Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Igor09:15 17.02.2017
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli LOVATO používá reduktory a vstřikovače polských výrobců.
Dobrý den, výrobce LOVATO nepoužívá žádné díly polských výrobců. Macháč D. technik
 
Pavel17:23 15.02.2017
Dobrý den, zajímala by mne možnost přestavby auta Fiat Bravo rv. 2008, 1,4 turbo, 110 kw. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, tyto vozy se běžně přestavují. Doporučujeme systém LANDIRENZO bez externího přimazávání. Cena 24990,- (v ceně toroidní nádrž do vel. 52 l, včetně DPH). Pokud bychom stihli termín ještě v únoru, odečítá se 1000,- Kč - sleva :). Hezký den, J. Čadková
 
Robert10:18 14.02.2017
@ Michal: než začneš řešit seřizování systému apod,zkus mrknout na zapalovací svíčky,zda tam jsou ty co tam mají být nebo nemají moc najeto (interval výměny na LPG ca 20000 km).Předepsané jsou pro tvoji felicii Brisk DR15TC, NGK BKUR5ET-10 nebo Champion RC89PYC. Někdy jsou třeba Brisk bezdůvodně problematické hned od začátku a s jinými to jezdí OK. Obecně jsou pro LPG vhodnější jednobodové svíčky.Já sám mám výborné zkušenosti s Denso K20PRU (nebo Q20PRU), někdo doporučuje Q22PRU-11. Chce to vyzkoušet,nové svíčky nejsou až tak drahé a vždy se dají použít později. Co se týče systému,do felicie bych určitě dal raději podtlak,tzn. levnější systém s centrálním směšovačem.Dražší sekvenční systém je dle mého zbytečný luxus a z hlediska ekonomiky provozu méně výhodný s mnohem delší návratností investice.Doporučil bych tedy systém který nabízí paní Čadková za 12990 Kč.
 
Robert08:27 14.02.2017
Michale, jsou v podstatě dvě možnosti. A to návštěva u plynaře,trvat na sepsání předávacího protokolu a požadovat odstranění závady. Pokud se ani po druhé návštěvě nepodaří problém odstranit,máš nárok na demontáž systému a vrácení peněz.Je třeba to mít písemně podloženo předávacími protokoly,aby bylo doložitelné,že firma opravdu problém řešila a nevyřešila. Ve většině případů to ale nejde takto jednoduše,firma bohužel hraje přesilovku a ty jsi proti ní ve značné nevýhodě.Takže řešit pouze přes právníka,což obnáší peníze, starosti a mnoho času navíc. Druhá možnost je přiznat si,žes vybral neumětely a na záruku to s nimi nedopadne,zjistit si reference o dalších firmách, které přestavby provádějí (jedna dobrá je na Praze 9 ve Vysočanech) a problém vyřešit s firmou která své práci rozumí. Felicie by nemusela být tak složitá na seřízení,možná ale bude nutné vyměnit některé díly, které jsou společné pro benzínový i plynový pohon,např. lambda sonda. Hodně by pomohlo nahlédnout do paměti závad VAGem. Co se týká přestavby druhé felicie, opravdu pečlivě zvaž,komu auto svěříš,nejnižší cena nemusí být v konečném důsledku ta největší výhra. Projdi si různá fóra, promluv si s lidmi, kteří přestavěnou felicii mají, jaké mají zkušenosti se servisem apod. Přeji šťastnou ruku u výběru..
 
marek107:53 14.02.2017
Zdravim plynare, mam na Felicii stejne motorizace obdobny problem jako Michal. System Elpigas z r.2011.Co poradit?
 
