Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Petr19:51 26.02.2014
Pane Navrátil, nikdo vám neřekne jestli přístřik nebo JLM pomáhají proti zaklepání ventilů. Zabývám se lpg 20 let a něco jsem zjistil, vozy Hyundai a Kia mají nejhorší kvalitu motorů, srovnal bych je ve své době se Škodou 105/120. Ford, Renault,Toyota,Nissan,Subaru,Suzuki na tom nejsou o moc lépe. Kdo chce jezdit na lpg, ten musí zvolit normální auta od německých výrobců. Pro normální uživatele lpg platí rada, ventily se zaklepou, uděláme hlavu, vlisujeme tvrzená sedla, vyměníme rozvody,oprava za cca 10 000kč a mohu jezdit na lpg dalších 500 000km. plynu zdar.
 
Volný Martin20:19 25.02.2014
Dobrý den. Mám Ford Focus 1,6 Ti-Vct 85kW 2008. Chci si nechat udělat lpg systém Lovato. Doporučujete u tohoto motoru přímaz ventilů Vap-Saver nebo stačí jenom přístřik benzínu při vyšších otáčkách.Děkuji za odpověď.S pozdravem Martin V.
Dobrý den, vozidlo jde přestavět doporučuji LOVATO, toroidní nádrž místo rezervy a externí přimazávání VAP-SAVER s rozdělovačem VSE. Celková cena 23.990,- + 1.450,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Miloš Navrátil09:40 25.02.2014
To je opravdu na diskuzi u kterého motoru a zda přístřik benzínu chrání ventily. S přídavkem mazadla a od volnoběhu snad možná. Zatím jsem nenašel na netu žádné testy nebo měření o tomto problému. Krom podobných vyjádření jako Lovato uvádí a podobně. Samozřejmě že i toto má svou váhu ale praxe bohužel dává jiné závěry. Co vím od řady majitelů KIA a Hyundai motorů 1,4 a 1,6 přestavovaných na plyn....už jich má pár problém se zaklepanými ventily. Hyundai oficiálně je teď obesílá a žádá o doplnění přimazávání vapsaver a podobně (FL,JLM...) pro podržení další záruky. Přístřik je pro TSi motory, asi! Ale napiště pane Čadku k tomuto problému, určitě víte daleko víc, otázka co můžete zveřejnit. Navíc je to přimazávání s BRC pro Hyundai troufám si napsat nepovedený projekt konkurence. Sice nastavovali přístřik od 1200 otáček ale ani to nepomohlo!
To je skutečně pro motoráře, a zapotili by se u toho. Jak píše zde pán, do Kií i do Hyundajů doporučujeme po zkušenostech co máme/podotýkám, že nikdo oficiálně nic nevydal a každá značka si žárlivě střeží svoje tajemství, na kolik vydrží teplotu spalování hlava, sedla a ventily/ , tedy do těchto dvou značek doporučujeme i přístřik benzinem, i přimazávání olejem a určitě i s rozdělovačem.Je těch ostatních značek motorů spousta, podle kW, hlavně poodle roku výroby , říkáme zákazníkovi na rovinu, co by si tam měl dát, Udělat přehledovou tabulku co kam dát, sice umím, ne pro věechny značky, to nedokáže asi nikdo, ale pro hlavní skupiny ano, ale nesmím to veřejně udělat. Lovato uvádí - ano Lovato umí přístřik benzinu a my ho v drtivé většině zapojujeme, ale i Lovato nám na školení řeklo, do kterých značek přidat i přimazávání. Přístřik pro motory FSi, TSi, GDi, Ital tvoří programy pro tyto vozy na brzdě a podle otáček měří teploty-píšu to velice zjednodušeně- a u vyšších teplot přistříkává benzín. Třeba i okolo 27%. Zde je to hlavně na ochranu benzinových vstřikovačů,protože nejsou v sání , ale ve spalovacím prostoru. A shořeli by.Toto je něco jiného, než přístřik u Lovata pro motory kde jsou vstřiky v sání. Zde dělá spotřeba benzinu ne do 27%, ale tak do 2%, zde je to zanedbatelné. Píšu to pro pochopení většinou čtenářů dost zjednodušeně,ale princip je takovýto. Plynařům zdar, Čadek
 
