Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Jirka14:33 06.06.2014
ČSN je 60 mg síry na 1 kg lpg, v Polsku je 300 mg, jinak v evropě není obsah síry vůbec stanovený. Jsme papežštější než papež.Pane Čadek držím palce a nenechte se rozčílit, sekne to s váma a co si s váma počne žena.
Dobrý, musí se všechno brát s humorem, máte pravdu. Až tak se nerozčílím, s těma normama je to tak , je to takhle podobně, není to na kg ale na litru. Jsme pořád banánová republika, ve všem. Co chcete když náš nejhorší ministr financí všech dob dostal vyznamenání od EU jako nejlepší v EU. A tak by se dalo pokračovat dál. Přejeďte bábu a nejmenujte se Janoušek a hned jste v krimu až do soudu a dostanete 6 let. On je volný a dohadují se dál, jestli stačí podmínka. Čadek
 
Kovář14:10 06.06.2014
Přátelé, a kde berete jistotu, že je ČT jistě objektivní? Proč ta obrovská potřeba p.Čadka pošpinit? Co ještě chcete aby pro nás dělal víc? Vadí Vám, že má jedny z nejlevnějších plynů v republice vůbec, že má nejnižší ceny přestaveb široko daleko, že založil fórum, na které ochotně a rychle odpovídá každému, kdo se potřebuje poradit a moho z toho čerpat i ostatní? Rozumím tomu, že konkurenci to bude vždycky vadit, bude závidět že se někomu daří líp, ale já jako zákazník si nemám na co stěžovat. Plyn u p.Čadka budu zanedlouho brát už 3roky a nikdy jsem neměl jediný problém, jistě nejsem sám. Přejme si, abychom se chovali jako lidé, ne jako hyeny. Kovář
Není objektivní. O Kaštanové zveřejnili, že vzorky byly špatné, na Křižíkově nezveřejnili, že vyšly dobře. To jaksi opoměli.Přitom mi vozí stejný dodavatel, stejné dny a ze stejné cisterny. Asi zdražím, jak si přeje konkurence a pár blbců dalších. Pak mi přestane chodit ČOI na udání každý měsíc, budu mít klid. Přestanu dělat lidem vola.Pane Kováři Vám i dalším slušným zákazníkům přeju hodně úspěchů a plynu zdar. Čadek
 
Petr12:28 06.06.2014
Pane Čadek a Sobotko. Vzhledem k tomu, že od Vás mám již několik aut na LPG a další lidé také, bylo by docela solventní kápnout božskou s tím LPG. ČOI se řídí ČSN ve všech spektrech. SGS jsou také absotlně nezávislé a váš výsledek je absolutně tragický. A neohánějte se tu ČSN. Každý ví, že jsou mnohdy k prdu. Normy jsou staré. Je to to samé jako s naftou. Kvalita nafty je podle ČOI mnohdy v pořádku, ale každý ví, že novým naftovým motorům naše nafta absolutně nevyhovuje a ničí je. Norma ČOI pro naftu je z 86 roku a podobné to bude i pro LPG!!!!! Zatracoval jste tu Hunsgas, zajímavé, že ten to má v pořádku!!!!! Sám jsem měl již 1x zalepené vstřiky a musel jsem je nechat čistit ultrazvukem!!! A pěkná raketa za tu opravu, řeknu vám! Tak tady z tech lidí a z nás všech nedělejte pitomce a neschovávejte se za FLAGU, když ten plyn stojí za velké "H". A chvála panu "ANDRE", že jsem dal ten příspěvek! A pan "FRANTIŠEK" má teké naprostou pravdu. Naprostá ubohost!!!! Všem poctivcům zdar!
Dobrý den, dodaly jsme Vám výsledky na naše stránky můžete se přesvědčit sám. Navíc jsme dodaly rozbor našeho dodavatele který je k nahlédnutí pod rozbory ČOI. A také se za nikoho neschováváme jsme stále tu na Sladovnická 4 a ještě nikdo jste nikdy nepřišel si popovídat osobně. Takže o ubohosti se zde nevyjadřovat nebudu. S pozdravem Sobotka – technik PS: Výsledky testů jsou k nahlédnutí na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Výsledky testů ČOI.
 
