případných problému nejsou ideální, rozhodně ne pro nové auto, které bych si chtěl nechat co nejdelší dobu.
 
jan vančura07:10 18.06.2015
Marku, ještě si zjistěte, jak se mění u Opelu při provozu na LPG servisní intervaly na kontrolu ventilů. Třeba u Hyundaie to vyřešili velmi chytře. Ventily se jim zaklepávají a aby se vyhnuli reklamacím v záruce 5 let, tak zkrátili intervaly kontroly ventilových vůlí na 40.000km. A když ti naměří na prohlídce hraniční ventilové vůle což je po 30.000km běžné, napíší to do faktury a následuje oprava opotřebení v tvé režii. A nemusím připomínat, že ventilů je 16 a podložka stojí cca 900,-. Takže za mě přestavba jednoznačně v Brně u čadků a ušetřené peníze si schovej na opravu hlavy motoru.
 
Dany Čech19:43 16.06.2015
Dobrý den pane Čadek, chtěl bych se informovat jestli lze přestavět na LPG Škodu Octávii 1.8 turbo 110 Kw,kolik by to stálo a jaké jsou zkušenosti. Děkuji za odpověd.
Dobrý den, přestavba možná je bez jakýchkoliv problémů na systém Lovato 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
S.Kadera14:40 16.06.2015
Dobry den,prosim Vas je nutne primazavani na bmw e36 motor m52b28?system stag 300.Moc dekuji za odpoved.
Dobrý den, externí přimazávání na BMW není potřeba. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rob10:04 16.06.2015
Marku,nevím jak zrovna Opel,ale většina továrních přestaveb "vybaví" ŘJ LPG uzamčením jednotky, takže pro standardní LPG servis je problém do ní nahlédnout,natož něco upravovat. Maximálně ti vymění LPG nádrž, membrány v reduktoru, multiventil a provedou jiné ryze mechanické práce. Seřizování je pak věcí autorizovaného servisu,kde se v tom v drtivé většině plácají jak nudle v bandasce.Na druhou stranu záruka je pak nezpochybnitelná,pokud dodržíte servisní intervaly,nikdo Vám nemůže sdělit onu sladkou větu: Porucha byla zaviněna alternativním palivem,záruka se proto na to nevztahuje. Nicméně 50 kkč za přestavbu je dost, návratnost v tomto případě nebude nejrychlejší. Rozhodnutí je jen na Vás...
 
Marek09:16 16.06.2015
Dobrý den, mám od Vás přestavěné auto a momentálně potřebuju vyřešit novější rodinný kombík. V opelu mě zaujala nabídka 1.4 turbomotoru 103KW v nové astře, kterou prodávají i z výroby v LPG provedení za příplatek cca 50tis před slevou. Podle prodejce se motor liší od normální verze ventily, hlavou a dalšími "podstatnými" detaily. Dá se tato tovární přestavba servisovat i u Vás? Nedělám si iluze, že technici opelu budou mít tolik zkušenosti. Mělo by se jednat o Landi Renzo. Nebo je rozhodně lepší koupit klasickou verzi a přes výhružky výrobce o ztrátě záruky nechat udělat přestavbu u Vás? Bylo by potřeba přimazávání? Díky, hezký den, Marek
Dobrý den, do tohoto typu motoru montujeme také Landi - Renzo EVO stejně jako prodejce Opel v ČR. Narozdíl však od prodejců Opel u Nás přestavba stojí 24.990,- ne 50t. Co se tyče záruky, umíme komponenty dotčené montáží LPG pojistit na dobu původní záruky, na vše ostatní vám platí záruka prodejce. Přimazávání do přepňovaných motorů se nedává je velice nákladné. Upravený motor na LPG od výrobce: je vždy otázka jestli je skutečně upravený. S pozdravem Sobotka - technik
 
Carlos21:19 14.06.2015
Zdravím, uvažuji o koupi nového Škoda Citigo nebo Opel Corsa, pokud bych to nechal přestavět na lpg, je zřejmě lepší Citigo? Myslím to vzhledem k možným problémům s ventily/sedly. Taky by asi Citigo nemuselo mít přimazávání FL.
Dobrý den, tak jak píšete Škoda je určitě vhodnější než Opel. Citigo FL skutečně nepotřebuje. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr13:32 11.06.2015
Dobrý den, jaký typ LPG by jste mi doporučil do Fordu Sierra 2,0 DOHC 88kw a jaká by byla cena u Vás ? Děkuji.
Dobrý den, do tohoto vozidla jsme LPG již dlouho neinstalovali, doporučuji na chvilku přijet, podíváme se a navrhneme optimální systém. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš06:27 11.06.2015
Dobrý den, dá se namontovat LPG do vozu MITSUBISHI OUTLANDER 2.4i z roku 2008? Kolik by přestavba stále, kde se umístí nádrž a jak velká a na kolik by to vyšlo ? Máte s tímto vozem nějaké zkušenosti ? Děkuji
Dobrý den, přestavba možná je doporučujeme systém Landi Renzo EVO nádrž jsme umisťovali místo rezervy pod auto, vešla se 45l. Cena přestavby je 25.990,-.S pozdravem Sobotka - technik
 
Kamil15:56 08.06.2015
jen doplnim-LPG nedoplnovat v Mikulove, ale kousek pred Dolnimi Dunajovicemi, doprava, jmenuje se to U Spaleneho mlyna, je tam LPG radove o kurunu+- levnejsi nez v Mikulove... jsou tam ukazetele, maji tam kvalitni LPG./.
 
RobertM05:33 08.06.2015
Igore, Itálie je Mekkou LPG. S tankováním není, krom siesty, problém. V Rakousku je to horší, ale dá se to přežít. Nevím kudy jedeš, ale jestli z Moravy, tak doplníš nádrž v Mikulově a pak se dá dobře tankovat v Griffenu, hned u sjezdu z dálnice je BP, cena vyšší (loni 0,85), ale v Rakousku není kde vybírat. V Itálii se toho opravdu neboj, stačí vjet do města a už se vybírá podle ceny, jo a v Itálii se LPG jmenuje GPL. Redukci na náš systém jsem nepotřeboval. Jinak ceny si nastuduj zde:http://www2.prezzibenzina.it/ My letos vynecháváme a jedem jen po ČR, ale za rok opět vyrážíme. Hezkou cestu.