Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Boris23:41 13.04.2014
Alfa Romeo 166 2ts opet rostrelene sani muzu v uterek prijet na kontrolu po poledni smrdi z teho plyn, asi nebude neco v poradku dekuji.
ano, Čadek
 
Lukáš11:50 13.04.2014
Dobrý den, Add1. Mám Š O1 1.8 20V 92kW. LPG tartariny etagas. Jedná se mi o svíčky. Jaké by jste mi doporučil pane Čadek? Nyní jezdím na Brisk DR15YS. V AGV mi doporučili, dali nějake Bosch, už nevím. Problém je v tom že mi jakékoliv svíčky nevydrží ani 10t km. Projevuje se to pak cukáním a střílením. Add2. Uvažuji o druhém autě a plynu. Chtěl by jsem co nejmladší kus Š O1 1.8 s turbem. A jde mi o to pokud seženu pěkné RS, je rozdíl v motáži LPG, jeho spolehlivosti a ceně o proti obyčejné 1.8 110kw. Děkuji Lukáš
Svíčky, nejlepší jsou NGK specielně na plyn, stojí cca 850 Kč/kus.Ty by mohli vydržet 45 000 km, my dáváme Brisk DR YS, postříbřené, a vydrží kolem 20 - 25 000 km. Cena za kus 100 Kč. I s výměnou. Rozdíl v ceně montáže u 1,8 turbo, nebo RS není, pokud vezmete Lovato, to je v nejmenší verzi na 120 kW, takže stejně se u nás neplatí příplatek za turbo. Pokud byste dával polský sekvent, ne Lovato, ano bude rozldílná cena asi o 2 000. Spolehlivost je dobrá u obou typů, Lovato navíc umí asi o 50 funkcí při ladění navíc.A jsou tam bezúdržbové lišty. Některá Lovata od nás mají víc jak 200 tis.km, a nic se nedělá s lištama.Valtekové lišty od Stagů by za ty km už měli 3 - 4x měněné pístky, cca kolem 1500Kč/za jednu výměnu. Čadek
 
Marek09:43 13.04.2014
Dobrý den, mám Fabii Combi 1,4 16V 74kW, r.2001, najeto cca 105tis. Chtěl bych přestavět na LPG vč. přimazávání VAP Saver. Náklady návratnosti počítají pouze s přestavbou a spotřebou vozu. Kolik udělá servis, revize a doplňování směsi pro přimazávání? Jak často je třeba doplňovat VSE? Může být tento typ motoru rizikový, (sání hliníkové)? Děkuji za odpověď.
Vap saver stojí 1 litr 500 Kč, vydrží cca na 10 000 km, u Fabie určitě.Revize 300 Kč ,1 x ročně.Rizikový není, sem se přece Vap Saver ani jiné přimazávání vůbec nedává. Pokud tedy najedete ročně 10 000 km, počítejte náklady na Vap Saver a na revizi 800Kč/10 000 km = 8 haléřů na 1 km náklady navíc.Po 20 000 oba filtry + seřízení 1045Kč /20 000 km = 5 haléřů na 1 km opět navíc. Plynu zdar i těm málo odvážným. Čadek
 
Jaroslav19:09 12.04.2014
Ještě mám jeden dotas prosím,je přístřik benzínu lepší než přímaz a je levnější na provoz? Jaroslav.Děkuji
To jsou dvě rozdílné věci, benz.přístřik se zapíná nad určité otáčky a přímazávání jede stále. Dává se na krizová auta oboje. Zde bych to dal. ˇˇCadek
 
Jaroslav18:17 12.04.2014
Dobrý den,mám Nissan Note 1.4. 65Kw r.v.2012 najeto 23000Km.Rád bych mu dal LPG,můžete mi poradit?Já se orientoval v holandském systému Prins za 26000Kč,nebo SGI nejnovější systém s membránovými vstřikovači za 32000Kč i s přímazem.Ptal jsem i na ceny servisů.Každych 10000,nebo 1 rok revize,výměny plyn.filtru,seřízení a přímaz 1400Kč,po 50000Km vyměna kap.filtru.Zdá se mi četnost servisů až neadekvátní a dost drahá.Já najedu 23000Km,téměř 3000Kč ročně se mi zdá hodně.Můžete mi prosím zdělit,jestli máte servis v Praze,nebo Ustí nad Labem.Děkuji Jaroslav
Dobrý den, servis v Praze nemáme, dejte si tam Lovato, máme montáže, které na toto najeli více než 200 tis.km, dodnes se tam neměnilo skoro nic, lišty,filtry,prostě nic. Mějte se Čadek
 
