Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

PaulofWoCC16:42 29.05.2014
Jirka 09:07 28.05.2014 - nezatracoval bych kapalný vstřik LPG pro přímé vstřikování benzínu. Samozřejmě všechno má svoje pro a proti, desítky argumentů můžeme vytahovat na jakékoliv zařízení, ovšem výrobci (BRC, Prins, Vialle, Zavoli, atd.) si uvědomují, že jinudy bohužel cesta nevede. A co se týče počtu čerpadel, je to bohužel pro kompentování problémů se starty či přechody mezi palivy. Ovšem pokud to bude fungovat, nelze tomu nic vytknout.
Před pár lety jsme stavěli auta karburátorová na mixy, pak přišli jednobody, vícebody, krokové motorky, sekvenční plyny, DPi - sady na FSi a TSi a GDi motory, půjde se do kapalného LPG, a půjde se zvýšené míře do plynného CNG i do kapalného CNG, neboli LNG. Je to stejné jako dřív černobílá televize,pak Rubíny, pak ostatní barevné, pak ploché, dneska plazmové, co bude zítra? A co bude v oblasti pohonu motorů aut? To neví nikdo.Vodík? Až začne docházet ropa, ale skutečně docházet, budou se následující generace divit co se zadržovalo dlouhou dobu užitečných vynálezů na čisté paliva pro auta i v celé energetice. Mě jen mrzí, že se toho už nedožïju, rád bych to viděl. Tím jsem jen chtěl říct, že půjdeme cestou kapalných plynů taky,šlkolíme se na to . Plynařům zdar. Čadek
 
KOLDA14:03 29.05.2014
Dobrý den, mám dotaz ohledně přimazávání ventilů. Může způsobit nějaké potíže nebo problémy když místo 100 ml aditiva na 1000 km jde do sání cca 130 ml? (vháněno tlakově dle impulzů). Motor s turbem 96 Kw jestli to má nějaký vliv ... díky za odpověď.
Nemůže,akorát jde zbytečně víc, než je třeba. Čadek
 
slanar10:55 29.05.2014
FABIA 1,4 MPI NOVE SVICKY VSTRIKOVACE FILTRY ZAPALOVACI LISTA AUTO CUKA NA LPG NA BENZIN OK VYCISTENA SKRTICI KLAPKA SVITI LAMBDA SONDA ASPOTREBA 11 LPG JINAK BYLA 8LPG JAK SE POZNA VADNA LAMBDA SONDA NEMUZE OVLIVNOVAT SPOTREBU NA DIAGNOSTICE U VAS VSE OK DEKUJI SLANAR
ZMERI SE,MUZE OVLIVNOVAT. PROSIM CADEK
 
RobertM06:16 29.05.2014
Zdravím, z výčtu čerpacích stanic zmizela čerpačka ve Znojmě, je tedy uzavřena nebo jen nedopatřením "vypadla" ze stránek. Dík
Prodal jsem ji i Hodonín. Fungují obě dál, s jiným majitelem. Čadek
 
Jirka09:07 28.05.2014
ja to psal v reakci na to, ze jsem to videl jen od te firmy.. ale da se na ruznych forech najit dost prestaveb Tsi i od BRC... ja osobne bych do toho nesel, uspora neni tak velka jak u atmosfery, protoze se musi chladit vstriky benzinem, nebo jit do prestavby kdy benzinove vstriky vstrikuji LPG, ale to je cenove upa upa jinde..
Dobrý den, přestavba přímovstřikového motoru na BRC je poslední možnost, spotřebovává cca na 10l LPG 2,5l benzínu. Kdežto Lovato nebo Landi na 10l LPG jen 1-1,5l benzínu. Spotřeba 0,5l benzínu u Elpigaz je blbost , taky jsme jich několik namontovali a všechny spotřebovali taky 1,5-2l na 10l LPG. "úspora není tak velká jak u atmosféry" ??? i atmosférické motory musí chladit vstřikovače a to ještě více než turbo motor a spotřeba benzínu se tak neliší. Vstřikování LPG přes benzínové vstřikovače je samozřejmě jistá možnost novinka tohoto roku BRC LDI která by měla být cenově dostupnější než konkurence využívající stejný princip. Ovšem toto zařízení není zdaleka odzkoušené provozem ani není bezchybné , možná za pár let. Také mít v autě 5 čerpadel místo 2 taky není zrovna velká výhra (BRC LDI). S pozdravem Sobotka - technik
 
