Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

pepik18:01 12.03.2014
Dobrý den pane Čadek. Mám v plánu dovézt z německa BMW 318 i 105kw kombi. Chtěl bych ho u Vás nechat předělat na LPG . Jaká bude prosím cena a jaký systém by jste mi do tohoto motoru a auta doporučil. Děkuji za info
Dobrý den, bohužel nepíšete rok výroby vozidla. pokud dovezete vozidlo se vstřikováním benzínu do sání (klasický vícebodový vstřik) tak doporučuji Lovato 23.990,-. Pokud dovezete vozidlo s přímím vstřikem benzínu do válců tak bohužel vozidlo prozatím nelze přestavět na LPG. S pozdravem Sobotka
 
girašek olomouc06:18 12.03.2014
Dobry den, kdysi davno jsem si nechal u pana Čadka namontovat plyn do FAbie II,1,4 16V, auto ma najeto na plynu přes 100tis a zadny problém. Spotreba do 7-litru na 100km. Při koupe nového vozu jsme zvazoval benzin s predelanim na LPG. Vzhledem k tomu ze mi prodejce nabidl naftu 2L TDi 104kW za cenu benzinu /puvodne jsem kupoval 1,6Mpi/ tak jsem sel do nafty. Jezdim dlouhe trasy. Prumernou mam 4l vc. zimy a jinak ostravu-olomouc delam za 3,1. Samozrejme to nehonim, jezdim v zavesu a umym narabet s plynem. Nic méně kdo ma benzin, at to okamzite nech predelat na plyn. I když toho nenajezdite moc, tí prachy za montaz se vam varti i u prodeje vozu. Ja jsem svoji Fabii prodávat neusel, sami zakaznici se ozvali a dostal jsem vic nez ve vykupu ve skodovce nebo v ackach. Kazdopadne firmu pana Cadka preferuji i proto ze není to jen biznysman ale i clovek s lidkskym pristupem který se vam snazi pomoci.
Pane Girášku, velice moc Vás zdravím do Olomouce. Čadek
 
Josef05:45 12.03.2014
Kolik dnes stojí přestavba Felicie 1,3 MPi
Včera,dnes i zítra 12 990 Kč.Čadek
 
Karel18:10 05.03.2014
Dobrý den ,chtěl bych se zeptat jestli by šlo předělat na lpg volvo v40 r.v 2000, 1.6 80kw ?Pokud ano jaký systém by jste mi doporučil,děkuji.
Dobrý den, ano šlo, italské Lovato . Čadek
 
zdeny16:10 05.03.2014
Dobry den pane Čadek chtěl bych s zeptat jestliže je možné si u Vás nechat namontovat na felicii starší systém z jiné felicie ? a jestlize je mozné ho zapsat aby vše bylo papírově v pořádku. Předem děkuji
Zjistěte jaký system ze starého auta chcete namontovat a zavolejte. Třeba na něj my vůbec nemáme oprávnění. Čadek
 
Pavel Kopřiva14:43 04.03.2014
Dobrý den pane Čadek, rád bych se zeptal na vozy Opel, jakou máte zkušenost s nimi a Lpg, a zda-li tyto vůbec děláte? Uvažuji o přestavbě svého vozu, konkrétně mám Astru J, 1.6XER , 85kw, r.v. 2010. Jaký systém by byl nejvhodnější? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, velice běžné auto na přestavbu na lpg, hodně se jich dělá. Rok 2010 už musíte mít pořádnou elektroniku , myslím tím, elektroniku k plynovému zařízení, sem dáváme pouze Lovato italské, nebo Landi R. Stačí Lovato, Landi Renzo má úplně stejné funkce, má pouze jiný typ lišty. Montáž jeden den od 7 do 15 00, plynařům zdar. Čadek
 
Miloš Navrátil15:44 03.03.2014
Dobrý den, Hyundai i nadále nabízí např. u modelu ix20 jako možnost zaškrtnout si v konfigurátoru přestavbu na LPG. Dostanete na motor speciálně upravenou hlavu a záruku 5 let.
 
