Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

RobertM15:25 28.04.2014
Pro rob1412: nebylo by lepší zavolat panu Čadkovi/Sobotkovi?
 
rob141214:00 28.04.2014
Pro pana Sobotku. Omlouvám se, chybička se vloudila. Měl jsem na mysli VW 1,2 TSI benzín. Nevím co znamenají kódy motorů CBZA CBZB. Můžete mi prosím k tomu něco napsat? Děkuji.
Dobrý den, myslel jsem si to. Každý motor má typové označení (kód motoru) ten je vyražen na každém motoru co opouští fa. také je napsán ve velkém TP. V případě motoru 1,2TSi lze přestavět motory s kódy CBZA a CBZB ty se liší výkonem atd... Tyto přímovstřikové motory které lze přestavět naleznete na našich stránkách > Montáže LPG > Montáže LPG do motorů FSI, TSI, GDI. S pozdravem Sobotka - technik
 
Anděl07:30 28.04.2014
Kolda: Poznáš to dle VIN. Níže uvedené megany nemusí mít rezervu, stačí sada na opravu. MEGANE I VF1 xA… (x: B,D,E,J,K,L,S) MEGANE II VF1 xM… (x: B,C,E,J,K,L,S) MEGANE III VF1 xZ… (x: B,D,J,K,S)
 
PaulofWoCC06:19 28.04.2014
Pro rob1412: Nemyslím si a budu velmi skeptický uvažovat nad přestavbou na "dualfuel" u TDI v osobních autech. Možná a to maximálně tak pro velkoobjemové motory či stacionární stroje.
 
rob141222:08 27.04.2014
Pro Aleše Kindru. Děkuji za odpověď ohledně Hyundai I30 a LPG. Byly zde chváleny motory koncernu VW. Mám tedy dotaz na možnost přestavby LPG auta s motorem 1,2 TDI (77 kW Škoda, 83 kW SEAT atd.), opět mě zajímá cena, zkušenosti, spolehlivost. Děkuji.
Dobrý den, předpokládám že jste nemyslel přestavbu na DieselGas motor 1,2 TDi jsme prozatím nepotkaly spíše TSi. Takže 1,2TSi koncernu VW lze přestavět v kódech motorů CBZA a CBZB jiné nelze. Cena 37.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
KOLDA20:55 27.04.2014
Už jsem si to našel sám, mám vozidlo výroby 2010 takže stačí sada ...
 
KOLDA20:50 27.04.2014
Pro Anděla ... nevíš jak je to s Renault Megane? :-)
 
Anděl11:26 27.04.2014
Tak jsem to dohledal a dnes již VW dal souhlas, takže můžeš vyrazit do Německa bez rezervy.
 
Anděl11:17 27.04.2014
Petr: Stále platná Vídeňská úmluva o silničním provozu nám říká, že povinná výbava se určuje dle země. kde je vozidlo registrováno. Takže pokuď jí nemusíš vozit u nás, tak jí nemusíš vozit ani v Německu. Ale co si tak pamatuji(teda aspoň tomu tak bylo), tak VW nedal souhlas pro náhradu rezervního kola opravným sprejem. Takže jí musíš vozit tady i jinde.
 
Petr05:56 27.04.2014
Dobry den,mam od vas prestavbu VW GOLF IV,ceka me cesta do Nemecka,je v teto zemi nutna rezerva v kufru nebo staci ,,sprej,,? Dekuji.
Toto skutečně nevím, jen hádám, sprej by měl stačit. Čadek
 
Petr11:30 26.04.2014
Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o info. Jsou vhodné svíčky Brisk silver do mého auta, nebo radši od jiného výrobce. Origo NGK jsou dost drahé. Mám Chevrolet Epica, 2.5 V6 115 kw, automat, rok 2006 Děkuju za odpověď
DR 15 YS - 9, toto tam bude dobré, je to na lpg.U nás včetně výměny 100 Kč/ kus. Čadek
 
