Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Monika Machatova12:55 15.05.2017
Dobry den , mam hyundai lantra na plyn a konci nadrz, kolik bude stat nova nadrz v rezrrve?dekuji
Dobrý den, pokud jde o vnitřní toroid, pak při zachování původního multiventilu cca 5 500,- Kč. S novým multiventilem o 1500,- více. U vnějšího toroidu je to o 1000 více (dražší nádrž, složitější uchycení). Vše včetně DPH. V ceně je materiál, práce a nová revizní zpráva. Hezký den, J. Čadková
 
rado14:08 10.05.2017
dobry den, kolko by stala a aky system by isiel na accord coupe 2,2 r.v. 1996 dakujem rado
Dobrý den, systém Lovato bez externího přimazávání, kompl. cena vč. tor. nádrže do objemu 52 l je 23 990,- Kč. Hezký den, J. Čadková
 
Robert08:38 09.05.2017
pane Kovář,těžko takovým problémům předcházet.Prostě některá auta se z výroby "povedou", některá jsou na hranici tolerance a některá už bohužel za ní - a i taková se bohužel do prodeje dostanou.Na vině je i optimalizace výroby,šetření na materiálech atd. Faktem je,že provoz na LPG je prostě pro komponenty motoru náročnější (vyšší teploty při spalování atd) a pokud díly nejsou jak mají být, tak odejdou někdy velmi brzo.Kvůli vstřikům bych Vám doporučil aditivovat benzín,mně se osvědčil přípravek VIF benzin aditiv,na který jsou i četné pochvalné recenze.Dále je v případě čerpadla možné překročení intervalu výměny paliv.filtru,který se musí měnit v předepsaném intervalu (nejraději i dříve) a nezřídka se tento překračuje. Čerpadlo běží i při provozu na LPG a pokud se nevymění,hrozí právě zničení čerpadla. Vstřiky se mohou opravdu vlivem provozu na LPG "zalepit", ovšem nezřídka pomůže i jejich vyčištění ultrazvukem, případně to můžete zkusit i doma v benzínové lázni. Někdy se je takto povede oživit. Určitě bych to před jejich výměnou vyzkoušel. Provoz na LPG má svoje specifika,někdo si ho nemůže vynachválit, někomu může přinášet problémy a finanční výdaje navíc. Nicméně včasným servisem a prevencí lze mnoho problémů oddálit nebo zcela eliminovat
 
Pavel19:25 08.05.2017
Dobry den. Mam lpg asi 3roky system lovato. Ted posledni asi mesic to spatne prepina z benzinu na lpg. Mam plnou nadrz lpg a kdyz ma rano prepnout hlasi ze nadrz je prazdna a zacne pipat a kdyz to asi tak 10prepnu tak se chytne a jede. Prosim o info cim by to mohlo byt. Je to na laguna 2
Dobrý den, důvodů může být více: LPG vstřiky, jádro reduktoru..Na dálku je těžké opravovat :) Hezký den, J. Čadková
 
Kovář14:13 05.05.2017
Dobrý den. Mám od vás předělanou fábii 1.4Mpi 63kW, vše fungovalo vpořádku až do tohoto týdne. Odešly 2vstřiky na benzin, auto jelo na 2válce a odešlo i palivové čerpadlo - neudrží tlak na benzin, vozidlo přestane jet. Auto má najeto 80tis. z toho asi 58na plyn. Jak k tomuto dojde? resp.jak tomu předejít aby se to nestalo znova? oprava vyjde na 12tis.čímž se výhoda pohonu na plyn maže. benzinové vstřiky zakarbonovaly i přesto, že používám Natural98. lze se tomu nějak vyvarovat? děkuji
 
marek110:43 03.05.2017
Zdravím, jaký máte názor na tovární zástavbu CNG ve VW Touran 1,4Tsi (r.2013 dovoz Švédsko) a popř. servisujete tyto systémy pokud bych uvažoval o koupi. Mám zkušenosti jen s LPG. Díky.
Dobrý den, u továrních zástaveb bývá často jedna řídící jednotka společná pro benzínový i CNG provoz. Ale ať už je společná nebo jsou tam dvě, dokážeme se s ní spojit za účelem diagnostiky, ale nelze měnit hodnoty nastavení v řídící jednotce. Dále je důležité pohlídat si životnost a případnou korozi nádrží. Jejich výměna je v porovnání s LPG finančně dost náročná. Za nás: servisujeme, ale v rámci výše zmíněných možností. Moc nedoporučujeme... Krásný den, Jarka Čadková
 
Tomáš08:23 03.05.2017
Dobrý den, chtěl bych tento týden koupit Fiat doblo 1.4 57kw r.v.2007, které bych chtěl předělat na LPG. Jaký systém a za kolik doporučíte a je nutné přimazávání? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Dobrý den, systém LANDIRENZO (24 990,-). Externí podtlakové přimazávání jsme většinou dávali, ale jezdí vozy i bez něj. V tomto případě záleží spíše na Vašem rozhodnutí, obě varianty jsou možné :). Hezký den, J. Čadková
 
