Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

radek20:40 18.05.2014
Dobrý večer pana Čadek. Zdravím z Liberce. Rád bych Vás touto cestou poprosil o cenovou kalkulaci při přestavbě nového vozidla tovární značky Škoda Rapid 1.2 TSI, 77 KW,typ motoru:CBZB.Vozidlo má v současné době najeto necelé 2000 kilometrů. Již před 4 roky jsem si u Vás nechal přestavět Fábii a byl jsem maximálně spokojený. Rád bych se zeptal, zda uvedený motor lze přestavět na LPG. Pokud ano,jakou značku výrobce přestavby na LPG do výše uvedeného vozidla doporučujete. Upřednostňuji spolehlivý a bezproblémový provoz. Vím,že motory TSI jsou již mnohem složitejší na přestavbu,kdy k chlazení benzinových vstřikovačů dochází po celou dobu ke spalování-chlazení uvedených vstřiků. V případě přestavby požaduji plnění LPG pod víčko nádrže. Již nechci mít díru v zadním nárazníku. Dále bych se rád zeptal,zda se u uvedeného motoru musí po nějakém čase seřizovat vůle na ventilech,či zda uvedený motor má již také hydroštely. Snažil jsem se na uvedeném fóru nalézt recenze,zda jste již uvedený motor přestavovali,ale nic jsem nenašel.Pokud ano,mohl bych vědět více ? Na závěr mě zajímá časová náročnost uvedené přestavby a zda v případě přestavby již druhého vozidla u Vaší firmy by nebyla nějaká slevička na přestavbu uvedeného vozidla. Děkuji za odpověď a budu se těšit na brzkou a vyčerpávající odpověď. Plynu zdar. R.K.
Dobré ráno,zdravíme z Brna.Tohle auto je v katalogu vozidel přestavovaných na Fsi, Tsi, takže celková cena s daní 37 500 Kč. Lovato.Plnění pod víčko nádrže Vám dáme, + 500 Kč. Přestavba 2 dny, recenze musíte najít na netu, já přestavěné zákazníky nezveřejním nikdy a nikomu. Hydroštely máte. Sleva 1 000 Kč.Pokud jsem na něco zapoměl, připomeňte Čadek
 
Libor14:59 18.05.2014
Dobrý den.Chystám se vyměnit svíčky Brisk za svíčky Bosch .Samozřejemě typ dle katalogu na plyn a model mého auta .Měl bych pak přijet k vám a preventivně nechat udělat kontrolu- případné seřízení ?
Pokud bude provoz po výměně OK., nemusíte, pokud se změní chod motoru, přijeďte 7 - 14 45, seřídíme. Čadek
 
Petr Malíček19:27 17.05.2014
Dobrý den, uvažuji o přestavbě Š Octavia Tour 1,6 75kW, r.v. 2009, najeto cca 105 tkm. Z ůdajů na vašich stránkách a doporučení v tomto fóru jsem došel k závěru, že systém Lovato s přívstřikem benzínu bude asi optimální. Netuším ale, jak velký toroid bude potřeba. Prosím o cenu montáže s toroidem dle vašeho doporučení. A co přimazávání ventilů - ano/ne? Máme v rodině od vás přestavěny už 2 auta (Kia Rio + Opel Astra) a obě fungují OK, tak si nechám poradit. Děkuji za odpověď. S pozdravem Petr Malíček.
Dobrý den, ano, doporučujeme zde Lovato. Není to ale z důvodu, že by Oktávia potřebovala přívstřik benzinu, ale protože má již složitou elektroinstalaci, kterou by jiný sekvent nemusel zvládat, Lovato si s ní poradí výborně. Přístřik můžeme zapnout ale nemusíme, zde bychom ho zapnuli. Přimazávání bych nedával je zbytečné, celá řada motorů VW má nejlepší hlavy jaké jsou. Pokud přesto budete chtít, dáme také, náš zákazník náš pán. Při objednání montáže připomeňte počet Vám přestavěných vozů kvůli individuální ceně. Mějte se moc príma, plynařům zdar. Čadek
 
Radek09:10 14.05.2014
Upresnuji dojezd resp tankovani rozsvicene rezervy -stale cervene svetlo tj 250 -300 max km dekuji za odpoved
Pane Horák zdravím do Belgie, jak psal kolega, indikace je nejslabší článek sekvenčního vstřikování, dopřesní se až přijedete na seřízení po těch 3 000 km. Zatím to prosím odzkoušejte,dáte plnou, po 250 km začne svítit červená a svítí dalších 250 do pípání, nebo podobně. Podle toho doladíme. Mějte se príma v té západní evropě,Čadek
 