Radovan07:16 03.03.2014
Dobrý den. Chtel bych poděkovat p. Čadkovi za exceletní kvalitu plynu na čerpací stanici ve Znojmě a popřát hodně štestí v dalším podnikaní. taxi 66
 
Radek13:59 02.03.2014
Dobrý den pane Čadek,zdravím Vás z Liberce.Předem Vám chci poděkovat,že opět běží fórum o LPG,myslím,že jedno z nejlepších. Proč píšu? Hodláme z důvodu rozrůstající se rodiny zakoupit nové vozidlo, střední třídy a opět jej přestavět na LPG u Vás. Současná Fábie CombiII již začíná být malá, ale Vaše přestavba šlape bez jediného zaváhání již cca. 60.000 Km a to jsem měnil pouze svíčky,olej, jinak nic jiného.Rád bych se Vás zeptal,co v dnešní době koupit,aby to nezlobilo? Za nové auto hodlám utratit max.400 tisíc. Nejdříve jsem byl rozhodnut,že zakoupím Hyundai I 30,ale v poslední době jsem nemile překvapen,z kvality motorů u uvedené značky. Samotný Hyundai v současné době již přestavby na LPG zcela ukončil. Motor 1.6 MPI,ani 1.4 MPI již nejsou ani v nabídce. Z uvedeného důvodu jsem začal koketovat s myšlenkou Škody Rapid 1.2 TSI- 77 kW,ale samotná přestavba je poměrně drahá a náročná. Uvedený motor však jede nádherně.Jak tak koukám,v současné době toho na víběr jako zákazník moc nemám. Klasické motory již pomalu nikdo nedělá a pokud ano, tak jsou šizeny na kvalitě materiálu ohledně hlav a ventilů. Děkuji za radu a brzkou odpověď.
Dobrý den, taky zdravím z Brna do Liberce. Někde se¨to zde několikrát psalo, kupte něco, cokoliv s motorem od koncernu VW. Ať Španělské,německé či české, všechno je jedna motorárna. Mějte se príma Čadek
 
Pavel09:51 01.03.2014
Pane Čadku , dobrý den, jak prosím funguje 6 splátek na lpg přes Cetelem? Mám vozidlo Fabia 1,2 a chci přestavbu od Vás.Děkuji.
Je to skutečně bez úroku, ale musíte to splatit za těch 6 měsíců. Příklad. Fabia s polským sekventem Stagem = 20 000 Kč.Cetelem má nestejné splátky. První až pátá splátka třeba 1200 Kč, to je celkem 6000 a poslední šestá ten zbývající dluh = 14 000. Nebo 3000 první až pátá splátka = 15 000 + 5 000 zbytek. Takhle to funguje, Cetelem nám každý rok dělá jeden měsíc tuto službu a nikdy nebyl jediný problém. Plynařům zdar i těm budoucím. Čadek
 
Jarda11:26 28.02.2014
zdravím jen malý příspěvek pro nevěřící: známý má původní originál japonce Toyotu Yaris 1,0 výkon 68Ps r.v.1999 - není první majitel!!! a jezdí slušně, najeto okolo 300 tisíc km má to na LPG, skutečná spotřeba město okolo 5-5,5 lt plynu a delší trasy jezdí okolo 4-4,5 lt plynu!!! Auto bez závad a zbytečných investic, jenom olej a svíčky jak píše Petr a původní je i výfuk.Přesvědčovat někoho že to není pravda je zbytečné.Kdo tomu nevěří, stejně ho nepřesvědčíte, stačí se podívat na recence yarise-je jich tam asi 40 a není co dodat. Kdo chce jezdit ať si koupí japonce, kdo chce opravovat ať si koupí auto jiné.
 