Radim17:56 29.04.2017
dobrý den chci se zeptat kolik by stála přestavba vozu Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 110k r.v. 2016 a jestli máte s tímto motorem nějaké zkušenosti. Děkuji
Dobrý den, je možné, že jde v tomto případě o turbo s přímým vstřikem. Pokud budete mít cestu okolo, zastavte se, prosím, některý pracovní den mezi 7-15 hod, mechanici motor prohlédnou a na základě této prohlídky Vám řeknou možnosti montáže. Krásný den, J. Čadková
 
Adam12:34 25.04.2017
Dobre odpoledne, rad bych nechal nainstalovat LPG do moji Mazdy 6, 2.0 108kw, r.v. 2007. Po cem prosim bude moje auto uplne nejspokojenejsi? Je mozne domluvit se i na sobotu? Dekuji, Adam
:D Dobrý den, úplně nejspokojenější bude s LANDIRENZO s externím podtlakovým přimazáváním. Sobota bohužel možná není, ale možnosti předání můžeme řešit různými způsoby (lze dovézt během víkendu, vyzvednout pozdě večer, atp.). Montáž trvá 1 den. Cena 26 490,- Kč je kompletní, včetně vnitřní toroidní nádrže do objemu 52 l, legalizace montáže a DPH. Krásný den, J. Čadková
 
Rosťa Dobeš09:37 24.04.2017
Dobrý den, paní Čadková, motor má uváděný výkon 104kW, typ G4GC opsáno z TP, na nákupce auta je napsáno Sportage 2.0 CVVt Comfort 4x4 MY 09. S pozdravem Rosťa Dobeš.
Ještě jednou dobrý den, pane Dobeši. Potvrzuji systém LANDIRENZO. Co se týče externího přimazávání, zde se o jeho "nutnosti" názory rozcházejí, je to tak 50:50 :). Pokud budete chtít namontovat, samozřejmě namontujeme, ale přesvědčovat Vás o jeho nezbytnosti nebudeme.. Nechali bychom "bez", ale konečné rozhodnutí je na Vás :). Cena LANDIRENZO 24 990,- vč. toroidní nádrže do objemu 52 l a DPH (ev. podtlak. přimazávání + 1500,- Kč). Krásný den, Jarka Čadková
 
Rosťa Dobeš00:04 23.04.2017
Dobrý den, mám Kia Sportage 2.0 benzín z roku 2008, najeto cca 52 000km. Na kolik by přišla přestavba na LPG. Děkuji. S pozdravem R. Dobeš.
Dobrý den, pane Dobeši, pravděpodobně by mělo jít o systém LANDIRENZO bez ext. přimazávání, ale pro jistotu napište kW a kód motoru. Krásný den, Jarka Čadková
 
Marek B.10:44 20.04.2017
Dobrý den. Vlastním Ford Focus 1.6 85kw z roku 2006. Aktuálně dělám repas hlavu z důvodu nahlodaných ventilových sedel. Auto má najeto 190 tis. Km, z toho 73 tis. na LPG. Posledního půl roku jezdím tak 90% dálnice a toto bude pokračovat prakticky další 4 roky, a nejsem si jistý, jestli bych neměl v zájmu ochrany ventilů nastavit přívstřik benzínu (systém Lovato) nebo rovnou nainstalovat přímaz. Děkuji za názor.
Dobrý den, u Fordů přívstřik benzínu nastavujeme vždy a majitelům doporučujeme externí podtlakové přimazávání. Krásný den, J. Čadková
 
Radovan18:48 17.04.2017
Dobrý den, hledám servis na LPG AG compact CT-4,nejlépe severní čechy. Koupil jsem auto s tímto systémem a rád bych ho nechal zkontrolovat a seřídit. Děkuji za odpověď
 
Roman07:49 13.04.2017
Dobrý den byl jsem u vás na revizi + vystavení protokolu ktery jsem nedostal při koupě vozu jedná se o BMW 745i E65 r.v2002 po odjetí od vás se mě automaticky nepřepne po vyjetí plynu sám na benzín začne cukat tak hned ručně přepnu a ještě za studena nastartuju a jak se zahřeje na danou teplotu kdy se přepne na plyn tak začne cukat dusit a z toho někdy je to bez problému ,když je motor teplí tak to nedělá jen někdy,při natankování plynu odjíždím z pumpy přepl se automaticky na plyn začlo to cukat a motor zdechl to se stalo cca 2x jen když se přepína z benzínu na plyn tak to na volnoběh poznám že si tak trochu zahoupe volnoběh,, jen že vše začalo dělat když jsem odjel po té revizi před tím nebyl žádný problém měnili jste aji filtr to vím a seřízení aji to budete mít v protokolech ... auto denně potřebuju jde o to že předchozí majitel měnil svíčky pro lpg může to být svíčkama ? preventivně bych je vyměnil ale nejde mě do hlavy to přepínání z plynu na benzín automaticky se to nepřepne a to cukání ...díky
Dobrý den, potřebovala bych si Vaše auto přiřadit ke konkrétní zakázce, abychom mohli zjistit další. Mluvila jsem se zákazníkem, který měl identické problémy, vysvětlili jsme si "přepínání" a nakonec se přišlo na to, že pravděpodobně natankoval špatný plyn; nejsem si jistá, zda jde o tento případ..? Pokud problém přetrvává, zavolejte a domluvíme se na dalším. Krásný den, J. Čadková
 