Michal Avrat13:19 23.02.2014
Dobrý den, mám možnost zakoupit vozidlo Renault Megane s motorem 1,4 tce (130 k). Je možné tento motor přestavět na LPG popř. potřebuje nějaké přimazávání? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, klidně ho kupte, to je turbo, proto tak vysoký výkon. Pokud tam namontujeme Lovato a zapneme v programech přístřik benzinu, nemusí se dávat přimazávání, přístřik ochrání ventily dostatečně. Cena 23 990 Kč. Mějte se príma Čadek
 
Martin10:05 23.02.2014
Dobry den, Chci se jen zeptat na vas nazor. Mam starou felicii vstrik. a premyslim jestli klasickou prestavbu nebo koupit pouzite lpg zarizeni a nechat to do auta namontovatvat a nechat schvalit. Nevim co vsecho ta ci ona variata obnasi a jak je to cenove. Deku za radu.
Dobrý den, úplně nová přestavba je 12 990, to je s doklady na přihlášení. Když koupíte použité zařízení, řekněme za 4 000 Kč, dáte dalších 5 000 firmě za předělávku, to je za práci, k tomu 3 000 za doklady na schválení a za trubky a hadice, to se musí vždy dát nové/staré je zlomené/ a jste 990 pod cenou za nové. Jinak je to nelegální . Podle mě se staré zařízení nevyplatí. U Felicie rozhodně ne. Stavte se za mnou v pracovní době, zkusíme něco vymyslet. Čadek
 
evžen zapletal07:52 23.02.2014
Dobrý den, jaká je lhůta pro výměnu filtru plynné fáze Lovato? Beru plyn u Vás, případně Pronto gas to pro info o čistotě plynu.
Dobrý den, oficiálně by se měli měnit filtry po 20 000 km, je to psáno v servisní knížce, pokud berete čisté plyny - hlavně se jedná o sloučeniny síry,která dokáže ve chvilce filtry zlikvidovat - někdy filtry vydrží daleko víc km. Čadek
 
Josef09:05 22.02.2014
Zdravím všechny šikovné plynaře a chci se zeptat na cenu montáže plynu do Borgward B 2000 a jak dlouho by montáž trvala, a jestli je potřeba nějaká homologace nebo stačí jen kolek na úřadě děkuji
Ne, toto neděláme. Čadek
 
Petr08:50 22.02.2014
dobrý den měl bych dotaz: jste schopni předělat na lpg vozidlo Artega GT 3S a pokud ano za jakou cenu? díky Petr
Dobrý den, toto ne. Čadek
 
Michal F19:00 21.02.2014
Dobrý den, mám propadlou válcovou nádrž na 45L ve Škodě Forman. Provádíte výměnu i bez multifunkčního ventilu? A kolik by stála případná výměna? Plynu zdar Michal
Dobrý den, ano, provádíme. Podle toho na kolik let si tipujete , že Vám Forman vydrží si kupte buď v bazaru u nás či jinde starší nádrž. To se dá kolem 1 000 Kč. My Vám ji přehodíme a uděláme platnou revizi, to celé za 800 Kč-to je konečná cena. Pokud by se dávala nová nádrž , bez MTV, je to drahé. To je kolem 4 500 Kč. Taky plynu zdar, benzínu zmar. Čadek
 
Robert13:58 21.02.2014
Popravdě řečeno,nedivím se mu,že maže příspěvky typu:berte plyn jinde atd. Je to jeho fórum a je jen na něm,který příspěvek ponechá a který smaže.Nedělal bych to na jeho místě jinak,fórum má sloužit především k řešení tech.problémů a ne k vykřikování - sem nejezděte,tady je draho/nekvalitně.Pokud jsi zde nespokojen,tankuj/servisuj jinde a nezapleveluj fórum věcma, který sem nepatří
Ano, souhlasím. Pouze technické problémy, vše ostatní se maže, nebudu zase zavírat forum, kvůli jednomu nebo dvěma blbům a jejich připomínkám typu , máte drahý plyn. Čadek
 
Petr19:56 20.02.2014
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na typ zařízení Omvl. U nás ve Frýdku-Místku mi toto zařízení bylo nabídnuto do mé Octavie 1,6 za 16900kč, s tím, že je to velmi dobré italské zařízení. Já sám tento typ neznám, bylo mi řečeno že elektronika je vyráběná firmou AEB, stejně jako pro Lovato a Landi Renzo. Nevím jestli si raděj nemám připlatit 3000kč za Lovato,děkuji vám za odpověd, myslím si že toto zařízení jistě znáte, mějte se pěkně, Petr
Dobrý den, znám. Já to nedělám. Nebudu hodnotit kvalitu značek, to zde nesmím. Na řídících jednotkách máte vyjiskřeno vzadu kdo je dělá, něco AEB, něco Autronik atd. Těch značek je hodně. Zkuste vyzpovídat zákazníky firmy kde si chcete udělat přestavbu, to je velké vodítko. Mějte se moc príma Čadek
 
