Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

M.Adamec10:14 25.10.2014
Dobry den uvazuji o porizeni noveho vozu a rad bych nechal prestavet na LPG. Rad bych se zeptal zda je mozna prestavba u Ford Mondeo 1.6 ecoboost 118kW rok vyroby 2011. Jaka je cena a jake zarizeni doporucujete. Dekuji plynu zdar
Dobrý den, na nový motor 1,6 118Kw EcoBoost momentálně nelze namontovat LPG. Lze pouze na jeho starší variantu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michal20:57 24.10.2014
Dobrý den,chci se zeptat mam starou feldu která pude na odpis a je v tom LPG systém mám ted offrouda a chci ho dát do plynu šlo by z felicie dát LPG systém do nissanu je to taky 4válec 1střik akorát silnější
Dobrý den, potřeboval bych specifikovat nissana na email autolpg@email.cz. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel Pecina19:41 24.10.2014
Dobrý den, uvažuji o přestavbě na LPG . Mam vozidlo Toyota Yaris , r.v.2008, motor třívalec obsah 998cm2. Jaký system je vhodný a co by to stálo? Děkuji
Dobrý den, doporučuji systém Lovato celková cena přestavby 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Dan18:59 23.10.2014
Dobrý den, zvažuji přestavbu Renault Megane kombi, r.v. 2007. Jaký systém je podle vás nejvhodnější a jaká největší nádrž jde použít místo rezevy, aniž by se zvedlo dno kufru. Taky prosím o nacenění. Děkuji.
Dobrý den, systém Lovato s toroidní nádrží aby byla zároveň 51l + externí přimazávání Vap-Saver. Celková cena 25 490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš14:53 23.10.2014
Dobrý den, mám xsaru picasso 1,8 16v a systém lpg AG, Při automatickém přepnutí na LPG auto silně škubne. Nevíte co by to mohlo způsobovat? Děkuji
Dobrý den, holandskými systémy se nezabýváme. S pozdravem Sobotka - technik
 
David09:18 23.10.2014
Dobrý den, už tři tankování za sebou na Vaší čerpací stanici pozoruji skokové snížení spotřeby plynu. Z dlouhodobých 9 litrů najednou jezdím za 8. Souvisí to s přechodem na zimní plyn? To bych ale spíše předpokládal zvýšení spotřeby. Nebo jste úplně změnil dodavatele plynu? Děkuji za Vaše vyjádření.
Dobrý den, začíná se přecházet na zimní směsi. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC18:32 22.10.2014
Robert 08:36 22.10.2014 - rozumím, co máte na mysli. Ovšem pokud neřešíte žádný problém, nemá smysl Vám rozepisovat, proč se tomu tak děje. Dle Vašeho popisu se opravdu nejedná o závadu (pokud neřešíte nějaký problém).
 
Jaroslav Kruml14:41 22.10.2014
Dobrý den celému týmu pana Čadka, měl bych dotaz k možné přestavbě vozidla Citroen C5, Motor: 2.0 16V HPi (DCRLZB), Obsah: 1997, r.v. 02/2003, výkon: 103KW, typ motoru: RLZ(EW10D). Lze toto vozidlo přestavět na LPG? Pokud ano, jaký by byl nejvhodnější systém, se kterým máte nejlepší zkušenosti v tomto modelu a zda je nutné namontovat ochranu ventilů či přístřik benzínu? Děkuji velice za odpověď . S pozdravem Ing. Mgr. Jaroslav Kruml, MBA
Dobrý den, doporučujeme systém Lavato 23.990,- + ochrana ventilových sedel VapSaver za 1.500,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert08:37 22.10.2014
ještě doplnění, mám Felicii 1,3 MPI podtlak, STAG 100. díky
 
