Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Milan19:52 14.12.2014
Dobrý den, mám LPG a chystám se měnit svíčky. Mám použít ty co vždy - předepsané výrobcem auta a nebo použít svírky určené pro LPG například NGK LaserLine 4 ?
Dobrý den, nepíšete jaké máte vozidlo ale ano můžete použít svíčky NGK LaserLine. S pozdravem Sobotka – technik
 
Mirek23:53 13.12.2014
Dobrý den, otec uvažuje o koupi staršího Peugeota 407 2,2i 16V (r.v.2005). Je možná přestavba na plyn a který systém byste doporučil? Díky za odpověď, MM
Dobrý den, je možná přestavba dělaly jsme těchto motorů desítky vše bez problému. Systém Lovato 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Lukáš20:46 13.12.2014
Dobrý den, klesla mi u auta při provozu na LPG spotřeba si o 2,1 litru a auto najednou líp jede. Jinak vše funguje normálně. Mám se s tím znepokojovat , myslím na nějaký problém se vstřikem či reduktorem vzhledem k možnému provozu na příliš chudou směs a poškození ventilů? Na vozidle je zapojen přístřik a Vap saver vše nastaveno u Vás. jedná se o vozidlo KIA ceed 1,4. Původní spotřeba byla 8,8 nyní 6,7 ??? Zřízení mám od Vás Lovato. Díky.
Dobrý den, to je opravdu zvláštní doporučuji pro jistotu kontrolu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Josef16:22 12.12.2014
Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné již nyní namontovat LPG systém do nové Š Fabia 2014, motor 1.0 MPI 55 kW. Kód motoru neznám, zatím o ní pouze uvažuju. Jaká by byla přibližně cena (nádrž toroid v rezervě, nějaký dobrý přímaz atd.). Případně v jaké je to fázi u přátel Italů ... Díky za odpověď.
Dobrý den, ANO tento motor jde přestavět na LPG doporučuji systém Lovato cena přestavby s externím přimazáváním 24.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert14:41 12.12.2014
Nejlevnější LPG na které jsem narazil je v ČR momentálně za 15,50. Není to zlé, ovšem za 13,50 by se jezdilo jistě lépe a radostněji ;-). Nicméně takovýto razantní pokles cen neočekávám,vzhledem k tomu,že zde není žádná vyloženě low-cost čerpací stanice LPG typu ono s celorepublikovou působností, myslím, že o podobných cenách si můžeme nechat jenom zdát. Pak zde ovšem nadchází otázka výhodnosti a návratnosti investice do LPG zařízení,a to už je zase jiná písnička...
 
Honza13:38 12.12.2014
Dobrý den pane Čadku, jak to vypadá s cenou plynu? Vzhledem k tomu, že v Rajhradě mají benzín za 29,90 Kč, nejsou již Vámi uváděné informace o cenách benzínu příliš aktuální. Z Vámi uváděných cen jsem si jednoduchou trojčlenkou spočítal, že cena plynu by měla být zhruba 0,45*aktuální cena. Pokud tedy dosadím jako cenu benzinu 30 Kč, měla by být cena LPG okolo 13,50 Kč. Můžeme tedy očekávat zlevnění? Předem díky za odpověď
 
Tomáš23:29 09.12.2014
Dobrý den pane Čadek,co by jste mě doporučil do BMW e46 328i R6 M52B28TU za systém a na kolik by to vyšlo včetně skryté nádrže a toroidní nádrže,ještě jsem slyšel že tyhle motory údajně nepotřebují přimazávání že se zbytečně ,,špiní" sání je to pravda? Děkuji za odpověd.
Dobrý den, do vašeho vozu doporučujeme velmi kvalitní systém Landi Renzo cena přestavby 35.490,- včetně toroidní nádrže místo rezervy. Předpokládám že ´´včetně skryté nádrže´´ mělo znamenat tankování pod víčkem plnění benzínu příplatek 500,-. S pozdravem Sobotka – technik
 
Jozef10:51 09.12.2014
Dobry den pane Cadek, chtel bych se zeptat ohledne LPG prestavby. Uvazuji o koupe noveho auta fabia II combi, nevim ale jaky motor zvolit. Starej Mpi nebo nove uspornejsi motory TSI (1.2 nebo 1.4)-> lze tyto motory prestavet jiz bez problemu? Jsou tam nejake dalsi rizika do budoucna? Co by ste mi doporucil? Dekuji mnohokrat za odpoved a radu. S pozdravem Jozef Hlavac
Dobrý den, doporučujeme starší osvědčený motor MPi. Některé motory TSi přestavět lze některé ne viz. http://www.autolpg.cz/montaze-lpg-do-motoru-fsi-tsi-gdi-31.html . S pozdravem Sobotka - technik
 
Ladislav Benculak13:52 07.12.2014
Dobry den! Chcem sa informovat ci je to mozne a ci viete namontovat lpg do auta BMW 330i 200 kw rok 2006. Dakujem
Dobrý den, některé ano některé neděláme. Potřebujeme Kód motoru z velkého TP. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin19:37 05.12.2014
Ohledně rezervy jsem měl stejnej problém ze svou feldou na STK Slavkov.Neprošel jsem že rezerva je volně uložená v kufru ani sprej mě nepomohl.Musel jsem koupit závitovou tyč,provrtat podlahu a rezervu pevně upevnit,pak jsem prošel bez problému.
 
