Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Robert12:36 10.08.2017
Pane Zavadile, technicky by takové přestavbě zřejmě nic nebránilo. Ovšem velkou neznámou bude návratnost. Jak dlouhé trasy a jak často budete na benzín jezdit, pak je ještě potřeba připočíst čas, kdy se musí jet na benzín, než se dostatečně prohřeje motor a reduktor. Podle mého to bude z ekonomického hlediska sebevražda s návratností blížící se 100.000 km. pokud tedy nejste zarytý ekolog a nezáleží Vám především na ochraně životního prostředí, to by pak dávalo smysl. Další věc je, že takové vozidlo bude velmi překombinované a troufnu si říct, že budete každou chvíli řešit nějaký problém. Pokud máte do takové přestavby přesto chuť a hybridní auto vlastníte, zkuste třeba 3-6 měsíců pozorovat a počítat najeté km na benzín a pak si proveďte kalkulaci návratnosti takové investice. Mám pocit, že si potom přestavbu rychle rozmyslíte :-)
 
zdenek zavadil10:18 10.08.2017
Dobrý den, řešili jste někdy lpg do hybridu? Pro soalovací motor? Třeba auris hybrid, yaris hybrid, jazz hybrid? Asi teoreticky by to mohlo jit.....
 
Mario10:11 08.08.2017
Dobrý den, mám Dacia Sandero s orginál LPG máte zkušenosti s odblokováním ŘJ ? nebo jiné řešení výměny ŘJ za jinou a následně servisovat. Děkuji Mario
 
Eda22:00 03.08.2017
Pane Martin,nechte si namontovat novou ridici jednotku lpg ,cca za 6000kc, a mate klid. Stejne vas to nemine,pa Eda
Ono to vždy není tak jednoduché, u firemních zástaveb se občas musí měnit s ŘJ i vstřikovací LPG lišta s kabeláží, což je investice větší. Zůstane Vám tam kromě ostatních komponentů starý reduktor, který už má své nejlepší také za sebou. Takže buď postupně obnovujete typ systému, který byste si v ČR třeba vůbec nenechal namontovat (některý z holanských, nebo BRC, apod) a ve finále Vás to v horizontu např. 2 let vyjde na stejné a mnohdy i větší peníze, než kompletní jednorázová předělávka "předku". Chce to vždy dobrou rozvahu v začátku. Krásný den, J. Čadková
 
luboš černý14:46 02.08.2017
prosím o cenu přestavby na mazda 6 rok 2004 2.0. s nádrží do rezervy děkuji
Dobrý den, v tomto případě systém LANDIRENZO s externím podtlakovým přimazáváním. 24 990 + 1 500 = 26 490,- Kč. Uvedená částka je kompletní vč. toroidní nádrže do objemu 52 l, zápisu do TP (legalizace), DPH. Krásný den :), J. Čadková
 
Daniel12:31 19.07.2017
dobry den mam na vas dotaz.mam f.focus r.v.2002 1.6 74kw.lpg sekvecni magic 2.Jaky je vhodny katalyzator do vyfuku,diky za odpoved.
Dobrý den, výběr katalyzátoru se řídí tím, zda je vhodný pro typ vozidla bez ohledu na LPG. Hezký den, J. Čadková
 
Robert09:13 19.07.2017
Martin: No za zkoušku nic nedáte... ale moc bych se divil, kdyby na protokolech od německé STK byly tyto kódy uvedeny. Spíše by měl efekt postup, který navrhuje pí. Čadková, tzn. oslovit firmu, která prováděla zástavbu LPG - pokud je z nějakých dokumentů zřejmé, která to byla. Německé firmy mívají v tomto ohledu férový a vstřícný přístup a velmi pravděpodobně Vám kódy sdělí, jediný problém bude dobrat se k té konkrétní firmě, která přestavbu dělala a poté k přesné identifikaci Vašeho LPG zařízení.. každopádně přeji hodně štěstí ať se podaří rychle vyřešit.
 