Petr09:30 28.02.2014
Dobrý den srovnávat kvalitu Subaru a Toyoty s ostatními značkami může jen tukan, který neměl originál japonské zboží nikdy doma a zná to jenom z doslechu.Pokud vezmu náhradní díly na auta např.Toyotu starší 5let tak je seženu levněji než na Škodovku třeba Octavii.Benzínové auta jsou zcela bez závad, stačí se zeptat majitelů těchto aut nebo v servise.Problémy jsou jen s nafťáky a to kvůli naftě, která se u nás prodává- přísady bio složek, které zalepují vstřiky a dělají další problémy.U sousedů za hranicema na západ není problém ani s naftovými motory.U nás je nedoporučují kupovat právě z těchto důvodů, že běžné opravy díky naftě stojí od 30 tisíc Kč výše.S LPG jsem neslyšel, že by měl někdo taky problémy.Co znám pár lidí s Toyotou na plyn, tak jediná investice je pravidelně svíčky a kvalitní olej -žádný mogul ukradený někde ve firmě.Kdo tomu nevěří, ať si pořídí nejlépe francouze a brzy nashle v servisu, u ostatních podobně.
 
Pavel19:20 27.02.2014
Srovnávat Toyotu s Fordem a Renaultem je opravdu úsměvné :->
 
Miloš Navrátil15:38 27.02.2014
Jen teda si ještě neodpustím poznámku neměl jste namysli motory 1,2 htp a nebo 1,416V od VW, že? Myslel jste ty pravé německé kvalitní výrobce co dávají do svých aut motory Renault ?
 
Miloš Navrátil15:35 27.02.2014
Pane Petře to máte pravdu že nikdo neřekne. Ale na netu se dá alespoň dočíst o testech mazání ventilů s použitím gaslube i flashlube a pod.. O přístřiku vůbec nic. Vaše kalkulace na opravu hlavy včetně rozvodů vypadá lákavě a uklidňuje. Mám na LPG cca 100 tisíc tak bych si rád firmu kterou máte na mysli někam zapsal pro strýčka příhodu. Můžete dát odkaz?
 
Petr19:51 26.02.2014
Pane Navrátil, nikdo vám neřekne jestli přístřik nebo JLM pomáhají proti zaklepání ventilů. Zabývám se lpg 20 let a něco jsem zjistil, vozy Hyundai a Kia mají nejhorší kvalitu motorů, srovnal bych je ve své době se Škodou 105/120. Ford, Renault,Toyota,Nissan,Subaru,Suzuki na tom nejsou o moc lépe. Kdo chce jezdit na lpg, ten musí zvolit normální auta od německých výrobců. Pro normální uživatele lpg platí rada, ventily se zaklepou, uděláme hlavu, vlisujeme tvrzená sedla, vyměníme rozvody,oprava za cca 10 000kč a mohu jezdit na lpg dalších 500 000km. plynu zdar.
 
