Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

SLANAR23:15 09.05.2014
ZDRAVIM LPG FABIA 1,4 MPI 50000KM AUTO NA LPG SKUBE NOVE FILTRY SVICKY LISTA VSE U VAS LAMBDA SONDA SVITI NA BENZIN VSE OK VCEM JE PROBLEM DIKY
Jestli to po výměně všech těchto věcí nebylo dobré, neměl jste vůbec odjíždět. 20 dalších to může být. Čadek
 
Martin20:13 08.05.2014
Zdravím pane Čadek,mám dotaz jaký je rozdíl lpg zařízen na felicii 1,3mpi 50 kw a fabii 1,4mpi 44kw?Proč je cena dražší na fabii?Dík za odpověd
Dobrý den, Felicie má jen řídící plynovou jednotku s krokovým motorkem, jinak nic. Fabie mají sekvenční zařízení, ŘJ lpg,vstřikovací plynovou lištu, atd. Proto.Čadek
 
Petr21:34 06.05.2014
Systém Bigas vám bez problémů opraví pan Huvar z Kunína u NJ.
 
popet1108:50 06.05.2014
Ještě jednou k Jaguaru - děkuji pane Sobotko za Vaši odpověď. Už jste tento typ vozu a motoru někdy dělali? Mám od vás již jeden vůz a funguje bez jakýchkoliv problémů. Ale Jaguar je přeci jen trochu specifický...
Ano pár těchto motorů jsme již přestavěly bez větších komplikací. U těchto motorů je velice důležitý výběr komponentů pro bezproblémovou funkčnost. S pozdravem Sobotka - technik
 
popet1100:27 06.05.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kompletní cenu přestavby (tedy např. i včetně přimazávaní atp., pokud je potřeba) pro Jaguar S-type, 2,5 V6, 147 kW, r. v. 2004. Je tento motor pro přestavbu vůbec vhodný? Případně jaké s ním máte zkušenosti? Děkuji
Dobrý den, přestavba je možná cena přestavby 33.990,- bez přimazávání 35.990,- s externím přimazáváním. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC19:11 05.05.2014
Pro Martin: Servis pro Bigas (záleží na modelu ŘJ) lze provést, ovšem servisů v ČR je málo. Poté ovšem může nastat taky případ, že na náhradní díly budete čekat 3týdny. Většina ND je tažena přes Prahu z Itálie.
 
Mahovsky18:42 05.05.2014
Dobry den, chtel bych si vymenit chladici kapalinu v aute jedna se o skodu octavia - O1 je nuten nejak nasledne po vymene odvzdusnit reduktor LPG?Nebo to nemusim nijak resit.. Dekuji predem za odpoved
Záleží na umístění reduktoru, někdy se dává výše. Většinou se ale odvzdušňovat nemusí, vodní pumpa kapalinu protlačí. Čadek
 
Martin13:44 05.05.2014
Děkuji za odpověď, jedná se o Lexus LS430 (4.3 V8) ročník 2001. Máte zkusenost s přestavbou takového vozu? Martin
Samozřejmě nějaké zkušenosti s tímto motorem máme ale předělávka motorové části na naše komponenty čítá cca 30-31.000,-Kč. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin13:14 05.05.2014
Dobrý den, mám dva dotazy: 1. umíte udělat i kontrolu/revizi LPG Bigas resp. uvažuji o koupi auta s Itálie s tým to LPG systémem - je problém se servisem? Nebo by ste mi radili se tomuhle systému vyhnout jelikoš v ČR se nemontuje. 2. Je možné takýto sytém u vás vymenit za jiný s tým, že by se ponechala napr. nádrž? S pozdravem Martin
Dobrý den, revize umíme servis ne a nevím kdo tento systém v ČR servisuje takže nedoporučuji. Předělat na jinou elektroniku samozřejmě umíme ale záleží jaké vozidlo to je ( s jakým motorem ) atd. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan22:20 02.05.2014
Dobrý den.Můžete mě napsat jak poznám na jízdních vlastnostech kvalitu plynu? Děkuji.
V extremních případech neodjedete od pumpy na plyn, to se mě osobně stalo už 3x. Ne na mých čs. To jsem je ještě v Brně neměl. Jinak hlavně množství volné síry zanáší filtry a plynové vstřikovače a poznáte to na cukání, nedržení volnoběhu a auto nejede do plného výkonu. Čistým plynům zdar. Čadek
 
