Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Dol19:52 25.09.2013
Mam cerstve LPG od pana Cadka, konkretne v superbu 1.8T. Po zvazovani jsem si nechal poradit a vzal system Lovato. Rychlost montaze me mile prekvapila! Ovsem montaz jeste vice. Precizni a cista montaz, prepinac mam schovany kde jsem chtel, otvor velmi chytre a pekne umisteny, v motoru jedna velka parada.vse hezky vedeno, na oko velmi libive. Najeto prvnich par desitek km a bez problemu. Umim ocenit kvalitni praci, kam tato nepochybne patri, takze timto dekuji panu Cadkovi a jeho tymu za paradne odvedenou praci a Vam je opravdu doporucuji teduz me ceka jezdeni a snad bezproblemovy provoz. Diky, M.
Pane Doležel, to je rychlost, na to že jsme Vám to teprve dnes namontovali. Stejně velice děkujem za chválu.Lovato jsme Vám doporučili z toho důvodu, že ital, majitel Landi Renza, což je největší a myslím nejlepší výrobce lpg zařízení koupil i Lovato a dal tam všechny své věci i programy, ale nechal tam nižší ceny. Proto se to dnes montuje ze všeho nejvíc. Na lepší a novější auta určitě. Taky zároveň koupil italské AEB, což je nejlepší světový výrobce elektroniky k LPG zařízením. Má i nejlepší programy. Toto tam všechno máte. AEB přestalo prodávat elektroniku i jiným velkým značkám a kde AEB skončilo, mi jsme je přestali montovat. Tak přejeme hodně levných kilometrů a naprostou spokojenost. Čadek
 
Adamec Martin22:55 24.09.2013
Dobrý den rád bych se zeptal zda provádíte montáž přimázavání ventilů Flash lube a jaká je cena. Mám ford focus 1,6 85kw rok výroby 2008. Děkuji
Děláme co budete chtít, ale raději dáváme Vap Saver, to má 2x lepší mazací schopnost. Čadek
 
Jirka21:57 23.09.2013
delixxl> Diky za info. p. Cadek> az budu mit auto doma, tak se ozvu. Diky za info!
OK. S pozdravem Sobotka - technik
 
delixxl19:47 23.09.2013
Jirka- mám Avensise 2012 1,8-108kW- ten motor bude asi stejný,mám LPG tady od p.Čadka s přímazem i přístřikem a bez problémů...
Může a nemusí být stejný. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jirka14:33 23.09.2013
Rok vyroby je 2013 a kod motoru zatim nemuhu sdelit, protoze vuz mam teprve objednany a dorazi behem listopadu.
Pokud nevíte kod, my nevíme jestli to půjde nebo ne. Čadek
 
Jirka11:36 23.09.2013
Dobry den, lze LPG zastavet to Toyoty Verso 1.8 Valvematic (108kW)? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, potřeboval bych rok výroby a kód motoru z velkého TP. Některé jdou některé ne. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš19:36 21.09.2013
Dobrý večer chci se zeptat mám škoda felicia LPG nyní půjdu na TK ale mám propadlou bombu 3.2013 ale felicie už shnilá už sem tam dával plastové lemy atd... tak už chci jen tuhle technickou a pude pryč bylo mi řečeno že mohu dát do auta klidně starší jen na ty 2 roky bombu mohu sehnat 2015 ale většinou je to bez papíru či TP LPG musí při montáži starší platné bomby být i doklad o bombě?? díky za odpověď ...
Na nádrži je navařený štítek s údaji, mimo jiné je tam měsíc a rok výroby. Podle toho Vám každý revizní technik udělá revizi a není potřeba passport od nádrže. Pokud budete předělávat u nás, a přivezete si starší nádrž, tak přehození cca 1,5 hodiny, a stojí to za práci včetně platné revize 800 Kč. Bez passportu, protože ho ztratí za ty roky 90% zákazníků. Plynařům zdar. Čadek
 
PaulofWoCC18:01 21.09.2013
Respekt pro Tomáše (12:07 21.09.2013). Má to logiku i smysl.
 
jan vančura14:22 21.09.2013
Perfektní čtení Tomáši díky. Je to problém ty nové motory. Cena cena cena. Ten diktát peněz kazí spoustu oborů a asi i naše životy.....Ano i tzv. kvalitní značky nemaj ani hydroštely. Kdo by to čekal u tzv. japonské kvality (Mazda,Nissan, Ford...). Naproti tomu motory Kia ze žiliny maj hydroštely! Pokud jezdím s LPG po dálnici pak kolem 3300 otáček a rychlostí max do 120. Při 4400 otáčkách kdy má Qashqai nejlepší krouťák a i účinnost už narostou rychlosti proudění výfukových plynů do brutálních hodnot. Pak stačí nepatrné zvýšení teploty a proudící plyn poškodí povrch oceli. Jediná rada, klidná jízda na LPG, spěchám nebo závodím přepnu na benzín. Plus samozřejmě ochrana VSR a FL.
 