Radek09:01 14.05.2014
Dobry den, minuly tyden jsem u Vas nechal namontovat LPG do skoda Fabia 1,2 HTP, vse zda se v poradku co se jizdnich vlastnosti tyce avsak dojezd na nadrz od plne do staleho roysviceni cervene je pouhych 250 az 300km a to doplnim max od 20 do 25 litry plynu. Nadrz je 45l tj cca 36litru plynu je to tak spravne ? Cesta do Oostende tankovani po 300 km max je nekde chyba? Da se to nejak seridit?
Dobrý den, nejspíše chybně ukazuje indikace a když Vám ukazuje rezervu tak v nádrži máte ještě třeba 10-15l plynu a na rezervu by jste najel klidně 200km. Opravíme jak přijedete na první garanční prohlídku. S pozdravem Sobotka - technik
 
Karpen22:50 13.05.2014
Opravuji r. v. 98!!!!!
 
Karpen22:48 13.05.2014
Dobrý den, mám dotaz ohledně Š Octavia 1,8 t 110 kW, r.v. 88. Je to motor vhodný k přestavbě ? A po přestavbě k provozování na hlavně dlouhé cesty převážně po dálnicích hlavně v Německu prům. 150km/h. Mám na mysli často zminovaná sedla ventilů. A taky jsem se dočetl o nevhodnosti využívat přestavěná auta vyšší rychlostí než plus mínus 130. ?? Jak se stavět k těmto námitkám ?. Díky za odpověď.
VW je podle nás nejvhodnější řada motorů na přestavby všeho, nejen na lpg. A o rychlosti nad 130km a nevhodnosti o přestavbě je stejná blbost, jako vyjet 3 nádrže na plyn a pak jednu na benzin, to se taky povídá. Jestli chcete platit 37 Kč nebo 15,90 za litr si musíéte rozhodnout taky sám. Mějte se príma, plynařům zdar. Čadek
 
PaulofWoCC20:49 13.05.2014
Luboš - 2x písknutí po vypnutí motoru před tím, než zhasne přepínač -> upozornění pro zákazníka, že by měl přijet na běžný servis.
 
Luboš18:28 13.05.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda provádíte servis systémů tartarini, respektive pouze řj je nejspíše tartarini zbytek asi lovato... je třeba se objednat, co znamená dvojité písknutí po vypnutí motoru a může značit občasné zacukání při přepnutí na plyn ucpané filtry? škoda octavia 2 75kw. děkuji za odpověď
Dobrý den, ano, není třeba se objednat,můžou to být filtry. Čadek
 
PaulofWoCC06:41 13.05.2014
RobertM: Hele, ono se ti může porouchat něco jiného...to si nevybereš... Nicméně co se týče konkrétně reduktoru, tak z prevence (tak jako výměna filtrů) bych opravu reduktoru viděl kolem 80-100tisKM. Pokud uvažuješ nad tím, aby auto bylo precizní, musel bys preventivně vyměnit svíčky, kabely, trafo, repas reduktoru, vstřiky, filtry, čerpadlo BA, atd. Což je nesmysl... Doporučuju spíše jen tedy filtry, svíčky + diagnostika reduktoru pouze přes software LPG. Až pokud někdo zhodnotí, že je na tom špatně, potom jít do opravy.
Tak tak asi nebudeme preventivně měnit motor, když starý normálně funguje.
 
RobertM07:33 12.05.2014
Zdravím plynaře, potřeboval bych radu - jaká je životnost membrán reduktoru? Mám 5 let od montáže, najeto 114tis. km, systém Elpigas Stela Nord, Octavia 1 1,6 75kw. Koncem června jedeme do Itálie a při poruše bych nerad platil jejich ceny benzínu. Plynu zdar.
Dobrý den, životnost membrán se nedá takto určit někomu vydrží 30tkm/2roky a někomu 200tkm/10let. Pokud vozidlo jede normálně a nepadá tlak plynu tak jsou ještě OK. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michal15:57 11.05.2014
Dobry den, prosim o radu. Mam Stargas+Megane II. Prisiel som do servisu s dvoma chybami: 1.po starte okamzite prepnutie na plyn 2.cukanie, slabsi vykon Bola mi diagnostikovana netesnost reduktoru, tak nasledoval repas, vymena membran, plyn.filtru a serizeni. Auto zrazu krasne taha, skoro ako na benzin, ale pri plnom zosliapnuti plynu sa zacne dusit.... Takze opatovne serizeni(ochudobneni smesi), nepomohlo, a vraj treba vymenit ŘJ, pretoze vypadava signal... Takze teraz mi to zase cuka a ako bonus to dusenie pri plnom plyne. S tym dusenim som ale pred opravou problem nemal, tak neviem co dalej... Dakujem.
Musíte tam kde Vám dělali opravu, musí za to nést veškeré záruky atd. Aspoň mi to tak děláme. Jestli nemají přípravky na výměnu membrán a dali je špatně, nebo nepročistili cesty mezi 1 a 2 stupněm, nebo ...., zase to může být 20 věcí, když vzali peníze a nepředali to OK, běžte po nich. Já po pánovi o několik řádklů níže taky budu dělat servisní opravu bez peněz, jako reklamaci. Čadek
 
