Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Robert23:54 10.06.2014
Dobrý den , chtěl bych se zeptat, proč už nemáte čerpací stanici lpg v Hodoníně?
Byla ztrátová 20 000 Kč měsíčně, prodal jsem ji kolegovi, který si sám vozí plyny a dokáže zde mít zisk,stejně na tom bylo Znojmo. Čadek
 
VVolráb21:08 10.06.2014
Dobrý den, mám Forda Mondeo 2010 2.0i 107 kW se systém flexi fuel (mohu jezdit na benzin či E85 + LPG). Za studena nastartuji a jak na benzin tak na E85 nedrží otáčky.. buď motor chcípne úplně nebo když přidám plyn místo aby otáčky šly nahoru jdou dolu.. jakmile se motor ohřeje při startování žádný problém. Kamarád mi řikal, že to bude souviset spíše s benzinovým agregátem a né s LPG. Co si o tom prosím myslíte? Prosím ještě o informaci, zda je možné se například zítra objednat a pozítří dorazit na opravu, protože kolem Vaší dílny často jezdím. Děkuji za odpověď a za Váš čas.
Přijet můžete kdykoliv bez objednání, na poodobné zásahy máme volné auitomechaniky. Mezi 7 - 11 a 11,30 - 14,30 Podle mě to budou zalepené benzinové vstřiky, nebo uhnutá B:Ř.jednotka, zkontrolujeme, naladíme. Čadek
 
RobertM14:26 09.06.2014
Dobrý den, minulý týden jste mi měnili reduktor, v pátek proběhlo doladění, protože motor nedržel volnoběh. Teď jsem náhodou vystoupil z auta, když bylo nastartované a je slyšet syčení. Po bližším zkoumání jsem zjistil, že jedna hadička (asi podtlak) vedoucí z reduktoru není zapojená (pravděpodobně do oblasti klapky). Bohužel se mi nepodařilo zjistit, kam patří. A tím, že to saje falešný vzduch, svítí opět check. Dnes už to k vám nestíhám, zítra kolem 14.h. se zastavím.
Jistě, omlouváme se, ne že by zapoměl technik, spíše vypadla, nezajistil ji, uvidíme. Čadek
 
Marek10:09 09.06.2014
Dobrý den, mám předělané auto na plyn u Vás a začínám se potkávat s obdobným problémem jako tady pan Kovář s Fabii, čili když chci auto nastartovat s teplým motorem tak musím trošku promáčknout plynový pedál, aby motor chytl a někdy je obtížné se plynule rozjet. Může být příčinou kvalita plynu, popř.vyměnit filtr? Za studena to nedělá. Pokud by byl problém se vstřiky tak jak se tato závada řeší a přibližné náklady? Zařízení Elpigas, na plyn najeto 70tis.km, pravidelný servis a svíčky od minulé kontroly (cca před 6 měsíci) v pořádku. Děkuji za Váš čas, Marek
Dobrý den , může to být filtrama, benzinové vstřiky také mohou být zalepené, dejte do benzinu čistič benz.vstřikovačů, a jen do 100 oktan.benzinu z OMW, jiný už neberte. Pokud jsou vstřiky b hodně zalepené, čistí se ultrazvukem, stojí 600 jeden. Také nastavení dělá hodně, může uhýbat BŘJ, nastavíme. Čadek
 
jarek07:38 09.06.2014
Celá tato směšná fraška je za jedním účelem - zničit Čadka....(nejvíc kontrol čoi jen tady a když bylo vše v pořádku tak zavolat čt - těžce podplacenou..a výměna vzorků..) Velkej výčep a závistivej českej národ to nemůže překousnout.... Já osobně držím palce, ať vydržíte a nenecháte se zničit.... jsem rád za nižší cenu lpg u přestaveb a nerad bych aby jste to kvůli okolním benzinkám zrušil...Děkuji J.
Nezrušíme, podobných akcí od konkurence a ČT byla taky poslaná od konkurence, jsme zažili už nepočítaně a ustáli jsme všechno. Držte nám palce, my pro Vás budeme ceny na čs dávat dolů jak to nejvíc půjde. Proto jste si taky přestavbu udělali - všichni kvůli ekonomice. Já bych už za 37 Kč, jak stojí benziny už vůbec nejezdil.A za těch 23 let co mi jezdí všechna firemní auta na lpg i soukromá, rozdíl mezi benzinem a lpg mi přinesl do kapsy už několik milionů. Ať je to tak výhodné dál. Slušným plynařům i všem našim zákazníkům plynu zdar. A přejeme všem letošní hezké dovolené, za levné peníze. Čadek
 
