Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Jaroslav16:49 16.04.2014
Nissan Note 1.4. 65Kw r.v.2012 najeto 23000Km motor CR 14DE,rád bych tam nechal instalovat Vámi doporučené Lovato,ale zjistil jsem,že Lovát jsou cca 4 druhy a splňují euro 4 a já mám euro 5.Mám v tom trochu zmatek.Děkuji za vysvětlení Jaroslav
Máte zmatek, tam záleží jak na typu elektroniky tak hlavně na rychlosti vstřikovacích lišt lpg . Třeba na euro 5 jsou určené Hany atd. Dáváme je ale i do aut s Euro nižší, nemusí tam být jen Hany, ale i jiné, atd. Běžte do servisu, kde tato auta montují a ne ke garážníkovi. A po montáži se Vám nesmí stabilně rozsvěcet Vaše chybové kontrolky, to máte jako kontrolu dost. Plynu zdar, Čadek
 
René16:12 16.04.2014
Dobrý den, mám Škodu octavia 1.8 /92 kw 20v bez turba/ je to rok výroby 1997, s starším typem tohoto motoru /má ještě kovové sání motoru, ne plastové jako novější od r.v. 98/. O montáži uvažuji v nejbližší době do max cca 2 týdnů. Vzhledem k tomu že to je starší auto rád bych investici do LPG zařízení chtěl co nejnižší. Ctěl bych se zeptat na cenu u tohoto typu motoru jestli odpovídá ceně 19.900,-Kč a ještě bych se zeptal co znamená přestavba LPG klasickým způsobem. Zde uvadíte o cca 3000,- nižší cenu. Pokud by to bylo možné, nemá tato montáž větší vliv na spotřebu? Díky za info o ceně a případné možnosti zvolit klasický typ montáže. S pozdravem Holý
Cena 19 990 je za polský sekvent Stag, nebo Kompakt, které zde budou fungovat. Klasický způsob je s centrálním mixem a řídící plynovou jednotkou třeba Stag 100, nebo 150 nebo Bingo, nebo něco podobného. Toto ale moje firma do Vašeho auta nenamontuje, tam by byly rizika zpětného šlehu a další tak velká, že radši přijdeme o zákazníka, takže buď sekvenční plyn , nebo u nás nic. Mějte se moc príma, a pozor na toto, klasika tam třeba bude fungovat měsíc,dva, pak se změní plyn, nebo se víc opotřebují svíčky a je neštěstí hotové. Rozstřelené sání může být škoda za 10 000 s čidly,odtah třeba ze Slovenska další tisíce. Čadek
 
Jaroslav14:14 16.04.2014
Dobrý den,mám ještě jeden dotaz mám Nissan Note 1.4.2012 euro 5 mohu nechat namontovat Lovato,které pracuje do euro 4? Děkuji Jarosla
Dobrý den, bohužel neuvádíte jaký máte motor (obsah, výkon, kód motoru). S pozdravem Sobotka - technik
 
Tom12:04 16.04.2014
Dobry den. Chci nechat predelat na LPG Octavii II 1,6Mpi 75Kw BSE (Lovato easy fast smart) a rad bych vedel jake pouzit svicky. Na forech a v LPG servisech se dovidam ruznorode informace ohledne Brisk orig. DX15LTC-1/LPG DR15YS-9 nebo Bosch 02 42 24 05 93. Zaklad by mel byt asi jednoelektrodova. Dekuji
Dobrý den, přestavbu na toto zařízení Vám schvaluji máme s nimi velice dobré zkušenosti a jedná se o spolehlivé zařízení za přijatelnou cenu. Svíčky používáme Brisk DR15YS vydrží těch 15-20.000km dají se použít i uvedené Bosch nebo originál (možná vydrží i o něco více km). Doufám že odpověď stačí kdyby ne tak se ozvěte na autolpg@email.cz. S pozdravem Sobotka - technik
 
