Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

PaulofWoCC20:31 25.04.2014
Pro Radka: Určitě by bylo vhodné taky znát kód motoru, nebo jestli se jedná o 6V nebo 12V. 6V byly náchylné, ale byl to prostě konstrukční paskvil a zejména lidé, kteří využívali tento motor pro trasy do 15-20km měli problémy s ventily. Tedy mluvím k jedničkové Fabii. Pokud jezdíte sám tu dálku, nevidím většího problému. Pokud jezdíte plně obsazení aditivace a přístřik nebude naškodu.
 
Radek20:24 25.04.2014
Dobry den, mam skodu 1.2 HTP najeto 87tis a do ted jsem mel pocit ze mi motor slape jak hodinky a proto jsem zvazoval o prestavbe do LPG . Tady jsen se na foru docetl z reakci ze HTP po 75tis je de facto po smrti...znamena to ze mi to nedoporucujete? Navic ja dojizdim do prace do Oostende v Belgii proto ta uvaha prestavby. Dekuju za odpoved.
Já jsem to zde psal úplně jinak. Že motor HTP 1,2 není nejšťastnější řešení všichni víme. mě profesoři na vysoké škole jednoznačně učili už před 35 lety, že motor musí mít kliku uloženou v 5 ti bodech, to mají 4 válce, klika na 4 uloženích je nevyvážená. To jsou tříválce. Je to podobné jak Vankel, skvělá koncepce, ale ani jeden nevydrží přes 90 tis.km. U těch 1,2 HTP bych to řekl asi tak, jestli tam máte nebo nemáte LPG je jedno, motor netrpí o nic více. Vezměte si kalkulačku,počítejte a potom si lpg stejně nechte udělat. To je můj názor, třeba máte jiný. Čadek
 
Honza N19:43 25.04.2014
Dobrý den pane Čadku, Mám systém Stag 4 a je to namontované na autě Peugeot 406 coupe 2,0 97 kW. Pokud jsem dobře pochopil,tak se zabýváte i těmito systémy a já mám nyní problém,že mi to náhodně hlásí závadu a přepíná do benzínu a nebo při prudším projetí levotočivé zatáčky opět zahlásí závadu.Další problém nastal,že mi nejde naplnit nádrž do maxima jako dříve.(mám 61L) Systém mi montoval bohužel Autogas Barták a po zkušenostech s ním už nechci mít nic společného.Například do dnešního dne mi nebyl schopen zkalibrovat palivový ukazatel,tak aby ukazoval správně.Proto se obracím na Vás jako na LPG Guru a ne na pochybné garážmistry. Dal by jste mi tohle dohromady a na jak dlouho by to přibližně bylo,nejsem totiž z Brna,ale bohužel ze Znojma a vozidlo potřebuji denně kvůli zaměstnáni. Předem děkuji za vyčerpávající odpověď.
Dobrý den, děkukji za toho Gura.Nepíšete z kterého roku je Váš Peugeot, Rozdělím otázku na tři části - 1. ukazatel je jednoduchá, podíváme se jestli Vám montážník dal správný typ budíčku na MTV, k řídící jednotce, jestli ano musí se doladit, Jestli ne, vymění se a naladí taky. 2.Plnění nádrže - někdy v nádrži se hromadí zbytky a voda, musíte dojet s prázdnou nádrží - vyčistíme, nastavíme taky. 3. Ta nejhorší věc - Vaše řídící jednotka se používá na stará auta, neumí skoro nic, Stag 4 je na auta do roku řekněme 2002, u Peugeota bych si ji netroufl dát vůbec, snad na stařečka do roku 1997, tam se dává buď Lovato, nebo Stag 300 IS A 2, to má daleko víc funcí a bez problémů se ladí. Zavolejte mi v pracovní době s velkým TP v ruce, domluvíme řešení, aby bylo co nejschůdnější a nejlevnější, jen upřímně, jak znám jmenovaného, snad to naladíme. Čadek
 
Jaroslav13:10 25.04.2014
Dobry den, jake svicky a presne oznaceni pouzit na octavii 1.6 , 75 kw, rok vyroby 2007 , dvojkova rada a po kolika kilometrech je vymenit. Dekuji S pozdravem J.
DR 15 YS - 9, to dáváme zde u nás, jinak tam můžete dát NGK, Bosch, jen aby byly jednojiskřišťové, jejich značení Vám řekne každý prodejce, mají katalogy. DR vydrží od 20 do 25 000 km. Plynu zdar J.
 
