Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Michael10:51 07.08.2013
Zdravim do Brna. Delší čas jsem zde nebyl a chtěl bych se pozeptat na čerpačku Brno sever nebo jiné v Brně a okolí s provozem i v neděli. Díky Ústí n.L
Dobrý den, nevím zda správně rozumím otázce? Seznam našich ČS naleznete vlevo v odrážce Čerpací stanice LPG, naše ČS Brno - sever je ve výstavbě otevření předpokládáme 2-3 měsíce. O konkurenčních ČS se musíte obrátit jinam vyjadřovat se zde nebudeme a nesmíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Rostislav17:21 05.08.2013
Dobrý den,jsem Váš spokojený zákazník,ale projevila se mi zase před nedávnem opravovaná závada.Auto Škoda Roomster 1,4 r.v. 2006,systém elpigaz,najeto cca 35 000kmKdyž jeda po rovině tak že plyn jen tak lechtám nebo dokonce dojíždím na semafor a už nemám nohu na plynu tak po sešlápnutí spojky někdy a není to pravidlem padají otáčky strašně rychle dolů a někdy se motor zastaví,jindy se zas na poslední chvílí chytne a to uz třeba svítí i kontrolka dobijení,připadá mi to jakoby vstřikovače nedostali včas povel aby pustili plyn a tím se motor zastaví.Tento jev je dost nepravidelný a je jedno zda je motor teplý či studeny nebo je horko nebo zima či deštivo. děkuji s plynem jsem jinak moc spokojen
Dobrý den,pokud nejste spokojen s nastavením plynu, tak kdykoliv mezi 7 - 15 00 se stavte. Víte to, opakujeme to každému zákazníkovi od předání auta několikrát. Čadek
 
Tomáš Proks09:56 05.08.2013
Dobrý den, máte nějaké informace o kvalitě LPG od firmy PRIMAGAS?
Dobrý den, nesmíme a nebudeme zde hodnotit konkurenci. Sobotka - technik
 
Ludka23:13 04.08.2013
doplnění údajů k vozidlu jeep: rv. 2011, 146kW
 
Ludka23:11 04.08.2013
Dobrý večer, mám Jeep Wrangler Unlimited 3.8 V6, jaký typ LPG doporučujete a je u Vás možná instalace nádrže LPG dolů pod vozidlo? jaká by byla cena, díky
Dobrý den, systém lovato cena 34.000,- až 36.000,- podle použité nádrže. S pozdravem Sobotka - technik
 
Ctibor Petr17:25 04.08.2013
Dobrý den, můžete prosím uvést jakou značku plynu (Kralupol, Český plyn ....) nabízíte ve vaší čerpací stanici v Brně?
Dobrý, momentálně mám na všech pouze Flagu,tedy i v Brně jih. Čadek
 
Maček12:08 03.08.2013
Dobrý den, mám od vás namontovaný systém elpigaz a s montáží jsem spokojený. najeto přes 50 000 km a bez problému až ted se mi vyskytl jeden a to když se systém přepne z benzínu do plynu tak po cca 10 s. přepne zpátky do plynu a kontrolka plynu zhasne. Tak musím vypnout motor a nastartovat na plyn ručně a přesto to několikrát udělá než se to uklidní. Můžete mi poradit čím by to mohlo být a popřípadě poradit kde by si si stím mohli vědět rady jsem z Pardubic a k vám je to z ruky. děkuji
Dobrý den, www.elpigaz.cz, tam pak montážní dílny a tu nejbližší navštivte. Moje dálková diagnoza,zaoxidované + nebo -, filtry,seřízení. To by měl zvládnout každy plynař. Čadek
 
Petr Kolník14:23 01.08.2013
Dobré odpoledne! Ještě bych měl jeden dotaz k mému z 31.7.2013 - je možné se objednat na seřízení LPG, montáži emulátoru a seřízení plováku nádrže na LPG na pátek 23.8.2013 hned na 7:00? Je to jediný den, kdy mám cestu z Berouna nejblíže Brnu a rád bych toho využil. A dále se pak zeptám rovnou Vás odborníků, jelikož je mnoho typů - je možno s touto koncovkou LPG tankovat bez problémů v Rakousku, Německu, Slovensku, Slovinsku, Maďarsku a Chorvatsku? Jedná se mi čiste o cestu na Jadran a myslím že toto bude zajímat více plynařů :-). Děkuji a hezký den!
Dobrý den, možné určitě je i bez objednání. Co se tyče tankování a redukcí na našich stránkách v odrážce LPG najdete typy redukcí plnění kde je mapka a seznam zemí kde se používá jaká redukce, dle vašeho výčtu zemí je problém akorát v Německu kde se používají tři typy plnění. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jarek23:56 31.07.2013
Tankuji s 99% jen na vaší čerpačce LPG .Proč se mě zdá, že někdy auto jede jak na benzin a z toho mě připadne, že se dusí a musím mu více šlapat na stejné trase...Co to může dělat?A ještě druhá věc, když zařadím zpátečku, tak to nějak vynechává když couvám na nájezd garáži-mírný kopeček.Přepnu to na benzin a jde to jak má ... Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bez diagnostiky těžko říct. Může být jen seřízení. Doporučuji přijet na kontrolu zařízení. Sobotka- technik
 