Volný Martin20:19 25.02.2014
Dobrý den. Mám Ford Focus 1,6 Ti-Vct 85kW 2008. Chci si nechat udělat lpg systém Lovato. Doporučujete u tohoto motoru přímaz ventilů Vap-Saver nebo stačí jenom přístřik benzínu při vyšších otáčkách.Děkuji za odpověď.S pozdravem Martin V.
Dobrý den, vozidlo jde přestavět doporučuji LOVATO, toroidní nádrž místo rezervy a externí přimazávání VAP-SAVER s rozdělovačem VSE. Celková cena 23.990,- + 1.450,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
Miloš Navrátil09:40 25.02.2014
To je opravdu na diskuzi u kterého motoru a zda přístřik benzínu chrání ventily. S přídavkem mazadla a od volnoběhu snad možná. Zatím jsem nenašel na netu žádné testy nebo měření o tomto problému. Krom podobných vyjádření jako Lovato uvádí a podobně. Samozřejmě že i toto má svou váhu ale praxe bohužel dává jiné závěry. Co vím od řady majitelů KIA a Hyundai motorů 1,4 a 1,6 přestavovaných na plyn....už jich má pár problém se zaklepanými ventily. Hyundai oficiálně je teď obesílá a žádá o doplnění přimazávání vapsaver a podobně (FL,JLM...) pro podržení další záruky. Přístřik je pro TSi motory, asi! Ale napiště pane Čadku k tomuto problému, určitě víte daleko víc, otázka co můžete zveřejnit. Navíc je to přimazávání s BRC pro Hyundai troufám si napsat nepovedený projekt konkurence. Sice nastavovali přístřik od 1200 otáček ale ani to nepomohlo!
To je skutečně pro motoráře, a zapotili by se u toho. Jak píše zde pán, do Kií i do Hyundajů doporučujeme po zkušenostech co máme/podotýkám, že nikdo oficiálně nic nevydal a každá značka si žárlivě střeží svoje tajemství, na kolik vydrží teplotu spalování hlava, sedla a ventily/ , tedy do těchto dvou značek doporučujeme i přístřik benzinem, i přimazávání olejem a určitě i s rozdělovačem.Je těch ostatních značek motorů spousta, podle kW, hlavně poodle roku výroby , říkáme zákazníkovi na rovinu, co by si tam měl dát, Udělat přehledovou tabulku co kam dát, sice umím, ne pro věechny značky, to nedokáže asi nikdo, ale pro hlavní skupiny ano, ale nesmím to veřejně udělat. Lovato uvádí - ano Lovato umí přístřik benzinu a my ho v drtivé většině zapojujeme, ale i Lovato nám na školení řeklo, do kterých značek přidat i přimazávání. Přístřik pro motory FSi, TSi, GDi, Ital tvoří programy pro tyto vozy na brzdě a podle otáček měří teploty-píšu to velice zjednodušeně- a u vyšších teplot přistříkává benzín. Třeba i okolo 27%. Zde je to hlavně na ochranu benzinových vstřikovačů,protože nejsou v sání , ale ve spalovacím prostoru. A shořeli by.Toto je něco jiného, než přístřik u Lovata pro motory kde jsou vstřiky v sání. Zde dělá spotřeba benzinu ne do 27%, ale tak do 2%, zde je to zanedbatelné. Píšu to pro pochopení většinou čtenářů dost zjednodušeně,ale princip je takovýto. Plynařům zdar, Čadek
 
Michal Avrat13:19 23.02.2014
Dobrý den, mám možnost zakoupit vozidlo Renault Megane s motorem 1,4 tce (130 k). Je možné tento motor přestavět na LPG popř. potřebuje nějaké přimazávání? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, klidně ho kupte, to je turbo, proto tak vysoký výkon. Pokud tam namontujeme Lovato a zapneme v programech přístřik benzinu, nemusí se dávat přimazávání, přístřik ochrání ventily dostatečně. Cena 23 990 Kč. Mějte se príma Čadek
 
Martin10:05 23.02.2014
Dobry den, Chci se jen zeptat na vas nazor. Mam starou felicii vstrik. a premyslim jestli klasickou prestavbu nebo koupit pouzite lpg zarizeni a nechat to do auta namontovatvat a nechat schvalit. Nevim co vsecho ta ci ona variata obnasi a jak je to cenove. Deku za radu.
Dobrý den, úplně nová přestavba je 12 990, to je s doklady na přihlášení. Když koupíte použité zařízení, řekněme za 4 000 Kč, dáte dalších 5 000 firmě za předělávku, to je za práci, k tomu 3 000 za doklady na schválení a za trubky a hadice, to se musí vždy dát nové/staré je zlomené/ a jste 990 pod cenou za nové. Jinak je to nelegální . Podle mě se staré zařízení nevyplatí. U Felicie rozhodně ne. Stavte se za mnou v pracovní době, zkusíme něco vymyslet. Čadek