Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Vlastik22:03 01.03.2017
Dobrý den, chtěl bych předělat na LPG OPEL Meriva 1,4 Turbo 88KW, r.v.2011. Je to prosím možné? Kolik by orientačně přestavba stála ? Díky
Dobrý den, možné to je :). Systém LANDIRENZO, cena 24990,-. Cena vč. DPH a nádrže do vel. 52 l. Momentálně máme slevu, takže od výše uvedeného odečtěte 1000,- Kč :). Hezký den, J. Čadková
 
Ondra23:01 26.02.2017
Dobrý den, mám Š. ROOMSTER. Parametry: typ motoru: CGGB, 63 kW, objem 1 390 cm3, směrnice EHS/ES č.: 630/2012J, do provozu od 7/2015,(koupen jako nový, skladový vůz v r. 2015), najeto 25 000 km (do nedávna jsem souběžně provozoval Fábii na LPG k plné spokojenosti - bylo tam BRC P+ D - i přes vysoký nájezd bez problémů - pouze výměna reduktoru kvůli membráně za 2200 Kč.). Nádrž místo rezervy. Roční nájezd předpokládám 26 000 km. Byl bych také rád, aby zařízení umělo při vyšších otáčkách, cca 4000 otáček, přístřik benzinu z důvodu menšího opotřebení motoru. Prosím o Váš návrh systému – např. BRC SQ 24 nebo SQ 32, Landi Renzo, Lovato, Zavoli, Viale. Můžete mi udělat nabídku? Děkuji předem za odpověď Ondra
Dobrý den, doporučujeme systém LANDIRENZO s podtlakovým přimazáváním ke každému válci. Je to velmi kvalitní systém, rychlé LPG lišty, nastavitelný přívstřik benzínu. Cena: 24990 + 1500 =26 490,-. V ceně je toroidní nádrž do 52 l. V současné době je platná akce – sleva 1000,- Kč, tudíž celková cena za montáž je 25 490,- Kč. Hezký den :) , J. Čadková
 
Ondřej14:13 22.02.2017
Zdravím, jak velký venkovní toroid by jste doporučil Zafira 1.8 - 92kW r.v.03 Popřípadě typ systému. Díky Ondřej
Dobrý den, systém Lovato, spodní toroid 630/220. Hezký den, J. Čadková
 
Robert13:33 20.02.2017
do S-maxu se obvykle dává válcová nádrž,bohužel zabere nějaké místo v kufru,ale těžko to vyřešit jinak když není místo na rezervu...
 
Bob11:18 20.02.2017
Rozhoduji se koupě Ford S max -motor 2.0 ,nebo 2.5 benzin...máte s timto vozem zkušenost ....kam se dá nádrž toroidni když nemá auto rezervu ....
Dobrý den, lepší volbou by byl 2,5 l. Zavazadlový prostor doměříme a vyberete si z možných variant. Hezký den, J. Čadková
 
Igor09:15 17.02.2017
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli LOVATO používá reduktory a vstřikovače polských výrobců.
Dobrý den, výrobce LOVATO nepoužívá žádné díly polských výrobců. Macháč D. technik
 
Pavel17:23 15.02.2017
Dobrý den, zajímala by mne možnost přestavby auta Fiat Bravo rv. 2008, 1,4 turbo, 110 kw. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, tyto vozy se běžně přestavují. Doporučujeme systém LANDIRENZO bez externího přimazávání. Cena 24990,- (v ceně toroidní nádrž do vel. 52 l, včetně DPH). Pokud bychom stihli termín ještě v únoru, odečítá se 1000,- Kč - sleva :). Hezký den, J. Čadková
 
Robert10:18 14.02.2017
@ Michal: než začneš řešit seřizování systému apod,zkus mrknout na zapalovací svíčky,zda tam jsou ty co tam mají být nebo nemají moc najeto (interval výměny na LPG ca 20000 km).Předepsané jsou pro tvoji felicii Brisk DR15TC, NGK BKUR5ET-10 nebo Champion RC89PYC. Někdy jsou třeba Brisk bezdůvodně problematické hned od začátku a s jinými to jezdí OK. Obecně jsou pro LPG vhodnější jednobodové svíčky.Já sám mám výborné zkušenosti s Denso K20PRU (nebo Q20PRU), někdo doporučuje Q22PRU-11. Chce to vyzkoušet,nové svíčky nejsou až tak drahé a vždy se dají použít později. Co se týče systému,do felicie bych určitě dal raději podtlak,tzn. levnější systém s centrálním směšovačem.Dražší sekvenční systém je dle mého zbytečný luxus a z hlediska ekonomiky provozu méně výhodný s mnohem delší návratností investice.Doporučil bych tedy systém který nabízí paní Čadková za 12990 Kč.
 
