Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Aleš Brabenec16:41 23.02.2015
Dobrý den Pane Čadek, Mám volvo s80 rv.2000 motor 2.9 147kw. systém magic 2. Problém je následující. Předchozímu majiteli měnili v Táboře reduktor magic 3 z důvodu propouštění plynu do vody. Nainstalovali reduktor tomasetto AT09 ALASKA. Při dojíždění ke křižovatce motor chcípá a houpe volnoběh. Při stání na místě se mi už několikrát stalo že motor chcípnul po nastartování běžel asi 10 vteřin a opět chcípnul. Když někam přijedu a do hodiny chci odject, tak motor nechce naskočit podaří se mi ho nastartovat až na třetí pokus. Dále se rosvicí kontrolka motoru při ustálené jízdě. A poslední problém je že při rozjezdu s plynem na podlaze se auto přepne na benzín. Děkuji za odpověď.
 
Josef16:02 23.02.2015
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jde předělat na LPG vůz Toyota Auris 1,33 VVTi 73 kW, případně 1,6 Valvematic 97 kW. Přesný kód motoru neznám, zatím pouze zvažuji koupi tohoto nového vozu. Kolik by asi přestavba s toroidem vyšla? Díky.
Dobrý den, přestavba tohoto typu vozu na systém Lovato s toroidní nádrží místo rezervy 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel08:39 23.02.2015
Dobrý den, doplňuji informaci k C4 Grand Picasoo, jedná se o 1,8 16v z roku 2007.
Dobrý den, doporučuji systém Lovato s externím přimazáváním ventilů a ventilových sedel, nádrž místo rezervy + emulátor plováku benzínu. Celková cena přestavby 28.790,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel22:41 22.02.2015
Dobrý den, dotaz na Citroen C4 Grand Picasso 1,8 jsem tu nenašel, takže prosím o informaci, jaký systém doporučujete, případně jestli i nějaké přimazávání a jaká nádrž se vejde místo rezervy. A jestli je nutné nějak emulovat ukazatel paliva. Děkuji
Dobrý den, nepíšete jakou máte motorizaci a rok výroby. S pozdravem Sobotka - technik
 
Mirek20:08 22.02.2015
Dobrý den.Jak je možné, že se mě ztrácí benzí i při jízdě když motor nevytáčím na hranici přimázávání!Je možné že se samo rozhodilo toto nastavení této hodnoty kdy má k přimazávání docházet ?
Dobrý den, nepíšete jaký je to Vůz a jaké máte LPG zařízení. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš Havlík20:53 20.02.2015
Zdravím chci se zeptat jestli montujete LPG i do vozidla Peugeot 605 3.0 V6 123kW r.v.96 a jaká by byla případně cena? Děkuji Havlík
Dobrý den, Puogeot 605 jsme již dlouho nemontovaly ale samozřejmě jde přestavět na LPG. Při použití základního sekvenčního zařízení Stag bude cena 29.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Mirek08:35 19.02.2015
Dobrý den, potřebuji poradit. Na T613 je obyčejný system plynu s manuálním přepináním, problém je v tom že po zahřátí motoru a zahřátí vody ve směšovači skrz dodatečný okruh... Se po přepnutí na plyn auto nejede prostě do motoru nejde plyn a kontrolka na přepínači nesvítí! Plyn v nádrži je na 100% jsem tankoval osobně, jen mě zaráží že neukazuje plovák v nádrži který je nový. Tak ted nevím jestli to spolu nějak souvisí nebo co se tam ještě pokazilo. Děkuji za odpověď
Dobrý den, z tohoto popisu těžko usoudit kde je problém je zapotřebí přijet a udělat větší kontrolu systému. S pozdravem Sobotka – technik
 
Petr09:28 16.02.2015
Dobrý den, mám vozidlo Ford C-Max 2.0i CNG 2008, přestavba originál od Fordu, systém BRC. Při studeném motoru při jízdě po přepnutí na plyn, pokud mám sešlápnutý plynový pedál auto škubne, při stání, při přepnutí na volnoběh dost poklesnou otáčky a chvilku trvá než se srovnají, při teplém motoru se to již neděje, je to normální? Dále, plynové vstřiky cvakají, pouze na volnoběh, při jízdě to nepozoruji. Je to moje první auto na CNG, tak nevím jestli je to takto v pořádku. Děkuji za odpověď
Dobrý den, normální toto chování samozřejmě není ale u tohoto zařízení je zapotřebí provézt důkladnější diagnostiku. S pozdravem Sobotka – technik
 
