Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

RobertM11:09 05.06.2014
Dobrý den, dnes ráno jsem byl u vás na výměně reduktoru. Auto má nestálý volnoběh, při dojezdu ke křižovatce nebo vyřazení rychlosti kolísají otáčky od 250 do 1500, což bych laicky řečeno neprospívá ani motoru a ani bezpečnosti jízdy. Bohužel budu muset vás opět zítra ráno navštívit a nechat poladit. S pozdravem RM
Dobrý den, zastavte se na pár minut nejspíš si dosedla membrána z změnil se tlak plynu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Kovář08:50 05.06.2014
Dobrý den, na služební fábii 1.4 63kW se mi po opětovném nastartování na plyn s teplým motorem stává, že motor má po nastartování nepravidelný chod, pocitově se mi zdá, že jde na 3válce, kucká, někdy je obtížné plynule se rozjet. Může být příčinou kvalita plynu, popř.vyměnit filtr? nebo neřešit? jak se rozjedu je vše ok, na benzin a za studena to nedělá. Zařízení Elpigas, na plyn najeto 30tis.km za 2,5roku, doposud vše ok a nic neměněno, i svíčky jsou originál škoda původní(na tachometru 53tis.km), pouze loni dělaná revize před stk. Děkuju za Váš čas, Kovář
Dobrý den, na 90% jsou to nečistoty a je přilepen nějaký vstřik ale asi bych to neřešil protože start na plyn by se neměl vůbec provádět je pouze jako nouzový start. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš Havlík23:36 04.06.2014
Zdravím montujete lpg taky do Opelu Monterey 3.2 V6???? Jaká by byla cena??? Díky
Dobrý den, ano dělaly jsme pár těchto vozů. Cena 34.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
markus0715:46 04.06.2014
Zdravim plynare, jen takovy poznatek. Dnes jsem vydel policejni oktavku na LPG!!! Asi taky setri (nase ) penize?!
Dobrý den, ano policie zde v Brně má LPG ve služebních vozech. Snaží se také šetřit kde se dá tak proč ne na autech které najezdí spoustu a spoustu km. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan15:43 04.06.2014
Dobrý den Vyměnil jsem zapalovací svíčky Brisk za značku Bosch.Můžu říct, že auto jde lépe za plynem.Je to možné nebo jde jen o můj pocit? Jak poznám, že je potřeba vyměnit filtr na plyn? Už mám na něm 30000km a auto jede pořád stejně bez problémů..
Je to možné, každému autu Brisk nevyhovují, v drtivé většině ale ano. Až bude ztrácet výkon, nepůjde za plynem, nebude držet volnoběh atd. pak ho měňte. Čadek
 
Jiří08:48 03.06.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je vhodná k přestavbě Toyota Verso s motorem 1,6 VVTI. Zatím má najeto 88 000 km. Prosím o info, jaký by byl případně vhodný systém a kolik by přestavba stála. Děkuji
Dobrý den, neuvádíte rok výroby a výkon ale přestavovaly jsme několik desítek těchto vozů bez větších problémů. Přestavba na systém Lovato 23.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Marek16:08 02.06.2014
Dobrý den, jelikož na fóru jsem prozatím zmínku o nových motorech mazdy nenašel, chtěl bych se zeptat na dostupnost a proveditelnost přestavby nových motorů SKYACTIV v mazdě 6 od roku 2013, jde o dva 2.0MZR s 107 nebo 121KW, případně 2.5MZR 141KW. Nepovedlo se mi najít informaci, jestli se jedná o přímý vštřik, či nikoliv. Díky za odezvu, hezký den.
Dobrý den, dle mých informací jsou motory SkyActiv s přímím vsřikováním benzínu a tudíž je momentálně nelze přestavět na LPG. S pozdravem Sobotka- technik
 
Pavel10:18 02.06.2014
Dobrý den, je možné do přimazávání typu Flash Lube dolévat kapalinu VAP Saver Fluid - nebude problém např. s rozdílnou hustotou, nastavením ukapávání apod.? Dále jsem se chtěl ještě zeptat, kolik by stálo předělání přimazávání ke každému válci, nyní mám jen jeden centrální. Děkuji
Dobrý den, kapaliny je možné zaměnit nestane se nic. Dodělání rozdělovače ke každému Válci 900,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Blaščok21:00 30.05.2014
Prosil bych technickou radu.Mám montovaný LPG na AUDI80 K-Jetronic,2,0ccm,85kW motorizace 3A,chci vyměnit amatérsky vyrobený difuzor za originál,např.fy Rybacki autogas pl nabízí v prodeji s difuzorem průměru 28,30,32 a 34mm a dva modely pro turbo a šestiválec.Který z těchto,nebo jiný difuzor,pokud máte s montáží zkušenost,je pro můj vůz nejvhodnější?Děkuji za odpověď,nejlépe na e-mail.Děkuji.P.
Když znáte Mixy od Rybackiho, tak byste měl znát i to ostatní, celý postup. Popíšu Vám to . Musí se rozdělat sání od auta a zjistit průměry nasazovanného mixu. Podle skutečnosti, jinak nezjistíte nic, podle typu,kW, stáří, obsahu, prostě nic. Podle průměru mixu, co přijde na sání zjistíte přesný typ mixu - vezmete si kterýkoliv katalog mixů a najdete ho fyzicky, podle vzhledu a podle rozměrů. Já používám nejraději katalog BRC, ten je podle mě nejlepší. Pak teprve podle ostatních parametrů najdete jestli je tam bypás, nebo daslší věci a vzadu najdete průměr kroužku. Takhle to dělám já. A starých Audi ještě na Mix nám jezdilo svého času hodně, pozor na správné otevírání klapky.Podtlakem, to je důležitější víc než mix. Tam musí být nadzvedávání klapky. Plynu zdar . Čadek
 