Radim H.20:52 10.04.2014
Dobrý den. Dá se bez problémů přestavět na lpg motor 1,2 Tce,85kW od Renaultu ? Děkuji za odpověd
Dobrý den, motor lze přestavět na LPG pokud máte kód motoru H5F nebo HSF a vzhledem k tomu že se jedná o přmovstřikový motor který lze přestavět pouze na systém Landi-Renzo tak cena přestavby je 38.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michal19:10 09.04.2014
Děkuji za odpověď. A ještě se zeptám - proč se tedy u CNG uvádí ztráta výkonu 5-10% a u LPG je téměř zanedbatelná? U obou systémů jde do motoru plyn v plynné fázi, CNG má tedy jiné složení než LPG v plynné fázi, což tolik ovlivňuje výkon? Děkuji
CNG je zemní plyn stejný jako jde ke sporáku LPG propan-butan neboli zkapalněné ropné plyny. Tedy je to zcela jiné palivo a srovnávat se moc nedají. S pozdravem Sobotka - technik Jiná oktanová čísla atd. Čadek
 
Michal13:07 09.04.2014
Dobrý den, měl bych dotaz. Dříve v dobách Favoritů a Felicií se říkalo, že při provozu na LPG se sníží výkon motoru o cca 10%. Platí tato hodnota i dnes při dnešní kvalitě LPG systémů a jejich elektroniky, případně máte nějakou zkušenost svoji, případně některého ze svých zákazníků, podloženou i grafem z brzdy (benzín vs LPG)? Děkuji
Karburátory to skutečně tak měli, dnes u sekvenčního vstřiku se udává ztráta na výkonu 0,5%. Protokol z brzdy jsem viděl. Čadek
 
Kroupa09:11 09.04.2014
Dobrý den, chtěl bych si u Vás předělat auto na LPG. Jedná se o VW Passat 1.8 T r.v. 1998. Prosil bych Vás o orientační cenu a je-li možné auto na plyn předělat. Děkuji za odpověď. S pozdravem Kroupa.
Dobrý den, vozidlo lze bez problémů předělat. Ceny Stag 19.990,- Lovato 23.990,- Landi-Renzo EVO 24.990,-. Doporučuji systém Lovato nejlepší poměr cena/výkon/spolehlivost. S pozdravem Sobotka - technik
 
Dušan09:08 09.04.2014
Dobrý den, mám dotaz, jaké svíčky použít na KIA CEED, r.v.2009 ? Děkuji Vám za odpověď, Dušan
Dobrý den, to je velká otázka když nepíšete jaký máte motor ale můžete použít i originál. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radovan15:00 08.04.2014
Dobry den,p.Cadek chtel bych se zeptat od jakych dodavatelu berete LPG.V patek jsem tankoval u vas na cs ve Znojme a kvalita plynu se vyrazne zhorsila.Nebude to mit vliv na technicky stav vozidla a na dozivotni zaruku kde pisete ze se nevztahuje na závady způsobené použitím nečistého ???? Dekuji za odpoved
Mám stále stejné dodavatele, nemám hlášení zhoršení kvality od žádné čs, pokud jste nespkojený berte jinde. A jak jste přišel na zhoršenou kvalitu? Nechal jste si udělat test? Já mám test od každé dodávky. Čadek
 
Marek13:41 08.04.2014
pro David Lanča: Dobrý den, řeším úplně to samé na mojí felicii, po 1-3 tisících km začínala vždy hrozně cukat. Vyzkoušel jsem 4 druhy svíček včetně těch na LPG a přestalo to až s tříbodovýma briskama. Jsou to ty ze stejné řady jako obyčejné, ale se třema kontaktama. Ty jsem teď měnil za nové, zkraje to několikrát cuklo, ale teď už se to neprojevuje vůbec. Samozřejmě, nejdříve vyměnit palec a víčko rozdělovače a kabely.
 
Jsosef Novák12:17 08.04.2014
Dovolím si navázat na dotaz pana Lišky... ohledně VAP SAVER. Ani mě se nikde nepodařilo nalézt značku uvedenou ve Vašich testech jako nejlepší. Volal jsem do AGC , pouze neurčité odpovědi. Lze najít a existuje Flash Lube, JLM, Gaslube od ERC, přípravek od Luqi Moly a určitě další. Co je tedy VAP Saver? Zřejmě to bylo nějaké slengové označení, ale nejlepšího přípravku, rád bych si ho zakoupil. Prosím nejlépe o odkaz.
Dobrý den, výsledky testů na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Ochrana ventilů VSE > dole na stránce PROTOKOLY. Nebo můžete zkusit přímo výrobce renomovanou italskou společnost http://www.serbatoigpl.com/vap-saver/ . S pozdravem Sobotka - technik
 
Tom D.12:50 07.04.2014
Dobrý den. Mám Citroen C3 Picasso, 1,4 VTI, 2013. Přemýšlím o přestavbě. Buď LPG nebo E85. Ale E85 mi tak výhodný nepřijde (vyšší cena paliva/vyšší spotřeba). Doporučil byste LPG nebo E85? Pokud LPG, je u těchto motorů potřeba přimazávání? Co ukazatel benzínu? Někde jsem četl, že je s ním potíž a pořád upozorňuje na prázdnou nádrž, i když není. Děkuji.
Dobrý den, u LPG jsou výrazně nižší provozní náklady, já mám na firemních autech lpg, přimazávání bych tam dal.Ukazatel benzinu buď je dobrý, nebo se dodatečně dodělá emulátor benzinu za 1 800 Kč. Ale to až je skutečně potřeba a ne hned při montáži. Čadek
 
