Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Jarek12:21 30.07.2013
Je to system Lovato.Spojím se s vámi a přijedu.Asi už to bude servis, protože mám na plynu cca 20 t. km.
Dobrý den, servis nemusíte volat přijeďte kdykoli 7-15hod. Sobotka - technik
 
Jarek09:12 30.07.2013
Dobrý den .Mám dotaz. Když vypnu klíček zapalování 2x mě zapípá jako by zvuk když dochází plyn, ale nic se neděje a plynu je dost více jak půl nádrže.Dotoho mám ted nějaké vyšší otáčky motoru na plyn .
Dobrý den, neuvádíte jaký máte systém? Ale systém Vám oznamuje SERVIS nebo případnou závadu na plynovém zařízení, pokud Vám LPG funguje normálně (až na zvýšený volnoběh) jedná se pouze o servis. Doporučuji návštěvu. Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:18 30.07.2013
Můžete mi podložit tvrzení "Protože LPG hoří pomaleji" jak je na tom "odpařený LPG" vs. "mikrokapičky benzínu z benzínového vstřiku"? Vaše příspěvky se mi čtou dobře, dává to snad i smysl....ale tomu to se jemně bráním uvěřit.
Dobrý den, nejsem si jistý jestli rozumím otázce? Sobotka - technik
 
Josef21:40 29.07.2013
Dobrý den chci si koupit FIAT BRAVA 96 - 1.4 LPG má to bombu do 2020 i platnou revizi chci se vás jen zeptat jak je tohle auto kvalitní na LPG a na co si dát bacha
Dobrý den, auto s LPG nemá problém spíše si dejte pozor na výrobce zařízení aby Vám pak LPG někdo dokázal servisovat. Sobotka - technik
 
Václav14:13 27.07.2013
Dobrý den, při těchto venkovních teplotách nad 25st.se mi asi po 20-30km jízdy přepne zpět do benzínu se zvukovým signálem.Zjistil jsem že na multiventilu je dost rozpálená cívka.Může to být příčina?.Systém Lovato.Děkuji.
Dobrý den, může, cívka ven,zavřít ručně ¨předtím plyn, a vyčistit jádro v cívce, pokud nebude stačit, tak jiná cívka. Čadek
 
Tomáš12:35 27.07.2013
Při spalování v zážehovém motoru dosahují teploty uvnitř válce 2500-3000°C. Vámi uváděná hodnota 750°C odpovídá teplotě výfukových spalin. Teplota samotného spalování LPG je o něco nižší(při stechiometrické směsi). Jsou zde hlavně 2 důvody. LPG hoří pomaleji, takže energie předávaná spalovacímu prostoru se rozloží do delšího času a teplota skokově tak nenarůstá . Dále pak plyn se lépe smísí se vzduchem, takže teplota uvnitř je více vyrovnaná a nejsou zde takové teplotní extrémy. U výfukových plynů je to ale jinak. Protože LPG hoří pomaleji(nestihne tak rychle předat svou energii spalovacímu prostoru) a není zde prakticky odparné teplo paliva, jsou především více namáhány výfukové ventily. Celková energie která se uvolní je ale +- stejná. Stříbro se na elektrody používá pro svou velkou tepelnou vodivost, má ale malou teplotu tání. (961,78°C). Obyčejná elektroda slitiny niklu a železa má cca 1500°C. Nejlépe je na tom Iridium 2446°C . Zapalovací soustavy moderních automobilů jsou předimenzované a to mnohonásobně. Postupně stářím klesá jejich "výkon". Výměna svíčky za speciální může řešení tohoto problému oddálit. LPG svíčky mají většinou menší mezeru mezi elektrodami a to z důvodu snížení přeskokového napětí. Jenže při tomto zase klesá účinnost motoru ........... atd.. Je to na dlouhé povídání....
Při 660°C taje hliník, 1540°C ocel. 2500-3000°C :-). S pozdravem Sobotka - technik
 
Pepa10:46 27.07.2013
Dobry den, dovolte mi pozadat o radu, ktereho vyrobce LPG systemu doporucite pro Opel Zafira 1.6 nebo 1.8 (posledni model)? Je vhodne osadit i ochranu sedel ventilu? Dekuji a preji pekny den
Dobrý den, z námi montovaných sekventů - Landi Renzo nebo Lovato, - toto auto má hodně složitou elektroniku, jiné sekventy by nemusely s Vaší benz.řídící jednotkou v pořádku komunikovat.Oba systemy umí přístřik benzinu na ochranu ventilů i hlav. Pokud chcete následovast jeptišky - jistota je jistota, dejte si navíc ještě přimazávání Vap Saver za 2 000 Kč. Já bych to sobě už nedával. Mějte se príma Čadek
 