Petr13:39 11.05.2014
Dobry den,je mozno nejakym jednoduchym zpusobem zjistit lehke zaklepani ventilu,bez pouziti specialnich pomucek?? Diky.
ˇPoslechem přes železo - šroubovák, nebo změřit tlaky. To jsou nejjednoduší způsoby. Čadek
 
martas22:41 10.05.2014
Dobrý den, chci se zeptat na spotřebu,mam Vw1,6 75Kw, 40-41L(51L) plná nádrž a jezdím dálky, otáčky kolem 3500- tj do 110km/h, do ted jsem od podzimní montáže najel na nádrž 400-420km a od minuleho týdne 450km(v ponděli budu vědět po úplném vyjetí nádrže jestli se ustálilo na 450km) a to je jestli dobře počítám 9,5 resp. 9,1 plynu- což mi příjde podle zkušeností ostatnich tady na foru hodně.Ti píšou cca 550km. Dá se s tím něco dělat?Mám přijet? Docela mě to mrzí-systém funguje od Vás bezproblémů a do vylítanýho diesla se mi nechce s 1000 problémy které tam číhají,najedu taky 4000km měsíčně - tak jsem chtěl ušetřit ale zatím se to MOC neprojevilo. Děkuji za POMOC.
Myslíte, že dálkově to dořešíme? Vždy't víte kde jsme a od kolika do kolika. Ještě před tím si spočítejte Vaši spotřebu benzinovou a jestli se to skutečně rozchází přijeďte. Čadek
 
SLANAR23:21 09.05.2014
FABIA 1,4 MPI SKUBANI NA LPG VYMENENA ZAPALOVACI LISTA ALE OPET SKUBE
 
SLANAR23:15 09.05.2014
ZDRAVIM LPG FABIA 1,4 MPI 50000KM AUTO NA LPG SKUBE NOVE FILTRY SVICKY LISTA VSE U VAS LAMBDA SONDA SVITI NA BENZIN VSE OK VCEM JE PROBLEM DIKY
Jestli to po výměně všech těchto věcí nebylo dobré, neměl jste vůbec odjíždět. 20 dalších to může být. Čadek
 
Martin20:13 08.05.2014
Zdravím pane Čadek,mám dotaz jaký je rozdíl lpg zařízen na felicii 1,3mpi 50 kw a fabii 1,4mpi 44kw?Proč je cena dražší na fabii?Dík za odpověd
Dobrý den, Felicie má jen řídící plynovou jednotku s krokovým motorkem, jinak nic. Fabie mají sekvenční zařízení, ŘJ lpg,vstřikovací plynovou lištu, atd. Proto.Čadek
 
Petr21:34 06.05.2014
Systém Bigas vám bez problémů opraví pan Huvar z Kunína u NJ.
 
popet1108:50 06.05.2014
Ještě jednou k Jaguaru - děkuji pane Sobotko za Vaši odpověď. Už jste tento typ vozu a motoru někdy dělali? Mám od vás již jeden vůz a funguje bez jakýchkoliv problémů. Ale Jaguar je přeci jen trochu specifický...
Ano pár těchto motorů jsme již přestavěly bez větších komplikací. U těchto motorů je velice důležitý výběr komponentů pro bezproblémovou funkčnost. S pozdravem Sobotka - technik
 
popet1100:27 06.05.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kompletní cenu přestavby (tedy např. i včetně přimazávaní atp., pokud je potřeba) pro Jaguar S-type, 2,5 V6, 147 kW, r. v. 2004. Je tento motor pro přestavbu vůbec vhodný? Případně jaké s ním máte zkušenosti? Děkuji
Dobrý den, přestavba je možná cena přestavby 33.990,- bez přimazávání 35.990,- s externím přimazáváním. S pozdravem Sobotka - technik