Michal17:10 13.02.2017
Dobrý den, mám škoda Felicia 1.3 Mpi 40 Kw R.V. 2000 rok a pul po montáži LPG Magic 3 po přestavbě jsem byl velmi rozladěn přístupem mechaniků neustále jsem měl potíže s vozem nedostatečný výkon chcípaní motoru na lpg auto zničeho nic začlo spomalovat a s těží na rovině jelo 50 a kdo ví jestli a další problémy nakonec se to vyřešilo asi už 10 návštěvou a seřizováním. Do dnes mi občas při dojižděni na semafor a vyřazení kvaltu poklesnou natolik otáčky že motor chcípne. Cím to je? když sem to řešil s firmou co mě dělala lpg viz: http://www.lpg-auto.cz/ tak mi řekly že závadu neoběvily a že je to v pořádku že není co seřizovat jak toto řešit? Občas to dělá do dnes. Mam ještě jednu Feldu 1.3 Mpi 50Kw R.V. 1999 s najezdem jen 53.000 km a chci do ní nechat udělat Lpg Co mi prosím doporučíte jakou značku, co nějaké ty přímazy benzínu, ochrana ventilu sedel a také proč a z jakého důvodu konkretné toto se doporučuje a co se naopak nedoporučuje? Někdo mi ten přímaz doporučuje jiní zase že ne že jeto absolutně zbytečné co je na tom pravdy? Konkrétně Mi jde o porovnaní Magic 3, Magic 4 a Lovato jinak. Chci se vyhnout případným již víše zmíněným problémům. Děkuji
Dobrý den, české systémy Magic nemontujeme ani neservisujeme, nemáme s nimi dobré zkušenosti. Proto Vám v tomto ohledu bohužel neporadíme. Co se týče montáže, jsou dvě možnosti: systém STAG a to "jednodušší varianta" v cenové relaci 12 990,-/14 500,- (bez nebo s ukazatelem paliva), případně "složitější systém" STAGU za 19 990,-. Lovato bychom do tohoto vozu nedávali (je vhodné pro novější typy sekvenčního vstřikování). K přimazávání: maže a chladí ventilová sedla a v některých vozech má své opodstatnění, do Vašeho vozu se nedává, není třeba. Hezký den, J. Čadková
 
Michal Jedlička09:59 13.02.2017
Dobrý den! Na jakou částku by, prosím, vyšla přestavba na LPG u vozu Audi 80, typ B4, rok výroby 1992, kod motoru ABT, objem 1984 ccm, 66 kW, toroid co největšího objemu, plnicí hrdlo pod víčko? Doporučil byste montáž "přímazu" ventilů? Děkuji za odpověď! Jedlička
Dobrý den, u tohoto vozu existuje několik variant motoru. S ohledem na tuto skutečnost se samozřejmě liší typ systému, který bychom Vám doporučili. Pokud budete mít možnost, zastavte se u nás na firmě, bez objednání, PO-PÁ 7-15 hod, mechanici auto prohlédnou a pak Vám můžeme navrhnout nejvhodnější systém (ev. nutnost přímazu), velikost nádrže a zjistíme také možnost umístění plnícího hrdla k benzínu. Hezký den, J. Čadková
 
Lukáš15:29 08.02.2017
Zdravím. Motor 1.8T v O1 RS, chip ze 132kw na 154kw, tlak turba 1,2baru, jednotka Elpigaz co umi přivstřik benzinu, nevim ted jak se jmenuje, vstřikovače valtek t30, reduktor Elpigaz Vega-i. Montáž v roce 2011. Reduktor ma nejeto asi 90 tis. km. Pokud by se měnil reduktor že už má odslouženo, jaký doporučujete. Stejný nebo jiný, lepší? Díky.
Dobrý den, pokud Vám po přečipování funguje původní reduktor, lze použít znovu. Pokud se rozhodnete pro jinou značku, pak musíte rozhodně zohlednit kW po přečipování. Hezký den, J. Čadková
 
S.Král13:44 08.02.2017
Dobrý den, ve vozidle Mitsubishi Outlander 2.4i 125KW, rok 2011 mám od výroby zapalovací svíčky NGK DIFR5C11 - mělo by jít o platinové, ve 12 tis. KM montáž LPG nyní stav KM 56tis. Uvedené zap. svíčky dle ser. manuálu mají předepsanou výměnu v 90 tis. KM. Čeká mě cesta do Alp, chci se zeptat na Vaše zkušenosti, kdy ( v kolika tis.KM) by jste mi doporučily výměnu zap. svíček ? Děkuji Král
Dobrý den, výměna zap.svíček u LPG je doporučena po cca 30.000km. Macháč D. technik
 
Petr Vágner11:18 08.02.2017
Dobrý den,prosím o odpověd v jakých intervalech se musí provádět periodické zkoušky,generální revize,popř. výměna tlakových nádob CNG z výroby Iveco Turbo Daily. Díky
Dobrý den, revize - kontrola těsnosti 1x ročně. Tlakové nádoby při instalaci CNG z výroby mají životnost 20 let, pak se musí měnit za nové. Hezký den, J. Čadková
 
Jan S.10:12 06.02.2017
Dobrý den. Na stránkách uvádíte cenu plynu 13,20, ale v sobotu jsem bral za 13,60. Bylo by asi dobré si to opravit. Díky
Dobrý den, máte pravdu, teď jsme zdražovali, opraveno, omluva, díky za upozornění! :). Hezký den, J. Č.
 