Dagmar21:07 31.07.2013
Dobry den. Na cem je, prosim, zavisle prepinani benzinu a CNG (Golf IV 2.0 Variant CNG, r. v. 2003, originalni vestavba)? Po nastartovani se nekdy prepne behem 100 metru a nekdy az po 5 km...
Na teplotě, je tam čidlo nastavené kolem 30 st.C. Čadek
 
Petr Kolník12:52 31.07.2013
Dobré odpoledne pane Čadek. Předevčírem jsem u Vás nechával předělávat Dacii Lodgy na plyn. Pochvala pro Vás i pro tým. Dobře odvedená práce, s autem najeto 450km a vše klape jako hodinky bez rozdílu jízdny benzín/LPG. Mám jenom dva dotazy. 1) To co jsem čekal jest, že asi hapruje plovák v nádrži a stále mi auto odečítá benzín i když jedu na plyn = nevím kolik mám v nádrži PHM. Předpokládám že to bude chtít emulátor plováku. Nepomůže ani auto zhasnout, vyndat klíček, nechat nějakou dobu odpočinout a pak znovu nastartovat. 2) jak dalece přesný je měřič plynu v nádží LPG??? Mám ten 61L toroid, s autem na LPG ujeto zmíněných 450km. Když jsem auto přebíral, nesvítila jedna dioda. A po 450 km stále nesvítí jenom jedna a nádrž se tváří, že je skoro plná, což asi už nebude pravda. Jsem takový nervózní, jelikož nevím kolik je plynu a ani benzínu :-) :-) :-). Je možné, že je třeba vícekrát natankovat aby se měřák LPG srovnal nebo tak něco????? Děkuji a přeji hezký den! P. Kolník
Dobrý den, co se tyče plováku benzinové nádrže bude se muset dát emulátor. Plovák LPG nádrže se dá a bude se muset nastavit je tam více možností (je to nejslabší článek celé soustavy). PS: když dotankujete cca za 100Kč benzín plovák se Vám vrátí do původní polohy a ukáže skutečný stav benzínu v nádrži. S pozdravem Sobotka - technik
 
Honza09:09 31.07.2013
Dobrý den. Uvažuji o přestavbě na plyn. Mám Škodu Fabii II (r.v.2010) 3válce (51 kW). Jaký typ LPG mi doporučíte, jakou velikost nádrže a na kolik by vyšla přestavba u Vás. Děkuji za odpověď. P.S.: V případě přestavby dvou vozidel současně (i tchán) poskytujete množstevní slevu?:-)
Dobrý den, doporučujeme systém LOVATO cena 23.990,- nádrž místo rezervy 48l. Přestavba trvá jeden den od 7:00 do 15:00. Při přestavbě více vozidel se domluvíme osobně na slevě. Po montáži od nás dostanete slevovou kartu na naše čerpací stanice kde aktuální cena plynu pro naše zákazníky je 14.99Kč/l. S pozdravem Sobotka - technik
 
Zdeněk08:35 31.07.2013
Pro Petr: Byl jsem u jednoho rozhovoru, kde se podobný problém řešil - tedy kolísání motoru po nastartování a problikávání kontrolky při těchto "hicech": Prý to může být způsobeno tím, že nová auta (r.v. 2000 a víc) dávkují palivo a dělají další úkony na základě informací z čidel, a když je auto vystaveno extrémním teplotám (celý den na rozpáleném parkovišti), čidla při startu dávají do ŘJ zkreslené informace a motor pak může na základě informace o teplotě (voda, olej) vyhodnotit, že je vlastně zahřátý na určitou hodnotu ale pravda to není (zahřáté je jen čidlo) - tak potom po startu začnou kolísat otáčky protože je dodána chudá směs. Do toho se přidá senzor klepání, který dá na základě informací o klepání motoru povel k obohacení směsi a "problém" je na světě. Toto chování může být vyhodnoceno jako sporadická závada - když se pak cyklicky nezopakuje "milka" zhasne. Holt inteligentní systémy zase nejsou tak inteligentní - dělají jen to, co jsou "naučeny" dělat. :) Jinak i při těchto teplotách nemám s LPG nejmenší problémy, takže mohu konstatovat že zástavba prodělala oba extrémy (minulá zima -25°C a teď +40°C) a obstála na výbornou.
 
