Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

popet1100:27 06.05.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kompletní cenu přestavby (tedy např. i včetně přimazávaní atp., pokud je potřeba) pro Jaguar S-type, 2,5 V6, 147 kW, r. v. 2004. Je tento motor pro přestavbu vůbec vhodný? Případně jaké s ním máte zkušenosti? Děkuji
Dobrý den, přestavba je možná cena přestavby 33.990,- bez přimazávání 35.990,- s externím přimazáváním. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC19:11 05.05.2014
Pro Martin: Servis pro Bigas (záleží na modelu ŘJ) lze provést, ovšem servisů v ČR je málo. Poté ovšem může nastat taky případ, že na náhradní díly budete čekat 3týdny. Většina ND je tažena přes Prahu z Itálie.
 
Mahovsky18:42 05.05.2014
Dobry den, chtel bych si vymenit chladici kapalinu v aute jedna se o skodu octavia - O1 je nuten nejak nasledne po vymene odvzdusnit reduktor LPG?Nebo to nemusim nijak resit.. Dekuji predem za odpoved
Záleží na umístění reduktoru, někdy se dává výše. Většinou se ale odvzdušňovat nemusí, vodní pumpa kapalinu protlačí. Čadek
 
Martin13:44 05.05.2014
Děkuji za odpověď, jedná se o Lexus LS430 (4.3 V8) ročník 2001. Máte zkusenost s přestavbou takového vozu? Martin
Samozřejmě nějaké zkušenosti s tímto motorem máme ale předělávka motorové části na naše komponenty čítá cca 30-31.000,-Kč. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin13:14 05.05.2014
Dobrý den, mám dva dotazy: 1. umíte udělat i kontrolu/revizi LPG Bigas resp. uvažuji o koupi auta s Itálie s tým to LPG systémem - je problém se servisem? Nebo by ste mi radili se tomuhle systému vyhnout jelikoš v ČR se nemontuje. 2. Je možné takýto sytém u vás vymenit za jiný s tým, že by se ponechala napr. nádrž? S pozdravem Martin
Dobrý den, revize umíme servis ne a nevím kdo tento systém v ČR servisuje takže nedoporučuji. Předělat na jinou elektroniku samozřejmě umíme ale záleží jaké vozidlo to je ( s jakým motorem ) atd. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan22:20 02.05.2014
Dobrý den.Můžete mě napsat jak poznám na jízdních vlastnostech kvalitu plynu? Děkuji.
V extremních případech neodjedete od pumpy na plyn, to se mě osobně stalo už 3x. Ne na mých čs. To jsem je ještě v Brně neměl. Jinak hlavně množství volné síry zanáší filtry a plynové vstřikovače a poznáte to na cukání, nedržení volnoběhu a auto nejede do plného výkonu. Čistým plynům zdar. Čadek
 
RobertM15:25 28.04.2014
Pro rob1412: nebylo by lepší zavolat panu Čadkovi/Sobotkovi?
 
rob141214:00 28.04.2014
Pro pana Sobotku. Omlouvám se, chybička se vloudila. Měl jsem na mysli VW 1,2 TSI benzín. Nevím co znamenají kódy motorů CBZA CBZB. Můžete mi prosím k tomu něco napsat? Děkuji.
Dobrý den, myslel jsem si to. Každý motor má typové označení (kód motoru) ten je vyražen na každém motoru co opouští fa. také je napsán ve velkém TP. V případě motoru 1,2TSi lze přestavět motory s kódy CBZA a CBZB ty se liší výkonem atd... Tyto přímovstřikové motory které lze přestavět naleznete na našich stránkách > Montáže LPG > Montáže LPG do motorů FSI, TSI, GDI. S pozdravem Sobotka - technik
 
Anděl07:30 28.04.2014
Kolda: Poznáš to dle VIN. Níže uvedené megany nemusí mít rezervu, stačí sada na opravu. MEGANE I VF1 xA… (x: B,D,E,J,K,L,S) MEGANE II VF1 xM… (x: B,C,E,J,K,L,S) MEGANE III VF1 xZ… (x: B,D,J,K,S)
 
PaulofWoCC06:19 28.04.2014
Pro rob1412: Nemyslím si a budu velmi skeptický uvažovat nad přestavbou na "dualfuel" u TDI v osobních autech. Možná a to maximálně tak pro velkoobjemové motory či stacionární stroje.
 
rob141222:08 27.04.2014
Pro Aleše Kindru. Děkuji za odpověď ohledně Hyundai I30 a LPG. Byly zde chváleny motory koncernu VW. Mám tedy dotaz na možnost přestavby LPG auta s motorem 1,2 TDI (77 kW Škoda, 83 kW SEAT atd.), opět mě zajímá cena, zkušenosti, spolehlivost. Děkuji.
Dobrý den, předpokládám že jste nemyslel přestavbu na DieselGas motor 1,2 TDi jsme prozatím nepotkaly spíše TSi. Takže 1,2TSi koncernu VW lze přestavět v kódech motorů CBZA a CBZB jiné nelze. Cena 37.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
KOLDA20:55 27.04.2014
Už jsem si to našel sám, mám vozidlo výroby 2010 takže stačí sada ...
 