Robert08:36 22.10.2014
Zdravím,chtěl bych se zeptat,zda po připojení diagnostiky VAG com má být vidět lambda regulace i po přepnutí na LPG. Někdo mi tvrdí, že má být vypnutý pin z benzínové ECU pro lambdu při provozu na LPG. U mě na VAGu i po přepnutí na LPG lambda reguluje, ale zatímco na benzín běhá v rozmezí 0,14 -0,84, na LPG to je v rozmezí 0,00 - 0,94 a zhruba o 50 % rychleji (křivek za stejný časový úsek je o cca 50% více). Můžete se mi prosím k tomu jakožto odborníci vyjádřit? Díky mnohokrát
Dobrý den, lambda sonda musí chodit na jakékoli palivo i na LPG. Odpojuje se pouze výjimečně. S pozdravem Sobotka – technik
 
Charlie23:56 19.10.2014
Dobrý den. Prosím o radu, Fábie 1.4MPI. po 150tisících ano či ne? je to už do takto zajetého motoru risk? popřípadě jaký systém se tam dá použít sem z toho zmatený jako včelka v létě předem dekuji za odpověď
Dobrý den, pokud je motor v dobrém stavu tak nezáleží kolik má najeto. Systém Stag 19.990,- nebo Lovato 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rosta07:44 14.10.2014
Dobry den, mam dotaz ohledne LPG, system Elpigaz, auto Ford Focus. Mam problem s LPG, pri delsim stani na neutral nebo pri pojizdeni v kolone aut, mne vypadne LPG. Ukazatel zacne pipat, jako kdyby mne doslo LPG a nejde to prepnout zpet. Pokazde to jen pipa jako bych nemel v nadrzi LPG. Pokud auto uplne vychladne tak, zase vse funguje OK. Pri jizde na LPG to jede OK, problem je jen delsi stani/kolony(LPG vypadne a musim to nechat vychladnout nebo jet na benzin). Na benzin vse OK. Nemate nekdo podobne zkusenosti nebo rady kde hledat chybu?
Dobrý den, samozřejmě máme zkušenosti a asi by jsme věděly kde hledat chybu. S pozdravem Sobotka – technik
 
Robert12:39 13.10.2014
pro Marka: bylo to v bohatosti směsi tak jak jsem předpokládal, pošteloval jsem bohatost na reduktoru a problém s rozjezdy na LPG se studeným motorem zmizel. Ovšem pokud tě to zlobí na benzín, tímto to rozhodně nebude. zkontroloval bych svíčky,vstřiky,zapalování obecně a tlak čerpadla - u feldy se takto dosti často projevuje opotřebované čerpadlo s nízkým tlakem,které nestíhá dodávat palivo v potřebném množství.Nevím jak citroen,ale u feldy se palivové čerpadlo (nízký tlak) ani neobjevuje v paměti závad ŘJ. takže tak...
Pánové soukromě si pište na soukromých mailech. Čadek
 
Milan12:40 12.10.2014
Dobrý den, přečetl jsem si na vašem webu co nejvíce informací a můj dotaz je následující: Mám Škoda octavii 2 RS, rok výroby 2008, 147 kw benzín, typ motoru podle tabulky na vašem webu odpovídá, ale najeto má již 115 tisíc km (někde tady byla poznámka, že limit je 80 tisíc km na na montování LPG u tohoto typu motorů). Předpokládám, že z důvodů najetých km montáž není možná a potřeboval bych vysvětlit (jsem laik a moc o tom nevím) z jakého důvodu. Je to z důvodu opotřebení vstřiků? Díky předem za odpověď.
Ne, z dúvodu opotřebení celého motoru. Ital dělá test na nastavení na novém motoru,pokud namontujeme na nové auto, tak funguje,a zároveň s opotřebením motoru se mění i nastavení lpg,postupně, klidně i při 300 000 to jede v lpg. Na staré opotřebené auto už by se celý lpg system nadokázal dopojovat, proto je limit 80 ts.km. Čadek
 
