Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Jirka III11:53 25.10.2013
pro Feru-zajimalo by me, proc si myslis, ze nejlevnejsi plyn musi byt nejvic znecisteny a nekvalitni.. nevim, ale pokud nekdo proda za tyden treba 10000l lpg tak ma asi jinou cenu nez ten, kdo proda za tyden treba 1200l.. pokud ma nekdo treba 5 cerpacek s prodejem 40000l lpg za tyden-ciste teoreticky-muze si dovolit prece dat nizkou cenu, protoze po takovem odberateli sahne kazdej dodavatel a logicky mu nabidne jinou, nizsi cenu nez ten, kdo provozuje cerpacku nekde v tramtarii, kde proda 100l denne..
Je příjemné zjištění, že se najdou lidé, kteří uvažuji selským rozumem a ve správných souvislostech :-) Zdravím, J. Čadková
 
Fera11:41 25.10.2013
ještě k vaší odpovědi: takže na vašich čerpačkách asi nebude ta kvalita plynu tak valná jak pořád propagujete a střídáte dodavatele podle nákupní ceny, tak jak to dělá většina firem a tím pádem se zříkáte odpovědnosti a záruky na díly systémů.Jestliže dáváte pro vaše zákazníky cenu na pumpách tak nízkou, že nemají důvod tankovat u konkurence, tím pádem si sami protiřečíte.To znamená v praxi, že berete plyn od firmy, která vám dá tu nejnižší cenu bez ohledu na kvalitu- pokud máte kvalitní plyn, tak dejte záruku i na ostatní komponenty.Kdo není hloupý, jistě mu dojde co tím myslím.Jestli to nebude jako s tou firmou Elpigaz- dokud ste tuto značku montovali, tak ste ji vychvalovali kde se dalo ale jak firma nechtěla přistoupit na vaše podmínky, tak ji haníte i když firmy které ji montují tvrdí, že mezi italskými systémy není rozdíl, protože vše dělá jedna firma jen pod jinou značkou.To je vše co jsem chtěl k vaší odpovědi dodat
Pane, co se kvality námi prodávaného plynu týče, výsledky testů jsou k dispozici na našich stránkách. Zákazníci po montáži berou u různých pump plyn různé kvality a tady je pes zakopán, za kvalitu na cizích čerpačkách neručíme. Kdo není hloupý, jistě pochopí, co tím myslím a není třeba to dále rozebírat. Nevím, na základě čeho dedukujete ostatní nesmysly, ale to není naše starost. S pozdravem J. Čadková ..................... Výrobcem elektroniky Elpigaz je italská f. AEB stejně jako elektroniky Landi-Renzo Lovato a jiné. Majtel f. Landi-Renzo a Lovato před několika lety koupil f. AEB a elektroniku prodávanou jiným výrobcům záměrně "ořezává" proč by si taky záměrně dělal konkurenci ve stejné kvalitě a vybavenosti elektroniky. To jsou oficiální a veřejně dostupné informace od f. AEB. Takže jisté rozdíly tu jsou. S pozdravem Sobotka - technik
 
Fera08:56 25.10.2013
dobrý den, chtěl bych se zeptat na vámi reklamovanou doživotní záruku na systémy které montujete.Čeho se tedy záruka týká, když jediné závady na systémech jsou právě věci, které jste zde uvedli a u kterých uvádíte, že se na ně záruka nevztahuje.Právě toto jsou v 99,9 % jediné věci, které se na systémech mění nebo opravují.To znamená, že nabízíte záruku jako Mountfield- 7let ale na nic se nevztahuje, protože všechno je opotřebení -takže je to záruka bez záruky. Slušně řečeno jenom fráze a pro neznalé dobrý pocit, že u vás mají něco navíc, co jinde nedostanou.Prosím o vysvětlení, čeho se tedy ta vaše doživotní záruka týká konkrétně -ne obecně děkuji
Dobrý den, samozřejmě záruka je na všechno ostatní než membrány, filtry, gumičky a pístky vstřikovačů. Na LPG systému je toho poměrně ještě dost např. nejdražší součást celého LPG řídící jednotka atd. Mimochodem žádný výrobce ani montážní firma Vám nedává záruku na membrány, filtry, gumičky a pístky vstřikovačů tzn. že tyto součásti nemůžete u nikoho reklamovat. S pozdravem Sobotka - technik .............. Dobrý den, dodávám, že záruka se nevztahuje skutečně pouze na výše uvedené komponenty z důvodu jejich pravděpodobného poškození špatnou kvalitou LPG. Není v našich silách ovlivnit, kde zákazník plyn čerpá. A pokud jde skutečně o prakticky jediné poruchové součásti, jak se zmiňujete, pak alespoň sám vidíte, že vám nabízíme kvalitní a spolehlivé systémy. Hezký den, J. Čadková
 