Marek09:57 25.04.2014
Děkuji za odpověd ohledně emisí. U druhé otázky jsem dostal odpověd kterou znám. Mě spíš šlo o to, zad je problém na motoru s benzínovým pohonem, nebo je tam spojitost s LPG. Protože v prvním případě bych mohl navštívit jakýkoliv servis a v druhém případě bych musel navštivit servis co holandana servisuje. To je mi jasné.
Opět, zakašlejte doktorovi do telefonu a chtějte vědět co Vám je. 20 věcí co může dělat jen benzin a dalších 30 , které rozhazuje plyn. Musíte za servisákem plynu. Čadek
 
Miloš Lukášek22:04 24.04.2014
Dobrý den, četl jsem forum o Fordech... přestavba Mondeo 2004, 2,0, 113 000 km - jak dlouho trvá kontrola před přestavbou a je třeba se telefonicky objednat? Bude čas na několik dotazů k technikovi? Jsem brňák... Děkuji.
V 7 00 přijedete na montáž a do doby než bude úplně vše jasné - velikost nádoby,umístění přepínače,plnící koncovky atd., atd, tak neodejdete. Kontrola motoru je pouze v tom případě, že technik před najetím na dílnu se sveze a pokud nekolísají otáčky,auto má rovnoměrný chod, nechípe atd, nedělá se dalšího nic a montujeme, po montáži je kontrola opět pokud není stoprocentní stav, pak je kontrola svíček,cívek nebo zapalovacích modulů, kabelů atd. Většina zákazníků si vyjasnní vše od 7 do 7,15. Plynařům zdar Čadek
 
Marek21:23 24.04.2014
Dobrý den, chtěl byh se zeptat. Mam od Vás namontován LPG v Škoda fabiaI 1,4. Nyní jsem byl v jiném než vašem servise na kontrolu a tady napojili auto na diagnsotiku. Hned jim to začalo hlásit, že jsou zde namontovány moc velké trysky. Podle měření zde jsou 2,2 a měly by být 1,5. Nevím co to je za hodnoty. Je to možné, že při montáži jste tam ponechali tyto? Mám je nechat vyměnit. Poraďte prosím. LPG motováno před rokem.
Jistě měřili dobře, na plyn se nepoužívají nikdy menší trysky než 1,8 mm. Máte vlastní hlavu. Čadek
 
Petr21:11 24.04.2014
Dobrý den. Chtěl bych se jen zeptat, zda v pondělí bude normální pracovní doba. Pojedu zase z Berouna a potřeboval bych udělat revizi po 10T km a dále to trochu seřídit, protože auto má nerovnoměrný chod, kolísají otáčky a při přepnutí z benzínu na LPG pokud je motor studený to chcípá. Díky za odpověď. Kolník
Ano, pondělí bude pracovní, zítra zde na první straně zveřejním úpravy pracovní doby ve svátcích. Budemě dělat po - středa, oba týdny. Čadek
 
aleš Kindra21:02 24.04.2014
Pane Čadku moc si Vás vážím a děkuji za toto forum že máme možnost si tady pokecat a i se pohaštěřit. Jen se nezlobte, přijde mi takové legrační, my co jezdíme na LPG máme zaklepané ventily z LPG a vy co to montujete jste viděl spoustu zaklepaných ale jen na benzín. Já vím je to boj přežít, ať se Vám daří a hlavně ať ti pitomci na vývojích nových motorů odsud vyhodí ty počtáře nákladů. Za chvíli nebude co přestavovat a bude konec Vaší profese a našeho levnějšího ježdění! Jasně že se zaklapává třeba slavnej HTP sám jen na benzín....
Dělám o autech 35 let, teprve posledních 23 na plyn. Viděl jsem zaklepané ventily i na plyn, ale i na benzin. A je katastrofa, jak jde dolů kvalita motorů. I ostatních komponentů, používaji se recyklované materiály atd. Když jsem měl první auto, Oktávku ale tu starou, vydržela mi baterie nová 7 let.To je dnes nemožné, počítají přesně na dva roky,aby vydržela do konce záruky a dost. Motory mimo VW řadu je katastrofa, ale i HTP 1,2 Fabie mají životnost pouze na benzin kolem 75 tis.km. A tak dál.Nejlepší bude chodit pěšky,nabo ještě lépe, vylézt zpátky na stromy. Já to řeším tak, vybrat si ze zel vždy to menší. Dáváme přístřiky benzinu a přimazávání ventilů, nic jiného na ochranu motorů zatím není. Čadek
 
