Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

vladimir12:27 13.07.2014
zdravim vsechny mam takovy problem,na aute pri mereni uniku cng detektorem se rozsviti maximalni unik na detektoru ale pri postrikani jarovou vodou se bubliny nedelaji da se to povazovat za unik (detektor je prilozen primo na misto uniku)
Jestli je detektor OK, je daleko přesnější než jarová voda. Čadek
 
Radim12:18 12.07.2014
Dobrý den pane Čadek. Uvažuji o koupi nového Rapida 1.2 MPi 55kw a samozřejmě okamžitá přestavba na LPG. Myslíte si, že tento motor je na přestavbu vhodný? Vím, jaký máte názor na tříválce, ale není třeba tento třívalec lepší jak Fabia HTP? Děkuji
Dobrý den, uložení kliky je pořád stejné, jak není na 5ti bodech je nevyvážená, tohle mě učili profesoři na technice už před dlouhou dobou. Podívejte asi takto, tohle je můj soukromý názor, na ten nedejte. Materiály hlavy,válců,ventilů atd,kroužky, nejsou špatné, to vůbec ne, řada VW je skutečně asi dnes to nejlepší, co se vyrábí, i Fiat má výborné materiály motorových částí. A myslím, že se nemusíte bát jít do přestavby. Čadek
 
Martin20:48 11.07.2014
Dobry vecer,chtel bych se zeptat jak je vhodny k prestavbe na LPG motor ve fabii 1,2 htp - 40kw,r.v.2005,ma najeto 252tis.km ale je v dobrem stavu,pravidelne servisovany,a zda je potreba primaz nebo privstrik benzinu,pripadne jeste celkova cena prestavby.Dekuju za odpoved,Martin.
Polský sekvent sem dáváme za 19 990 Kčř, italské Lovato za 23 990 Kč, nyní jsou akce popsané na první straně, přístřik u Lovata za 23 990 se zapojuje, chladí se sedla benzinem, zvlášť dávat přimazávání olejem se nedává do řady s motory VW není potřeba. Vhodný - nevhodný - do této řady se lpg hodně montuje, mě osobně se 3 válcové motory nelíbí, je pouze 4x uložená klika. Není dobře vyvážená,. Plynu zdar Čadek
 
Sylva13:46 10.07.2014
Dobrý den,autum moc nerozumým ale chtěla bych se zeptat mám Hondu CRV motor 2.0 108KW , mám rezervu na zadních dveřich ,šlo by místo rezervy dát nádrž ? manžel mi tvrdí že ano . Děkuji Sylva Ostrá Krumlov
Paní Ostrá, ať Vám ji tam na zadní dveře umístí manžel. My to dáváme dovnitř do vozu, kde je prolisek na další rezervu, tam dáváme toroida. Asi kolem 50 - 60 litrů.Na zadní dveře nám to nepovoluje norma ČSN. Pokud jste z Moravského Krumlova, můžete mít po montáži u nás levné plyny, máme u Vás pod jatkami čs lpg, cena 15,90 za litr. Čadek
 
markus0709:37 10.07.2014
Zdravim vsechny plynare, jake svicky na LPG poradite do Fordu Fiesta 1.25 55kw r.v.2000! Diky.
Dobrý den, my máme u těchto motorů dobré zkušenosti se svíčkami Brisk A-Line. Samozřejmě dají se použít i svíčky Bosch nebo NGK. Nedoporučuji svíčky Motorcraft (FoMoCo). S pozdravem Sobotka - technik
 
jirka salaš08:31 08.07.2014
Dobrý den pane Čadku. Mám od Vás přimazávání JLM. Trošku mě zlobí neustále se měnící kapání. Včera jsem se na to podíval pozorně a zjistil jsem, že nahoře kolem šroubu, lépe jeho matky jak je nasazen do trubičky a utěsněn o kroužkem si to přisává vzduch jak chce. Zřejmě jak se ohřeje motor tak vlivem tepelné roztažnosti mosazi a té plastové trubičky. O kroužek to netěsní a mění se kapání. Jak toto řešíte? Mě napadá zkusit větší o kroužek, nebo tam na soustruhu píchnout ještě jednu drážku na druhej stejnej o kroužek a nebo odmastit a zalepit??? Zařízení mám od Vás namontované asi od února, řešíte toto třeba reklamací? Lze vyměnit celou tu trubičku i se šroubem? Nejsem z Brna tak se takto hloupě ptám jinak bych se zastavil. Uzná Vám to dodavatel? Co mi poradíte?
Opravíme Vám to jako reklamaci. Čadek
 