Tomáš12:07 21.09.2013
Nissan Qashqai 1.6 , který jsem opravoval byl 1,5roku starý a tedy ještě v záruce. Majitel tohoto vozu se snažil najít viníka, kdo za to může. Nakonec došel k závěru, že za to může Nissan, který šetří a to jak na konstrukci motoru ale i na materiálech. Protože ale Nissan zástavbu LPG minimálně nedoporučuje, tak žaloba by byla k ničemu. Po opravě hlavy jsem provedl měření AFR a EGT v různých jízdních režimech na LPG. Jak teplota výfukových plynů, tak bohatost směsi byl v pořádku i při plném zatížení. Takže problém na straně plnění motoru bych nehledal. Majitel po opravě hlavy navštívil i další 2 firmy provádějící přestavby, aby se vyjádřily, jestli není něco špatně nastavené v LPG jednotce. Na nic zásadního nepřišli. Tak také potvrdili mé měření. Konstrukce ventilů se mě od začátku nelíbila. Malá sedla ventilů a tenký dřík ventilu určitě nepřispívá k dobrému odvodu tepla.O plnění sodíkem si může nechat zdát. Výrobce ušetřil i nastavení vůle ventilů. Tento motor nemá již hydroštely, ale vůle se vymezují různě tlustými zdvihátky ventilů. Vše se prodává pouze originál za předražené ceny. 16 ventilů a 6 zdvihátek stálo skoro 30tis Kč. A to jsem musel 2 ventily ručně zabrousit, protože na danou vůli výrobce již zdvihátko nedodával. Takže u tohoto motoru zásadně nedoporučuji jezdit na plný výkon, kdy se přehřívají výfukové ventily a tedy se pomalu zaklepávají a změnšuje se ventilová vůle až do doby, kdy už 100% netěsní a pak je už jen kousek od totálního podpálení ventilů. Pokuď mi někdo prodá nové vozidlo, které má nejvyšší točivý moment 158 Nm při 4 400 ot./min a tedy zde má nejlepší účinnost, tak očekávám, že mohu těhto otáček dlouhodobě používat. Držení pod krkem bych nazval otáčky blízko omezovače a né při nejvyšší účinnosti motoru. Zákazník co jsem mu Qashqai opravoval, jezdil často na dálnici 130km/h dle GPS. Jenže jemu nikdo neřekl, že s tím musí jezdit, jak kdyby měl trabanta...... Plynu zdar, ........ale do vhodnějších vozidel
Jsem partner AGC Strakonice, na svých stránkách pro nás, pouze pro partnery mají zveřejněný seznam firmy BRC Italy, kde jsou auta nevhodná na přestavbu LPG i CNG. Nissan Qashqai je tam, pro verzi jak 1,6, tak i 2,0i. A je tam vyjmenováno že je to z důvodu možného poškození ventilů.Seznam je z února 2011. Tehdy se ještě nedávalo ani benzinový přístřik ani Flash Lube,ani další značky jako Vap Saver atd.Mimochodem Vaps Saver má 2x lepší mazací schopnost než FL. Jsou tam vyjmenovaná i další auta, většina je z důvodu možného poškození ventilů. Pokud dnes dáváme přístřiky benzinu a zákazník zvolí i Vap Saver s rozdělovačem k jednotlivým ventilům, myslím, že je to dostatečné. Popíši svůj případ. Jezdí mi celá firma na starší laguny. Po 100 000 mám zaklepaná sedla na 3 válci a rozdíly tlaků jsou větší jak 2 bary.Sendání hlavy,přebroušení hlavy + ventilů,některý nový,těsnění pod hlavu,namontování. Celková cena opravy do 10 000 Kč, ušetřeno v cenách dnešních mezi benzinem a lpg cca 220 000 Kč. To mám stejně 210 000 úsporu. Mě to na staré laguně nevadí, tam jsem ani nenechal přimazávání dát, tehdy nebylo. Chce to jako dnes všechno, pouze kalkulačku a počítat. Plynu zdar Čadek
 
