Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Robert07:47 22.06.2017
Pane Marku, myslím, že pan Josef uhodil hřebíček na hlavičku. Pokud se z nějakého důvodu nevymění palivový filtr, který by se měl měnit cca po 50 kkm (delší interval považuji za rizikový), můžou se čerpadla měnit jako na běžícím páse. Pokud je filtr zanesený usazeninami třeba po 150 kkm, je velmi málo propustný a čerpadlo vyvíjí daleko větší tlak než u nového filtru. Je otázka jak dlouho to vydrží. Někde je palivový filtr umístěn opravdu velmi nešikovně, takže je problém se k němu dostat, nicméně je to nutné. Pokud někdo tvrdí,že u LPG je to jedno, protože nejezdím na benzín ale na LPG, není to pravda. Čerpadlo,jak jste sám zjistil, se točí stále a je jedno,zda benzín pouze cirkuluje anebo se spaluje. Možnost odpojení palivového čerpadla při provozu na LPG zde je, ale za cenu uživatelského diskomfortu. Při přepnutí z LPG zpět na benzín trvá čerpadlu 2-3 vteřiny, než naběhne plný tlak a po tuto dobu auto neakceleruje, dusí se a na akcelerační pedál prakticky nereaguje. V některých případech může i zhasnout motor (na volnoběh).Pokud se to stane při rozjezdu z křižovatky při dopravní špičce případně při předjíždění, umíte si domyslet následky. Další věc je, pokud máte aktivovaný přístřik benzínu při provozu na LPG, tak ten by za těchto okolností nefungoval. Jinak úprava to není vůbec složitá, stačí relé a čtyři kabely. Práce pro znalého člověka tak na hodinu. Člověk který se trochu vyzná v elektrice by to měl zvládnout bez problémů.
 
Josef22:26 21.06.2017
Pane Marek a menite i palivovy filtr?
 
Pavel Marek09:51 21.06.2017
Dobrý den, mám v Renaultu Megane III namontován LPG a už podruhé mě odešlo palivové čerpadlo, vždy po ujetí zhruba 40-ti tisících kilometrů. Čerpadlo po přepnutí běží dál, tak po čase odejde. Začal jsem po první opravě tankovat benzín téměř do plné a občas to projedu na benzín, stejně to nepomohlo. Dá se do aut zapojit odpojovač palivového čerpadla po přepnutí na plyn a popřípadě zda to provádíte ? V autě mám LPG Lovato - toroid. nádrž. Děkuji Marek.
 
radim16:52 18.06.2017
Dobrý den chci si u Vás nechat namontovat LPG. Vzhledem k tom že to bude moje 3 montáž u Vás chci se zeptat jestli mi dáte nějakou slevu. Děkuji za odpověď
Dobrý den, sleva bude! :D. Ale teď vážněji. Když se podíváte na naše www stránky/Věrnostní program, najdete tam slevy za doporučení, z toho můžete orientačně vycházet. Konkrétní výši slevy bych v tomto případě domluvila spíše už přímo v závislosti na typu zařízení atd.. Krásný den :) J. Čadková
 
petr Vojkovský12:11 16.06.2017
Pane Čadek dobrý den, prosím je možné kdekoliv v EU namontovat LPG a tady ho zaevidovat? Děkuji.
Dobrý den, pokud máte na mysli legalizaci, tak pokud Vám toto zařízení někdo zlegalizuje, pak zřejmě ano. Pro legalizaci musí mít firma oprávnění typové zástavby pro konkrétní namontované zařízení. Dále pokud někdo převezme zodpovědnost za montáž, kterou neprovedl, je další otázka. Takže pokud se s někým domluvíte, teoreticky to možné je, my to neděláme. Hezký den, J. Čadková
 
Jirka21:27 15.06.2017
dobry den, to jsem tak nějak pochopil.. já se ale ptám jaká je cena pro zákazníky, kteří od Vás LPG nemají namontované.. pokud je pro vaše mpntáže 12,90 kolik je pro ostatní?
V současné době 13,60
 
Jirka14:29 15.06.2017
Dobry den, jaka je cena LPG pro ostatni zakazniky, tedy pro ty, kterym jste nemontovali LPG? kdyz jedu po dalnici, sviti na ceduli u makra cena 12.90.. to je tedy cena pro vsechny nebo jen pro nekoho? dekuji
Dobrý den, zákazníci, kterým jsme montovali LPG, mají v současné době cenu 12,90/litr na všech našich čerpacích stanicích. Hezký den, J. Čadková
 
