Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

ssiidd10:35 08.11.2013
Dobry den ptal jsem se na kia sportage 1.6 GDI ohledně přestavby na plyn,takže na tento motor není žádný systém plynu aby to jelo pouze na plyn nebo benzín ,aby to po zahřatí preplo a jelo pouze na plyn.Tento systém co mi nabízíte jede na plyn a částecně na benzín,že?kolik benzinu si tento systém vezme na 100 KM?Děkuji moc s pozdravem .Dušan.
Podle způsobu jízdy min 1, max 3 litry benzinu na 100 km.Zbytek bere lpg. Čadek
 
Jirka III14:27 07.11.2013
dobry den, jak to vidite s cenou LPG na letosni zimu, prijde mi ze je o cca 1-2 kc nizsi nez loni touto dobou... to je tak velka konkurence, nebo sla nakupni cena LPG dolu? Dekuji
už jde 3 měsíc nahoru, kam půjde celkem nikdo neví. Ceny jsou nízké, protože se pereme s konkurencí. Čadek
 
ssiidd11:21 07.11.2013
Dobrý den mam kia sportage 1.6 gdi 99kw.jde toto auto prestavet na lpg?Kolik to prosím vás stojí?Moc děkuji Dušan.
Dobrý den, přestavba možná je na systém LOVATO Direct Injection ovšem jen pokud máte kód motoru G4FD. Cena přestavby je 37.490,- s toroidní nádrží místo rezervy. S pozdravem Sobotka - technik
 
Vláďa10:43 07.11.2013
Dobrý den, chtělo bych Vás požádat o informaci, zda je vhodný k přestavbě na LPG pětiválcový motor vozu Ford Mondeo 2,5 T, 162 kW, r.v. 2008. Máte prosím s tímto motorem od Volva nějaké zkušenosti, hlavně co se týká jeho životnosti po přestavbě na LPG (mám již najeto přes 160 000 km)? Který systém by jste pak případně doporučoval zvolit jako nejvhodnější pro tento typ motoru a zda by bylo nutné řešit i domazávání ventilů např. Vap Saver aj. ..….? Mockrát Vám děkuji za odpověď.
Ano, zde bychom doporučili dát system Lovato + Vap Saver navíc. A nedávat do Forda už nikdy více jejich svíčky, které už nedělá ani Amerika, ani Bosch ale Tchajwan, tyhle svíčky nenajedou ani v benzinu víc jak 25 000 km a upalují se jiskřiště. Pak pálí na válec v horní úvrati a dělají do nich díry. Čadek
 
Milan10:42 07.11.2013
Dobrý den,pokud ještě platí, Holandské systémy montuje a servisuje firma:http://www.tc101.cz/
 
Venda Bursík23:10 06.11.2013
Dobrý den,mám zakoupené vozidlo z dovozu Citroen Xsara pohon LPG-Benzin.Byl jsem s tím na kontrole v servisu LPG a tam mě řekli,že system AG(Holandský)nedělají.Obracím se na Vás s prosbou zda by jste mě neporadil na koho se mám obrátit abych si mohl nechat provést kontrolu a diagnostiku tohoto systému.Jsem z Moravy okres Kroměříž.Děkuji za odpověď a jestli můžete napište mě na Mail-venda2008@volny.cz.Děkuji. Venda
Odpovím veřejně, to není nic tajného, ta informace je pro více lidí. X krát tady všichni i na jiných forech lpg píšeme, že holandské značky u nás neservisuje nikdo. Máte smůlu jako tolik zákazníků před Vámi, určitě i po Vás. Zde se to vyhazuje a nahrazuje na italské systemy, které celá ČR umí montovat i servisovat. To Vám udělají i servisy, které prvně řeknou ano, my to servisujeme, přijeďte a pak Vám to stejně vymění za itala. Zkuste Fedorauto Prostějov, nebo Gera Hradec Králové. A ostatní - nekupujte dovozy s Holandskými systemy. Čadek
 
Josef17:23 06.11.2013
Dobrý den, mám formana 1.3BMM s LPG a občas (1x za měsíc)se mi stane, že nejde nastartovat ani na benzín ani na lpg (naskočí tak po 10-ti sekundách startování a ještě má snahu chcípnout). Jezdím s ním každý den. Jinak jezdí forman úplně v pohodě. Díky za odpověď
Diagnostiku, nic jiného to nechce. Čadek
 