Martin14:01 18.07.2017
Moc děkuji za odpověď. Autorizovaný servis se do jednotky bohužel také nedostane. K autu jsme při koupi dostali protokoly o dvou technických prohlídkách v Německu, v nich jsou vypsány nějaké čtyřmístné a jeden třímístný kód (Em.-schl.-Nr. a Schlüssel Nr.2,3) Mohlo by se jednat o kódy k jednotce?
Dobrý den, měli jsme tu také případ, kdy si majitel vozidla vyžádal kód přímo u firmy, která zástavbu prováděla. Koupili si k tomu také SW a připojovací kabel. Vždy, když přijedou na seřízení, používáme tyto dodané komponenty. Zda byste byl stejně úspěšný, nedokáži odhadnout. Krásný den, J. Čadková Jen dodám, že šlo o dovoz z Itálie a když to šlo tam... :)
 
Robert12:06 18.07.2017
pokud je zablokovaná ŘJ, jedná se pravděpodobně o "tovární" přestavbu Mitsubishi (případně dodatečnou přestavbu prodejce Mitsubishi) a nikdo jiný se s ŘJ nespojí. bez kódu je to prakticky nemožné. Je možné vyzkoušet nějaké kombinace jako 123456 nebo 1111 případně admin apod, ale málokdy to vede k žádoucímu výsledku. Je možné požádat místní autorizovaný servis Mitsubishi, zda nebude umět se s ŘJ spojit, pokud ne, nezbývá než výměna ŘJ za jinou spolu s elektroinstalací. Nebo jezdit a jezdit dokud nenastane nějaká fatální závada která provoz na LPG znemožní. Pak dle aktuálního stavu vozidla zvážit, zda se vyplatí drahá přestavba systému, případně ježdění pouze na benzín nebo prodej vozidla....
 
Martin11:50 18.07.2017
Dobrý den, z Německa jsme koupili Mitsubishi Space Star s LPG od Lovata. Má však zablokovanou řídící jednotku, nemůžeme ho servisovat. Zatím nám nikde nedokázali pomoci, a to ani ve Strakonicích, kde Lovata dělají... Je nějaká možnost, jak se do řídící jednotky dostat? Děkuji za odpověď
 
Venda18:59 10.07.2017
Zdravím mám AG systém LPG na vozidle Citroen Xsara Break 1,6 a chtěl bych vědět zda vše správně funguje jak má.Co mě prosím doporučíte,upozornuji že v této věci nejsem znalý.Děkuji za informaci.Venda
Dobrý den, zašlete, prosím, na naši e-mailovou adresu fotky motorového prostoru a řídící jednotky LPG, „podíváme se“ na systém alespoň tímto způsobem, pak napíšeme :). Krásný den, J. Čadková
 
Robert08:05 26.06.2017
..ještě bych snad dodal to, že není ani vhodné brát benzínu plnou nádrž (pokud jezdíte na LPG). Dle mé zkušenosti je optimální množství mezi 1/2 a 1/4 a benzín je dobré pravidelně doplňovat čerstvým benzínem, zpomalí se tím degenerace starého. To je jeden důvod proč nebrat plnou a druhý důvod je, že při vyšší hladině BA přijde těsnění u čerpadla do styku s benzínem mnohem častěji než při hladině nižší a pokud je choulostivé na E85, velmi se tím urychlí jeho degenerace a rozpad. Proč nemít hladinu BA nižší než 1/4 je asi zřejmé, čerpadlo se dostatečně nechladí a po delším provozu v tomto režimu odejde. Kritický je provoz s tzv. "hladovým okem", pokud se takto jezdí čerpadlo odchází velmi brzy...
 
Pavel Marek17:10 23.06.2017
Díky za rady ohledně palivového čerpadla, určitě budu častěji měnit palivový filtr a snad se interval poškození čerpadla prodlouží. Moje auto je ještě v záruce tak obě výměny proběhly zdarma, ale co dál, jedna výměna = 11,- tisíc, potom montáž LPG ztrácí výhody a úspory. Kolegovi z práce odešlo na Oplu v zahraničí a tak se mu to ještě prodražilo. Škoda, že pan Čadek nepřidal nějakou radu. Děkuji Pavel.
Dobrý den, k předešlým příspěvkům není prakticky co dodat, chemické složení současných benzínů neovlivníme. I když jezdíme na LPG, je důležité hlídat si dostatečné množství B a měnit filtr, ale vše máte opravdu dobře vysvětleno v předchozích příspěvcích. Mně osobně vadí, že i v případech, kdy by stačilo nahradit špatné těsnění novým kusem, neuspějete, protože těsnění nebo hadička zkrátka nejsou jako samostatný náhradní kus k dispozici, takže Vám nezbude, než vyměnit celé (byť jinak stále funkční) čerpadlo. Z mého pohledu však toto poškození s provozem na LPG přímo nesouvisí. Hezký den, J. Čadková
 
Lukáš15:18 23.06.2017
ne neexperimentoval. Ano i biosložka to může způsobovat, bohužel. Proto od jisté doby beru N98, tam by ji nemělo být tolik. Šťastnou cestu...
 
