Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Miloš Lukášek22:04 24.04.2014
Dobrý den, četl jsem forum o Fordech... přestavba Mondeo 2004, 2,0, 113 000 km - jak dlouho trvá kontrola před přestavbou a je třeba se telefonicky objednat? Bude čas na několik dotazů k technikovi? Jsem brňák... Děkuji.
V 7 00 přijedete na montáž a do doby než bude úplně vše jasné - velikost nádoby,umístění přepínače,plnící koncovky atd., atd, tak neodejdete. Kontrola motoru je pouze v tom případě, že technik před najetím na dílnu se sveze a pokud nekolísají otáčky,auto má rovnoměrný chod, nechípe atd, nedělá se dalšího nic a montujeme, po montáži je kontrola opět pokud není stoprocentní stav, pak je kontrola svíček,cívek nebo zapalovacích modulů, kabelů atd. Většina zákazníků si vyjasnní vše od 7 do 7,15. Plynařům zdar Čadek
 
Marek21:23 24.04.2014
Dobrý den, chtěl byh se zeptat. Mam od Vás namontován LPG v Škoda fabiaI 1,4. Nyní jsem byl v jiném než vašem servise na kontrolu a tady napojili auto na diagnsotiku. Hned jim to začalo hlásit, že jsou zde namontovány moc velké trysky. Podle měření zde jsou 2,2 a měly by být 1,5. Nevím co to je za hodnoty. Je to možné, že při montáži jste tam ponechali tyto? Mám je nechat vyměnit. Poraďte prosím. LPG motováno před rokem.
Jistě měřili dobře, na plyn se nepoužívají nikdy menší trysky než 1,8 mm. Máte vlastní hlavu. Čadek
 
Petr21:11 24.04.2014
Dobrý den. Chtěl bych se jen zeptat, zda v pondělí bude normální pracovní doba. Pojedu zase z Berouna a potřeboval bych udělat revizi po 10T km a dále to trochu seřídit, protože auto má nerovnoměrný chod, kolísají otáčky a při přepnutí z benzínu na LPG pokud je motor studený to chcípá. Díky za odpověď. Kolník
Ano, pondělí bude pracovní, zítra zde na první straně zveřejním úpravy pracovní doby ve svátcích. Budemě dělat po - středa, oba týdny. Čadek
 
aleš Kindra21:02 24.04.2014
Pane Čadku moc si Vás vážím a děkuji za toto forum že máme možnost si tady pokecat a i se pohaštěřit. Jen se nezlobte, přijde mi takové legrační, my co jezdíme na LPG máme zaklepané ventily z LPG a vy co to montujete jste viděl spoustu zaklepaných ale jen na benzín. Já vím je to boj přežít, ať se Vám daří a hlavně ať ti pitomci na vývojích nových motorů odsud vyhodí ty počtáře nákladů. Za chvíli nebude co přestavovat a bude konec Vaší profese a našeho levnějšího ježdění! Jasně že se zaklapává třeba slavnej HTP sám jen na benzín....
Dělám o autech 35 let, teprve posledních 23 na plyn. Viděl jsem zaklepané ventily i na plyn, ale i na benzin. A je katastrofa, jak jde dolů kvalita motorů. I ostatních komponentů, používaji se recyklované materiály atd. Když jsem měl první auto, Oktávku ale tu starou, vydržela mi baterie nová 7 let.To je dnes nemožné, počítají přesně na dva roky,aby vydržela do konce záruky a dost. Motory mimo VW řadu je katastrofa, ale i HTP 1,2 Fabie mají životnost pouze na benzin kolem 75 tis.km. A tak dál.Nejlepší bude chodit pěšky,nabo ještě lépe, vylézt zpátky na stromy. Já to řeším tak, vybrat si ze zel vždy to menší. Dáváme přístřiky benzinu a přimazávání ventilů, nic jiného na ochranu motorů zatím není. Čadek
 
Marek16:40 24.04.2014
Dobrý den, chci se zeptat ohledně emisí a revize, můžu přijet kdykoliv, nebo objednat? Cenu počítám 490benzín+700LPG+300revize? A ještě technický dotaz, motor po startu za studena po druhém přidání plynu kucká a dusí se, je cítit benzín. Samotný start a první přidání je v pořádku. Teplý start i provoz v LPG je v pořádku. Jezdil jsem 10dní na 100okt. benzín s čističem vstřiků, zlepšení bylo jen částečné, projev dušení motoru byl mírnější. Po dvou dnech jízdy na LPG původní stav. Svíčky jsou nové. Je tedy problém v motoru s benzínem a byly by jste schopni se na to mrknout, Nebo to může mít nějakou spojitost s LPG? V tom případě vím, že můj systém neservisujete a musel bych se obrátit jinam. Ještě doplním, že jde o Grand Picasso 2.0 Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, ano,kdykoliv,cena 1000 za vše dohromady. Jestli máte holandský system, nebo český - neservisujeme . Čadek
 