Marek16:40 24.04.2014
Dobrý den, chci se zeptat ohledně emisí a revize, můžu přijet kdykoliv, nebo objednat? Cenu počítám 490benzín+700LPG+300revize? A ještě technický dotaz, motor po startu za studena po druhém přidání plynu kucká a dusí se, je cítit benzín. Samotný start a první přidání je v pořádku. Teplý start i provoz v LPG je v pořádku. Jezdil jsem 10dní na 100okt. benzín s čističem vstřiků, zlepšení bylo jen částečné, projev dušení motoru byl mírnější. Po dvou dnech jízdy na LPG původní stav. Svíčky jsou nové. Je tedy problém v motoru s benzínem a byly by jste schopni se na to mrknout, Nebo to může mít nějakou spojitost s LPG? V tom případě vím, že můj systém neservisujete a musel bych se obrátit jinam. Ještě doplním, že jde o Grand Picasso 2.0 Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, ano,kdykoliv,cena 1000 za vše dohromady. Jestli máte holandský system, nebo český - neservisujeme . Čadek
 
Jaroslav10:15 24.04.2014
Pane Čadek chtěl bych se zeptat na kolik u vás vyjde domontáž přimazávaní ventilů systémem VAP SAVER. Děkuji za odpověď
Dobrý den, pro čtyřválec s rozdělovačem 2.900,-. Pokud jsme vozidlo montovaly my tak dostanete nějakou slevu. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:07 24.04.2014
Martin + Kindera - ono je to stejně jedno... Dva týdny nazpět jsem diagnostikoval I20 s "originál LPG" dodělávaný v ČR - BRC. Došlo k problému se startem, motor jel na 3válce, atd atd závad bylo více. Auto mělo najeto 18000km. Zákazník auto dovezl k prodejci. Ten to diagnostikoval na podpálené ventily. Oprava 20tisKč. Auto opraveno. Až na to, že v momentě co přepl na LPG tak ta závada byla znovu na místě... Někdy je diagnostika(soubor postupů pro lokalizování a nalezení závady) prachobyčejná věc někdy kouzlo ;)
 
aleš Kindra21:07 23.04.2014
Až budeš mít motor bez tlaků tak zjistíš, že na nic co souvisí s ventilovým rozvodem záruka 7 let není. Platíš si spotřební materiál. Papír snese všechno a zvláště v této banánové republice. Až budeš mít tlaky 10,8,7,7 a budeš to rešit u tři roky starýho auta v záruce za své tak budeš lidem tyto motory taky rozmlouvat. Ani přístřik ani vap saver! Řada lidí najede ročně 8 tisíc tak proč nadát záruku 7 let.
Taky říkám banánová republika,a motory, co mají 75 000 a jsou zaklepané, a nikdy neměli plyn, jen benzin, těch jsem viděl nepočítaně. Čadek
 
Martin07:59 23.04.2014
Pro Kindra , a záruku davaji jen tak na 7 let když je to tak spatne s tou vyrobou a original zastavby , proc tem lidem kecate pane , skodavka vam da kolik let , nekdy ty rozhovory trochu nechapu .
 
