Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Zbyňa13:20 04.12.2013
Dobrý den pane Čadku (Sobotko), uvažuji o koupi nové Dacie Duster 1,6 16V 77kW. Je toto auto vhodné pro přestavbu? Kolik by to případně stálo s nádrží místo rezervy? + velikost nádrže? Díky moc. P.S. V ceníku mají přestavbu přímo z výroby. Moc nevěřím tomu, že by to dělali přímo ve výrobě, bude to klasická přestavba a tu bych radši u Vás jako prověřené firmy. S pozdravem Zbyňa
Dobrý den, myslím, že máte velice správný názor, servisy si to dělají sami a plácají se v tom zoufale.Dal bych Lovato ,zapojit přístřik benzinu. Nádrž doplní kolega ráno z databáze montáží. Cenu taky Čadek..........Dobrý den, nádrž místo rezervy 53l, cena 23.990,- + 1.000,- za spodní toroid místo rezervy. Chtěl bych jen doplnit že originální plynové zařízení nikdo neumí pořádně servisovat a následně je servis takových zařízení nákladný. S pozdravem Sobotka – technik
 
Igor12:36 04.12.2013
Zdravím, zvažuji koupi Toyota Corolla 1,6 VVT-i, 81kW, r.v. 2002. Vůz bych chtěl přestavět na LPG. Jaké zařízení LPG a za jakou cenu by jste mi doporučil, pokud je přestavba na toto auto vůbec možná. Děkuji.
Dobrý den, stačí levný sekvent,jakýkoliv ale určitě přidat Vap Saver, nebo něco podobného na mazání ventilů. Cena 18 990 + 2 000 = 20 990 kompletní cena Čadek
 
Robert12:24 04.12.2013
Dobrý den pane Čadek,chtěl bych Vás poprosit o názor: mám felicii 40 kW MPI, klasiku podtlak. Poslední dobou při ranních startech kdy je zde na jihlavsku teplota pod 0°C se mi stává, že po startu na benzín při přepnutí na LPG (přidáním plynu při zařazeném neutrálu nad 2000 ot/min) mi motor zdechne. Dělá mi to tak celkem pravidelně při nízkých teplotách. Je to tak normální,nebo je to věc k řešení? Můj známý, který má Opla Omegu 2,0i to takto dělá i v největších mrazech a nemá problém - a taky má podtlak. Díky za názor,plynu zdar
Dobrý den, to dělají i sekventy i krokové motorky. Zde se doporučuje b.start,rozjet se,pustit topení a když jde z topení vlažný vzduch teprve pak přepnout do plynu.Když Vám přepíná kolem 2 000 ot., máte přepínač, kde se dá měnit práh přepnutí,každý plynař by měl umět změnit třeba na 2 500 - 3 000 ot.Řešil bych to změnou prahu. Plynařům zdar. Čadek
 
RobertM16:25 03.12.2013
Pepo, to jsou starosti, nevšiml jste si, že v zemích, kde platí eurem jsou ceny PHM na totemech v tisícinách eura. A ty taky nemají. Vaše starosti na hlavu majitele čerpačky, on asi nemá jiné starosti. Tak tankujte jinde, kde vám to rovnou zaokrouhlí na celé desetikoruny. Jinak hezké Vánoce všem plynařům....
Ano, nezavděčíte se nikdy všem. Čadek
 
pepa15:50 03.12.2013
dobrý den pane Čadek chtěl bych se zeptat kdo u vás vymýšlí ceny plynu vy nebo vaše žena? Normálního člověka takové ceny ani nenapadnou když halíře neexistují.Pokud chcete dělat ceny podle starého Batě tak dejte cenu montáže podle něho třeba 9 999,-Kč a ne 25 000,- a za plyn třeba 19,- Kč to je Baťova cena a ne 15,89!!
Máme montáže 19990, 23 990 a neraďte, děláme si to podle sebe. Taky Vám nikdo nekecá do Vaší činnosti. Čadek
 