David Lanča11:10 07.04.2014
Dobrý den, mám Felicii 1,3 BMM 50kW (montáž LPG od Vás v 1/2012 STAG) a mám dlouhodobě problémy s cukáním auta. K cukání, dojde ale vždy až tak po 15-20km jízdy, za studena nikdy. Na benzín ale k tomuto cukání nedochází vůbec. Původně jsem měl zato, že je problém ve svíčkách, protože vždy po jejich výměně cukání úplně přestane. Podivné ale je, že po cca 1000-3000 km od výměny svíček se problém opakuje znovu a auto začne na plyn znovu cukat. Už jsem vystřídal spoustu svíček (Brisk silver, obyč. Brisk, Denso, Bosch super plus), ale je to vždy stejné. Kabely už jsem pochopitelně také měnil. Rozdělovač mi můj automechanik také kontroloval a čistil. Nevím, jestli to může mít souvislost, ale kdysi jsem měl problém s lambdou. I když jsem ji pak vyměnil 2x za novou tak vydržela jen krátce a pak zase auto jezdilo natolik špatně, že jste mi u Vás museli odmontovat krokový motorek a dali jste mi tam škrtící šroub, čímž se lambda samozřejmě vyřadila z provozu. Vypadá to, že zatím neznámá příčina mým problémů likviduje po krátkém čase jak svíčky tak lambdu. Děkuji za radu. S pozdravem David Lanča
Pane , dovezte to a nechte mi to zde na den, dva, najdeme určitě. 'Cadek
 
michal r.19:14 06.04.2014
Dobry den, mam instalovany stargas a prepnutie po zahrati motoru. Posledne 2 dny sa mi ale stalo, ze okamzite po nastartovani mi to preplo na plyn a jednou aj hned zdochlo. Prosim, netusite cim to asi moze byt? Dakujem
Nefunguje Vám teplotní čidlo, a studené když přepne do plynu, a ten není z vyhřátého reduktoru, jde dál ne plynová fáze, ale kapalná, ta se neudrží, proto chcípe. Vyměnit plynové čislo, seřídit. Nebo máte málo provozní kapaliny a čidlo není zaplavené chladící vodou. Dolít. Mějte se príma. Čadek
 
Kocůrek11:36 05.04.2014
Dobrý den, pane Čadku, prosím o informaci, zda je možno na LPG (event. Ethanol) předělat současné motory Ford EccoBoost. Děkuji.
Dobrý den, otevřete si www.autolpg.cz, pak vlevo montáže lpg, až se to rozbalí tak motory FSi,TSi a GDi a pak hledejte u Fordů Váš motor, podle kW, motorkodu a pokud najdete, tak ano, na lpg to půjde. Pokud není v seznamu, v dohledné době nepůjde. Na ethanol motory FSi, TSi ani GDi zatím nejdou, usilovně se na tom ale pracuje. Plynu zdar . Čadek
 
Luboš Liška07:15 05.04.2014
Vap Saver, je uvedeno v grafu podle obsahu účinné látky v sekci ochrana ventilů VSE. Prosím co je to za přípravek jak se jmenuje kde se dá koupit.
Je to ochranný olej na mazání ventilů - stejně jako Flash Lube, Nebo JLM, jak se jmenuje? Přece Vap Saver. Dá se koupit u nás na firmě, nebo na našich čs lpg . Dodávají to centrálně autogascentrum Strakonice svým partnerům. Čadek
 
Pitra21:37 04.04.2014
Dobrý den ,chtěl bych se zeptat, jestli by šla předělat na lpg hyundai elantra 2001 ,2.0l 104kw?Pokud ano,jaký systém by jste mi doporučil.Máte již zkušenost s touto přestavbou?Jak velká nádrž se vleze do rezervy, a jaká by byla cena.Děkuji
Dobrý den, ano šla,italské Lovato.Ano máme,předěláváme auta od roku 1991 a několik jsme jich dělali.Nádrž napíšu v pracovní době, doma se nedostanu do svých databází předělaných aut, mám je jen v práci. Cena 23 990 Kč.Prosím.Čadek
 
smrz08:44 03.04.2014
Dobrý den,autobaterie mi vypověděla službu. Musel jsem ji vyměnit. Po osazení nové autobaterie a připojení všech potřebných kabelů nefunguje LPG. Co mám dělat? :-). Díky za info. Smrž
Dobrý den, pokud jste nezapoměl na nějaký drátek tak se nejspíš smazala plynová ŘJ a bude nutno ji znovu nastavit a seřídit. S pozdravem Sobotka - technik