MilanA16:08 05.02.2017
Dobrý den. Je možné u vás udělat LPG na Škoda Superb II 3.6FSI 191kw kod motoru CDV? Díky.
Dobrý den, do vozidla Škoda Superb s kodem motoru CVD lze namontovat LPG se systémem Landirenzo Macháč Daniel technik
 
Jan Kalina07:38 04.02.2017
Dobrý den,vlastním škoda Octavie 1,6 75 kW, motor BFQ, r.v. 2007, LPG Stag. Jaké by jste mi doporučili zapalovací svíčky ? S díky Kalina
Dobrý den, do tohoto typu vozidla montujeme svíčky BOSCH 0242240653 za cenu 234 Kč kus.. Macháč D. technik
 
PaulofWoCC06:45 04.02.2017
Ohledně systémů LPG bych si dovolil vnést diskuzi nad "zavrhovanými" a "obdivovanými" systémy. Systémů LPG samozřejmě jsou stovky. Většina jich je kopie něčeho nebo kopie kopie používající stále ty samé typy reduktorů a vstřikovačů (někdy se z kopie systému stává spíše originál). V dnešní době si netroufám říct, že při použití stejného typu vstřikovačů - např. Keihin, je lepší LPG sada Prins(VSI) nebo BRC(SQ) nebo AC Gaz(Stag). Samozřejmě jsou rozdíly v reduktorech, vstřikovačích i v software jednotek. Posléze samozřejmě počet oprávněných reklamací způsobených chybnou fcí komponentů. Poté jak tu již uvedl "Robert" je rozdíl využití vozidla a paliva - nekvalitní či špinavé LPG, styl a využití jízd vozidla. Ve finále totiž může být: BMW 330+Stag+Hana2000 najeto 100tisKM bez závad. Vychytání much na zakoupené BMW X5 (4,8l)+Magic3 ke spokojenosti zákazníka (byť s pomocí SW). Takže některé systémy lze nakombinovat a zvýšit tedy jejich "range". O otázce nejnižší ceny tu může být řeč pouze pokud o tom zákazník ví a je obeznámen s danným stavem věci (a taky to nejlevnější mu může posloužit). Nicméně "podřezávání" cen k nalákání zákazníka, nejlevnější sada za cenu oblbnutí zákazníka.....to není čistá hra, o tom se nemá cenu bavit...
 
Karel09:16 02.02.2017
Dobrý den, dobrý den, můžete mi poradit, zda je vhodná přestavba u Hyundai accent, 1.4 r.v. 2007 sedan, větší objem nádrže a jaké přimazávání.
 
Robert08:10 02.02.2017
Petře,je to s těmi systémy složitější,než to vypadá.Každá dílna má jiné servismany,co vyhovuje jednomu,nevyhovuje druhému.Každá má také jiný okruh zákazníků,někdo například upřednostní nízkou cenu před vyšší kvalitou,někdo naopak.Dovozci některých systémů po Vás vyžadují určité obraty,aby Vám nabídli výhodnější podmínky,někdo má lepší podporu produktů,někdo má větší problémy s reklamací... je to o lidech. Nelze jednoznačně říct - tento systém je nejlepší. Když ho bude montovat člověk,který o něm ví velmi málo nebo nic,nebude výsledek takový,jako když bude montovat něco,co zná dokonale a má s tím dlouhodobé zkušenosti.Byť se bude v druhém případě jednat o levnější (=horší??) systém.U přimazávání je to stejné. Některá dílna neřeší zaklepané ventily vůbec,některá s tím má bohaté zkušenosti. A nemusí to být tak, že ta druhá je horší. Velmi záleží na zacházení a provozu,jiné to bude u auta, co jezdí denně 20 km tam a zpět po okresce a jiné to bude u člověka co jezdí 100 a více km po dálnici. I zde můžou být rozdíly - někdo si jede piánko 110-120 km/h, někdo tomu šlape 160-170 km/h.Jak poznáte podle vzhledu člověka,jak se bude chovat? Je to určitá obrana dílny před nespokojenými zákazníky,kteří oprávněně čekají,že jim auto bude sloužit i při méně šetrném zacházení.A vzhledem k tomu,že některé vozy jsou typicky na zaklepávání náchylnější,považuji za rozumné přimazávání v takovém případě namontovat.Záleží na domluvě se zákazníkem,někdo,byť takové problematické auto vlastní,si přimazávání nepřeje a nemá ho.Potom si ovšem sám nese riziko poškození hlavy motoru.Ani v tom nevidím problém...
 