Robert14:20 11.04.2017
@Libor: bohužel v ČR je zákonem zakázáno prodlužování platnosti LPG nádrže opakovanou tlakovou zkouškou. Například i v polsku kde je prodloužení platnosti možné to dávají většinou na 3 roky a cenově se to prostě nevyplatí. Vyndat nádrž, odeslat na test, zaplatit test, zaplatit odeslání zpět + zas montáž... Je fakt že když nádrž co byla v kufru po 10 letech rozřízneš tak rezatá nebývá... nicméně je to kšeft ;-)
 
Libor11:49 11.04.2017
Dobrý den, zajímalo by mě, zda je možno prodloužit platnost nádrže, která již bude mít výročí 10 let a bylo montováno vaší firmou. Motujete a montovali jste vždy nádrže, u kterých lze prodloužit platnost, nebo je nutná výměna? Děkuji.
Dobrý den, výměna u těchto nádrží je nutná vždy, bez ohledu na to, která firma ji namontovala. Platnost LPG nádrže je 10 let od výroby. Hezký den, J. Čadková
 
Štěpán Š.17:43 10.04.2017
Dobrý den, budu pořizovat subaru forester rv 2000-2006 motor 2.0 92kw. Existuje v tomto rozmezi nejak motor, ktery je vhodnejsi pro prestavbu na lpg? Je nejaky limit najetych km, kdy uz se prestavba nedoporucuje? Dekuji.
Dobrý den, motor musí být především v dobrém stavu; počet km vykázaných na tachometru není vždy objektivní a vypovídající. Asi nejlepší variantou by bylo, pokud zavoláte nebo napíšete konkrétní typy motorů u vozů, které by pro Vás přicházely v úvahu..? :) Krásný den, J. Čadková
 
Robert08:13 10.04.2017
@3k: Doporučuji sehnat pryžové těsnění nad klapkou, uříznout jeho spodní část, viz: http://robertx.rajce.idnes.cz/felda_LPG_zarizeni/#IMG_20150831_173229.jpg ; http://robertx.rajce.idnes.cz/felda_LPG_zarizeni/#IMG_20150831_173224.jpg ; a na červený silikon přilepit k hornimu krytu klapky, viz: http://robertx.rajce.idnes.cz/felda_LPG_zarizeni/#IMG_20150831_173515.jpg ; http://robertx.rajce.idnes.cz/felda_LPG_zarizeni/#IMG_20150831_173738.jpg Silikon je nebezpečný pro lambdasondu,takže velmi pečlivě ořezat a odstranit případné zbytky silikonu, které případně zpod těsnění vylezou a nechat pořádně zaschnout - nejlépe alespoň 24 hod. Měl jsem instalaci LPG podobně provedenou jako Vy,utěsnil jsem a jsem spokojen již několik let. Přisávání falešného a navíc nefiltrovaného vzduchu taktéž nepovažuji za šťastné řešení.
 
3k10:04 08.04.2017
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ohledně již instalované montáže na Škodě Felicia 1,3 . Všiml jsem si, když se podívám pod takový ten černý kryt co je nad sáním motoru a do něhož vede trubka/hadice od vzduchového filtru, tak mezi tímto krytem a sacím hrdlem je mezera a nasávaný vzduch tedy nejde přes filtr ale touhle mezerou. Je vidět, že celý ten kryt je podložený maticemi aby byl výš. Nevím jaký je důvod aby byl kryt přizvednutý, ale pokud už, je nechybí tam nějá přechodka aby tam nebyla mezera? Je tohle řešení používáno, nebo se jedná o chybu? Děkuji za odpověď
Dobrý den, pod krytem bývá umístěn mix, který způsobí "nadzvednutí". Rozhodující je, zda je systém skutečně netěsný a provoz v LPG je problematický, nebo je to "jen" optická záležitost. Krásný den, J. Čadková
 
Martin20:12 03.04.2017
Dobrý večer,chtěl bych se zeptat jestli je vhodný na přestavbu na LPG motor vozidla Chevrolet Lacetti 1,6 16v, r.v.2006,kombi,nájezd 130tis.km,jestli je potřeba přímaz ventilú nebo přívstřík,nádrž by byla místo rezervy,a jaká by byla cena přestavby,děkuji za odpověd,s pozdravem p.Martin.
Dobrý den, tyto vozy jsme přestavovali, doporučujeme systém LOVATO s externím podtlakovým přimazáváním,cena: 23990 (Lovato) + 1500 (přimaz. v rámci montáže) celkem: 25 490,-. Cena je včetně vnitřní toroidní nádrže do objemu 52 l, DPH, zápisu do velkého TP, .. Krásný den :) , J. Čadková