Josef08:27 07.06.2014
Já se jen vrátím k těm čojkám. Každá Čs lpg, když vyřizuje celní povolení na prodej lpg, tak podepisuje a celníky je obeznámena s tím,že lpg se může plnit do nádrží motorových vozidel, a plnění jakýchkoliv jiných přenosných nádob, včetně vzorkovnic čojky je tímto zakázáno.Nikde v zákoně nemají na toto vyjímku. Takže čojce neumožnit brát vzorky, a nějakým potroublým a senzaci chtivým novinářům již vůbec ne. Zákony platí pro všechny, takže i pro čoi. Záměr je jasný, dotlačit malé prodejce ke zdražení, anebo jim to podnikání otrávit ,ať se nato vykašlou a nechají toho. A ještě malou zajímavost na konec, kdyby kontrolor čojky šel odebrat vzorky na Čs Shell, tak druhý den nemusí chodit do práce.Pepa.
Máte absolutní pravdu, přece ČT je vlastně touhle svojí reportáží žalovatelná za obecné ohrožení, dávat plyn do přenosných vrzorkovnic na které není revize se nesmí. Čadek
 
pavel21:54 06.06.2014
Dobrý večer přeji, ve středu jsem byl u Vás na monáži LPG a a ukazatel plynu mě od plne až po prazdnou ukazuje pořád všechny 4diodi a pak začne pípat a přepne na benzin. A spotřeba plynu je cca 9,5l benzínu bralo do 6l. Prosím poradte co stím.Jinak jsem nad míru zpokojený. děkuji
Vy s tím nedělejte nic, všechno jsme Vám vysvětlovali u nás. Až najedete 3 000 km, musíte na doladění celé soustavy a do té doby si pozorujte co chcete změnit, myslím ukazatel stavu paliva a podobně. Spotřebu Vám taky doladíme na 100 % až potom co si sednou membrány a nebude se už měnit nastavebí, do té doby nic, auto by Vám třeba nedrželo volnoběh, atd. Takže vydržet . A spotřebu plynu počítáte taky špatně. Něco se spotřebovalo už při ladění, možná 3 -4 litry, další 3 - 4 litry tůstávají dole na dně nádrže, na odkalení, atd.atd. Na spotřebu se počítá až 3 a další nádrže, nikdy ne ta první. Plynu zdarˇ. Čadek
 
Jirka14:33 06.06.2014
ČSN je 60 mg síry na 1 kg lpg, v Polsku je 300 mg, jinak v evropě není obsah síry vůbec stanovený. Jsme papežštější než papež.Pane Čadek držím palce a nenechte se rozčílit, sekne to s váma a co si s váma počne žena.
Dobrý, musí se všechno brát s humorem, máte pravdu. Až tak se nerozčílím, s těma normama je to tak , je to takhle podobně, není to na kg ale na litru. Jsme pořád banánová republika, ve všem. Co chcete když náš nejhorší ministr financí všech dob dostal vyznamenání od EU jako nejlepší v EU. A tak by se dalo pokračovat dál. Přejeďte bábu a nejmenujte se Janoušek a hned jste v krimu až do soudu a dostanete 6 let. On je volný a dohadují se dál, jestli stačí podmínka. Čadek
 