Radek20:49 25.04.2014
Omlouvam se za nedostatek informaci jedna se o jednickovou fabii 40 kw motor typ 6Y rv 2006 dekuju jeste jednou nemam s ni moc zkusenosti a uprime trivalcu se trochu bojim a to z dob Wartburgu:-) koupe z nouze ale byla nej z bazaru potreboval jsem neco na rychlo do prace....budu vdecny za vsechna vysvetleni.....
Počítejte, najedete řekněme 50 000 km, za přestavbu dáte 20 000 , ušetříte podle kalkulátoru při dnešních cenách 83 000 Kč. 63 000 je Váš plus. Když dáte za opravu hlavy do 10 000 Kč, stále máte 50 000 plus pro Vás, nehledě na to, že hlavu byste opravoval i při pouhém provozu na benzin taky. Přijďte na pohovor, vysvěštlíme Vám spoustu dalších věcí, které sem vůbec nemůžeme psát, úřad pro hosp.soutěž, ČOI atd. Čadek
 
PaulofWoCC20:31 25.04.2014
Pro Radka: Určitě by bylo vhodné taky znát kód motoru, nebo jestli se jedná o 6V nebo 12V. 6V byly náchylné, ale byl to prostě konstrukční paskvil a zejména lidé, kteří využívali tento motor pro trasy do 15-20km měli problémy s ventily. Tedy mluvím k jedničkové Fabii. Pokud jezdíte sám tu dálku, nevidím většího problému. Pokud jezdíte plně obsazení aditivace a přístřik nebude naškodu.
 
Radek20:24 25.04.2014
Dobry den, mam skodu 1.2 HTP najeto 87tis a do ted jsem mel pocit ze mi motor slape jak hodinky a proto jsem zvazoval o prestavbe do LPG . Tady jsen se na foru docetl z reakci ze HTP po 75tis je de facto po smrti...znamena to ze mi to nedoporucujete? Navic ja dojizdim do prace do Oostende v Belgii proto ta uvaha prestavby. Dekuju za odpoved.
Já jsem to zde psal úplně jinak. Že motor HTP 1,2 není nejšťastnější řešení všichni víme. mě profesoři na vysoké škole jednoznačně učili už před 35 lety, že motor musí mít kliku uloženou v 5 ti bodech, to mají 4 válce, klika na 4 uloženích je nevyvážená. To jsou tříválce. Je to podobné jak Vankel, skvělá koncepce, ale ani jeden nevydrží přes 90 tis.km. U těch 1,2 HTP bych to řekl asi tak, jestli tam máte nebo nemáte LPG je jedno, motor netrpí o nic více. Vezměte si kalkulačku,počítejte a potom si lpg stejně nechte udělat. To je můj názor, třeba máte jiný. Čadek
 
Honza N19:43 25.04.2014
Dobrý den pane Čadku, Mám systém Stag 4 a je to namontované na autě Peugeot 406 coupe 2,0 97 kW. Pokud jsem dobře pochopil,tak se zabýváte i těmito systémy a já mám nyní problém,že mi to náhodně hlásí závadu a přepíná do benzínu a nebo při prudším projetí levotočivé zatáčky opět zahlásí závadu.Další problém nastal,že mi nejde naplnit nádrž do maxima jako dříve.(mám 61L) Systém mi montoval bohužel Autogas Barták a po zkušenostech s ním už nechci mít nic společného.Například do dnešního dne mi nebyl schopen zkalibrovat palivový ukazatel,tak aby ukazoval správně.Proto se obracím na Vás jako na LPG Guru a ne na pochybné garážmistry. Dal by jste mi tohle dohromady a na jak dlouho by to přibližně bylo,nejsem totiž z Brna,ale bohužel ze Znojma a vozidlo potřebuji denně kvůli zaměstnáni. Předem děkuji za vyčerpávající odpověď.
Dobrý den, děkukji za toho Gura.Nepíšete z kterého roku je Váš Peugeot, Rozdělím otázku na tři části - 1. ukazatel je jednoduchá, podíváme se jestli Vám montážník dal správný typ budíčku na MTV, k řídící jednotce, jestli ano musí se doladit, Jestli ne, vymění se a naladí taky. 2.Plnění nádrže - někdy v nádrži se hromadí zbytky a voda, musíte dojet s prázdnou nádrží - vyčistíme, nastavíme taky. 3. Ta nejhorší věc - Vaše řídící jednotka se používá na stará auta, neumí skoro nic, Stag 4 je na auta do roku řekněme 2002, u Peugeota bych si ji netroufl dát vůbec, snad na stařečka do roku 1997, tam se dává buď Lovato, nebo Stag 300 IS A 2, to má daleko víc funcí a bez problémů se ladí. Zavolejte mi v pracovní době s velkým TP v ruce, domluvíme řešení, aby bylo co nejschůdnější a nejlevnější, jen upřímně, jak znám jmenovaného, snad to naladíme. Čadek
 
