Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Radovan15:00 08.04.2014
Dobry den,p.Cadek chtel bych se zeptat od jakych dodavatelu berete LPG.V patek jsem tankoval u vas na cs ve Znojme a kvalita plynu se vyrazne zhorsila.Nebude to mit vliv na technicky stav vozidla a na dozivotni zaruku kde pisete ze se nevztahuje na závady způsobené použitím nečistého ???? Dekuji za odpoved
Mám stále stejné dodavatele, nemám hlášení zhoršení kvality od žádné čs, pokud jste nespkojený berte jinde. A jak jste přišel na zhoršenou kvalitu? Nechal jste si udělat test? Já mám test od každé dodávky. Čadek
 
Marek13:41 08.04.2014
pro David Lanča: Dobrý den, řeším úplně to samé na mojí felicii, po 1-3 tisících km začínala vždy hrozně cukat. Vyzkoušel jsem 4 druhy svíček včetně těch na LPG a přestalo to až s tříbodovýma briskama. Jsou to ty ze stejné řady jako obyčejné, ale se třema kontaktama. Ty jsem teď měnil za nové, zkraje to několikrát cuklo, ale teď už se to neprojevuje vůbec. Samozřejmě, nejdříve vyměnit palec a víčko rozdělovače a kabely.
 
Jsosef Novák12:17 08.04.2014
Dovolím si navázat na dotaz pana Lišky... ohledně VAP SAVER. Ani mě se nikde nepodařilo nalézt značku uvedenou ve Vašich testech jako nejlepší. Volal jsem do AGC , pouze neurčité odpovědi. Lze najít a existuje Flash Lube, JLM, Gaslube od ERC, přípravek od Luqi Moly a určitě další. Co je tedy VAP Saver? Zřejmě to bylo nějaké slengové označení, ale nejlepšího přípravku, rád bych si ho zakoupil. Prosím nejlépe o odkaz.
Dobrý den, výsledky testů na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Ochrana ventilů VSE > dole na stránce PROTOKOLY. Nebo můžete zkusit přímo výrobce renomovanou italskou společnost http://www.serbatoigpl.com/vap-saver/ . S pozdravem Sobotka - technik
 
Tom D.12:50 07.04.2014
Dobrý den. Mám Citroen C3 Picasso, 1,4 VTI, 2013. Přemýšlím o přestavbě. Buď LPG nebo E85. Ale E85 mi tak výhodný nepřijde (vyšší cena paliva/vyšší spotřeba). Doporučil byste LPG nebo E85? Pokud LPG, je u těchto motorů potřeba přimazávání? Co ukazatel benzínu? Někde jsem četl, že je s ním potíž a pořád upozorňuje na prázdnou nádrž, i když není. Děkuji.
Dobrý den, u LPG jsou výrazně nižší provozní náklady, já mám na firemních autech lpg, přimazávání bych tam dal.Ukazatel benzinu buď je dobrý, nebo se dodatečně dodělá emulátor benzinu za 1 800 Kč. Ale to až je skutečně potřeba a ne hned při montáži. Čadek
 
David Lanča11:10 07.04.2014
Dobrý den, mám Felicii 1,3 BMM 50kW (montáž LPG od Vás v 1/2012 STAG) a mám dlouhodobě problémy s cukáním auta. K cukání, dojde ale vždy až tak po 15-20km jízdy, za studena nikdy. Na benzín ale k tomuto cukání nedochází vůbec. Původně jsem měl zato, že je problém ve svíčkách, protože vždy po jejich výměně cukání úplně přestane. Podivné ale je, že po cca 1000-3000 km od výměny svíček se problém opakuje znovu a auto začne na plyn znovu cukat. Už jsem vystřídal spoustu svíček (Brisk silver, obyč. Brisk, Denso, Bosch super plus), ale je to vždy stejné. Kabely už jsem pochopitelně také měnil. Rozdělovač mi můj automechanik také kontroloval a čistil. Nevím, jestli to může mít souvislost, ale kdysi jsem měl problém s lambdou. I když jsem ji pak vyměnil 2x za novou tak vydržela jen krátce a pak zase auto jezdilo natolik špatně, že jste mi u Vás museli odmontovat krokový motorek a dali jste mi tam škrtící šroub, čímž se lambda samozřejmě vyřadila z provozu. Vypadá to, že zatím neznámá příčina mým problémů likviduje po krátkém čase jak svíčky tak lambdu. Děkuji za radu. S pozdravem David Lanča
Pane , dovezte to a nechte mi to zde na den, dva, najdeme určitě. 'Cadek
 