Tomáš19:59 26.07.2013
Pokuď originální svíčka pro benzín nedokáže spolehlivě fungovat pro LPG, je problém někde jinde. Sám používám do feldy Brisk DR15TC a teď mám na ně najeto už cca 80tis km. Další mi tu leží na stole. Ale zatím není čas a důvod je měnit. Vše funguje jak má.
Tak k diskuzi o svíčkách.Benzin má spalovací teplotu kolem 750 st.Myšleno v motorovém prostoru.Při spalování lpg je teplota o 100 st.vyšší. Proto masjí svíčky na lpg postříbřené kontakty aby to vydrželi.Je jedno jestli je to svíčka Brisk,Bosch,NGK a další. Je to vysovená alchymie poznat,který typ v daném motoru bude nejlepší.I podle opotřebení motoru,spotřeby oleje atd. Nám hodně vyhovují Brisky,ale taky ne na všechny auta. Mějte se všichni príma a nespalte so o tomhle víkendu na slunci. Čadek
 
jarek19:22 26.07.2013
Dobrý den, chtěl bych vám pane Čadek poděkovat za skvěle odvedenou práci -hlavně klukům, kteří mi seřizovali auto(25.7) a seřídili ho na jedničku s hvězdičkou... ještě jednou díky..cena 14,99 je taky super (hodně lidí to bere jako samozřejmost, ale já jsem za to rád...
Děkujeme za chválu. Čadek
 
Robert18:06 26.07.2013
Presne tak Paule, ale Silvery nebrat,moc nevydrzi- neco kolem 20tis km. To radeji Platiny, na Octavce uz slapou cca 40tis a porad v pohode. Hezky vikend
 
PaulofWoCC14:45 26.07.2013
No a já z mé malé praxe tvrdím, že raděj Brisk než Bosch,
 
kuzna12:50 26.07.2013
za mych mladych let se rikalo-se svickou brisk je jizda risk.. ja bych volil NGK, nebo origo japonske Denso.. v pripade skutecne nouze Bosch... nevim proc ale k briskam nemam duveru.. mozna se ale pletu..
 
Jarek13:15 25.07.2013
Dobrý den .Mám dotaz, kde bych našel katalog které svíčky patří do mého vozidla předělaného na u vás na LPG?Mám podezření že auto jde nějak nepravidělně a při akceleraci jako by lehce vynechával...Nejdřív odešla již druhá cívka na svíčce .Mechanik dal novou, ale zdá se mě že to ještě není 100% jak má být...PC ale závadu nepíše.. Děla to i při přepnutí benzin...Svíčky mají najeto 20 000 km a je to 6V benzin ,tak mě napadlo tohle jako jedna z variant .Nejsem z Brna jinak bych si je samozřejmě zakoupil u vás ,ale mám to k vám 60 km :-(
www.brisk.cz, zapalovací svíčky, auto,typ,obsah,kW a máte je tam. Nebo to samé www.autokelly.cz, nebo www.elitecat.cz a další stejný postup. Čadek
 
Jirkaa13:12 25.07.2013
lidi, ja nevim co porad mate s tim cistota-necistota, pomer nepomer.. ja vyzkousel snad vsechny LPG cerpacky v brne a okoli a na vsechny mam +- stejny dojezd.. at to byla flaga, kralupol, hunsgas, shell.. nebyla to jedna nadrz, proste beru jak mi to vychazi a nesoustredim se jen na jednu konkretni cerpacku.. na vsechny mam +- stejny dojezd a motor jede na vsechny plyny stejne.. ja si myslim, ze kolem tohoto panuje jista hysterie, nekdo neco vypusti do sveta, proleti to internetem a hned je z toho afera.. jako stejen se nikde nikdo nedovi jaky konkretni plyn mi do auta cepuji, jaky to ma pomer atd.. v cr je takovy bordel, ze papir snese vse, ale co je presne obsazeno v nadrzi, z ektere LPG cepuji zakaznikum, to nikdo nikdy nezjisti, leda by COI, Dtest nebo nevim kdo udelala testy kvality LPG a ty pak zeverejnily, pak by jsme hned vedeli co je OK a co je NE OK..
 