Pavel Mašek14:51 24.10.2013
Dobrý den, Lze u Vás provést instalaci systému LPG i na karburátorové vozidlo? Pokud ano kolik to tak může stát? Jedná se o Hondu Civic 1986. 1.3krab. vozidlo má klasický ruční sytič. Děkuji
Dobrý den, karburátorové vozidla již nějakou dobu neděláme ale pokud ho budete chtít stavte se kdykoli v pracovní dobu s tím vozem a podíváme se na to a řekneme cenu. S pozdravem Sobotka – technik
 
Čadková10:59 24.10.2013
Dobrý den, reaguji na připomínky týkající se kvality námi prodávaného LPG. Vlevo na liště je odkaz "VÝSLEDKY TESTŮ LPG". Zde je k dispozici poslední rozbor testovaného vzorku odebraného ČOIkou. S pozdravem J. Čadková
 
Tomáš10:08 24.10.2013
Pane Sobotko, jen tak pro zajímavost, teplota uvnitř cigarety je i přes 700°C. Teplota při které začínají vznikat popáleniny na lidském těle je cca 50°C. I přes to, že kuřák do sebe nasaje zplodiny s takto vysokou teplotou, tak energie této teploty je tak malá, že při styku s okolním prostředím rychle klesá(předává svou energii okolí). Už chápete, proč v motoru mohou vznikat tak velké teploty a přitom nedochází k destrukci motoru. Felicie Bosch Mono Motronic (BMM) má rozdělovač jiskry, ten má za úkol přivézt jiskru jen na správnou svíčku. O regulaci předstihu se stará řídící jednotka, kde jsou tyto hodnoty uloženy a lze je s potřebným vybavením měnit(to jsou ty zapalovací mapy). Felicie už není Škoda 105.
Dobrý den, v teplotě hoření cigaret se nevyznám nejsem trafikant. Ale pokud si to dobře pomatuji tak při max. spalovací teplotě 2000°C dosahuje teplota válce nějakých 210°C přitom optimální je 150-160°C při cca 1400°C kolik asi bude mít válec při vašich 3000°C nedojde k deformaci co na to řeknou ventily a sedla ventilů (řekl bych že se jim to moc líbit nebude). Zapalovací mapa? už vím co myslíte i se s tím dá docílit o něco vyššího výkonu motoru ale vše má své pro i proti (zap. svíčky, start motoru atd). A ne Felicie doopravdy není Škoda 105 ani Fabie a dokonce ani Octavie a abych řekl pravdu u Škody 105 bych to už asi nezvládl to jsem leta nedělal. Tímto bych toto téma ukončil a panu Davidovi z naší strany jeho řešení nedoporučuji. S pozdravem Sobotka - technik
 