Petr Prachar16:35 14.06.2017
Děkuji za odpověď, mám ještě dotaz ohledně pasportu. Je nutné ho mít abych prošel revizí LPG, případně kontrolou na STK, mám totiž možnost koupit nádrž bez pasportu. Ještě bych se chtěl předběžně zeptat kolik cca stojí výměna nádrže. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pasport není nezbytně nutný k provedení revize LPG ani STK. Revizní technik nezkoumá původ nádrže, pouze její platnost, stav a těsnost. Druhá věc je samotná instalace nádrže. Rozhodně doporučuji pořídit výrobek homologovaný pro náš trh, zde vidím možnost komplikací. Kdybyste byl např. účastníkem dopravní nehody (a nemusí být nutně způsobena Vámi), mohl by nastat problém. Nezapomeňte, že jde o tlakovou nádobu a multiventil a oba komponenty musí splňovat určité bezpečnostní požadavky. Ale to už se možná pouštíme do zbytečných teorií.. jaký typ nádrže (od jakého výrobce) máte v úmyslu zakoupit? Zdravím, J. Čadková
 
Martin Adamec22:27 13.06.2017
upřesňuji vše rok 2016 a 2017
 
Martin Adamec22:21 13.06.2017
Dobrý den budu pořizovat automobil a rád bych se zeptal zda lze přestavět na lpg tyto modely: Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic Active Trend + (elektronické vstřikování paliva EFI) Nový renault megane grandtour Energy TCe 130 (přímé vstřikování) Mazda CX3 2.SKY-G120 Jaká by byla cena přestavby a jaký systém by byl nutný instalovat. Děkuji-- S pozdravem Martin Adamec
 
Petr Prachar22:29 11.06.2017
Dobrý den, mám OCTAVII 1.6 74kw s LPG systémem HL Propan. Právě mi propadla platnost nádrže. Chci se zeptat, zda je možné nechat si u Vás namontovat starší nádrž, kterou koupím v bazaru. Pokud ano, musí jít o identickou nádrž (výrobce, typ)?
Dobrý den, nádrž musí být homologovaná, nejlépe s pasportem tlakové nádoby (dokládá její původ a je vystaven speciálně pro každou vyrobenou nádrž). Typově rozdílná je venkovní / vnitřní nádrž. Dále je nutné si pohlídat správný rozměr a zda je nádrž s multiventilem .. Zdravím, Jarka Čadková
 
Mira19:33 07.06.2017
Dobrý den. Uvažuji o koupi Nissan Murano r.v. 2005 a předělat tento 3,5l motor na LPG. Máte s touto přestavbou zkušenosti?. Slyšel jsem, že tomuto motoru LPG nefunguje dobře. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, přestavba teoreticky možná je, systém LANDIRENZO s externím přimazáváním, cena: 35 490 + 1 500, celkem: 36 990,- Kč vč. DPH. Nicméně pravdou je, že do těchto vozů jsme zástavbu LPG ještě neprováděli a dle dostupných informací se u této zástavby vyskytly opravdu dost velké komplikace. Montáž LPG systému v tomto případě tedy spíše nedoporučujeme.. Krásný den, Jarka Čadková
 
Lukáš S.22:40 05.06.2017
Dobrý den. Nedávno jsem koupil Ford Mondeo 2.0 107 kw z roku 2004. Vůz má najeto 150000 km. Rád bych se zeptal, jaký typ lpg zařízení by jste mi doporučili. A jaká je vhodná ochrana ventilových sedel? Jestli přístřik benzínem + podtlakové přimazávání. Nebo jiná varianta či kombinace.
Dobrý den, vhodný je systém Lovato s externím podtlakovým přimazáváním. Přimazávání je aktivní při všech režimech jízdy (nízké i vysoké otáčky), přívstřik benzínu se nastavuje přímo v řídící jednotce a je využíván při vysokých otáčkách. Krásný den, J. Čadková
 
Hoza17:03 29.05.2017
Dobrý den, plánuji koupi nového vozu Suzuki Vitara, motor 1,6 VVT. Je možná přestavba na LPG, kde bude umístěna nádrž, o jakém objemu ( je možné použít vnější toroidní nádrž ).Děkuji za informaci , S pozdravem Honza
Dobrý den, přestavba je možná a bezproblémová, i když nepíšete žádnou další specifikaci Vašeho vozu: rok výroby, kW, .. K nádrži: velikost i typ nádrže se liší dle typu auta; doporučuji s vozem na chvilku přijet, vše změříme a řekneme Vám alternativy velikostí i umístění nádrže. Krásný den :) J. Čadková
 
