Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Petr Anděl09:34 06.04.2015
Dobrý den, před čtyřmi roky namontován u Vás do Ford C-max 1,8 systém Lovato bez přimazávání. S ubezpečením, že stačí přístřik benzínu. Po dvou letech u Vás na emisím po dotazu na ochranu ventilů znovu ubezpečení, že stačí přístřik benzínu (pokaždé pan Čadek). Teď po čtyřech letech po dotazu na ochranu ventilů mi bylo řečeno, že doporučujete přimazávání........ Tak jak to teda je? Ničím si už čtyři roky motor, nebo přístřik stačí, nebo se ještě neví jestli přístřik ochrání sedla a ventily dostatečně a je lepší přidat přímaz? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dříve se používal pouze přístřik benzínu a přimazávání se používalo minimálně. Dnes jsou již zpracované testy takže se ví jak a jestli externí přimazávání funguje a do kterých motorů se přimazávání doporučuje. Do Vašeho vozu přimazávání určitě doporučuji. S pozdravem Sobotka – technik
 
Rob18:33 05.04.2015
Radime,z hlediska LPG je jedno, co si vyberete,zda Fabii nebo Rapida.Důležité je že nejvhodnější je bohužel ta nejslabší motorizace MPI, u Rapida 1,2 MPI 55kW, u fábie 1,0 MPI 44 kW nebo 55 kW. TSI má bohužel výrazně delší návratnost díky vysoké ceně za přestavbu a přístřiku benzínu, jak jsem již psal dříve. Tak přeji šťastnou ruku při výběru... :-)
 
Radim21:25 03.04.2015
Dekuji za odpoved. Premyslim nad Rapidem nebo Fabii.
Dobrý den, Rob Vám stihl odpovědět dříve než my. K jeho odpovědi nemáme co dodat. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin21:12 03.04.2015
Dobry den,kolik by stala kompletni přestavba lpg lovato na chevrolet orlando a jestl nebude problem v přestavbě děkuji.
Dobrý den, přestavba na systém Lovato s toroidní nádrží místo rezervy stojí 24.990,-. Přestavba trvá jeden den od 7:00 do 15:00. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rob15:20 03.04.2015
Radime,obecně jsou na přestavbu vhodné koncernové vozy (VW), ovšem zvláště poslední dobou je začali kazit přeplňováním a obzvláště přímým vstřikováním,což přestavbu značně komplikuje a prodražuje a navíc se nutným přívstřikem benzínu oddaluje návratnost přestavby na LPG. MPI se už dává pouze do fábie a rapida, od oct.výše je vše TSI. Italské vozy jsou co se týče provozu LPG také celkem bezproblémové vzhledem k vysoké rozšířenosti LPG v Itálii,ovšem co se týká celkové bezproblémovosti,více bych asi věřil koncernu.velká škoda je, že se už nedělají osvědčené a jednoduché atmosférické 1,6 MPI 75 kW, typ BSE, BSF.
 
Radim21:45 02.04.2015
Dobry den. Chtel bych si koupit nejaky uplne novy automobil a ihned namontovat LPG. Chci se zeptat, ktere auto a jakou motorizaci doporucujete, aby vozidlu LPG neuskodilo a co nejvice najezdilo. Dekuji
Dobrý den, bohužel neuvádíte jaké nové vozidlo máte vybrané. Prozatím doporučuji pro přestavbu benzinový motor. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel21:14 01.04.2015
Dobrý den, chtěl bych si koupit Škodu Octavii II a namontovat do ní LPG. Chci se zeptat jestli je vhodnější 1.4 nebo 1.6 MPI, kolik by měla mít najeto a na co si dát při výběru pozor, tak aby montáž LPG byla bez problémů. Děkuji za odpověď Pavel K.
Dobrý den, pro přestavbu na LPG je vhodnější Octavie 1,6MPi. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim19:52 01.04.2015
Dobrý den. Chci se septat jestli má někdo podobný problém jako já. Přimazávání (montáž od vás) mi vždy po ujetí pár kilometrů přestane kapat. Už jsem s tím u vás byl 2x a problém se pořád opakuje. Přemýšlím že si koupím jinou nádržku, zdá se mi že to přisává vzduch okolo seřizovacího šroubu,ale je to jen můj názor.
Dobrý den, už jsme se tímto problémem setkaly je zapotřebí se objednat a přijet na opravu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radek16:23 01.04.2015
Mazda od r. 2013 vyrabi tyto tri benzinove motory.... 2.0 MZR 145k 2.0 MZR 165k 2.5 MZR 195k Ktery by se nejlip hodil na predelani a ktery nejde.Dekuji za odpoved
Dobrý den, 2,0 145k by měl být klasický benzinový motor FORD a měl by jít přestavět na LPG. 2,0 MZR 165k a 2,5 MZR 195k bohužel nepůjde přestavět na LPG. S pozdravem Sobotka – technik
 
Rob09:46 01.04.2015
Michal: pokud zadarmo tak to je jiná. Uškodit tím ničemu nemůžeš,ale taky vzhledem k níže napsanému nijak zvlášť neprospěješ. Starší auta na ventily tolik netrpěly (když se nebudu bavit o š120), to je spíš výsadou novějších aut zvláště těch vyrobených v době krize za oblíbeného "katování kostů" a šizeného materiálu. Jinak je možné, že 15-20 letý japonec bude jezdit bez přimazávání jak vítr a nebude mít problém. Nicméně zvláště nové korejské vozy na ventily velmi trpí,ale stejně tak i nové francouzské a japonské, jak je možno číst i v mnoha internetových diskuzích. Třeba hyundai přestal úplně nové přestavěné vozy na LPG nabízet,protože se na tom ventilovém rozvodu hodně vypekl...
 