David10:43 14.04.2014
Dobrý den, mám Focuse I, 1,6 74 kW s přestavbou od Vás z 1/2010 systém Elpigas. Nedávno, po cca.70 tis. km, jste mi poprvé měnili pístky ve vsřikovačích. Pochopil jsem správně z předcházejících odpovědí zde na fóru, že kdybych měl Lovato, tak by tohle nebylo určitě potřeba? Že lišta je bezúdržbová, tzn. že je nerozebíratelná a tím pádem v případě problémů, se musí měnit celá lišta? Na kolik pak taková výměna příjde? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, je to tak jako všude jinde. Vám jsme montovali Elpigaz, to bylo v době, kdy toto bylo nejlepší.Elpigaz měl první řídící jednotky s EOBD od AEB itálie. Od té doby vývoj pokročil, elpigaz nestačil s dechem, proto ho už 3rok nemontujeme a děláme jiné značky ale všechny s elektronikou AEB dál. Lišty co má Lovato nejsou bezúdržbové-nerozebiratelné,ale je fakt, že naše špinavé plyny,co má celý východní blok / ČR,Polsko,Maď. a Sk/ touto lištou projdou a nemají vliv na nastavení . Psal jsem zde, že máme podnikatele, kteří za ty 3 roky co montujeme Lovato s novým typem lišt , tak mají najeto přes 200 tis.km a my jsme ani jednomu neměnili pístky.Ale dají se měnit, revizní sady jsem na to nakoupil, ale zatím nepoužil. Celá lišta Valtek 30 výměna za novou stejnou stojí 2 500, celková oprava lišty je za 1500, a Lovato nová lišta 3 600 Kč. Opravu jsme nedělali žádnou,cena by byla stejná jako u Valteka 30. Stačí? Plynu zdar. Čadek
 
Boris23:41 13.04.2014
Alfa Romeo 166 2ts opet rostrelene sani muzu v uterek prijet na kontrolu po poledni smrdi z teho plyn, asi nebude neco v poradku dekuji.
ano, Čadek
 
Lukáš11:50 13.04.2014
Dobrý den, Add1. Mám Š O1 1.8 20V 92kW. LPG tartariny etagas. Jedná se mi o svíčky. Jaké by jste mi doporučil pane Čadek? Nyní jezdím na Brisk DR15YS. V AGV mi doporučili, dali nějake Bosch, už nevím. Problém je v tom že mi jakékoliv svíčky nevydrží ani 10t km. Projevuje se to pak cukáním a střílením. Add2. Uvažuji o druhém autě a plynu. Chtěl by jsem co nejmladší kus Š O1 1.8 s turbem. A jde mi o to pokud seženu pěkné RS, je rozdíl v motáži LPG, jeho spolehlivosti a ceně o proti obyčejné 1.8 110kw. Děkuji Lukáš
Svíčky, nejlepší jsou NGK specielně na plyn, stojí cca 850 Kč/kus.Ty by mohli vydržet 45 000 km, my dáváme Brisk DR YS, postříbřené, a vydrží kolem 20 - 25 000 km. Cena za kus 100 Kč. I s výměnou. Rozdíl v ceně montáže u 1,8 turbo, nebo RS není, pokud vezmete Lovato, to je v nejmenší verzi na 120 kW, takže stejně se u nás neplatí příplatek za turbo. Pokud byste dával polský sekvent, ne Lovato, ano bude rozldílná cena asi o 2 000. Spolehlivost je dobrá u obou typů, Lovato navíc umí asi o 50 funkcí při ladění navíc.A jsou tam bezúdržbové lišty. Některá Lovata od nás mají víc jak 200 tis.km, a nic se nedělá s lištama.Valtekové lišty od Stagů by za ty km už měli 3 - 4x měněné pístky, cca kolem 1500Kč/za jednu výměnu. Čadek
 
Marek09:43 13.04.2014
Dobrý den, mám Fabii Combi 1,4 16V 74kW, r.2001, najeto cca 105tis. Chtěl bych přestavět na LPG vč. přimazávání VAP Saver. Náklady návratnosti počítají pouze s přestavbou a spotřebou vozu. Kolik udělá servis, revize a doplňování směsi pro přimazávání? Jak často je třeba doplňovat VSE? Může být tento typ motoru rizikový, (sání hliníkové)? Děkuji za odpověď.
Vap saver stojí 1 litr 500 Kč, vydrží cca na 10 000 km, u Fabie určitě.Revize 300 Kč ,1 x ročně.Rizikový není, sem se přece Vap Saver ani jiné přimazávání vůbec nedává. Pokud tedy najedete ročně 10 000 km, počítejte náklady na Vap Saver a na revizi 800Kč/10 000 km = 8 haléřů na 1 km náklady navíc.Po 20 000 oba filtry + seřízení 1045Kč /20 000 km = 5 haléřů na 1 km opět navíc. Plynu zdar i těm málo odvážným. Čadek
 