Jiří Sojka08:31 25.07.2013
Dobrý den pane Čadku, zajímalo by mě, jaké LPG od jakých společností je podle Vás nejlepší tankovat a jaké naopak nikoliv? Je možné je všechny vyjmenovat? Jde mi o kvalitu plynu, energetické využití a jeho čistotu. Předem děkuji za odpověď. J. S.
Dobrý den, kdybych tady jmenoval nejhorší, tak okamžitě následuje udání na úřady/hosp.soutěž,ČOI a další/ Tak ty lepší jsou Flaga s bývalým Českým Plynem. Ale to taky nemusí platit stále, mají čisté plyny, nemají nečistoty, ale poměr P ku B nemusí mít taky optimální, dneska nejsou butany,používají se místo freonů jako nosné plyny do sprejů a propan je daleko levnější, tak dávají i v letě třeba 85% . TZo je katastrofa z hlediska dojezdů a spotřeby. Čadek
 
Pavel15:14 24.07.2013
Dobrý den, mám od vás na autě namontovaný elpigaz a jak jsou teď ta vedra, pravidelně se mi stává když je hodně zahřátý motorový prostor třeba při jízdě v koloně, že se mi auto přepne na benzín a zpět už přepnout nejde. Dokonce i po vypnutí motoru a opětovném nastartování. Vždy se to pak rozjede až po pořádném vychladnutí. Přitom samotná teplota motoru je v pořádku. Zajímalo by mne zda jde o nějakou bezpečnostní pojistku teploty plynu, vstřiků nebo něčeho jiného, popřípadě kde toto čidlo je a zda se to dá nastavit. Napadlo mne jestli to není teplotou samotné vstřikovací lišty která je nahoře na motoru a teď v parnech se neochladí okolním vzduchem v motorovém prostoru. Děkuji
Dobrý den, teplotní čidlo se dá nastavit na jakoukoliv teplotu. Kdykoliv 7 - 15 nastavíme jinak. Čadek
 
jarek12:26 24.07.2013
zítra 25.7. bych dojel na 6 hod pokud je to možné.. ještě prosba jestli by jste mi u tohoto seřízení neudělali zrovna emise, jak plyn tak benzín...děkuju moc...
Klidně i emise. Budeme Vás čekat . Čadek
 
Dan12:21 24.07.2013
Dobrý den pane Čadku, mám od Vás namontováno auto třetí rok na lpg a funguje super, ale kvůli toho nepíšu. Když jste mi auto předělával tak jste uváděl,,doživotní záruku". Mám namontován Elpigaz. Dnes jsem na stránkách dovozce Elpigaz četl, že dávají záruku jen 5 let. Na stránkách polského výrobce jsem takovou informaci nenašel. Platí to i pro mne? Ze zkušenosti vím,že pokud někdo zkracuje záruky, tak za tím jsou důvody s kvalitou. Jiné důvody snad ani nemohou být. Děkuji Vám předem za Vaši odpověď, která bude jistě zajímat více uživatelů lpg. Daniel.
Dobrý den, když jste ji dostal, tak ji máte. Záruka se nevztahuje na spotřební materiál, to jsou filtry, membrány,pístky ve vstřikovací liště atd., prostě tam kde se pohybují plyny. Pokud odejde cívka, nebo něco podobného a není to kvůli nečistotám z plynů, máte záruku. Čadek
 
jarek07:11 24.07.2013
Dobrý den pane Čadek, 2 měsíce mám problém - ve středních otáčkách nechce auto na plyn jet a dusí se.. otáčky do 2500 a od 4500 jsou v pořádku...(střední otáčky využívám nejvíce -tahání vleku) už se mi stalo že když jsem to držel v těch středních otáčkách a dusilo se to vyskočila kontrolka motoru... na benzín to jede v pořádku.. nevíte čím to může být? montáž u Vás -říjen 2012.. díky otevírací době jen do 15 hod nejsem schopnej zatím přijet.. bych si musel vzít na celej den volno, proto ty dva měsíce bez zastavení u Vás...děkuji za odpověď..
Dobrý den, filtry,nastavení. Můžu zde nechat mechanika od rán od 6 00, to je tak na 1,5 - 2 hodiny,můžete přijet do práce později? Cadek
 
Radek19:30 23.07.2013
Dobrý den pane Čadek.Měl bych na Vás dotaz ohledně nákupu spreje na opavu proražené pneumatiky.Donedávna jsem měl ve vozidle kompresor s náplní pod názvem Slim. Jednalo se o plastovou nádobu s obsahem zelené tekuté látky připomínající rozemleté plody kiwi, kdy uvedené již prošlo 2 letou záruční dobou, tak jsem jej použil k zalepení vzduchového límce bazénu, ale stejně to nepomohlo. Nevím, zda uvedený výrobek byl již nefunkční z důvodu nákupu před více jak 3 roky,či zda reaguje s povrchem pneumatiky jinak, něž je plast bazénu. Proto bych se rád zeptal, s čím máte dobré zkušenosti. Za týden jedu do Chorvatska na dovolenou a řeším, co v případě defektu použít. Děkuji za radu. Hezký den.
Já prodávám a používám sám sprej od firmy Technical, zalepí i trhliny do velikosti cca 2 - 3 cm a zároveň nafouká na 2 atm.kolo. Prodávám za 300, u nás kdykoliv k dispozici. Nemá dobu respirace - omezenou životnost, sám jsem použil cca 8 let starý, vše OK. Čadek