Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

standa huml07:25 04.07.2014
Dobry den pane Čadku, tankoval jsem v Kr. poli a super. Příjemná obsluha, super cena a jede to! Díky!
Bodejť by nejelo. Plynu zdar, děkujeme. Čadek
 
Petr17:42 30.06.2014
Dobry den,VW Golf IV,system STAG,najeto celkem 157 tis.km,na plyn 32 tis.km.Problem je zvyseny volnobeh cca kolem 1 000ot/min.jak v LPG tak BE.Posledni servis byl dle planu po ujeti 20 tis/km na LPG.....
Uhnutá Vaše benz.řídící jednotka,nedělal jste něco s motorem, tohle vypadá na nenastavenou klapku, pokud najdete sám, pokud ne tak u nás kdykoliv. Čadek
 
petr dobrovolný13:47 27.06.2014
Omlouvám se jde o označení iPlus:vstřikovací lišta A.E.B. AEBINJ R4S iPlus
V Itálii se jejich životnost pohybuje kolem 200 tis.km, u nás je to podle toho co nechcete slyšet, Nedají se repasovat. Doporučil bych stejné . Čadek
 
Radek11:33 27.06.2014
Dobrý den pane Čadek. Opět se na Vás jako na odborníka obracím s žádostí o dotaz ohledně přestavby vozidla Škoda Rapid 1.2 Tsi,77 kW na Lpg. Ohledně uvedené přestavby jsem na internetu hledal a přečetl co se dalo,ale dle mého názoru,toho zde stejně moc není,abych byl chytřejší.Nikde jsem nenašel žádnou osobní zkušenost-recenzi s výše uvedenou přestavbou LPG. Vím,že se jedná poměrně o novinku. Včerejšího dne jsem telefonicky hovořil s Vašim kolegou panem Sobotkou,který mi k přestavbě Lovato na výše uvedené vozidlo sdělil,že přístřik-spotřeba benzinu nutná pro chlazení benz. vstřikovačů je v průměru 0.5 - 1 litru benzinu na 100 kilometrů. Rád bych znal i Váš názor na uvedenou spořebu benzinu,pokud člověk nebude motor vytáčet zbytečně vysoko,tím myslím cca. více jak 2500 ot/min. Zkrátka počítám,zda a v kolika kilometrech se uvedená přestavba vůbec zaplatí. Děkuji za Vaší trpělivost a brzkou odpověď.
Je stejný jako má Lukáš Sobotka, myslíte, že řeknu jiné údaje? Musíte počítat, nic jiného to nechce. Pokud budetwe motor přetáčet bude spotřeba 1 - 2,5 litru benzinu. Plynu zdar Čadek
 
petr dobrovolný10:28 27.06.2014
Dobrý den, mám od Vás ve voze vstřikovače i-tec. Jsem s jejich funkcí max spokojen. Jen pro zajímavost, vím že patří k těm lepším co se životnosti týče. Kolik by jste tipoval jejich životnost? Odpoˇvěď podle toho jaké čerpáte čisté plyna a pod prosím ne. Čerpám běžně LPG buď u Vás v Brně a nebo na sítíchu Luk. Momentálně mají naběháno přes 100 tisíc. Potom prosím, lze je repasovat a nebo raději névé, pak jaké. Díky petr
Nevím co jsou vstřikovače i tec. Napište z něj údaje, pak odpovím. Čadek
 
Martin08:50 27.06.2014
Dobry den,je pravda ,že při vysokych otačkach když auto jede na plny vykon tak vypne lpg a jede na benzin?
Jsou různé programy sekvenčních vstřikování a nastavují se taky různě. Ano, někdy nestačí výkon auta pokrýt lpg a proto se nastavují mezní hodnoty, které toto přepnutí do benzinu umožňují. Jedná se ale o velmi malé procento vozů a ještě v drtivé většíně pouze o motory s obrovskými výkony, malé toto nepotřebují. Přitom na světýlkách Vy nepoznáte nic, auto vypadá, že jede dále v lpg a při poklesu výkonu opět samovolně přechází zpět z benzinu do lpg. Čadek
 
Martin06:44 27.06.2014
Zapoměl jsem dodat že se mi přepne LPG po ujetí Km, tudíž je motor nejspíš studený a vyřešil jsem to tak že párktát protočím motor nechám vytočit trojku, sice pořád škube, ale pak to přestane většinou. BMW 523i
Dobrý den, Vaše závada může být způsobena několika vlivy doporučuji kontrolu v LPG servisu. Ale můj typ vadné vstřikovače. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:27 27.06.2014
Perhaps ... injectors are death :D
 
