Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Jirka22:04 27.05.2014
pro Radka a ostatní Tsi přestavovače, je zde članek o rapidu Tsi na LPG, osobně jsem mluvil se zastupcem firmy elpigaz. skutečnost je taková, že Tsi si veme cca 8l lpg na 100km plus cca 0.5 l benzinu na chlazení benzinových vstřiků, laicky řečeno, pokud jezdíte s Tsi za cca 6l benzínu,tak se přestavba na LPG vrátí za nějakých 50-60t km, vzhledem k ceně přestavby... http://forum.skodahome.cz/topic/122495-rapid-12tsi-elpigaz/
Nechci se zde vyjadřovat k jednotlivým značkám, musím udělat výjimku. Šel bych pouze do osvědčených italských značek - BRC, Lovato, Landi Renzo, Tartarini. Od Elpigazu ani šroubek - neřeší reklamace, všechny velké servisy, které zásoboval před časem , protože měl ve své době špičkové italské elektroniky a komponenty, dávno všechny přešli na výše jmenované značky. Já před 3 roly,ostatní před dvěma , nebo loni. Čadek PS - o Elpigazu zde nikdo nepište,jejich reklamní slogany jak se snažíte , budu to mazat.
 
Robert20:53 27.05.2014
Dobrý večer pane Čadek, děkuji za odpověď a za nabídku.Sice Vaším zákazníkem zatím nejsem,ale myslím,že brzo budu.:-) Nicméně auto jsem ještě nekoupil,přemýšlím a laboruji,zda vzít kaburátor nebo monovstrik.Po koupi se Vám ale rozhodně ozvu a dohodneme se na konkrétních podrobnostech. PaulofWoCCovi děkuji za názor a byl bych mu vděčen za jeho širší rozvedení a zdůvodnění na e-mail: nlm78@seznam.cz. Ještě jednou děkuji p.Čadkovi za toto bezva fórum a přeji mu v jeho práci mnoho zdaru
Dík, Čadek
 
PaulofWoCC20:03 27.05.2014
Robert - do karburátoru bych nešel a SPI se velmi osvědčilo. Je sice tupější než MPI, ale pokud Vám nebude vadit menší akcelerace, určitě SPI.
 
Robert15:51 27.05.2014
Dobrý den pane Čadek, chtěl jsem se zeptat, zda byste udělali přestavbu škoda favorit 43 kW karburátor, případně 40 kW monovstřik.A jaká by byla cena? Zvažuji auto pro manželku,co nejjednodušší a obecně jsem nakloněn více tomu karburátoru,kde není potřeba ŘJ+krok.motorek a pouze se šteluje škrťákem bohatost,což mi maximálně vyhovuje. Díky za odpověď a přeji hodně úspěchů
Dobrý den, karburátor neděláme vůbec už 7 rok, snad jen našemu stálému zákazníkovi. Kolem 10 tis. I ten monovstřik by šel za tuto cenu. Zavolejte mi ráno mezi 7 - 8 Čadek
 
František14:52 27.05.2014
Dobrý den, zvažuji, že bych si přestavěl mou Škodu Superb 3,6 FSI na LPG.Popis vozidla: 6-válec, o výkonu 191 kw, automatická převodovka typu DSG. Je možné auto přestavět na LPG? Pokud ano, jaká by byla cena? Za jak dlouho byste to zvládli (jsem totiž z Ostravy)? Jakou značku LPG byste použili? Děkuji a jsem s pozdravem, František
Na 3,6 nejsou , opakuji nejsou programy od Italů, nedělá se. Čadek
 
Jiří23:17 26.05.2014
Dobý den,jaký systém se dá namontovat do Audi quatro 1.8 T ? Bere asi 10l/100km V kufru to má snížený prostor pro dojezdovou rezervu 135/55/15 ,kaže je to velice mělké, hloubka 15 cm. Děkuji za odpověď.
Dát nádrž buď 200 nebo 220 mm na výšku, upravíte si falešné dno. Jinak system Lovato , celková cena 23 990 Kč. Čadek
 
