Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Josef17:23 06.11.2013
Dobrý den, mám formana 1.3BMM s LPG a občas (1x za měsíc)se mi stane, že nejde nastartovat ani na benzín ani na lpg (naskočí tak po 10-ti sekundách startování a ještě má snahu chcípnout). Jezdím s ním každý den. Jinak jezdí forman úplně v pohodě. Díky za odpověď
Diagnostiku, nic jiného to nechce. Čadek
 
Radek14:03 06.11.2013
Dobrý den,kamarád má škodu felícii a jede mu na LPG i benzín zároveň. Takže nejde nastartovat. Co s tím může být a kolik by mohla stát oprava??? A možná je spálená řídící jednotka plynu. Ta felície je ta starší takže mono. Díky za odpověď
Udělat diagnostiku a je to jasné okamžitě. Tak do 1000 Kč. Čadek
 
jano14:13 05.11.2013
Pan Čadek, nevratil som sa preto lebo pan chcel rozoberat reduktor či tam je filter tekutej fazi... čo nato povedat... sistem mam BRC, mal som par otazok na emulaciu a nastavenie sisemu, ktore som vzdal, potom ako 30 min bol meneni fiter plynej fazi ktori drzi na 2 sponach a 1skrutke s obymkou... mozno som iba vinimka, čo už, prajem pekny den. Jakubik
Filtr je vidět přímo na reduktoru,filtr plynné fáze když vyměníte za pár minut , musíte pak půl hodiny všechno přeladit,protože se jiným filtrem změní základní nastavení, a jestli máte system BRC Just, Nebo Just Heavy, tak se s tím nedá dělat prakticky nic, to byly nejhorší systemy od BRC, já jsem je ani nikdy nemontoval ani neopravoval, tam byly zásadní výrobní chyby, takže tam skutečně měníme pouze filtry a doladíme, mrzí mě toto. Čadek
 
Robert12:19 05.11.2013
AD dotaz v 11.17: OK,tedy pokud provoz nyní funguje bez větších problémů, není už třeba jezdit pouze na benzín a mohu již přepnout na LPG? čistě na benzín s aditivem jsem najel ca 20 km,tak váhám,zda to není málo a není třeba delší provoz čistě na benzín pro důkladné pročištění vstřiků.díky ještě jednou za Vaši odpověď a plynu zdar
Tak to zkuste dát na lpg a uvidíte. Jestli to opět začne zlobit, tak to nemusí být vstřikovači ale nastavením plynové řídící jednotky, to jsem Vám psal taky. 20 km nestačí vůbec na vyčištění benz.vstřikovačů od usazenin, to je málo. Čadek
 
Radek11:17 05.11.2013
Dobrý den. Mám O. Astra 1.4 16V 66kw, 2005, LPG + přimazávání JLM Valve Saver Kit + rozdělovač do jednotlivých válců. Moje otázka zní ohledně kapek přimazávání. Stává se mi, že můsím pomalu každý týden počet kapek doladit, protože během týdne začne kapat velice málo (nastavuji 5 a po týdnu kapou zhruba 2kapky za min., kontra matku samozřejmě dotaženu mám). Poradíte v čem může být problém? Děkuji
Dobrý den, tohle by měl vidět náš mistr a řekne on. Samo by se měnit dávkování nemělo. To může být 20 věcí, bez prohlídky na dálku nelze diagnostikovat. Plynu zdar Čadek
 
Robert11:17 05.11.2013
zdravim,diky za odpoved na muj dotaz z 11.1. ohledne čištení vstřiků.Aditiv do benzínu pomohl,cukání a jízda celkově se zlepšila o 80 % nicméně při delší jízdě se stane,že motor "vynechá".chci se zeptat,jak dlouho je třeba jezdit na benzín - asi mi odpovíte - dokud se to nezlepší,ale jde mi o to, že zlepšení nemusí být nikdy 100% a zajímá mě obecně, kolik km provozu na benzín vyčištění vstřiků potřebuje - nebo je to individuální?díky mnohokrát,plynu zdar
Tadyse udává asi 400 km v benzinu, na tolik se míchá do b.čistič benz.vstřik. Tohle co jste udělal je ta nejlevněnší metoda, pokud ráno nastartujete v benzinu a jede to, nechte to být. Občasné cuknutí, nebo něco podobného by nemělo vadit. Plynařovi zdar Čadek
 