Martin05:59 27.06.2014
Dobrý den, mám na Vás takovou prosbu. Koupil jsem auto s LPG před 3 lety a dnes poslední dobou se mi s tím dějou hrozné věci. Když nastartuji tak na benzín je to v pořádku. Ale když se přepne na plyn tak motor vůbec netáhne, škube s sebou a když zastavím tak se motor klepe. Když přepnu zpět na benzín tak je to v pořádku. Landi Renzo BMW 523i. Předem děkuji za radu. S pozdravem, Martin
Co chcete slyšet? Tady je rada jediná, zajet někam kde umí Landi Renzo, udělat diagnostiku, to je celé. Pokud chcete k nám, tak na toto se objednat tel.608 728 884 Počítejte tak 2 hodiny hledání závady. Čadek
 
Aleš19:07 24.06.2014
Dobrý den, pane Čadku. Mám Fabii 1,4, 63 kW najeto cca 500 km, tedy pár dní v provozu. Kupoval jsem ji kvůli následné přestavbě na LPG. Doporučíte mi ji přestavět klidně hned, nebo raději několik tisíc km najezdit na benzín? Je vhodný systém Landi Renzo nebo jaký systém mi doporučíte. Díky za rady.
Dobrý den, já jsem koupil novou lagunu, měla 17 km a šla do plynu.Nečekal bych. LR je podle mě zbytečně drahý system do tohoto vozu, ale je výborný. Dal bych Lovato. Plynu zdar Čadek
 
jirka07:18 24.06.2014
Dobrý den pane Čadku. Mám od Vás namontované přimazávání JML. Vše by fungovalo normálně, jen si to kape jak chce. Otevřu kapotu, seřídím na kapku za 5s. Po jízdě otevřu a nekape, lépe řečeno jedna kapka za 20s. Když přidám a opět seřídím, po jízdě nekape. Pod seřizovacím šroubkem je ještě jeden, který dotahuje těsnění. Jak moc má být tento šroub dotažen - povolen. Nejsem z Brna, tak bych rád ještě vyzkoušel podle Vaší případné rady vše co lze než se zastavím na kontrolu. Psal jste zde o prasklých skleněných trubičkách, možná je to i můj případ? A nebo to moc sleduji a přesné kapání není až tak důležité. Poslední tisíc km mazací tekutiny ubylo velmi málo, její spotřeba se snížila. Díky za rady.
Dobrý den, pod seřizovacím šroubem je aretační šroub aby se neměnilo nastavení. Ve vašem případě bych hledal netěsnosti nebo vadu na některém komponentu. Ale asi bych to viděl na návštěvu u nás. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radek09:04 23.06.2014
Dobrý den pane Čadek. Rád bych Vás touto cestou poprosil o zaslání možného termínu přestavby vozidla Škoda Rapid 1.2 TSI, 77 KW,typ motoru:CBZB. O předběžné kalkulaci jsme si psali již dne 18.5.2014, cena po slevně byla 36.500,-Kč. Rád bych si nechal přestavět vozidlo právě u Vás. Děkuji za potvrzení objednávky. Kratěna
Dobrý den, o přesný termín přestavby prosím zavolejte mne na 734 754 832 nebo přímo p.Čadka na 731 441 166. Termín montáže by byl možný i koncem tohoto týdne. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michal23:16 22.06.2014
Dobrý den,chci se zeptat jestli je možné předělat auto v TURBU na LPG uvažuji o škoda superb 1.8Turbo 110kw a jestli by to šlo dát do LPG :) 16,40 sem tankoval dnes tak super :) ale 1.3 je slabé nu kord když často tahám vlek :( DÍKY ZA ODPOVĚĎ
Turba se předělávají bez problémů, dá se silnější reduktor, jiné trysky, někdy rychlejší lišta atd. Až budete brát náš plyn za 15,90 budete na tom ještě lépe, pokud namontujeme my, dostanete kartu jinak ne. Čadek
 
