Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Martin07:59 23.04.2014
Pro Kindra , a záruku davaji jen tak na 7 let když je to tak spatne s tou vyrobou a original zastavby , proc tem lidem kecate pane , skodavka vam da kolik let , nekdy ty rozhovory trochu nechapu .
 
Laik22:15 22.04.2014
Dobrý den. Může se poškodit system LPG, když obsluha čerpací stanice při tankování LPG tlačí plyn do už naplněné nádrže " natvrdo " přes ventil? Většinou tím obsluha sleduje zaokrouhlení konečné částky k zaplacení. Dneska mně narval do nádrže asi o dva litry plynu navíc, ale ten zvuk ventilu při tom mě trochu vadí. Díky za odpověď.
Nemůže se poškodit, přetlačují, protože mají všude provizi z litrů. Čadek
 
aleš Kindra21:24 22.04.2014
Robi1412 nekupuj Hyundai ale ani KIA na LPG. Ty motory ze Žiliny 1,4 a 1,6 vydrží max 100.000 i s přístřikem a aditivací. Pak nemají tlaky. Nejjednoduší je jít do okty 1,6 8V.
 
slanar19:23 22.04.2014
Filtry byly měněny u Vás
Tak znovu přeladit a znovu zkontrolovat svíčky a zapalovací modul a ostatní věci . Čadek
 
Tomáš19:13 22.04.2014
Dobrý den. Měl bych dotázek. Při cestě z Prahy na Vsetín (4 dospělí), mně začalo u Felicie mpi 1998 u Brna auto vynechávat, nemohl jsem udržet otáčky a na benzinku jsem dojížděl na dvojku. Nechal jsem auto odpočinout otevřel jsem topení a naplno jsem topil, pak jsem bez problému dojel. Zjistilo se, že nefunguje čidlo chladič, tak jsem ho vyměnil a i když je z pickupu favorita,ventilátor se roztočil...Ale při zpáteční cestě cca po 150km, auto zase přestalo jet, zase jsem otevřel topení, ale už to pomáhalo méně, nuceně jsem měl pět přestávek, pak už to i nešlo párkrát nastartovat a na jedničku plný plyn jsem jen jak šnek. Nic neteklo voda z nádržky neubyla,bez mastných skvrn, termostat téměř nový, vždy to začalo blbnoz při cca 80 st, ale voda byla vařící. Vím ,že by bylo užitečnějších více postřehů, ale jsem na tohle antitalent. Poradí nebo nasměruje někdo? Děkuju Tomáš
Na podobné dotazy odpovídám stejně. Zakašlete doktorovi do sluchátka a mám chřipku nebo rakovinu plic? Musíte udělat diagnostiku , přece, jinak to nejde, zázraky na dálku se nedělají, jestli někdo jo, já ne. Čadek
 
SLANAR18:10 22.04.2014
Zdravim mam prestavenou fabii 1,4 mpi 8v u Vas asi 4 roky najeto na lpg 50000 km spotreba 8 l lpg nyni sviti neustale lambda sonda spotreba 10 l lpg auto je line vcem je nejspis problem nove filtry oba dekuji slanar lambda sonda obcas problikne ale jinak sviti neustale
Dobrý den, příště ty filtry mě'nte u nás, po nich se musí auto seřídit,Čadek
 
Aleš Opravil11:56 22.04.2014
Dobrý Den pane Čadek,mám od vás ve Fábii 1,2HTP 51kw r.v.2009 namontován Elpigaz.Po tom co jsem začal brát pouze plyn u Flagy skončily problémy kvůli kterým jsem se musel ze Zlína stále vracet za vámi na seřízení.Poslední proběhlo minulý rok v červnu a od té doby najeto kolem 3tis.km.Teď začalo zlobit startování za studena,nastartuje až třeba napodruhé a kucká volnoběh než se auto zahřeje a přepne na plyn.Svíčky mám teď po výměně a zdejší servis mě odkazuje ať si zajedu tam kde mě dělali plyn i když se tohle děje než se auto zahřeje a přepne na plyn.Radíte mi ještě něco zkusit vyměnit nebo vás mám s problémem rovnou navštívit?Děkuji a s pozdravem Aleš Opravil
Dobrý den, taky říkáme, že drtivá většina problémů u lpg je způsobena nečistými plyny.Můžete mít zalepené benzinové vstřikovače. Neberte jiný benzin než 100 oktanový a to pouze na OMW, ten je nejlepší. Vemte 40 litrů a dejte do něj čistič benzinových vstřikovačů, je to malá ampulka na 40 l benzinu a stojí asi 150 Kč.Prodává ho Schell na každé pumpě. Vyjeďte benzin celý do 0, dejte opět 100 oktan a a ráno zkuste benz.start, pokud bude dobrý, tak OK, pokud ne, budeme muset přeladit plynovou řídící jednotku, kdykoliv 7 - 11 - 11,30 - 14. Plynu zdar, Čadek
 