Jaroslav13:10 25.04.2014
Dobry den, jake svicky a presne oznaceni pouzit na octavii 1.6 , 75 kw, rok vyroby 2007 , dvojkova rada a po kolika kilometrech je vymenit. Dekuji S pozdravem J.
DR 15 YS - 9, to dáváme zde u nás, jinak tam můžete dát NGK, Bosch, jen aby byly jednojiskřišťové, jejich značení Vám řekne každý prodejce, mají katalogy. DR vydrží od 20 do 25 000 km. Plynu zdar J.
 
Marek09:57 25.04.2014
Děkuji za odpověd ohledně emisí. U druhé otázky jsem dostal odpověd kterou znám. Mě spíš šlo o to, zad je problém na motoru s benzínovým pohonem, nebo je tam spojitost s LPG. Protože v prvním případě bych mohl navštívit jakýkoliv servis a v druhém případě bych musel navštivit servis co holandana servisuje. To je mi jasné.
Opět, zakašlejte doktorovi do telefonu a chtějte vědět co Vám je. 20 věcí co může dělat jen benzin a dalších 30 , které rozhazuje plyn. Musíte za servisákem plynu. Čadek
 
Miloš Lukášek22:04 24.04.2014
Dobrý den, četl jsem forum o Fordech... přestavba Mondeo 2004, 2,0, 113 000 km - jak dlouho trvá kontrola před přestavbou a je třeba se telefonicky objednat? Bude čas na několik dotazů k technikovi? Jsem brňák... Děkuji.
V 7 00 přijedete na montáž a do doby než bude úplně vše jasné - velikost nádoby,umístění přepínače,plnící koncovky atd., atd, tak neodejdete. Kontrola motoru je pouze v tom případě, že technik před najetím na dílnu se sveze a pokud nekolísají otáčky,auto má rovnoměrný chod, nechípe atd, nedělá se dalšího nic a montujeme, po montáži je kontrola opět pokud není stoprocentní stav, pak je kontrola svíček,cívek nebo zapalovacích modulů, kabelů atd. Většina zákazníků si vyjasnní vše od 7 do 7,15. Plynařům zdar Čadek
 
Marek21:23 24.04.2014
Dobrý den, chtěl byh se zeptat. Mam od Vás namontován LPG v Škoda fabiaI 1,4. Nyní jsem byl v jiném než vašem servise na kontrolu a tady napojili auto na diagnsotiku. Hned jim to začalo hlásit, že jsou zde namontovány moc velké trysky. Podle měření zde jsou 2,2 a měly by být 1,5. Nevím co to je za hodnoty. Je to možné, že při montáži jste tam ponechali tyto? Mám je nechat vyměnit. Poraďte prosím. LPG motováno před rokem.
Jistě měřili dobře, na plyn se nepoužívají nikdy menší trysky než 1,8 mm. Máte vlastní hlavu. Čadek
 
Petr21:11 24.04.2014
Dobrý den. Chtěl bych se jen zeptat, zda v pondělí bude normální pracovní doba. Pojedu zase z Berouna a potřeboval bych udělat revizi po 10T km a dále to trochu seřídit, protože auto má nerovnoměrný chod, kolísají otáčky a při přepnutí z benzínu na LPG pokud je motor studený to chcípá. Díky za odpověď. Kolník
Ano, pondělí bude pracovní, zítra zde na první straně zveřejním úpravy pracovní doby ve svátcích. Budemě dělat po - středa, oba týdny. Čadek