Jirka22:04 27.05.2014
pro Radka a ostatní Tsi přestavovače, je zde članek o rapidu Tsi na LPG, osobně jsem mluvil se zastupcem firmy elpigaz. skutečnost je taková, že Tsi si veme cca 8l lpg na 100km plus cca 0.5 l benzinu na chlazení benzinových vstřiků, laicky řečeno, pokud jezdíte s Tsi za cca 6l benzínu,tak se přestavba na LPG vrátí za nějakých 50-60t km, vzhledem k ceně přestavby... http://forum.skodahome.cz/topic/122495-rapid-12tsi-elpigaz/
Nechci se zde vyjadřovat k jednotlivým značkám, musím udělat výjimku. Šel bych pouze do osvědčených italských značek - BRC, Lovato, Landi Renzo, Tartarini. Od Elpigazu ani šroubek - neřeší reklamace, všechny velké servisy, které zásoboval před časem , protože měl ve své době špičkové italské elektroniky a komponenty, dávno všechny přešli na výše jmenované značky. Já před 3 roly,ostatní před dvěma , nebo loni. Čadek PS - o Elpigazu zde nikdo nepište,jejich reklamní slogany jak se snažíte , budu to mazat.
 
Robert20:53 27.05.2014
Dobrý večer pane Čadek, děkuji za odpověď a za nabídku.Sice Vaším zákazníkem zatím nejsem,ale myslím,že brzo budu.:-) Nicméně auto jsem ještě nekoupil,přemýšlím a laboruji,zda vzít kaburátor nebo monovstrik.Po koupi se Vám ale rozhodně ozvu a dohodneme se na konkrétních podrobnostech. PaulofWoCCovi děkuji za názor a byl bych mu vděčen za jeho širší rozvedení a zdůvodnění na e-mail: nlm78@seznam.cz. Ještě jednou děkuji p.Čadkovi za toto bezva fórum a přeji mu v jeho práci mnoho zdaru
Dík, Čadek
 
PaulofWoCC20:03 27.05.2014
Robert - do karburátoru bych nešel a SPI se velmi osvědčilo. Je sice tupější než MPI, ale pokud Vám nebude vadit menší akcelerace, určitě SPI.
 
Robert15:51 27.05.2014
Dobrý den pane Čadek, chtěl jsem se zeptat, zda byste udělali přestavbu škoda favorit 43 kW karburátor, případně 40 kW monovstřik.A jaká by byla cena? Zvažuji auto pro manželku,co nejjednodušší a obecně jsem nakloněn více tomu karburátoru,kde není potřeba ŘJ+krok.motorek a pouze se šteluje škrťákem bohatost,což mi maximálně vyhovuje. Díky za odpověď a přeji hodně úspěchů
Dobrý den, karburátor neděláme vůbec už 7 rok, snad jen našemu stálému zákazníkovi. Kolem 10 tis. I ten monovstřik by šel za tuto cenu. Zavolejte mi ráno mezi 7 - 8 Čadek
 
František14:52 27.05.2014
Dobrý den, zvažuji, že bych si přestavěl mou Škodu Superb 3,6 FSI na LPG.Popis vozidla: 6-válec, o výkonu 191 kw, automatická převodovka typu DSG. Je možné auto přestavět na LPG? Pokud ano, jaká by byla cena? Za jak dlouho byste to zvládli (jsem totiž z Ostravy)? Jakou značku LPG byste použili? Děkuji a jsem s pozdravem, František
Na 3,6 nejsou , opakuji nejsou programy od Italů, nedělá se. Čadek
 
