Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Radek07:47 15.02.2015
Dobrý den, máte zkušenost s přestavbou Octavie lll na CNG. Zatím se přímo z výroby nybízejí jen 1.4Tsi.- Jaká by byla cena u 1.8Tsi a je li to vůbec reálné. Děkuji za odpověď. Radek.
Dobrý den, motor v Octavii lll 1,8 TSi nelze přestavět na CNG. S pozdravem Sobotka – technik
 
Libor00:03 14.02.2015
Dobrý den, přemýšlím nad montáží lpg do Peugeot 806, 2.0 89kW. Jaký systém by byl nejvhodější a jaká největší nádrž (venkovní spodní toroid) se tam dá namontovat? Na kolik peněz všechno přijde? Děkuji
Dobrý den, do tohoto vozu postačí systém Stag toroidní nádrž dáváme 51-63l celková cena přestavby 21.490,-. Pokud by jste měl zájem o kvalitnější zařízení dá se použít i systém Lovato cena 25.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin11:11 12.02.2015
Dobry den,dělate montaž lpg na splatky bez navyšeni
Dobrý den, splátky bez navýšení máme pouze v akci od Cetelemu. Momentálně máme pouze 10 splátek po 10% + 10% akontace. S pozdravem Sobotka – technik
 
Tonda12:58 11.02.2015
Dobrý den, koupil jsem si Volvo XC 90 4,4i, vyrobené 2007. Uvažuji o lpg. jak velká nádrž by tam vešla? Jaké zařízení a za kolik by to šlo předělat? Bylo by třeba montovat i mazání ventilů? Jezdím hodně do kopců s vlekem a vozím koně, nebudu mít menší výkon?děkuji, Tonda
Dobrý den, tento motor sice jde přestavět na LPG ale vzhledem k absenci vratky nebo přepustného ventilu v nádrži by Vám během několika tisíc by vám začaly protíkat benzinové vstřikovače. Sobotka - technik
 
Robert12:05 11.02.2015
9 l/100 km není úplně standard spotřeba,hodně ale záleží jak tomu šlapeš. Na škrťák by měla být tak kolem 8 l, pokud máš víc,zkus třeba po 0,5 otáčkách utáhnout (škrťák na hadici), dokud to nebude na tebe moc líné.Taky jsem měl v háji lambdu a jezdil jsem ca 2 roky bez ní.Ale na benzín prakticky jen startuju,okamžitě po startu i v zimě přepínám na LPG a jezdím jenom na něj.Pokud jsou svíčky černé,je bohatá směs,tedy bych se nebál trochu škrťák přitáhnout. Pokud musíš jezdit i na benzín,lambdu vyměň,ať nemáš zbytečně vysokou spotřebu,ale na provoz LPG to nemá vliv (bez krok.motorku).Ještě bych určitě zkusil vyměnit zapal.lištu,pokud máš problém s výdrží svíček.Mě se osvědčily NGK BKUR5ET-10 a BRISK DR15TC,ale mám MPI, ty máš jednobod,tam to bude jiné.Myslím,že se dávaly Champion RC89PYC anebo zkus plynové DR15YS.Ale začal bych tou lištou a pokud možno originál,ne čínu.Pokud to chceš ještě více rozvést,napiš mi na mejl nlm78@centrum.cz
 
David11:43 11.02.2015
Díky Roberte za reakci. Trošku tedy ještě můj dotaz doplním a upřesním. Na začátku přestavby u pana Čadka jsem tam krokový motorek měl, ale nejezdilo to optimálně, tak se nakonec krokový motorek vyhodil a dal se tam pouze škrtící šroub. Pak to jezdilo celkem normálně, zvýšila se ale spotřeba asi na 9 litrů. Poslední 2 roky mě ale trápí neuvěřitelný smrad z výfuku při jízdě na benzín (na LPG to tak nesmrdí) a minimální životnost svíček (1-3tis. km). Vyzkoušel jsem už opravdu hodně druhů svíček, vydrží ale vždy pouze 1-3tis.km. Pak začne auto cukat a musím svíčky vyměnit. Při výměně jsou i po těchto pár tisících km vždy úplně černé. Už jsem s tím byl u pana Čadka několikrát, ale bohužel problém nedokázal vyřešit. Teď mi můj mechanik říkal, že mám špatnou tu lambdu. Tím že tam byl ale dřív krokový motorek, tak podle mě není zapojena zcela standardně (tak jako dřív, před přestavbou na LPG) a je zapojena tak nějak napůl. Konektor dříve zapojený do krokového motorku je zkrátka jen vytažený a volně tam visí. Už jsem z toho celkem zoufalý, protože nikdo si s tím neví rady.
 