Mazálek18:48 22.06.2014
Dobrý den, zakoupil jsem Škodu Octavia 1,8 92kW, R.V. 1997 s LPG. Před několika měsíci byla původním majitelem měněna lpg nádrž za novou a udělány revize. (nějakým servisem v Brně-líšni) Po koupi byly zjištěny velmi rozpraskané hadice od lpg v motorové části. Chci se zeptat kolik by u vás stála kompletní kontrola systému lpg+výměna poškozených gumových částí+seřízení, jelikož nevím co a kde může být na lpg ještě poškozené. Auto normálně bez problému jezdí jak na benzin tak na plyn. Jak dlouho by to trvalo, musím se objednávat? S bývalým autem jsem k vám vždy jezdil a byl jsem maximálně spokojen(oproti jinému servisu) Děkuji za odpovědi. Mazálek
Dobrý den nechte to být, pokud byly provedeny kontrola a revize, je to OK. Rozpraskané hadičky jsou jen na povrchu, pokud se chcete pro jistotu přesvědčit stavte se kdykoliv, ukážeme s čuchačkou že mám pravdu. Pokud ne a bude únik, vyměníme, těžko říct cenu přesně, orientačně do 700 Kč.Pokud se budou měnit všechny.Plynu zdar. Čadek
 
Milan Sedláček18:22 21.06.2014
Dobrý den.Mám u vás rok a půl namontován lpg Stag ve voze Fiat Marea 1,6 76kw a mám podle mě vcelku vysokou spotřebu jezdím za 12.5 l lpg.Už jsem byl u vás po 1000km na seřízení,také to papalo 12l a po seřízení 10l.Auto jede uplně normálně.Nyní mám od montáže najeto 13 000km.Chce to opět seřídit nebo co s tím.Předem díky za odpověd.Zdravím Milan.Objednávat se musím?
Nemusíte, stavte se , dálkově to zatím stále nastavit neumíme. Změřte si spotřebu na benzin, jestli je odlišná přijeďte, jestli ne, spravte si prvně benzin.Čadek
 
Lukáš15:40 20.06.2014
Zdravím takže pro info byl jsem znovu vše seřídit a tentokrát jsme sedli do vozidla a seřídili vše v terénu při otáčkách a zatížení kdy jsem věděl že to dělá chybu a uměle ji vytvořil. Poté stačilo od mechanika zvýšit bohatost směsi o cca 0,2 ms a od té doby (najeto již cca 450 km) se kontrolka již nerozsvítila ... takže nejspíše chyba opravena. (nechtěl bych to zakřiknout). Díky všem ale za rady toto fórum je super ....
Proto to zde je, abychom se všichni vyvarovali zbytečných chyb. Plynařům a plynu zdar, benzinu zmar. Čadek
 
Robert14:38 20.06.2014
... a nesídlí oni umělci bez vybavení na seřizování vstřiků náhodou na adrese Jeneweinova 2? O nich už jsem slyšel vypravovat legendy, takže by mě to příliš nepřekvapilo, pokud to jsou oni...
Dobrý den, potvrzovat ani vyvracet nesmíme a nebudeme nic , ale když jste o tom slyšel tak asi tušíte kde by to mohlo být. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:01 19.06.2014
Dříve než věčné seřizování (obohatit, ochudit, kde, jak moc, apod.) bych udělal kontrolu...benzínu, poté mechanických komponentů LPG, potom teprve nastavení a seřízení SW. V průběhu natrefíte 100% na závadu. Je uplně jedno jakou čtečkou. AC má tu nevýhodu, že je pomalejší a sem-tam se sekne. Dříve sem měl AEB, než sem poškodil display. Nyní mám AC a nemám pocit, že úroveň seřízení systému se nějak ohrozila či zhoršila.
Přesně, toto třeba může dělat špatně vyvrtané trysky na liště vstřiků už při montáži atd. Čadek
 
Wavlof21:18 18.06.2014
Pane Lukáš, řekněte těm vaším montážníkům-plantážníkům, ať si napojí čtečku OBD, ale od AEB a ne AC, a přidají vám bohatosti směsi při lehce sešláputém plynu, pro některá nemehla je problém auta seřídit. Kontrolka motoru nesmí svítit ani blikat, pokud ano tak změňte firmu, pokud vůbec čtečku mají,a pokud ano,jestli to umí.
Pozor na firmy co nemají vybavení, mi předěláváme stále vstřikovací lišty po jedné brněnské firmě, která sice mění pístky na lištách ale nemá mašinu na jejich seřízení, to jako kdyby neudělala vůbec nic, jak barevná televize bez barev - taky takový detail. Pokud odjíždíte ze servisu a svítí check engine, okamžitě zpět a reklamovat, dokud nebude OK. Stačí , že někdy svítí tahle kontrolka od benz.záležitostí a pak se hledá delší dobu. Pokud před montáží nesvítila , hned zpět, ale ne po ujetí dalších 150 tis.km na plyn, pak to nemusí plynem vůbec být, a zákaznící toto velice špatně chápou. Čadek
 
Lukáš19:44 18.06.2014
OK díky moc za radu ...