Jaroslav19:09 12.04.2014
Ještě mám jeden dotas prosím,je přístřik benzínu lepší než přímaz a je levnější na provoz? Jaroslav.Děkuji
To jsou dvě rozdílné věci, benz.přístřik se zapíná nad určité otáčky a přímazávání jede stále. Dává se na krizová auta oboje. Zde bych to dal. ˇˇCadek
 
Jaroslav18:17 12.04.2014
Dobrý den,mám Nissan Note 1.4. 65Kw r.v.2012 najeto 23000Km.Rád bych mu dal LPG,můžete mi poradit?Já se orientoval v holandském systému Prins za 26000Kč,nebo SGI nejnovější systém s membránovými vstřikovači za 32000Kč i s přímazem.Ptal jsem i na ceny servisů.Každych 10000,nebo 1 rok revize,výměny plyn.filtru,seřízení a přímaz 1400Kč,po 50000Km vyměna kap.filtru.Zdá se mi četnost servisů až neadekvátní a dost drahá.Já najedu 23000Km,téměř 3000Kč ročně se mi zdá hodně.Můžete mi prosím zdělit,jestli máte servis v Praze,nebo Ustí nad Labem.Děkuji Jaroslav
Dobrý den, servis v Praze nemáme, dejte si tam Lovato, máme montáže, které na toto najeli více než 200 tis.km, dodnes se tam neměnilo skoro nic, lišty,filtry,prostě nic. Mějte se Čadek
 
Radim H.20:52 10.04.2014
Dobrý den. Dá se bez problémů přestavět na lpg motor 1,2 Tce,85kW od Renaultu ? Děkuji za odpověd
Dobrý den, motor lze přestavět na LPG pokud máte kód motoru H5F nebo HSF a vzhledem k tomu že se jedná o přmovstřikový motor který lze přestavět pouze na systém Landi-Renzo tak cena přestavby je 38.990,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michal19:10 09.04.2014
Děkuji za odpověď. A ještě se zeptám - proč se tedy u CNG uvádí ztráta výkonu 5-10% a u LPG je téměř zanedbatelná? U obou systémů jde do motoru plyn v plynné fázi, CNG má tedy jiné složení než LPG v plynné fázi, což tolik ovlivňuje výkon? Děkuji
CNG je zemní plyn stejný jako jde ke sporáku LPG propan-butan neboli zkapalněné ropné plyny. Tedy je to zcela jiné palivo a srovnávat se moc nedají. S pozdravem Sobotka - technik Jiná oktanová čísla atd. Čadek
 
Michal13:07 09.04.2014
Dobrý den, měl bych dotaz. Dříve v dobách Favoritů a Felicií se říkalo, že při provozu na LPG se sníží výkon motoru o cca 10%. Platí tato hodnota i dnes při dnešní kvalitě LPG systémů a jejich elektroniky, případně máte nějakou zkušenost svoji, případně některého ze svých zákazníků, podloženou i grafem z brzdy (benzín vs LPG)? Děkuji
Karburátory to skutečně tak měli, dnes u sekvenčního vstřiku se udává ztráta na výkonu 0,5%. Protokol z brzdy jsem viděl. Čadek
 
Kroupa09:11 09.04.2014
Dobrý den, chtěl bych si u Vás předělat auto na LPG. Jedná se o VW Passat 1.8 T r.v. 1998. Prosil bych Vás o orientační cenu a je-li možné auto na plyn předělat. Děkuji za odpověď. S pozdravem Kroupa.
Dobrý den, vozidlo lze bez problémů předělat. Ceny Stag 19.990,- Lovato 23.990,- Landi-Renzo EVO 24.990,-. Doporučuji systém Lovato nejlepší poměr cena/výkon/spolehlivost. S pozdravem Sobotka - technik
 
Dušan09:08 09.04.2014
Dobrý den, mám dotaz, jaké svíčky použít na KIA CEED, r.v.2009 ? Děkuji Vám za odpověď, Dušan
Dobrý den, to je velká otázka když nepíšete jaký máte motor ale můžete použít i originál. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radovan15:00 08.04.2014
Dobry den,p.Cadek chtel bych se zeptat od jakych dodavatelu berete LPG.V patek jsem tankoval u vas na cs ve Znojme a kvalita plynu se vyrazne zhorsila.Nebude to mit vliv na technicky stav vozidla a na dozivotni zaruku kde pisete ze se nevztahuje na závady způsobené použitím nečistého ???? Dekuji za odpoved
Mám stále stejné dodavatele, nemám hlášení zhoršení kvality od žádné čs, pokud jste nespkojený berte jinde. A jak jste přišel na zhoršenou kvalitu? Nechal jste si udělat test? Já mám test od každé dodávky. Čadek
 