Edy21:45 26.05.2014
Dobrý večer pane Čadku, s tou cenovou politikou máte pravdu. Dnes se nákupní ceny lpg pohybují cca na 13kč/l, a jsou firmy co ho prodávaj za 17kč/l. Tím pádem se brzdí rozvoj lpg, méně se montuje, méně lpg prodává. Já prodávám za 15kč/l, dílna nám praská ve švech a každý den se přestavuje. Kdyby všichni nebyli nenažraní, tak by byl tento obor úplně jinde.
Svatá pravda , já mám montáže taky a dost, některé firmy vůbec. Ale s tou cenou, ta možná je kolem polských hranic, tady se na ni zdaleka nedostanu. Čadek
 
RobertM05:32 26.05.2014
Zdravím pánové ve fóru, zřejmě bude příspěvek, můj i vás (hlavně Martin) ostatních smazán, ale co kdyby jste se sebrali a šli to panu Čadkovi říci osobně. Něco ve stylu - Dobrý den pane Čadek, váš plyn stojí za prd atd atd. Klávesnice a papír toho pojme dost, ale osobně nic, že? Už několikrát vám zde bylo napsáno, že jestli se vám na tento plyn jezdí špatně, tak ho máte brát jinde. Osobně mám za 5let naježděno se sekventem 115tis, zalepeny vstřiky jen jednou a to nebylo plynem od Makra. Mějte se fajn a teď do mě.....
Tady mě nejvíc kritizují pánové co taky mají čs v Brně a nedokáží pochopit, že nepotřebuji mít z každého litru 2 - 3 Kč, jako oni. Jestli na firmě vydělají montáže a emisní stanice a další věci, firma nepotřebuje mít zisky z čerpacích stanic. Toto je ten největší kámen úrazu a lidská závist je bezbřehá. Naše nízká cena je jim jako červený hadr na španělského býka. Je mi to srdečně jedno . Potom píší, že mám špatný plyn, kdo si to myslí taky ať bere u nich Taky nechápou, že když kupují plyn od dodavatele a mají denní výtoč 1200 litrů, že nesahnou na kupní cenu takovou, jako někdo kdo má denní výtoče 8 000 litrů. Čadek
 
Robert14:21 25.05.2014
připojuji se k Petrovi,taky bych se rád mrknul na zprávu od ČT o nevyhovující kvalitě LPG v Brně minulý týden. hledal jsem myslím dlouho a pečlivě, nicméně neobjevil jsem nic. budu vděčný za odkaz.
 
Petr13:25 25.05.2014
Pepík: najdu tu reportáž někde na netu? rád bych se podíval. Díval sem se na archiv ČT a tam sem nic nenašel
 
Pepík07:15 25.05.2014
Dobrý den, z České televize jsem se dozvěděl, že v Brně nikomu minulý týden nevyšly vzorky na obsah síry, včetně vaší firmy. Co ce to děje, to nám chcete poškodit auta,nebo proč se to děje?
Testy dělala nějaká česká televize, a tvrdili, že nevyšlo Makro, vyšla Křižíkova, za dva dny dělala testy ČOI, ta má akreditované zkušebny a vyšlo všechno v normě, komu budete věřit Vy nevím, já ČOI, a závozy mám na všechny čs stejný den od stejného dodavatele.Kde budete brát Vy je na Vás. Čadek
 
Libor Havlík12:22 23.05.2014
Dobrý den,ve středu 21.5.2014,jsem u vás předělával feliciu.Dojem s prvních kilometrů je velmi dobrý.Všem feldařům doporučuji jak samotnou přestavbu,tak vaši firmu.Děkuji a těším se na další spolupráci.Libor
Dobrý den, celý náš tým Vám velice děkuje. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radek21:17 20.05.2014
Dobrý večer. Rád bych touto cestou požádal níže uvedené uživatele fóra ( Milan,Petr),zda by mohli napsat na moji emailovou adresu: radek.kratena@seznam.cz. Chtel bych se zeptat na jejich zkušenosti s prestavbou vozidel s motory TSI na LPG. Děkuji za odpověď.
 