Jaroslav10:15 24.04.2014
Pane Čadek chtěl bych se zeptat na kolik u vás vyjde domontáž přimazávaní ventilů systémem VAP SAVER. Děkuji za odpověď
Dobrý den, pro čtyřválec s rozdělovačem 2.900,-. Pokud jsme vozidlo montovaly my tak dostanete nějakou slevu. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:07 24.04.2014
Martin + Kindera - ono je to stejně jedno... Dva týdny nazpět jsem diagnostikoval I20 s "originál LPG" dodělávaný v ČR - BRC. Došlo k problému se startem, motor jel na 3válce, atd atd závad bylo více. Auto mělo najeto 18000km. Zákazník auto dovezl k prodejci. Ten to diagnostikoval na podpálené ventily. Oprava 20tisKč. Auto opraveno. Až na to, že v momentě co přepl na LPG tak ta závada byla znovu na místě... Někdy je diagnostika(soubor postupů pro lokalizování a nalezení závady) prachobyčejná věc někdy kouzlo ;)
 
aleš Kindra21:07 23.04.2014
Až budeš mít motor bez tlaků tak zjistíš, že na nic co souvisí s ventilovým rozvodem záruka 7 let není. Platíš si spotřební materiál. Papír snese všechno a zvláště v této banánové republice. Až budeš mít tlaky 10,8,7,7 a budeš to rešit u tři roky starýho auta v záruce za své tak budeš lidem tyto motory taky rozmlouvat. Ani přístřik ani vap saver! Řada lidí najede ročně 8 tisíc tak proč nadát záruku 7 let.
Taky říkám banánová republika,a motory, co mají 75 000 a jsou zaklepané, a nikdy neměli plyn, jen benzin, těch jsem viděl nepočítaně. Čadek
 
Martin07:59 23.04.2014
Pro Kindra , a záruku davaji jen tak na 7 let když je to tak spatne s tou vyrobou a original zastavby , proc tem lidem kecate pane , skodavka vam da kolik let , nekdy ty rozhovory trochu nechapu .
 
Laik22:15 22.04.2014
Dobrý den. Může se poškodit system LPG, když obsluha čerpací stanice při tankování LPG tlačí plyn do už naplněné nádrže " natvrdo " přes ventil? Většinou tím obsluha sleduje zaokrouhlení konečné částky k zaplacení. Dneska mně narval do nádrže asi o dva litry plynu navíc, ale ten zvuk ventilu při tom mě trochu vadí. Díky za odpověď.
Nemůže se poškodit, přetlačují, protože mají všude provizi z litrů. Čadek
 
aleš Kindra21:24 22.04.2014
Robi1412 nekupuj Hyundai ale ani KIA na LPG. Ty motory ze Žiliny 1,4 a 1,6 vydrží max 100.000 i s přístřikem a aditivací. Pak nemají tlaky. Nejjednoduší je jít do okty 1,6 8V.
 
slanar19:23 22.04.2014
Filtry byly měněny u Vás
Tak znovu přeladit a znovu zkontrolovat svíčky a zapalovací modul a ostatní věci . Čadek
 
Tomáš19:13 22.04.2014
Dobrý den. Měl bych dotázek. Při cestě z Prahy na Vsetín (4 dospělí), mně začalo u Felicie mpi 1998 u Brna auto vynechávat, nemohl jsem udržet otáčky a na benzinku jsem dojížděl na dvojku. Nechal jsem auto odpočinout otevřel jsem topení a naplno jsem topil, pak jsem bez problému dojel. Zjistilo se, že nefunguje čidlo chladič, tak jsem ho vyměnil a i když je z pickupu favorita,ventilátor se roztočil...Ale při zpáteční cestě cca po 150km, auto zase přestalo jet, zase jsem otevřel topení, ale už to pomáhalo méně, nuceně jsem měl pět přestávek, pak už to i nešlo párkrát nastartovat a na jedničku plný plyn jsem jen jak šnek. Nic neteklo voda z nádržky neubyla,bez mastných skvrn, termostat téměř nový, vždy to začalo blbnoz při cca 80 st, ale voda byla vařící. Vím ,že by bylo užitečnějších více postřehů, ale jsem na tohle antitalent. Poradí nebo nasměruje někdo? Děkuju Tomáš
Na podobné dotazy odpovídám stejně. Zakašlete doktorovi do sluchátka a mám chřipku nebo rakovinu plic? Musíte udělat diagnostiku , přece, jinak to nejde, zázraky na dálku se nedělají, jestli někdo jo, já ne. Čadek
 
SLANAR18:10 22.04.2014
Zdravim mam prestavenou fabii 1,4 mpi 8v u Vas asi 4 roky najeto na lpg 50000 km spotreba 8 l lpg nyni sviti neustale lambda sonda spotreba 10 l lpg auto je line vcem je nejspis problem nove filtry oba dekuji slanar lambda sonda obcas problikne ale jinak sviti neustale
Dobrý den, příště ty filtry mě'nte u nás, po nich se musí auto seřídit,Čadek
 