KOLDA20:50 27.04.2014
Pro Anděla ... nevíš jak je to s Renault Megane? :-)
 
Anděl11:26 27.04.2014
Tak jsem to dohledal a dnes již VW dal souhlas, takže můžeš vyrazit do Německa bez rezervy.
 
Anděl11:17 27.04.2014
Petr: Stále platná Vídeňská úmluva o silničním provozu nám říká, že povinná výbava se určuje dle země. kde je vozidlo registrováno. Takže pokuď jí nemusíš vozit u nás, tak jí nemusíš vozit ani v Německu. Ale co si tak pamatuji(teda aspoň tomu tak bylo), tak VW nedal souhlas pro náhradu rezervního kola opravným sprejem. Takže jí musíš vozit tady i jinde.
 
Petr05:56 27.04.2014
Dobry den,mam od vas prestavbu VW GOLF IV,ceka me cesta do Nemecka,je v teto zemi nutna rezerva v kufru nebo staci ,,sprej,,? Dekuji.
Toto skutečně nevím, jen hádám, sprej by měl stačit. Čadek
 
Petr11:30 26.04.2014
Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o info. Jsou vhodné svíčky Brisk silver do mého auta, nebo radši od jiného výrobce. Origo NGK jsou dost drahé. Mám Chevrolet Epica, 2.5 V6 115 kw, automat, rok 2006 Děkuju za odpověď
DR 15 YS - 9, toto tam bude dobré, je to na lpg.U nás včetně výměny 100 Kč/ kus. Čadek
 
Radek20:49 25.04.2014
Omlouvam se za nedostatek informaci jedna se o jednickovou fabii 40 kw motor typ 6Y rv 2006 dekuju jeste jednou nemam s ni moc zkusenosti a uprime trivalcu se trochu bojim a to z dob Wartburgu:-) koupe z nouze ale byla nej z bazaru potreboval jsem neco na rychlo do prace....budu vdecny za vsechna vysvetleni.....
Počítejte, najedete řekněme 50 000 km, za přestavbu dáte 20 000 , ušetříte podle kalkulátoru při dnešních cenách 83 000 Kč. 63 000 je Váš plus. Když dáte za opravu hlavy do 10 000 Kč, stále máte 50 000 plus pro Vás, nehledě na to, že hlavu byste opravoval i při pouhém provozu na benzin taky. Přijďte na pohovor, vysvěštlíme Vám spoustu dalších věcí, které sem vůbec nemůžeme psát, úřad pro hosp.soutěž, ČOI atd. Čadek
 
PaulofWoCC20:31 25.04.2014
Pro Radka: Určitě by bylo vhodné taky znát kód motoru, nebo jestli se jedná o 6V nebo 12V. 6V byly náchylné, ale byl to prostě konstrukční paskvil a zejména lidé, kteří využívali tento motor pro trasy do 15-20km měli problémy s ventily. Tedy mluvím k jedničkové Fabii. Pokud jezdíte sám tu dálku, nevidím většího problému. Pokud jezdíte plně obsazení aditivace a přístřik nebude naškodu.
 
Radek20:24 25.04.2014
Dobry den, mam skodu 1.2 HTP najeto 87tis a do ted jsem mel pocit ze mi motor slape jak hodinky a proto jsem zvazoval o prestavbe do LPG . Tady jsen se na foru docetl z reakci ze HTP po 75tis je de facto po smrti...znamena to ze mi to nedoporucujete? Navic ja dojizdim do prace do Oostende v Belgii proto ta uvaha prestavby. Dekuju za odpoved.
Já jsem to zde psal úplně jinak. Že motor HTP 1,2 není nejšťastnější řešení všichni víme. mě profesoři na vysoké škole jednoznačně učili už před 35 lety, že motor musí mít kliku uloženou v 5 ti bodech, to mají 4 válce, klika na 4 uloženích je nevyvážená. To jsou tříválce. Je to podobné jak Vankel, skvělá koncepce, ale ani jeden nevydrží přes 90 tis.km. U těch 1,2 HTP bych to řekl asi tak, jestli tam máte nebo nemáte LPG je jedno, motor netrpí o nic více. Vezměte si kalkulačku,počítejte a potom si lpg stejně nechte udělat. To je můj názor, třeba máte jiný. Čadek