Robert12:29 08.10.2014
Díky za odpověď. Každopádně původní lambda z výroby byla v MPI Felicii NTK (zcela jistě v modelech 1999-2001), měl jsem ji tam já i min. další 3 lidi které znám osobně. Dva z nich mají LPG a fungují s touto lambdou bez problémů. Ve většině e-shopů (nebudu zde dělat nikomu reklamu) je taktéž lambda NTK uvedena jako originál prvovýrobní pro Felicii MPI. Na Bosch jsem slyšel a četl mnoho záporných recenzí, že není zcela spolehlivá. Přesto ještě jednou díky za reakci...
Dobrý den, my dáváme jedině Bosch a problémy nemáme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert10:53 08.10.2014
Zdravím pane Čadek pane Sobotko,mám prosbu ohledně felicie 1,3 MPI,vyměnil jsem několik let nefunkční lambdu za fungl novou NTK, vše se zdá být OK, dle VAGu lambda pravidelně reguluje s krásnou amplitudou,jen zastudena (ca první 1-2 km) má auto tendenci se dusit,je prodleva v reakci na plynový pedál,což dříve nebývalo.Nejvíce to se projevuje při sešlápnutí plyn.pedálu po zařazení rychlosti z neutrálu - typicky při rozjezdu z křižovatky.první rozjezd se studeným motorem vždy OK.filtr,svíčky,ventily vše OK. Můžete mi poradit prosím? Děkuji
Dobrý den, do Felicie patří Lambda Bosch ne NTK ne EPS ne Delphi. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin12:03 05.10.2014
Dobrý den, kolik by stála montáž lpg do mazda 6 2,0 r.v 2006 108kw. Děkuji.
Dobrý den, Lovato s toroidní nádrží místo rezervy 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Trnavský14:54 03.10.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na radu. Mám sekveci Lovato s automatickým přepínaním ve felicii 1,6. Vždy se mi přepínala když se lehce zahřál motor, sotva se hnul ukazatel teploty, ale teď mám problém, že motor je zahřatý v provozní teplotě i podle ukazatele teploty a stále jedu na benzín třeba další 3-4 km. Děkuji Trnavský
Dobrý den, předpokládám že jsme vozidlo nemontovaly my. Příčin může být několik je třeba udělat diagnostiku. S pozdravem Sobotka - technik
 
Milan Chlápek11:36 02.10.2014
Vážený pane Čadku, mám Renault Thalia II 1,2 55kW 16V. Se systémem LOVATO, který umí přístřik benzínu od určitých otáček (nastaveno 3400ot/min). Přimazávání mi bylo nabízeno a já ho nechtěl. Po přibližně dvou letech a nájezdu 53 tis. km od přestavby na LPG nešly seřídit ventily a jeden válec ztratil kompresi. Byla z toho výměna ventilových sedel výfukových ventilů, vč. podpálených výfukových ventilů, za celkem 12 tis vč. DPH. Nová ventilová sedla a jsem už dostal tvrzená. Po opravě hlavy motoru už Thalia podtlakové přimazání dostala. Tím chci říct, že je člověk při montáži přestavby na LPG znechucený dalším nákladem na instalaci přimazávání, který se ale následně vyplatí. Teď můj dotaz. Mám Fabii 1,2HTP 47kW 12V se systémem LOVATO Easy Fast, který byl nainstalován na jaře 2012. Přístřik benzínu je nastaven také od 3400ot/min. Přimazávání nebylo instalováno. Fabia má na LPG najeto něco přes 40 tis km. Nemůže nastat stejný problém? Obecně se ale u těchto motorů přimazávání nepoužívá. Jak to vidíte?
Dobrý den, z pravidla platí že u německých motorů se přimaz nedává ale u vašeho motoru bych zvážil možnost dodělání přímazu pro jistotu. S pozdravem Sobotka -technik Doplňuji, bez přimazávání klidně i 180 000, ale taky možná jen 60 000km, s přimazáváním fabia zase stejné,klidně 180, nebo 60, tam nikdo neví. Ale uškodit určitě přimazávání nemůže. Čadek
 
Josef11:05 02.10.2014
Zdravím pane Čadek závada odstraněna trysky profouknuty 1 byla ucpaná dík .Plynu zdar
Většinou dálkové rady pomůžou, když je zákazník šikovný a chápavý, taky moc zdravíme Čadek