jan vančura08:36 21.09.2013
Nissan Qashqai 1.6 a LPG Tomáši, ono taky jezdit a jezdit je rozdíl. Pokud budete tento motůrek 1,6 určený k vožení dětí do školy držet na dálnici pod krkem 4500 otáček a závodit s dehtama 2,0 tak je problém. Jak psal pan Čadek za 38 nebo za 15? Je to na Vás. Chce to trošku číst a srovnat si to v hlavě. Já jezdím za 15 ale s vědomím, že musím motor pošetřit. Nové moderní motory jsou postavené s dvěma cíli. Levný a splňující emisní normy. Materiály jsou pořád stejné, žádné lepší materiály nebo tvrzená sedla nejsou. Nemá je ani VW, jsou pouze staré těžké motory a pak ty nové očesané levné. Je tam pouze všude méně materiálu jde o cenu. Tak podle toho musíte jezdit. Doporučuji Vám nastavit přístřik 3ms od 1200 otáček a vyvarovat se dlouhodobé jízdě v otáčkách nad 3500.Klidně přidat i FL. Pokud potřebujete jet rychleji, přepněte chvíli na benzín :-) .
 
Tomáš21:18 20.09.2013
Nissan Qashqai 1.6 a LPG nejdou dohromady. Jeden motor jsem už skládal po 60tis km na LPG, kdy všechny výfukové ventily byly rozklepány. Oprava vyšla na cca 55tis Kč. V nissanu chtěli za opravu cca 80tis. kč. U dalšího tohoto motoru jsem jen měřil komprese. Na všech válcích KO. Po ujetí cca 80tis na LPG.
Byly špatně přestavěné,neměli správné řídící jednotky LPG, neměli zapojené nebo nainstalované ochranné prvky - přístřik benzinu,přimazávání, nebyly dodržené termíny konbtrol,chybně použité oleje atd.,atd. Naše Qashqai jezdí , nemám hlášení o závadě žádné z nich, v databázi přestavěných mám minimálně 20. Mějte se príma,věřte komu chcete. Čadek
 
Jiří K.19:58 20.09.2013
Dobrý den. Jaké máte zkušenosti s přestavbami Nissan Qashqai 1.6? Dle vyjádření servisních techniků Nissanu přestavby zásadně nedoporučují, prý kvůli hlavě motoru, ale to se asi dá očekávat, že? Zajímá mě Váš názor. Děkuji
Nikde v servisu BMW nedoporučí přestavbu na lpg,v Mercedesu taky,atd.Akorát na to spousta BMW i Mercedesů i dalších bez problémů jezdí od roku 1912,mám schovaný italský reduktor z tohoto roku. Takže věřte servisu, nebo nám,montážním firmám. Jestli chcete dál jezdit za 38 Kč, nebo za 15 si musíte rozhodnout sám. Dnes jsou takové systemy a takové ochranné metody,že se motoru nemůže nic stát. Čadek
 
Jarin23:09 18.09.2013
Zdravím .Stále slyším o nějakém zalepení vstříků z důvodu špatné kvality plynu s kterou se již setkáváme v naší republice,tak jako s nekvalitním benzínem čím dál více a více a prodejce neodrazují ani pokuty od kontrolních orgánů....V jednom autoservisu mě bylo doporučeno, že by bylo dobré jednou za x tisíc km ujetých na plyn ,natankovat 100 oktanový benzin třeba z OMV do celé nádrže a vyjet to z důvodu pročištění palivového systému,než to pak platit čistění popř opravu. Co si o tom myslíte?
100 oktanový z OMW mi doporučujeme našim zákazníkům dávat už asi 2 roky. Ale nevyjíždět, klidně ho používat pouze na studené starty a na přístřik benzinu, to stačí. Všem plynovým zákazníkům ho doporučujeme. V naturalu 95 jsou dnes ty nejhorší zbytky, které zůstávají z rafinace ropy a pokud jezdíte pouze v benzinu, tak benzinové vstřiky fungují. U plynu ,protože se benzín používá jako palivo pouze ve zlomkovém čase oproti plynu, to dělá ukrutné problémy. Voda,rez a vstřikovače jsou zalepené. Nedávat vůbec natural 95 od nikoho a jen 100 oktan od OMW, Čadek
 
Petr11:34 18.09.2013
Co to ta databaze MD je?
Hlášenka na ministerstvo dopravy, že to montovala česká firma, která je v databázi MD, má oprávnění, byla školená atd.Jinak Vám to žádný dopravní odbor neschválí do TP. Takže jestli chcete jezdit na černo, bez schválení, je to o hubu. Když něco vyvedete, vrazí do Vás někdo jiný, za všechno budete odpovědný Vy. Já bych to nedělal , ale je to Vaše volba, Vaše rozhodnutí. Čadek
 