Rob141219:25 21.04.2014
Dobrý den, uvažuji o koupi nového vozu Hyundai I30 s motorem 1,4 MPI CVVT 73.2 kW a LPG přímo z výroby. Zajímá mě, zda má někdo zkušenosti, životnost, servis. Jaký systém tam výrobce montuje? Nebo dodatečná přestavba na LPG? Děkuji Robert.
 
Miroslav23:48 20.04.2014
Dobry den, uvazuji o koupi Octavii 1,8 TSi, 118kW r.v. 2013, a chtel bych ji predelat na LPG. Kolik by stala prestavba a jaky system se do techto motoru pouziva? Jsem z Prahy, mate pobocku i v Praze? S pozdravem, Miroslav
Dobrý den, nemáme v Praze pobočku, pokud najdete na www.autolpg.cz, montáže FSi, TSi a GDi na LPG a bude tam Váš výkon, motorkod, tak to děláme, cena u nás 37 500 na Lovato , 38 500 na Landi Renzo. Čadek
 
Pavel10:13 19.04.2014
Dobrý den pane Čadek, ještě jednou ta Dacie-kamarád /taxi/ se neporadil a přivezl si starší Dacii s holanským systémem z holanska. Pokud nastanou problémy a nikdo mu to LPG nedá dohromady- kolik by stála přestavba na Lovato , za předpokladu že nádrž a rozvody popř.něco dalšího se použije z origo.holanského systému , Děkuji za info.
24 000 - 5 000 zadek/nádrž,plnění zůstane s trubkou 6 mm po předek. A to jen, pokud nemá kapalné vstřikování, pokud ano, musí se dát i jiná nádrž, takže buď 18 990 nebo 23 990, to jsou ceny s DPH. Mějte se príma a ať to kamarádovi vydrží co nejdéle, než to bude muset předělat. Čadek
 
sipka08:03 19.04.2014
Dobrý den, četl jsem že Dacia na lpg z výroby má upravenou hlavu motoru a ventily. Levněji ale vychází varianta koupit Dacii bez lpg a nechat si to dodatečně namontovat třeba u Vás. Mám však obavy z toho, že Dacia nedělá úpravy motoru (hlava, ventily) jen tak. Stačilo by tedy přimazávání ventilů?
Dobrý den, do Dacie Lovato nebo Landi Renzo a zapnout přístřik ve vyšších otáčkách. A ještě přidat Vap Saver na přimazávání sedel a ventilů. Buď u nás, nebo jiný servis a máte jistotu, že se Vám nikdo nebude vymlouvat na servis. Toto zařízení zde montuje 200 firem, možná víc a servisují to taky. Originály montáže lpg z výroby - velký problém se servisem. Holandské systemy zde nikdo neumí a nesevisuje. A oroginály z Italských komponentů můžou mít a hodně mají kodované řídící jednotky a nedostane se do nich ani autopordejce, který Vám auto s originální vestavbou lpg prodá. To je prostý fakt, akorát Vám to nikdo z nich nepřizná dopředu. 100% jistotu servisu máte jen u české dodatečné zástavby. Plynu zdar Čadek
 
PaulofWoCC18:03 18.04.2014
Pro Romana: Předpokládám že systém LR Omegas má diagnostickou zásuvku někde u ŘJ LPG. Ovšem ještě je nutno vědět jaký software je v jednotce obsažen a jestli jej někdo má. Pak by defakto neměl být problém dannou závadu najít.
 