Radek07:47 15.02.2015
Dobrý den, máte zkušenost s přestavbou Octavie lll na CNG. Zatím se přímo z výroby nybízejí jen 1.4Tsi.- Jaká by byla cena u 1.8Tsi a je li to vůbec reálné. Děkuji za odpověď. Radek.
Dobrý den, motor v Octavii lll 1,8 TSi nelze přestavět na CNG. S pozdravem Sobotka – technik
 
Libor00:03 14.02.2015
Dobrý den, přemýšlím nad montáží lpg do Peugeot 806, 2.0 89kW. Jaký systém by byl nejvhodější a jaká největší nádrž (venkovní spodní toroid) se tam dá namontovat? Na kolik peněz všechno přijde? Děkuji
Dobrý den, do tohoto vozu postačí systém Stag toroidní nádrž dáváme 51-63l celková cena přestavby 21.490,-. Pokud by jste měl zájem o kvalitnější zařízení dá se použít i systém Lovato cena 25.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin11:11 12.02.2015
Dobry den,dělate montaž lpg na splatky bez navyšeni
Dobrý den, splátky bez navýšení máme pouze v akci od Cetelemu. Momentálně máme pouze 10 splátek po 10% + 10% akontace. S pozdravem Sobotka – technik
 
Tonda12:58 11.02.2015
Dobrý den, koupil jsem si Volvo XC 90 4,4i, vyrobené 2007. Uvažuji o lpg. jak velká nádrž by tam vešla? Jaké zařízení a za kolik by to šlo předělat? Bylo by třeba montovat i mazání ventilů? Jezdím hodně do kopců s vlekem a vozím koně, nebudu mít menší výkon?děkuji, Tonda
Dobrý den, tento motor sice jde přestavět na LPG ale vzhledem k absenci vratky nebo přepustného ventilu v nádrži by Vám během několika tisíc by vám začaly protíkat benzinové vstřikovače. Sobotka - technik
 
Robert12:05 11.02.2015
9 l/100 km není úplně standard spotřeba,hodně ale záleží jak tomu šlapeš. Na škrťák by měla být tak kolem 8 l, pokud máš víc,zkus třeba po 0,5 otáčkách utáhnout (škrťák na hadici), dokud to nebude na tebe moc líné.Taky jsem měl v háji lambdu a jezdil jsem ca 2 roky bez ní.Ale na benzín prakticky jen startuju,okamžitě po startu i v zimě přepínám na LPG a jezdím jenom na něj.Pokud jsou svíčky černé,je bohatá směs,tedy bych se nebál trochu škrťák přitáhnout. Pokud musíš jezdit i na benzín,lambdu vyměň,ať nemáš zbytečně vysokou spotřebu,ale na provoz LPG to nemá vliv (bez krok.motorku).Ještě bych určitě zkusil vyměnit zapal.lištu,pokud máš problém s výdrží svíček.Mě se osvědčily NGK BKUR5ET-10 a BRISK DR15TC,ale mám MPI, ty máš jednobod,tam to bude jiné.Myslím,že se dávaly Champion RC89PYC anebo zkus plynové DR15YS.Ale začal bych tou lištou a pokud možno originál,ne čínu.Pokud to chceš ještě více rozvést,napiš mi na mejl nlm78@centrum.cz
 
David11:43 11.02.2015
Díky Roberte za reakci. Trošku tedy ještě můj dotaz doplním a upřesním. Na začátku přestavby u pana Čadka jsem tam krokový motorek měl, ale nejezdilo to optimálně, tak se nakonec krokový motorek vyhodil a dal se tam pouze škrtící šroub. Pak to jezdilo celkem normálně, zvýšila se ale spotřeba asi na 9 litrů. Poslední 2 roky mě ale trápí neuvěřitelný smrad z výfuku při jízdě na benzín (na LPG to tak nesmrdí) a minimální životnost svíček (1-3tis. km). Vyzkoušel jsem už opravdu hodně druhů svíček, vydrží ale vždy pouze 1-3tis.km. Pak začne auto cukat a musím svíčky vyměnit. Při výměně jsou i po těchto pár tisících km vždy úplně černé. Už jsem s tím byl u pana Čadka několikrát, ale bohužel problém nedokázal vyřešit. Teď mi můj mechanik říkal, že mám špatnou tu lambdu. Tím že tam byl ale dřív krokový motorek, tak podle mě není zapojena zcela standardně (tak jako dřív, před přestavbou na LPG) a je zapojena tak nějak napůl. Konektor dříve zapojený do krokového motorku je zkrátka jen vytažený a volně tam visí. Už jsem z toho celkem zoufalý, protože nikdo si s tím neví rady.
 