Kovář14:10 06.06.2014
Přátelé, a kde berete jistotu, že je ČT jistě objektivní? Proč ta obrovská potřeba p.Čadka pošpinit? Co ještě chcete aby pro nás dělal víc? Vadí Vám, že má jedny z nejlevnějších plynů v republice vůbec, že má nejnižší ceny přestaveb široko daleko, že založil fórum, na které ochotně a rychle odpovídá každému, kdo se potřebuje poradit a moho z toho čerpat i ostatní? Rozumím tomu, že konkurenci to bude vždycky vadit, bude závidět že se někomu daří líp, ale já jako zákazník si nemám na co stěžovat. Plyn u p.Čadka budu zanedlouho brát už 3roky a nikdy jsem neměl jediný problém, jistě nejsem sám. Přejme si, abychom se chovali jako lidé, ne jako hyeny. Kovář
Není objektivní. O Kaštanové zveřejnili, že vzorky byly špatné, na Křižíkově nezveřejnili, že vyšly dobře. To jaksi opoměli.Přitom mi vozí stejný dodavatel, stejné dny a ze stejné cisterny. Asi zdražím, jak si přeje konkurence a pár blbců dalších. Pak mi přestane chodit ČOI na udání každý měsíc, budu mít klid. Přestanu dělat lidem vola.Pane Kováři Vám i dalším slušným zákazníkům přeju hodně úspěchů a plynu zdar. Čadek
 
Petr12:28 06.06.2014
Pane Čadek a Sobotko. Vzhledem k tomu, že od Vás mám již několik aut na LPG a další lidé také, bylo by docela solventní kápnout božskou s tím LPG. ČOI se řídí ČSN ve všech spektrech. SGS jsou také absotlně nezávislé a váš výsledek je absolutně tragický. A neohánějte se tu ČSN. Každý ví, že jsou mnohdy k prdu. Normy jsou staré. Je to to samé jako s naftou. Kvalita nafty je podle ČOI mnohdy v pořádku, ale každý ví, že novým naftovým motorům naše nafta absolutně nevyhovuje a ničí je. Norma ČOI pro naftu je z 86 roku a podobné to bude i pro LPG!!!!! Zatracoval jste tu Hunsgas, zajímavé, že ten to má v pořádku!!!!! Sám jsem měl již 1x zalepené vstřiky a musel jsem je nechat čistit ultrazvukem!!! A pěkná raketa za tu opravu, řeknu vám! Tak tady z tech lidí a z nás všech nedělejte pitomce a neschovávejte se za FLAGU, když ten plyn stojí za velké "H". A chvála panu "ANDRE", že jsem dal ten příspěvek! A pan "FRANTIŠEK" má teké naprostou pravdu. Naprostá ubohost!!!! Všem poctivcům zdar!
Dobrý den, dodaly jsme Vám výsledky na naše stránky můžete se přesvědčit sám. Navíc jsme dodaly rozbor našeho dodavatele který je k nahlédnutí pod rozbory ČOI. A také se za nikoho neschováváme jsme stále tu na Sladovnická 4 a ještě nikdo jste nikdy nepřišel si popovídat osobně. Takže o ubohosti se zde nevyjadřovat nebudu. S pozdravem Sobotka – technik PS: Výsledky testů jsou k nahlédnutí na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Výsledky testů ČOI.
 
emil zelený12:17 06.06.2014
Tož se stalo, spíš by mě zajímalo co nám ta síra s auty dělá a pak druhá věc, jaká přijmete opatření aby se to nemohlo opakovat? Dělat neustále dokola kontroly jako blbci za peníze z daní to umí každej i čojka. Jednou to vyjde jednou nevyjde a co dál? Prostě je potřeba udělat systémové opatření a zamezit opakování? Nebo je to mimo chápání dozorových orgánů? Máš tam síru? Ok ještě jednou a končíš!
Dobrý den, nevím jaká opatření myslíte podle ČOI jsou naše ČS v pořádku tak nevím co by jsme měly dělat. ČOI nám ani jednou nenašla zvýšený obsah síry a to na žádné čs lpg.Velké množství síry zalepuje vstřikovače. Musí to být dlouhodobé, 1 či 2x když vezmete zvýšený obsah síry nic neudělá, dlouhodobě ano. S pozdravem Sobotka - technik
 
františek10:49 06.06.2014
pane čadek,nedělějte z nás tady blbce. Prostě se to stalo,a měli jste tam ty síry víc. Stát se to může každému,ale házet chybu na ČT. to je ubohost děkuji
Dobrý den, dodaly jsme Vám výsledky na naše stránky můžete se přesvědčit sám. Navíc jsme dodaly rozbor našeho dodavatele který je k nahlédnutí pod rozbory ČOI. Sobotka - technik PS: Výsledky testů jsou k nahlédnutí na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Výsledky testů ČOI.
 
pavel09:15 06.06.2014
dobrý den, to co ukazujete jako výsledek testu je zavádějící.Ukažte prosím jednotlivé výsledky a rozbory a kolik síry tam ve skutečnosti je.Nemáte se přeci za co stydět,nebo jo? děkuji
Dobrý den, dodaly jsme Vám výsledky na naše stránky můžete se přesvědčit sám. Navíc jsme dodaly rozbor našeho dodavatele který je k nahlédnutí pod rozbory ČOI. Sobotka - technik PS: Výsledky testů jsou k nahlédnutí na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Výsledky testů ČOI.
 