Radek14:03 06.11.2013
Dobrý den,kamarád má škodu felícii a jede mu na LPG i benzín zároveň. Takže nejde nastartovat. Co s tím může být a kolik by mohla stát oprava??? A možná je spálená řídící jednotka plynu. Ta felície je ta starší takže mono. Díky za odpověď
Udělat diagnostiku a je to jasné okamžitě. Tak do 1000 Kč. Čadek
 
jano14:13 05.11.2013
Pan Čadek, nevratil som sa preto lebo pan chcel rozoberat reduktor či tam je filter tekutej fazi... čo nato povedat... sistem mam BRC, mal som par otazok na emulaciu a nastavenie sisemu, ktore som vzdal, potom ako 30 min bol meneni fiter plynej fazi ktori drzi na 2 sponach a 1skrutke s obymkou... mozno som iba vinimka, čo už, prajem pekny den. Jakubik
Filtr je vidět přímo na reduktoru,filtr plynné fáze když vyměníte za pár minut , musíte pak půl hodiny všechno přeladit,protože se jiným filtrem změní základní nastavení, a jestli máte system BRC Just, Nebo Just Heavy, tak se s tím nedá dělat prakticky nic, to byly nejhorší systemy od BRC, já jsem je ani nikdy nemontoval ani neopravoval, tam byly zásadní výrobní chyby, takže tam skutečně měníme pouze filtry a doladíme, mrzí mě toto. Čadek
 
Robert12:19 05.11.2013
AD dotaz v 11.17: OK,tedy pokud provoz nyní funguje bez větších problémů, není už třeba jezdit pouze na benzín a mohu již přepnout na LPG? čistě na benzín s aditivem jsem najel ca 20 km,tak váhám,zda to není málo a není třeba delší provoz čistě na benzín pro důkladné pročištění vstřiků.díky ještě jednou za Vaši odpověď a plynu zdar
Tak to zkuste dát na lpg a uvidíte. Jestli to opět začne zlobit, tak to nemusí být vstřikovači ale nastavením plynové řídící jednotky, to jsem Vám psal taky. 20 km nestačí vůbec na vyčištění benz.vstřikovačů od usazenin, to je málo. Čadek
 
Radek11:17 05.11.2013
Dobrý den. Mám O. Astra 1.4 16V 66kw, 2005, LPG + přimazávání JLM Valve Saver Kit + rozdělovač do jednotlivých válců. Moje otázka zní ohledně kapek přimazávání. Stává se mi, že můsím pomalu každý týden počet kapek doladit, protože během týdne začne kapat velice málo (nastavuji 5 a po týdnu kapou zhruba 2kapky za min., kontra matku samozřejmě dotaženu mám). Poradíte v čem může být problém? Děkuji
Dobrý den, tohle by měl vidět náš mistr a řekne on. Samo by se měnit dávkování nemělo. To může být 20 věcí, bez prohlídky na dálku nelze diagnostikovat. Plynu zdar Čadek
 
Robert11:17 05.11.2013
zdravim,diky za odpoved na muj dotaz z 11.1. ohledne čištení vstřiků.Aditiv do benzínu pomohl,cukání a jízda celkově se zlepšila o 80 % nicméně při delší jízdě se stane,že motor "vynechá".chci se zeptat,jak dlouho je třeba jezdit na benzín - asi mi odpovíte - dokud se to nezlepší,ale jde mi o to, že zlepšení nemusí být nikdy 100% a zajímá mě obecně, kolik km provozu na benzín vyčištění vstřiků potřebuje - nebo je to individuální?díky mnohokrát,plynu zdar
Tadyse udává asi 400 km v benzinu, na tolik se míchá do b.čistič benz.vstřik. Tohle co jste udělal je ta nejlevněnší metoda, pokud ráno nastartujete v benzinu a jede to, nechte to být. Občasné cuknutí, nebo něco podobného by nemělo vadit. Plynařovi zdar Čadek
 
Libor10:55 05.11.2013
Dobrý den, mám od vás namontovaný Ford Escort 1,8 (77kW) s přívodem plynu "do sání" a krokovým motorkem; Elpigas. Rád bych se podělil o pár zkušeností a měl bych i dotaz: Celkové km cca 290tis., z toho na plyn najeto asi 120tisíc. Auto dodnes jezdí dobře - spokojenost !!! Zkušenosti : Po asi 90tisíci km na LPG se projevilo zestárnutí membrán reduktoru tak, že směšovač začal mít netěsnosti a bylo cítit plyn. (Membrány u vás vyměněny). U tohoto forda jsem každých asi 30tis.km musel měnit VN kabely-auto střílelo (zapalování u fordů je potvůrka). A teď dotaz: poslední dobou se čím dál častěji stává, že při přepnutí na plyn auto nechce jet, začínalo to při přepínání u teplého motoru, teď zlobí někdy i při studeném. Auto nemá výkon-nelze zrychlit, volnoběh ale drží dobře. Přepnout se podaří někdy až na několikátý pokus a pak jede... Co je nejpravděpodobnější příčinou ?
Dobrý den, přicpaný krokový motorek, Vaše vadná Lambda sonda, filtr plynu, membrány v reduktoru. Jedna z těchto věcí, nebo kombinace by to měla být. Čadek PS Při každé druhé výměně svíček se mají měnit i kabely zapalování, takže to je normální
 
jano18:37 04.11.2013
Dobry den Pan Čadek, bol som u Vás vo firme na servis vozidla s prijazdom cca 100km, boli ste odporučeny Vašim spokojním zakaznikom, žial Vy ste zrovna neboli pritomny, a moc dobry dojem Vaši ludia na mna nezanechali, odchadzal som dost nespokojny, za svojich 8 stoviek českych...
Dobrý den, nevím o tom nic, jestli máte system, který máme v PC, co Vám dělali atd. Pokud Vám oprava nepomohla, proč jste se po kontrole okamžitě nevrátil zpět a nepožadoval jste jiné úpravy? Toto říkám všem zákazníkům, po opravě odjeďte najeďte cca 10 km, odzkoušejte a pokud není stoprocentní stav, okamžitě zpět a změnit nebo vrátit peníze. Čadek
 