Radek12:52 19.05.2014
Dobrý den. Asi jsme se navzájem nepochopili.Nejspíše jsem se špatně zeptal.Mě pane Čadek skutečně nezajímá,za kolik peněz a kolik přesně jste uvedených přestaveb již provedli. Jen bych byl nerad v cca.první desítce možných zákazníků ohleně motorizace 1.2 TSI,což je mnohem složitější motor,než například 1.4 16V od škodovky,který jsem si u Vaší firmyjiž nechalpřestavět. Z důvodu,kdy za nové vozidlo zaplatím cca. 400 tisíc a nějakou dobu jej budu splácet,tak uvedené je pro moji rodinu poměrně veliká investice a nerad bych se trápil s možnou pozdější reklamací a rešením možných problémů, proto se ptám,než se definitivně rozhodnu.Na internetu jsem k uvedené přestavbě skutečně prozatímo hledně rezenzí moc nenašel. Vše je z opatrnosti a nedůvěře k něčemu,co je nové. Jak jsem již uvedl s Vaší první montáží jsem byl naprosto spokojen a to jsem se tehdy také poměrně obsáhle a dlouze vyptával,než jsem se rozhodnul. Nic jiného v tom není. Když se na uvedené podíváte z mojí strany,tak se to snad dá pochopit. Děkuji za pochopení. Na závěr by mě ještě zajímalo,jak velká nádrž na LPG se do uvedeného vozidla vejde- Škoda Rapid, zda by bylo možné vložení fota přestavěného vozidla TSI na Vašem fóru a zda alespoň můžete napsat, jak dlouho již uvedené přestaby motorů TSI provádíte. Děkuji za pochopení ,odpověď a doBrna přeji slunečný den.
Dobrý den, nedělejte to. Nic Vám nestojí za to abyste měl neklidné spaní, skutečně nic. Počkejte si, a za rok, dva, až uvidíte na čs lpg tankovat tyhle auta ve větším množství, pak se rozhodněte. Mějte se príma. Čadek
 
Radek11:43 19.05.2014
Dobrý den. Děkuji za odpověď. Rozumím,že nechcete sdělit,či předat kontakt na zákazníky,co již mají z Vaší strany přestavěný motor 1.2 TSI na LPG,proto bych rád požádal o klienty,zda by na uvedené fórum mohli napsat svoje recenze ohledně výše uvedené přestavby.K uvedenému tématu jsem na fóru prozatím mnoho nenašel. Dále bych Vás pane Čadek požádal, zda alespoň můžete sdělit,kolik cca. motorů 1.2 TSI 77 KW jste do současné doby přestavěl,a zda jsou s uvedenou přestavbou spojené nějaké komplikace. Dále by mě zajímalo,zda u plynové přestavby Lovato narozdíl u plynové přestavby STELLA 4Dpi typu Elpigas je záruka na vstřikovače omezená 80 000 Km, či jiným omezením? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, obchodní informace, jako komu jsme montovali ani za kolik, nebo kolik jich bylo, přece nečekáte, že zveřejním.O komplikacích nevím.O omezení záruky na vstřikovače nevím nic, Elpigaz z nějakých důvodů nedělám už přes tři roky, proč si opět nechám pro sebe. Čadek
 
radek20:40 18.05.2014
Dobrý večer pana Čadek. Zdravím z Liberce. Rád bych Vás touto cestou poprosil o cenovou kalkulaci při přestavbě nového vozidla tovární značky Škoda Rapid 1.2 TSI, 77 KW,typ motoru:CBZB.Vozidlo má v současné době najeto necelé 2000 kilometrů. Již před 4 roky jsem si u Vás nechal přestavět Fábii a byl jsem maximálně spokojený. Rád bych se zeptal, zda uvedený motor lze přestavět na LPG. Pokud ano,jakou značku výrobce přestavby na LPG do výše uvedeného vozidla doporučujete. Upřednostňuji spolehlivý a bezproblémový provoz. Vím,že motory TSI jsou již mnohem složitejší na přestavbu,kdy k chlazení benzinových vstřikovačů dochází po celou dobu ke spalování-chlazení uvedených vstřiků. V případě přestavby požaduji plnění LPG pod víčko nádrže. Již nechci mít díru v zadním nárazníku. Dále bych se rád zeptal,zda se u uvedeného motoru musí po nějakém čase seřizovat vůle na ventilech,či zda uvedený motor má již také hydroštely. Snažil jsem se na uvedeném fóru nalézt recenze,zda jste již uvedený motor přestavovali,ale nic jsem nenašel.Pokud ano,mohl bych vědět více ? Na závěr mě zajímá časová náročnost uvedené přestavby a zda v případě přestavby již druhého vozidla u Vaší firmy by nebyla nějaká slevička na přestavbu uvedeného vozidla. Děkuji za odpověď a budu se těšit na brzkou a vyčerpávající odpověď. Plynu zdar. R.K.
Dobré ráno,zdravíme z Brna.Tohle auto je v katalogu vozidel přestavovaných na Fsi, Tsi, takže celková cena s daní 37 500 Kč. Lovato.Plnění pod víčko nádrže Vám dáme, + 500 Kč. Přestavba 2 dny, recenze musíte najít na netu, já přestavěné zákazníky nezveřejním nikdy a nikomu. Hydroštely máte. Sleva 1 000 Kč.Pokud jsem na něco zapoměl, připomeňte Čadek
 