Robert10:18 11.02.2015
pro Davida: pokud nemáš krokový motorek,potažmo vzato ŘJ LPG a máš seřízeno pouze na škrťák, lambda ti na LPG nic nereguluje,tedy je zbytečné ji měnit. Pouze pokud máš na hadici k mixu krokový motorek, lambda ovlivňuje bohatost směsi na LPG. Po po případné výměně lambdy se nemusí nic seřizovat,pokud do ŘJ LPG nebyly prováděné v průběhu nefunkčnosti lambdy žádné zásahy..
 
David09:17 11.02.2015
Dobrý den, zřejmě budu muset vyměnit lamda sondu (Felicia 1,3 jednobod., škrtící šroub) a chci se zeptat jestli po výměně bych měl k vám přijet na seřízení. Děkuji za odpověď.
 
Ladislav11:49 10.02.2015
Dobrý den,mám Citroen Berlingo 1.6 benzín/LPG a nechal jsem si u vás 27.1.2014 montovat emulátor benzínu.Po tydnu jsem se k vám s tím vrátil že špatně ukazuje a přehodily jste tam dráty a bylo to celkem dobré.Ale teď mi to začlo blbnout a nevím co stím...Při natankování mi palivoměr ukáže aktuální hladinu benzínu,která s jízdou klesá cca500km až po rezervu.Takže i když vyndám klíč a znovu zastrčím tak mi to stále ukazuje rezervu i když tam mám cca 20 litru.Párkrát mi to ukáže že tam mám půl a nebo čtvrt nádrže,ale spíše je to stále v rezervě.Takže mi přinde že ten emulátor NEFUNGUJE... Děkuji za odpověď Ladislav
Dobrý den, potřebujeme aby jste mne zavolal na tel. 734 754 832 a aby jste měl při ruce velký TP nebo mě poslal sten TP na email autolpg@email.cz a zjistíme jaký emulátor máte v autě a vyměníme jej za jiný. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim13:23 09.02.2015
K ASTŘE. Dobry den, 100 oktanovy benzin z OMV jsem take zkousel a bohuzel nepomohlo.
Dobrý den, přijeďte provedeme diagnostiku a pokud to bude v našich silách opravíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim19:39 08.02.2015
Dobrý den. Mám O. Astra 2005, 1.4 16V, LPG stag. Auto začalo zlobit při ranních startech. Jakmile nastartuji, motor chytne, ale začne jet jakoby na 2-3 válce a zhasne. Po druhém nastartování většinou v pohodě, ale někdy také zazlobí. Poté musím jet chvíli opatrně, protože při větším přidáním plynu se začne dusit (a to jede na benzín - protože je studené), po ujetí cca 1km je to OK. Po zahřátí a přepnutí na plyn jede dobře. Zkusil jsem do benzínu nalít čistič benz. vstřikovačů a to pomohlo asi na 14 dní. Poradíte prosím co s tím? Děkuji moc.
Dobrý den, příčin tohoto problému může být více za prvé doporučuji vyzkoušet natankovat 100 oktanový benzín na OMV a pár dní vyzkoušet poté přijet na kontrolu LPG. S pozdravem Sobotka – technik
 
Lukáš19:36 08.02.2015
Zdravím, po dosaženi požadovane teploty a přepnuti na LPG je cítit nějakou dobu plyn. Při stání na křižovatce je to dost nepříjemné. Stačí aby se otevřel ventil v nádrži ale auto jede stale na BA dokud nešlápnu na plyn a nepřepne se. (než ometu sníh a oškrábu okna) U zahřátého motoru nic cítit není. Může to být způsobeno tím že reduktor ještě není dostatečně prohřátý a je to normální jev nebo ne? Kolik stojí kontrola detektorem úniku plynu? Děkuji.
Dobrý den, je potřeba se zastavit na kontrolu/revizi LPG systému která stojí 300,-. Je možné že plyn je cítit z neprohřátého reduktoru. S pozdravem Sobotka - technik
 