Filip Šnajdr14:23 21.05.2017
Dobrý den, mám dlouhodobý problém u Opel Astra G 2001 Caravan 1,6i + LPG 16V 74kw. Najeto cca 233k, na LPG najeto do 100k. Řešil jsem to všude, ale nikdo mi zatím nepomohl, proto bych se chtěl zeptat zde na fóru, jestli s tím má někdo zkušenosti. Auto startuji normálně na benzín a při zahřátí na 30stupňů jde na LPG, ale kolísá mi při volnoběhu a při nízkých otáčkách ( Třeba když popojíždím v kolonách apod, auto divně cuká, jako by se nevstřikovalo palivo ), občas a to i když je zahřáté na 90stupňů mi auto při zařazení neutrálu chcípne a musím znova nastartovat. Mám tam nově dělané vstřiky na LPG, mám i přimazávání ventilů, nedávno to bylo na diagnostice a žádná závada nebyla nalezena ( Dělal mi to člověk s diagnostikou na LPG ). Závada je stejná jak v zimě tak v létě a na zahřátí motoru nezáleží, udělá to jak při 50ti tak při 90ti stupňů. Už si s tím přes rok lámu hlavu a nevím co s tím, mohl by mi někdo pomoct ? Čistil jsem egr, škrtící klapku, filtry nové jak na lpg tak benzin, nové vstřiky na lpg, nové svíčky, vše seřízeno a stále to dělá. Pokud by jste věděli co s tím je, nedělá mi problém vám auto zavést a nechat vám ho tam aby jste přesně věděli jak co a kdy to dělá. Je to třeba projet na delší vzdálenost, 50-100km a budete vědět o čem mluvím. Ale pokud by jste věděli hned takhle, bylo by to super. Děkuji a přeji hezký zbytek dne, Šnajdr.
Dobrý den, pane Šnajdre, 1) nepíšete, jaký LPG systém v autě máte 2) obávám se, že na určení "diagnozy" budete muset auto stejně nechat v nějakém servisu. Hezký den, J. Čadková
 
Miloš21:07 19.05.2017
Dobrý den, je nějak omezena životnost plynových vstřiků (nutná výměna třeba po 100000km). Děkuji za odpověď
Dobrý den, výměna je závislá na jejich aktuálním stavu a funkčnosti. Jejich "kondici" ovlivňuje mj. dodržení intervalu servisních prací (á 15-20 tis. km) a kvalita Vámi tankovaného LPG. Např. pokud vynecháváte servis a máte hodně zanesené filtry, nezachytí všechny nečistoty a ty se pak dostanou do vstřiků, což samozřejmě zkrátí jejich životnost. O vlivu nekvalitního plynu se nemusím rozepisovat.. Nepíšete, o jaký systém jde, což je další důležitý faktor. Některé vstřiky se dají repasovat, u některých je nutná výměna. Obecně by se dalo říct, že při 100 tis.km už jejich výměna nebo repas může přicházet v úvahu. Krásný den, J. Čadková
 
Michal20:58 18.05.2017
Dobrý den! Jaká největší a jaká standartně veliká (bez příplatku) vnější toroidní nádrž by se vešla do vozu Citroen Berligo 1,4, rok 2004 a kolik by stála výměna? Děkuji! S pozdravem Jedlička
Dobrý den, pane Jedličko, velikost nádrže by měla být 580/200 (39 l) a kompletní cena za materiál (nádrž, multiventil,..), práci a novou revizní zprávu je u venkovního toroidu do 8000,- Kč vč. DPH. Krásný den, J. Čadková
 
Radim19:51 18.05.2017
Dobrý den chci se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s motorem toyta 1,6 valvematic na LPG. Objednal jsem si nový auris s tímto motorem a uvžuju o přestavbě. Měl jsem už několik aut na plyn a zatím jsem problém neměl nikdy, prostě když jsem potřeboval jet rychle přepl jsem na benzin. Prodejce to pochpitelně nedoporučuje.....Děkuji předem za jakoukoliv informaci.
Dobrý den, zkušenosti jistě napíše některý z majitelů tohoto vozidla, za nás: vhodný je systém LANDIRENZO s externím podtlakovým přimazáváním. Krásný den :) J. Čadková
 
Miloš12:26 18.05.2017
Dobrý den,mohu poprosit o cenovou rozvahu a doporučení zařízení LPG pro - Nissan Qashqai motor 1,6 DIG T - Toyota RAV 4 - motor 2.0
Dobrý den, v tomto případě lze uvažovat o dvou systémech: Lovato nebo LANDIRENZO, v obou případech s externím ELEKTRONICKÝM přimazáváním (mechanické podtlakové nelze). Krásný den, J. Čadková
 
Vladimír16:51 16.05.2017
Dobrý den, našel jsem si Vás přes web. Vlastním vůz Opel Meriva 1.4 Turbo 88kW a chtěl bych ho předělat na LPG. Je to možné? Preferoval bych LPG zařízení, které by svým provozem nepoškozovalo části motoru - sedla ventilů atd. Můžete mi prosím udělat cenovou rozvahu přestavby? díky Vladimír
Dobrý den, možné to je :). V tomto případě bychom doporučili systém LANDIRENZO (24 990,- + 1000,- příplatek za turbo) s externím přimazáváním. U turba však nelze použít podtlakové přimazávání (nefungovalo by), je nutné elektronické. Jeho cena je podstatně vyšší, počítejte orientačně 6-8000 Kč (dle typu). Hezký den, J. Čadková