Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Radim22:06 30.07.2015
Dobrý den Chci se zeptat jestli jste schopni zkontrolovat a případně seřídit vůle ventlů na Hyundai i30, 1,6 88kW? Děkuji
Dobrý den, nikoli tento zásah provádí pouze autorizovaný servis Hyundai. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rob13:33 29.07.2015
Táňo,z hlediska přestavby i provozních nákladů a případného servisu bude ideál oct I nebo oct II 1,6, libovolně z těchto dvou modelů. Je to koncepčně starý motor osmiventil,s provozem na LPG netrpí problémy typu zaklepávání ventilů,což se nedá říci o fordu.U toho musíte počítat s přímazem ventilů,pokud chcete eliminovat riziko zaklepání,případně přístřik benzínu,respektive kombinaci obojího.Oboje zvyšuje náklady na provoz a oddaluje návratnost investice,přičemž 100% ochranu sedel Vám stejně nikdo nezaručí.Náklady na údržbu systému LPG jsou jinak totožné,výměny LPG filtrů,membrány reduktoru,repase vstřikovačů,po 10.letech výměna LPG nádrže,revize.U oct 1,6 odpadá nutnost kupování aditiva na ochranu ventilových sedel.Případně je třeba seřízení systému přes diagnostiku,ovšem to není nezbytné,pokud systém funguje jak má.Nájezd 15-20 kkm není mnoho,musíte počítat s delší návratností investice v závislosti na ujetých kilometrech.Nicméně v závislosti na použitém systému do 1,5 roku budete mít investici zpátky a pak už budete jen šetřit.
 
Tana10:22 29.07.2015
Dobrý den, plánuji koupi vozu a následnou přestavbu na LPG. Zvažuji Octavia II 1.6 (75 kW) r.v. 2006-2008, Octavia I 1.6, r.v. 2008-2010, Ford Focus combi 1.6, ev. 1.8, r.v. 2006-2008. Roční nájezd cca 15 tkm-20 tkm. Je některý z vytipovaných vozů vhodný, nebo naopak méně vhodný pro přestavbu a proč? Jsou náklady na přestavbu a následnou údržbu LPG u všech typů stejné? Děkuji
Dobrý den, Octavie jsou na přestavbu určitě vhodnější ne Ford Focus (nemá hydroštely a je potřeba vymezovat vůle ventilů každých 40.000km). Cena přestavby se pohybuje 24-25.000,-. Následný servis LPG je shodný údržba motoru Ford je o něco nákladnější. S pozdravem Sobotka – technik
 
Jan Bouda12:49 28.07.2015
Dobrý den, ještě prosím o doplěnněí jak je velká nádrž na plyn, a zdali je možné umístění plnění v prostoru pod víčkem pro benzín. Děkuji
Plnění pod víčkem bohužel nelze, jen do nárazníku, velikost nádrže 45 litrů. S pozdravem Sobotka, technik
 
Jan Bouda19:24 27.07.2015
Dobrý den, lze přestavit Chevrolet cruze rv 2011 1,8 104kW na lpg? potřebuje přimazávání? jakého výrobce by jste doporučil? Děkuji
Dobrý den, přestavět lze na systém Lovato s externím přimazáváním. Celková cena přestavby je 25.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin14:23 27.07.2015
Dobry den.mam nissana almeru 1,4 rok 99 a chtel bych z neho prehodit sekvencni lpg pet let stare stag 300 do fabie 1,4 mpi rok 2000. Je to mozne a kolik by takove prehozeni stalo?predem dekuji za odpoved
Dobrý den, předělávka možná je jen záleží jakou máte v Nissanu použitou nádrž do Fabie se vejde 600/220 45l. Předělávka stojí 10.000,- bez DPH. Nová přestavba na LPG Stag do Fabie 19.990,- včetně DPH. S pozdravem Sobotka – technik
 
Karel12:35 26.07.2015
Dobrý den. Mám Fabii 1. gen. 1,4 mpi 50 kW, sekvenč. vstřikování Elpigaz, najeto na plyn 50 000 km (celkový stav 120 000km) na jaře měněny rozvody,vstřikovače, čištěna škrtící klapka. V poslední době se mi stává, že motoru při dojetí na křižovatku a vyřazení na volnoběh po určité době klesnou otáčky a motor zhasne. Častěji se závada projevuje při najetí větší (např. 100 km) vzdálenosti,ale nebývá to pravidlem, někdy zhasne motor i po 5 km. Na benzin se se závada (zhasnutí motoru stala pouze 2x ale na plyn snad 50x). Napadá vás kde začít hledat závadu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, závada může být způsobena několika komponenty je zapotřebí provézt diagnostiku. S pozdravem Sobotka – technik
 
Pavel21:08 25.07.2015
Dobrý den, chystám se k Vám na seřízení, ale než se dostanu popíšu zde problém, který začal během letních měsíců. Po seřízení u Vás v březnu vše ok, v létě při vyšších teplotách venku a delší jízdě, nebo po městě auto netáhne na lpg, rozjezdy a při nižších otáčkách cukání jako by tam nešlo dostatek plynu. po rozjetí a vyšších otáčkách vše ok, jen menší výkon. Při přibrždění na lpg často zhasíná. Na benzín vše OK. Bude třeba objednání? Vozidlo Renault Megane 1,4 16V, systém Tartarini. A ještě,pokud bude vadný, dá se reduktor nahradit jakýmkoliv jiným typem? Např. reduktor Magic 3 Compact. Chystám se k Vám v srpnu, aby to uměl technik seštelovat a nebyl na dovolený. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prozatím dovolenou na srpen neplánujeme a Váš vůz můžeme diagnostikovat a případné opravit. Reduktor se dá nahradit jiným typem ovšem nedoporučuji pro systém Tartarini reduktory Lovtec Magic. Pro diagnostiku a opravu se prosím určitě objednejte. S pozdravem Sobotka - technik
 
