Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

miro521:03 15.03.2014
Dobrý den, setkal jsem se s názorem že " přimazavání chrání 8 ks sacích ventilů ale ani jeden výfukový", jinak jsem po montáži u vás s provozem vcelku spokojen, valí to fajně jen mě znervoznila ta otázka kolem výfukových ventilů :-( Ještě jedna otázka, montáž v 50tKm a svíce mají normálně vydržet do 90tKm, čeká mě dřívější výměna ? svíce denso iridium.
Dobrý den, přimazávání chrání sací ventily, výfukové pouze tím, že přimazávání přidává olej, tím snižuje o něco teplotu u detonace, tento typ svíček by nohl vydržet do klasické výměny. Čadek
 
Zdeněk15:12 15.03.2014
Dobrý den, pane Čadek, ne,ne, špatně jste mě pochopil, já si nic montovat opravdu nebudu. Kolik proboha ušetřím, 10-15 000Kč? Nemám na to zkušenost, čas ani prostor a nebudu trávit čas běháním po úřadech. Autům si myslím dost rozumím, ale bohužel elektronika mě minula velikým obloukem. Nevím kudy vedou v autě kabelové svazky, trubky benzínu, brzd a podtlaků. Jen představa, že bych omylem navrtal kabelový svazek mě děsí. Třeba mezi zadními sedáky a kufrem je mezistěna kde je hotová elektrárna. Dokážu udělat GO motoru, "zúhlovat" ojnice, zabrousit ventily, brzdy, podvozek, atd. Dělal jsem i GO automatů, ale vždy podle servisního manuálu, ono to ani jinak nejde. Jsem strojař, jsem hodně pečlivý, auto je můj koníček a přesto mě to neživý. Ty otázky kterými jsem Vás zahrnul, to nejsou žádné speciality, jak to na první pohled vypadá, to jsou negativní ohlasy většinou posbírané po automobilových fórech co která montážní firma LPG odflákla a majitelé jsou nešťastní že jim to nejede a sbírají info jak z toho ven a z toho jsem čerpal. Některé jsou opravdová "lahůdka" když vidíte oholené, volně smotané a zaizolované el. dráty, hadice vedené jak se to zrovna povedlo. Mám rád pečlivě a čistě odvedenou práci. Snad mi rozumíte. Všechny otázky jsou proto reakcí na ty chudáky co jim kdo neudělal tak jak měl a věřte, že bych tak nechtěl dopadnout, zvláště u takového auta jaké mám. Chci být s LPG spokojen, abych ani na okamžik nelitoval, že jsem do přestavby vůbec šel a věřte mi, že budu dlouho vybírat, než auto někomu svěřím. Pokud odpovědi jsou součástí Vašeho know how, chápu. Děkuji. Zdeněk Na německém fóru měli přestavbu W221 na LPG s nádrží toroid místo rezervy s objemem 95l. http://www.youtube.com/watch?v=6_DefT7X_Yo
Dobrý den, jestli Vám jde o pečlivost provedení, stavte se kdykoliv kolem 14 hodiny, ukážeme Vám auta, která se namontovala ten den a posoudíte sám. Nádrže přes 95 litrů dáváme taky. Ukážeme. Čadek
 
Bob15:00 15.03.2014
Krásný den, včera jsem objednal automobil Škoda Citigo 1.0 MPI 44 kW (je to ten slabší) s automatickou převodovkou ASG. A mám několik dotazů: 1. Lze v principu předělat na LPG? Je to nový motor, který má (jak píší na fórech: "Rôzne odvetrávacie alebo mazacie otvory sú už odliate v bloku, takže nie je potrebná ďalšia séria inštalovaných potrubí ako to pri iných motoroch už býva zvykom."), takže nevím, aby to nedělalo nějaké trable při montáži? 2. Máte už nějakou zkušenost s předěláním citigo či nejlépe s citigo v automatu? 3. Nevadí montáži zadní parkovací senzory? 4. Auto je objednáno s palubním počítačem a navigací fun&go, na které se údaje z palubního počítače objevují - plyn počítám nebude zobrazován, ale to je jediné omezení ne? 5. Dáváte u nového auta záruku na ty zařízení, které jsou přestavbou dotčeny? Na jakou dobu? 6. Lze jednotlivé zásahy do auta probrat (nejsem žádný konkurent a nikdy nebudu ani výzvědník, ale chtěl bych, abych vyloučil možnost, že mi třeba za čtyři roky začne auto rezivět kvůli nějaké součásti té montáže) ev. za příplatek zajisti, že montáž provede někdo u koho je jistota kvality? Omlouvám se za délku příspěvku a děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, lze předělat. Ano, máme zkušenosti, dělali jsme je už.Senzory nevadí,záruka 2 roky, u Lovata stále. Stavte se kolem 14 hodiny, ukážeme auta co se montují ten den, posoudíte kvalitu sám.Čadek
 