Radim H.19:30 03.12.2014
Dobrý den. Mám od vás Elpigaz,namontován do Renaultu Megane 1,6,r.v. 2010,najeto na plyn cca 80 tis.km. Při studeném startu motor naskočí a hned zhasne. Druhý start už bez problémů. Přepnul jsem jen na benzín,100 okt. OMW,najel cca 400 km a tento problém zmizel. Po návratu k provozu na plyn opět zlobí 1.studený start. Děkuji,R.H.
Dobrý den, stavte se někdy v pracovni době podíváme se na to. S pozdravem Sobotka-technik
 
Josef17:45 02.12.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je vhodná na přestavbu do LPG Škoda octavia 1.8T 110kW? Rok výroby asi 2003. Je to standartní přestavba bez přimazávání ventilů nebo kvůli turbu je přestavba složitější a tím pádem i dražší? Děkuji Vám za odpověď
Dobrý den, jedná se o standartní přestavbu doporučuji systém Lovato. Externí přimazávání není třeba. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr09:29 02.12.2014
Dobrý den, chtěl bych koupit jetého passata s tovární instalací na CNG. Jaký je prosím Váš názor na tento vůz z tovární produkce? Momentálně mám AUDI Q5, 155kW 2,0 TFSI typ CDN a nejsem si jist, jestli přestavby na LPG bude přínosem v úspoře PHM, omezení nákladového prostoru a pořizovací ceně. Co myslíte? Petr Varaja
Dobrý den, u továrních zástaveb je největší problém servis to nikdo pořádně neumí ani autorizovaný servis. Přestavba vašeho stávajícího vozu možná je a výhodnost přestavby si musí každý spočítat sám. S pozdravem Sobotka - technik
 
David17:46 01.12.2014
Vím, narazil jsem na blbce. Co se tak informuji, tak nikdo takový problém nikdy neměl. Hold mám smůlu. Pane Sobotko, můžete mi napsat jaký opravný sprej doporučujete. Lepící sada s kompresorem se mi kupovat nechce. Děkuji D.K.
Dobrý den, odpověď v emailu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan15:32 01.12.2014
dobré odpoledne, mám problém s vozidlem přestaveným na LPG (Magic G4), jedná se o Ford Focus 2004, 1.6. Po zahřátí motoru LPG sepne, nicméně okamžitě se znovu vypne - za zvukového signálu identickému tomu, když je plynová nádrž prázdná (přestože v momentě sepnutí svítí 3 zelené diody a já vím, že tam plyn je). Kde by mohl být problém? Děkuji
Dobrý den, Lovtec neservisujeme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert14:45 01.12.2014
pro Davida: Může to být na různých místech s přísností STK různé, nicméně tento obal na rezervu prodávají nebo nabízejí jakožto řešení upevnění rezervy mnohé firmy montující LPG. Pokud by to na STK neprocházelo,zřejmě by to nenabízeli. Držák na rezervu bude těžko homologovaný,většinou to bývá přivařená/přišroubovaná závitová tyč s matkou na uchycení rezervy.Ale budiž,blbci se najdou ve všech oborech a STK nebude výjimkou. Nicméně já i známí zde na jihlavsku bez problémů s obalem,také policie při kontrole OK. Nebude ovšem zřejmě problém si sadu na opravu pneu pouze k tomuto účelu vypůjčit - takto bych to vyřešil já.
 
David13:52 01.12.2014
->Robert Mně bylo na STK výstižne řečeno, že buď homologovaný držák od výrobce LPG nebo speciální lepící sada s atestem. Když jsem se zeptal, co myslí speciální sadou, tak mě řekl nech mě nenapadne dojet se sprejem, ale pouze se sadou s malým kompresorem. Pochybuju, že bych prošel s vakem na suchý zip :)
Dobrý den, homologovaný držák rezervy neexistuje alespoň o něm nevíme. Lepící sada s kompresorem je samozřejmě lepší ale také dražší a opravné spreje jsou také s atestem i bez a my je používáme a u nás na STK bez problémů procházíme. S vakem na suchý zip nemáme zkušenosti. S pozdravem Sobotka – technik
 
Robert13:21 01.12.2014
Ohledně rezervy ještě doplním, že kdo nechce vrtat do auta případně přivařit nějaké úchyty kvůli rezervě, kterou si chce přesto v autě ponechat, prodává se jakýsi vak nebo obal na rezervy všech velikostí se suchým zipem zespod. Tento obal přilne k tapecíru na podlaze kufru (chce to nemít gumové dno) a pro účely STK je toto dostatečné - vyzkoušeno.
 
David10:58 01.12.2014
Dobrý den. Od září mám od Vás LPG. Po provozní stránce jsem naprosto spokojený, ale dnes jsem neprošel na STK, kvůli tomu, že cituji: "rezerva není spolehlivě uchycena v zavazadlovém prostoru. Neměla by být volně položená, ale něčím uchycená". Tak se ptám, proč takový úchyt při přestavbě nenamontujete, popřípadě co doporučujete. Děkuji Kolář
Dobrý den, uchycení rezervy děláme pouze na vyžádání. Pro účely provozu a STK plně postačí sada na opravu pneu (sprej na opravu pneu). S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr21:11 26.11.2014
Dobrý den pane Čadek. Chtěl bych se zeptat, zda budete v termínu 17-19.12 normálně fungovat. Pojedu k Vám zase z daleka a potřeboval bych jeden z tech dní udělat revizi a seřídit káru. Díky Kolník
do 19.12. ano, pak až od ledna čadek