Radek01:16 01.04.2015
Zdravím. Je možná přestavba na lpg či cng u Mazdy 6 rok výroby 2013 skyactiv?
Dobrý den, musíte mě napsat jaký motor máte přesně na mysli. Je více verzí a některé jdou a některé nikoli. S pozdravem Sobotka – technik
 
Michal23:43 31.03.2015
ROB: no já to nekupoval a známej to nechtěl vyhodit tak sem řek že to mohu zdělat jen mě zajímal učinek na internetu psaly,že to čistí maže atd.. jestli se tomu dá věřit aspon udržba auto bude mít hodně zasebou já osobně už mam 3 auto na lpg a ani jedno nemá přimazávání a nikdy nebyl problém a to že ty auta dostávají ted mam offrouda 4x4 taky jede furd znam hodně lidí co jezdí a neslyšel sem že by se někomu zničil motor (bez mazání)
 
Vlasta22:00 31.03.2015
Dobrý den, chci se zeptat, zda byste také uměli seřídit starší systém pouze LANDI ve voze Volvo V40 r. 1999. Jinak mám od vás instalovaný Elpigaz v pežiku 406 od r. 2008 (najeto 168 tis km bez jediného sebemenšího problému!!!) Děkuji za odpověď. Vlasta
Dobrý den, záleží jakou verzi LANDI přesně máte ale samozřejmě se vynasnažíme a pokud to bude jan trochu možné seřídíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rob13:06 31.03.2015
Michale,myslím, že přidáním flashlube do benzínu ničemu příliš nepomůžeš,skoro bych to označil za plýtvání. k největšímu opotřebení ventilů dochází při provozu na LPG (nejvíce při vysokých otáčkách v dálničních rychlostech),tudíž to,že ventily promažeš při provozu na benzín sice ničemu neuškodí,ale problém mazání při provozu na LPG to nevyřeší.ideální je elektronický dávkovač,který na základě zvýšených otáček motoru adekvátně zvýší i dávkování aditiva,je ovšem drahý. v každém případě přidávání aditiva do benzínu považuji za zbytečné vyhozené peníze...
 
Michal12:45 31.03.2015
no já nevím no.. Benzinový aditiv Flashlube Valve Saver Fluid se může používat u vozidel s katalyckým konvertorem a kyslíkovými senzory. Je vhodné také do motorů s pohonem na plyn LPG i CNG. Flashlube Valve Saver Fluid by se měl přidávat přímo do nádrže s benzinem ještě před jejím naplněním, aby se zajistilo dobré smíšení v poměru 50 ml na 50 litrů.
 
Marek11:15 31.03.2015
Tady Michale asi došlo k nepochopení. Jsem přesvědčen, že tou nádrží je myšlena nádrž LPG.
 
Michal22:49 30.03.2015
Flashlube Aditiv Valve Saver Fluid dle internetu bud dávkovač který ale nemam nebo přímo do nádrže v poměru 50ml na 50l tak to tam dávám v tomto poměru po prvé sem měl injector cleaner ale to bylo pouze na jednu nádrž ted mam 1L saver fluid
Dobrý den, doporučuji okamžitě přestat dávkovat do nádrže s benzínem Flashlube Aditiv Valve Saver Fluid na toto není stavěný. Flashlube Aditiv Valve Saver Fluid je pouze na přimazávání ventilů a je zapotřebí ho dávkovat do sání hlavně při provozu na LPG. S pozdravem Sobotka – technik
 
Michal23:13 29.03.2015
Dobrý den,chci se zeptat na aditiva co si o nich myslíte mám Nissan Terrano 2,4 91kw na LPG nemam žádný dávkovač ted sem přišel k flashlube ale dávam to do benzínu 1ml - 1l benzínu myslíte si že je to potřeba? nebo je to jen více méně údržba četl sem že to čistí,maže
Dobrý den, jaký přesně FlashLube dáváte do benzínu??????? S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan Pavliš22:44 29.03.2015
Dobrý den, máte zkušenosti s přestavbou Mercedesu třídy A první generace? Modely A140, A160, A190 - r.v. 1998 - 2002? Funguje tento model na LPG? Kolik by stála přestavba? (Jsem příznivce lpg - mám Mondeo 1.8 16v 1998 se systémem Stag a funguje bez problémů cca 200tis. km, ale pro manželku budu potřebovat něco kratšího)
Dobrý den, zkušenosti máme se všemi motorizacemi a jsou velmi bezproblémové. Doporučuji systém Lovato celková cena 23.990,-. S pozdravem Sobotka – technik
 
Jitka18:47 29.03.2015
Dobrý den pane Čadku, uvažuji o koupi jednoho z následujících vozů. Bude tam vždy automatická převodovka. Auto chci následně předělat na plyn. Které z aut je podle vás na předělání na LPG nejvhodnější: Škoda Fabia II, 16V, automat, 1,6 MPI / 77 kW, rok výroby cca 2010 Fiat Punto 1.4, automat, 57 kW, rok výroby 2012 Hyundai i20 1,4 i, automat, 74 kW, rok výroby 2012 Opel Corsa, 1,2 16V, automat, Enjoy, 63 kW, rok cca výroby 2012 Děkuji.
Dobrý den, pro montáž LPG doporučuji Škodu Fabii 1,4 nebo 1,6. Systém doporučuji Lovato celková cena za přestavbu 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik