Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Charlie23:56 19.10.2014
Dobrý den. Prosím o radu, Fábie 1.4MPI. po 150tisících ano či ne? je to už do takto zajetého motoru risk? popřípadě jaký systém se tam dá použít sem z toho zmatený jako včelka v létě předem dekuji za odpověď
Dobrý den, pokud je motor v dobrém stavu tak nezáleží kolik má najeto. Systém Stag 19.990,- nebo Lovato 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rosta07:44 14.10.2014
Dobry den, mam dotaz ohledne LPG, system Elpigaz, auto Ford Focus. Mam problem s LPG, pri delsim stani na neutral nebo pri pojizdeni v kolone aut, mne vypadne LPG. Ukazatel zacne pipat, jako kdyby mne doslo LPG a nejde to prepnout zpet. Pokazde to jen pipa jako bych nemel v nadrzi LPG. Pokud auto uplne vychladne tak, zase vse funguje OK. Pri jizde na LPG to jede OK, problem je jen delsi stani/kolony(LPG vypadne a musim to nechat vychladnout nebo jet na benzin). Na benzin vse OK. Nemate nekdo podobne zkusenosti nebo rady kde hledat chybu?
Dobrý den, samozřejmě máme zkušenosti a asi by jsme věděly kde hledat chybu. S pozdravem Sobotka – technik
 
Robert12:39 13.10.2014
pro Marka: bylo to v bohatosti směsi tak jak jsem předpokládal, pošteloval jsem bohatost na reduktoru a problém s rozjezdy na LPG se studeným motorem zmizel. Ovšem pokud tě to zlobí na benzín, tímto to rozhodně nebude. zkontroloval bych svíčky,vstřiky,zapalování obecně a tlak čerpadla - u feldy se takto dosti často projevuje opotřebované čerpadlo s nízkým tlakem,které nestíhá dodávat palivo v potřebném množství.Nevím jak citroen,ale u feldy se palivové čerpadlo (nízký tlak) ani neobjevuje v paměti závad ŘJ. takže tak...
Pánové soukromě si pište na soukromých mailech. Čadek
 
Milan12:40 12.10.2014
Dobrý den, přečetl jsem si na vašem webu co nejvíce informací a můj dotaz je následující: Mám Škoda octavii 2 RS, rok výroby 2008, 147 kw benzín, typ motoru podle tabulky na vašem webu odpovídá, ale najeto má již 115 tisíc km (někde tady byla poznámka, že limit je 80 tisíc km na na montování LPG u tohoto typu motorů). Předpokládám, že z důvodů najetých km montáž není možná a potřeboval bych vysvětlit (jsem laik a moc o tom nevím) z jakého důvodu. Je to z důvodu opotřebení vstřiků? Díky předem za odpověď.
Ne, z dúvodu opotřebení celého motoru. Ital dělá test na nastavení na novém motoru,pokud namontujeme na nové auto, tak funguje,a zároveň s opotřebením motoru se mění i nastavení lpg,postupně, klidně i při 300 000 to jede v lpg. Na staré opotřebené auto už by se celý lpg system nadokázal dopojovat, proto je limit 80 ts.km. Čadek
 
Robert12:29 08.10.2014
Díky za odpověď. Každopádně původní lambda z výroby byla v MPI Felicii NTK (zcela jistě v modelech 1999-2001), měl jsem ji tam já i min. další 3 lidi které znám osobně. Dva z nich mají LPG a fungují s touto lambdou bez problémů. Ve většině e-shopů (nebudu zde dělat nikomu reklamu) je taktéž lambda NTK uvedena jako originál prvovýrobní pro Felicii MPI. Na Bosch jsem slyšel a četl mnoho záporných recenzí, že není zcela spolehlivá. Přesto ještě jednou díky za reakci...
Dobrý den, my dáváme jedině Bosch a problémy nemáme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert10:53 08.10.2014
Zdravím pane Čadek pane Sobotko,mám prosbu ohledně felicie 1,3 MPI,vyměnil jsem několik let nefunkční lambdu za fungl novou NTK, vše se zdá být OK, dle VAGu lambda pravidelně reguluje s krásnou amplitudou,jen zastudena (ca první 1-2 km) má auto tendenci se dusit,je prodleva v reakci na plynový pedál,což dříve nebývalo.Nejvíce to se projevuje při sešlápnutí plyn.pedálu po zařazení rychlosti z neutrálu - typicky při rozjezdu z křižovatky.první rozjezd se studeným motorem vždy OK.filtr,svíčky,ventily vše OK. Můžete mi poradit prosím? Děkuji
Dobrý den, do Felicie patří Lambda Bosch ne NTK ne EPS ne Delphi. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin12:03 05.10.2014
Dobrý den, kolik by stála montáž lpg do mazda 6 2,0 r.v 2006 108kw. Děkuji.
Dobrý den, Lovato s toroidní nádrží místo rezervy 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Trnavský14:54 03.10.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na radu. Mám sekveci Lovato s automatickým přepínaním ve felicii 1,6. Vždy se mi přepínala když se lehce zahřál motor, sotva se hnul ukazatel teploty, ale teď mám problém, že motor je zahřatý v provozní teplotě i podle ukazatele teploty a stále jedu na benzín třeba další 3-4 km. Děkuji Trnavský
Dobrý den, předpokládám že jsme vozidlo nemontovaly my. Příčin může být několik je třeba udělat diagnostiku. S pozdravem Sobotka - technik
 
Milan Chlápek11:36 02.10.2014
Vážený pane Čadku, mám Renault Thalia II 1,2 55kW 16V. Se systémem LOVATO, který umí přístřik benzínu od určitých otáček (nastaveno 3400ot/min). Přimazávání mi bylo nabízeno a já ho nechtěl. Po přibližně dvou letech a nájezdu 53 tis. km od přestavby na LPG nešly seřídit ventily a jeden válec ztratil kompresi. Byla z toho výměna ventilových sedel výfukových ventilů, vč. podpálených výfukových ventilů, za celkem 12 tis vč. DPH. Nová ventilová sedla a jsem už dostal tvrzená. Po opravě hlavy motoru už Thalia podtlakové přimazání dostala. Tím chci říct, že je člověk při montáži přestavby na LPG znechucený dalším nákladem na instalaci přimazávání, který se ale následně vyplatí. Teď můj dotaz. Mám Fabii 1,2HTP 47kW 12V se systémem LOVATO Easy Fast, který byl nainstalován na jaře 2012. Přístřik benzínu je nastaven také od 3400ot/min. Přimazávání nebylo instalováno. Fabia má na LPG najeto něco přes 40 tis km. Nemůže nastat stejný problém? Obecně se ale u těchto motorů přimazávání nepoužívá. Jak to vidíte?
Dobrý den, z pravidla platí že u německých motorů se přimaz nedává ale u vašeho motoru bych zvážil možnost dodělání přímazu pro jistotu. S pozdravem Sobotka -technik Doplňuji, bez přimazávání klidně i 180 000, ale taky možná jen 60 000km, s přimazáváním fabia zase stejné,klidně 180, nebo 60, tam nikdo neví. Ale uškodit určitě přimazávání nemůže. Čadek
 
Josef11:05 02.10.2014
Zdravím pane Čadek závada odstraněna trysky profouknuty 1 byla ucpaná dík .Plynu zdar
Většinou dálkové rady pomůžou, když je zákazník šikovný a chápavý, taky moc zdravíme Čadek
 
Martin20:58 01.10.2014
Dobrý den, kolik by stála přestavba Mazda 6 2.0 104kw? Díky Martin
Dejte rok výroby , Čadek
 
Karel17:13 01.10.2014
Dobrý den! Prosím, vyplatí se montovat LPG do Fabie (r.v. 2007; 1,4 16V 63 kW), když má už najeto asi 165 000 km? Ročně najedu kolem 20 000 km, takže finanční úspora by byla asi jasná, ale co na to motor s takovým nájezdem? Budou potřeba nějaké další investice (přimazávání, výměna něčeho), popř. po nějaké době se bude muset něco měnit atd.? Díky za odpověď!!!
Opět jako vždy, pouze kalkulačku a kalkulujte.Motor jestli má mít zaklepanou hlavu, bude ji mít stejně v benzinu jako v plynu, na to se vůbec nedívejte. Známe motory, co měli v benzinu - pouze v benzinu 60 000 km/ všechno fabie/ a musela se brousit hlava, cenově kolem 10 000 Kč.Přimazávání se do vozů VW nedává.Mění se časem filtry, Nebojte se a jděte do lpg, za benzin už jste přece nakrmil státní kasu dost. Čadek
 
Kolář20:22 30.09.2014
Dobrý den . Mám od Vás přestavený Hyundai i30. Vše je v pořádku jen přimazávání ventilu mě zlobí. Vždycky to přestane kapat. Dá se s tím něco dělat? Děkuji za odpověď. Kolář
Dobrý den, určitě se s tím dá něco udělat přijeďte podíváme se na to. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan Jandera17:10 29.09.2014
Dobrý den .Chtěl bych vyměnit filtr po 20000 a udělat běžnou kontrolu na PC + vizuelní kontrolu systému po 2 letech.Musím se objednat? Neodhadnu jestli to je do 1 hod .Žádný problém extra nemám jen trošku poladit spotřebu a otáčky volnoběhu. Jak je to s povinnosti revize před STK ?
Dobrý den, objednávat se nemusíte přijeďte kdykoli. S pozdravem Sobotka - technik
 
RobertM15:10 29.09.2014
Dobrý den,minulý týden ve čtvrtek jsem byl u vás na seřízení lišty. Po výměně reduktoru v červnu se stále nedaří systém seřídit tak, aby pracoval jak má. Motor při dojíždění ke krizovatce neudrží volnobeh a když náhodou nezhasne, tak volnobeh houpe mezi 500 a 1200 otáčkami. Co se s tím dá dělat? Na liste je najetí cca 75000km po repasi, tak mne napadá, jestli už nemá nejlepší časy za sebou, ale to by měli zjistit technici v dílně. Jaké by byly možnosti připadne výměny lišty? Zajímal by mne typ a cena optimální lišty. Řidiči jednotka je Stéla Nord. Tento tyden bych mel moznost prijet po 14. hodine.Dekuji
Dobrý den, pokud si dobře pamatuji vaše vozidlo tak už po několikáté se zde stalo že po našem seřízení vozidlo funguje normálně jen pár dní a začne znovu kolísat volnoběh nebo chcípat. Proto by bylo nejlepší kdyby jste nám vaše vozidlo nechal někdy na dva dny aby jsme mohly najít a odzkoušet příčinu. S pozdravem Sobotka - technik PS: jinak nové vstřikovače od 2.500,- Valtek až po XX.000,-.
 
Zbyněk Vondrouš14:22 29.09.2014
Dobrý den. U fabie 1,4 16V 55kw (2001) mi vychází dlouhodobě spotřeba na LPG asi o 30-40% víc oproti průměrce na PC palubním ukazateli. (spotřebu benzínu na základě tankování měřenou nemám ale věřím že průměrná spotřeba dle měření PC odpovídá realitě.) Všechno funguje OK. Existují nějaké seřizovací mechanismy kterými se dá ovlivnit, nastavit spotřeba LPG? Můžu přivézt na seřízení i auto které nemá montáž od Vás? Máte jen dílnu v Brně nebo i někde v pardubickém kraji? Díky! Von.
Dobrý den, samozřejmě existují způsoby jak se dá zkontrolovat případně nastavit/seřídit spotřeba LPG. Samozřejmě můžete k nám přivézt vozidlo které není namontováno od nás ale doporučuji napřed zavolat mne 734 754 832 a domluvíme se. Servis máme pouze v Brně. S pozdravem Sobotka - technik
 
Mytraya15:10 23.09.2014
Dobry den, Poprosim o doporuceni vhodneho systemu pro Fabia combi 1.4MPI, 2002, predpokladany najezd 20.000 rocne, montaz u Vas. Dekuji Relich
Dobrý den, systém Stag 19.990,- systém Lovato 23.990,- doporučuji kvalitnější Lovato. S pozdravem Sobotka - technik
 
Megi14:02 22.09.2014
Dobrý den, kolik by stála přestavba Chevrolet Cruze 2009 1.6?Najeto 93000 km...díky Magda
Dobrý den, přestavba na systém Lovato 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr Novotný14:49 20.09.2014
Dobrý den.Na našem voze Renault Thalia 1.2 V16 máme po 5 letech provozu na LPG strašné problémy se startováním studeného motoru.Při těchto teplotách nastartuje třeba až na popáté.Pokud by šli teploty pod nulu,nenatočím ho vůbec.Pokud se maličko zahřeje,jede naprosto bez problémů.Nevím,zdali to má nějakou souvislost s plynem,ale už nevím jak dál.Na motoru jsou vyměněny snad všechny čidla a snímače,včetně škrtící klapky,diagnostika je bez závad.Auto bylo ve čtyřech servisech a nikdo si neví rady.Mohl bych se zastavit u Vás na kontrolu? Ještě pár tech.dat. (vstřikovače Valtek,Stag-4, soustava AGC.) S úctou P.N.
Dobrý den, přijeďte zkontrolujeme a uvidíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin20:35 19.09.2014
Dobrý den, mam Feliciu 1.3 MPi 50kW lpg lovato z roku 2005 (na elektronice je napisane loveco). Po vymene vstrekovacej lišty na motore neslo prepnut na lpg vobec, benzin OK. Bolo zistene ze neide snimanie otacok do volica benzin/lpg s oznacenim lovato M198DI tym padom neide prenut na lpg. Momentalne je to spravene na mechanicky prepinac. Skusali sme vymenit aj spinaciu skrinku no bola stara a je mozne ze bola pokazena, cize nevieme to na 100%. Som zo Slovenska a firma co mi to montovala uz toto nerobi a 2. mi to spravil iba na manualne prepnutie. Vedeli by ste zistit zavadu a opravit to do povodneho stavu aby fungoval znovu prepinac lovato?
Dobrý den, ano dokázaly by jsme to zprovoznit. S pozdravem Sobotka - technik