Laik22:15 22.04.2014
Dobrý den. Může se poškodit system LPG, když obsluha čerpací stanice při tankování LPG tlačí plyn do už naplněné nádrže " natvrdo " přes ventil? Většinou tím obsluha sleduje zaokrouhlení konečné částky k zaplacení. Dneska mně narval do nádrže asi o dva litry plynu navíc, ale ten zvuk ventilu při tom mě trochu vadí. Díky za odpověď.
Nemůže se poškodit, přetlačují, protože mají všude provizi z litrů. Čadek
 
aleš Kindra21:24 22.04.2014
Robi1412 nekupuj Hyundai ale ani KIA na LPG. Ty motory ze Žiliny 1,4 a 1,6 vydrží max 100.000 i s přístřikem a aditivací. Pak nemají tlaky. Nejjednoduší je jít do okty 1,6 8V.
 
slanar19:23 22.04.2014
Filtry byly měněny u Vás
Tak znovu přeladit a znovu zkontrolovat svíčky a zapalovací modul a ostatní věci . Čadek
 
Tomáš19:13 22.04.2014
Dobrý den. Měl bych dotázek. Při cestě z Prahy na Vsetín (4 dospělí), mně začalo u Felicie mpi 1998 u Brna auto vynechávat, nemohl jsem udržet otáčky a na benzinku jsem dojížděl na dvojku. Nechal jsem auto odpočinout otevřel jsem topení a naplno jsem topil, pak jsem bez problému dojel. Zjistilo se, že nefunguje čidlo chladič, tak jsem ho vyměnil a i když je z pickupu favorita,ventilátor se roztočil...Ale při zpáteční cestě cca po 150km, auto zase přestalo jet, zase jsem otevřel topení, ale už to pomáhalo méně, nuceně jsem měl pět přestávek, pak už to i nešlo párkrát nastartovat a na jedničku plný plyn jsem jen jak šnek. Nic neteklo voda z nádržky neubyla,bez mastných skvrn, termostat téměř nový, vždy to začalo blbnoz při cca 80 st, ale voda byla vařící. Vím ,že by bylo užitečnějších více postřehů, ale jsem na tohle antitalent. Poradí nebo nasměruje někdo? Děkuju Tomáš
Na podobné dotazy odpovídám stejně. Zakašlete doktorovi do sluchátka a mám chřipku nebo rakovinu plic? Musíte udělat diagnostiku , přece, jinak to nejde, zázraky na dálku se nedělají, jestli někdo jo, já ne. Čadek
 
SLANAR18:10 22.04.2014
Zdravim mam prestavenou fabii 1,4 mpi 8v u Vas asi 4 roky najeto na lpg 50000 km spotreba 8 l lpg nyni sviti neustale lambda sonda spotreba 10 l lpg auto je line vcem je nejspis problem nove filtry oba dekuji slanar lambda sonda obcas problikne ale jinak sviti neustale
Dobrý den, příště ty filtry mě'nte u nás, po nich se musí auto seřídit,Čadek
 
Aleš Opravil11:56 22.04.2014
Dobrý Den pane Čadek,mám od vás ve Fábii 1,2HTP 51kw r.v.2009 namontován Elpigaz.Po tom co jsem začal brát pouze plyn u Flagy skončily problémy kvůli kterým jsem se musel ze Zlína stále vracet za vámi na seřízení.Poslední proběhlo minulý rok v červnu a od té doby najeto kolem 3tis.km.Teď začalo zlobit startování za studena,nastartuje až třeba napodruhé a kucká volnoběh než se auto zahřeje a přepne na plyn.Svíčky mám teď po výměně a zdejší servis mě odkazuje ať si zajedu tam kde mě dělali plyn i když se tohle děje než se auto zahřeje a přepne na plyn.Radíte mi ještě něco zkusit vyměnit nebo vás mám s problémem rovnou navštívit?Děkuji a s pozdravem Aleš Opravil
Dobrý den, taky říkáme, že drtivá většina problémů u lpg je způsobena nečistými plyny.Můžete mít zalepené benzinové vstřikovače. Neberte jiný benzin než 100 oktanový a to pouze na OMW, ten je nejlepší. Vemte 40 litrů a dejte do něj čistič benzinových vstřikovačů, je to malá ampulka na 40 l benzinu a stojí asi 150 Kč.Prodává ho Schell na každé pumpě. Vyjeďte benzin celý do 0, dejte opět 100 oktan a a ráno zkuste benz.start, pokud bude dobrý, tak OK, pokud ne, budeme muset přeladit plynovou řídící jednotku, kdykoliv 7 - 11 - 11,30 - 14. Plynu zdar, Čadek