mirek23:41 23.10.2013
Dobrý večer, dá se přestavět na lpg Ford Puma 1,7i 16V ZETEC? A kolik by to případně stálo? Díky moc za odpověď. Moc vám jako seriózní firmě fandím.
Dobrý den, vozidlo přestavět lze ale vzhledem k faktu že toto vozidlo jsme zde již poměrně dlouho neměly tak Vám nejsem schopen říci nádrž. Jinak systém Stag 19.990,- systém Lovato 23.990,- přestavba trvá jeden den od 7:00 do 15:00 a po přestavbě dostanete čip. slevovou kartu na tankování LPG na našich čerpacích stanicích za zvýhodněnou cenu akt. 15.39,-Kč/l. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert19:33 23.10.2013
Zdravím pane Čadek, chtěl bych se zeptat, jestli jste už přešli na zimní poměr propanu a butanu na vašich čerpačkách. Děkuji
Dobrý den, pomalu přecházíme už cca 3 týdny. Nikdy ne naráz pro mnoho aut by to byl velice velký šok a musely by na seřízení směsi. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš19:32 23.10.2013
Davide ,klidně na jezdi dál. 1) Pokuď máš na felicii neřízený LPG systém, tak by jsi správně neměl emise projít nikdy, ať to nastavíš sebelépe. 2) Felicia 1.3 OHV má malý měrný výkon, takže i když budeš jezdit na chudou směs(teploty uvnitř spalovacího prostoru budou dosahovat až 3000°C , tak celková energie této teploty bude malá, aby způsobila nějakou škodu. např. podpálení. Mám vyzkoušeno na tomto motoru, že tento motor lze dlouhodobě provozovat až k lambda 1,6 bez poškození, což už jsou velmi chudé směsi. Vhodná je i celková úprava zapalovacích map, která má pozitivní vliv na menší zahřívání ventilových sedel, zvýšení středního efektivního tlaku a tedy i vyšší výkon.
Dobrý den, sice jsme tu už ze školy nějaký ten pátek ale spalovací motor vydrží velice krátkodobě max. 2000°C dlouhodobě ne natož 3000°C. Jen tak pro zajímavost teplota tání hliníku je 660°C oceli 1200°C takže se dá předpokládat že by se motor roztekl :-). Provozovat dlouhodobě motor k lambdě 1,6 bez poškození a jiných problémů :-). Neřízené systémy LPG se ladí na analizátoru tak aby procházely a měly ideální směs, spalování a zplodiny ( Lambda, HC a CO ) takže procházejí. Nikdo z nás nepochopil úpravu zapalovacích map CO TO JAKO JE (pan David má felicii s rozdělovačem)? S pozdravem Sobotka – technik
 
David L.11:46 23.10.2013
Dobrý den. Mám od vás provedenou montáž systému STAG na Felicii 1,3 BMM se škrtícím šroubem. Dlouhodobě jsem jezdil se spotřebou kolem 9 litrů plynu, přesto, že jste se mi už jednou snažili spotřebu nějak snížit. Nyní jsem zkusil přitáhnout škrtící šroub o 180 stupňů a spotřeba šla téměř o litr dolů. Auto při tom jede úplně stejně, na jízdě jsem nepoznal žádný rozdíl. Chci se zeptat, jestli tento můj zásah, kdy jsem ubral na bohatosti směsi, může mít na něco negativní vliv. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vzhledem k tomu že máte škrtící šroub nefunguje Vám Lambda sonda. To že jste přitáhnul škrtící šroub jste ochudil směs. Pro spotřebu dobré řešení ale nevycházíte na emisích neprojdete na STK a nedoporučuji jezdit na chudou směs můžete podpálit ventily nebo jiné... S pozdravem Sobotka - technik
 
Dan09:38 22.10.2013
Dobrý den.Výsledky testů LPG se nezobrazují v IE ani ve Firefoxu.Jěště tam nejsou dané nebo špatně vložené ?
Dobrý den, za problémy se zobrazením se omlouvám, už je vše v pořádku. Zdravím, J. Čadková
 
Pavel07:07 22.10.2013
Dobry den pane Cadek, zitra mam konecne cestu do Brna a jelikoz me rekli vcera na technicke, ze nejdrive musim mit revizi na plyn, tak moje otazka zni, je potreba se nejak objednavat, stavil bych se tak kolem 9. Fabia II 1.4 16V jedna se o 1.kontrolu po roce, vse naprosto bez problemu, takze snad pujde jen o razitko.
Dobrý den, můžete se stavit kdykoli v pracovní době. S pozdravem Sobotka - technik
 