Robert14:46 23.06.2017
@Lukáš: to co píšete se mi stalo také, když jsem experimentoval s palivem E85. totálně se mi rozpadlo, rozdrolilo těsnění u čerpadla, zbytky - kusy napadaly dolů a odešlo mi teda jen čerpadlo. myslím, že za to může povinná biosložka v benzínu, pokud jste tedy neexperimentoval jako já a nelil E85 záměrně. povinné přimíchávání biosložky do paliva považuji za lumpárnu, velmi jemně řečeno
 
Lukáš13:57 23.06.2017
není to tak dávno, co jsem na své fábii II 1.4 řešil to samé, palivové čerpadlo odešlo po 85tkm, z toho 65tkm na plyn. Příčinou bylo zpuchřelé těsnění kolem palivového čerpadla, které se rozdrolilo, spadlo do nádrže a v benzinu doslova rozpustilo na neidetifikovatelnou emulzi, která prošla 5let neměněným pal.filtrem(cca 60tkm), zničilo to pal.čerpadlo a 2vstřiky, škoda 14tis. Nenaděláte nic, špatný materiál těsnění z výroby, benzin beru pořád stejný a občas N98 (ponaučení pro mě-vyměnit pal.filt alespoň přes rok)
 
Radim16:53 22.06.2017
Mám Fabii III a LPG jsem namontoval hned u nového vozu po najetí 2000km a nedávno mi odešlo také palivové čerpadlo. Měl jsem najeto pouze 35000km. Začalo být pěkně hlučné a naštěstí se to řešilo v rámci reklamace ve Škodovce. Samozřejmě nedokáži říct, jestli to byl vadný kousek a nebo jestli to byl následek provozu na LPG.
 
Pavel11:43 22.06.2017
Dobrý den, nepřidje vám matoucí uvádět cenu na světelné tabuli jako 12,90 Kč, když neplatí pro všechny? Zavání to klamavou reklamou.
 
Robert07:47 22.06.2017
Pane Marku, myslím, že pan Josef uhodil hřebíček na hlavičku. Pokud se z nějakého důvodu nevymění palivový filtr, který by se měl měnit cca po 50 kkm (delší interval považuji za rizikový), můžou se čerpadla měnit jako na běžícím páse. Pokud je filtr zanesený usazeninami třeba po 150 kkm, je velmi málo propustný a čerpadlo vyvíjí daleko větší tlak než u nového filtru. Je otázka jak dlouho to vydrží. Někde je palivový filtr umístěn opravdu velmi nešikovně, takže je problém se k němu dostat, nicméně je to nutné. Pokud někdo tvrdí,že u LPG je to jedno, protože nejezdím na benzín ale na LPG, není to pravda. Čerpadlo,jak jste sám zjistil, se točí stále a je jedno,zda benzín pouze cirkuluje anebo se spaluje. Možnost odpojení palivového čerpadla při provozu na LPG zde je, ale za cenu uživatelského diskomfortu. Při přepnutí z LPG zpět na benzín trvá čerpadlu 2-3 vteřiny, než naběhne plný tlak a po tuto dobu auto neakceleruje, dusí se a na akcelerační pedál prakticky nereaguje. V některých případech může i zhasnout motor (na volnoběh).Pokud se to stane při rozjezdu z křižovatky při dopravní špičce případně při předjíždění, umíte si domyslet následky. Další věc je, pokud máte aktivovaný přístřik benzínu při provozu na LPG, tak ten by za těchto okolností nefungoval. Jinak úprava to není vůbec složitá, stačí relé a čtyři kabely. Práce pro znalého člověka tak na hodinu. Člověk který se trochu vyzná v elektrice by to měl zvládnout bez problémů.
 
Josef22:26 21.06.2017
Pane Marek a menite i palivovy filtr?