Petr10:40 18.09.2013
Dobrý den, na foru od Fordu si Vás strašně vychvalují na přestavbu LPG, ale pro mě jste docela zruky :( tak jsem se chtěl zeptat jestli nemate nějake zkušenosti s firmama v okolí Frýdku - Místku nebo Moravzkoslezského kraje... třeba znamý mi doporučil firmu z polska http://www.gazautomix.pl tak jestli o nich něco nevíte, jednalo by se o přestavbu Ford Focus II 1.6 16V 74Kw Předem děkuji za užitečné rady.
Polskou firmu tady neschválíte, nikdo Vás nedá do databáze MD, najděte si autogascentrum Strakonice a jejich montážní firmy ve vAŠEM OKOLÍ A MÁTE TO. Nás chválí i jiná fora, mám nejvíc lidí v celé ČR, mě dělá 15 automechaniků. Mějte se príma Čadek
 
Pavel K.21:42 17.09.2013
Dobry den. Mam Ford fusion 1.4 od novoty. V 57 tis. Km prestaven na plyn,Elpigaz-sekvence. Nasledne 4 zcela Ik. Pravidelny servis. Nyni najeto 137 tis km a zacinaji zlobit studene starty. Dlouho toci, nechce chytit. Pak chyti a jde hladce. Starty a volnobehy jsou vzdy na benzin. Svicky bosch platinum pro lpg a zapalovaci kabely i civka se zapalovacim modulem jsou nove a zlobi dal. Kdyz jsem jezdil ted tyden jen na benzin tak OK, ale jak ujedu par km na plyn tak zas problemy se starty. Posledni dobou pozoruji pri prepnuti z benzinu na plyn vytazne skubnuti, ktere driv nebylo. Mohl by byt problem v prepinacim ventilu, ktery vazne a treba upkne nedovira? Pak by motor mohl dostavat pristartu benzin i plyn a m tudiz prilis bohatou smes. Po tydnu jezdeni jen na benzin to po prepnuti na plyn n malem zdechlo, jako by se pro zmenu ten ventil nechtel vubec otevrit. Ja mam pocit, ze vazne, ale jistotu nemam. Poradite co s tim? Diky moc za kazdou radu.
Dobrý , speciálně u Fusionů jsou zalepené benzinové vstřikovače, proč se to nynní děje je jasné, špatná ale velice špatná kvalita plynů, zalepí to benz,vstřikovače. My čístíme ultrazvukem každý týden minimálně 3. Většinou se rozhýbou, někdy ne a nahrazují se. Nový jeden 3 100 Kč v Elitu. Mějte se Čadek
 
Pavel14:57 17.09.2013
Dobrý den mám Golfa 3 motor 1.6 55kW (AEE) je u tohoto motoru potřeba nějakej přistřik pro ventily atd. ??? Děkuji moc za odpověď P.S.: Už jsem u vás měl předělaný 2 auta a vše fungovalo bez chyb. Vaši firmu doporučuji všem co se mě zeptali jak jsem spokojen s LPG. Váš spokojený zákazník
Dobrý den, spadá do kategorie vozidel koncernu VW, a zde jsou suverenně nejlepší materiály na hlavách motorů. Sem nedáváme dodatečně do starších montáží Vap Saver , a do nových montáží i když dáváme sekventy třeba Lovato kvůli elektronice, není potřeba zapínat přístřik benzinu, což Lovato běžně umí. Pokud zákazník přesto chce, můžeme přístřik zapnout. Děkujeme za chválu. Čadek
 
Michal12:43 15.09.2013
Dobrý den chci si koupit oktávku a rozhoduju se mezi 1.8 20V nebo 1.8 20v TURBO co sem slyšel tak 20v bez T zabírá až ve vyších otáčkách tudíž víc si vezeme využití 20v turba je prý lepší na spotřebu do kopce,rozjíždění i agresivnější jízda prý vyjde levněji chci se zeptat když bych to pak předělával do LPG jestli by vadilo TURBO na plyn
Turbo na plyn nevadí . Čadek
 
Petr T.11:46 15.09.2013
Dobrý den, Chtěl jsem se zeptat jake je rozdíl mezi systemem s přívstřikem benzínu nebo s přímazem, popřípadě jak často se doplňuje ono mazivo nebo kolik to tam cca přidáva toho benztínu? Dík Petr
Přístřik benzinu neumí Stag,umí ho Lovato, nebo Landi Renzo.Přístřik umí nové sekventy, staré ho neuměli, proto se tam přidává přimazávání Vap Saverem.Spotřeba cca 1 l oleje na 10 000 ujetých km.Spotřeba benzinu na studené starty a na přístřik je kolem 2litrů benzinu na 98 litrů plynu.Čadek