Jiří23:17 26.05.2014
Dobý den,jaký systém se dá namontovat do Audi quatro 1.8 T ? Bere asi 10l/100km V kufru to má snížený prostor pro dojezdovou rezervu 135/55/15 ,kaže je to velice mělké, hloubka 15 cm. Děkuji za odpověď.
Dát nádrž buď 200 nebo 220 mm na výšku, upravíte si falešné dno. Jinak system Lovato , celková cena 23 990 Kč. Čadek
 
Edy21:45 26.05.2014
Dobrý večer pane Čadku, s tou cenovou politikou máte pravdu. Dnes se nákupní ceny lpg pohybují cca na 13kč/l, a jsou firmy co ho prodávaj za 17kč/l. Tím pádem se brzdí rozvoj lpg, méně se montuje, méně lpg prodává. Já prodávám za 15kč/l, dílna nám praská ve švech a každý den se přestavuje. Kdyby všichni nebyli nenažraní, tak by byl tento obor úplně jinde.
Svatá pravda , já mám montáže taky a dost, některé firmy vůbec. Ale s tou cenou, ta možná je kolem polských hranic, tady se na ni zdaleka nedostanu. Čadek
 
RobertM05:32 26.05.2014
Zdravím pánové ve fóru, zřejmě bude příspěvek, můj i vás (hlavně Martin) ostatních smazán, ale co kdyby jste se sebrali a šli to panu Čadkovi říci osobně. Něco ve stylu - Dobrý den pane Čadek, váš plyn stojí za prd atd atd. Klávesnice a papír toho pojme dost, ale osobně nic, že? Už několikrát vám zde bylo napsáno, že jestli se vám na tento plyn jezdí špatně, tak ho máte brát jinde. Osobně mám za 5let naježděno se sekventem 115tis, zalepeny vstřiky jen jednou a to nebylo plynem od Makra. Mějte se fajn a teď do mě.....
Tady mě nejvíc kritizují pánové co taky mají čs v Brně a nedokáží pochopit, že nepotřebuji mít z každého litru 2 - 3 Kč, jako oni. Jestli na firmě vydělají montáže a emisní stanice a další věci, firma nepotřebuje mít zisky z čerpacích stanic. Toto je ten největší kámen úrazu a lidská závist je bezbřehá. Naše nízká cena je jim jako červený hadr na španělského býka. Je mi to srdečně jedno . Potom píší, že mám špatný plyn, kdo si to myslí taky ať bere u nich Taky nechápou, že když kupují plyn od dodavatele a mají denní výtoč 1200 litrů, že nesahnou na kupní cenu takovou, jako někdo kdo má denní výtoče 8 000 litrů. Čadek
 
Robert14:21 25.05.2014
připojuji se k Petrovi,taky bych se rád mrknul na zprávu od ČT o nevyhovující kvalitě LPG v Brně minulý týden. hledal jsem myslím dlouho a pečlivě, nicméně neobjevil jsem nic. budu vděčný za odkaz.
 
Petr13:25 25.05.2014
Pepík: najdu tu reportáž někde na netu? rád bych se podíval. Díval sem se na archiv ČT a tam sem nic nenašel
 
Pepík07:15 25.05.2014
Dobrý den, z České televize jsem se dozvěděl, že v Brně nikomu minulý týden nevyšly vzorky na obsah síry, včetně vaší firmy. Co ce to děje, to nám chcete poškodit auta,nebo proč se to děje?
Testy dělala nějaká česká televize, a tvrdili, že nevyšlo Makro, vyšla Křižíkova, za dva dny dělala testy ČOI, ta má akreditované zkušebny a vyšlo všechno v normě, komu budete věřit Vy nevím, já ČOI, a závozy mám na všechny čs stejný den od stejného dodavatele.Kde budete brát Vy je na Vás. Čadek
 