Libor10:55 05.11.2013
Dobrý den, mám od vás namontovaný Ford Escort 1,8 (77kW) s přívodem plynu "do sání" a krokovým motorkem; Elpigas. Rád bych se podělil o pár zkušeností a měl bych i dotaz: Celkové km cca 290tis., z toho na plyn najeto asi 120tisíc. Auto dodnes jezdí dobře - spokojenost !!! Zkušenosti : Po asi 90tisíci km na LPG se projevilo zestárnutí membrán reduktoru tak, že směšovač začal mít netěsnosti a bylo cítit plyn. (Membrány u vás vyměněny). U tohoto forda jsem každých asi 30tis.km musel měnit VN kabely-auto střílelo (zapalování u fordů je potvůrka). A teď dotaz: poslední dobou se čím dál častěji stává, že při přepnutí na plyn auto nechce jet, začínalo to při přepínání u teplého motoru, teď zlobí někdy i při studeném. Auto nemá výkon-nelze zrychlit, volnoběh ale drží dobře. Přepnout se podaří někdy až na několikátý pokus a pak jede... Co je nejpravděpodobnější příčinou ?
Dobrý den, přicpaný krokový motorek, Vaše vadná Lambda sonda, filtr plynu, membrány v reduktoru. Jedna z těchto věcí, nebo kombinace by to měla být. Čadek PS Při každé druhé výměně svíček se mají měnit i kabely zapalování, takže to je normální
 
jano18:37 04.11.2013
Dobry den Pan Čadek, bol som u Vás vo firme na servis vozidla s prijazdom cca 100km, boli ste odporučeny Vašim spokojním zakaznikom, žial Vy ste zrovna neboli pritomny, a moc dobry dojem Vaši ludia na mna nezanechali, odchadzal som dost nespokojny, za svojich 8 stoviek českych...
Dobrý den, nevím o tom nic, jestli máte system, který máme v PC, co Vám dělali atd. Pokud Vám oprava nepomohla, proč jste se po kontrole okamžitě nevrátil zpět a nepožadoval jste jiné úpravy? Toto říkám všem zákazníkům, po opravě odjeďte najeďte cca 10 km, odzkoušejte a pokud není stoprocentní stav, okamžitě zpět a změnit nebo vrátit peníze. Čadek
 
Robert10:40 04.11.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na projevy špatných membrán. Od montáže už mám najeto více jak 95tis. km, zatím bez problémů, jde mi spíš o to, jakými příznaky (ztráta vody, cukání, prosakování reduktoru) se může projevovat závada na membránách. Děkuji
Dobrý den, každý reduktor se dá ladit. Na spotřebu,na výkon,atd. Pokud už se nedá ladit, pak jsou špatné membrány. Někdy najedou 80 000, někdy 220 000 km . Čadek
 
Aleš09:35 04.11.2013
Dobrý den, prosím o info, zda je k přestavbě na LPG vhodný vůz Fiat Croma, motor 2,2, 108 kw, r.v. 2008. V seznamu schválených vozidel na Vašich stránkách jsem tento motor nenašel. Děkuji.
Dobrý den, ano Fiat Croma 2,2 108kw jde přestavět na LPG doporučuji systém Lovato cena 23.990,-. S pozdravem Sobotka -technik
 
Pavel22:49 03.11.2013
Děkuji za fundovanou odpověď ohledně Subaru z 1.11.Rozumím tomu dobře, že motoru 3.0 by jste se radši vyhnul úplně? Kolik by stál kompletní systém Lovato, přístřik+Vap Saver,který navrhujete pro slabší 2.5?Děkuji
6ti válcům se nevyhýbáme, levnější variantou na přestavbu i na provoz jsou jednoznačně 4 válce. Cena Lovato 23 990 + Vap Saver 2 000 + rozdělovač 900. U 6ti válce 33 990 + 2 000 + 2 rozdělovače po 900 Kč. Čadek
 
