Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Robert12:06 18.07.2017
pokud je zablokovaná ŘJ, jedná se pravděpodobně o "tovární" přestavbu Mitsubishi (případně dodatečnou přestavbu prodejce Mitsubishi) a nikdo jiný se s ŘJ nespojí. bez kódu je to prakticky nemožné. Je možné vyzkoušet nějaké kombinace jako 123456 nebo 1111 případně admin apod, ale málokdy to vede k žádoucímu výsledku. Je možné požádat místní autorizovaný servis Mitsubishi, zda nebude umět se s ŘJ spojit, pokud ne, nezbývá než výměna ŘJ za jinou spolu s elektroinstalací. Nebo jezdit a jezdit dokud nenastane nějaká fatální závada která provoz na LPG znemožní. Pak dle aktuálního stavu vozidla zvážit, zda se vyplatí drahá přestavba systému, případně ježdění pouze na benzín nebo prodej vozidla....
 
Martin11:50 18.07.2017
Dobrý den, z Německa jsme koupili Mitsubishi Space Star s LPG od Lovata. Má však zablokovanou řídící jednotku, nemůžeme ho servisovat. Zatím nám nikde nedokázali pomoci, a to ani ve Strakonicích, kde Lovata dělají... Je nějaká možnost, jak se do řídící jednotky dostat? Děkuji za odpověď
 
Venda18:59 10.07.2017
Zdravím mám AG systém LPG na vozidle Citroen Xsara Break 1,6 a chtěl bych vědět zda vše správně funguje jak má.Co mě prosím doporučíte,upozornuji že v této věci nejsem znalý.Děkuji za informaci.Venda
Dobrý den, zašlete, prosím, na naši e-mailovou adresu fotky motorového prostoru a řídící jednotky LPG, „podíváme se“ na systém alespoň tímto způsobem, pak napíšeme :). Krásný den, J. Čadková
 
Robert08:05 26.06.2017
..ještě bych snad dodal to, že není ani vhodné brát benzínu plnou nádrž (pokud jezdíte na LPG). Dle mé zkušenosti je optimální množství mezi 1/2 a 1/4 a benzín je dobré pravidelně doplňovat čerstvým benzínem, zpomalí se tím degenerace starého. To je jeden důvod proč nebrat plnou a druhý důvod je, že při vyšší hladině BA přijde těsnění u čerpadla do styku s benzínem mnohem častěji než při hladině nižší a pokud je choulostivé na E85, velmi se tím urychlí jeho degenerace a rozpad. Proč nemít hladinu BA nižší než 1/4 je asi zřejmé, čerpadlo se dostatečně nechladí a po delším provozu v tomto režimu odejde. Kritický je provoz s tzv. "hladovým okem", pokud se takto jezdí čerpadlo odchází velmi brzy...
 
Pavel Marek17:10 23.06.2017
Díky za rady ohledně palivového čerpadla, určitě budu častěji měnit palivový filtr a snad se interval poškození čerpadla prodlouží. Moje auto je ještě v záruce tak obě výměny proběhly zdarma, ale co dál, jedna výměna = 11,- tisíc, potom montáž LPG ztrácí výhody a úspory. Kolegovi z práce odešlo na Oplu v zahraničí a tak se mu to ještě prodražilo. Škoda, že pan Čadek nepřidal nějakou radu. Děkuji Pavel.
Dobrý den, k předešlým příspěvkům není prakticky co dodat, chemické složení současných benzínů neovlivníme. I když jezdíme na LPG, je důležité hlídat si dostatečné množství B a měnit filtr, ale vše máte opravdu dobře vysvětleno v předchozích příspěvcích. Mně osobně vadí, že i v případech, kdy by stačilo nahradit špatné těsnění novým kusem, neuspějete, protože těsnění nebo hadička zkrátka nejsou jako samostatný náhradní kus k dispozici, takže Vám nezbude, než vyměnit celé (byť jinak stále funkční) čerpadlo. Z mého pohledu však toto poškození s provozem na LPG přímo nesouvisí. Hezký den, J. Čadková
 
Lukáš15:18 23.06.2017
ne neexperimentoval. Ano i biosložka to může způsobovat, bohužel. Proto od jisté doby beru N98, tam by ji nemělo být tolik. Šťastnou cestu...
 