Robert08:27 14.02.2017
Michale, jsou v podstatě dvě možnosti. A to návštěva u plynaře,trvat na sepsání předávacího protokolu a požadovat odstranění závady. Pokud se ani po druhé návštěvě nepodaří problém odstranit,máš nárok na demontáž systému a vrácení peněz.Je třeba to mít písemně podloženo předávacími protokoly,aby bylo doložitelné,že firma opravdu problém řešila a nevyřešila. Ve většině případů to ale nejde takto jednoduše,firma bohužel hraje přesilovku a ty jsi proti ní ve značné nevýhodě.Takže řešit pouze přes právníka,což obnáší peníze, starosti a mnoho času navíc. Druhá možnost je přiznat si,žes vybral neumětely a na záruku to s nimi nedopadne,zjistit si reference o dalších firmách, které přestavby provádějí (jedna dobrá je na Praze 9 ve Vysočanech) a problém vyřešit s firmou která své práci rozumí. Felicie by nemusela být tak složitá na seřízení,možná ale bude nutné vyměnit některé díly, které jsou společné pro benzínový i plynový pohon,např. lambda sonda. Hodně by pomohlo nahlédnout do paměti závad VAGem. Co se týká přestavby druhé felicie, opravdu pečlivě zvaž,komu auto svěříš,nejnižší cena nemusí být v konečném důsledku ta největší výhra. Projdi si různá fóra, promluv si s lidmi, kteří přestavěnou felicii mají, jaké mají zkušenosti se servisem apod. Přeji šťastnou ruku u výběru..
 
marek107:53 14.02.2017
Zdravim plynare, mam na Felicii stejne motorizace obdobny problem jako Michal. System Elpigas z r.2011.Co poradit?
 
Michal17:10 13.02.2017
Dobrý den, mám škoda Felicia 1.3 Mpi 40 Kw R.V. 2000 rok a pul po montáži LPG Magic 3 po přestavbě jsem byl velmi rozladěn přístupem mechaniků neustále jsem měl potíže s vozem nedostatečný výkon chcípaní motoru na lpg auto zničeho nic začlo spomalovat a s těží na rovině jelo 50 a kdo ví jestli a další problémy nakonec se to vyřešilo asi už 10 návštěvou a seřizováním. Do dnes mi občas při dojižděni na semafor a vyřazení kvaltu poklesnou natolik otáčky že motor chcípne. Cím to je? když sem to řešil s firmou co mě dělala lpg viz: http://www.lpg-auto.cz/ tak mi řekly že závadu neoběvily a že je to v pořádku že není co seřizovat jak toto řešit? Občas to dělá do dnes. Mam ještě jednu Feldu 1.3 Mpi 50Kw R.V. 1999 s najezdem jen 53.000 km a chci do ní nechat udělat Lpg Co mi prosím doporučíte jakou značku, co nějaké ty přímazy benzínu, ochrana ventilu sedel a také proč a z jakého důvodu konkretné toto se doporučuje a co se naopak nedoporučuje? Někdo mi ten přímaz doporučuje jiní zase že ne že jeto absolutně zbytečné co je na tom pravdy? Konkrétně Mi jde o porovnaní Magic 3, Magic 4 a Lovato jinak. Chci se vyhnout případným již víše zmíněným problémům. Děkuji
Dobrý den, české systémy Magic nemontujeme ani neservisujeme, nemáme s nimi dobré zkušenosti. Proto Vám v tomto ohledu bohužel neporadíme. Co se týče montáže, jsou dvě možnosti: systém STAG a to "jednodušší varianta" v cenové relaci 12 990,-/14 500,- (bez nebo s ukazatelem paliva), případně "složitější systém" STAGU za 19 990,-. Lovato bychom do tohoto vozu nedávali (je vhodné pro novější typy sekvenčního vstřikování). K přimazávání: maže a chladí ventilová sedla a v některých vozech má své opodstatnění, do Vašeho vozu se nedává, není třeba. Hezký den, J. Čadková
 
Michal Jedlička09:59 13.02.2017
Dobrý den! Na jakou částku by, prosím, vyšla přestavba na LPG u vozu Audi 80, typ B4, rok výroby 1992, kod motoru ABT, objem 1984 ccm, 66 kW, toroid co největšího objemu, plnicí hrdlo pod víčko? Doporučil byste montáž "přímazu" ventilů? Děkuji za odpověď! Jedlička
Dobrý den, u tohoto vozu existuje několik variant motoru. S ohledem na tuto skutečnost se samozřejmě liší typ systému, který bychom Vám doporučili. Pokud budete mít možnost, zastavte se u nás na firmě, bez objednání, PO-PÁ 7-15 hod, mechanici auto prohlédnou a pak Vám můžeme navrhnout nejvhodnější systém (ev. nutnost přímazu), velikost nádrže a zjistíme také možnost umístění plnícího hrdla k benzínu. Hezký den, J. Čadková
 