emil zelený12:17 06.06.2014
Tož se stalo, spíš by mě zajímalo co nám ta síra s auty dělá a pak druhá věc, jaká přijmete opatření aby se to nemohlo opakovat? Dělat neustále dokola kontroly jako blbci za peníze z daní to umí každej i čojka. Jednou to vyjde jednou nevyjde a co dál? Prostě je potřeba udělat systémové opatření a zamezit opakování? Nebo je to mimo chápání dozorových orgánů? Máš tam síru? Ok ještě jednou a končíš!
Dobrý den, nevím jaká opatření myslíte podle ČOI jsou naše ČS v pořádku tak nevím co by jsme měly dělat. ČOI nám ani jednou nenašla zvýšený obsah síry a to na žádné čs lpg.Velké množství síry zalepuje vstřikovače. Musí to být dlouhodobé, 1 či 2x když vezmete zvýšený obsah síry nic neudělá, dlouhodobě ano. S pozdravem Sobotka - technik
 
františek10:49 06.06.2014
pane čadek,nedělějte z nás tady blbce. Prostě se to stalo,a měli jste tam ty síry víc. Stát se to může každému,ale házet chybu na ČT. to je ubohost děkuji
Dobrý den, dodaly jsme Vám výsledky na naše stránky můžete se přesvědčit sám. Navíc jsme dodaly rozbor našeho dodavatele který je k nahlédnutí pod rozbory ČOI. Sobotka - technik PS: Výsledky testů jsou k nahlédnutí na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Výsledky testů ČOI.
 
pavel09:15 06.06.2014
dobrý den, to co ukazujete jako výsledek testu je zavádějící.Ukažte prosím jednotlivé výsledky a rozbory a kolik síry tam ve skutečnosti je.Nemáte se přeci za co stydět,nebo jo? děkuji
Dobrý den, dodaly jsme Vám výsledky na naše stránky můžete se přesvědčit sám. Navíc jsme dodaly rozbor našeho dodavatele který je k nahlédnutí pod rozbory ČOI. Sobotka - technik PS: Výsledky testů jsou k nahlédnutí na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Výsledky testů ČOI.
 
Dan08:45 06.06.2014
Dobrý den.Kvalita LPG - u Makra beru každý týden od otevření čerpačky tj cca 4-5 let a nikdy jsem neměl problém s kvalitou LPG.
Děkujeme za přízeň. S pozdravem Sobotka - technik
 
Andre19:34 05.06.2014
Dobrý den, dneska jsme shlédl reportáž černých ovcí: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/ a testovali tam kvalitu plynu na Vaší ČS. A nedopadla dobře. Chtěl bych se teda zeptat kdo lže a měří špatně? ČOI či laboratoř v reportáži? PS: LPG mám od vás.
Česká televize není státní orgán oprávněný k odběru a měření vzorků paliv, to je pouze ČOI, a její test braný druhý den po ČT je zde zveřejněný. Ten je v normě. Objektivita ČT je všeobecně známá, Stačí třeba její reportáže o Ukrajině. Nikoho nenutím brát náš plyn. A ČOI nám pravidelně na udání dělá testy každých 6 týdnů. To je kvůli nízkým cenám. Nikdy jsme neměli nic mimo normu. Čadek
 