Marek13:41 08.04.2014
pro David Lanča: Dobrý den, řeším úplně to samé na mojí felicii, po 1-3 tisících km začínala vždy hrozně cukat. Vyzkoušel jsem 4 druhy svíček včetně těch na LPG a přestalo to až s tříbodovýma briskama. Jsou to ty ze stejné řady jako obyčejné, ale se třema kontaktama. Ty jsem teď měnil za nové, zkraje to několikrát cuklo, ale teď už se to neprojevuje vůbec. Samozřejmě, nejdříve vyměnit palec a víčko rozdělovače a kabely.
 
Jsosef Novák12:17 08.04.2014
Dovolím si navázat na dotaz pana Lišky... ohledně VAP SAVER. Ani mě se nikde nepodařilo nalézt značku uvedenou ve Vašich testech jako nejlepší. Volal jsem do AGC , pouze neurčité odpovědi. Lze najít a existuje Flash Lube, JLM, Gaslube od ERC, přípravek od Luqi Moly a určitě další. Co je tedy VAP Saver? Zřejmě to bylo nějaké slengové označení, ale nejlepšího přípravku, rád bych si ho zakoupil. Prosím nejlépe o odkaz.
Dobrý den, výsledky testů na našich stránkách www.autolpg.cz > Montáže LPG > Ochrana ventilů VSE > dole na stránce PROTOKOLY. Nebo můžete zkusit přímo výrobce renomovanou italskou společnost http://www.serbatoigpl.com/vap-saver/ . S pozdravem Sobotka - technik
 
Tom D.12:50 07.04.2014
Dobrý den. Mám Citroen C3 Picasso, 1,4 VTI, 2013. Přemýšlím o přestavbě. Buď LPG nebo E85. Ale E85 mi tak výhodný nepřijde (vyšší cena paliva/vyšší spotřeba). Doporučil byste LPG nebo E85? Pokud LPG, je u těchto motorů potřeba přimazávání? Co ukazatel benzínu? Někde jsem četl, že je s ním potíž a pořád upozorňuje na prázdnou nádrž, i když není. Děkuji.
Dobrý den, u LPG jsou výrazně nižší provozní náklady, já mám na firemních autech lpg, přimazávání bych tam dal.Ukazatel benzinu buď je dobrý, nebo se dodatečně dodělá emulátor benzinu za 1 800 Kč. Ale to až je skutečně potřeba a ne hned při montáži. Čadek
 
David Lanča11:10 07.04.2014
Dobrý den, mám Felicii 1,3 BMM 50kW (montáž LPG od Vás v 1/2012 STAG) a mám dlouhodobě problémy s cukáním auta. K cukání, dojde ale vždy až tak po 15-20km jízdy, za studena nikdy. Na benzín ale k tomuto cukání nedochází vůbec. Původně jsem měl zato, že je problém ve svíčkách, protože vždy po jejich výměně cukání úplně přestane. Podivné ale je, že po cca 1000-3000 km od výměny svíček se problém opakuje znovu a auto začne na plyn znovu cukat. Už jsem vystřídal spoustu svíček (Brisk silver, obyč. Brisk, Denso, Bosch super plus), ale je to vždy stejné. Kabely už jsem pochopitelně také měnil. Rozdělovač mi můj automechanik také kontroloval a čistil. Nevím, jestli to může mít souvislost, ale kdysi jsem měl problém s lambdou. I když jsem ji pak vyměnil 2x za novou tak vydržela jen krátce a pak zase auto jezdilo natolik špatně, že jste mi u Vás museli odmontovat krokový motorek a dali jste mi tam škrtící šroub, čímž se lambda samozřejmě vyřadila z provozu. Vypadá to, že zatím neznámá příčina mým problémů likviduje po krátkém čase jak svíčky tak lambdu. Děkuji za radu. S pozdravem David Lanča
Pane , dovezte to a nechte mi to zde na den, dva, najdeme určitě. 'Cadek