Libor14:59 18.05.2014
Dobrý den.Chystám se vyměnit svíčky Brisk za svíčky Bosch .Samozřejemě typ dle katalogu na plyn a model mého auta .Měl bych pak přijet k vám a preventivně nechat udělat kontrolu- případné seřízení ?
Pokud bude provoz po výměně OK., nemusíte, pokud se změní chod motoru, přijeďte 7 - 14 45, seřídíme. Čadek
 
Petr Malíček19:27 17.05.2014
Dobrý den, uvažuji o přestavbě Š Octavia Tour 1,6 75kW, r.v. 2009, najeto cca 105 tkm. Z ůdajů na vašich stránkách a doporučení v tomto fóru jsem došel k závěru, že systém Lovato s přívstřikem benzínu bude asi optimální. Netuším ale, jak velký toroid bude potřeba. Prosím o cenu montáže s toroidem dle vašeho doporučení. A co přimazávání ventilů - ano/ne? Máme v rodině od vás přestavěny už 2 auta (Kia Rio + Opel Astra) a obě fungují OK, tak si nechám poradit. Děkuji za odpověď. S pozdravem Petr Malíček.
Dobrý den, ano, doporučujeme zde Lovato. Není to ale z důvodu, že by Oktávia potřebovala přívstřik benzinu, ale protože má již složitou elektroinstalaci, kterou by jiný sekvent nemusel zvládat, Lovato si s ní poradí výborně. Přístřik můžeme zapnout ale nemusíme, zde bychom ho zapnuli. Přimazávání bych nedával je zbytečné, celá řada motorů VW má nejlepší hlavy jaké jsou. Pokud přesto budete chtít, dáme také, náš zákazník náš pán. Při objednání montáže připomeňte počet Vám přestavěných vozů kvůli individuální ceně. Mějte se moc príma, plynařům zdar. Čadek
 
Radek09:10 14.05.2014
Upresnuji dojezd resp tankovani rozsvicene rezervy -stale cervene svetlo tj 250 -300 max km dekuji za odpoved
Pane Horák zdravím do Belgie, jak psal kolega, indikace je nejslabší článek sekvenčního vstřikování, dopřesní se až přijedete na seřízení po těch 3 000 km. Zatím to prosím odzkoušejte,dáte plnou, po 250 km začne svítit červená a svítí dalších 250 do pípání, nebo podobně. Podle toho doladíme. Mějte se príma v té západní evropě,Čadek
 
Radek09:01 14.05.2014
Dobry den, minuly tyden jsem u Vas nechal namontovat LPG do skoda Fabia 1,2 HTP, vse zda se v poradku co se jizdnich vlastnosti tyce avsak dojezd na nadrz od plne do staleho roysviceni cervene je pouhych 250 az 300km a to doplnim max od 20 do 25 litry plynu. Nadrz je 45l tj cca 36litru plynu je to tak spravne ? Cesta do Oostende tankovani po 300 km max je nekde chyba? Da se to nejak seridit?
Dobrý den, nejspíše chybně ukazuje indikace a když Vám ukazuje rezervu tak v nádrži máte ještě třeba 10-15l plynu a na rezervu by jste najel klidně 200km. Opravíme jak přijedete na první garanční prohlídku. S pozdravem Sobotka - technik