Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Ondra14:46 25.02.2015
Dobrý den, chci se vás zeptat. Kolik by stála přestavba na lpg opel astra 1.4 r.v. 1999 nebo 2005? Musí se dávat přimazávání nebo lze i bez něj? Lze namontovat i systém Stag sekvent? Děkuji.
Dobrý den, do tohoto vozu lze namontovat sekvenční zařízení Stag za 19.990,-. Externí přimazávání se do Oplu všeobecně doporučuje ale dá se přestavět na LPG i bez. S pozdravem Sobotka - technik
 
Aleš Brabenec10:47 24.02.2015
Takže za všechny problémy, které jsem vám popsal může slabý reduktor? Jaký by jste mi popřípadě doporučili?
Dobrý den, ano na toto vozidlo je reduktor Alaska velmi slabý je pouze do 110kw. Samozřejmě doporučuji reduktor silnější k systému Lovtec je to jedno hlavně aby dokázal uživit tento výkon. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert08:52 24.02.2015
Pavle, octavie a motory koncernu vw nejsou obecně náchylné na podpalování nebo zaklepání ventilů při provozu na LPG. Nicméně pokud bych se já měl rozhodnout, zvolil bych motorizaci 1,6 74 kW nebo 75 kW, jednoduchý osmiventilový motor, dle mého z nabízených možností nejpovedenější a nejméně náchylný k jakýmkoliv problémům ať už v souvislosti s provozem na LPG nebo na benzín. Faktem je, že pokud bude někde vyšší pravděpodobnost zaklepání nebo podpálení, bude to spíše u 16 resp 20 ventilu, nežli u 8 ventilu...
 
Pavel22:11 23.02.2015
Dobrý den, při montáži LPG do octavie 1,8 92kw (bez turba) r.v. 98 20ventil, není problém tolik ventilů? třeba ve Felici 1.3 50kw je ventilů 8, není lepší méně ventilů? když jich je tam více, jsou slabší a budou se podpalovat, když má LPG vetší výhřevnost. máte nějaký tip na auto kde by LPG nedělalo problémi.
Dobrý den, vidím že p.Robert Vám odpověděl dříve než my a v celku musíme souhlasit. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC18:56 23.02.2015
Aleš Brabenec - je to věc seřízení LPG (popř. kontroly BA). Výkon 147kW při 2,9l motoru krmit reduktorem Alaska může jenom .... (nebudu vulgární)
 
Aleš Brabenec16:41 23.02.2015
Dobrý den Pane Čadek, Mám volvo s80 rv.2000 motor 2.9 147kw. systém magic 2. Problém je následující. Předchozímu majiteli měnili v Táboře reduktor magic 3 z důvodu propouštění plynu do vody. Nainstalovali reduktor tomasetto AT09 ALASKA. Při dojíždění ke křižovatce motor chcípá a houpe volnoběh. Při stání na místě se mi už několikrát stalo že motor chcípnul po nastartování běžel asi 10 vteřin a opět chcípnul. Když někam přijedu a do hodiny chci odject, tak motor nechce naskočit podaří se mi ho nastartovat až na třetí pokus. Dále se rosvicí kontrolka motoru při ustálené jízdě. A poslední problém je že při rozjezdu s plynem na podlaze se auto přepne na benzín. Děkuji za odpověď.
 
Josef16:02 23.02.2015
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jde předělat na LPG vůz Toyota Auris 1,33 VVTi 73 kW, případně 1,6 Valvematic 97 kW. Přesný kód motoru neznám, zatím pouze zvažuji koupi tohoto nového vozu. Kolik by asi přestavba s toroidem vyšla? Díky.
Dobrý den, přestavba tohoto typu vozu na systém Lovato s toroidní nádrží místo rezervy 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel08:39 23.02.2015
Dobrý den, doplňuji informaci k C4 Grand Picasoo, jedná se o 1,8 16v z roku 2007.
Dobrý den, doporučuji systém Lovato s externím přimazáváním ventilů a ventilových sedel, nádrž místo rezervy + emulátor plováku benzínu. Celková cena přestavby 28.790,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel22:41 22.02.2015
Dobrý den, dotaz na Citroen C4 Grand Picasso 1,8 jsem tu nenašel, takže prosím o informaci, jaký systém doporučujete, případně jestli i nějaké přimazávání a jaká nádrž se vejde místo rezervy. A jestli je nutné nějak emulovat ukazatel paliva. Děkuji
Dobrý den, nepíšete jakou máte motorizaci a rok výroby. S pozdravem Sobotka - technik
 