michal r.19:14 06.04.2014
Dobry den, mam instalovany stargas a prepnutie po zahrati motoru. Posledne 2 dny sa mi ale stalo, ze okamzite po nastartovani mi to preplo na plyn a jednou aj hned zdochlo. Prosim, netusite cim to asi moze byt? Dakujem
Nefunguje Vám teplotní čidlo, a studené když přepne do plynu, a ten není z vyhřátého reduktoru, jde dál ne plynová fáze, ale kapalná, ta se neudrží, proto chcípe. Vyměnit plynové čislo, seřídit. Nebo máte málo provozní kapaliny a čidlo není zaplavené chladící vodou. Dolít. Mějte se príma. Čadek
 
Kocůrek11:36 05.04.2014
Dobrý den, pane Čadku, prosím o informaci, zda je možno na LPG (event. Ethanol) předělat současné motory Ford EccoBoost. Děkuji.
Dobrý den, otevřete si www.autolpg.cz, pak vlevo montáže lpg, až se to rozbalí tak motory FSi,TSi a GDi a pak hledejte u Fordů Váš motor, podle kW, motorkodu a pokud najdete, tak ano, na lpg to půjde. Pokud není v seznamu, v dohledné době nepůjde. Na ethanol motory FSi, TSi ani GDi zatím nejdou, usilovně se na tom ale pracuje. Plynu zdar . Čadek
 
Luboš Liška07:15 05.04.2014
Vap Saver, je uvedeno v grafu podle obsahu účinné látky v sekci ochrana ventilů VSE. Prosím co je to za přípravek jak se jmenuje kde se dá koupit.
Je to ochranný olej na mazání ventilů - stejně jako Flash Lube, Nebo JLM, jak se jmenuje? Přece Vap Saver. Dá se koupit u nás na firmě, nebo na našich čs lpg . Dodávají to centrálně autogascentrum Strakonice svým partnerům. Čadek
 
Pitra21:37 04.04.2014
Dobrý den ,chtěl bych se zeptat, jestli by šla předělat na lpg hyundai elantra 2001 ,2.0l 104kw?Pokud ano,jaký systém by jste mi doporučil.Máte již zkušenost s touto přestavbou?Jak velká nádrž se vleze do rezervy, a jaká by byla cena.Děkuji
Dobrý den, ano šla,italské Lovato.Ano máme,předěláváme auta od roku 1991 a několik jsme jich dělali.Nádrž napíšu v pracovní době, doma se nedostanu do svých databází předělaných aut, mám je jen v práci. Cena 23 990 Kč.Prosím.Čadek
 
smrz08:44 03.04.2014
Dobrý den,autobaterie mi vypověděla službu. Musel jsem ji vyměnit. Po osazení nové autobaterie a připojení všech potřebných kabelů nefunguje LPG. Co mám dělat? :-). Díky za info. Smrž
Dobrý den, pokud jste nezapoměl na nějaký drátek tak se nejspíš smazala plynová ŘJ a bude nutno ji znovu nastavit a seřídit. S pozdravem Sobotka - technik
 