Petr13:48 30.07.2013
Stává se mi v největších hicech, že se mi za jízdy rozsvítí kontrolka motoru (asi chyba směsi). Původně jsem se s tím chtěl za vámi stavit, ale kašlu na to - na jízdě se to neprojevuje, kontrolka po dni sama zhasne a auto je jinak na plyn seřízené tak skvělě, že by byla škoda to rozdrbat kvůli jedné pobouchané žárovičce. Takže si vlasně na nic nestěžuju... ;-)
:-) musím se přiznat že včera se my taky rozsvítila chyba motoru, dnes ráno zhasla a řešit to také nebudu. Sobotka - technik
 
Jarek12:21 30.07.2013
Je to system Lovato.Spojím se s vámi a přijedu.Asi už to bude servis, protože mám na plynu cca 20 t. km.
Dobrý den, servis nemusíte volat přijeďte kdykoli 7-15hod. Sobotka - technik
 
Jarek09:12 30.07.2013
Dobrý den .Mám dotaz. Když vypnu klíček zapalování 2x mě zapípá jako by zvuk když dochází plyn, ale nic se neděje a plynu je dost více jak půl nádrže.Dotoho mám ted nějaké vyšší otáčky motoru na plyn .
Dobrý den, neuvádíte jaký máte systém? Ale systém Vám oznamuje SERVIS nebo případnou závadu na plynovém zařízení, pokud Vám LPG funguje normálně (až na zvýšený volnoběh) jedná se pouze o servis. Doporučuji návštěvu. Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:18 30.07.2013
Můžete mi podložit tvrzení "Protože LPG hoří pomaleji" jak je na tom "odpařený LPG" vs. "mikrokapičky benzínu z benzínového vstřiku"? Vaše příspěvky se mi čtou dobře, dává to snad i smysl....ale tomu to se jemně bráním uvěřit.
Dobrý den, nejsem si jistý jestli rozumím otázce? Sobotka - technik
 
Josef21:40 29.07.2013
Dobrý den chci si koupit FIAT BRAVA 96 - 1.4 LPG má to bombu do 2020 i platnou revizi chci se vás jen zeptat jak je tohle auto kvalitní na LPG a na co si dát bacha
Dobrý den, auto s LPG nemá problém spíše si dejte pozor na výrobce zařízení aby Vám pak LPG někdo dokázal servisovat. Sobotka - technik
 
Václav14:13 27.07.2013
Dobrý den, při těchto venkovních teplotách nad 25st.se mi asi po 20-30km jízdy přepne zpět do benzínu se zvukovým signálem.Zjistil jsem že na multiventilu je dost rozpálená cívka.Může to být příčina?.Systém Lovato.Děkuji.
Dobrý den, může, cívka ven,zavřít ručně ¨předtím plyn, a vyčistit jádro v cívce, pokud nebude stačit, tak jiná cívka. Čadek
 
Tomáš12:35 27.07.2013
Při spalování v zážehovém motoru dosahují teploty uvnitř válce 2500-3000°C. Vámi uváděná hodnota 750°C odpovídá teplotě výfukových spalin. Teplota samotného spalování LPG je o něco nižší(při stechiometrické směsi). Jsou zde hlavně 2 důvody. LPG hoří pomaleji, takže energie předávaná spalovacímu prostoru se rozloží do delšího času a teplota skokově tak nenarůstá . Dále pak plyn se lépe smísí se vzduchem, takže teplota uvnitř je více vyrovnaná a nejsou zde takové teplotní extrémy. U výfukových plynů je to ale jinak. Protože LPG hoří pomaleji(nestihne tak rychle předat svou energii spalovacímu prostoru) a není zde prakticky odparné teplo paliva, jsou především více namáhány výfukové ventily. Celková energie která se uvolní je ale +- stejná. Stříbro se na elektrody používá pro svou velkou tepelnou vodivost, má ale malou teplotu tání. (961,78°C). Obyčejná elektroda slitiny niklu a železa má cca 1500°C. Nejlépe je na tom Iridium 2446°C . Zapalovací soustavy moderních automobilů jsou předimenzované a to mnohonásobně. Postupně stářím klesá jejich "výkon". Výměna svíčky za speciální může řešení tohoto problému oddálit. LPG svíčky mají většinou menší mezeru mezi elektrodami a to z důvodu snížení přeskokového napětí. Jenže při tomto zase klesá účinnost motoru ........... atd.. Je to na dlouhé povídání....
Při 660°C taje hliník, 1540°C ocel. 2500-3000°C :-). S pozdravem Sobotka - technik