Robert10:40 04.11.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na projevy špatných membrán. Od montáže už mám najeto více jak 95tis. km, zatím bez problémů, jde mi spíš o to, jakými příznaky (ztráta vody, cukání, prosakování reduktoru) se může projevovat závada na membránách. Děkuji
Dobrý den, každý reduktor se dá ladit. Na spotřebu,na výkon,atd. Pokud už se nedá ladit, pak jsou špatné membrány. Někdy najedou 80 000, někdy 220 000 km . Čadek
 
Aleš09:35 04.11.2013
Dobrý den, prosím o info, zda je k přestavbě na LPG vhodný vůz Fiat Croma, motor 2,2, 108 kw, r.v. 2008. V seznamu schválených vozidel na Vašich stránkách jsem tento motor nenašel. Děkuji.
Dobrý den, ano Fiat Croma 2,2 108kw jde přestavět na LPG doporučuji systém Lovato cena 23.990,-. S pozdravem Sobotka -technik
 
Pavel22:49 03.11.2013
Děkuji za fundovanou odpověď ohledně Subaru z 1.11.Rozumím tomu dobře, že motoru 3.0 by jste se radši vyhnul úplně? Kolik by stál kompletní systém Lovato, přístřik+Vap Saver,který navrhujete pro slabší 2.5?Děkuji
6ti válcům se nevyhýbáme, levnější variantou na přestavbu i na provoz jsou jednoznačně 4 válce. Cena Lovato 23 990 + Vap Saver 2 000 + rozdělovač 900. U 6ti válce 33 990 + 2 000 + 2 rozdělovače po 900 Kč. Čadek
 
Jirka C20:07 03.11.2013
Dobrý večer, tak zde čtu o žalostné kvalitě LPG v ČR, je tedy alternativa CNG, i když je pořizovací cena zásadně vyšší? Je třeba u CNG řešit přimazávání ventil. sedel jako u LPG? Se přiznám, že po přečtení tohoto fóra jsem poněkud zmatený.
Dobrý večer, kvalita není žalostná,podívejte se na naše certifikáty od Flagy, máme i od dalších. Je potřeba brát od odzkoušených značek. Většina značek je OK . CNG má své výhody i nevýhody. 4 Válc.auto přestavba lpg 24 000, CNG se třemi nádržemi na stejný dojezd cca 70 000, Váha lpg 30 kg, váha cng 230 kg, čs lpg cca 1200 v ČR, CNG cca 30 kusů v ČR. Přimazávání se dává i u CNG, zmatený nebuďte,zodpovíme každé další dotazy abychom Vám to ujasnili. Čadek
 
Jirka15:34 03.11.2013
pokud od vas budu 5km, tak bych to asi neresil, a pokud bych nemel jen negativni zkusenosti s okolnimi servisy, tak bych se neptal zde, i tak dekuji za odpoved, spise jsem takovou ocekaval...
Bingo dělají servisy od AGC Strakonice, najděte si jejich www.lpg-autogascentrum.cz, pak jejich partnery co nejblíže u Vás - mají to podle krajů, lepší Vám nedokážu poradit. Čadek
 
Jirka13:41 03.11.2013
Dobry den, vymontoval jsem puvodni jednotku na LPG Lovtec 4202 za Bingo S4 nebot to stare je v dezolatnim stavu - nefunguje krokovy motorek, za deste to nekde probiji atd., vse mam dle schematu v poradku, diody na prepinaci indikuji stav pred prepnutim, ale ani po ohrati motoru, ani pri protoceni otacek motoru se prepinac na plny neprepne, pokud vratim zpet stary prepinac Lovtec, tak opet funguje, nevite, cim by top mohlo byt? Napadlo me, ze je napr. v tovarnim nastaveni urceny impuls napr. 3V a z TPS mi jdou max. 2V, ale na druhou stranu asi prepinac reaguje na impulsy z civky, kde je napeti konstantni (14V po pridani otacek klesne kratkodobe na 13V), tak nevim, dekuji za jakekoliv rady.
Bingo se musí taky naladit, má práh přepnutí a ten se mění atd. Do barevné televize přece nepolezete abyste si sám měnil zelené barvy, proč to děláte s lpg zařízením, nebo máte v PC seřizovací programy, propojovací kabely a umíte to? Pokud budete chtít naladit u nás, kdykoliv bez objednání 7 - 15 00. Čadek