Brázda06:51 03.04.2014
Dobrý den,mam od Vás syst.Lovato na BMW E46 330i rok 9/02 a po prvním serizeni mi bylo doporuceno vymenit si svícky.Koupil jsem si svíčky se stříbrnou střed.elektrodou od f.Brisk a auto zacalo cukat v nizsich otackach 1tis-2,5.Po Vrácení puvodních svíček se problem zlepsil,ale nevyloučil.Jake svíčky by jste mi doporučil do tohoto kontretního vozidla aby spraven fungovala zapal.soust. na LPG i Natural?Proím o přesné označení včetne vyrobce.Předem díky za odpověd.
Dobrý den, pro BMW buď svíčky Bosch dvojitá platina 0 242 240 653 nebo lépe NGK LPG1 (1496) ty jsou pro tyto vozy vhodné. S pozdravem Sobotka - technik
 
Aleš20:04 02.04.2014
děkuji za odpověď, jen ještě dotaz, pokud by se jednalo jen o seřízení, jak dlouho by to trvalo ?
15 - 45 minut
 
Aleš16:58 02.04.2014
Diobrý den,měnil jsem svíčky, tak se chci zeptat, zda je nutné zajet na seřízení ? Navíc se mi teď rožla kontrolka motoru, tak jestli ta výměna na to nemohla mít vliv. Pokud by to byla jiná závada, zda opravujete i závady nespojené s LPG ?
Dobrý den, ano,ano,ano. Čadek
 
Michal Šůstek13:50 02.04.2014
Dobrý den, při výměně baterie jsem nechal auto asi tři dny bez elektriky. Po instalaci nové baterie mi sice přepínač signalizoval přepnutí a jízdu na plyn, ale ve skutečnosti ubývalo benzinu a plynová nádrž zůstávala plná. Navštívil jsem tedy servisní středisko, kde mi mechanik po kontrole sdělil, že na řídící jednotce není nahraný žádný program. Nějaký tam nahrál a od té doby auto sice jezdí na plyn, ale poněkud problematicky. Po určité době jízdy na benzin se systém bezproblémově přepne na plyn. Od tohoto okamžiku buď pokračuje jízda plynule dál, nebo se za pár vteřin, minut, či kilometrů dostaví hrozné škubání motoru. Jako by se nějak "rozštelovalo" pořadí, nebo doba, nebo čas vstřiků plynu do válců. Po přepnutí zpět na benzin jede motor !okamžitě! zase plynule dál. Po pár vteřinách, nebo po minutě přepínám zpět na plyn a jízda pokračuje plynule dál, bez problému, třeba 500 km. Pokud zastavím někde na benzince, vypnu motor, dám si kafe a po deseti minutách jedu dál, můžu téměř s určitostí počítat s tím, že se bude scénář se škubáním motoru opakovat! Zajímalo by mě tedy, jestli je možné, aby se kvůli absenci napájení plynové řídící jednotky "vymazal" její program, případně jestli mohla být v nově nahraném programu nějaká softwareová chyba, která způsobuje výše popsané problémy. Jedná se o LPG systém italského výrobce LOVATO, typ neznám přesně, je tam uvedeno Easy a je to na Renault Scenic 1,6 16V. PS: Při připojené diagnostice se popsaná závada neprojevila ani jednou z pěti pokusů. Předem děkuji za odpověď, Sustek M.
Navštivte trošku slušnější servis, který umí Lovato seřizovat, tohle je jen chyba programu a jeho přehrátí z benzinové do plynové řídící jednotky. Čadek
 
Zdeněk19:22 01.04.2014
K revizi a přepínání na benzín po výměně filtru; už jsem najel přes 700km a vše je OK, dokonce se mi zdá že klesla spotřeba...
Tady se jedná o filtr paliva - benzinu u ethanolu, ne o provoz na lpg. Stejně jsme rádi, že jste spokojený . Čadek
 