RobertM11:09 05.06.2014
Dobrý den, dnes ráno jsem byl u vás na výměně reduktoru. Auto má nestálý volnoběh, při dojezdu ke křižovatce nebo vyřazení rychlosti kolísají otáčky od 250 do 1500, což bych laicky řečeno neprospívá ani motoru a ani bezpečnosti jízdy. Bohužel budu muset vás opět zítra ráno navštívit a nechat poladit. S pozdravem RM
Dobrý den, zastavte se na pár minut nejspíš si dosedla membrána z změnil se tlak plynu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Kovář08:50 05.06.2014
Dobrý den, na služební fábii 1.4 63kW se mi po opětovném nastartování na plyn s teplým motorem stává, že motor má po nastartování nepravidelný chod, pocitově se mi zdá, že jde na 3válce, kucká, někdy je obtížné plynule se rozjet. Může být příčinou kvalita plynu, popř.vyměnit filtr? nebo neřešit? jak se rozjedu je vše ok, na benzin a za studena to nedělá. Zařízení Elpigas, na plyn najeto 30tis.km za 2,5roku, doposud vše ok a nic neměněno, i svíčky jsou originál škoda původní(na tachometru 53tis.km), pouze loni dělaná revize před stk. Děkuju za Váš čas, Kovář
Dobrý den, na 90% jsou to nečistoty a je přilepen nějaký vstřik ale asi bych to neřešil protože start na plyn by se neměl vůbec provádět je pouze jako nouzový start. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš Havlík23:36 04.06.2014
Zdravím montujete lpg taky do Opelu Monterey 3.2 V6???? Jaká by byla cena??? Díky
Dobrý den, ano dělaly jsme pár těchto vozů. Cena 34.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
markus0715:46 04.06.2014
Zdravim plynare, jen takovy poznatek. Dnes jsem vydel policejni oktavku na LPG!!! Asi taky setri (nase ) penize?!
Dobrý den, ano policie zde v Brně má LPG ve služebních vozech. Snaží se také šetřit kde se dá tak proč ne na autech které najezdí spoustu a spoustu km. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan15:43 04.06.2014
Dobrý den Vyměnil jsem zapalovací svíčky Brisk za značku Bosch.Můžu říct, že auto jde lépe za plynem.Je to možné nebo jde jen o můj pocit? Jak poznám, že je potřeba vyměnit filtr na plyn? Už mám na něm 30000km a auto jede pořád stejně bez problémů..
Je to možné, každému autu Brisk nevyhovují, v drtivé většině ale ano. Až bude ztrácet výkon, nepůjde za plynem, nebude držet volnoběh atd. pak ho měňte. Čadek
 
Jiří08:48 03.06.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je vhodná k přestavbě Toyota Verso s motorem 1,6 VVTI. Zatím má najeto 88 000 km. Prosím o info, jaký by byl případně vhodný systém a kolik by přestavba stála. Děkuji
Dobrý den, neuvádíte rok výroby a výkon ale přestavovaly jsme několik desítek těchto vozů bez větších problémů. Přestavba na systém Lovato 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Marek16:08 02.06.2014
Dobrý den, jelikož na fóru jsem prozatím zmínku o nových motorech mazdy nenašel, chtěl bych se zeptat na dostupnost a proveditelnost přestavby nových motorů SKYACTIV v mazdě 6 od roku 2013, jde o dva 2.0MZR s 107 nebo 121KW, případně 2.5MZR 141KW. Nepovedlo se mi najít informaci, jestli se jedná o přímý vštřik, či nikoliv. Díky za odezvu, hezký den.
Dobrý den, dle mých informací jsou motory SkyActiv s přímím vsřikováním benzínu a tudíž je momentálně nelze přestavět na LPG. S pozdravem Sobotka- technik
 
Pavel10:18 02.06.2014
Dobrý den, je možné do přimazávání typu Flash Lube dolévat kapalinu VAP Saver Fluid - nebude problém např. s rozdílnou hustotou, nastavením ukapávání apod.? Dále jsem se chtěl ještě zeptat, kolik by stálo předělání přimazávání ke každému válci, nyní mám jen jeden centrální. Děkuji
Dobrý den, kapaliny je možné zaměnit nestane se nic. Dodělání rozdělovače ke každému Válci 900,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Blaščok21:00 30.05.2014
Prosil bych technickou radu.Mám montovaný LPG na AUDI80 K-Jetronic,2,0ccm,85kW motorizace 3A,chci vyměnit amatérsky vyrobený difuzor za originál,např.fy Rybacki autogas pl nabízí v prodeji s difuzorem průměru 28,30,32 a 34mm a dva modely pro turbo a šestiválec.Který z těchto,nebo jiný difuzor,pokud máte s montáží zkušenost,je pro můj vůz nejvhodnější?Děkuji za odpověď,nejlépe na e-mail.Děkuji.P.
Když znáte Mixy od Rybackiho, tak byste měl znát i to ostatní, celý postup. Popíšu Vám to . Musí se rozdělat sání od auta a zjistit průměry nasazovanného mixu. Podle skutečnosti, jinak nezjistíte nic, podle typu,kW, stáří, obsahu, prostě nic. Podle průměru mixu, co přijde na sání zjistíte přesný typ mixu - vezmete si kterýkoliv katalog mixů a najdete ho fyzicky, podle vzhledu a podle rozměrů. Já používám nejraději katalog BRC, ten je podle mě nejlepší. Pak teprve podle ostatních parametrů najdete jestli je tam bypás, nebo daslší věci a vzadu najdete průměr kroužku. Takhle to dělám já. A starých Audi ještě na Mix nám jezdilo svého času hodně, pozor na správné otevírání klapky.Podtlakem, to je důležitější víc než mix. Tam musí být nadzvedávání klapky. Plynu zdar . Čadek
 