RobertM15:25 28.04.2014
Pro rob1412: nebylo by lepší zavolat panu Čadkovi/Sobotkovi?
 
rob141214:00 28.04.2014
Pro pana Sobotku. Omlouvám se, chybička se vloudila. Měl jsem na mysli VW 1,2 TSI benzín. Nevím co znamenají kódy motorů CBZA CBZB. Můžete mi prosím k tomu něco napsat? Děkuji.
Dobrý den, myslel jsem si to. Každý motor má typové označení (kód motoru) ten je vyražen na každém motoru co opouští fa. také je napsán ve velkém TP. V případě motoru 1,2TSi lze přestavět motory s kódy CBZA a CBZB ty se liší výkonem atd... Tyto přímovstřikové motory které lze přestavět naleznete na našich stránkách > Montáže LPG > Montáže LPG do motorů FSI, TSI, GDI. S pozdravem Sobotka - technik
 
Anděl07:30 28.04.2014
Kolda: Poznáš to dle VIN. Níže uvedené megany nemusí mít rezervu, stačí sada na opravu. MEGANE I VF1 xA… (x: B,D,E,J,K,L,S) MEGANE II VF1 xM… (x: B,C,E,J,K,L,S) MEGANE III VF1 xZ… (x: B,D,J,K,S)
 
PaulofWoCC06:19 28.04.2014
Pro rob1412: Nemyslím si a budu velmi skeptický uvažovat nad přestavbou na "dualfuel" u TDI v osobních autech. Možná a to maximálně tak pro velkoobjemové motory či stacionární stroje.
 
rob141222:08 27.04.2014
Pro Aleše Kindru. Děkuji za odpověď ohledně Hyundai I30 a LPG. Byly zde chváleny motory koncernu VW. Mám tedy dotaz na možnost přestavby LPG auta s motorem 1,2 TDI (77 kW Škoda, 83 kW SEAT atd.), opět mě zajímá cena, zkušenosti, spolehlivost. Děkuji.
Dobrý den, předpokládám že jste nemyslel přestavbu na DieselGas motor 1,2 TDi jsme prozatím nepotkaly spíše TSi. Takže 1,2TSi koncernu VW lze přestavět v kódech motorů CBZA a CBZB jiné nelze. Cena 37.490,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
KOLDA20:55 27.04.2014
Už jsem si to našel sám, mám vozidlo výroby 2010 takže stačí sada ...
 
KOLDA20:50 27.04.2014
Pro Anděla ... nevíš jak je to s Renault Megane? :-)
 
Anděl11:26 27.04.2014
Tak jsem to dohledal a dnes již VW dal souhlas, takže můžeš vyrazit do Německa bez rezervy.
 
Anděl11:17 27.04.2014
Petr: Stále platná Vídeňská úmluva o silničním provozu nám říká, že povinná výbava se určuje dle země. kde je vozidlo registrováno. Takže pokuď jí nemusíš vozit u nás, tak jí nemusíš vozit ani v Německu. Ale co si tak pamatuji(teda aspoň tomu tak bylo), tak VW nedal souhlas pro náhradu rezervního kola opravným sprejem. Takže jí musíš vozit tady i jinde.
 
Petr05:56 27.04.2014
Dobry den,mam od vas prestavbu VW GOLF IV,ceka me cesta do Nemecka,je v teto zemi nutna rezerva v kufru nebo staci ,,sprej,,? Dekuji.
Toto skutečně nevím, jen hádám, sprej by měl stačit. Čadek