Jirka C20:07 03.11.2013
Dobrý večer, tak zde čtu o žalostné kvalitě LPG v ČR, je tedy alternativa CNG, i když je pořizovací cena zásadně vyšší? Je třeba u CNG řešit přimazávání ventil. sedel jako u LPG? Se přiznám, že po přečtení tohoto fóra jsem poněkud zmatený.
Dobrý večer, kvalita není žalostná,podívejte se na naše certifikáty od Flagy, máme i od dalších. Je potřeba brát od odzkoušených značek. Většina značek je OK . CNG má své výhody i nevýhody. 4 Válc.auto přestavba lpg 24 000, CNG se třemi nádržemi na stejný dojezd cca 70 000, Váha lpg 30 kg, váha cng 230 kg, čs lpg cca 1200 v ČR, CNG cca 30 kusů v ČR. Přimazávání se dává i u CNG, zmatený nebuďte,zodpovíme každé další dotazy abychom Vám to ujasnili. Čadek
 
Jirka15:34 03.11.2013
pokud od vas budu 5km, tak bych to asi neresil, a pokud bych nemel jen negativni zkusenosti s okolnimi servisy, tak bych se neptal zde, i tak dekuji za odpoved, spise jsem takovou ocekaval...
Bingo dělají servisy od AGC Strakonice, najděte si jejich www.lpg-autogascentrum.cz, pak jejich partnery co nejblíže u Vás - mají to podle krajů, lepší Vám nedokážu poradit. Čadek
 
Jirka13:41 03.11.2013
Dobry den, vymontoval jsem puvodni jednotku na LPG Lovtec 4202 za Bingo S4 nebot to stare je v dezolatnim stavu - nefunguje krokovy motorek, za deste to nekde probiji atd., vse mam dle schematu v poradku, diody na prepinaci indikuji stav pred prepnutim, ale ani po ohrati motoru, ani pri protoceni otacek motoru se prepinac na plny neprepne, pokud vratim zpet stary prepinac Lovtec, tak opet funguje, nevite, cim by top mohlo byt? Napadlo me, ze je napr. v tovarnim nastaveni urceny impuls napr. 3V a z TPS mi jdou max. 2V, ale na druhou stranu asi prepinac reaguje na impulsy z civky, kde je napeti konstantni (14V po pridani otacek klesne kratkodobe na 13V), tak nevim, dekuji za jakekoliv rady.
Bingo se musí taky naladit, má práh přepnutí a ten se mění atd. Do barevné televize přece nepolezete abyste si sám měnil zelené barvy, proč to děláte s lpg zařízením, nebo máte v PC seřizovací programy, propojovací kabely a umíte to? Pokud budete chtít naladit u nás, kdykoliv bez objednání 7 - 15 00. Čadek
 
Pavel18:55 01.11.2013
Dobrý den.Chci koupit Subaru Outback 2.5 16V, r.v. 08-09, EJ25.Jsou ale dva druhy motoru a to s výkonem 121 KW a nebo 127 KW-VVL s proměnlivým časováním ventilů.Který motor je pro provoz na LPG vhodnější?Můžete mě prosím poradit? Déle bych ještě zvážil i alternativu 3.0 R 180 KW, ale jsou na tento motor rozporuplné poznatky s provozem na LPG.Máte prosím s tímto motorem nějaké zkušenosti? Který systém by jste mě doporučil jako nejvhodnější?Mockrát děkuji za odpověď.
Dobrý den máme. Co známe dnes a co se vyrábí na montáže lpg, tak klidně kterýkoliv z menších motorů, přístřik benzinu + Vap Saver s rozdělovašem. System Lovato Tak bych byl u tohoto motoru opatrný a tohle všechno bych tam dal. Proměnlivé časování nevadí,to sekvenční plyny dnes řeší běžně. Plynu zdar Čadek
 
Lukáš13:31 01.11.2013
Dobry den, mel bych dotaz ohledne objemu lpg nadrze. Je mozne natankovat temer o 1l vic nez je jeji objem? Pokud se neplatu, tak by se melo natankovat max do 90%... Montovano, tankovano v Brne. Existuje tady nejaka povolena odchylka? Nebo je chyba na strane ČS? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, oficiálně se plní do 80 %. MTV má omezovač,ten by to takto měl chytnout. Neoficiálně se plní na více. Jsou úpravy , které omezovač vyřadí, nemělo by to být ale český automechanik dokáže vše. Také různé tlaky na čs dokáží naplnit na více než je 80% i bez úprav plováku. Pokud řeknete pumpaři při cvaknutí MTV, přetlač, udělá to, každý je placený od litru na všech čs. Co je psáno na nádrži by měl být max objem u 100%. Z mých zkušeností klidně 1 -3 litry mohou být rozdíly. Osobě u nás řekneme více. Čadek
 