PaulofWoCC17:59 18.04.2014
Pro Roberta: Co jste vypsal, máte pravdu. Komfort? Třeba vracení do BA na jakýkoliv problém. Např. předjíždíte a v tom momentě dojde LPG. Je to maličkost, která ve vhodný okamžik má velkou sílu. Střílení....je to "bubák", ovšem vžijte se do mé role montážníka. Udělám auto na klasiku - klasika ochudí směs nebo mechanický stav motoru, zapalování už má něco za sebou, může být "načaté". Vy ujedete 3tis KM, auto vám např. 2x střelí a poté se začne auto divně chovat na benzín, protože váha se z toho nevzpamatovala. Co uděláte vy? Dojedete mě řádně opepřit život. A to počítám pouze váhu, sem tam to odskáče airbox, semtam sací harmonika. Když vám tam dáme Stag, což doporučuju na starší vozy (máte na výběr i jiné typy filtrů i vstřikovačů), tak při poškození svíčky poznáte, že motor nějak divně kucká. Nehledě na to, že se ta závada hledá líp. Kolikrát můžu zkusit jestli jsou svíčky OK, jestli ještě střelí č nikoliv??? Klasika byla úžasná, píšu to tu podruhé. Ale její život vyhasl variabilním časováním ventilů, nástupem euro norem a EOBD. P. Čadek dělá sekvenci poměrně zalevno, opravdu vzhledem k úskalím......je to na zváženou. 1X za 15000km filtr za 200kč, (u lišty valtek30)jednou za cca 30000km čištění lišty za 700-2000kč. Za těch pár let jsem se už něčemu přiučil a vždy volím cestu nejmenšího zla.
 
Roman17:05 18.04.2014
Dobrý den, mám Dacia Sandero na LPG z výroby. Dokážete poskytnout LPG servis na tento vůz? Potřebuji údržbu, na volnoběch zdechne :(
Do Dacie, Když jste chtěl z výroby, tak se vším všudy i s jejich servisem. Tam můžou být kodované řídící jednotky benzinu. Čadek
 
Robert09:11 18.04.2014
pro PaulofWoCC: jasné,chápu,že klasika je pro montéry na takovém autě jisté riziko a že i z důvodu vyšší ceny a nákladnějšího následného servisu preferují sekvenci.To chápu a nikomu to nemám za zlé.Nejde mi ovšem do hlavy Vámi zmiňovaný vyšší komfort provozu.Klasiku mám na felicii a neumím si představit komfortnější a méně náročný systém:nastartuji, okamžitě po startu zvýšením otáček přepnu na LPG a jedu.Jediné co dělám je,že tankuji,po 40-50kkm vyměním filtr kapalného LPG a dejme tomu za 5 let/100 kkm membrány reduktoru.Sekvence oproti tomu navíc vyžaduje + filtr plynného LPG po 20 kkm,cca po 50 kkm repas lišty, vyšší choulostivost na nekvalitní LPG a celkově je složitější systém daleko náchylnější k poruchám nežli centrál.mix.Nehledě na vyšší náklady provozu např. v zimě,kdy sekvence přepíná až po 3-5 km;klasika ihned.Při krátkém pojíždění po městě v sekvenci nemám v zimě šanci vůbec LPG uplatnit.Nechci hanět sekvenci,pro někoho kdo jezdí dlouhé trasy v kuse má jistě svůj půvab,ale přesto bych si rád poslechl,v čem je sekvence oproti klasice komfortnější.
Dobrý den, rozdíl mezi klasickou zástavbou a sekvenčním vstřikováním je docela propastný (podobně jako klasická zástavba a karburátor) těžko zde popisovat byl by to takový román na pokračování. Felicie 1,3 na klasickou zástavbu funguje bezproblémově ale Felicie 1,6 a Octavie všechny již jedině na sekvent. Téměř všechny dřívější zástavby takových motorů se později stejně předělávaly z důvodu ne příliš dlouhé funkčnosti (nikoho nebaví takovéto motory na klasiku co 3měsíce přelaďovat atd.). S pozdravem Sobotka - technik
 
iva18:45 17.04.2014
dobry den,,,mam dotaz koupila jsem v italii ford fiesta 1.2 benzin a LPG bylo montovano primo u firmi ford ,,, chtela bych ho prihlasit zde v cr je to mozne ?? mam i c.o.c. list,,, je mozne ze mi ho zamitnou ?
Musíte to mít napsané v dovozovém TP, že tam byl plyn legálně namontovaný a v Italii schválený. Pak se udělá u nás dovozové emise LPG, Benzinu, revize a hotovo. Čadek
 