Vit Krulikovsky20:29 21.10.2013
jeste doplneni k memu predchozimu prispevku: jedna se o motor 1.6 MPI 75kw
 
Vit Krulikovsky20:28 21.10.2013
Dobry den, mam Seat Leon rv2009, LPG Lovato sekvenci, najeto cca 50000km. Vse funguje spravne, akorat mam pocit, ze spotreba benzinu vlivem pristriku je velka. V praxi to znamena, ze na 4 nadrze LPG a benzinu za 1000kc (cca 27l) najedu cca 1600km. Jezdim prevazne po dalnici v otackach cca 4500. pravidelne denni jizda je 2x 40 km. Momentalne mam nastaveno pristrik nad 4000 otacek. Moje otazka zni: nezda se Vam ta spotreba benzinu velka ? Je bezpecne reseni s ohledem na motor zvysit hranici pristriku nad 5000 otacek? coz v praxi znamena rychlost nad 160km/h, kterou bezne nejzdim. Dekuji za odpoved
Dobrý den, spotřeba benzínu s přístřikem benzínu se mi zdá v normě. Samozřejmě přístřik se dá regulovat jak je libo zvýšit snížit otáčky dát přístřik jen při zátěži motoru při normální jízdě ne nebo ho vypnout pak bych možná zvažoval externí přimazávání Vap-Saver s rozdělovačem VSE. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert17:15 21.10.2013
Pro pana Vančuru - ano, je to 8V, nenáročný motor a opravdu spolehlivý. 16V se v této motorizaci v Octáviích nedělalo.
 
jan vančura15:22 21.10.2013
Petr K, volil bych Octavia II 1,6 16V, RV 2009. Jde o starý jednoduchý domnívám se 8mi ventilový motor s hydroštely!
 
Petr07:56 20.10.2013
Doplneni k dotazu na udrzbu z 7.53-system STAG 300
 
Petr07:53 20.10.2013
Dobry den,montaz u Vas LPG,VW Golf IV,ceka me udrzba po 20000km.Mate prac.dobu do 15.00 h.muzu prijet cca 13.30-14.00hod??Nektery patek?Chtel bych pri teto prilezitosti snizit teplotu prepinani na LPG z 30° na 20°C.Cena za udrzbu?Diky. Petr
Dobrý den, přijet můžete každý den, když přijedete do dvou bez potíží to stihneme. Přepínací teplota nelze snížit na 20°C to je málo 30°C je minimum. Cena 300-1500,- dle toho co bude vše zapotřebí udělat. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr K16:43 19.10.2013
Dobry den, poteboval bych poradit s vyberem vozu vhodneho pro prestavbu na LPG. Do uzsiho vyberu se dostal: Ford Focus II 1,6 16V RV 2009, VW Golf V 1,4 16V RV 2009 a Škoda Octavia II 1,6 16V, RV 2009. Zkratka hledam neco spolehliveho z nizsi stredni tridy s auto. klimou a nizkymi celkovymi naklady. Jsem z Brna a rad bych nechal prestavbu provest u Vas. Děkuji za rady. PK
Dobrý den, všechny Vámi vybrané vozy jsou velmi vhodné pro přestavbu na LPG a z naší strany jsou srovnatelně spolehlivé proto nechávám konečný výběr na Vašich požadavcích. S pozdravem Sobotka – technik
 
Martin11:25 19.10.2013
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli lze provést montáž LPG u Seatu Ibiza, rok v. 2004 - 55kw, benzín a jaká by byla cena. Děkuji
Dobrý den, předpokládám že máte Ibiza 1,4 16V 55kw. Doporučuji Lovato s toroidní nádrží místo rezervy cena 23.990,-, ale šel by namontovat i Stag za 19.990,-. S pozdravem Sobotka - technik