Zdeněk20:28 14.03.2014
Dobrý den, pane Čadek, vlastním MB S500,4matic W 221, r.v. 2006 a chci přestavbu na LPG. Jaký system a jakou nádrž místo rezervy, pokud možno co největší, mi doporučíte. Než vám svěřím svého mazlíka rád bych o přestavbě něco věděl. Musí se smontovat sání nebo vrtáte vstřikovače na autě. Jak hodně je důležité pro dobré fungování navrtat všechny vstřikovače do sání ve stejné vzdálenosti a pokud možno zespodu toho sání. Je rozhodující i stejná délka propojovacích hadiček ke vstřikovačům? Kudy vedete přívod od nádrže do motoru. Je dobré si nechat namontovat i elektronické přimazávání? Co všechno se musí na autě rozebrat, kde vezmete nutnou elektriku a elektroniku, musejí se stříhat dráty a napojovat? Jak se napojíte na chladící systém? Bude tankovací hrdlo pod víčkem nádrže? Jakou máte zkušenost s tímto typem auta, které je skrz, naskrz prošpikované elektronikou a se dvěma akumulátory. Měl bych asi ještě dalších 1000 otázek, ale to si nechám až na náš případný osobní hovor. Děkuji Zdeněk
Dobrý den pane Zdeňku, máte tak detailní otázky, že je poznat, že montujete lpg . Takže si namontujte lpg sám, máte to levnější. Odpovím jen na některé. Dejte si tam Lovato, nádrž podle kufru.Elektronické přimazávání bych nedával, pro sebe, do tohoto typu auta ne. Pokud budete chtít, stavte se, odpovím Vám osobně, kdykoliv 7 - 15 00 . Detaily montáží zde zveřejňovat nebudu, my se to učíme 24 let. Čadek
 
pepa19:52 13.03.2014
Je to rok 2003,předpokládám že tady je klasický vícebodový vstřik
Pak platí 23 990 za sekvenční vstřik.Lovato. Čadek
 
pepik18:01 12.03.2014
Dobrý den pane Čadek. Mám v plánu dovézt z německa BMW 318 i 105kw kombi. Chtěl bych ho u Vás nechat předělat na LPG . Jaká bude prosím cena a jaký systém by jste mi do tohoto motoru a auta doporučil. Děkuji za info
Dobrý den, bohužel nepíšete rok výroby vozidla. pokud dovezete vozidlo se vstřikováním benzínu do sání (klasický vícebodový vstřik) tak doporučuji Lovato 23.990,-. Pokud dovezete vozidlo s přímím vstřikem benzínu do válců tak bohužel vozidlo prozatím nelze přestavět na LPG. S pozdravem Sobotka
 
girašek olomouc06:18 12.03.2014
Dobry den, kdysi davno jsem si nechal u pana Čadka namontovat plyn do FAbie II,1,4 16V, auto ma najeto na plynu přes 100tis a zadny problém. Spotreba do 7-litru na 100km. Při koupe nového vozu jsme zvazoval benzin s predelanim na LPG. Vzhledem k tomu ze mi prodejce nabidl naftu 2L TDi 104kW za cenu benzinu /puvodne jsem kupoval 1,6Mpi/ tak jsem sel do nafty. Jezdim dlouhe trasy. Prumernou mam 4l vc. zimy a jinak ostravu-olomouc delam za 3,1. Samozrejme to nehonim, jezdim v zavesu a umym narabet s plynem. Nic méně kdo ma benzin, at to okamzite nech predelat na plyn. I když toho nenajezdite moc, tí prachy za montaz se vam varti i u prodeje vozu. Ja jsem svoji Fabii prodávat neusel, sami zakaznici se ozvali a dostal jsem vic nez ve vykupu ve skodovce nebo v ackach. Kazdopadne firmu pana Cadka preferuji i proto ze není to jen biznysman ale i clovek s lidkskym pristupem který se vam snazi pomoci.
Pane Girášku, velice moc Vás zdravím do Olomouce. Čadek
 