Dan08:45 06.06.2014
Dobrý den.Kvalita LPG - u Makra beru každý týden od otevření čerpačky tj cca 4-5 let a nikdy jsem neměl problém s kvalitou LPG.
Děkujeme za přízeň. S pozdravem Sobotka - technik
 
Andre19:34 05.06.2014
Dobrý den, dneska jsme shlédl reportáž černých ovcí: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/ a testovali tam kvalitu plynu na Vaší ČS. A nedopadla dobře. Chtěl bych se teda zeptat kdo lže a měří špatně? ČOI či laboratoř v reportáži? PS: LPG mám od vás.
Česká televize není státní orgán oprávněný k odběru a měření vzorků paliv, to je pouze ČOI, a její test braný druhý den po ČT je zde zveřejněný. Ten je v normě. Objektivita ČT je všeobecně známá, Stačí třeba její reportáže o Ukrajině. Nikoho nenutím brát náš plyn. A ČOI nám pravidelně na udání dělá testy každých 6 týdnů. To je kvůli nízkým cenám. Nikdy jsme neměli nic mimo normu. Čadek
 
RobertM11:09 05.06.2014
Dobrý den, dnes ráno jsem byl u vás na výměně reduktoru. Auto má nestálý volnoběh, při dojezdu ke křižovatce nebo vyřazení rychlosti kolísají otáčky od 250 do 1500, což bych laicky řečeno neprospívá ani motoru a ani bezpečnosti jízdy. Bohužel budu muset vás opět zítra ráno navštívit a nechat poladit. S pozdravem RM
Dobrý den, zastavte se na pár minut nejspíš si dosedla membrána z změnil se tlak plynu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Kovář08:50 05.06.2014
Dobrý den, na služební fábii 1.4 63kW se mi po opětovném nastartování na plyn s teplým motorem stává, že motor má po nastartování nepravidelný chod, pocitově se mi zdá, že jde na 3válce, kucká, někdy je obtížné plynule se rozjet. Může být příčinou kvalita plynu, popř.vyměnit filtr? nebo neřešit? jak se rozjedu je vše ok, na benzin a za studena to nedělá. Zařízení Elpigas, na plyn najeto 30tis.km za 2,5roku, doposud vše ok a nic neměněno, i svíčky jsou originál škoda původní(na tachometru 53tis.km), pouze loni dělaná revize před stk. Děkuju za Váš čas, Kovář
Dobrý den, na 90% jsou to nečistoty a je přilepen nějaký vstřik ale asi bych to neřešil protože start na plyn by se neměl vůbec provádět je pouze jako nouzový start. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš Havlík23:36 04.06.2014
Zdravím montujete lpg taky do Opelu Monterey 3.2 V6???? Jaká by byla cena??? Díky
Dobrý den, ano dělaly jsme pár těchto vozů. Cena 34.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
markus0715:46 04.06.2014
Zdravim plynare, jen takovy poznatek. Dnes jsem vydel policejni oktavku na LPG!!! Asi taky setri (nase ) penize?!
Dobrý den, ano policie zde v Brně má LPG ve služebních vozech. Snaží se také šetřit kde se dá tak proč ne na autech které najezdí spoustu a spoustu km. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan15:43 04.06.2014
Dobrý den Vyměnil jsem zapalovací svíčky Brisk za značku Bosch.Můžu říct, že auto jde lépe za plynem.Je to možné nebo jde jen o můj pocit? Jak poznám, že je potřeba vyměnit filtr na plyn? Už mám na něm 30000km a auto jede pořád stejně bez problémů..
Je to možné, každému autu Brisk nevyhovují, v drtivé většině ale ano. Až bude ztrácet výkon, nepůjde za plynem, nebude držet volnoběh atd. pak ho měňte. Čadek