PaulofWoCC17:11 30.05.2014
Rozumím, souhlasím s Váma. Byl sem se taky na to "školit" resp. podívat. Otázkou je, za jak dlouho bude odzkoušený SW na VW koncern, protože to je pro nás zajímavé, nikoliv Hyundai a Kia. A pak se uvidí, co praxe.
Trochu se toho obávám, nebudu už nikdy dělat pokusného králíka, už jsem odmítl svého času montáže Just, i Just Heavy a pak se ukázalo, že jsem měl velice v nose. Ono toho bylo víc, od Magiků jsem odešel po 2 měsících a tak by se dalo dlouho pokračovat. Na druhou stranu jsem sám proti sobě, dřív jsme dělali lišty Valtek 30 a špatné plyny co u nás jsou byly zárukou , že jsme vydělávali na opravách lišt po 30 tis.nebo tak se měnily pístky, dneska jsem zvolil hlavně Lovata a nevíme, co je to opravovat, ale nic. Jejich lišty mají už u nás natočeno přes 200 tis.km a bez jediného zásahu, my jsme ani na jedné neměnili pístky.Takže kapalné plyny také, určitě ano, ale velice opatrně na začátku než se odzkouší ve více vozech. Kolego ať se Vám u Zlína daří. Čadek
 
PaulofWoCC16:42 29.05.2014
Jirka 09:07 28.05.2014 - nezatracoval bych kapalný vstřik LPG pro přímé vstřikování benzínu. Samozřejmě všechno má svoje pro a proti, desítky argumentů můžeme vytahovat na jakékoliv zařízení, ovšem výrobci (BRC, Prins, Vialle, Zavoli, atd.) si uvědomují, že jinudy bohužel cesta nevede. A co se týče počtu čerpadel, je to bohužel pro kompentování problémů se starty či přechody mezi palivy. Ovšem pokud to bude fungovat, nelze tomu nic vytknout.
Před pár lety jsme stavěli auta karburátorová na mixy, pak přišli jednobody, vícebody, krokové motorky, sekvenční plyny, DPi - sady na FSi a TSi a GDi motory, půjde se do kapalného LPG, a půjde se zvýšené míře do plynného CNG i do kapalného CNG, neboli LNG. Je to stejné jako dřív černobílá televize,pak Rubíny, pak ostatní barevné, pak ploché, dneska plazmové, co bude zítra? A co bude v oblasti pohonu motorů aut? To neví nikdo.Vodík? Až začne docházet ropa, ale skutečně docházet, budou se následující generace divit co se zadržovalo dlouhou dobu užitečných vynálezů na čisté paliva pro auta i v celé energetice. Mě jen mrzí, že se toho už nedožïju, rád bych to viděl. Tím jsem jen chtěl říct, že půjdeme cestou kapalných plynů taky,šlkolíme se na to . Plynařům zdar. Čadek
 
KOLDA14:03 29.05.2014
Dobrý den, mám dotaz ohledně přimazávání ventilů. Může způsobit nějaké potíže nebo problémy když místo 100 ml aditiva na 1000 km jde do sání cca 130 ml? (vháněno tlakově dle impulzů). Motor s turbem 96 Kw jestli to má nějaký vliv ... díky za odpověď.
Nemůže,akorát jde zbytečně víc, než je třeba. Čadek
 
slanar10:55 29.05.2014
FABIA 1,4 MPI NOVE SVICKY VSTRIKOVACE FILTRY ZAPALOVACI LISTA AUTO CUKA NA LPG NA BENZIN OK VYCISTENA SKRTICI KLAPKA SVITI LAMBDA SONDA ASPOTREBA 11 LPG JINAK BYLA 8LPG JAK SE POZNA VADNA LAMBDA SONDA NEMUZE OVLIVNOVAT SPOTREBU NA DIAGNOSTICE U VAS VSE OK DEKUJI SLANAR
ZMERI SE,MUZE OVLIVNOVAT. PROSIM CADEK
 
RobertM06:16 29.05.2014
Zdravím, z výčtu čerpacích stanic zmizela čerpačka ve Znojmě, je tedy uzavřena nebo jen nedopatřením "vypadla" ze stránek. Dík
Prodal jsem ji i Hodonín. Fungují obě dál, s jiným majitelem. Čadek
 