Michal11:10 01.12.2013
Dobrý den, mám od Vás letos realizovanou přestavbu na LPG (Toyota Sienna). Máte v nabídce i nezávislé topení, které by spotřebovávalo LPG z nádrží? Pokud nemáte vlastní, jste schopni mi namontovat mé vlastní nezávislé topení (které si koupím)? A pokud ani tohle neděláte, jak si to nechat namontovat jinde, aby to mohlo brát LPG z nádrže a u Vás přitom nepřijít o záruku?
Kupte si ho, namontujeme . Do jednoho zimního SUV/majitel s tím jezdil hlavně na lyže v zimě/ jsme dělali 6 spotřebičů , na 3 tlakové nádoby.Pozor aby to bralo kapalný plyn, jinak bychom museli přidělávat další tlakovou nádobu. Na pohon motoru Vám to bere kapalný PB . Tam dáme jen rozbočku, pokud by to bylo na plynnou fázi, musíme odebírat z další nádoby a nahoře, ne dole sacím košem. Čadek
 
PaulofWoCC15:54 30.11.2013
Check engine je oranžová kontrolka na přístroj. desce. Její rozsvícení po zapnutí klíčku a její zhasnutí po startu motoru signalizuje správnou funkci. Jinak tato kontrolka slouží pouze k tomu, aby informovala řidiče, že jednotka motoru inicializovala/uložila závadu, která může způsobovat zhoršené emisní hodnoty výfukových plynů. Takže prvně nechte zanalyzovat důvod rozsvícení kontrolky a možná tam bude ležet závada týkající se tvorby směsi. Ještě bych odzkoušel, jestli nemáte problém v tom, že máte příliš velkou spotřebu benzínu - tzn. jezdit 100km či 200km na benzín. Pokud budete mít spotřebu benzínu blížící se k 11l/100km, vaše závada leží na straně originálního zařízení motoru. Ovšem na to Vám diagnostik přijde po provedení seriové, případně paralelní diagnostiky.
 
jirka19:46 29.11.2013
Ještě jsem zapomněl se zeptat co je to ten check engine jak mě tady někdo psal jestli svítí????Pokud je to ta malá krabička na palubce s diodama tak ta svítí a ukazuje.Díky za podněty
Chybová kontrolka, to je Vaše v palubní desce, to není u plynu. To ukazuje špatné naladění motoru, nebo závady na LS,Egr ventil atd. Čadek
 
jirka19:42 29.11.2013
Děkuji za Vaše reakce,jezdím s octavkou do práce 20km tam a 20 zpět,proto mě ta spotřeba přijde vysoká.Nejsem závodník jezdím 90 a málokdy vytočím motor přes 3tis otáček.Proto ta spotřeba 13-14 litrů si myslím že je dost.Již jsem byl na kompletním seřízení u Vás ,kdy jsem měnil kompletní vstřikovací lištu,nebot nebyla v souladu se zařízením.Už opravdu nevím co s tím.Mám pouze jednoho kamaráda který má stejný motor a LPG a jezdí do 10 litrů.Tak opravdu nevím kde může být chyba???
Tak se stavte kdykoliv znovu uděláme diagnostiku, spíš to vypadá na únik, to jsem psal, nemá cenu si o tom psát, musíte přijet. Čadek
 
Řehák18:12 29.11.2013
Dobrý den, pane Čadku. Kolik by mně vyšlo přemontování LPG z auta do auta. Oba dva vozy Felicia 1.3 MPi. LPG - Elpigas - je vaše montáž, stáří cca 4 roky s bezproblémovým provozem. Děkuji a přeji krásný den. Řehák
Dobrý den, přemontování, dáváme všechny nové hadice, trubky, spojovací materiály + doklady na přihlášení montáže na MD 6 000 Kč. Čadek
 
Petr10:32 29.11.2013
Dobrý den,chtěl bych se zeptat,jestli po montáži lpg na ford focus 2 1.6 74kw se musí seřizovat nebo kontrolovat ventily.
Dobrý den, ne neseřizují se. S pozdravem Sobotka - technik
 
David23:07 28.11.2013
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli by byl nějaký problém s přestavbou nového Opelu Mokka A 1.6 XER 85kW. Jaký systém byste mi doporučovali, jaká by byla cena přestavby a jaký způsob ochrany ventilů? Auto má systém START-STOP, nebyla by to komplikace? Jakým způsobem by to fungovalo po přestavbě na LPG? To by vždy auto startovalo na benzín? Nebo by se tento systém raději po přestavbě úplně deaktivoval? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vámi vybraný vůz Opel Mokka 1,6 85kw nelze přestavět na LPG. Jedná se o motor s přímím vstřikem paliva do válců. S pozdravem Sobotka - technik
 