Josef05:45 12.03.2014
Kolik dnes stojí přestavba Felicie 1,3 MPi
Včera,dnes i zítra 12 990 Kč.Čadek
 
Karel18:10 05.03.2014
Dobrý den ,chtěl bych se zeptat jestli by šlo předělat na lpg volvo v40 r.v 2000, 1.6 80kw ?Pokud ano jaký systém by jste mi doporučil,děkuji.
Dobrý den, ano šlo, italské Lovato . Čadek
 
zdeny16:10 05.03.2014
Dobry den pane Čadek chtěl bych s zeptat jestliže je možné si u Vás nechat namontovat na felicii starší systém z jiné felicie ? a jestlize je mozné ho zapsat aby vše bylo papírově v pořádku. Předem děkuji
Zjistěte jaký system ze starého auta chcete namontovat a zavolejte. Třeba na něj my vůbec nemáme oprávnění. Čadek
 
Pavel Kopřiva14:43 04.03.2014
Dobrý den pane Čadek, rád bych se zeptal na vozy Opel, jakou máte zkušenost s nimi a Lpg, a zda-li tyto vůbec děláte? Uvažuji o přestavbě svého vozu, konkrétně mám Astru J, 1.6XER , 85kw, r.v. 2010. Jaký systém by byl nejvhodnější? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, velice běžné auto na přestavbu na lpg, hodně se jich dělá. Rok 2010 už musíte mít pořádnou elektroniku , myslím tím, elektroniku k plynovému zařízení, sem dáváme pouze Lovato italské, nebo Landi R. Stačí Lovato, Landi Renzo má úplně stejné funkce, má pouze jiný typ lišty. Montáž jeden den od 7 do 15 00, plynařům zdar. Čadek
 
Miloš Navrátil15:44 03.03.2014
Dobrý den, Hyundai i nadále nabízí např. u modelu ix20 jako možnost zaškrtnout si v konfigurátoru přestavbu na LPG. Dostanete na motor speciálně upravenou hlavu a záruku 5 let.
 
Radovan07:16 03.03.2014
Dobrý den. Chtel bych poděkovat p. Čadkovi za exceletní kvalitu plynu na čerpací stanici ve Znojmě a popřát hodně štestí v dalším podnikaní. taxi 66
 
Radek13:59 02.03.2014
Dobrý den pane Čadek,zdravím Vás z Liberce.Předem Vám chci poděkovat,že opět běží fórum o LPG,myslím,že jedno z nejlepších. Proč píšu? Hodláme z důvodu rozrůstající se rodiny zakoupit nové vozidlo, střední třídy a opět jej přestavět na LPG u Vás. Současná Fábie CombiII již začíná být malá, ale Vaše přestavba šlape bez jediného zaváhání již cca. 60.000 Km a to jsem měnil pouze svíčky,olej, jinak nic jiného.Rád bych se Vás zeptal,co v dnešní době koupit,aby to nezlobilo? Za nové auto hodlám utratit max.400 tisíc. Nejdříve jsem byl rozhodnut,že zakoupím Hyundai I 30,ale v poslední době jsem nemile překvapen,z kvality motorů u uvedené značky. Samotný Hyundai v současné době již přestavby na LPG zcela ukončil. Motor 1.6 MPI,ani 1.4 MPI již nejsou ani v nabídce. Z uvedeného důvodu jsem začal koketovat s myšlenkou Škody Rapid 1.2 TSI- 77 kW,ale samotná přestavba je poměrně drahá a náročná. Uvedený motor však jede nádherně.Jak tak koukám,v současné době toho na víběr jako zákazník moc nemám. Klasické motory již pomalu nikdo nedělá a pokud ano, tak jsou šizeny na kvalitě materiálu ohledně hlav a ventilů. Děkuji za radu a brzkou odpověď.
Dobrý den, taky zdravím z Brna do Liberce. Někde se¨to zde několikrát psalo, kupte něco, cokoliv s motorem od koncernu VW. Ať Španělské,německé či české, všechno je jedna motorárna. Mějte se príma Čadek
 