Jirka09:07 28.05.2014
ja to psal v reakci na to, ze jsem to videl jen od te firmy.. ale da se na ruznych forech najit dost prestaveb Tsi i od BRC... ja osobne bych do toho nesel, uspora neni tak velka jak u atmosfery, protoze se musi chladit vstriky benzinem, nebo jit do prestavby kdy benzinove vstriky vstrikuji LPG, ale to je cenove upa upa jinde..
Dobrý den, přestavba přímovstřikového motoru na BRC je poslední možnost, spotřebovává cca na 10l LPG 2,5l benzínu. Kdežto Lovato nebo Landi na 10l LPG jen 1-1,5l benzínu. Spotřeba 0,5l benzínu u Elpigaz je blbost , taky jsme jich několik namontovali a všechny spotřebovali taky 1,5-2l na 10l LPG. "úspora není tak velká jak u atmosféry" ??? i atmosférické motory musí chladit vstřikovače a to ještě více než turbo motor a spotřeba benzínu se tak neliší. Vstřikování LPG přes benzínové vstřikovače je samozřejmě jistá možnost novinka tohoto roku BRC LDI která by měla být cenově dostupnější než konkurence využívající stejný princip. Ovšem toto zařízení není zdaleka odzkoušené provozem ani není bezchybné , možná za pár let. Také mít v autě 5 čerpadel místo 2 taky není zrovna velká výhra (BRC LDI). S pozdravem Sobotka - technik
 
Jirka22:04 27.05.2014
pro Radka a ostatní Tsi přestavovače, je zde članek o rapidu Tsi na LPG, osobně jsem mluvil se zastupcem firmy elpigaz. skutečnost je taková, že Tsi si veme cca 8l lpg na 100km plus cca 0.5 l benzinu na chlazení benzinových vstřiků, laicky řečeno, pokud jezdíte s Tsi za cca 6l benzínu,tak se přestavba na LPG vrátí za nějakých 50-60t km, vzhledem k ceně přestavby... http://forum.skodahome.cz/topic/122495-rapid-12tsi-elpigaz/
Nechci se zde vyjadřovat k jednotlivým značkám, musím udělat výjimku. Šel bych pouze do osvědčených italských značek - BRC, Lovato, Landi Renzo, Tartarini. Od Elpigazu ani šroubek - neřeší reklamace, všechny velké servisy, které zásoboval před časem , protože měl ve své době špičkové italské elektroniky a komponenty, dávno všechny přešli na výše jmenované značky. Já před 3 roly,ostatní před dvěma , nebo loni. Čadek PS - o Elpigazu zde nikdo nepište,jejich reklamní slogany jak se snažíte , budu to mazat.
 
Robert20:53 27.05.2014
Dobrý večer pane Čadek, děkuji za odpověď a za nabídku.Sice Vaším zákazníkem zatím nejsem,ale myslím,že brzo budu.:-) Nicméně auto jsem ještě nekoupil,přemýšlím a laboruji,zda vzít kaburátor nebo monovstrik.Po koupi se Vám ale rozhodně ozvu a dohodneme se na konkrétních podrobnostech. PaulofWoCCovi děkuji za názor a byl bych mu vděčen za jeho širší rozvedení a zdůvodnění na e-mail: nlm78@seznam.cz. Ještě jednou děkuji p.Čadkovi za toto bezva fórum a přeji mu v jeho práci mnoho zdaru
Dík, Čadek
 
PaulofWoCC20:03 27.05.2014
Robert - do karburátoru bych nešel a SPI se velmi osvědčilo. Je sice tupější než MPI, ale pokud Vám nebude vadit menší akcelerace, určitě SPI.
 
Robert15:51 27.05.2014
Dobrý den pane Čadek, chtěl jsem se zeptat, zda byste udělali přestavbu škoda favorit 43 kW karburátor, případně 40 kW monovstřik.A jaká by byla cena? Zvažuji auto pro manželku,co nejjednodušší a obecně jsem nakloněn více tomu karburátoru,kde není potřeba ŘJ+krok.motorek a pouze se šteluje škrťákem bohatost,což mi maximálně vyhovuje. Díky za odpověď a přeji hodně úspěchů
Dobrý den, karburátor neděláme vůbec už 7 rok, snad jen našemu stálému zákazníkovi. Kolem 10 tis. I ten monovstřik by šel za tuto cenu. Zavolejte mi ráno mezi 7 - 8 Čadek
 
František14:52 27.05.2014
Dobrý den, zvažuji, že bych si přestavěl mou Škodu Superb 3,6 FSI na LPG.Popis vozidla: 6-válec, o výkonu 191 kw, automatická převodovka typu DSG. Je možné auto přestavět na LPG? Pokud ano, jaká by byla cena? Za jak dlouho byste to zvládli (jsem totiž z Ostravy)? Jakou značku LPG byste použili? Děkuji a jsem s pozdravem, František
Na 3,6 nejsou , opakuji nejsou programy od Italů, nedělá se. Čadek