PaulofWoCC17:11 30.05.2014
Rozumím, souhlasím s Váma. Byl sem se taky na to "školit" resp. podívat. Otázkou je, za jak dlouho bude odzkoušený SW na VW koncern, protože to je pro nás zajímavé, nikoliv Hyundai a Kia. A pak se uvidí, co praxe.
Trochu se toho obávám, nebudu už nikdy dělat pokusného králíka, už jsem odmítl svého času montáže Just, i Just Heavy a pak se ukázalo, že jsem měl velice v nose. Ono toho bylo víc, od Magiků jsem odešel po 2 měsících a tak by se dalo dlouho pokračovat. Na druhou stranu jsem sám proti sobě, dřív jsme dělali lišty Valtek 30 a špatné plyny co u nás jsou byly zárukou , že jsme vydělávali na opravách lišt po 30 tis.nebo tak se měnily pístky, dneska jsem zvolil hlavně Lovata a nevíme, co je to opravovat, ale nic. Jejich lišty mají už u nás natočeno přes 200 tis.km a bez jediného zásahu, my jsme ani na jedné neměnili pístky.Takže kapalné plyny také, určitě ano, ale velice opatrně na začátku než se odzkouší ve více vozech. Kolego ať se Vám u Zlína daří. Čadek
 
PaulofWoCC16:42 29.05.2014
Jirka 09:07 28.05.2014 - nezatracoval bych kapalný vstřik LPG pro přímé vstřikování benzínu. Samozřejmě všechno má svoje pro a proti, desítky argumentů můžeme vytahovat na jakékoliv zařízení, ovšem výrobci (BRC, Prins, Vialle, Zavoli, atd.) si uvědomují, že jinudy bohužel cesta nevede. A co se týče počtu čerpadel, je to bohužel pro kompentování problémů se starty či přechody mezi palivy. Ovšem pokud to bude fungovat, nelze tomu nic vytknout.
Před pár lety jsme stavěli auta karburátorová na mixy, pak přišli jednobody, vícebody, krokové motorky, sekvenční plyny, DPi - sady na FSi a TSi a GDi motory, půjde se do kapalného LPG, a půjde se zvýšené míře do plynného CNG i do kapalného CNG, neboli LNG. Je to stejné jako dřív černobílá televize,pak Rubíny, pak ostatní barevné, pak ploché, dneska plazmové, co bude zítra? A co bude v oblasti pohonu motorů aut? To neví nikdo.Vodík? Až začne docházet ropa, ale skutečně docházet, budou se následující generace divit co se zadržovalo dlouhou dobu užitečných vynálezů na čisté paliva pro auta i v celé energetice. Mě jen mrzí, že se toho už nedožïju, rád bych to viděl. Tím jsem jen chtěl říct, že půjdeme cestou kapalných plynů taky,šlkolíme se na to . Plynařům zdar. Čadek
 
KOLDA14:03 29.05.2014
Dobrý den, mám dotaz ohledně přimazávání ventilů. Může způsobit nějaké potíže nebo problémy když místo 100 ml aditiva na 1000 km jde do sání cca 130 ml? (vháněno tlakově dle impulzů). Motor s turbem 96 Kw jestli to má nějaký vliv ... díky za odpověď.
Nemůže,akorát jde zbytečně víc, než je třeba. Čadek