Libor Havlík12:22 23.05.2014
Dobrý den,ve středu 21.5.2014,jsem u vás předělával feliciu.Dojem s prvních kilometrů je velmi dobrý.Všem feldařům doporučuji jak samotnou přestavbu,tak vaši firmu.Děkuji a těším se na další spolupráci.Libor
Dobrý den, celý náš tým Vám velice děkuje. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radek21:17 20.05.2014
Dobrý večer. Rád bych touto cestou požádal níže uvedené uživatele fóra ( Milan,Petr),zda by mohli napsat na moji emailovou adresu: radek.kratena@seznam.cz. Chtel bych se zeptat na jejich zkušenosti s prestavbou vozidel s motory TSI na LPG. Děkuji za odpověď.
 
Radek12:52 19.05.2014
Dobrý den. Asi jsme se navzájem nepochopili.Nejspíše jsem se špatně zeptal.Mě pane Čadek skutečně nezajímá,za kolik peněz a kolik přesně jste uvedených přestaveb již provedli. Jen bych byl nerad v cca.první desítce možných zákazníků ohleně motorizace 1.2 TSI,což je mnohem složitější motor,než například 1.4 16V od škodovky,který jsem si u Vaší firmyjiž nechalpřestavět. Z důvodu,kdy za nové vozidlo zaplatím cca. 400 tisíc a nějakou dobu jej budu splácet,tak uvedené je pro moji rodinu poměrně veliká investice a nerad bych se trápil s možnou pozdější reklamací a rešením možných problémů, proto se ptám,než se definitivně rozhodnu.Na internetu jsem k uvedené přestavbě skutečně prozatímo hledně rezenzí moc nenašel. Vše je z opatrnosti a nedůvěře k něčemu,co je nové. Jak jsem již uvedl s Vaší první montáží jsem byl naprosto spokojen a to jsem se tehdy také poměrně obsáhle a dlouze vyptával,než jsem se rozhodnul. Nic jiného v tom není. Když se na uvedené podíváte z mojí strany,tak se to snad dá pochopit. Děkuji za pochopení. Na závěr by mě ještě zajímalo,jak velká nádrž na LPG se do uvedeného vozidla vejde- Škoda Rapid, zda by bylo možné vložení fota přestavěného vozidla TSI na Vašem fóru a zda alespoň můžete napsat, jak dlouho již uvedené přestaby motorů TSI provádíte. Děkuji za pochopení ,odpověď a doBrna přeji slunečný den.
Dobrý den, nedělejte to. Nic Vám nestojí za to abyste měl neklidné spaní, skutečně nic. Počkejte si, a za rok, dva, až uvidíte na čs lpg tankovat tyhle auta ve větším množství, pak se rozhodněte. Mějte se príma. Čadek
 
Radek11:43 19.05.2014
Dobrý den. Děkuji za odpověď. Rozumím,že nechcete sdělit,či předat kontakt na zákazníky,co již mají z Vaší strany přestavěný motor 1.2 TSI na LPG,proto bych rád požádal o klienty,zda by na uvedené fórum mohli napsat svoje recenze ohledně výše uvedené přestavby.K uvedenému tématu jsem na fóru prozatím mnoho nenašel. Dále bych Vás pane Čadek požádal, zda alespoň můžete sdělit,kolik cca. motorů 1.2 TSI 77 KW jste do současné doby přestavěl,a zda jsou s uvedenou přestavbou spojené nějaké komplikace. Dále by mě zajímalo,zda u plynové přestavby Lovato narozdíl u plynové přestavby STELLA 4Dpi typu Elpigas je záruka na vstřikovače omezená 80 000 Km, či jiným omezením? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, obchodní informace, jako komu jsme montovali ani za kolik, nebo kolik jich bylo, přece nečekáte, že zveřejním.O komplikacích nevím.O omezení záruky na vstřikovače nevím nic, Elpigaz z nějakých důvodů nedělám už přes tři roky, proč si opět nechám pro sebe. Čadek