Aleš Opravil11:56 22.04.2014
Dobrý Den pane Čadek,mám od vás ve Fábii 1,2HTP 51kw r.v.2009 namontován Elpigaz.Po tom co jsem začal brát pouze plyn u Flagy skončily problémy kvůli kterým jsem se musel ze Zlína stále vracet za vámi na seřízení.Poslední proběhlo minulý rok v červnu a od té doby najeto kolem 3tis.km.Teď začalo zlobit startování za studena,nastartuje až třeba napodruhé a kucká volnoběh než se auto zahřeje a přepne na plyn.Svíčky mám teď po výměně a zdejší servis mě odkazuje ať si zajedu tam kde mě dělali plyn i když se tohle děje než se auto zahřeje a přepne na plyn.Radíte mi ještě něco zkusit vyměnit nebo vás mám s problémem rovnou navštívit?Děkuji a s pozdravem Aleš Opravil
Dobrý den, taky říkáme, že drtivá většina problémů u lpg je způsobena nečistými plyny.Můžete mít zalepené benzinové vstřikovače. Neberte jiný benzin než 100 oktanový a to pouze na OMW, ten je nejlepší. Vemte 40 litrů a dejte do něj čistič benzinových vstřikovačů, je to malá ampulka na 40 l benzinu a stojí asi 150 Kč.Prodává ho Schell na každé pumpě. Vyjeďte benzin celý do 0, dejte opět 100 oktan a a ráno zkuste benz.start, pokud bude dobrý, tak OK, pokud ne, budeme muset přeladit plynovou řídící jednotku, kdykoliv 7 - 11 - 11,30 - 14. Plynu zdar, Čadek
 
Rob141219:25 21.04.2014
Dobrý den, uvažuji o koupi nového vozu Hyundai I30 s motorem 1,4 MPI CVVT 73.2 kW a LPG přímo z výroby. Zajímá mě, zda má někdo zkušenosti, životnost, servis. Jaký systém tam výrobce montuje? Nebo dodatečná přestavba na LPG? Děkuji Robert.
 
Miroslav23:48 20.04.2014
Dobry den, uvazuji o koupi Octavii 1,8 TSi, 118kW r.v. 2013, a chtel bych ji predelat na LPG. Kolik by stala prestavba a jaky system se do techto motoru pouziva? Jsem z Prahy, mate pobocku i v Praze? S pozdravem, Miroslav
Dobrý den, nemáme v Praze pobočku, pokud najdete na www.autolpg.cz, montáže FSi, TSi a GDi na LPG a bude tam Váš výkon, motorkod, tak to děláme, cena u nás 37 500 na Lovato , 38 500 na Landi Renzo. Čadek
 
Pavel10:13 19.04.2014
Dobrý den pane Čadek, ještě jednou ta Dacie-kamarád /taxi/ se neporadil a přivezl si starší Dacii s holanským systémem z holanska. Pokud nastanou problémy a nikdo mu to LPG nedá dohromady- kolik by stála přestavba na Lovato , za předpokladu že nádrž a rozvody popř.něco dalšího se použije z origo.holanského systému , Děkuji za info.
24 000 - 5 000 zadek/nádrž,plnění zůstane s trubkou 6 mm po předek. A to jen, pokud nemá kapalné vstřikování, pokud ano, musí se dát i jiná nádrž, takže buď 18 990 nebo 23 990, to jsou ceny s DPH. Mějte se príma a ať to kamarádovi vydrží co nejdéle, než to bude muset předělat. Čadek
 
sipka08:03 19.04.2014
Dobrý den, četl jsem že Dacia na lpg z výroby má upravenou hlavu motoru a ventily. Levněji ale vychází varianta koupit Dacii bez lpg a nechat si to dodatečně namontovat třeba u Vás. Mám však obavy z toho, že Dacia nedělá úpravy motoru (hlava, ventily) jen tak. Stačilo by tedy přimazávání ventilů?
Dobrý den, do Dacie Lovato nebo Landi Renzo a zapnout přístřik ve vyšších otáčkách. A ještě přidat Vap Saver na přimazávání sedel a ventilů. Buď u nás, nebo jiný servis a máte jistotu, že se Vám nikdo nebude vymlouvat na servis. Toto zařízení zde montuje 200 firem, možná víc a servisují to taky. Originály montáže lpg z výroby - velký problém se servisem. Holandské systemy zde nikdo neumí a nesevisuje. A oroginály z Italských komponentů můžou mít a hodně mají kodované řídící jednotky a nedostane se do nich ani autopordejce, který Vám auto s originální vestavbou lpg prodá. To je prostý fakt, akorát Vám to nikdo z nich nepřizná dopředu. 100% jistotu servisu máte jen u české dodatečné zástavby. Plynu zdar Čadek
 
PaulofWoCC18:03 18.04.2014
Pro Romana: Předpokládám že systém LR Omegas má diagnostickou zásuvku někde u ŘJ LPG. Ovšem ještě je nutno vědět jaký software je v jednotce obsažen a jestli jej někdo má. Pak by defakto neměl být problém dannou závadu najít.