Igor13:36 20.02.2014
Dobry den, prosim o radu jake presne davate svicky znacky Brisk-Silver do Skoda Fabia 1,4 16V(74kw) LPG r.v. 2002. Predem dekuji za odpoved.
Dobrý den, do Škody Fabia 1,4 74kw dáváme svíčky Brisk Silver DR15YS-9. Pokud máte zájem máme je skladem 100,-/ks i s výměnou. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert09:18 19.02.2014
Dobrý den,chtěl bych Vás poprosit o radu.Mám felicii 1,3 MPI, podtlak bez krokového motorku,pouze se škrtícím šroubem.Po nastartování studeného motoru se mi cca 1x z 10 startů stane,že motor nejde do otáček,nemá tah,vynechává (pouze na LPG,provoz benzín OK).Na benzínové části mám v posledním měsíci vyměněno snad vše,co obvykle dělá problémy - zapal.i vstřik.lištu,benz.čerpadlo,svíčky,vzduch.filtr.Měnil jsem i filtr kapalného LPG,problém ale přetrvává.Poradíte mi prosím?
Dobrý den, v prvé řadě bych udělal kontrolu systému resp. kontrolu reduktoru jestli nepropouští plyn do podtlaku. S pozdravem Sobotka - technik
 
Aleš05:43 18.02.2014
Dobrý den, půjdu na technickou kontrolu a potřebuji udělat emise + revizi. Musím se objednat nebo ne a jak dlouho to přibližně trvá ?
Dobrý den, neobjednává můžete přijet kdykoli cca na půl hod... S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert15:40 17.02.2014
to jsem rád, že to fórum zde opět funguje... jen doufám, že tady zas nebudou otravovat nějací ňoumové svými přiblblými poznámkami
Doufáme také. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC19:45 05.12.2013
Pro Pavla: Dacia používá systém Landi Renzo Omegas Plus. Tam je potřeba znát číslo verze firmware a zjistit, jestli jej někdo má. Pak by se s tím dalo spojit a případně diagnostikovat.
 
Petr12:27 05.12.2013
Dobry den,v navaznosti na zpravu ze 17.11.2013,13.41.....chci se u Vas zitra zastavit na opravu,kolem poledne,je to mozne??Diky.
I bez návaznosti na zprávu můžete. Čadek
 
Pavel12:01 05.12.2013
Dobrý den , taky se mě ta úprava moc nezdá...už jen selským rozumem si říkám že je těch 20 tisíc rozdílu dost málo...písty , ventily+ sedla, komplet systém vstřikováni lpg... http://ifaster.tiscali.cz/pan-setrilek-dacia-duster-1-6-16v-lpg/
 
Pavel21:44 04.12.2013
Dobrý den , jenom bych doplnil že Dacia udáva že verze LPG má jiné písty a ventily ktreré snesou provoz na lpg... rozdíl mezi verzí na benzín a plynovou je 20 tis kč.
Dobrý den, ty jiné písty a ventily se mi nějak nezdají, jediné auto které jsem viděl takto upraveno je stařičký Fiat Multipla BluPower (čisté CNG bez benzínového pohonu). Ovšem Fiat Multipla BiPower CNG + benzín tuto úpravu nemá. Jinak jsem neviděl takto upravený motor na plynové zařízení. S pozdravem Sobotka - technik PS: Údajně tuto úpravu má provádět i Hyundai ale jestli ano nebo ne???
 
Josef19:28 04.12.2013
Dobrý den, uvažuji o předělávce u 10 let staré Octavie 1,6. Ten levný sekvent to je co, jaká značka, jaký výrobce součástek? děkuji
Polský, který budeme momentálně mít skladem. Jeden z těchto - ESGI, Stag 4, AC. Polské elektroniky, Lišta italský Valtek, reduktor italské Tomasetto. Nic jiného v předním Kitu není. Zde by to být mohlo. Plná záruka . Čadek