Katka21:21 06.02.2015
Dobrý den. kolik by stála výměna toroidní nádrže+revize. Daewoo Lanos, rok výroby 1999, 1.5.
Dobrý den, pokud by šel zachovat Váš multiventil na nádrži tak 5.000,- pokud by se musel vyměnit 6.500,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
TOnda15:27 06.02.2015
Dobrý den, začalo mi to na LPG více "papat", asi to bude ne zcela funkční lambda sondou. Poraďte prosím jako sondu pořídit na Š-Felicie, 1.3, r.v. 1995, jednobod, 50 kW. Máte něco v nabídce vy? A kolik stojí? Děkuji.
Dobrý den, samozřejmě pokud máte chybně fungující lambda sondu nebo nefunkční má to veliký vliv na spotřebu. Do Škody Felicie používáme pouze lambda sondu Bosch (máme s ní nejlepší zkušenosti) cenově vychází 1.800,- - 2.300,- dle typu motoru + případná výměna. S pozdravem Sobotka - technik
 
Zdenek09:11 06.02.2015
Pěkný den. Prosím je možné odpovědět na dotaz kolik mohou vydržet tlumiče a spojka na octavii 2 1.6 75kw . Má najeto 190 000. Děkuji.
Dobrý den, tento dotaz je neuvěřitelně individuální a záleží na mnoha faktorech. V ideálních podmínkách i 500.000km. S pozdravem Sobotka – technik
 
Jirka08:51 04.02.2015
Dobrý den, mám auto Octavia I, r.v.2007, motor BFQ, v roce 2009 je namontováno LPG Lovato, vstřikovače hranaté. Na LPG najeto 170 tkm. Auto začalo při teplotách pod bod mrazu při přepínání na LPG cukat, rozsvítí se kontrolka el. motoru. Vypínám LPG. Pokud podřadím a přidám plyn, tak cukání po chvíli přestane a další jízda je OK. Může být problém ve vstřikovačích nebo je někde jinde? Děkuji za případnou radu.
Dobrý den, ano vaše závada může být ve vstřikovačích ale i v některém jiném komponentu je zapotřebí provézt diagnostiku. S pozdravem Sobotka - technik
 
Marek22:13 03.02.2015
Dobrý den, chci se zeptat na motory 1,6 VTI 88kw používaný u Peugeotu či Citroenu. Zdali je vhodná montáž LPG a jaký systém a máte s tím již nějaké zkušenosti? VTI motor je přímovstřik tuším, je tam tedy nutný přívstřik benzínu pro chlazení benzínových vstřikovačů? A od kolika otáček? A dále přímaz ventilů? O kousek níže píšete, že 1,4VTI musí mít přímaz. Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, motor 1,6 VTI 88kw není přímovstřikový je to pouze valvetronic a přestavba je možná na systém Lovato s externím přimazáváním celková cena 25.990,-. S pozdravem Sobotka – technik
 
pavel17:34 03.02.2015
Mam vůz Toyota Yaris motor třívalec 998cm2 , rv 2008. Je mozno LPG a za kolik. Děkuji P
Dobrý den, ano přestavba tohoto typu vozu je možná. Doporučuji systém Lovato s toroidní nádrží místo rezervy celková cena přestavby 23.990,- + doporučujeme přidělat externí přimazávání ventilů a ventilových sedel za 2.000,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel11:32 03.02.2015
Dobrý den, chtěl bych si nechat namontovat LPG do Octavia 1.8 92kw, je tento motor vhodny na lpg? jaky systém by jste i doporučily? případně cena? děkuji za odpoveď
Dobrý den, motor 1,8 20v 92kw je vhodný na přestavbu LPG. Pro tento motor postačí systém Stag 19.990,- nebo se dá použít kvalitnější systém Lovato 23.990,-. S pozdravem Sobotka -technik
 
Jan Antala12:57 02.02.2015
Dobry den,chcem sa opytat ci je mozna prestavba LPG do Citroen C3 Picasso 1.4 VTI , kod motora 8FP / 8F01. A ci tieto motory maju tvrdene sedla ventilov? Dakujem
Dobrý den, doporučuji systém Lovato s externím přimazáváním ventilů a ventilových sedel. Cena přestavby je 25.990,-. Dnes už motory Citroen/Peugeot nemají tvrzená sedla ventilů. S pozdravem Sobotka – technik