Tomáš00:41 07.07.2014
Reakce na variátor předstihu. Pro správný výkon a také pro nejlepší spotřebu je vhodné najít ideální předstih. Prakticky existují 3 druhy vozidel. 1.Bez adaptace - jedná se především o staré karburátorové motory, kde je regulace zapalování čistě mechanická. 2.S pouze zápornou adaptací - většina vozidel, kdy motor pouze reaguje na klepání dle čidla a sníží předstih 3.S obousměrnou adaptací(regulací) - většinou turbo benzíny a moderní motory. U varianty 1a3 nemá smysl toto použít. Jinak to není od věci. Na toto téma je zpracováno plno studií atd... např. i pro laika http://www3.fs.cvut.cz/web/fileadmin/documents/12241-BOZEK/publikace/2008/2008_025_01.pdf
 
Petr10:05 06.07.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, je povinnost mít označen čerpací ventil samolepkou s nápisem LPG? Ventil mám umístěn pod společným krytem kde je i hrdlo na benzín, tudíž bych musel nálepku nalepit na ty plechové dvířka. Děkuju za odpověď
Je povinnost označit vozidlo s lpg kulatou nálepkou na sklo, a oválkem na plnící přípojku. Je to proto, že když budete mít havárku, nebudete komunikovat a hasiči Vám budou vyštípavat z plechu některou část těla, třeba nohu a přeskřípnou lpg vedení a nebudete mít vypnmutý klíček, tak Vám lpg může udělat opařeniny, já je viděl, to jsou 8 cm puchýře. Pokud se nic nestane, je dobře, já bych si to dal. Čadek
 
Petr06:38 06.07.2014
dobry den mam dotaz setkal jste se se zarizenim LPG - variátor předstihu Tap 01 NEBO TAP 02 ma smysl jej montovat a je to znat při namontovani na vykonu?diky hezky den Petr
Nevím, že by se nělkde u lpg dával jakýkoliv variátor, k čemu? lpg se vesměs dává aby zákazníci ušetřily a dělat další věci , třeba chip, nebo další mi přijde košer. Čadek
 
Pepík09:53 05.07.2014
Nevím jak běžný uživatel pozná čerpadlo Pompetravainy, třeba dnes nejpoužívanější Corken má pracovní tlak 27 atm.
Znám Pompetraveiny, Vikingi, Blackmery atd. Corken mi mezi čerpadly na lpg nic neříká. Pompetraveiny je velice dlouhé, má deset nebo více stupňů, řazených za sebou, každý stupeň má cca 4 cm.Je dnes to nejlepší. A Vašich 27 atm by otevíralo pojišťovací ventil na MTV okamžitě po natlakování, to je blbost. Tam může být max do 13 atm, protože při 25 atm otevírá pojišťovák na MTV. Čadek
 
Martin20:31 04.07.2014
při tankování pokud je venku teplo mi často u ruzných pump nejde natankovat plná nádrz, bezne se tam vejde cca 35 l a mel jsem skoro prázdou A VESLO SE JEN 15 L dalsí den jiz to zase šlo, čím to je je to tím ze nekteré pumpy mají slabé čerpadlo nebo je to vyložene vada ventilu na toroidu a pokud ano kterého? myslím ze to je venkovní teplotou když je nad 25 je problém u něktrých pump.Pojedu na dovolenou a to bude problém bude 35 stupnu a já natankuji 15 litru, diky za idno
Vysoké teploty mění tlaky na čerpadlech a to dost podstatně, ale rozdíl u nádrže, kde se plní běžně 40 litrů, může být tak o 3 - 4 litry, ne tolik kolik uvádíte Vy. Zřejmě tam bude chyba v nastavení plováku, berte taky na čs kde je čerpadlo Pompetraveiny, to dává běžně tlaky kolem 12 - 14 atm. Tam by rozdíl neměl být skoro žádný. Naše čs mají toto čerpadlo věechny. Čadek
 
standa huml11:50 04.07.2014
Tak hodně štěstí! Víc se nedá napsat. Kdo chce kam....
Kdyby si tak někdo než tady vznese dotaz přečetl pár příspěvků z dřívějška. Tam jsem popisoval kolik stojí oprava vstřiků Landi Renzo, jeden 2 750 Kč x 4 = 11 000 Kč. A u dovozů z Itálie měníme vstřikovače tak do 3 měsíců všechny. Jinak je to OK. LR servisujeme, a máme na to všechny věci.Plynu zdar. Čadek
 
David10:36 04.07.2014
Serviska doložená (veškerý servis ve Škoda Auto v Miláně) a systém Landirenzo. Ano, nudná určitě bude, ale raději klasické MPI než složité 1,6 FSI které má stejně jen o 10kw víc.
 
standa huml10:25 04.07.2014
Davide NE! Italové milují auta, ročně najedou průměrně cca 45.000km. Nemilují však servis a náklady na servis. Pokud musíš mít nudnou ojetou oktávku pak snad jedině českou s pokud možno dohledatelným servisem v česku! Nejlíp od souseda. Jinak jdeš do problémů! Koupíš totál stočenku!
 