Martin12:08 30.03.2014
Zdravím pane Čadek,chci se zeptat kolik by stála přestavba vozu Škoda fabia 1,4mpi 44kw r.v.2001?Je nutné vyměnit paliv. filtr a svíčky?Co zahrnuje cena přestavby?Dík za info s pozdravem Martin
Dobrý den, ŘJ Elotec se zápisem do TP 8.990,-. ŘJ Flexcar bez zápisu do TP 3.990,-. Doporučuji Elotec je kvalitnější a má více funkcí pro bezproblémový provoz. S pozdravem Sobotka - technik Doplním - Palivový filtr se mění po 500 km provozu na ethanol, svíčky se mění, když je potřeba,Cena zahrnuje řídící ethanolovou jednotku, čidlo na rozpoznání směsi, montáž, včetně zápisu do velkého TP u Elotecu. Flexcar není schválený MD, zatím. Čadek PS - Předělejte si Fabku radši na LPG, jsou zde nejvýraznější úspory
 
Zdeněk20:03 29.03.2014
Dobrý den, ve čtvrtek jsem u vás dělal revizi, při které jste mi vyměnili filtr. Po odjezdu se mi za jízdy 3x stalo, že se mi zahřáté auto samo přeplo na benzín a začal pískat akustický signál na ovladači LPG. Po manuálním přepnutí na LPG jsem urazil dalších 100 metrů na plyn a opět to samé. Nejsem odborník ale logika mi velí, že to byl "pouze" vzduch v plynové soustavě. Když jsem pak jel po dálnici a následující den pojížďky městem, tak se už nic podobného neopakovalo. S autem se chystám na dovolenou tak se chci jen ujistit, že to bylou touto banální věcí a nemusím se obávat, že budu muset z dovolené jet za draho (tedy na benzín) nebo, že se se systémem děje něco jiného. Jinak jsem s vaší zástavbou maximálně spokojen a těším se opět u revize za rok. Mějte se a nechte si dařit.
Dobrý den, pokud jsme dělaly jen revizi a výměnu filtru tak by to mohlo být ikdyž se to nestává. Nejprve bych pár kilometrů najet v ČR a odzkoušel bych funkčnost než se vydám na dovolenou. S pozdravem Sobotka - technik
 
Lukáš Koláček08:09 29.03.2014
A byla by Vaše firma ochotna mi tuto jednotku vyměnit a nastavit? Kolik by výměna v případě Vašeho zájmu stála?
Dobrý den, to je trošku otázka nevíme jaké zařízení máte nainstalované. Nejsem si momentálně jistý ale tuším že u vašeho typu motoru musí být aktivní předpokládaná vstřikovací sekvence a v takovém případě nelze aktivovat přístřik benzínu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Paja.108:36 28.03.2014
Dobrý den, uvažuji o koupi nového vozidla Dacia Lodgy, ale z důvodu velkého nájezdu kilometrů chci jít do LPG. Proto bych si pořídil Lodgy se spolehlivým 8V motorem 1,6. Ale nevím, zda je tam dostatek koníků na provoz takového auta. Proto bych se chtěl zeptat, zda není lepší koupit Lodgy s motorem 1,2 TCE a potom jej předělat na LPG, kolik by to stálo a zda je už vyzkoušena delší životnost tohoto motoru s LPG (např. najeto 120 000 km bez problémů)? Děkuji
Dobrý den, cena přestavby 23.990,- + 1.000,- za spodní toroidní nádrž místo rezervy. Doporučuji motor 1,6 motory TCE (jsou dva typy a jeden nelze přestavět na LPG) nejsou odzkoušeny časem a nájezdem km sice některé máme přestavěny na LPG ale nejsou dlouhodobě odzkoušeny. S pozdravem Sobotka - technik
 
Lukáš Koláček17:35 27.03.2014
Děkuji moc za odpověď, víte jedná se mi konkrétně o motor 1,4 TCe 96 Kw. Mám tam instalované "jen" mazání JLM VSE ale přemýšlel jsem i o jednotce která umí přistřik. Zatím tam takovou nemám. Je nutné nebo doporučil by jste tuto jednotku raději vyměnit kvůli ochraně? Zatím na LPG najeto cca 8000 km sice bez problémů, jezdí velmi slušně ale chtěl bych udělat pro ochranu motoru co nejvíce ...
Ano doporučil Čadek