Helena18:51 24.07.2015
Dobrý den, ráda bych se zeptala na cenu přestavby vozidla Nissan Micra 1,2 59 kW. A zda je třeba přimazávání ventilových sedel. Děkuji
Dobrý den, externí přimazvání doporučejeme a systém Lovato celková cena 25.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim18:01 20.07.2015
Dobry den. Do nedavna jste vetsinou doporucovali system Lovato a ted doporucujete Landi-Renzo. Mohu znat duvod? Je na tom ted Lovato hure s kvalitou? Dekuji
Dobrý den, konkrétní zařízení doporučujeme podle typu auta, našich zkušeností a vhodnosti systému. Obě zařízení jsou stále na stejně vysoké úrovni. Hezký den, J. Čadková
 
Petr07:43 20.07.2015
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na vhodnost a cenu přestavby auta Peugeot 807, 2.2 i, 116 kw ( popř. 2.0 i, 100 kw), r.v. 2004-5. Děkuji za odpověď. Baček
Dobrý den, přestavba je možná (i vhodná :-) ), systém Landi Renzo (24 990,-), doporučujeme s přimazáváním, pak je celková cena 26 490,- Kč. Hezký den, Lukáš Trněný, technik
 
Radim20:44 19.07.2015
Dobry den, reaguji na prispevek nize. Zvazuji montaz LPG take do nove Fabie 1.0 MPi 55kw. Doporucujete Landi-Renzo. Je treba primazavani? A pokud by treba nebylo a ja ho i tak chtel, kolik vyjde montaz komplet? Dekuji.
Dobrý den, přimazávání doporučujeme. Cena za montáž s přimazáváním je 26 490,- Kč. S pozdravem Lukáš Trněný, technik
 
Pavel11:52 19.07.2015
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možná přestavba 7-místné toyoty verso s motorem 1,8vvti. Děkuji.
Dobrý den, přestavba možná je, v tomto případě doporučujeme systém Landi Renzo, cena 24 990,-. S pozdravem Lukáš Trněný, technik
 
Tomáš19:04 18.07.2015
Dobrý den mam citroen berlingo 2012 88kw mam tam systém Lovato vše funguje v pohodě. Není raději třeba k tomu dodělat přímaz? Díky za info:-)
Dobrý den, přímaz by byl vhodný. S pozdravem Lukáš Trněný, technik
 
Radim18:22 18.07.2015
Dobrý den, Zvažuji koupi Fabie RS 1,4 TSi 132kw a zvažuji zamontování LPG . Kolik by stála přestavba u vás? Máte s tímto motorem již zkušenosti.... Děkuji za info
Dobrý den, je třeba znát kód motoru. Napište, nebo zavolejte. Hezký den, Lukáš Trněný, technik
 
Jakub01:17 18.07.2015
Dobrý den, vlastním Nissana Murano najeto 120 000 km objem motoru 3 498 ccm. Můžetemi sdělit na kolik by vyšla přestavba, případně jestli doporučujete přimazávání. S pozdravem Koudelka
Dobrý den, doporučujeme systém Landi Renzo, cena 35 490,- (cena včetně DPH a toroidní nádrže). Přimazávání ano, pak je finální cena za montáž 36 990,- Kč. S pozdravem Lukáš Trněný, technik
 
Michal19:17 16.07.2015
Rok výroby 2001, výkon 89 kw.
Dobrý den, v tom případě doporučuji systém Lovato s toroidní nádrží místo rezervy celková cena 24.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr Liman16:50 16.07.2015
Dobrý den, je možné přstavě t BMW 530i e39 rv. 2001 170kW na LPG? Je nutná montáž přimazávní ventilů? Na kolik taková akce může vyjít?
Dobrý den, externí přimazávání není potřeba doporučuji systém Landi Renzo s toroidní nádrží místo rezervy a plnění pod víčko plnění benzínu celková cena přestavby 35.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michal13:52 16.07.2015
Dobrý den, kolik by stala přestavba na LPG u Daewoo Tacuma 2.0 16V a jaky systém by byl pouzit? Děkuji!
Dobrý den, potřebuji upřesnit rok výroby a výkon motoru. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rob13:19 15.07.2015
Stando, pokud máte louže chladící kapaliny pod autem,může to být nedotaženýmmi sponami na hadicích k reduktoru. Občas se stane,že taková netěsnost časem "zaroste",ovšem doporučuji vřele spony na hadicích zkontrolovat a dotáhnout.úbytek chladící kapaliny může být způsoben různými věcmi,zkuste především otevřít expanzní nádobku chladící kapaliny,ideálně po delším stání. Pokud bude přesto extrémně natlakovaná a dokonce ucítíte plyn, máte vadný reduktor.Jinak preventivní kontrola spon a hadic chladícího systému a chladice,případně těsnění pod hlavou.To že nemáte vodu v oleji je dobré,ale 100% záruka že je těsnění v pořádku to není.Šlem v olejovém víčku je spíš způsoben krátkými jízdami se studeným motorem,o žádné závadě to nevypovídá. Občas vytřete, vyčistěte a je to OK.