Pavel09:51 01.03.2014
Pane Čadku , dobrý den, jak prosím funguje 6 splátek na lpg přes Cetelem? Mám vozidlo Fabia 1,2 a chci přestavbu od Vás.Děkuji.
Je to skutečně bez úroku, ale musíte to splatit za těch 6 měsíců. Příklad. Fabia s polským sekventem Stagem = 20 000 Kč.Cetelem má nestejné splátky. První až pátá splátka třeba 1200 Kč, to je celkem 6000 a poslední šestá ten zbývající dluh = 14 000. Nebo 3000 první až pátá splátka = 15 000 + 5 000 zbytek. Takhle to funguje, Cetelem nám každý rok dělá jeden měsíc tuto službu a nikdy nebyl jediný problém. Plynařům zdar i těm budoucím. Čadek
 
Jarda11:26 28.02.2014
zdravím jen malý příspěvek pro nevěřící: známý má původní originál japonce Toyotu Yaris 1,0 výkon 68Ps r.v.1999 - není první majitel!!! a jezdí slušně, najeto okolo 300 tisíc km má to na LPG, skutečná spotřeba město okolo 5-5,5 lt plynu a delší trasy jezdí okolo 4-4,5 lt plynu!!! Auto bez závad a zbytečných investic, jenom olej a svíčky jak píše Petr a původní je i výfuk.Přesvědčovat někoho že to není pravda je zbytečné.Kdo tomu nevěří, stejně ho nepřesvědčíte, stačí se podívat na recence yarise-je jich tam asi 40 a není co dodat. Kdo chce jezdit ať si koupí japonce, kdo chce opravovat ať si koupí auto jiné.
 
Petr09:30 28.02.2014
Dobrý den srovnávat kvalitu Subaru a Toyoty s ostatními značkami může jen tukan, který neměl originál japonské zboží nikdy doma a zná to jenom z doslechu.Pokud vezmu náhradní díly na auta např.Toyotu starší 5let tak je seženu levněji než na Škodovku třeba Octavii.Benzínové auta jsou zcela bez závad, stačí se zeptat majitelů těchto aut nebo v servise.Problémy jsou jen s nafťáky a to kvůli naftě, která se u nás prodává- přísady bio složek, které zalepují vstřiky a dělají další problémy.U sousedů za hranicema na západ není problém ani s naftovými motory.U nás je nedoporučují kupovat právě z těchto důvodů, že běžné opravy díky naftě stojí od 30 tisíc Kč výše.S LPG jsem neslyšel, že by měl někdo taky problémy.Co znám pár lidí s Toyotou na plyn, tak jediná investice je pravidelně svíčky a kvalitní olej -žádný mogul ukradený někde ve firmě.Kdo tomu nevěří, ať si pořídí nejlépe francouze a brzy nashle v servisu, u ostatních podobně.
 
Pavel19:20 27.02.2014
Srovnávat Toyotu s Fordem a Renaultem je opravdu úsměvné :->
 
Miloš Navrátil15:38 27.02.2014
Jen teda si ještě neodpustím poznámku neměl jste namysli motory 1,2 htp a nebo 1,416V od VW, že? Myslel jste ty pravé německé kvalitní výrobce co dávají do svých aut motory Renault ?
 
Miloš Navrátil15:35 27.02.2014
Pane Petře to máte pravdu že nikdo neřekne. Ale na netu se dá alespoň dočíst o testech mazání ventilů s použitím gaslube i flashlube a pod.. O přístřiku vůbec nic. Vaše kalkulace na opravu hlavy včetně rozvodů vypadá lákavě a uklidňuje. Mám na LPG cca 100 tisíc tak bych si rád firmu kterou máte na mysli někam zapsal pro strýčka příhodu. Můžete dát odkaz?