Mirek20:08 22.02.2015
Dobrý den.Jak je možné, že se mě ztrácí benzí i při jízdě když motor nevytáčím na hranici přimázávání!Je možné že se samo rozhodilo toto nastavení této hodnoty kdy má k přimazávání docházet ?
Dobrý den, nepíšete jaký je to Vůz a jaké máte LPG zařízení. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš Havlík20:53 20.02.2015
Zdravím chci se zeptat jestli montujete LPG i do vozidla Peugeot 605 3.0 V6 123kW r.v.96 a jaká by byla případně cena? Děkuji Havlík
Dobrý den, Puogeot 605 jsme již dlouho nemontovaly ale samozřejmě jde přestavět na LPG. Při použití základního sekvenčního zařízení Stag bude cena 29.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Mirek08:35 19.02.2015
Dobrý den, potřebuji poradit. Na T613 je obyčejný system plynu s manuálním přepináním, problém je v tom že po zahřátí motoru a zahřátí vody ve směšovači skrz dodatečný okruh... Se po přepnutí na plyn auto nejede prostě do motoru nejde plyn a kontrolka na přepínači nesvítí! Plyn v nádrži je na 100% jsem tankoval osobně, jen mě zaráží že neukazuje plovák v nádrži který je nový. Tak ted nevím jestli to spolu nějak souvisí nebo co se tam ještě pokazilo. Děkuji za odpověď
Dobrý den, z tohoto popisu těžko usoudit kde je problém je zapotřebí přijet a udělat větší kontrolu systému. S pozdravem Sobotka – technik
 
Petr09:28 16.02.2015
Dobrý den, mám vozidlo Ford C-Max 2.0i CNG 2008, přestavba originál od Fordu, systém BRC. Při studeném motoru při jízdě po přepnutí na plyn, pokud mám sešlápnutý plynový pedál auto škubne, při stání, při přepnutí na volnoběh dost poklesnou otáčky a chvilku trvá než se srovnají, při teplém motoru se to již neděje, je to normální? Dále, plynové vstřiky cvakají, pouze na volnoběh, při jízdě to nepozoruji. Je to moje první auto na CNG, tak nevím jestli je to takto v pořádku. Děkuji za odpověď
Dobrý den, normální toto chování samozřejmě není ale u tohoto zařízení je zapotřebí provézt důkladnější diagnostiku. S pozdravem Sobotka – technik
 
Radek07:47 15.02.2015
Dobrý den, máte zkušenost s přestavbou Octavie lll na CNG. Zatím se přímo z výroby nybízejí jen 1.4Tsi.- Jaká by byla cena u 1.8Tsi a je li to vůbec reálné. Děkuji za odpověď. Radek.
Dobrý den, motor v Octavii lll 1,8 TSi nelze přestavět na CNG. S pozdravem Sobotka – technik
 
Libor00:03 14.02.2015
Dobrý den, přemýšlím nad montáží lpg do Peugeot 806, 2.0 89kW. Jaký systém by byl nejvhodější a jaká největší nádrž (venkovní spodní toroid) se tam dá namontovat? Na kolik peněz všechno přijde? Děkuji
Dobrý den, do tohoto vozu postačí systém Stag toroidní nádrž dáváme 51-63l celková cena přestavby 21.490,-. Pokud by jste měl zájem o kvalitnější zařízení dá se použít i systém Lovato cena 25.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin11:11 12.02.2015
Dobry den,dělate montaž lpg na splatky bez navyšeni
Dobrý den, splátky bez navýšení máme pouze v akci od Cetelemu. Momentálně máme pouze 10 splátek po 10% + 10% akontace. S pozdravem Sobotka – technik
 