PaulofWoCC16:34 17.04.2014
Pro Robert: Co se týče Felicie 1,3 SPI i MPI, tak zde není problém klasika, ba naopak vstřikovací zařízení u 1,3MPi je trošku problém. Co se týče Felicia 1,6 a Octavia (jakákoliv) je "krok zpátky" to udělat v klasice, ať už je sání jakékoliv. Prvotně problém se zpětným zášlehem a jeho dopadech a druhá věc je komfort provozu...
Ano, jak jsem psal já, sekvent uděláme, klasiku jinde. Čadek
 
Kov ář13:42 17.04.2014
Dobry den, uvažuji o přestavbě na lpg chevrolet orlando 1.8 .Jaky doporučujete system ,aby dobře auto šlapalo .Četl jsem,že tento motor si s plynem moc nerozumí, mam z toho docela obavu motor ma najeto pouze 15000 km.Dale by mě zajimalo jaka bude spotřeba oproti benziu.Dekuji pěkny den.
Dobrý den, kdybyste si přečetl pár příspěvků níže, dočetl byste se, že Orlando i Cruze si s plynem - lpg - rozumí, ale že tam musíme dát jiné lišty. Takže cena je 23 990 za Lovato nebo 24 990 Landi Renzo, ty umí tato auta.a budete určitě spokojený. Ještě bych tam doporučil Valv Saver na přimazávání olejíčkem k sacím ventilům, s přesným dávkováním, to je rozdělovač. To je navíc 1450 Kč. A 1 000 je navíc za spodní toroid dole pod vozidlem. Plynu zdar, nechte to udělat od pořádné firmy. Tady na moravě od mé, od Fedora v Prostějově, nebo HV Gas Jičín. Spotřeba je velice podobná benzinové. Čadek
 
Robert08:31 17.04.2014
Zdravím,rád bych navázal na dotaz ohledně klasické zástavby s centrálním mixem do staré oct I s kovovým sáním. Měl jsem zato,že možnost klasické zástavby je právě odvozena od kovového sání,aby nedošlo při zpětném šlehu k roztrhnutí plastového sání.Je opravdu takový rozdíl v konstrukci motoru mezi felicií/prvními fábiemi s kovovým sáním (kde klasika bez problémů funguje) a oct I také s kovovým sáním? Protože časem také uvažuji o koupi podobného auta a preferuji kvůli nenáročnosti a jednoduchosti zástavbu s centrálním mixem,zajímá mě to. Případně poradíte nějaké podobně spolehlivé vozidlo stejného stáří a kategorie jako oct I, kde nemusí být sekvence a stačí centrální mix?Díky.
Dobrý den, je veliký rozdíl mezi Oktávií a starou Feklicií. Hlavně v čidlech, felicie nemá nic, Oktávie poměrně dost. Když střelí Oktávie, odejdou čidla, viděl jsem zlikvidované klapky , - s potenciometrem je poměrně dost drahá. Montovalo to HL Propan, dávali do prvních Oktávií, protože nebyly sekventy protišlehové klapky, ale malé průměry. Viděl jsem dvě místnosti plné zničených sání. Nikdy jsem toto nenechal ve své firmě dělat. Pak jsem taky nenechal dělat jiné věci. Bylo špičkové BRC ale jejich system Just ani Just Heavy jsem nikdy nenechal montovat. Ostatní firmy se s tím natrápili moc. Nedělal jsem hodně systemu a materiálů dalších,nebudu to zde jmenovat.Proto Vám klasiku do Oktávie neuděláme, jsou sekventy a buď si ho nechte udělat od nás, nebo klasiku, ale jinde. My montujeme pouze to o čem jsme přesvědčeni, že se nám nevrátí. Plynu zdar Čadek
 
RobertM19:01 16.04.2014
Pro TOM: mám stejný motor v jedničkové Octavii, můj známý plynař mě poradil platinové svíčky DR15YPP-1 a nelituji toho, jsou namontovány necelých 50000km a jsou v pohodě, silvery vydrží 20000km a jdou do kopru a vzhledem k složitosti výměny u mého motoru (demontáž sání nebo polámané ruce) jsou mnohem výhodnější. R.