Lukáš15:29 08.02.2017
Zdravím. Motor 1.8T v O1 RS, chip ze 132kw na 154kw, tlak turba 1,2baru, jednotka Elpigaz co umi přivstřik benzinu, nevim ted jak se jmenuje, vstřikovače valtek t30, reduktor Elpigaz Vega-i. Montáž v roce 2011. Reduktor ma nejeto asi 90 tis. km. Pokud by se měnil reduktor že už má odslouženo, jaký doporučujete. Stejný nebo jiný, lepší? Díky.
Dobrý den, pokud Vám po přečipování funguje původní reduktor, lze použít znovu. Pokud se rozhodnete pro jinou značku, pak musíte rozhodně zohlednit kW po přečipování. Hezký den, J. Čadková
 
S.Král13:44 08.02.2017
Dobrý den, ve vozidle Mitsubishi Outlander 2.4i 125KW, rok 2011 mám od výroby zapalovací svíčky NGK DIFR5C11 - mělo by jít o platinové, ve 12 tis. KM montáž LPG nyní stav KM 56tis. Uvedené zap. svíčky dle ser. manuálu mají předepsanou výměnu v 90 tis. KM. Čeká mě cesta do Alp, chci se zeptat na Vaše zkušenosti, kdy ( v kolika tis.KM) by jste mi doporučily výměnu zap. svíček ? Děkuji Král
Dobrý den, výměna zap.svíček u LPG je doporučena po cca 30.000km. Macháč D. technik
 
Petr Vágner11:18 08.02.2017
Dobrý den,prosím o odpověd v jakých intervalech se musí provádět periodické zkoušky,generální revize,popř. výměna tlakových nádob CNG z výroby Iveco Turbo Daily. Díky
Dobrý den, revize - kontrola těsnosti 1x ročně. Tlakové nádoby při instalaci CNG z výroby mají životnost 20 let, pak se musí měnit za nové. Hezký den, J. Čadková
 
Jan S.10:12 06.02.2017
Dobrý den. Na stránkách uvádíte cenu plynu 13,20, ale v sobotu jsem bral za 13,60. Bylo by asi dobré si to opravit. Díky
Dobrý den, máte pravdu, teď jsme zdražovali, opraveno, omluva, díky za upozornění! :). Hezký den, J. Č.
 
MilanA16:08 05.02.2017
Dobrý den. Je možné u vás udělat LPG na Škoda Superb II 3.6FSI 191kw kod motoru CDV? Díky.
Dobrý den, do vozidla Škoda Superb s kodem motoru CVD lze namontovat LPG se systémem Landirenzo Macháč Daniel technik
 
Jan Kalina07:38 04.02.2017
Dobrý den,vlastním škoda Octavie 1,6 75 kW, motor BFQ, r.v. 2007, LPG Stag. Jaké by jste mi doporučili zapalovací svíčky ? S díky Kalina
Dobrý den, do tohoto typu vozidla montujeme svíčky BOSCH 0242240653 za cenu 234 Kč kus.. Macháč D. technik
 
PaulofWoCC06:45 04.02.2017
Ohledně systémů LPG bych si dovolil vnést diskuzi nad "zavrhovanými" a "obdivovanými" systémy. Systémů LPG samozřejmě jsou stovky. Většina jich je kopie něčeho nebo kopie kopie používající stále ty samé typy reduktorů a vstřikovačů (někdy se z kopie systému stává spíše originál). V dnešní době si netroufám říct, že při použití stejného typu vstřikovačů - např. Keihin, je lepší LPG sada Prins(VSI) nebo BRC(SQ) nebo AC Gaz(Stag). Samozřejmě jsou rozdíly v reduktorech, vstřikovačích i v software jednotek. Posléze samozřejmě počet oprávněných reklamací způsobených chybnou fcí komponentů. Poté jak tu již uvedl "Robert" je rozdíl využití vozidla a paliva - nekvalitní či špinavé LPG, styl a využití jízd vozidla. Ve finále totiž může být: BMW 330+Stag+Hana2000 najeto 100tisKM bez závad. Vychytání much na zakoupené BMW X5 (4,8l)+Magic3 ke spokojenosti zákazníka (byť s pomocí SW). Takže některé systémy lze nakombinovat a zvýšit tedy jejich "range". O otázce nejnižší ceny tu může být řeč pouze pokud o tom zákazník ví a je obeznámen s danným stavem věci (a taky to nejlevnější mu může posloužit). Nicméně "podřezávání" cen k nalákání zákazníka, nejlevnější sada za cenu oblbnutí zákazníka.....to není čistá hra, o tom se nemá cenu bavit...
 
Karel09:16 02.02.2017
Dobrý den, dobrý den, můžete mi poradit, zda je vhodná přestavba u Hyundai accent, 1.4 r.v. 2007 sedan, větší objem nádrže a jaké přimazávání.