jan vančura08:08 02.02.2017
Petře ti jsi vtipný. Jako by jsi žil v jiném století. Teď je doba prodeje. Při prodeji se slibuje všechno. Chápeš, úplně všechno. I pojištění motoru ti slíbí, i záruku na motor...jseš jim ukradenej. potřebujou tvejch 20 táců do chodu firmy. Je to jen a jen na tobě. Studuj čti a spoléhej na vlastní rozum. Všem H doporučují přimazávání i přístřik zároveň. Stejně ale bude záležet na tvém způsobu jízdy, zatěžování motoru jestli dá 100 nebo 400.
 
Petr17:42 01.02.2017
Dobrý den, měl jsem zde dotaz na HYUNDAI ELANTRA 1.6,77kw, 2004. Byl mi doporučen LANDIRENZO s přimazáváním. V jiné firmě STAG bez přimazávání. Já jsem se rozhodl, že utratím peníze za přestavbu. Vydělám na tom já, úsporou financí a vydělá i servis. Nicméně začínám být celkem rozladěn z toho , jak se doporučení diametrálně liší. Myslím, že přimazávání a nepřimazávání je dost podstatný rozdíl s ohledem na šetrnost ventilů. Co budu mít z úspory LPG, když po 100000 km bude motor zhuntovaný. Motor, který by při slušném zacházení najel třeba 400 000. Většinou se uvádí, jak se všichni školí přímo ve firmách, ale pak to vypadá jenom jako oblbnutí zákazníka. Zkuste mne přesvědčit, že je to ve Vašem případě jinak.
Dobrý den. Motivaci firmy k doporučení systému Stag neznám, mohu jen předpokládat, že se co nejnižší cenou za montáž snaží prostě získat dalšího zákazníka. Hyundaie obecně mají měkké hlavy. Provoz na LPG je přece jen o něco náročnější než benzínový a při našem doporučení zohledňujeme několik hledisek: šetrnost k motoru, kvalita a praktičnost konkrétního zařízení, ekonomičnost pro zákazníka z hlediska dalších servisních nákladů. Např. čím lepší možnost a variabilita seřízení řídící jednotky, tím optimálnější výkon a tím pádem i menší namáhání motoru a opotřebení. Kvalita a rychlost vstřikovačů zde hrají také důležitou roli. Dále např. jádro reduktoru – u některých systémů se rychleji zanáší, což se projeví při přepínání do LPG režimu a tudíž častějších servisních návštěvách. K přimazávání: Flashlube chladí a maže ventilová sedla, v tomto případě určitě doporučujeme. Čím „diskutabilnější“ je kvalita motoru, tím bychom byli opatrnější při výběru systému LPG. Takže za nás LANDIRENZO s externím podtlakovým přimazáváním, konečné rozhodnutí je na Vás:). Hezký den, J. Čadková
 
Petr Schmeister21:45 31.01.2017
Dobrý den, mám auto na lpg a potřeboval bych zařídit STK. Poskytujete patřičný servis a následnou STK. Děkuji.
Dobrý den, pane Schmeistere, přímo u nás provádíme plynové revize a emise. STK přímo nezařizujeme, ale můžeme zprostředkovat. Hezký den, J. Čadková
 
Milan Sedláček16:08 31.01.2017
Chtěl bych se zeptat Mám Bmw 318 i 105kw r.v.2002 motor s kodovým označením N42 B20A jde tento motor předělat na lpg ?Pokud by šel kolik by stála přestavba?Předem děkuji za odpověd.
Dobrý den, pane Sedláčku, přestavba možná je :). Doporučujeme systém LANDIRENZO a pokud bude dostatečné místo v motorovém prostoru, můžeme dát i externí podtlakové přimazávání. Cena: LR 24990,- (+ přimaz. 1500,-) - únorová sleva na montáže -1000,-. V ceně je toroidní nádrž místo rezervy do vel. 52 l. Částky jsou konečné, vč. DPH. Na doměření nádrže se u nás můžete zastavit kdykoliv po-pá 7-15 hod. Krásný den :) J. Čadková