Marek0721:23 28.11.2013
Zdravím všechny plynaře. Chci pochválit novou čerpačku na Křižíkove!!!! Mám ju (konečně!) při cestě a za 16,39kč tak to je paráda!!! Naschle.
Děkujeme moc, pokud bude zájem o ještě delší prodloužení pracovní doby, přizpůsobíme se, zatím denně 6 -20, na začátek. Všem našim i ostatním plynařům hodně zdaru. Čadek
 
PaulofWoCC17:34 28.11.2013
Pro Jirku, pokud jezdíte Brno-město či jste sportovní řidič nebo styl "brzda-plyn", spotřeba je adekvátní. Pokud jezdíte spíše mimo město 90km/h, takový "běžný" řidič, spotřeba by měla být kolem 10l/100km. Pak jsou 2 možnosti...svítí Vám check engine (pokud ho někdo neodstřihl) a bude potřeba diagnostika nebo Vám utíká LPG v netěsném spoji.
Tady jeden pán psal jak mu Škodovka střihla check engine. Taky bych řekl spíše ten únik někudy jinudy než přes motor. Čadek
 
RobertM18:38 27.11.2013
Jirko,to je opravdu hodne,mam O1 1.6 75kW a dlouhodoby (4.5 roku) prumer mam 8.2l/100 km. Takze bud neco v aute nefunguje nefunguje jak ma (zapalovani obecne,lambda sondy apod.) nebo rozhozene nastaveni LPG.
 
Jirka17:52 27.11.2013
Dobrý den,jen bych se chtěl zeptat zda někdo z Vás nemá zkušenost za kolik litrů plynu by měla jezdit octavie 2litr výkon 85kw,jedničková.Mám ji asi půl roku a jezdí okolo 13-14litrů plynu což se mě zdá být dost,ale nevím zda tato spotřeba není normální.Děkuji za reakci a plynu zdar
 
Petr15:20 27.11.2013
Našel jsem na Vašich stránkách tuto větu: ZÁRUKY na námi namontované systémy LOVATO a LANDI RENZO po CELOU DOBU ŽIVOTNOSTI VOZIDLA. Jak tato služba funguje? Co si pod touto větou mám představit? Je to placená služba? Děkuji Putna
Taky je tam napsáno, na co se záruka nevztahuje. Není to placené zvlášť. Plynu zdar benzinu zmar. Čadek
 
Marek09:40 27.11.2013
Pro Roberta: řešil jsem docela dlouho svíčky na felicii 1.3 40KW, které by necukaly při přídání plynu. Silvery od brisku vydržely cca 2-3 tisíce, vyměnil jsem postupně 3 sady. Klasické jednobodovky (ne na plyn) vydržely podobně, možná o něco déle. Momentálně mám 30tkm najeto na tříbodovkách brisku (DR15TC) a šlapou perfektně bez úpravy odtrhu. Ale jak píše pan Čadek, je to kus od kusu auta, ale vzhledem k ceně to možná za pokus taky stojí.
 
Robert21:05 26.11.2013
Martine, neprodlužuj proběh oleje, 10W40 není zas tak drahý, aby se vyplatilo na něm šetřit a likvidovat motor. 15tisíc je až dost na to, aby se pomalu začal ucpávat filtr a po 50tisících podle mě už nefiltruje vůbec. Já nedoporučuji.
 
Martin19:35 26.11.2013
Dobrý den, mám Octavii 1.6 LPG a protože najezdím mnoho kilometrů, chtěl bych se zeptat o kolik mohu prodloužit výměnu oleje, než doporučuje výrobce. Jak píšete, tak by to při provozu na lpg šlo výrazně. Stačí měnit po 50tis 10w40. Děkuji Martin
Dobrý den, po montáži lpg se doporučuje udělat 2 x výměnu olejů v termínu stejném jako bylo před montáží. Pak teprve můžete prodlužovat, doporučuje se o stejný počet km + 50%. Já bych na tomto moc nešetřil Čadek