Tonda12:58 11.02.2015
Dobrý den, koupil jsem si Volvo XC 90 4,4i, vyrobené 2007. Uvažuji o lpg. jak velká nádrž by tam vešla? Jaké zařízení a za kolik by to šlo předělat? Bylo by třeba montovat i mazání ventilů? Jezdím hodně do kopců s vlekem a vozím koně, nebudu mít menší výkon?děkuji, Tonda
Dobrý den, tento motor sice jde přestavět na LPG ale vzhledem k absenci vratky nebo přepustného ventilu v nádrži by Vám během několika tisíc by vám začaly protíkat benzinové vstřikovače. Sobotka - technik
 
Robert12:05 11.02.2015
9 l/100 km není úplně standard spotřeba,hodně ale záleží jak tomu šlapeš. Na škrťák by měla být tak kolem 8 l, pokud máš víc,zkus třeba po 0,5 otáčkách utáhnout (škrťák na hadici), dokud to nebude na tebe moc líné.Taky jsem měl v háji lambdu a jezdil jsem ca 2 roky bez ní.Ale na benzín prakticky jen startuju,okamžitě po startu i v zimě přepínám na LPG a jezdím jenom na něj.Pokud jsou svíčky černé,je bohatá směs,tedy bych se nebál trochu škrťák přitáhnout. Pokud musíš jezdit i na benzín,lambdu vyměň,ať nemáš zbytečně vysokou spotřebu,ale na provoz LPG to nemá vliv (bez krok.motorku).Ještě bych určitě zkusil vyměnit zapal.lištu,pokud máš problém s výdrží svíček.Mě se osvědčily NGK BKUR5ET-10 a BRISK DR15TC,ale mám MPI, ty máš jednobod,tam to bude jiné.Myslím,že se dávaly Champion RC89PYC anebo zkus plynové DR15YS.Ale začal bych tou lištou a pokud možno originál,ne čínu.Pokud to chceš ještě více rozvést,napiš mi na mejl nlm78@centrum.cz
 
David11:43 11.02.2015
Díky Roberte za reakci. Trošku tedy ještě můj dotaz doplním a upřesním. Na začátku přestavby u pana Čadka jsem tam krokový motorek měl, ale nejezdilo to optimálně, tak se nakonec krokový motorek vyhodil a dal se tam pouze škrtící šroub. Pak to jezdilo celkem normálně, zvýšila se ale spotřeba asi na 9 litrů. Poslední 2 roky mě ale trápí neuvěřitelný smrad z výfuku při jízdě na benzín (na LPG to tak nesmrdí) a minimální životnost svíček (1-3tis. km). Vyzkoušel jsem už opravdu hodně druhů svíček, vydrží ale vždy pouze 1-3tis.km. Pak začne auto cukat a musím svíčky vyměnit. Při výměně jsou i po těchto pár tisících km vždy úplně černé. Už jsem s tím byl u pana Čadka několikrát, ale bohužel problém nedokázal vyřešit. Teď mi můj mechanik říkal, že mám špatnou tu lambdu. Tím že tam byl ale dřív krokový motorek, tak podle mě není zapojena zcela standardně (tak jako dřív, před přestavbou na LPG) a je zapojena tak nějak napůl. Konektor dříve zapojený do krokového motorku je zkrátka jen vytažený a volně tam visí. Už jsem z toho celkem zoufalý, protože nikdo si s tím neví rady.
 
Robert10:18 11.02.2015
pro Davida: pokud nemáš krokový motorek,potažmo vzato ŘJ LPG a máš seřízeno pouze na škrťák, lambda ti na LPG nic nereguluje,tedy je zbytečné ji měnit. Pouze pokud máš na hadici k mixu krokový motorek, lambda ovlivňuje bohatost směsi na LPG. Po po případné výměně lambdy se nemusí nic seřizovat,pokud do ŘJ LPG nebyly prováděné v průběhu nefunkčnosti lambdy žádné zásahy..