Robert13:10 01.11.2013
Zdravím,měl bych dotaz ohledně čištění vstřiků.Mám felicii 1,3 MPI klasický podtlak a poslední dobou mě začal zlobit provoz na benzín.Na plyn vše OK. Postupným zkoušením jsem přišel na to, že závada bude pravděpodobně v některém z benzínových vstřiků a moje otázka zní: Myslíte,že zalepené vstřiky dokáže vyčistit Vámi doporučovaný 100 oktan od OMV, nebo bude lepší koupit nějaké aditivum do benzínu, které tomu pomůže více? Díky za Vaši radu,plynu zdar
Postup čištění od nejlevnějších způsobů k nejdražším.1. 100 oktanový benzín,ale na OMW. 2. Do něj dát za 150 Kč čistič benz.vstřikovačů. Ten kupujeme na Schell. 3 . Pokud nepomůže tak ultrazvuk,to už je ale 600 za kus a dělají se všechny 4 kusy najednou. 4. Pokud nepomůže ani toto, tak ultrazvuk přesně řekne který b.vstřik. se musí dát jiný. Ale toto opravdu pokuid jsou špatné b.vstřik. U felicie 1,3 někdy uhýbá špatným nastavením řídící jednotka plynu a tak doblbne B.ř.j., že jsou špatné starty benz.Ale to je špatným seřízením. Plynařům zdar Čadek
 
pepa11:31 01.11.2013
dobrý den chtěl bych se zeptat proč mažete příspěvky, které nejsou ani vulgární ani jinak závadné. To že jsem napsal, že neumíte počítat do 20 a máte asi plzeňskou fakultu není jistě nic sprostého co by si nemohli čtenáři o vás přečíst. Necháváte jenom příspěvky, ve kterých vám trubci typu Rapida a JirkyIII pochlebují.Počítám samozřejmě i s tímto příspěvkem, že bude velmi brzy smazán.
Pane, o několik cm výše je velký nadpis, že odpovídáme pouze na příspěvky technického charakteru. Vaše nesmyslné elaboráty jsou pro vážné zájemce o problematiku LPG naprosto bezcenné a obtěžují. Ale stavte se k nám na dílnu OSOBNĚ (jak jsou lidé stateční, když jsou anonymní, viďte?), to počítání do dvaceti můžeme prověřit (a doklad o SVÉM vzdělání klidně vezměte s sebou, rádi se podíváme). Čadková
 
David Zarecky21:26 31.10.2013
Dobrý den pane Čadku, měl bych na Vás dotaz. Vážně uvažuji o konverzi svého Lexusu IS 250 na LPG vzhledem k nájezdu cca 20 tis. km ročně. Bohužel mně dostupné názory jsou, že motor s přímým vstřikováním D-4 a duálním proměnlivým časováním ventilů VVT-i není vhodný na přestavbu. Nejsem si tím ale jistý, jelikož motor na podobném principu využívají i jiné modely Toyota (Avensis, Civic), o kterých vím, že se na LPG přestavují. Rád bych si proto ověřil, jestli s přestavbou tohoto typu motoru máte zkušenost a je možná? Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.
Dobrý den, potřebovaly bychom podrobnosti, okopírovat - naskenovat velký TP a zaslat mailem , pak řekneme. Čadek
 
Brazda17:56 31.10.2013
Dobrý den,pri vyzvednuti vozidla pri prestavbe mi bylo receno,ze se buduje dalsi plnicka nekde v oblasti arealu Kralovopolske strojirny.Bude to v tom arealu?A kdy je termin spusteni?PS:kolik je aktualni cena LPG za litr s vernostni kartickou u Makra?Diky s pozdravem Brazda
Dobrý den, ČS bude v aerálu bývalé královopolské sledujte úvodní stranu bude to ihned zveřejněno. 12.listopadu je kolaudace otevření cca v druhé polovině listopadu. Aktuální cena 15,99,-/l. S pozdravem Sobotka - technik