Robert14:46 23.06.2017
@Lukáš: to co píšete se mi stalo také, když jsem experimentoval s palivem E85. totálně se mi rozpadlo, rozdrolilo těsnění u čerpadla, zbytky - kusy napadaly dolů a odešlo mi teda jen čerpadlo. myslím, že za to může povinná biosložka v benzínu, pokud jste tedy neexperimentoval jako já a nelil E85 záměrně. povinné přimíchávání biosložky do paliva považuji za lumpárnu, velmi jemně řečeno
 
Lukáš13:57 23.06.2017
není to tak dávno, co jsem na své fábii II 1.4 řešil to samé, palivové čerpadlo odešlo po 85tkm, z toho 65tkm na plyn. Příčinou bylo zpuchřelé těsnění kolem palivového čerpadla, které se rozdrolilo, spadlo do nádrže a v benzinu doslova rozpustilo na neidetifikovatelnou emulzi, která prošla 5let neměněným pal.filtrem(cca 60tkm), zničilo to pal.čerpadlo a 2vstřiky, škoda 14tis. Nenaděláte nic, špatný materiál těsnění z výroby, benzin beru pořád stejný a občas N98 (ponaučení pro mě-vyměnit pal.filt alespoň přes rok)
 
Radim16:53 22.06.2017
Mám Fabii III a LPG jsem namontoval hned u nového vozu po najetí 2000km a nedávno mi odešlo také palivové čerpadlo. Měl jsem najeto pouze 35000km. Začalo být pěkně hlučné a naštěstí se to řešilo v rámci reklamace ve Škodovce. Samozřejmě nedokáži říct, jestli to byl vadný kousek a nebo jestli to byl následek provozu na LPG.
 
Pavel11:43 22.06.2017
Dobrý den, nepřidje vám matoucí uvádět cenu na světelné tabuli jako 12,90 Kč, když neplatí pro všechny? Zavání to klamavou reklamou.
 
Robert07:47 22.06.2017
Pane Marku, myslím, že pan Josef uhodil hřebíček na hlavičku. Pokud se z nějakého důvodu nevymění palivový filtr, který by se měl měnit cca po 50 kkm (delší interval považuji za rizikový), můžou se čerpadla měnit jako na běžícím páse. Pokud je filtr zanesený usazeninami třeba po 150 kkm, je velmi málo propustný a čerpadlo vyvíjí daleko větší tlak než u nového filtru. Je otázka jak dlouho to vydrží. Někde je palivový filtr umístěn opravdu velmi nešikovně, takže je problém se k němu dostat, nicméně je to nutné. Pokud někdo tvrdí,že u LPG je to jedno, protože nejezdím na benzín ale na LPG, není to pravda. Čerpadlo,jak jste sám zjistil, se točí stále a je jedno,zda benzín pouze cirkuluje anebo se spaluje. Možnost odpojení palivového čerpadla při provozu na LPG zde je, ale za cenu uživatelského diskomfortu. Při přepnutí z LPG zpět na benzín trvá čerpadlu 2-3 vteřiny, než naběhne plný tlak a po tuto dobu auto neakceleruje, dusí se a na akcelerační pedál prakticky nereaguje. V některých případech může i zhasnout motor (na volnoběh).Pokud se to stane při rozjezdu z křižovatky při dopravní špičce případně při předjíždění, umíte si domyslet následky. Další věc je, pokud máte aktivovaný přístřik benzínu při provozu na LPG, tak ten by za těchto okolností nefungoval. Jinak úprava to není vůbec složitá, stačí relé a čtyři kabely. Práce pro znalého člověka tak na hodinu. Člověk který se trochu vyzná v elektrice by to měl zvládnout bez problémů.
 
Josef22:26 21.06.2017
Pane Marek a menite i palivovy filtr?
 