Robert10:18 11.02.2015
pro Davida: pokud nemáš krokový motorek,potažmo vzato ŘJ LPG a máš seřízeno pouze na škrťák, lambda ti na LPG nic nereguluje,tedy je zbytečné ji měnit. Pouze pokud máš na hadici k mixu krokový motorek, lambda ovlivňuje bohatost směsi na LPG. Po po případné výměně lambdy se nemusí nic seřizovat,pokud do ŘJ LPG nebyly prováděné v průběhu nefunkčnosti lambdy žádné zásahy..
 
David09:17 11.02.2015
Dobrý den, zřejmě budu muset vyměnit lamda sondu (Felicia 1,3 jednobod., škrtící šroub) a chci se zeptat jestli po výměně bych měl k vám přijet na seřízení. Děkuji za odpověď.
 
Ladislav11:49 10.02.2015
Dobrý den,mám Citroen Berlingo 1.6 benzín/LPG a nechal jsem si u vás 27.1.2014 montovat emulátor benzínu.Po tydnu jsem se k vám s tím vrátil že špatně ukazuje a přehodily jste tam dráty a bylo to celkem dobré.Ale teď mi to začlo blbnout a nevím co stím...Při natankování mi palivoměr ukáže aktuální hladinu benzínu,která s jízdou klesá cca500km až po rezervu.Takže i když vyndám klíč a znovu zastrčím tak mi to stále ukazuje rezervu i když tam mám cca 20 litru.Párkrát mi to ukáže že tam mám půl a nebo čtvrt nádrže,ale spíše je to stále v rezervě.Takže mi přinde že ten emulátor NEFUNGUJE... Děkuji za odpověď Ladislav
Dobrý den, potřebujeme aby jste mne zavolal na tel. 734 754 832 a aby jste měl při ruce velký TP nebo mě poslal sten TP na email autolpg@email.cz a zjistíme jaký emulátor máte v autě a vyměníme jej za jiný. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim13:23 09.02.2015
K ASTŘE. Dobry den, 100 oktanovy benzin z OMV jsem take zkousel a bohuzel nepomohlo.
Dobrý den, přijeďte provedeme diagnostiku a pokud to bude v našich silách opravíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim19:39 08.02.2015
Dobrý den. Mám O. Astra 2005, 1.4 16V, LPG stag. Auto začalo zlobit při ranních startech. Jakmile nastartuji, motor chytne, ale začne jet jakoby na 2-3 válce a zhasne. Po druhém nastartování většinou v pohodě, ale někdy také zazlobí. Poté musím jet chvíli opatrně, protože při větším přidáním plynu se začne dusit (a to jede na benzín - protože je studené), po ujetí cca 1km je to OK. Po zahřátí a přepnutí na plyn jede dobře. Zkusil jsem do benzínu nalít čistič benz. vstřikovačů a to pomohlo asi na 14 dní. Poradíte prosím co s tím? Děkuji moc.
Dobrý den, příčin tohoto problému může být více za prvé doporučuji vyzkoušet natankovat 100 oktanový benzín na OMV a pár dní vyzkoušet poté přijet na kontrolu LPG. S pozdravem Sobotka – technik
 
Lukáš19:36 08.02.2015
Zdravím, po dosaženi požadovane teploty a přepnuti na LPG je cítit nějakou dobu plyn. Při stání na křižovatce je to dost nepříjemné. Stačí aby se otevřel ventil v nádrži ale auto jede stale na BA dokud nešlápnu na plyn a nepřepne se. (než ometu sníh a oškrábu okna) U zahřátého motoru nic cítit není. Může to být způsobeno tím že reduktor ještě není dostatečně prohřátý a je to normální jev nebo ne? Kolik stojí kontrola detektorem úniku plynu? Děkuji.
Dobrý den, je potřeba se zastavit na kontrolu/revizi LPG systému která stojí 300,-. Je možné že plyn je cítit z neprohřátého reduktoru. S pozdravem Sobotka - technik