David10:07 04.07.2014
Dobrý den, Mám možnost koupit Octavii II 2007 1,6MPi z Itálie již z namontovaným LPG. Zatím nevím co je tam za systém. Myslíte že by Italové namotovali Holandský systém. Případně na co si dát při koupi auta z ciziny s LPG pozor. Děkuji.
Z Itálie nikdy není Holanďan, a z itálie nebrat systemy neznámé, od malých výrobců, je jich tam asi 38. A od Brc nebrat Just a Just Heavy. Čadek
 
standa huml07:25 04.07.2014
Dobry den pane Čadku, tankoval jsem v Kr. poli a super. Příjemná obsluha, super cena a jede to! Díky!
Bodejť by nejelo. Plynu zdar, děkujeme. Čadek
 
Petr17:42 30.06.2014
Dobry den,VW Golf IV,system STAG,najeto celkem 157 tis.km,na plyn 32 tis.km.Problem je zvyseny volnobeh cca kolem 1 000ot/min.jak v LPG tak BE.Posledni servis byl dle planu po ujeti 20 tis/km na LPG.....
Uhnutá Vaše benz.řídící jednotka,nedělal jste něco s motorem, tohle vypadá na nenastavenou klapku, pokud najdete sám, pokud ne tak u nás kdykoliv. Čadek
 
petr dobrovolný13:47 27.06.2014
Omlouvám se jde o označení iPlus:vstřikovací lišta A.E.B. AEBINJ R4S iPlus
V Itálii se jejich životnost pohybuje kolem 200 tis.km, u nás je to podle toho co nechcete slyšet, Nedají se repasovat. Doporučil bych stejné . Čadek
 
Radek11:33 27.06.2014
Dobrý den pane Čadek. Opět se na Vás jako na odborníka obracím s žádostí o dotaz ohledně přestavby vozidla Škoda Rapid 1.2 Tsi,77 kW na Lpg. Ohledně uvedené přestavby jsem na internetu hledal a přečetl co se dalo,ale dle mého názoru,toho zde stejně moc není,abych byl chytřejší.Nikde jsem nenašel žádnou osobní zkušenost-recenzi s výše uvedenou přestavbou LPG. Vím,že se jedná poměrně o novinku. Včerejšího dne jsem telefonicky hovořil s Vašim kolegou panem Sobotkou,který mi k přestavbě Lovato na výše uvedené vozidlo sdělil,že přístřik-spotřeba benzinu nutná pro chlazení benz. vstřikovačů je v průměru 0.5 - 1 litru benzinu na 100 kilometrů. Rád bych znal i Váš názor na uvedenou spořebu benzinu,pokud člověk nebude motor vytáčet zbytečně vysoko,tím myslím cca. více jak 2500 ot/min. Zkrátka počítám,zda a v kolika kilometrech se uvedená přestavba vůbec zaplatí. Děkuji za Vaší trpělivost a brzkou odpověď.
Je stejný jako má Lukáš Sobotka, myslíte, že řeknu jiné údaje? Musíte počítat, nic jiného to nechce. Pokud budetwe motor přetáčet bude spotřeba 1 - 2,5 litru benzinu. Plynu zdar Čadek
 
petr dobrovolný10:28 27.06.2014
Dobrý den, mám od Vás ve voze vstřikovače i-tec. Jsem s jejich funkcí max spokojen. Jen pro zajímavost, vím že patří k těm lepším co se životnosti týče. Kolik by jste tipoval jejich životnost? Odpoˇvěď podle toho jaké čerpáte čisté plyna a pod prosím ne. Čerpám běžně LPG buď u Vás v Brně a nebo na sítíchu Luk. Momentálně mají naběháno přes 100 tisíc. Potom prosím, lze je repasovat a nebo raději névé, pak jaké. Díky petr
Nevím co jsou vstřikovače i tec. Napište z něj údaje, pak odpovím. Čadek