Pavel Marek09:51 21.06.2017
Dobrý den, mám v Renaultu Megane III namontován LPG a už podruhé mě odešlo palivové čerpadlo, vždy po ujetí zhruba 40-ti tisících kilometrů. Čerpadlo po přepnutí běží dál, tak po čase odejde. Začal jsem po první opravě tankovat benzín téměř do plné a občas to projedu na benzín, stejně to nepomohlo. Dá se do aut zapojit odpojovač palivového čerpadla po přepnutí na plyn a popřípadě zda to provádíte ? V autě mám LPG Lovato - toroid. nádrž. Děkuji Marek.
 
radim16:52 18.06.2017
Dobrý den chci si u Vás nechat namontovat LPG. Vzhledem k tom že to bude moje 3 montáž u Vás chci se zeptat jestli mi dáte nějakou slevu. Děkuji za odpověď
Dobrý den, sleva bude! :D. Ale teď vážněji. Když se podíváte na naše www stránky/Věrnostní program, najdete tam slevy za doporučení, z toho můžete orientačně vycházet. Konkrétní výši slevy bych v tomto případě domluvila spíše už přímo v závislosti na typu zařízení atd.. Krásný den :) J. Čadková
 
petr Vojkovský12:11 16.06.2017
Pane Čadek dobrý den, prosím je možné kdekoliv v EU namontovat LPG a tady ho zaevidovat? Děkuji.
Dobrý den, pokud máte na mysli legalizaci, tak pokud Vám toto zařízení někdo zlegalizuje, pak zřejmě ano. Pro legalizaci musí mít firma oprávnění typové zástavby pro konkrétní namontované zařízení. Dále pokud někdo převezme zodpovědnost za montáž, kterou neprovedl, je další otázka. Takže pokud se s někým domluvíte, teoreticky to možné je, my to neděláme. Hezký den, J. Čadková
 
Jirka21:27 15.06.2017
dobry den, to jsem tak nějak pochopil.. já se ale ptám jaká je cena pro zákazníky, kteří od Vás LPG nemají namontované.. pokud je pro vaše mpntáže 12,90 kolik je pro ostatní?
V současné době 13,60
 
Jirka14:29 15.06.2017
Dobry den, jaka je cena LPG pro ostatni zakazniky, tedy pro ty, kterym jste nemontovali LPG? kdyz jedu po dalnici, sviti na ceduli u makra cena 12.90.. to je tedy cena pro vsechny nebo jen pro nekoho? dekuji
Dobrý den, zákazníci, kterým jsme montovali LPG, mají v současné době cenu 12,90/litr na všech našich čerpacích stanicích. Hezký den, J. Čadková
 
Petr Prachar16:35 14.06.2017
Děkuji za odpověď, mám ještě dotaz ohledně pasportu. Je nutné ho mít abych prošel revizí LPG, případně kontrolou na STK, mám totiž možnost koupit nádrž bez pasportu. Ještě bych se chtěl předběžně zeptat kolik cca stojí výměna nádrže. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pasport není nezbytně nutný k provedení revize LPG ani STK. Revizní technik nezkoumá původ nádrže, pouze její platnost, stav a těsnost. Druhá věc je samotná instalace nádrže. Rozhodně doporučuji pořídit výrobek homologovaný pro náš trh, zde vidím možnost komplikací. Kdybyste byl např. účastníkem dopravní nehody (a nemusí být nutně způsobena Vámi), mohl by nastat problém. Nezapomeňte, že jde o tlakovou nádobu a multiventil a oba komponenty musí splňovat určité bezpečnostní požadavky. Ale to už se možná pouštíme do zbytečných teorií.. jaký typ nádrže (od jakého výrobce) máte v úmyslu zakoupit? Zdravím, J. Čadková
 
Martin Adamec22:27 13.06.2017
upřesňuji vše rok 2016 a 2017
 
Martin Adamec22:21 13.06.2017
Dobrý den budu pořizovat automobil a rád bych se zeptal zda lze přestavět na lpg tyto modely: Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic Active Trend + (elektronické vstřikování paliva EFI) Nový renault megane grandtour Energy TCe 130 (přímé vstřikování) Mazda CX3 2.SKY-G120 Jaká by byla cena přestavby a jaký systém by byl nutný instalovat. Děkuji-- S pozdravem Martin Adamec